Tante

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 6,3%
  • 7

    Stemmen: 1 6,3%
  • 8

    Stemmen: 4 25,0%
  • 9

    Stemmen: 1 6,3%
  • 10

    Stemmen: 9 56,3%

  • Totaal stemmers
    16
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Peutertje

Hoofdstuk 1


Het is bijna middernacht zie ik op mijn wekker. Mijn tante zal zo wel komen om ons te controleren en zonodig te verschonen. Ik ben Rob en slaap samen met mijn veel jongere broertje op één kamer. Dit is zo gekomen omdat een paar weken terug mijn tante bij ons is komen wonen.

Tante wil gaan scheiden van haar man (mijn oom dus, de reden weet ik niet) en tot de tijd dat alles geregeld is blijft mijn tante hier bij ons wonen. In het begin zag ik het helemaal niet zitten! Ik moest mijn kamer uit en bij mijn broertje gaan slapen. Niet echt leuk in het begin! Ik denk er nu wel héél anders over trouwens.

Mijn tante maakt zich een beetje nuttig met huishoudelijk werk te doen en ons te verzorgen. Mijn vader en moeder werken allebei en het was wel wennen in het begin dat we bij thuiskomst ontvangen werden met thee en leuk gezelschap. Anders dan ik gewend was. Dit is wel veel gezelliger. Dus voorlopig ben ik mijn kamer kwijt! Ik heb er wel een leuke tante voor teruggekregen.

En, dat is veel leuker ik draag weer luiers ‘s nachts en dat dankzij mijn tante! Ik zal eerst wat over mezelf vertellen ik ben Robbie en ik slaap met mijn broertje die nog ‘echt’ in bed plast op één kamer. Mijn tante heeft een beetje de verzorging op zich genomen van ons. Ze zorgt voor ons als een, hoe moet je dat zeggen een kindermeisje. Iets anders wil me niet gauw te binnen schieten. Mijn broertje draagt al sinds mensenheugenis luiers. En soms was ik hier wel een stront en stront jaloers op. Altijd was hij het die speciale aandacht kreeg. En het leek wel dat hij het echt expres deed om in bed te plassen.

Voor mijn tante bij ons woonde deed mijn moeder mijn broertje een luier om. op de kamer staat een beetje grote commode en daar werd hij dan op verzorgd. Echt een héél leuk gezicht is dat. En aan het gezicht van mijn broertje te zien genoot hij daar iedere keer met volle teugen van. Ik wenste dan dat we andersom waren. Ik mijn broer en andersom. En als ik dan weer op mijn eigen kamer was was ik wel eens kwaad op mijn broertje. Die dan lekker met zo een luier rond liep. Ik voelde wel eens stiekem hoe zacht de luiers waren. En soms nam ik me een luier mee naar de badkamer om te voelen hoe dat was. En een heerlijk gevoel is dat, dat zachte om je kont en tussen je benen en dat dikke geborgen gevoel tussen je benen.

Ik moest daar héél erg mee oppassen. Wat moest je zeggen als je betrapt werd! En het is me een paar keer overkomen dat ik door het oog van de naald weg kon komen. Dat maakt het nog een keer dubbel zo spannend. Ik heb het eens één keer aangedurfd om me zelf op de commode een luier om te doen. Dat was super spannend! Beneden in de kamer visite en ik boven op de slaapkamer van mijn broertje op de commode een luier om. Ik nam daar wel een heel groot risico mee natuurlijk.

Het is een vast ritueel ’s nachts komt mijn tante even kijken bij mijn broertje en als het nodig verschoont ze mijn broertje. En ik wenste dat me dit ook gebeurde. Heerlijk net als een klein jongetje gewassen worden en verschoond. En vooral zonder een raar gezicht of zo. Meestal kwam mijn tante daarna even bij mij kijken en haalde haar hand door mijn haren en ik krijg dan een zachte lieve kus op mijn wang of mijn voorhoofd. Net hoe dat uitkwam en stopt ze me nog in.

Op een avond had ik me voor het slapen gaan een luier omgedaan. Ik had daar zo een behoefte aan en kon me gewoon niet bedwingen. Ik gaf mezelf toestemming om een luier te dragen deze nacht. Ik deed voor dat ik een beetje hoofdpijn had en wilde wat eerder naar bed. Mijn ouders zei ik welterusten en mijn tante, en ik wist niet hoe snel ik boven moest komen.

Als een haas zo snel en een beetje in een roes kleedde ik mezelf uit en pakte uit de commode voor mezelf een luier. Ik ging op de commode liggen en was helemaal in de ban van de luier. Zo erg zelfs dat ik het niet opmerkte dat er iemand naar boven kwam. En dat ik het merkte was het te laat.

Plotseling ging de deur open van de slaapkamer en ik schrok me het ape zuur! Ik lag op de commode helemaal in mijn blootje en was druk bezig met mezelf om me luier goed aan te doen. In eerste instantie had ik nog niet eens in de gaten wat er gebeurde. Tot ik in het verbaasde gezicht van mijn tante keek!

"Waar is dit goed voor?" vroeg mijn tante. Ik wist even niets te zeggen. Maar ik voelde wel een dieprode kleur opkomen. Ik had bijna mijn luier om. ik wilde de luier lostrekken maar tante haalde mijn handen weg en maakte de luier los. "Zal ik je maar helpen, dit wordt zo helemaal niets met je luier". Tante begon bij het begin en net zoals ik het al zo vaak had zien gebeuren bij mijn broertje ging het nu een eindelijk bij mij! Ik werd net zoals mijn broertje verzorgd. Ik voelde een stijve lul opkomen. Tante leek er wel een beetje plezier in te hebben. "leuk om eens mijn grote neefje lekker te verzorgen". Ik was een beetje schaapachtig aan het kijken. Ik wist niet wat me overkwam. Zo een heerlijk gevoel. En tante had er handigheid in! Met het grootste gemak deed ze mijn een luier om en praatte tegen me als of ik weer heel klein was.

Dat ik mijn luier om had hielp tante me van de commode af en klopt me op mijn geluierde kont. "Ik ben nog niet helemaal klaar met je jongeman" zei mijn tante. Ze pakte een plastic broekje en liet me in het broekje stappen. En haalde het broekje op. Controleerde of alles van de luier wel goed onder het broekje zat. En ik mocht zelf mijn pyjama verder aan doen. Tante stopte me in en noemde me liefkozend ‘haar grote baby’. Ik kreeg een knuffel van mijn tante en ze gaf me een paar klapjes op mijn luierkontje. "Ga maar lekker slapen jochie, als je een plas moet doe maar lekker in je luier". "Als het nodig is verschoon ik je straks nog wel".

Heerlijk werd ik ingestopt door mijn tante en ze gaf me nog een speentje. Ik voelde me zo fijn in mijn luier ik draaide me op mijn buik en begon een beetje te bewegen en binnen de kortst mogelijke tijd had ik een heerlijk gevoel. Ik kon het wel uitschreeuwen van genoegen. Kort hierop kreeg ik aandrang om te plassen en liet mijn plasje in mijn luier lopen.

Dat is een heerlijk gevoel een heerlijke gloed die je langs je heen voelt glijden. Mijn tante kwam binnen met mijn broertje en bracht mijn broertje naar bed. Ik zag het allemaal gebeuren en genoot van het gezicht. Ik kreeg zo’n beetje hetzelfde gevoel weer terug dat mijn tante mij mijn luier aandeed.

Hierna kwam ze nog even bij mij kijken en ik voelde me zo gelukkig. Mijn broertje had niets in de gaten. Zelfs niet dat ik een speen in mijn mond had. Nu is het dan middernacht en ik wacht eigenlijk op mijn tante voor een schone luier!

Daar ging de deur open en hoorde ik mijn tante binnen komen. Zachtjes ging ze naar het bed van mijn broertje en in de schemering zag hoe ze de dekens wegsloeg en aan de luier van mijn broertje voelde. Behoedzaam tilde ze mijn slapende broertje uit het bed naar de commode en deed liet hem even staan. Ze maakte mijn broertje zachtjes wakker. Mijn broertje liet zich gewillig leiden door mijn tante en slaapdronken onderging hij het ritueel.

Zijn pyjama broek werd uitgedaan en zijn luierpakje werd losgemaakt. En onderwijl praatte mijn tante zachtjes tegen mijn broertje. Ik kon haast niet wacht op mijn beurt. Nadat ze mijn broertje had verdroogd en weer had ingestopt liep ze op mijn bed af.

Ik hield me slapend. En zachtjes schudde ze me aan mijn arm. "lieverd nu ben jij aan de beurt" tante sloeg mijn dekens weg en voelde aan mijn luier. "zo, zo je hebt een flinke plas gedaan knulletje." "Kom maar en trok me een beetje omhoog en nam me mee naar de commode".

Vakkundig werd ik van een droge broek voorzien en weer lekker naar bed. "Morgen zal ik met je moeder spreken". Dit drong niet goed tot me door en met een voldaan gevoel over me viel ik in een diepe slaap!
Hoofdstuk 2

Ik werd heerlijk uitgerust wakker. Wat had ik lekker geslapen! Ik draaide me eens om weer op mijn buik en het begon weer te komen. Dat heerlijke gevoel. Nu was het wel zaak om er goed mijn gedachten bij te houden om mijn broertje niet wakker te maken. Die lag nog lekker op zijn zij te slapen en het uitzicht wond me nog meer op. Wat een leuk gezicht. Die jongen met dat heerlijk dikke kontje. Ik dacht bij mezelf zal ik er nu ook zo uitzien?

Ik wilde mezelf bekijken en stapte uit bed. Ik was me goed bewust van de situatie. Ik voelde heerlijk de luier om me heen zitten en kreeg aandrang. Ik liet mijn plas lopen en voelde hoe de plas zich verspreidde in de luier. Een waanzinnig gevoel. Ik liep naar de wastafel naast de commode en kon mezelf zien in de spiegel. Ik stond te draaien om alles te zien van mezelf.

Ik genoot van het beeld wat ik in de spiegel zag. Ondertussen werd mijn broertje wakker en slaperig keek hij me aan. Kijk nog eens goed en zag dat ik een luier aanhad. "Lekker gevoel is het hé?" vroeg hij aan me. Ik schrok en draaide me om. En ik keek in het beetje verbaasde gezicht van mijn broertje.Nogmaals probeerde hij en wees op mijn luier, "lekker gevoel?"

Ik wist eigenlijk niet wat ik moest zeggen. Ik moest hem wel gelijk geven. Vooral de sensatie voelen om de luier in het echt om te krijgen! "Ja", gaf ik als antwoord "best wel een lekker gevoel". "Heb je geplast"? vroeg mijn broer. Zonder enige schroom vuurde hij de vraag op me af. "Ja" en ik knikte enigszins beschaamd.

"Dan is het helemaal een fijn gevoel". Ik hoorde gestommel op de overloop en voor ik in bed kon kruipen ging de deur open en kwam mijn tante de kamer binnen. Ze liep op mijn broertje af en hielp hem uit bed. Ze gaf hem een tikje op zijn geluierde kontje en dirigeerde hem naar beneden. Ze gebaarde naar mijn broertje en wees op mijn luier. "Zeg daar nog maar even niets over" zei mijn tante tegen mijn broertje. Hij knikte als instemming en zei geruststellend tegen me "Ik zal er niets over zeggen, omdat je me nooit hebt uitgelachen om luiers". Terwijl hij langs me heen liep kon mijn broertje het niet laten om zijn handje uit te steken naar mijn luier en constateerde dat ik nat was. "Grote jongen" zei mijn broertje tegen me. Het was zo een raar komisch gehoor dat ik begon te lachen.

Mijn tante ging op mijn bed zitten en gebaarde me naast haar te komen zitten. "We zitten met een klein probleempje jongeman" zei ze. Ik wist wel wat ze bedoelde. Hoe moest dit uitgelegd worden aan mijn ouders. De hand van mijn tante voelde ik voor op de luier. "Je hebt geplast"? vroeg mijn tante een beetje verbaasd. Ik was opgewonden en een beetje beschaamd gelijk. Ik had hier zo lang naar uitgekeken en het gevoel de situatie precies zoals ik het in verbeelding had. "Ga eens staan" zei mijn tante. ik stond op en tante deed mijn broekje naar beneden en maakte mijn luier los. "Ga je maar douchen en kom dan naar beneden".

Onder de douche liet ik de hele film nog eens langs me heen gaan. Ik had er wel eens op gehoopt. Ik had me wel eens een voorstelling proberen te maken hoe dat moest voelen. Maar nu het allemaal in het echt gebeurde, dit had ik me nooit kunnen bedenken. Wat een lekker gevoel is dat om je zo over te geven! Lekker als een klein kind behandeld te worden. Afijn ik ging lekker fris gewassen en heerlijk uitgerust naar beneden. Ik was in een reuze humeur.

"Verrek" zag mijn vader "Hij is al aangekleed"? Ik schoof aan de ontbijttafel en wenste iedereen een goedemorgen "Je hebt een goede bui"? vroeg mijn moeder. Meestal ben ik niet zo héél uitbundig 's ochtends. Dat laat ik liever aan anderen over. "Hoe is je hoofdpijn"? ik antwoordde dat gelukkig weg was. "Sander, ga jij je ook eens aankleden"? zei mijn moeder tegen mijn kleine broertje. Sander stond op en liep langs me heen en in het voorbijgaan kreeg ik zo pardoes een kus op mijn wang van hem.

"Wat is er toch aan de hand?" ,mopperde mijn vader. "Mijn oudste zoon komt met een blij gezicht aan tafel, en mijn kinderen maken nu eens geen ruzie"! Ik gaf Sander een klap op zijn luierkontje en dat gaf een leuk geluid en mijn broertje die er om moest lachen. "Ik ga mijn leven beteren"! zei ik. Mijn vader keek me ongelovig aan. "Jij"? zei mijn vader met een heel ongelovig gezicht. Hij keek op zijn horloge en zei dat hij haast moest maken. Hij stond op van tafel gaf me een klap op mijn schouder en een zoen in mijn haar, "ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt". Gaf mijn moeder een kus en haastte zich naar zijn werk.

"Gek" zei mijn moeder, "zo ineens een heel ontspannen ontbijtje mee te maken".

De dag was uitermate rustig en ontspannen begonnen. En met een lekker en prettig gevoel op de fiets gestapt en naar school gegaan. Verder een normale dag gehad. En er ook helemaal niet meer bij stil gestaan dat mijn tante met mijn moeder zou gaan praten over de luiers. Ik dacht er weer aan dat ik mijn fiets in de schuur zette. Ik ging naar binnen en mijn tante stond al op me te wachten. "Mooi" zei ze, "Lekker op tijd". "Ik heb met je moeder gesproken en gezegd dat het me verstandig leek om je weer een tijdje luiers te laten dragen". Ik schrok een beetje van de directe manier van vertellen. "Nadat we alleen waren hebben je moeder en ik met elkaar gepraat" ging mijn tante verder.

"Ik heb tegen je moeder gezegd dat je meerdere keren per week sinds mijn arriveren in bed bent gaan plassen" Ik keek mijn tante een beetje ongelovig aan. "Trapte mijn moeder daarin dan", vroeg ik.

"Dat is aan jezelf" zei mijn tante. "Nu is het héél belangrijk dat je doet wat ik je zeg". Tante gaf een verslag van het gesprek en daar speelde de hoofdpijn die ik zogenaamd had een grote rol in. Mijn tante had tegen mijn moeder gezegd dat ik gebukt ga onder een spanning. Veroorzaakt door de veranderingen in huis. En dat ik daar niet goed tegen kan en een beetje verkeerd reageer. Ik krijg er hoofdpijn van en als ik me héél erg zenuwachtig maak plas ik in bed. Wat weer meer spanning oplevert. Meer hoofdpijn en meer bedplassen. Dat is een spiraal waar ik mee bezig ben. Als nu een spanningselement wordt weggenomen. Het niet meer bang hoeven zijn voor een nat bed. Is er een grote kans dat ik die spiraal kan overwinnen.

Ademloos was ik naar dit betoog aan het luisteren. Ik moest me even goed concentreren, spelen dat ik flink in de stress zit en dan zitten mijn luiers goed! "Geweldig plan tante", zei ik met diep respect!

Ik ging aan mijn huiswerk en het idee hield me bezig. De voordeur hoorde ik van het slot gaan en ik hoorde de stem van mijn moeder. Mijn moeder kwam naar de keuken en ze kuste me op mijn wang en ging aan de keukentafel zitten en vroeg of ze even met me mocht praten.

Nu gaat het gebeuren bedacht ik me. Het is nu alles of niets. "Ik weet niet goed waar ik moet beginnen, en het is helemaal mijn bedoeling om je op één of andere manier te kwetsen". begon mijn moeder. "Tante Marianne heeft me vanochtend aangeschoten". Ik spitste mijn oren en was tot op het uiterste geconcentreerd. Wat tante met me had besproken kwam precies zo weer in het verhaal van mijn moeder.

"Ja" zei ik, "Het is al een paar keer geweest dat ik in bed heb geplast en ik voel me daar niet echt blij onder". Mijn moeder knikte. "Misschien een beetje nare oplossing, maar heb je wel eens gedacht over de oplossing luiers" vroeg mijn moeder. Op dat moment kwam mijn tante net de keuken binnen en hulpeloos keek ik mijn tante aan. Tante nam het woord en vertelde dat ze dit met me had bepraat. "Verder dan dat zijn we nog niet gekomen" zei ze. "Maar ik heb wel luiers gekocht in de stad en wilde dit eigenlijk wel met je bepraten" Ik zat een beetje ongemakkelijk te schuiven op mijn stoel. En ik keek mijn tante die de keuken uitging en uit de gangkast iets pakte en weer terug kwam. Het was een groot pak en héél duidelijk afgebeeld op het pak een luier!

Het pak werd opengemaakt en er werd een luier uitgehaald. Ik wist niet wat ik zag! Precies de luiers zoals Sander. Alleen met dit verschil, deze luiers waren aanmerkelijk groter en dikker. Ik had dit nooit durven dromen.

"Kom eens hierheen?" vroeg mijn moeder aan me, ik stond op van mijn stoel en als betoverd liep ik op haar af. Mijn moeder had de luier aangepakt van mijn tante en hield die voor mijn middel.

"Dit is wel de goede breedte" zei mijn moeder tegen mijn tante en trok de luier tussen mijn benen door. Ik voelde me niet echt gemakkelijk ondanks dat ik 'gewoon' mijn spijkerbroek nog aanhad. "Maak je broek even los dan kun je even passen over je onderbroek" vroeg mijn tante. Ik deed wat er werd gevraagd en weer ging de luier tussen mijn benen door. Nu voelde ik nog wel niet het zachte van de luier om mijn billen en zo, maar wel heel duidelijk de dikte en het plastic van de luier tussen mijn benen. Ik schaamde wel toen ik zo stond en het commentaar hoorde van die twee vrouwen die de pasvorm van de luier aan het testen waren. De luier werd niet vastgemaakt met de plakstrips, maar wel strak omgeslagen en zo voelde ik nog een keer de handen van zowel mijn tante als mijn moeder over de luier gaan. Ik kon haast niet wachten tot het bedtijd was.

"Misschien is dit wel beter voor je" zei mijn moeder, "je hoeft, als je zo'n luier om heb niet meer bang te zijn met slapen" Mijn tante vond het ook wel een goed idee. En ikzelf mompelde dat ik het dan wel wilde proberen. Ik kon het wel uitgillen dat ik de luier nu omwilde. Maar het mocht er ook niet teveel op gaan lijken. Dat zou alles wel kunnen verpesten als ik zou laten blijken dat ik het helemaal niet erg vond. Ik keek op de keukenklok en vond dat ik nog maar héél lang moest wachten op de luier. Verder vertelde tante me dat ze me wel zou helpen, of ik moest er bezwaar tegen hebben? Ik schudde van nee en voelde een dieprode kleur opkomen. Niet van schaamte wel van opwinding.

Voor de rest van de middag verliep net als altijd. Alleen dat ik dit keer naar boven ging werd er gevraagd of ik mijn luiers wilde meenemen. Ik kon ze wel op mijn bed even neerleggen tot er een plekje in kast was gevonden. Ik nam mijn schat mee! En boven op de kamer van mijn broertje en mij moest ik maar blijven voelen aan die heerlijke luier die uit het pak was. Het voelde zo heerlijk zacht aan. Ik kneep in het midden van de luier en voelde hoe dik de luier wel niet was.

Even later hoorde ik gestommel op de trap en zo te horen was het mijn tante. Ze kwam mijn kamer binnen en vroeg aan me? "Je wilt dat toch wel hé?" "Anders stoppen we er direct mee hoor". Ik schrok van deze woorden en haastte me om te zeggen dat ik dit nooit had durven dromen! Ik was er juist dolgelukkig mee! Mijn tante ging weer de kamer uit en héél gelukkig was ik met mijn luiers! En het blijf maar door mijn hoofd spoken. De luier die al uit het pak was betastte ik aan alle kanten. Ik liep naar de commode en pakte een luier van Sander en begon met vergelijken!

Er zat geen verschil in. Behalve dan dat mijn luiers aanmerkelijk dikker waren. En wat groter. Ik ging maar wat doen aan mijn huiswerk en echt vlotten wilde dat niet. Ik kon gewoon mijn gedachten niet weg krijgen bij die luiers. Ondertussen was Sander ook thuis gekomen en mijn moeder instrueerde Sander vooral niets te zeggen over mijn luiers. Hikkend en proestend kwam hij onze kamer binnen.

"Jij bent me daar een mooie"? zei hij "tsjeeeeeeeee wat kan jij liegen zeg" En op dat koppie van Sander zat een lach die er niet af te branden viel! "Je zegt toch niets hé, dat ik helemaal geen last van bedplassen heb" zei ik een beetje dreigend tegen hem! "Ikke"???????? en met een héél onschuldig gezicht ging mijn lieve kleine broertje verder, "Kijk wel lekker uit dat ik zal zeggen dat je het geil vind, misschien ben ik mijn luiers ook wel kwijt daarna". "Mij niet gezien" ik keek mijn broertje aan en zag dat hij dit serieus meende. Hij was verschrikkelijk benieuwd hoe ze eruit zagen en liep op het pak af. "Heb je al een luier getest"? vroeg hij met een gezicht of dit de normaalste zaak van de wereld betrof. Hij keek en vergeleek zijn luiers met die van mij. "We moesten maar ruilen" zei hij. Ik lachte maar wat en ik dacht bij mezelf mooi niet! Dit zijn mijn luiers.
Hoofdstuk 3

Voor de rest verliep de middag normaal en de luiers kwamen niet meer ter sprake.

Na het avondeten werd mijn vader ingelicht over mijn bedplassen en de oplossing die er bedacht was. "Och" zei mijn vader "We moesten er maar niet zo een héél groot probleem van maken". En dat was al het commentaar wat mijn vader had! Ik had wat meer tegengas verwacht. Toen werd het bedtijd voor mijn broertje en ik werd ook geroepen. "Ik doe je zo direct je pyjama aan en dan mag je nog naar de tv kijken" zei mijn tante. Toch wel een beetje zenuwachtig en opgewonden ging ik mee naar boven.

Tante hielp me met uitkleden en ik lag voor ik het goed en wel doorhad op de commode terwijl mijn broertje me zo aankeek en zelfs nog in zijn kleren rondliep. Hij vond het zo te zien wel leuk, hoe zijn grote broer daar lag te wachten op een luier.

"Trek je er maar niets van aan" zei mijn tante tegen me "Morgen zijn de rollen omgekeerd, dan ben jij als laatste aan de beurt". Trillend voelde ik alles wat er gebeurde. De zachte handen van tante over mijn billen met poeder en luierzalf. En mijn luier werd onder mijn bips geschoven. Tante had er helemaal geen enkele moeite mee om me net zo te verschonen als Sander. En ik hoorde haar altijd heel kinderlijk praten tegen mijn broertje. En nu lag ik hier zelf! En net of ik héél klein was werd ik behandeld en verzorgd! De luier voelde heerlijk aan! Zo heel fijn zacht en het paste wat beter allemaal.

Ik werd van de commode afgeholpen en toen de verrassing!!!! Tante hield een luierpakje omhoog voor me. Ik kon mijn geluk niet op! Ik stak mijn armen naar voren en tante trok mijn pakje over mijn armen. Ik voelde hoe het luierpakje langs mijn lijf naar beneden werd getrokken. Het zat als gegoten. Het pakje is van stretch-badstof, wit van kleur en voelt super zacht aan! Als een tweede huid zit het pakje over mijn lijf heen. Tante tikte even aan de binnenkant van mijn benen als tegen dat ik even wijdbeens moest gaan staan. De drukkertjes in mijn kruis werden vast geklikt. Ik haalde eens diep adem! Wat een zalig gevoel. Zo een nauwsluitend pakje te dragen. Mijn broertje stond me lachend aan te kijken. Hij lachte me niet uit of zo. Maar stond wel geamuseerd te kijken hoe ik werd aangekleed. Plots haalde hij uit naar mijn dik ingepakte kontje. En gaf er een klap op. Ploef hoorde je en ik vond het nog een fijn gevoel ook.

Ga verder je pyjama maar aandoen en dan kan je je tanden poetsen terwijl ik Sandertje help. Ik stond in badcel mijn tanden te poetsen en ik kon er geen genoeg van krijgen om naar mezelf te kijken! Wat een gezicht. De pyjama liet helemaal niets te raden over! De broek zat strak over mijn luier heen en iedere vorm liet de broek zien. Ik was klaar met tanden poetsen toen Sander de badkamer binnenkwam. "Zo babybroer" zei hij tegen me en eigenlijk moest ik er nog om lachen. Het was wel leuk hoe dat uit zijn mond kwam. Tante haalde me uit de badkamer vandaan en vroeg aan me: "Lieverd, is dit wat je graag wilde" ik stond vlak bij tante en kon haar parfum goed ruiken. En terwijl ze dit vroeg stond ze een beetje aan mijn pyjama te plukken om mijn broekje recht te krijgen. Ik werd er opgewonden van. Wat voelde dat lekker aan zo die hand over mijn luier! Wat een heerlijk gevoel is dit dacht ik bij mezelf. "Ga maar naar beneden dan kun je nog even wat tv kijken." zei ze.

Ik liep de trap af en bij iedere loopbeweging voelde ik duidelijk de luier tussen mijn benen zitten. En voelde hoe mijn pakje een beetje in mijn kruis drukte. Ik was bij de woonkamer en hier was ik een beetje ongerust over. Want nu zou ik zo aan mijn ouders moeten laten zien wat ik aanhad. Ik hoopte dat ik me zelf niet zou verraden door te laten opvallen dat ik die luier heerlijk vond. Ik aarzelde nog een beetje en haalde een diep adem en stapte de woonkamer binnen!

Grote schrik! De woonkamer was helemaal leeg! Alleen ik was er! Oh, man dat viel tegen. Hoewel ik er tegenop zag leek het me zo spannend om mijn ouders onder ogen te komen. Ik was zo benieuwd naar hun reactie! Maar goed, het gevoel was er echt niet minder om. Ik liep naar de tv en drukte deze aan. En ging op de bank zitten waar ik een beetje begon te zappen. Ik was zo een tijdje bezig en had niet echt door dat mijn tante ondertussen weer in de kamer was gekomen. Ze ging naast me zitten en verschrikt keek ik haar aan. "Je hoeft niet zo te schrikken hoor" zei mijn tante "wat leuk dat ik een groot babyneefje kan verzorgen". Ik zei maar niets maar ik verzette me in het geheel niet toen tante haar handen naar me uitstak om me tegen haar lijf aan te drukken.

"Ga nog maar even alleen zitten", zei mijn tante na een tijdje. Ze kwam terug na een tijdje en ik kon het bijna niet geloven! Ze had een slabbetje in haar hand en een flesje en een beer! Tante ging naast me zitten en ze fluisterde heel zachtjes, "kom maar knulletje" en automatisch zakte ik tegen tante aan. Wat een fijn gevoel en ik voelde hoe tante me een slabbetje ombond de beer in mijn handen drukte en toen! Ongelofelijk ik kreeg drinken uit een flesje een babyflesje!

Tante fluisterde zachtjes tegen me en ik voelde me zo heerlijk rustig. Ik lag heerlijk te drinken, wijdbeens vanwege de dikke luier die tussen mijn benen zat en ik hield de beer stevig vast. Tante streek me over mijn haren en langs mijn wang en ik rook de heerlijke parfum van mijn tante. Dat mijn flesje leeg was pakte tante de lege fles aan en veegde mijn gezicht af met het slabbetje. Waar ze de speen zo snel vandaan toverde weet ik nu nog niet maar heerlijk lag ik daar tegen mijn tante aan. Een speentje in mijn mond en ik had zelfs mijn slabbetje nog aan.

Ik moest een beetje verzitten van mijn tante. En ik voelde heerlijk aangenaam de luier schuren tussen mijn benen en om mijn billen. Ik moest een beetje wijdbeens gaan zitten omdat ik niet goed vanwege de luier mijn knieën tegen elkaar kon krijgen. Ik werd zo fijn geknuffeld door mijn tante ik zou willen dat er geen einde aan kwam. "Nu wordt het zo langzamerhand tijd voor mijn kleine boefje om lief te gaan slapen" en tante trok me omhoog en tante nam me aan de hand mee naar boven. Daar liep ik voor tante uit de trap op heerlijk als een kleutertje met een speentje in mijn mond en meneer beer mee! Ik kon mijn geluk niet op. Ik werd in bed geholpen door tante en toen had ik eigenlijk pas in de gaten dat ik mijn slabbetje nog omgebonden had zitten. Mijn tante maakte het slabbetje los en stopte me in! "Morgen lees ik jullie beiden een verhaaltje voor" beloofde mijn tante.

Ik draaide me op mijn zij en viel eigenlijk meteen in slaap. Ik werd wakker omdat er iemand aan mijn arm schudde. Slaperig keek ik waar dat vandaan kwam en keek mijn kleine broertje aan. "Ik wil bij jou in bed" zei hij met een zielig stemmetje. Ik wist niets anders te verzinnen dan mijn dekbed open te slaan en te gebaren 'kom maar'. Ik draaide me om en hield mijn broertje stevig vast. Nog steeds had ik mijn speentje in mijn mond. En ik voelde het handje van mijn broertje voelen aan de voorkant van mijn luier. Hij kneep even en voelde dat ik nat was.

Zo hebben we een tijdje samen in bed gelegen. Ik werd wakker van het licht wat de kamer in scheen. En ik merkte dat de deur openstond. Mijn tante haalde mijn kleine broertje uit mijn bed en nam Sander mee naar de commode. Hier werd hij opgetild en zijn luier werd verschoond. Toen was het mijn beurt. Ik was al wakker en had goed gezien wat er gebeurde. Mijn tante sloeg mijn dekbed bij me weg en zei dat we niet meer bij elkaar moesten gaan slapen. Als dit nog een keertje zou gebeuren zou ze ons vastmaken met een tuigje aan ons bed. Ze was niet kwaad of zo maar ze zei het met besliste stem!

Ik werd uit bed gehaald en moest voor tante gaan staan, "Even kijken hoe het met mijn grote neefjes luier is, want ik geloof niet dat je meer droog bent". Ik knikte instemmend ik had ook nog mijn speen in mijn mond en voelde me zeer klein worden.

"Wil je een lekkere dikke droge luier om je kontje?" giechelde mijn tante een beetje? Ik knikte van ja. Heerlijk om weer net als vroeger verschoond te worden. Tante gaf me een klapje voor mijn kontje en zei loop alvast maar naar de commode. Heerlijk vond ik het idee om zo aangekleed voor tante uit te lopen. En ik voelde hoe mijn lul begon te groeien. Ik sprong op de commode en wreef me een beetje over mijn luier. Tante kwam en deed mijn pyjamabroek op mijn enkels, maakte mijn pakje tussen mijn benen los. En terwijl ze dat deed voelde ik me echt baby. Langzaam trok ze de plakstrips los van de luier pakte me onder mijn knieën en tilde zo mijn benen omhoog. En haalde de natte luier onder mijn benen weg. Zo lag ik daar flink te kijk voor mijn tante die niet leek op te merken dat ik met een stijve piemel lag.

"Zo nu lekker mijn kleine jochie's kontje wassen en opnieuw verzorgen". Ik werd helemaal gek van opwinding. Het idee om zo op de commode te liggen en helemaal het gevoel van de zachte warme handen over mijn billen en mijn 'edele' delen. "Ja", kirde tante "Wat een grote jongen wordt het al zo met een stijf piemeltje". "Tante heeft al te vaak jongetjes een droge broek gegeven om er van te schrikken". Ik wist niet meer hoe ik het had, ik was heel ergens anders leek wel. Ik was totaal gek geworden van opwinding. Tante pakte me onder mijn knieën en tilde zo mijn kontje weer op en schoof onder mijn billen een droge luier. Ze liet mijn kontje weer op de luier zakken en trok de voorkant terwijl ze mijn benen spreidde tussen mijn benen door naar mijn buik. Het gevoel dat mijn ballen in een bankschroef kwamen zo strak zette tante mijn luier vast. En als maar praten op een hele kinderachtige manier. Terwijl mijn broertje allang weer was gaan slapen.

Ik werd van de commode getild en mijn pakje werd naar beneden getrokken en lekker tussen mijn benen vastgemaakt met de drukknoopjes. Tante haalde mijn pyjama broek omhoog en streek me lekker door mijn haar. Ik werd er een beetje verlegen van. Wel een raar en vreemd idee dat je dit gewoon lekker kan vinden als een jongen van 15. En tante wreef me even over me kontje en bukt en fluisterde zachtjes "Tijd om te gaan slapen lieverd". "En denk er om allebei eigen bedjes". Ik keek mijn tante in haar ogen en zag dat ze het meende. Ik nam mijn speentje uit mijn mond omhelsde mijn en stevig drukte ik mijn tante tegen me aan Tante omhelsde me ook vurig en tilde me onder mijn billen op en ik voelde heel heerlijk dat er een dikke luier om mijn kont zat. Zo tilde me tante me naar bed. En tevreden viel ik in slaap!

Het was weer ochtend voor ik het wist. Ik werd wakker gemaakt omdat de gordijnen werden open gedaan. het licht kwam de kamer binnen. Tante haalde het dekbed van me weg en vroeg of ik lekker had geslapen. Onderwijl voelde ze aan mijn luier. "Lieverd, durf je zo aangekleed naar beneden?". Ik knikte van ja hoewel ik het een beetje angstig idee vond maar tegelijkertijd héél erg opwindend.

Ik moest gaan staan en tante deed mijn pyjama goed. "Ik denk dat je je beter kan vertonen zonder speentje lieverd", zei ze en ze haalde mijn speentje uit mijn mond en borg dat onder mijn kussen. Tante bekeek me nog eens goed en voelde nog een keer voor de zekerheid aan mijn luier. "Ik denk dat je luier het nog wel even uit houdt jongen" je kan zonder problemen zo nog wel een plasje doen!

Ik voelde een rode kleur opkomen wat mijn tante me juist héél erg leuk vond staan. Ze gaf me een kus op mijn wang en een klapje voor mijn kontje. Het voelde heerlijk en het geluid was heel leuk. Ik realiseerde me dat ik nu mijn ouders onder ogen kwam. Ik was heel benieuwd wat ze zouden zeggen over mijn luier. Ik hoopte natuurlijk at ze net zo zouden reageren als mijn tante. En aan de andere kant het maakte me eigenlijk niet heel veel uit.

Ik liep de trap af en haalde eens diep adem. Ik voelde de aanwezigheid van mijn tante wat me wel een beetje steun gaf, en dat we de huiskamer binnenkwamen bleef ik eerst eens staan op een afstand om mezelf goed te laten bekijken.

"Wel, wel" zei mijn vader "kijk eens aan wie we daar hebben". Ik liep naar de ontbijttafel en voelde me een beetje ongemakkelijk.

"Zeggen we geen goedemorgen meer en krijgen we geen ochtend kusje meer van je". Ik kleurde een beetje zag ik in de spiegel. Ik stond op en liep eerst naar mijn moeder en zoals altijd gaf ik haar een kusje. "Goedemorgen jongen" zei mijn moeder en ik voelde haar hand achter op mijn luier en weer op een andere manier als mijn tante gaf ze er een paar kleine tikjes tegen. "Heb je lekker geslapen nu dat je een luier om hebt gehad en niet meer bang hoeft te wezen voor een nat bed"? Ik knikte een beetje beschaamd van ja. Zo liep ik naar mijn vader en bij hem hetzelfde alleen hij pakte me stevig beet en het was meteen stoeien geblazen en ik eindigde over zijn knie waar hij me ook een pak billenkoek gaf. het was een heerlijk stoeipartijtje en deze reactie daar had ik nooit van durven dromen. Dit was iets waar ik wel eens op hoopte. Heerlijk gegeten en nog onder het eten een plasje gedaan, ik geloof dat mijn tante de enige was van het stel die het opmerkte.
Hoofdstuk 4

Na het ontbijt werden we in de keuken verlost van de natte luiers. Ik moest uit mijn pyjama broek stappen en tante maakte mijn luierpakje los en deed me mijn luier af. Ik kreeg een tik tegen mijn blote billen en ik werd onder de douche gestuurd. Wel een vreemde ervaring want ik liep bijna in mijn blootje door de woonkamer op weg naar boven naar de badcel. Alleen het open luierpakje hield een beetje het naakte gevoel tegen. En sinds lange tijd stond ik weer eens samen met mijn kleine broertje onder douche. Het was niet bepaald fijn, ik hou van een lekkere hete warme douche en mijn broertje die begint dan te gillen dat hij levend aan het verbranden is en zo. Maar goed ik heb me lekker kunnen wassen en het lopen zonder wat tussen benen was ook wel een beetje vreemd. Ik voelde me héél naakt zo.

Ondertussen was mijn tante naar boven gekomen en vroeg of ik me goed had gewassen. Naakt stond ik voor mijn tante. Ik schaamde me niet ook niet toen ze me controleerde of ik me wel goed had gewassen. Ik vond het niet echt fijn maar goed. Ik werd van top tot teen gecontroleerd of ik me goed had gewassen. Ik kreeg een complimentje! Zelfs mijn voorhuidje had ik volgens mijn tante goed gewassen.

Ik wilde naar mijn kamer om me zelf aan te kleden maar tante nam me hand en liep naar de commode. Ze tilde me op en ik werd een beetje angstig over wat er ging gebeuren. Ik zat op de commode en tante keek me aan en vroeg: "Lieverd," vroeg mijn tante "Vandaag lekker naar school met een luier aan?" In mijn hart kon ik wel schreeuwen van ja, ja, ja, maar ik hield me mond. Ik zei tegen mijn tante dat ik dat zo graag zou willen maar ik was bang voor de gevolgen. Wat als mijn schoolvrienden erachter zouden komen. Ik zou voorgoed geschiedenis hebben gemaakt. "Ik plaagde je alleen ook maar lieverd," zei mijn tante. Maar ze hielp me wel met aankleden.

Ik werd vlot aangekleed en moest nog even mijn tanden poetsen zelfs dit controleerde mijn tante. "Je bent een grote jongen"zei ze. Trots liep ik de trap af. Beneden zei ik mijn moeder gedag en ging naar school. Op school verliep alles gesmeerd! Alles ging ven een leien dakje. Ik had nergens echte moeilijkheden mee. En eigenlijk was ik weer op weg naar huis voor ik er erg in had.

Thuis aangekomen verliep alles zoals normaal. Tante was in de keuken en had verse thee gezet en ze zat al een beetje te wachten op me. Ze vroeg of ik een leuke dag had gehad. "Op school"? probeerde ik "Ja tante Marianne ik heb een hele fijne en prettige dag gehad". "Het liep gewoon allemaal lekker" zei ik.

"Dat is heel fijn voor je jongen" en streek me even door mijn haren. En verder was het lekker een uurtje keuvelen en lekker lekker helemaal niets doen. "Ik ga even wat aan mijn huiswerk doen" en ik sprintte naar boven. Ik was aan het twijfelen, zal ik nu wel, zal ik nu niet? Ik koos voor het laatste en besloot mezelf geen luier om te doen.

Die avond hetzelfde ritueel en weer die heerlijke sensatie om verzorgd te worden als een kleine jongen. Echt genieten is het. Ik durfde me zelf wat meer te geven en zelfs vragen om mijn speen tijdens het verschonen. Mijn broertje pakte de speen en stopte deze in mijn mond. En tegelijkertijd kreeg ik er een kus op mijn wang bij. "Lief is je babybroertje?" vroeg mijn tante aan Sander. Sander stond naar me te kijken en ik voelde me best wel een beetje belachelijk. Ik lag naakt op de commode werd verzorgd als een baby en mijn broertje die naar me stond te kijken. "Ik ben zo weer baby, als je klaar bent met Robbie ben ik aan de beurt"!

Precies zoals ik ondertussen gewend was werd ik verder aangekleed. Dit ging zo een week en ik schikte me in mijn rol. Sterker nog, ik vind het heerlijk om zo verzorgd te worden en meerdere keren ben ik in mijn luier klaar gekomen die week. Hoe? Heel gewoon op je buik draaien en zachtjes je lichaam bewegen tegen de matras op. En al gauw voel je een heerlijk gevoel bij je luierstreek. Je bewegingen worden wat heftiger en intenser en dan een explosie van gevoelens!
Hoofdstuk 5

Het gevoel is nog steeds wel fijn hoor. Ik vind het een beetje sleur worden! Raar gezegd, ik weet het. Deze nacht heeft mijn broertje me wakker gemaakt. "Durf je te poepen in je broek" vroeg hij? Hier schrok ik even van, ik rook een beetje bekende lucht en keek in het glinsterende smoel van mijn broertje. "Eindelijk is het me gelukt" zei hij met enige trots "Ik heb een poepluier". Na deze mededeling stapte hij weer in zijn bed en ik zag zijn lichaam heel ritmisch op zijn buik bewegen en hoorde een heel ingehouden kreunen. Ik draaide me om en viel in slaap.

Ik droomde dat ik zelf een poepluier zou hebben en probeerde me de reactie voor te stellen van mijn tante. iedereen was er tenslotte wel aangewend ik heb zelfs al tv gekeken met alleen mijn luier en luierpakje aan. Er werd in het geheel niet op gereageerd. Het leek er wel op dat het bewust niet werd opgemerkt. Nu was ik wel benieuwd wat mijn tante zou zeggen over de poepbroek van Sander.

De gordijnen werden opengetrokken en van het geluid en de lichtinval werd ik wakker. "Heb je lekker geslapen lieverd"? vroeg mijn tante terwijl ze mijn dekbed wegtrok en automatisch ging ik op mijn rug liggen met mijn benen wijd. Tante voelde aan mijn luier en vooral drukte mijn tante en voelde aan het gedeelte waar ze een poepvulling dacht aan te treffen.

Het voelde heerlijk aan. Ik keek glimlachend mijn tante aan en genoot van het gevoel. Tante sloeg mijn dekbed weer dicht en liep naar het bed van Sander. En anders dan ik bleef draaide Sander zich niet op zijn rug maar bleef op zijn buik liggen. Ik zag tante hoe ze over de volgepoepte luier van Sander wreef, ze leek alles wel extra te verspreiden. Ik hoorde Sander zachtjes kreunen. Op zo een manier wat hij vannacht deed ik wist wel wat hij aan het doen was.

"Ohhhhh, lieverd" brabbelde mijn tante, "wat voel ik nu toch allemaal"? Terwijl ze maar door bleef gaan met wrijven. Ik draaide me op mijn zij wat ik vond het best wel een leuk gezicht. Ik zag Sander weer hele bekende bewegingen maken en tante bleef maar wrijven over Sander zijn billen. Sander kreunde nu niet meer ingehouden en tante draaide mijn broertje op zijn rug.

Terwijl ze zachtjes tegen hem aan het praten was. Trok tante zijn pyjamabroek uit. Hij lag op zijn rug in een volgepoepte luier en alleen zijn pyjamatruitje aan en een luierpakje. Tante zocht de speen van Sander en stopte die in zijn mond. Ze bleef over de voorkant van de luier wrijven en Sander begon hele wilde bewegingen te maken. Ik wist dondersgoed wat er aan de hand was. Sander werd heel vakkundig door tante bevredigd. Wat een een verschrikkelijk geil gezicht. Tante bleef maar zachtjes tegen hem praten en Sander lag daar als een klein jochie met een speen in zijn mond op een heerlijke manier klaar te komen.

Ik kon mezelf niet meer inhouden en begon bij mezelf over mijn luie te wrijven. Ik wreef en wreef over mijn luier en kreeg een super cool gevoel. Ineens haalde Sander uit met zijn stemmetje één wilde beweging en naar ik vermoedde was Sander klaar gekomen. "Blijf nog maar even liggen bij te komen liefje, nu ga ik je grote broertje even helpen". Ze sloeg het dekbed van Sander weer terug en liep naar mijn bed. "Zal ik het maar van je overnemen jongetje"? vroeg ze. Een beetje verlegen knikte ik van ja, ik kon het gewoon niet geloven. Tante haar handen gingen naar mijn broek en net zoals ik mijn broertje had gezien schoof tante mijn pyjamabroek naar mijn enkels. Ik had mijn benen goed wijd gedaan en mijn armen onder mijn hoofd. Tante moest hier een beetje om lachen van vroeg "Zo, je gaat er goed voor liggen"?

Heel zacht streek mijn tante me over mijn luier, tante zocht naar mijn speen en gaf die aan me en ik stopte de speen héél snel in mijn mond. De bewegingen die tante maakte over mijn luier, haar vingers zochten een beetje naar de top van mijn stijve piemel en daar krabbelde ze een beetje over. En Dan weer met volle halen over de luier strijken.

Ik probeerde zo stil mogelijk te blijven liggen en vooral geen geluid te maken. Ik wilde niet erg laten merken dat het me een enorm fijn gevoel gaf. Tante zei tegen me dat ik me een beetje mocht laten gaan en streek ook wat over de binnenkant van mijn dijen. Ik keek de richting van mijn broertje en die gaf me een knipoogje en maakte weer wilde bewegingen. Ik besloot om me te laten gaan en gaf me helemaal over aan mijn tante. Tante streek over mijn voorkant en streek over de bobbel tussen mijn benen. Ik lag te draaien op mijn bed te draaien en ik snoof en hapte naar adem. En het kwam veel vlugger dan ik eigenlijk zou willen. Ik kwam me daar een partij klaar in mijn luier. Het was een complete explosie in mijn onderlijf. Wat een heerlijk gevoel, ik zag van alles van slagroomtaart tot aan blote borsten.

Tante streek me nog even en liet me verder bedaren. Ze sloeg het dekbed nog even terug en liep naar het bed van mijn broertje en zei tegen hem, "Zo kleine smeerkees"en ze trok hem uit bed en tilde Sander op de commode. Sander zijn luierpakje werd losgemaakt en toen was het de beurt aan de luier.

Wat een lucht kwam daar van af. Tante veegde de ergste smurrie van zijn billen weg met Sanders luier. "Nu komt het makkelijkste" zei mijn tante en met een paar babydoekjes maakte ze de billen van mijn broertje verder schoon. Ze bukte en pakte uit de commode een schone luier en deed die mij broertje aan. Het pakje werd dichtgedrukt en Sander was klaar om te gaan ontbijten. Zo in zijn luierpakje en pyjamatruitje. Ik was zo ver gekalmeerd dat ik ook uit bed ging om naar de woonkamer te gaan voor te ontbijten.

Onder het ontbijt kreeg ik aandrang om te plassen. Ik liet mijn plasje lopen en toen? Mijn plas lekte door! Ik voelde me doodongelukkig in ene ik voelde heel duidelijk nat tussen mijn benen en mijn pakje werd onaangenaam nat. Ik raakte een beetje in paniek. Mijn vader en moeder hadden me nu vaker met natte luiers aangezien, maar nog nooit in deze toch wat vernederende situatie. Een doorgelekte luier. Ik stond op uit mijn stoel. En liep richting tante.

"Ik zie het al jochie, je hebt een te natte broek". "Kom maar" en ze deed mijn pakje los en gebaarde me me pakje een beetje op te houden. Toen ging mijn luier af en daar stond ik als een kleuter in mijn natte blote kont aan de ontbijttafel. Mijn moeder die een beetje verbaasd keek en mijn vader die onverstoorbaar zijn krant zat te lezen. Tante drukte me mijn luier in mijn handen en zei, "Ga je maar lekker wassen en gooi je luier maar in de vuilnis". Ik wist niet hoe snel ik benen moest maken. En rende bijna de kamer uit om mijn opkomende stijve piemel een beetje te verbergen!

Ik stond onder de douche en ik kwam mijn kamer binnen en op mijn bed lagen mijn schone kleren. Ik schoot mijn kleren aan zocht mijn spullen bij elkaar en ging naar beneden. Mijn vader was al weg en mijn moeder gaf ik een kus en zei haar gedag evenals mijn tante.
Hoofdstuk 6

Toen ik naar school fietste liet ik alles eens langs me heen gaan wat er gebeurt was. Ik kon het eigenlijk niet geloven. Als ik dit zou vertellen dan zou niemand maar dan ook echt niemand me te geloven. Ik voelde me heerlijk! Het zong allemaal bij me binnen.

Op school voelde ik me niet goed worden ik werd verkouden en leek wel een zware griep te hebben opgelopen. Ik voelde me misselijk worden en zwaar verkouden. Ik meldde me bij de leraar en die keek me aan en zei, "Je lijkt ook wel wat koortsig". "Kom maar dan loop ik even met je naar de conciërge". Ik kreeg daar een aspirientje en voelde me zieker worden. Er werd gevraagd of er iemand thuis kon wezen bij ons. Ik knikte van ja, mijn tante was er immers. Er werd naar mijn huis gebeld en binnen het kortste tij was mijn tante er om me te halen.

In de auto keek mijn tante me aan; "je bent echt ziek jochie"? vroeg ze. Ik kon alleen maar antwoorden dat ik me echt goed beroerd voelde.

"Als we thuiskomen ga je lekker naar bed en dan zul je wel snel opknappen". zei ze en streek me over mijn wang. "Je hebt het flink te pakken jochie": zei ze bezorgd. We kwamen zonder brokken aan en ik mocht op de bank. Ik lag flink te proesten en voelde een hoofdpijn opkomen niet mooi meer. Tante kwam mijn temperatuur opnemen en zei je hebt een goeie koorts. Ik zal maar wat sinasappelen voor je persen maar voordat ik dat ga doen zal ik je maar even anders aankleden.

Ze liep de kamer uit en dat ze terug kwam had ze mijn pyjama en een ander bundeltje kleren mee. "Kom maar even". en tante hielp me omhoog en kleedde me uit. Ik stond binnen 'no time' naakt in mijn blootje.

"Als je nog een plasje moet?" vroeg mijn tante. Ik schudde van nee. Ik zag dat tante wat op de bank aan het vouwen was, en keek haar vragend aan. "Dit is een katoenen luier" zei ze als reactie op mijn verbaasde blikken. Ik moest gaan liggen op de bank en net zoals ik gewend ben geraakt werden mijn benen opgetild en werd een luier onder mijn billen geschoven. Het voelde wat dikker aan allemaal en een beetje vreemder. De luier werd tussen mijn benen doorgetrokken en gespeld. Het voelde wel lekker. Ik stak mijn benen in een broekje wat me werd voorgehouden en snel werd het broekje op zijn plaats geschoven. Ik moest even staan en zelf mijn broekje goed schuiven. Vooral de pijpjes goed optrekken. Ik voelde eens om me lijf heen en het voelde dik, zacht en heen beschermd aan.

Dit is een mooie manier om eens in het katoen door te brengen. Ik kreeg mijn luierpakje aan en verder mijn pyjama. Tenminste dat dacht ik maar het was een pyjama uit één stuk! En de rits werd dichtgetrokken en ik voelde me ondanks dat ik me heel beroerd voelde toch wel erg rustig. "Wat als ik nou moet plassen of wat anders?" vroeg ik met een beetje benauwd stemmetje?

Tante wees naar mijn luier en nam me even tegen haar aan "Daar hoef je niet bang voor te zijn" en tikte op mijn billen. "Je hebt een dikke luier om en je kunt alles laten gaan". Ik ging weer liggen en werd toegedekt en viel in slaap. Ik werd wakker omdat mijn darmen zich begonnen te roeren. Ik draaide me op mijn buik en liet het zo komen. Ik voelde hoe een warme brei zich in mijn luier aan het persen was.

Ik kon het niet geloven, ik als een bijna grote jongen lag op de bank beneden in de woonkamer zo in mijn luier te poepen. Ik draaide me weer om, op mijn rug en zocht naar de afstandsbediening van de tv. Ik drukte de tv aan en keek naar een kinderprogramma in een volgepoepte luier. Tante kwam de kamer binnen met een flesje met sinaasappelsap en snoof even met haar neus. Ze keek me aan en ik voelde dat ik kleurde. Ze keek me aan en streek me even door mijn haren en over mijn wang. "Ik heb een lekker flesje voor je" drink dat maar lekker op. Terwijl ik aan het drinken was voelde ik dat tante aan mijn luier voelde.

"Ik denk dat mijn kleine neefje een grote boodschap daar heeft zitten", zei mijn tante en drukte de luier tegen mijn billen op. Ik voelde hoe de inhoud van de luier zich verspreidde. En het gaf een reuze opwindend gevoel. Ik voelde me zo kinderachtig, ze heerlijk kinderachtig. En tante had er plezier in om me ze te verzorgen leek wel. "Als je je flesje op hebt ga je lekker nog even een slaapje doen" en dekte me nog even toe en ik voelde héél duidelijk de poepluier om mijn billen zitten.

Ik had mijn flesje leeg en ging nog even naar de tv kijken en viel in slaap. "Kom lieve jongen" hoorde ik en er werd aan mijn schouder geschud ik sloeg mijn ogen open en keek in het gezicht van mijn tante. "Je bent een slaapkop?"zei ze, "Kom maar mee" en tilde me van de bank af, haar handen zaten onder mijn dik ingepakte billen en ik voelde hoe nog meer de poep zich uitvulde in de luier. Bij de trap aangekomen kreeg ik een tikje op mijn kont en moest zelf verder lopen. Een sensatie om zo te lopen met een dikke luier tussen je benen lekker goed omgedaan en heerlijk de vulling lekker warm voelen plakken.

Ik moest naar de slaapkamer waar ik voor de commode stond. Tante ging voor me staan en hielp me uit mijn speciale pyjama. Luierpakje ging uit en toen moest ik naar de badkamer lopen. In alleen een volgepoepte luier aan met een plastic broekje. Ik voelde me reuze klein. In de badkamer moest ik zelf de luier afdoen en onder de douche stappen. Tante hielp me wel met wassen. Dat ik klaar met wassen was droogde tante me af op een heerlijke manier. Ze tilde me op en nam me naakt mee naar d slaapkamer waar ik op de commode werd neergelegd.

Ik kreeg weer een schone luier om, schone plastic broek, schoon luierpakje en een schone pyjama. Dat voelde toch wel lekkerder en die heerlijke ervaring om je kleine jongen te voelen. Zonder dat ik me schaamde voor dat gevoel. Ik werd meegenomen nar beneden en viel weer in slaap op de bank.

Ik hoorde mijn moeder in de gang en mijn tante tegen mijn moeder praten over mijn grieperig zijn. Mijn moeder kwam de kamer binnen en constateerde dat ik het zo wel best naar mijn zin had? Ik voelde me wel wat minder ziek, daar had de goede verzorging van mijn tante me wel bij geholpen. "Je begint echt te wennen aan je luiers"? Mijn tante nam het meteen voor me op. Ze vond het beter zo, en omdat ik ziek was en op de bank iedere keer in slaap viel was dit de beste oplossing. Mijn moeder keek me héél vreemd aan!
Hoofdstuk 7

Helaas woont mijn tante alweer geruime tijd bij mijn oom en het is weer allemaal goed gekomen tussen die twee! En ik heb mijn eigen kamer weer terug. Nou zal je denken dan is het toch allemaal goed gekomen. Dat is het juist! Na dat mijn tante bij ons uit huis verdween heb ik mijn luiers moeten inleveren. "Nu is alles weer normaal en als je eens een ongelukje hebt"zei mijn moeder op mijn vragen. "Maken we daar geen probleem van". Het vooruitzicht is 'gelukkig' de vakanties, dan mogen mijn broertje en ik logeren bij tante. En allebei kijken we daar heel erg naar uit.

Hoe zou dat nu komen?
 
Bovenaan