Tante Fleurtje

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 14,3%
  • 2

    Stemmen: 1 14,3%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 14,3%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 2 28,6%
  • 10

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal stemmers
    7
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Tom


Het was een mooie zonnige dag en ik was in de schuur bezig met wat onbelangrijke zaken. Mijn vriendin stond ineens naast me en zei dat zij vanmiddag naar de stad ging. Ik had meteen zo iets van nee toch, moet ik zeker mee. Maar met dat ze het zij zei ze mij meteen dat ze voor mij 'oppas' geregeld had.

"Oppas...?" vroeg ik mij af. Ze zei dat ik om stipt half twee klaar moest staan en er verscheen een geheimzinnige glimlach op haar gezicht. Ik ging wat verder met wat klusjes, en voor dat ik het wist was het een uur, tijd om me even op te frissen zodat ik half twee klaar stond. Om half twee stapten we in de auto en reden weg. Mijn vriendin zei tegen me dat ik haar van nu af aan met Meesteres aan moest spreken. Mij bekroop me een geil opwindend gevoel, wat zal er gaan gebeuren?

We reden de stad in en kwamen bij een appartementencomplex. Mijn Meesteres zei dat ik uit moest stappen en ik deed dat dan ook maar vlug. We gingen het gebouw in en namen de lift naar de vijfde verdieping. "Van nu af aan hou je je mond." Werd mij gezegd en ik knikte naar mijn Meesteres. We belden aan bij nummer 45. Ik hoorde dat er iemand aan kwam lopen en de deur werd opengedaan. Goedemiddag Fleur zei mijn Meesteres. "Dag schat alles goed?" "Ja hoor met mij wel. Kom binnen." Mijn Meesteres zei dat ik naar beneden moest kijken.

"Hier is hij dan," zei mijn Meesteres tegen de voor mij onbekende dame, waar we nog steeds bij in de gang stonden. "Aha," zei de onbekende dame, "nou kom maar even verder."

We kwamen in de kamer waar eigenlijk voor zo ver ik dat kon zien niets bijzonders te zien was. "Zal ik hier maar gaan zitten." Zei mijn Meesteres. Ze ging op een bank zitten die tegen de muur stond. Mijn Meesteres zei dat ik op de vloer moest plaats nemen en ik deed dat dan ook maar snel.

"Zo Fleur hoe is het, fijn dat je tijd voor de kleine jongen vrij hebt kunnen maken." Ik dacht bij me zelf wat krijgen we nou. "Ja hoor," zei de onbekende vrouw, "geen probleem." Mijn Meesteres zei dat ik haar aan moest kijken. "Dit is je oppas voor vanmiddag je luistert goed naar haar en wat zij zegt doe jij ook zonder tegen te stribbelen, heb je dat gehoord?"

Ik knikte, "ik wil het horen" werd mij bevolen. "Heb je dat gehoord?" "Ja Meesteres" was mijn antwoord. Je noemt haar Tante Fleur begrepen. "Ja Meesteres." Zo dat is geregeld. Tante Fleur vroeg of er nog bijzonderheden waren waar zij rekening mee moest houden. "Nou die dingen die ik je heb gezegd door de telefoon toen we de afspraak maakten, het plassen in de broek en het geil worden als hij zich onderdanig moet gedragen. Je kunt hem best straffen als hij iets niet naar je zin doet en je mag hem ook opsluiten als je last van hem krijgt." Ik kon wel door de grond zakken toen ik ze zo hoorde praten over mij, aan de andere kant was dat ook wel weer erg geil. Zo maar bij een wild vreemde vrouw in een wild vreemde kamer achter gelaten te worden door je Meesteres bij een oppas tante geil! Mijn opwindding nam toe.

"Ik red me er wel mee." Hoorde ik tante Fleur zeggen. "Kom ik zal je even uit laten zodat je volop van je vrije middag kunt genieten." Beide dames liepen de kamer uit. Even later hoorde ik de buiten deur weer dicht vallen en kwamen de hoog gehakte schoenen van tante Fleur mijn richting weer uit. "Zo Tom kijk me aan, van nu af aan noem je mij geen Tante Fleur maar Tante Fleurtje begrepen?" Ik antwoordde gauw, "ja Tante Fleurtje." Ze zei dat ik maar even mee moest komen zodat zij enkele voorbereidingen kon treffen voor de middag. Ik liep verbaasd achter haar aan de gang van haar appartement op, een aantal voorbereidingen treffen vroeg ik mij af?

We gingen een deur door en kwamen in een andere kamer die er niet zo gewoon meer uit zag. In de hoek van de kamer was een douchecel en aan de andere kant stond een soort van commode in de hoek. Daarboven waren schappen gemaakt die vol lagen met luiers en plastic broekjes. Aan de ander kant van de kamer stond een kast. Tante Fleurtje zei dat ik midden in de kamer moest gaan staan met mijn handen omhoog. Ik deed het maar gauw. Ze kwam achter me staan en trok mijn trui over mijn hoofd. Vervolgens deed ze mijn t-shirt en spijkerbroek uit, verder werd ik nog ontdaan van mijn sokken. Omdat ik toch enigszins geil van de hele situatie was geworden stond mijn plassertje stijf in mijn witte onder broekje.

Tante Fleurtje kwam voor me staan en trok mijn witte broekje naar beneden. Floep daar schot mijn pikie uit het slipje omhoog. "Zo... een klein jongetje die opgewonden wordt van zijn oppas tante toe maar", zei Tante Fleurtje. Ik schaamde me diep. Ik wil dat je je doucht en ik ben over vijf minuten weer bij je. Dan ben je afgedroogd en lig je op je rug met je beentjes de lucht in op de commode begrepen. Ik zei maar gauw: "Ja Tante Fleurtje." Ze liep de kamer uit. Ik kroop gauw onder de douche. Ik spoelde me gauw af en gebruikte ook nog even wat zeep. Niet te veel want anders zou ik de 5 minuten niet halen.

Toen gauw onder de douche vandaan en afdrogen. Inmiddels hoorde ik de voetstappen al weer dichterbij komen, net op het moment dat ik op de commode wil gaan liggen werd de deur opengedaan. "Te laat jongeman", hoor ik Tante Fleurtje zeggen. "Stop maar." Ik stopte een beetje beteuterd, "Weet je wat dit betekent Tom?"

"Nee Tante Fleurtje..." "Kom maar eens hier!" Ze liep naar een stoel die ook in het kamertje stond en ging er op zitten. "Hier jij, over mijn knie nu!" Zei ze op een commanderende toon. Ik stamelde, maar... "NIETS MAAR HIER !!!!!!" Ik deed maar wat mij gevraagd werd. Ik stond naakt voor haar.

"Zo, Tom hoeveel klappen op die billetjes heb je verdiend vind je zelf?" "Ik weet het niet Tante Fleurtje..." "O omdat je dit ook niet weet en te laat was krijg je er op iedere bil tien, en niet met de blote hand van je oppas Tante maar met de achterkant van haar borstel. Kom jij maar eens even hier." Ik ging over haar knie liggen. Daar lag ik nu bij een wildvreemde Tante over de knie en het erge ervan was dat ik er nog opgewonden van werd ook en dat merkte Tante Fleurtje ook.

"Wat heeft dit te betekenen Tom?" Ik hield mij stil... "Nou?" Snauwde Tante.

"Ik weet het niet Tante Fleurtje." Stammelde ik. "Nou ik weet het wel." Zei ze. "Jij bent een klein jongetje die opgewonden wordt van zijn Tante, die hem omdat hij te laat was straf geeft en hem over haar knie een pak voor zijn billetjes krijgt, foei, en omdat jij er opgewonden van raakt wordt je straf verdubbelt, klein opgewonden ventje." Ze pakte haar borstel en begon met het toebedelen van mijn straf.

In totaal veertig slagen, ik voelde mijn billen behoorlijk, maar een zachte aai over mijn billen na de marteling deed ook weer veel goed. "En nu op de commode Tom." Ik deed gauw wat er van me gevraagd werd en klom er op.

Tante Fleurtje ging naast de commode staan en deed een deurtje los. Ik zag nog net dat zij twee latex hand schoentjes uit het kastje pakte, verder had zij nog een andere dingetje in de hand dat ik niet zo snel kon zien. Nadat zij demonstratief haar handschoenen had aan getrokken zei ze dat ik mijn beentjes goed naar achter moest doen en uit elkaar moest houden. Met een beetje spuug op haar vingers maakte ze vervolgens mijn kontgaatje nat. Ik voelde een koel dingetje voorzichtig naar binnen schuiven maar dat werd er ook weer snel uit gehaald.

"Nou niet erg schoon gewassen." Hoorde ik haar zeggen, ze bracht het dingetje naar mijn gezicht, kijk maar, het bleek een fopspeentje te zijn. "Mond los!" Commandeerde ze en de speen verdween in mijn mond. "Zo zuig daar maar eens goed op, kun je oefenen, voor straks." Dat laatste begreep ik niet helemaal. Het hele tafereel maakte mij erg geil en mijn pikkie stond dan ook fier in de lucht.

Ze pakte een flesje van het schap boven de commode en spoot wat vloeistof op haar handschoenen. "Zo nu gaan we dat gaatje even inspecteren en kunnen we meteen kijken wat dit jongetje kan hebben." Een vinger schoof naar binnen "Mmmmmmmm, lekker knulletje van me." Was haar reactie. Nog een vinger erbij. "Zo jou Meesteres heeft jou goed anaal getraind vertel eens." Ik was erg geil en vertelde snel dat mijn Meesteres diverse buttplugs bij me gebruikte.

"O, maar die heb ik ook wel, wacht maar even." Ze liep naar de kast en kwam meteen weer terug met een buttplug in haar hand. "Zo deze gaan we dan even plaatsen, zodat als jij straks een luier aanhebt jij deze luier alleen nat kunt maken." "Een luier?" Dacht ik. "Wat heeft dat te betekenen?" Maar voordat ik er verder over na kon denken werd de buttplug in mijn kontgaatje gestopt, dit bracht zo'n reactie te weeg dat mijn pikkie nu nog stijver werd. Mijn Tante zei dat ik een geil knulletje was.

"Aangezien kleine knulletjes eigenlijk nog geen haartjes rondom hun piemeltje en op hun billetjes hebben zal ik daar ook eens even iets aan doen. Wacht maar eens even." Tante liep de kamer uit, even later kwam ze terug met een bakje met water, scheerschuim en een scheermes. Ik moest eerst mijn beentjes omhoog houden. Ze spoot het scheerschuim op mijn billetjes en vervolgens scheerde ze mijn billetjes helemaal kaal en glad. Mijn piemeltje en balletjes konden niet achter blijven en die werden vervolgens ook van al het haar ontdaan.

Toen Tante Fleurtje klaar was wreef ze met haar handen over mijn billetjes en pikkie. Ze was tevreden en zei dat ik lekker glad was. Ze pakte vervolgens wat babyolie van het schap en wreef vervolgens mijn billetjes en piemeltje lekker in. "Zo klein knulletje en nu je luier, want ik wil vanmiddag geen last van je hebben. En aangezien jou Meesteres mij telefonisch al het een en ander had verteld nemen we geen halve maatregelen." Ik moest mijn beentjes omhoog doen en er werd een luier onder mijn kontje geschoven. Vervolgens werden er drie inleggers gepakt en ook die werden onder mijn kontje geschoven. De luier werd dicht gevouwen over mijn inmiddels weer stijve piemeltje. De plakstrips werden dicht geplakt en het jongetje was geluierd.

"Zo," zei Tante Fleurtje, "blijf maar even zo liggen ik ben zo terug." Ze liep naar de kast in de kamer en deed deze open. Ik zag dat er allerlei kleren in hingen. Van een schap haalde ze een plastic broekje, ze commandeerde dat ik mijn beentjes in de lucht moest doen. Vervolgens werd mijn het plastic broekje aan getrokken. "Voor het doorlekken." Zei Tante Fleurtje.

Tante Fleurte liep weer terug naar de kast en pakte enkele kleren en kwam weer naar mij toe, ik lag nog steeds op de speen te zuigen met mijn beentjes omhoog. Tante Fleurtje zei dat ik van de commode moest afkomen, ik deed dit dan ook snel.

"Hier trek dit maar aan, we zullen eens een leuk meisje van je maken schat..." Ik werd vuurrood en wist niet hoe ik het had. Een meisje? "Maar...?" De reactie was direct in mijn luier te merken mijn pik stond nu echt stijf.

"Een jong schoolmeisje, met een speen in haar mondje een luiertje om en een buttplug in haar kontje om de zaak van achter al vast even op te rekken." Herhaalde Tante Fleurtje en ze gaf me enkel kleertjes. Ik moest witte sokjes aan een kort jurkje met een schotse ruit motief. Ik kreeg een blouse die ik aan moest doen, een bh-tje kreeg ik niet omdat ik daar nog te jong voor was zei Tante Fleurtje en kleine meisjes hebben nog geen borstjes. Het geheel werd afgemaakt door zwarte schoentjes met een klein hakje.

"En nu aantrekken en vlug!" Ik deed het snel en werd er nog geiler van. "Zo en zet dit ook op." Ik kreeg een pruik met blond haar en twee vlechtjes aan de zijkant. Tante Fleurtje pakte vervolgens een eigenaardige stoel die ze voor de commode zette. Aan de achterzijde en aan de stoelpoten waren riemen bevestigt. Ik moest op een stoel gaan zitten.

Toen ik plaats nam voelde ik de buttplug in mijn kontje drukken. Mijn handen werden vervolgens naar achteren gebonden. Mijn enkels werden aan beide stoelpoten met behulp van de riemen vastgezet. "Zo meisje, jij moet heel stil blijven zitten, vandaar de voorzorgsmaatregelen." Tante Fleurtje ging voor me staan en had wat make-up spulletjes op de commode gelegd. Ze haalde de speen uit mijn mond. Vervolgens werd ik opgemaakt: rode lipjes, roze wangetjes en ook mijn ogen werden op een meisjesachtige manier opgemaakt. Toen alles naar wens was maakt ze me weer los en zei Tante Fleurtje dat ik moest gaan staan. Waarna ze me de speen weer in de mond duwde.

Daar stond ik nu in de kamer, als een meisje. Tante Fleurtje kwam na me toe en zei, vanaf nu heet jij Diana, begrepen?" Ik knikte en ze zei" "Je bent een klein luiermeisje, dat nog niet zindelijk is en nodig een op seks gerichte vernederende heropvoeding nodig heeft. Het is namelijk belangrijk dat jij gaat leren hoe je je als luiermeisje moet gedragen, heb jij dat begrepen Diana?' En ze keek me streng aan en trok de speen uit mijn mond. Ik antwoorde. "Ja Tante Fleurtje." Ze liep weer naar achteren en keek me op een vernederende manier aan. "Ik ben trots op het luiermeisje dat voor mij staat." Zei ze.

Ik moest achter haar aanlopen. "En zorg dat je droog blijft Diana, begrepen?" "Ja Tante Fleurtje." We liepen door de gang naar de voorkamer waar we die middag het eerst waren begonnen. Ik moest op de grond gaan zitten. Tante Fleurtje zei dat we even wat gingen drinken na deze verkleedpartij en liep weg. Drie minuutjes later kwam ze terug met een dienblad vol glazen, 10 stuks om precies te zijn, hoge glazen met in ieder glas een rietje.

"Zo Diana, je ziet hier 10 glazen die jij allemaal leeg gaat drinken. Dit heb jij binnen 20 minuten gedaan begrepen?" Ik knikte. Ze trok mijn speen uit mijn mond en zei dat ik wel droog moest blijven. Ik begon te drinken en na ongeveer 18 minuten had ik alle glazen leeg. De laatste ging echter wel gepaard met erg veel moeite maar ik was trots op mezelf dat ik dit gehaald had.

Tante Fleurtje zat op een mooie fauteuil voor me en keek tevreden op mij neer. "En je weet wat gezegd heb Diana: droog blijven!" Na 10 minuten begonnen de problemen, ik hield het niet meer, ik probeerde het nog tegen te houden maar kon er niet meer aan doen. Ik liet de plas in de luier lopen.

"Wat doe jij daar?" Riep Tante Fleurtje "Zit jij te plassen?" Ik zei niets maar keek omlaag. Tante Fleurtje sprong op. "Wacht jij maar even meisje." Ze liep weg en even later kwam ze weer ze liep naar de hoek van de kamer en legde iets op de grond. Vervolgens kwam ze naar mij toe lopen en greep me bij mijn oor. "Hier jij, in de hoek!" Van de schrik was het plassen gestopt. Ik werd in de hoek gezet en moest op een zijltje gaan staan wat Tante Fleurtje net in de hoek had gelegd. Daar moest ik blijven staan. Tante Fleurtje trok vervolgens mijn rokje tot op mijn enkels. Ik kreeg de speen weer in mijn mond want ze wou dit vieze luiermeisje niet meer horen.

Daar stond ik in de hoek met mijn rokje op mijn enkels bij een oppas Tante. En het werd nog erger. Toen ik daar een tijdje stond nam de druk op mijn blaas weer toe, met als gevolg dat ik in de hoek mijn plas weer moest laten lopen. Maar doordat ik erg veel gedronken had was zelfs de luier met de inleggers niet meer voldoende. Er liep wat van mijn warme plas langs mijn been naar beneden op het zijltje. Tante Fleurtje zat in de kamer naar me te kijken. "Kijk haar daar nu staan een meisje van niets die nog in haar broekje plast, foei Diana schaam je je niet?" Ik was erg vernederd.

Ik heb daar denk ik wel een uur gestaan, mijn plas was inmiddels koud geworden en als ik mij voorzichtig bewoog voelde ik de dike natte luier tegen mijn billen plakken. Mijn piemeltje was ook niet meer stijf. Toen plots hoorde ik een bel. Ik hoorde dat Tante Fleurtje naar de gang liep en de voordeur open deed. Ik hoorde meerdere stemmen, zou ze nu bezoek krijgen dacht ik, ik kon wel door de grond gaan.

Ik hoorde Tante Fleurtje zeggen dat ze maar naar de kamer moest doorlopen, ik realiseerde mijn dat ze mijn kant op kwamen.

"Zo Fleur wat heb jij daar in de hoek staan?" Hoorde ik een mannenstem zeggen. "Ja dat is leuk!" Hoorde ik een andere mannenstem zeggen. "Hoe heet ze?" Tante Fleutje zei dat ik Diana heette en dat ik een luiermeisje was. Ze vertelde ook dat ik straf had omdat net in haar mijn luier had geplast en dat ik in de hoek was gezet zodat ik daar eens goed over na kon denken.

Tante Fleur zei dat ik me om moest draaien, ik aarzelde maar draaide me uiteindelijk toch om. Ik werd helemaal rood en schaamde me enorm. Wat een vernedering. Tante stelde de mannen aan mij voor, de ene heette Frans en de andere Rob.

"Dat is leuk." Hoorde ik de mannen tegen elkaar zeggen. "He Fleur? Is ze beschikbaar?" Vroeg Frans vervolgens. "Beschikbaar, ik voor een man?" Dacht ik. Ik had het niet meer wat zouden we nu krijgen? "Wat wou je doen dan met dat meisje?" Vroeg Tante aan Frans. "Nou ze mag me wel even lekker pijpen." Zei hij lachend. "O ja," zei Rob, "en ik geloof zo door die luier te zien dat ze ook wel een lekker kontje heeft."

Ik stond stokstijf in de hoek. Wat zou Tante Fleurtje doen? Tante Fleurtje zei tegen de mannen dat het niet verkeerd zou zijn als ik eens een flinke beurt zou krijgen, ik moest per slot van rekening nog ingewijd worden als meisje. Ze zei wel dat ik deze eer eigelijk helemaal niet verdiend had, maar dat ze zelf toch ook wel zin had in een mooi schouwspel.

"Heren ga U gang en Diana? Jij doet wat Rob en Frans aan je vragen begrepen?" Ik knikte wel maar was er toch niet echt blij mee geloof ik. Ik had het nog nooit met een man gedaan en nu met twee in 1 keer? Rob en Frans kwamen naar me toe en zeiden dat ik mijn luier uit moest doen. Ik was nog helemaal nat van de dikke plas die ik in mijn luier had gedaan. Maar Tante Fleurtje stond inmiddels al met een handdoek klaar om me af te drogen. Nadat ik enigszins droog was gemaakt werd de handdoek midden in de kamer op de grond uitgespreid. Ik stond nu met een slap piemeltje en een speen in de mond half naakt voor mijn Tante en twee voor mij onbekende heren.

Ik moest vervolgens op handen en knieen op de handdoek gaan zitten. "O," zei Rob die mijn kontje wel zag zitten, "je heb hem al opgerekt Fleur?" "Ja schat," was haar antwoord, "hij is er helemaal klaar voor." Voor mij werd een rits opengedaan en er verscheen een enorme pik voor mijn ogen. "Pijpen kreng!" Ik werd bij mijn haar gepakt en de pik werd in mijn mond geschoven, ik was... een man aan het pijpen voor het eerst in mijn leven.

"Kijk kijk," zei Tante Fleurtje, "het meisje wordt weer opgewonden!" Ze was nog niet uitgesproken of ik voelde dat de buttplug uit mijn kontje getrokken werd. Tegen mijn kontgaatje werd iets warms gezet en plotseling schoof de pik van de man naar binnen. "Zo meisje," zei Tante Fleurtje, "je wordt geneukt en je moet pijpen, heerlijk gezicht meisje!' Het zaad van de man voor me spoot even later over mijn gezicht, nog geen 5 seconden later spoot de man achter mij zijn zaad over mijn billen en rug.

"Dat was heerlijk Fleur!" Zeiden beide mannen, ik zat uitgeput op handen en knieën, van voren en achter gebruikt en besmeurd met een dubbele lading sperma. De heren deden hun kleren weer goed en gaven Fleur een dikke kus. "Dank je voor de uitnodiging, als je nog eens op dit meisje moet oppassen mag je ons weer uitnodigen."

Ik realiseerde mij dat dit allemaal vantevoren bedacht was en voelde me gebruikt, vernederd, luiermeisje.
 
Bovenaan