Verhaal Klaar Tentgeheimen

Dit verhaal is gebaseerd op de laatse zomer dat ik met mijn ouders op vakantie was. De gebeurtenissen zijn waar maar de namen zijn aangepast.

deel 1

Het was de laatste zomer dat ik met mijn ouders op vakantie ging. Ik was achttien en voelde me heel wat. Mijn tent stond achter de caravan van mijn ouders. Onze avonden bestonden uit het spelen van bordspelen en het half dronken worden. We stonden op een prachtige camping aan de Franse kust. Als ik ‘s ochtends uit mijn tent stapte zag ik de zee.

Een campeerplaats verderop stond het tentje van Jesse. Een jongen van dertien, krulletjes haar en een gamer. Hij zat de hele dag voor de caravan van zijn ouders te gamen op een gameboy. Hij had en jonger broertje en zusje. Zij sliepen in de voortent en waren de hele dag op de camping aan het spelen met vriendjes en vriendinnetjes. Jesse leek geen campingvriendjes te hebben, hij bleef de hele dag met zijn gameboy bij de caravan.

Mijn eerste nacht op de camping wilde de slaap niet echt vatten. Ik luisterde naar het geruis van de zee en baalde dat ik geen luiers had meegenomen. Op een gegeven moment hoorde ik “krr, krr” en nogeens “krr, krr”. Ik herkende het geluid ls het lostrekken van plakstrips van een luier. Had ik dat goed gehoord? Was er dichtbij iemand met een luier? Het geluid van een tent die opengeritst werd, het geluid van schoenen over het grindpad. Iemand liep naar het toiletgebouw. Na een tijdje hoorde ik het geluid van grind weer. De rits van de tent ging weer dicht. Was het Jesse? Was Jesse naar de wc geweest? Ik hoorde het geluid van het verfrommelen van plastic en weer “ krrr krr”. Wat was dit? Beelde ik het me in? Wilde ik dit horen? Ik kon maar moeilijk de slaap vatten. Ik had dan geen luiers bij me maar iemand vlak bij me wel?

De volgende morgen mocht ik het ontbijd afruimen. Ik liep naar de dichtsbijzijnde vuilcontainer. En wat zag ik daar toen ik de borden uitklopte, twee opgevouwen luiers. Groter dan babyluiers maar het merk kon ik niet thuisbrengen. Veel tijd besteede ik er niet aan. Ik was opvakantie ik mocht niet aan luiers denken. Ik dacht nog even aan het broertje en zusje van Jesse. Of wie weet op deze camping, bedplassers zijn overal.

Die dag maakten mijn ouders en ik een flinke wandeling langs de kust. Heerlijk ontspannen, genieten van de zon. De dag vloog om en voordat ik het wist lag ik alweer op bed. Ik sliep meteen maar rond een uur of twee werd ik wakker van geristel. Het geluid of er een platic zak gepakt werd en weer dat “ kr kr”. Weer gerommel van plastic. Een tijdje niets…Na een half uur hoorde ik Jesse roepen “ shit”, weer “kr kr” plastic geritsel wat gevloek geritsel en”kr,kr”. Voor mij als jonge diaper lover was het duidelijk. Hier is iemand met luiers aan de gang…..
 

rog

Superlid
Heel leuk, dit vind ik dan ook de leukste verhalen gewoon realistisch en heerlijk herkenbaar. Op een camping ben je echt nooit alleen als bedplasser. Ook niet als broekplasser trouwens want zoveel kinderen die gewoon in hun zwembroek plassen perongeluk of express.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Zou die daarom in z'n uppie in de tent liggen................
Misschien heeft hij als 13-jarige tiener gewoon geen zin om zijn tent met z'n (veel?) jongere broertje en zusje te delen. Zou ik ook niet hebben! En om bedplassen hoef je niet alleen te blijven. Ik heb vaak genoeg met andere jongens een tent gedeeld, soms waren mijn vriendjes zelf ook nog bedplasser maar even zo vaak niet. Ze wisten het natuurlijk van mij wel want ik was ook op de camping elke morgen nat.
 
Ja z'n broertje en zusje waren duidelijk jonger, rond de 8 en 6. Ik denk dat de ouders ze het liefste dichter bij de caravan wilde houden. Maar misschien wilde Jesse zelf ook zijn tent niet delen. Ik kom daar in het vervolg nog op terug.

Morgen ga ik verder aan het verhaal. Jesse gaat het nog zwaar krijgen maar ik ook.

Dit schrijven brings back memories...
 

rog

Superlid
Zou die daarom in z'n uppie in de tent liggen................
Als ik naar mezelf kijk, heb zo vaak met vriendjes en neefjes in de tent geslapen. Mijn neefjes plaste ook nog in bed en sommige vriendjes niet en ander wel. Maar geen probleem juist wel leuk.
Op de camping zag ik eigenlijk altijd wel gelijk kinderen die ook nog nat waren. 1x een vakantie gehad zonder vriendjes die bedplaste, dat was ook geen leuke vakantie trouwens ook zelf geen vrienden of aansluiting kunnen maken. Was heel gek, normaal altijd wel contact of aansluiting.
 
Laatst bewerkt:

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Als ik naar mezelf kijk, heb zo vaak met vriendjes en neefjes in de tent geslapen. Mijn neefjes plasten ook nog in bed en sommige vriendjes niet en andere wel. Maar geen probleem juist wel leuk. Op de camping zag ik eigenlijk altijd wel gelijk kinderen die ook nog nat waren.
Klopt helemaal. Zoals ik hierboven al aangaf, was je op de camping nooit de enige bedplasser en zo maakte je gauw vriendjes. Er waren altijd jongens die het ook nog deden. Ook al omdat mijn moeder er totaal geen geheim van maakte dat ik nog in bed plaste.
 

vanbartjes

Toplid
Klopt helemaal. Zoals ik hierboven al aangaf, was je op de camping nooit de enige bedplasser en zo maakte je gauw vriendjes. Er waren altijd jongens die het ook nog deden. Ook al omdat mijn moeder er totaal geen geheim van maakte dat ik nog in bed plaste.
Wow dat is herkenbaar Bedplasser91. Mijn moeder wist binnen no time wie er ook nog in bedplaste. Maar die was er dan ook totaal niet discreet mee en een gesprek er over aangaan met een andere moeder waar ze het vermoeden van had dat die met het zelfde probleem moest dealen was altijd zo aan geknoopt. Kom Bart we gaan even tandenpoetsen pamper omdoen en naar bed. Standaard zinnetje die ik ook nog tevoren kreeg eind lagere school.
 

rog

Superlid
Mijn zus heeft een keer keihard over het veld geroepen dat mijn luier nog naast de tent lag te meuren de trut. Ik was toen aan het spelen midden op het veld in de speeltuin.
Mijn ouders hebben haar toen wel aangesproken weet ik nog want ze kon gelijk de caravan in.
 

Pierre

Superlid
Ik herinner me ook nog goed aan die walk of shame, in een tent kon toch iedereen altijd allen horen. Verbergen HD weinig zin, in de ochtend ging het dan met de natte luiers duidelijk zichtbaar onder de pyjama richting toiletgebouw. Wanneer je vroeg op stond kon je voor de tent zitten voor het ontbijt en met of zonder je eigen luier nog om kijken wie er ook nog eentje om had

groetjes Pierre
 
Bovenaan