Tante Tess

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 20,0%
  • 8

    Stemmen: 1 20,0%
  • 9

    Stemmen: 2 40,0%
  • 10

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal stemmers
    5
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Werni


Na eerst wat mailtjes met elkaar gewisseld te hebben is het eindelijk zover. Ik heb een afspraak met Mrs. Tess gemaakt. Spannend vooral omdat ze me opgedragen heeft om met een natte luier om bij haar te verschijnen. Trillend bel ik aan. Al vrij snel wordt de deur geopend door een aantrekkelijk vrouw die zich voorstelt als Tess. Hartelijk begroeten we elkaar en ze neemt me mee de kamer in.

Na wat gedronken te hebben en over koetjes en kalfjes gepraat te hebben. Komt ze naast mij zitten. Ze kijkt mij aan terwijl haar hand over mijn been naar boven glijdt. Ze voelt over mijn kruis en opent de gulp van mijn broek. Als ze het warme plastic voelt glimlacht ze voldaan. "Mooi, nu al nat en alleen twee luiers bij je! Wat weinig voor een weekendje. Vind je niet?" "Kom mee!" We trekken onze jassen aan en ik volg haar gedwee naar de auto. We rijden naar een winkelcentrum. Tess pakt me bij de hand en voert me mee een apotheek in. Het is er rustig en al snel komt de assistente naar ons toe met de vraag of ze kan helpen.

"Zeker!" zegt Tess. "Hij logeert bij mij maar plast in bed. Heeft u daar spulletjes voor?" "Komt u maar mee!" We worden een kamertje in geloodst. Daar laat de assistente wat mogelijkheden zien. Op de vraag wanneer ik incontinent ben zeg ik s nachts en op grotere reizen. "Heb je nu dan ook in je broek geplast?"vraagt Tess. Beschaamd bevestig ik dat. "Wat heb je nu dan aan?"vraagt Tess. "Een luier en plasticbroek!" antwoord ik zachtjes. "Dan hoeven we alleen maar te kijken wat je aan hebt!"zegt Tess terwijl ze voor me gaat staan. Voor dat ik besef wat er gebeurd sta ik in het kamertje met de broek op mijn enkels. De assistente ziet al gauw wat voor een soort luiers ik aan heb. Ik mag mijn broek weer aan doen. We kopen een pak en gaan weer naar huis.

Thuis moet ik sokken broek en trui uit doen. "Wat een baby ben jij zeg! Ga voor straf in de hoek staan!" Tess ziet mijn verbaasde gezicht. "Dat je niet gewoon kon zeggen wat voor luiers je draagt! Moest ik je in de apotheek je broek uitdoen. Vind je dat normaal?" Niet echt dus. Ik ga voor straf in de hoek staan. Tess verlaat de kamer. Ze blijft een tijdje weg. Ik voel me beschaamd. Sta ik daar als een klein kind in de hoek overgeleverd aan deze mooie vrouw. De deur gaat open en Tess komt binnen. Ik hoor dat ze gaat zitten. Ik krijg de opdracht om naar haar toe te kruipen. Als ik haar zie moet ik slikken. Ze heeft zich om gekleed. De strakke spijkerbroek met dito shirtje hebben plaats gemaakt voor een kort rokje van lak doorschijnende blouse en hoge laarzen. Tess staat op en loopt langzaam om mij heen.

"Voor mijn slaafjes ben ik Meesteres maar jij bent geen slaafje! Jij bent een vervelend klein kind. Gedraagt je als een kleuter. Wat zeg ik een baby! Maar dat zal ik je wel afleren! Voor jou ben ik voortaan Tante Tess. Begrepen!" Ze staat voor me en heeft mijn hoofd naar achteren getrokken. "Ja" antwoord ik kleintjes. Een klap in mijn gezicht is de reactie. "Ja Tante Tess zul je bedoelen!" "Ja Tante" Weer volg er een pets in mijn gezicht.

"Koppig zeker. Ik had gezegd Tante Tess!" "Ga voor straf op tafel liggen!" Na eerst een doek op tafel te hebben gelegd mag ik op de tafel gaan liggen. "Spartel maar als een klein kind baby van me!" Terwijl ik lig te spartelen verdwijnt Tante Tess spottend lachend naar de keuken. Als ze terug komt heeft ze een kom water en een doek bij zich. Onder het maken van spottende en kleinerende opmerkingen word ik helemaal uitgekleed. Daarna gewassen. Als ze klaar is moet ik haar naakt volgen naar een andere kamer.

"Dit is mijn strafkamertje!" lacht ze spottend. Ze gaat op een stoel zitten en ik krijg het bevel over haar knie te gaan liggen. Ik krijg een ongenadig pak slaag voor mijn billen. En of dat niet genoeg is moet ik mij daarna bukken terwijl Tante mijn kont nog eens met een zweepje bewerkt.

Ik smeek haar om te stoppen. Tevreden streelt ze mijn geteisterde billen. "Wat een luieruitslag lacht ze spottend. Ik word midden in de ruimte met mijn handen boven mijn hoofd gebonden. Mijn benen moeten zich spreiden en ik word aan de enkels vast gemaakt. Tante Tess pakt een zweepje en laat deze speels over mijn lichaam strelen. Ze haalt soms uit zonder dat het pijn doet. Gelukkig laat het geen sporen na. Een gehavende kont vind ik meer dan genoeg. Alsof ze gedachten kan lezen. De zweep was omgeruild voor een plak waarmee ik een paar ferme klappen op mijn billen kreeg.

Ze genoot zichtbaar van mijn gekreun en haar macht. Ik word losgemaakt en de kamer weer in gedirigeerd. Ik moet op tafel gaan liggen en krijg een luier om en de plasticbroek weer aan. Door de afstraffing en het plastic broeit dat flink. Tante is gaan zitten en gebied mij naar haar toe te kruipen. "Doe mijn laarzen uit.!"Gehoorzaam maak ik de rits los en trek wat stuntelig haar laarzen uit. Hoon was mijn beloning. "Ga voor mij zitten en masseer mijn voeten!" Ik pak haar voet op en begin deze zacht en met overgave te masseren. Tante geniet zichtbaar en gaat ontspannen onderuit zitten. Als ik opkijk kijk ik haar zo onder de rok. Tot mijn verbazing zie ik dat ze geen slipje draagt. Tante doet geen enkele moeite om mij mijn uitzicht te ontnemen. In tegendeel Ik krijg de opdracht haar andere voet te masseren.

Na afloop moet ik haar voeten kussen en schoon likken. Dan staat ze op en legt op de vloer een groot zeil waar ik op moet gaan liggen. Tante doet haar rok uit en komt boven mij staan. "Zal jou eens laten merken wat het is andermans pis te moeten aanraken. Tante staat wijdbeens over mij heen. Gaat iets door de knieën en laat de urine over mijn borst stromen. Dan stopt ze en gaat iets naar boven. Ook nu weer zette ze haar sluis open en de warme plas klettert op mijn gezicht. "Zo blijf hier liggen en als ik terug ben is je luier ook nat begrepen" Ik gehoorzaam en laat mijn plas in de luier lopen. Een vreemde gewaarwording. Dat warme kruis en de geur van urine. Ik krijg het koud. Gelukkig komt Tante terug ze doet mijn luier af. "Ga je douchen. Je stinkt zeik baby die je bent! Wanneer ik weer schoon in de kamer kom is het zeil opgeruimd. Ik moet haar bedanken dat ik in haar urine heb mogen liggen.

"Kus mijn voeten." Vol overgave voldoe ik aan haar eis. Dan moet ik haar benen kussen. Als ik hoger met mijn kussen kom draait ze zich om. "Je kunt mijn kont kussen!" lacht ze. Wanneer ik tot tevredenheid van Tante Tess haar billen heb gekust en gelikt vindt ze het welletjes.

"Jammer!" laat ik mij ontvallen. Verrast kijkt ze me aan. "Als baby heb ik toch behoefte aan de borst?" grap ik half serieus. "Baby gaat op tafel liggen!"is haar respons terwijl ze me een tik voor mijn blote kont geeft. OP tafel liggend verandert Tante van toon en houding. Voorzichtig begint ze me te strelen. Ik krijg zo nu en dan een zoen. Ze speelt met mijn tepels en praat liefkozend tegen me. "Zie je wel! Je kunt wel lief zijn! Schat van me. Weet je wel dat morgen mijn vriendinnen komen. Als je vannacht droog blijft hoef je morgen overdag geen luier om. Maar als je nat bent laat ik je morgen als een klein meisje hier rondhuppelen. Vinden mijn vriendinnen vast leuk."

Al pratend glijden haar handen over mijn lichaam. Over mijn borstkast naar mijn buik. Naar mijn benen. Ik word zo geil als boter. Eindelijk neemt ze mijn piemel in haar hand en speelt er mee. "Je mag alleen klaarkomen onder het uitroepen van mijn naam. Begrepen!" klinkt het. Het duurde niet lang of onder een luide schreeuw "Teèèssssssss" kom ik klaar. Totaal voldaan lig ik bij te komen. Tess streelt me een tijdje zonder wat te zeggen. Als onze blikken elkaar treffen hoeft er ook niets gezegd te worden. Beiden weten we dat het goed is.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wonen bij tante ABDL Luierverhalen 3
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
N Tante (18 + !) 16+ Verhalen 8
Tante Linda (cdtv) Tante Linda, nieuw Voorstellen 30
Tante Linda (cdtv) Een nieuwe Tante Voorstellen 15
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
H Logeren bij oom en tante L 10
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
luiernl Betrapt en lekker luieren bij tante Monique B 10
J Tante stelt zich voor Voorstellen 10
J Ik ben Tante geworden Voorstellen 1
J Bij tante Joke 16+ Verhalen 130
I vreemd bezoek bij tante V 34
yoyo Luierstraf van tante L 6
MSaMantha jouw nieuwe mama, tante of juf? Voorstellen 22
S Logeren bij tante Kiara L 32
underjamsftw Het onvergetelijke luierweekend bij tante Anja O 14
J Tante T 28
A Tante Evelien T 11
A Tante Fleurtje T 2
A Tante Anja T 4
A Tante T 4
DL_Michel Verhaal Klaar Bij Tante Wil B 4
T Op wintersport met Tess O 33
T Hallo ik ben tess Voorstellen 67
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
A Tess T 5
Bovenaan