The Game.....

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
Deel 1: Afgezonderd.

Jim werd wakker en keek op zijn wekkerradio. 'Is het al zo laat, ik kom zeker nog te laat op school'.
Hij bekeek zijn geluierd kontje en gaf er een klopje op. 'Zo vanacht tenminste droog gehouden zei hij tegen zichzelf'.
Hij waste zichzelf en kleede gauw aan om met 3 happen zijn ontbijt binnen te werken.
En elke ochtend was weer hetzelfde verhaal, zijn lesboeken moest hij overal in zijn kamer bij elkaar sprokellen. Daarna pakte hij zijn fiets om die 2min. te fietsen naar school, tja hij was maar liefst al te makelijk. Áchter hem hoorde hij een bekende stem, zijn beste vriend kwam aanfietsen met een hijgende stem.
'He mogge, heb je haast ofzo?'. Bram was Jim zijn beste vriend al vanaf de kleuterklas en ze woonden nog geen 3 straten verder van elkaar. Ook wisten de jongens van hun 'soort van geheim', dat was dat ze beiden luiers moesten dragen tegen het bedplassen. Bram zijn ouders waren elke ochtend al vroeg weg vanwege hun werk en zo kon hij ongestraft soms lekker luieren en vaak spijbelen. Bram en Jim hadden ook hun eigen Fetiesj en dat was dragen van luiers en lekker onziendelijk zijn. Vaak experimenteerden ze dan bij Bram thuis, omdat zijn ouders minder vaak aanwezig waren. Bram begon weer tegen Jim te praten 'he ik heb vanochtend toch een lekker drol in me luier gedraaid'. Jim begon te lachen en keek naar zijn vriendje. 'Vanmiddag weer bij mij ' vroeg Bram. Jim stemde ermee in en ze fietste gauw weer door.

Op school aangekomen zetten ze hun fietsen in de rek en liepen samen de anderre klasgenoten tegemoet. Meteen vingen ze een vreemd en rumorig gesprek op. Iedereen praatte doormekaar en ging over een wedstrijd. '' He jongens'' riepen de 2 vrienden bijna in koor. De klasgenoten keken op en begonnen met zijn allen luidkeels door elkaar te schreeuwen over een game en afsluiting. Bram die liep met Jim bij het groepje weg en vertelde hem wat vanochtend groot in de krant stond met een inschrijving. Jim die las bijna nooit de krant en journaal al helemaal niet, hij was meer van de computers. ''Er is een soort van wedstrijd op een park met zwembad en van alles en nog wat eraan'' vertelde Bram. Je kan een supergaaf spelcomputer winnen en levenslang gratis studiebeurs waar dan ook. Jim keek naar zijn vriendje en met een gezicht ''waar heb jij in hemelsnaam over?''.
''Weet je wat, na school bij mij thuis laat ik het je wel zien'''zi Bram aan Jim.

En zo vloog de tijd gauw voorbij en was hun lessen op school weer afgelopen. Bram wist niet gauw hoe snel hij zijn vriendje de krantenkop kon laten zien. Bij hem thuis aangekomen pakten de jongens wat te drinken en chocolade koekjes, waar Jim erg dol op was. Bram liet de krantenkop zien aan Jim.
'The Game' stond met vetgedrukte letters op de pagina. Win een supergaaf nieuwe spelcomputer en een studiebeurs voor levenslang.

Uitleg en spelinschrijving van de wedstrijd las Jim verder.
Je moet minstens tussen de 9 en 12 jaar zijn, Jim was 10 en Bram net een maandje ouder en 11.
Je moet een koppel vormen met vriend of vriendin.
Je moet een week zonder je ouders kunnen, en wat van je vakantietijd inleveren. Jim moest hierom lachen, hij wist dat Bram maar al te graag lui was net als hij. En dus niet al te graag vakantietijd inleverde om iets intensiefs te ondernemen.
Tenslote moet je toesteming vragen aan je ouders.

Waar het spel over ging stond er niet bij, dit was nog een verassing en zou zelfs voor de media, ouders en gokkers geheim blijven. Ja men kon gokken welk koppel zou winnen, of wie de meeste punten haalt per dag etc. Het moelijkste was, zou Jim en Bram hun ouders kunnen overhalen om mee te doen zonder te weten wat de game inhield. En zo besloten Bram en Jim maar om zich te gaan inschrijven, en ja ze zouden de beste koppel zijn ooit wist Jim zeker. Jim keek Bram tevreden aan. ''Nu onze ouders nog''. Op dat moment vroeg Jim ''mag ik even naar je toilet?''.
''Ik heb al vanaf vanochtend niet gepoept, en ben beetje gaan lekken''. Jim zijn blaas en darmen stonden op knappen. Bram keek naar zijn vriendje ''doe maar net zoals bijna altijd lekker in je broekje''.
"Ik heb nog wel schoon kleding voor je''.
De vrienden deden vaak een speletje verschonen als een van hun hoog nodig moest, en soms met of zonder een luier. Voor de zekerheid vroeg Jim nog hoe laat Bram zijn ouders zouden thuiskomen, en gelukkig had hij daar nooit problemen mee.

Daar ging hij dan, hij stond in de kamer van Bram en ontspande zijn spieren.
Vrij snel en soepel met een knisperend geluid kwam de drol langzaam in zijn broekje. Hij droeg een vrij los, maar goed zichtbaar strak aan de achterkant spijkerbroek. Deze bolde op en gauw zag je een meloen zo groot bult vormen in zijn broekje.
Hij had de grootste deel van zijn lading eruit en langzaam plaste hij zijn spijkerbroek nat. Een warm en ondeugend gevoel overmeesterde hem. Het laatste stukje ging hij door zijn knie en kreunde erbij. Een zacht warm massa zocht zijn uitweg en kon geen weg vinden in zijn boxerschort. De maasa kroop daarom naar voren tegen zijn zaakje en naar boven. Bram had dit met grote ogen zien kijken en besloten om maar ook in zijn broek te plassen. Jim kneep in zijn kontje en verspreide zo de massa overal.''Ik heb poepeie gedaan'' zei hij met kinderachtig stem tegen Bram. De 2 vrienden gingen naar de badkamer om gauw zich weer op te frissen. Bram kneep en maseerde vervolgens soms de massa van Jim die er waarlijk enorm van genoot en deed of hij een ondeugend peutertje was.
Bram verstopte gauw de vieze boxerschort en gaf in een plastic tas Jim zijn broek. Zo waren alle sporen gauw uitgewist als Bram zijn ouders thuis kwamen voor 18.00 uur met etenstijd. ''He vraag aan je ouders dan toesteming'' vroeg Jim toen hij wegfietste, ''komt goed man '' zei Bram hem achterna.

En zo al meteen na 2 dagen hadden hun ouders al snel ondertekend. Jim zijn ouders kwamen bij bram thuis om met zijn ouders te gaan overleggen en zo konden ze hun inschrijving versturen.
Paar weken later kregen beide jongens een brief thuisgestuurd dat ze waren geselecteerd voor the game. Er moest nog 1 selectieronde komen waarna 10 kinderren over zouden blijven, dus 5 koppels.
Die selectieronde ging uitgezonden worden op de TV uit meer dan 100 kids. Jim en Bram zaten voor de buis gekluisd om te horen of ze ertussen zaten. Zo zenuwachtig als hij was had Bram zowat in zijn broek gedaan van de spanning, Jim kon er iets wat beter tegen. Nog 2 koppels om weg te geven, En ja toen hoorden ze het!! Jim vloog in de lucht en Bram ook. ''Jes we zitten erbij man'' zei Jim.
Bram keek opeens iets minder blij, maar barste in lache uit erna. Hij had ongemerkt van blijschap en vreugde al zijn spieren ontspant. En hij had zo in zijn broek gepoept en geplast. '' Nou we zullen waarschijnlijk 1 week onze speletje niet kunnen doen'' zei Jim tegen zijn vriendje.

Een week later ging het gebeuren. De koppels werden verwacht in de studio waar hun reis en gedeeltelijk eenzame opsluiting zou gebeuren. De presentator legde aan het thuispubliek en vooral de gokkers uit hoe de spel in elkaar zat.
''Je kan stemmen op de koppels wie je denk dat wint en meeste punten per dag verdient'' zij hij.
'' De koppels zullen in de loop van de week verschillende opdrachten en spellen krijgen die ze moeten voltooien''. ''Hiervoor verdienen ze punten''. ''Het is dus vrij simpel, niet?'' zei de presentator verder.
'' Er is een enorm groot aantal bonus punten te verdienen''.
'' Voor men die als eerste raadt wat achter de gesloten deuren gebeurt in het huis en rondom''.
Halferwege zouden ze een klein stukje beeld uitzenden van wat dan ook, ''dus kijken allemaal'' sloot de presentator af''.
Jim keek Bram moeilijk aan, hij wist dat het absoluut geen maklijk spel zou zijn.
De koppels werd verteld dat ze in die week 4 begeleiders zouden krijgen die alles in de gaten hielden en voor hen zou zorgen. Ze zouden aan een enorm landhuis ver afgelegen in een bos komen de komende week, maar vervelen hoefden ze niet. Het had een binnen en buiten zwembad, voetbal en tennis veld, fitnes en nog meer leuke dingen. In dit huis zouden ze hun spullen eerst stallen en kamers verdelen die alle hetzelfde waren. Er zou een groot feestelijk opening zijn en zouden ze te weten komen wat the game inhield. Jim zat te popellen om te vertrekken en gaf zijn vriendje een schouderklop. ''we gaan dit zeker winnen man'' zei hij.
In een bus kwamen ze toen aan bij het landhuis dat met een hoge hek was afgesloten van waarschijnlijk omstanders dacht Jim. Hier zou het gebeuren de komende week, maalde door Bram zijn hoofd. Met een glimlach keek hij Jim aan. Eenmaal binnen kon het bijna gaan beginnen.
"Wat hield the game in?'' dit maalde door de hoofden van de koppels.

Dit was mijn eerste deel, ben benieuwd wat jullie ervan vonden en of jullie wat verbeterpunten hebben voor mij. alfast tanx en hoop snel weer aan een nieuw deel te beginnen.
Volgende deel (Deel 2: Anders dan verwacht ).
 

exlid10

Beginneling
Op zich een leuk begin. Er zitten alleen best wel veel spellingsfouten in, en de zinsopbouw is soms verwarrend. lees het zelf nog een keer goed door en dan zul je wel begrijpen wat ik bedoel.

Suc6 met je volgende hoofdstuk!!

groetjes Badgirl01
 

Blondeboy

Toplid
badgirl01 zei:
Op zich een leuk begin. Er zitten alleen best wel veel spellingsfouten in, en de zinsopbouw is soms verwarrend. lees het zelf nog een keer goed door en dan zul je wel begrijpen wat ik bedoel.
precies wat zei zegt.

Wil_93 zei:
Leuk verhaal, ga maar door, ben benieuwd wat THE GAME inhoud;)
IK OOK!
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Leuk verhaal, ben benieuwd naar het vervolg. Komt het bedplassen van Jim en Bram nog een beetje meer aan de orde? Al vind ik 'langzaam plaste hij zijn spijkerbroek nat' ook wel geinig!
 

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
Lezers van dit verhaal,

Het heeft even mogen duren, maar nog dit weekend komt een extra lang deel van dit verhaal uit.
Deel 2 wordt spannender dan ooit!!! en zeker de moeite waard om ff te lezen...
Eerst wordt er nog even aan gewerkt...
 

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
Hallo allemaal,

Het duurde wat langer dan ik had verwacht, ook i.v.m. werk enz. en verder was ik opeens even uit inspiratie. Maaar dan is hij uiteindelijk klaar!! Deel 2!!

Deel 2: Anders dan verwacht

Binnen werden de deelnemers opgewacht door 2 vrij jonge, maar sterke mannen en ook 2 jonge vrouwen. De presentator ging hen voor en stelde de 4 voor als hun verzorgers voor de komende tijd. 'Goed kids jullie mogen een van de kamers opzoeken met zijn twee en dan jullie spullen droppen en terugkomen'. De verzorgers gingen hun voor naar boven en openden de kamers, Jim en Bram kozen de derde en legden hun spullen neer. Hierna gingen ze allemaal weer naar beneden.'Oké nu is het dan uiteindelijk zover, jullie zullen de uitleg krijgen van het spel' riep de presentator.
''Na de uitleg krijgen jullie een rondleiding overal en daarna sluit ik jullie definitief op voor een tijdje in dit huis'' vervolgde hij. '' Allereerst wat valt jullie op in de woonkamer waar we nu staan?'' vroeg hij aan de deelnemers. Jim vond beetje raar dat in een paar hoeken kleden lagen waar meestal kleine kids op speelden, verder grote knuffels en grote kisten. Julia, een van de deelnemers riep meteen ''de knuffels meneer''. ''Heel goed, ik zal jullie niet langer meer in spanning houden''. Jim spitste zijn oren net als alle andere deelnemers. ''Jullie zullen in deze week verzorgd worden als peuters, en daar hoort alles erop en eraan''. '' Jullie gaan luiers dragen en zullen daar de behoefte in doen, verder wordt er goed voor jullie gezorgd''. Bram kon het niet geloven, een week lang luiers? Jim knipoogde naar zijn vriendje die waarschijnlijk in de hemel zat, zo stond hij in ieder geval erbij. Andere deelnemers keken moeilijk, maar ja je doet alles voor om te winnen. ''Je krijgt voor het benutten van je luier punten, 5 voor een kleine en 10 voor een grotere boodschap'' vervolgde hij. '' Maar in de loop van de week doen jullie ook spellen waarmee je punten kan krijgen, een soort extra punten''.

De presentator vervolgde gauw zijn uitleg, omdat veel kinderen beetje met angst en spanning keken.
'' Zoals jullie weten zullen we niet alles op tv uitzenden, dus jullie hoeven niet bang te zijn dat je vriendjes of wie dan ook erachter komt wat er hier gebeurt''.
''Maar goed, je moet wat over hebben om het spel te winnen toch?''.
''Zijn er nog vragen?'' sloot de presentator af. Adam, een jongen met blond haar vroeg ''krijgen we wel normaal eten en zullen we niet dus in onze luiers gefilmd worden?
''Jullie zullen gewoon alles normaal mogen doen, eten, spelen enz. alleen luiers dragen''. Als je verschoond wordt zal dit uiteraard niet gefilmd worden''.
''Goed, nu zullen jullie worden omgekleed en een rondleiding krijgen, ik zal zolang hier wachten op jullie en voorbereiden op de grote opening''.

De verzorgers namen de deelnemers weer de trap op naar boven, hierna werden ze verdeeld door de 4 verzorgers. Jim en bram mochten eerst de rondleiding doen. Ze liepen naar buiten waar een zwembad was, voetbalveld en tennisveld. Hierna liepen ze weer naar binnen door een open keuken en naar een zijkamer waar een paar computers waren en nog wat kisten. Jim mocht erin kijken en zag wat computer en andere game spellen. Daarna liepen ze weer de trap op waar ze de badkamers en verschoonkamers te zien kregen. nog een trap naar boven bevond een kamer met nog een pooltafel, ping pong tafel, en leuke game tafels. Bram wist zeker dat het gaaf zou worden en keek naar zijn vriendje en vroeg ''wat vind je ervan?'' Ja gaaf man, het is hier de hemel beland ben'' zei Jim. Oke jongens, het is nu tijd voor de eerste verkleedpartij''. Bram ging eerst en ging de verzorger achterna. ''Je mag je kleren houden, ik zal je eerst goed schoonmaken enzo''. Bram deed zijn kleren uit en er werd zorgvuldig een warme en zachte pamper om zijn billen geschoven. Ingepoederd en met die prop tussen zijn benen deed hij snel weer zijn kleren om. Daarna was het de beurt aan Jim, en een warm gevoel ging bij hem te binnen. Hij werd weer zoals kinds van vroeger verzorgd.
De luier voelde warm en als een goed veilig gevoel bij hem. Eenmaal iedereen weer in de woonkamer kon het echte feest beginnen, met kinder champagne en een goed maaltijd sloot vervolgens de presentator het huis af en vertrok naar een bijgelegen bus/caravan waar alles werd gedraaid en bekeken.

Later op de avond, voor de kinderen rond de klok van 21.00 uur kregen ze een groot envelop overhandigd. Iedereen zat gespannen toen een van de verzorgers hem openmaakte en voorlas.
‘Jullie zullen je eerste spel opdracht krijgen hierbij, en hiermee je eerste punten verdienen.
Je zal op zoek moeten gaan door middel van een speurtocht naar een voorwerp dat met het thema te maken heeft. Overal kan het liggen trouwens, las hij verder en dus ook buiten.
Als je een tijdje bezig bent met het zoeken zal er een soort uitleg komen over het voorwerp zodat je het ook kan vinden sloot hij af’.
De eerste groepje vertrok en na dat de derde groep vertrok gingen Jim en Bram ook op pad.
De 2 vrienden gingen eerst naar boven , waar de speelzaal bevond en zochten daar.
Jim merkte dat zijn drang om niet in zijn luier te poepen hoog was geworden, waarschijnlijk door het goede eten en de spanning wat allemaal meebracht. Dit probeerde hij niet te laten merken aan zijn vriendje. De 2 jongens kwamen op de weg naar beneden Mark en Sebastiaan tegen en Jim zag dat Sebastiaan niet lekker liep. Zou hij zijn luier al gebruikt hebben?, vroeg hij zich af.
Als dat zo was hadden ze de eerste punten binnen, dus waarom zou Jim dan niet in zijn luier doen?
Jim vroeg daarom gauw aan Sebastiaan, ‘en hebben jullie je luier al gebruikt?
Sebastiaan keek hem eerst raar aan, maar werd al gauw rood van schaamte. Mark antwoorde hierop, ik nog niet helaas. Sebastiaan heeft er net erin geplast, hij kan het nooit zo lang ophouden na veel drinken ‘. Hierna liepen de 2 vrienden naar buiten. Daar aangekomen keek Bram zijn vriend aan om te vragen wat hij van plan was en waarom hij net de vraag stelde over het gebruik van de luier.
Jim vroeg zich af hoeveel punten ze zouden krijgen voor een grote boodschap.

Ik moet heel erg nodig poepen zei Jim tegen Bram en daarom vroeg ik het aan hun.
Bram keek zijn vriendje aan zei vervolgens ‘we kunnen wel punten voor krijgen. Kom dan neem ik je mee’. En vervolgens nam Bram hem mee achter een gebouwtje waar spullen als fietsen en voetballen lagen. Ze waren nu uit het zicht en Jim kon zijn gang gaan zonder dat een ander groepje hem zag. Opeens liep Bram naar iets dat op de grond lag met een briefje erbij. ‘Haha wat een geluk zei hij, we hebben het voorwerp gevonden’. Hij raapte het op en liet het aan Jim zien, het was een rammelaar. Jim keek erg ongemakkelijk en ging toen door zijn hurken ‘ik hou het echt niet meer man, zei hij tegen Bram. Voel dat dit een grote lading gaat worden’. Bram ging achter zijn vriendje staan en keek om zich heen of er geen ander groepje aankwam. Jim ontspande zijn spieren en perste en vrij snel gleed een zware keutel in zijn luier. Bram lachte bij het zien van zijn vriendje die kreunende en zuchtende geluiden maakte. Langzaam maar zeker kwamen er veel grote drollen zijn luier vullen en er vormde een grote hoop die uitweg zocht aan alle kanten van zijn luier. Een bult enorm vormde in zijn broek dat heel duidelijk te zien was. Toen hij uiteindelijk klaar was voelde hij dat de poep ook zijn ballen had bereikt, zoveel had hij nog nooit gepoept dacht hij. Bram kwam weer aanlopen en hiel zijn vriendje overeind die wijdbeens stond om de poep niet meer te verspreiden, maar het was tevergeefs. ‘Mag ik even eraan voelen vroeg Bram, die duidelijk jaloers was op zijn vriendje. Bram bracht zijn hand op het achterwerk van zijn vriendje en gleed erover. Grote jongen zei hij tegen zijn vriendje, je bent een lief peutertje die ondeugend in zijn broekje heeft gekakt.
De 2 vrienden schaterden het uit van het lachen en Bram gaf een klein klopje op de achterwerk van Jim, de punten waren verdiend zei hij. Jim ging vervolgens zitten in zijn poep zodat niemand het zou merken, omdat hij nog zich schaamde voor wat er was gebeurd. Waggelend met een grote hoop tussen zijn billen begaf Jim op weg richting de grote villa waar een paar groepje stonden. Met een glimlach van 2 overwinningen liepen de 2 jongens richting het huis. Binnen in de kamer probeerde Jim gauw zich te verbergen. Maar helaas was de stank niet opgemerkt gebleven en de verzorgers zeiden dat ze iedereen zouden controleren. En dit zou Jim dus verraden.

Deel 3 is: De strijd barst los...
hoop op wat goede en minder goede feedbacks, wil namelijk ook oefenen met verhalen schrijven. Alfast bedankt iedereen hiervoor!!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
justaman Among the sleep (baby game) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
friendly The Experiment (Comic van PieceOfSoap) 16+ Verhalen 13
friendly Tales From The Cribkeeper (comics door OkayOkayOKOK) 16+ Verhalen 158
M The boots Antwerpen Contact advertenties 7
-little-cub- Memoires of the Marktplaats Pub 70
W Where's the money AB/DL Filmpjes 4
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tim80 The walk of shame op een openbaar toilet. Hoe pak jij dit aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Blondeboy THE VICE kuisheidskooi 16+ Board 4
tommydl Foresite under the sea Vragen & Info Shop 1
E het probleem van the golden trio P 3
Sissy Babytje The Diaper Song Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Ares Short introduction for AB/DL's in The Netherlands/Belgium English 0
D Magic: the gathering Pub 9
pampboy ATTACK OF THE ADULT BABIES Pub 13
BelgianDL82 New fish in the tank Voorstellen 18
Winnie de Poep The Next Diaper brand Spelletjes 11
DutchArtist Mooi filmpje Heal the World Pub 1
L The clinic Walibi Pub 6
DLChrisDL Meet the Adult Baby Pub 2
Dips N' Bricks Diaper Friends The Adult Life D 166
friendly The Baby Channel 16+ Verhalen 16
S The Big Little Podcast ( Radio like uitzending ) 16+ Board 1
friendly Berna, the Sequel 16+ Verhalen 40
Sissy Babytje The Adult Baby Guidebook by Brian Burch Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
justaman Meest realistische ervaring ooit!(Among the sleep, Oculus Rift DK2) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
carg85 the Middle 4e14 - baby day Pub 1
friendly Sashie (oftewel The Return Of Baby Sasha) S 19
anton_DL film review met verrassend einde (The Wolf of Wall Street) Pub 4
Luier 86 luier 86 in the house Voorstellen 6
anoniemaccount Documentaire over AB's: "The 15-stone babies" of "Baby's van 95 kilo" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
R ~ The Music Explorer ~ + Gratis Films ! Pub 2
diaperdrenthe T.F.R (The, Fetish ,Revolution) T 18
G The Ultimate ABDL Collection AB/DL/TB Links 11
diaper ed diaper ed's how to get sample's, the next level Aanbevolen 6
Sardonyx The Ultimate Diaper Survey (engels en nederlandse vertaling ) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
N WK verdriet : The roast of Webb Pub 16
diaper ed the colony Pub 4
Anomiem12575123672371651 The Reality of Incontinence - Adrian Surley (incl. Nederlandse vertaling) Aanbevolen 5
robert2009 New DL on the block Voorstellen 9
M kent iemand volwassen luier, bedplassen of plas of poep mods voor in the sims 2 Tiener board 7
Luier 86 Game stick (usb) Pub 0
Dips N' Bricks Game Platform Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
K rpg maker - samen een abdl thema rpg-ish game maken. (serieus topic) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
R acrade - Shell Game Spelletjes 1
ImALittleBabyBoy Speel een Kleuter in een pc game Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
LBV Waar game je op? Polls (T) 130
Sardonyx League of legends (game) Pub 17
Similar threads
















































Bovenaan