Theater Luiers

  • Onderwerp starter Luierschrijver 123
  • Startdatum

Hoe vinden jullie dit verhaal?


  • Totaal stemmers
    19
L

Luierschrijver 123

Guest
Dit verhaal is deels waargebeurd. Als er slechte of rare comments komen stop ik meteen met het verhaal. Ik hoop dat jullie dit respecteren. Alle namen etc. zijn voor mijn privacy en die van andere verandert, in het verhaal heet ik Bink. Veel lees plezier.

Hoofdstuk 1 “Het voorval”

Het was begin oktober op een dinsdagmiddag en het was voorlopig dat ik s`middags alleen thuis was. Want ik zou hierna zou ik 5 weken lang stage hebben. Ik had pas geleden incontinentie slips gevonden, 3 XL pakken. Ik pakte een stuk of 10 slips en plakte ze zorgvuldig in mijn onderbroek zodat het net leek alsof ik een luier aan had. Toen deed ik mijn broek omhoog en ging wat gamen achter mijn laptop. Toen moest ik plassen en zonder dat ik het doorhad liet ik het lopen. Later voelde ik mijn piemel opeens heel koud worden. Toen schrok ik even en dacht ik, 'ik heb in mijn broek geplast!'. Toen dacht ik weer aan mijn "luier". Toen moest ik heel nodig poepen. Ik liep naar de badkamer en liet mijn broek zakken. Ik had al drie dagen mijn poep opgehouden en dat was te merken ook. Mijn "luier" bleef zich maar vullen en het zakte steeds meer naar beneden. Toen ik klaar was kreeg ik een onwijze hoestbui en wou even op de wc-pot zitten maar had niet door dat de klep naar beneden was en mijn poep verspreide zich meteen over mijn bovenbenen en kont. Ik dacht eerst van shit, maar toen dacht ik ik ben nu toch al vies. Ik had eerst een zakje gepakt waar ik mijn "luier" in kon dumpen, daarna ben ik nog meer gaan zitten en ben ik heen en weer gewalst. Daarna heb ik hem uitgetrokken en in het zakje gestopt. Toen heb ik een lekkere douche genomen en het zakje weggegooid.

Twee dagen later wordt ik gebeld, het is Rosa, een heel knap meisje van 19, ik ken haar van theater. Eerst dacht ik dat het per ongeluk ging. Ik nam op, Bink: Hallo? Rosa: He Bink hoe gaat ie? Bink: gaat wel... Rosa: he vraagje, zou jij het leuk vinden om bij het nieuwsgroepje van theater te komen, we hebben dringend mensen nodig. Bink: Tuurlijk, dat lijkt me hartstikke leuk. Rosa: Mooi volgende week is bij mij thuis de eerste vergadering. Bink: is goed tot volgende week.

We zijn nu een week verder en ik ben onderweg naar Rosa. Ik ben al wat laat dus trap maar hard door. Iedereen is er al als ik binnen kom. De vergadering was meer een kennismakingsronde. Het was heel gezellig. Opeens voordat iedereen weg moest Rosa wat bespreken met haar vader. Iedereen ging weg en ik stond nog wat te praten met de moeder van Rosa. Daarna moest ik nog naar het toilet maar die beneden was verstopt dus moest ik naar boven. Ik deed de deur open en daar stond Rosa. Ik hoorde haar niet naar boven gaan. Ze hoorde mij kennelijk niet want ze bleef doorgaan waarmee ze bezig was, ook al kon ik eerst niet goed zien wat het was. Ik zei gauw, ‘oh sorry ik wacht wel even’, ze schrok heel erg. Ze zei ‘oh, uhm ja’. Alleen ze draaide zich om en ik zag dat ze een luier aan had en verder helemaal naakt stond. Ik schrok een beetje en besefte toen gelijk dat dit mijn kans was om ook in de luiers te komen…

Als jullie dit verhaal leuk vonden hoor ik dat graag. !1
 

luiers:)

Gewaardeerd Lid
oke werkelijk een geweldig verhaal plss blijf door schrijven en als er slechte comments zijn moet je gwn door blijven schrijven want er zijn zat mensen die het geweldig vinden

P.S zoals ik dus :p

groetjes luiers:)
 

slaaf.johannes

Superlid
self heb ik niks met poepbroekken en poep op zich maar daarin tegen mag je zeker doorgeen met typen graag zelfs

het is namelijk leesbaar en dan vind ik een verhaal al goed !1
 
L

Luierschrijver 123

Guest
Theater Luiers

Hoofdstuk 2 "Terug in de luiers"

Rosa keek geschokt, nogmaals vroeg ik wat ze aan het doen was. Toen begon ze te huilen. Zonder na te denken begon ik haar te troosten. Ze zei snikkend, 'Ik hou van luiers Bink' waarop ik zei 'Ik ook'. Ze keek een beetje scheef naar me en glimlachte toen een beetje naar me en vroeg 'echt', 'echt' zei ik. Ze wou me op mijn wang zoenen maar ik draaide me hoofd per ongeluk om en ze zoende me vol op mijn mond. Ik werd een beetje rood en zei 'sorry'. Ze vond het niet erg zei ze. Ik vroeg toen toch wel een beetje verlegen, 'Is het goed als ik morgen langs kom'. Ze zei tuurlijk mag dat. Toen zoende ze mij expres op mijn mond om me een beetje te pesten. We moesten erg hard lachen. Ik wou opstaan alleen hield ze me tegen, ze zei dat ze tijdens het lachen een ongelukje had gehad en vroeg of ik haar wou verschonen. Ik twijfelde wel even maar deed het toch. Toen trok ze me mee naar haar kamer. Ik appte even gauw mijn ouders en zei dat het was uitgelopen en dat ik over 10 minuutjes naar huis kwam. Ze vroeg of ik wist hoe het moest, ik zei 'tuurlijk', 'Ik heb een neefje van 4 die het niet altijd droog houd' zei ik. Ze lachte behendig tilde ik haar benen omhoog en schoof er een luier onder. Toen nog wat zalf en toen plakte ik hem dicht. Toen pakte ze een romper, daarmee moest ik ook helpen. Toen gaf ze me een knuffel, het voelde vertrouwd, net alsof ik een zus had.

De volgende dag stond ik voor haar deur, het was herfstvakantie en ik had gezegd dat ik naar een vriend ging. Haar ouders waren op rondreis dus die wisten van niks, gelukkig. Ze vroeg of ik meeliep. We hielpen elkaar met de luiers. Het was een warme dag dus hadden we alleen een luier aan. We hadden de gordijnen op haar kamer dicht gedaan. Het was nog vroeg dus gingen we in bed nog even een film kijken. Het was een romantische film, Rosa had hem uitgekozen. Uiteindelijk kwam ze tegen me aan liggen en ik deed automatisch een arm om haar heen. Dat deed ik namelijk ook wel is met me ex. Toen voelde ik opeens haar hand in mijn luier richting mijn ballen gaan. Ze trok daarna de dekens weg en deed behendig mijn luier uit. Het ging zo snel dat ze wel een ninja leek. Ik schrok helemaal en merkte toen pas dat ik in mijn luier had geplast. Daar schrok ik van en ik kreeg tranen in mijn ogen. Dat zag ze dus toen ik een schone luier had duwde ze mij tegen haar aan. Daarna toen ik weer rustig was geworden zoende ze me weer op mijn mond maar toen heel erg lang. Daar schrok ik ook een beetje van maar vond het heel erg lekker. Toen hebben we zeker 2 minuten getongd. Daarna kroop ze rustig terug op haar plek en ik ook. De film ging verder en ze kwam weer tegen mij aanliggen. Na een uurtje vroeg ze of ik wou blijven slapen. Ik zei opgewekt'JA'. Dus ik ging thuis gauw wat kleren halen. Toen ik terug kwam was ze aan het koken. Ze had ondertussen een string en een sport-bh aangedaan. Ik vroeg waarom ze dat deed. Ze zei dat ze dat even makkelijk vond. Toen gingen we eten, ze had kantonese kip klaargemaakt. Het was erg lekker. Toen we hadden afgewassen gingen we in haar bed tv kijken. We hadden een drynight en 2 luiers aan. Dus het was heel dik. Toen ik terug kwam van wat drinken halen zag ik dat ze haar luier had uitgedaan. Ik zette ons drinken neer en toen trok ze mijn luier ook uit en duwde ze me op het bed....
 
L

Luierschrijver 123

Guest
Hoofdstuk 3 'onverwachte hulp'

Beste lezers, ik ben wat van het waargebeurde verhaal afgedwaald, nog zon 60% van het verhaal is waargebeurd. Als ik teveel afdwaal hoor ik het graag. Maar dit maakt het verhaal net wat leuker...
Veel leesplezier !1

Terwijl ze me op bed duwde gaf ze me een kus op me mond, nu liet ik het wel toe. Daarna zei ze, "Het spijt me heel erg maar je moet echt weg..." Haar vriendje kon elk moment komen. Teleurgesteld pakte ik mijn spullen en ging weg. Terwijl ik onderweg was naar huis kreeg ik een appje, "Het was super gezellig afgelopen weekend." het was van Rosa. Toch nog met een lach op me smoel reed ik naar huis.

Ongeveer 3 weken later kwam Pauline bij me thuis. We doen samen mee met de school musical (belle en het beest). We zouden gaan oefenen bij mij thuis. Ze zou ook blijven slapen want we kennen elkaar nog niet zo goed. Ze was alleen niet zo fit maar ik zou wel voor haar zorgen zei ik. Ze fietste vrijdagmiddag na school mee naar mijn huis. Haar vader had sochtends haar spullen gebracht. We hadden die avond pizza besteld en gingen later naar de film. Het was echt super gezellig! Ze mocht savonds in mijn bed slapen en ik ging wel op mijn slaapbank, zon gentle-men ben ik wel...

De volgende ochtend werd Pauline al vroeg wakker. Ik sliep nog, ze sprong boven op me. Ik schrok wakker en gooide Pauline van me af. We hadden dolle pret. Zei ging douchen en ik ging een eitje bakken. Smiddags gingen we nog oefenen voor de musical en een beetje chillen. Die nacht gebeurde iets vreemds, Pauline kwam snachts naar me toe en zei dat ze zich niet lekker voelde, het was 3 uur snachts! Veels te vroeg dacht ik. Ik liep met haar mee naar de douchecel want al zou ze daar kotsen kon ik het makkelijk wegspoelen. Ze stond in de douchecel en in plaats van dat ze overgaf plaste ze haar hele pyamapakje onder. Het was zon dieren pakje met een sluiting aan de achterkant, het stond haar erg schattig. Dus heel haar pak raakte doorweekt en ze begon te huilen. Ik wachtte buiten de badkamer en vroeg wat er aan de hand was... Ze zei dat ik moest komen vol schaamte liet ze zien dat ze haar pyamapakje nat was... Ik dacht letterlijk, "Hoe krijg ik het voor elkaar dat met luiers te maken heb en een vriendin van mij in haar pyama plast?" Ze stond ook nog eens op het punt flauw te vallen. Ik hielp haar met haar pyama uit doen en haar string uit doen en waste haar een beetje, ik vond dit niet raar want ik had het ook wel is gedaan bij mijn zus toen we alleen thuis waren, en ik had stage gelopen in een ziekenhuis en toen kwam ik het ook te zien bij een leeftijds genoot. Daarna gaf ik haar een nachtjapon van mijn moeder en stopte haar weer in bed. Toen ik eindelijk sliep kwam ze naast me liggen, ze fluisterde in mijn oor dat ze het koud had. Ik was ondertussen een beetje wakker geworden, Ze kroop dicht tegen mijn aan.

De volgende morgen zou Rosa komen om ons te helpen. Toen we hadden ontbeten, gedoucht en ons hadden aangekleed vroeg Pauline gelijk, "Wat vannacht was gebeurd blijft ons geheim hè?" ik verzekerde haar dat het ons geheim zou blijven. Niet veel later kwam Rosa, zei ging wat kletsen met Pauline en toen ik naar de wc liep zag ik meteen in Rosa haar tas een x aantal luiers zitten. Ik dacht shit Pauline mag dit niet weten. Even later toen we op mijn kamer aan het oefenen waren op zang voelde Pauline zich weer niet lekker, ik had het al door en zette haar in de douchecel en probeerde haar nog uit te kleden maar het was te vergeefs, Rosa had door wat er aan de hand was en pakte luiers en wat poedertjes en talkjes, ondertussen hielp ik Pauline weer met schone kleren aandoen. Toen ze in mijn kamer kwam moesten ik en Pauline onze kleren uit doen van Rosa en ze keek er heel streng bij. Na enige twijfel deden we het toch. Toen legde ze Pauline op een matje en deed haar een luier aan... Pauline besefte eerst niet zo goed wat er gebeurde... Toen ze het doorhad begon ze te huilen. Rosa trooste haar direct en zei dat het nu niet erg is als ze een ongelukje had. Rosa had alleen geen rompertje bij zich, en de kleding van mijn zus was veels te groot en die van mijn moeder veels te klein. Dus moest ze half naakt in een luier. Ik moest er ook aan geloven. Alleen op dat moment gebeurde iets merkwaardigs...
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Hoop op meer.
Maar aangezien er onder de Nicknaam.
Gast staat!!
Vrees ik dat het hierbij blijft.
 

TenaMaxi

Gewaardeerd Lid
Ook als je op de nickname gaat staan kom je niet op 't profiel uit, geen link namelijk.
Niet zoals je op die van ons krijgt.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Als je bij actieve leden.
De nick name aanklikt.
Verschijnt er eerst een streep onder.
En als je dan klikt kom je op zijn/haar profiel.
Maar bij oud leden/gasten lukt dat niet
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
C Japans bedrijf maakt alleen nog luiers voor ouderen wegens gebrek aan baby's Algemeen 2
K Luiers Voorstellen 9
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 41
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D ABDL Luierverhalen podcast 16+ Board 18
emar007 Sm relatie met luiers Contact advertenties 12
K Luiers geven af. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
U Stress en luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DiaperLuw Dromen na "vergeten van luiers" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
B Op eens ging het over luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
I Kies maximaal 10 gratis samples luiers, inleggers etc. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
Similar threads


















































Bovenaan