Thuiskomen bij Dita

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 14,3%
  • 8

    Stemmen: 3 42,9%
  • 9

    Stemmen: 1 14,3%
  • 10

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal stemmers
    7

werni

Gewaardeerd Lid
Thuiskomen bij Dita,

Lichtelijk nerveus pak ik mijn telefoon en toets het opgegeven nummer in.
“Met Meesteres Dita” hoor ik een vriendelijke maar kordate stem aan de andere kant van de lijn.
Ik stel me voor en zeg dat ik haar bel n.a.v. haar reactie op mijn mailtje.
“Hoe zie je het spel bij mij eigenlijk voor je?” vraagt ze direct. “Je wilt eventueel luiers meenemen en zelfs al om hebben. Betekent dat dan dat het spel aan de deur begint?”
Ik leg haar eerst hakkelend uit dat ik dat niet precies weet. Ik had eerst gedacht dat het misschien makkelijk zou zijn wanneer ik zelf voor de luiers zorg. Eigenlijk was de toevoeging, om met een natte luier om me te melden, een spontane actie geweest waar ik niet verder over heb nagedacht. Leek me spannend.
Dita vindt inderdaad dat op die manier het voorspel al een mooie opwarmer is.
Ze lacht: “Wanneer je zo voorbereid op de stoep staat dan begint het spel direct hoor! Vind je dat erg?” Natuurlijk vind ik dat niet erg. Wel spannend om zo met de trein te reizen.
“Omdat we dan geen voorgesprek houden wil ik nog wel het e.e.a. van je weten. Ik stel je vragen en wens korte antwoorden.” vervolgt ze.

Vraag 1: Hoe ziet je wens om vernederd te worden eruit?
Antwoord. Verbaal en fysiek gekleineerd worden.

Vraag 2: Wat vind je van publieke vernedering.
Antwoord: Ik kik op het idee gekleineerd te worden in het bijzijn van andere vrouwen.
“Noem eens een fantasie!” Ik moet even denken en geef dan hakkelend aan dat ik meegenomen wordt naar b.v. een lingeriewinkel en dan een nachthemd moet passen of bodystocking en de verkoopster en andere vrouwen zien dat ik nog een luier om heb.

Vraag 3: Houd je van lijfstraffen?
Antwoord: Ja, een stevig pak voor mijn billen met de hand. Eventueel plak of rietje.
Een klap in mijn gezicht vind ik heel vernederend.

Vraag 4: Mogen sporen zichtbaar zijn?
Antwoord: Ja alleen op mijn billen

Vraag 5: Houd je van bondage en opsluiting
Antwoord: Ja

Vraag 6: Houd je van andere vormen van pijniging?
Antwoord: nee

Vraag 7: Ben je een Adult baby of een luierslaaf.
Antwoord: Mijn kik is het om voor straf gekleineerd te worden. Dus ik ben geen baby. Maar de straf is als een baby/peuter behandeld worden. In ieder geval een luier om. En dan eventueel in de box moeten zitten, plas op een potje moeten doen, Maar kan net zo goed met een luier om huishoudelijk taken moeten verrichten.

Vraag 8: Mogen er ook dominante mannen bij het spel betrokken worden.
Antwoord: In mijn fantasie niet.
“Als ik dat wil?” vraag Dita
“Als ik u er een plezier mee doe. Maar beslist niet in het openbaar.”

Vraag 9: Kan ik uit de antwoorden concluderen dat je mij je vertrouwen schenkt en ik zelf voor een groot deel inschat hoe ik je behandel?
Antwoord: Ja binnen het thema kleineren.

Vraag 10: Wat wil je nog kwijt?
Antwoord: Ik houd ervan dat tijdens het spel vaak in de ogen gekeken wordt.

“Okay,. Reis a.s. maandag met een natte katoenen luier om naar me toe.. Je kunt me na 10.00 uur vanaf het station bellen. Ik geef je dan de juiste adres gegevens en uitleg hoe je hier kunt komen! Stop het geld in een enveloppe en geef me die direct bij aankomst. Tot maandag”
Voordat ik kan reageren heeft ze opgehangen.

De treinreis verloopt vlotjes. Spannend is het wel. In Utrecht moest ik overstappen en stapte in een coupé waarin drie studentes zitten. De drie meiden hebben het druk om elkaar op de hoogte te brengen van hun weekend avonturen. Ze hebben niet in de gaten dat ik geluierd bij hun zit. Ik heb in kleine hoeveelheden een paar keer in de luier geplast. Hij voelt warm en vertrouwd aan. Ben wel bang voor lekken. Bij het verlaten van de trein zorg ik er goed voor dat mijn jas over mijn middel valt. De luier zakt nu uit en heb het gevoel dat dit goed zichtbaar is.
Bij de bloemenstal koop ik, om onze kennismaking luister bij te zetten, een mooi boeket.
Op haar site had ik gezien dat ze spulletjes voor haar hobby verzamelt.
Ik ben in die wereld niet zo thuis. Toch vind ik het leuk om iets voor haar te kopen.
Met moeite ben ik er in geslaagd een plasticbroek te kopen. Vind ik wel passen bij ons spel..

Gespannen bel ik haar op. Op vriendelijke toon krijg ik het adres door en aanwijzingen hoe ik daar het makkelijkste kom.
Zonder problemen arriveer ik op het adres. Voel me best zenuwachtig en met trillende vingers bel ik aan.
Het duurt even voor dat de deur geopend wordt. Ik word hartelijk verwelkomd. “Hang hier je jas maar op.” Voordat ik de jas ophang overhandig ik haar de bloemen, het presentje en de enveloppe met het afgesproken bedrag. “Dank je lief van je!” Ze kijkt me stralend aan.
Ik ben direct onder de indruk van haar krachtige aanwezigheid. Kan me voorstellen dat haar omschrijving op de site volledig dekkend is. “Ga maar naar die kamer! Ik kom zo bij je!”
Ik stap de kamer in. Het is de woonkamer. Uit enkele voorwerpen blijkt wel de interesse voor sm, Maar de sfeer van een ware SM kelder ontbreekt hier.

Ik weet niet goed wat te doen. Moet ik gaan zitten of blijven staan?
Mijn ogen vallen op de boekenkast. Nieuwsgierig kijk ik of ik kan herkennen wat voor een soort boeken er in staan. Zegt toch iets over een persoon..
Plotseling gaat de deur open en komt Dita de kamer in. In haar hand heeft ze een vaas met daarin het boeket bloemen.
Zonder iets te zeggen zet ze de bloemen op tafel. “Je moeder heeft zeker het zo genaamde cadeautje voor mij gekocht?” Ze komt vlak voor me staan en kijkt me recht in de ogen.
“Ja, ja” hakkel ik niet precies wetend hoe met de situatie om te gaan. “Ze heeft jou zeker niet verteld wat er in zat?” “Nnneee!” stotter ik me steeds onzekerder en kleiner voelende.
“Dacht ik wel!” Ik voel hoe haar hand in mijn kruis grijpt. “Je weet zeker niet waarom je hier na toe gestuurd bent?” Ik haal mijn schouders op. “Om de bloemen te brengen, geloof ik?”
Ik voel me steeds onzekerder worden sta ik daar voor een wild vreemde vrouw die me in mijn kruis tast. Ze zal toch niet weten dat ik nog een luier om heb. Maar ja, als ze dat nog niet wist heeft ze het nu wel gevoeld. “Je moeder heeft je een symbolisch cadeau meegegeven! Weet je wat er in dat pakje zat?” Zonder mijn antwoord af te wachten geeft ze zelf het antwoord al.
“Een plasticbroek met het verzoek of ik een paar uurtjes wil babysitten!! Dat ze je zo maar alleen laat reizen! Onverantwoord zo’n klein kind op de trein te zetten!”

Ik schaam me dood en kijk haar overdonderd aan. Dita lacht haar tanden bloot.
“En weet je waarom ze mij heeft gevraagd?” Ook nu moet ik het antwoord schuldig blijven. Ze neigt haar hoofd naar mijn oor en terwijl haar hand mijn borst streelt fluistert ze. “Omdat ik een zeer effectieve heropvoedingmethode praktiseer. Ik behandel mensen naar hun gedrag en niet naar hun leeftijd!” Weer weerklinkt haar lach terwijl ze me met haar hand iets naar achteren duwt. “En volgens mij ben jij nog een baby?” Terwijl haar handen naar mijn broeksriem glijden kijkt ze me vragend aan. “Eh, nee, nee hoor!” zeg ik kleintjes terwijl ik haar handen probeer weg te duwen. Ditas gezicht verandert van uitdrukking. Fel kijkt ze me aan en geeft me een klap in mijn gezicht. “Je mag niet liegen en als ik je broek wil uittrekken doe ik dat. Wen er maar aan dat wanneer ik vind dat je een stoute jongen bent, ik passende straffen toepas.”

Overdonderd sta ik over mijn wang te wrijven. Ondertussen maakt Dita de riem van mijn broek los. Daarna de knoop van de broeksband om vervolgens de rits van de gulp te openen. De broek heeft slechts een lichte aansporing nodig om op mijn enkels te zakken.
Dita doet een stap naar achteren en lacht me uit. “Zo te zien ben je wel een baby. Zie je zelf eens staan. In luier en plasticbroek!” Haar spottende lach vult de ruimte.
“Zo te zien heeft mijn baby het niet droog weten te houden!” Ze loopt om me heen terwijl haar hand de plasticbroek streelt. “En nog zeggen dat je geen baby bent!” Ze blijft voor me staan. “Maar ik ben geen onmens. Zal je matsen. Ik kleed je als een baby en straf je als een grote jongen. Hebben we beiden onze zin!” Ze lacht sadistisch, pakt me bij de arm en trekt me mee de kamer uit.
Het loopt moeilijk met mijn broek op de enkels. Ik kom zowat te struikelen. “Zie nou wel dat je nog een baby bent. Je kunt nog niet eens goed lopen!”
Ik word de badkamer ingeduwd.. “Ga liggen!” Gehoorzaam ga ik op de harde tegelvloer liggen.. “Zo zal ik je eerst eens verschonen!” Ze trekt eerst al mijn kleren uit, dan langzaam schuift ze mijn plasticbroek naar beneden.
Met opgetrokken neus laat ze me weten dat ik stink. “Weet je wel wat je andere mensen aandoet met die vieze pislucht van je?”
Ze maakt de veiligheidsspelden los en verwijderd deze.
Daarna trekt ze de luier onder me vandaan. “Ik zal je eens laten merken hoe het is om andermans pis te moeten ruiken!” Dita legt de luier over mijn ogen. Mijn neus en mond blijven onbedekt. “Blijf zo liggen!”

Door een kier bij mijn neus zie ik alleen haar laarzen. Dita verlaat de badkamer.
Na een tijdje komt ze terug. Ik zie dat haar onderbenen bloot zijn. Ze heeft de laarzen uitgedaan. Ten hoogte van mijn navel gaat ze wijdbeens over me heen staan. “Oh wee als je beweegt! Blijf zo liggen begrepen!” Ik mompel instemmend. Gespannen afwachtend wat er gaat gebeuren.
Ik schrik als ik onverwachts iets op mijn lijf voel spatten. “Stil liggen!” bijt ze me toe terwijl ze met haar voeten iets meer naar boven schuift. Nu voel ik de spatten bij en in mijn gezicht. Spatten dit algauw de vorm van een straal aan nemen. Mijn lippen proeven…. Ze staat op me te plassen. Gedwee onderga ik haar douche. Ik hoor Dita lachen. “Ja, lik je lippen maar af! Lekker hè dat gouden vocht van mij!” Wanneer de laatste spatten op me gevallen zijn, stapt Dita over me heen. Ze rommelt wat maar ik kan niet goed thuis brengen wat ze doet.
Maar daar kom ik al gauw achter. Nadat ze de badkamer heeft verlaten komt ze een paar minuten later terug. Ze trekt de luier van mijn gezicht. Triomfantelijk houdt ze me haar string voor.
Ik zie dat deze nat is. “Niet aardig van je dat je de mond dicht hield. Je wilt mij toch wel proeven?” Ze propt me de milt zoute string in de mond.
Dan wijst ze naar een emmer en een dweil. “Maak de vloer schoon. Douche je en meld je daarna in de kamer tegenover de huiskamer. Ze laat me alleen. Gehoorzaam dweil ik de badkamer. Eerst vind ik de string in mijn mond irritant . Gaande weg wen ik er aan en vind het zelfs een opwindend idee de natte string van deze opwindende vrouw in mijn mond te hebben. Als ik de vloer schoon gemaakt heb douche ik me en droog me af..
Ik stap de kamer binnen. Dita zit als een vorstin op een stoel te lezen.
Halverwege de kamer blijf ik staan. Niet wetend wat te doen. Zonder op te kijken klikt ze met de vingers en wijst naar haar voeten. Gehoorzaam kniel ik op de aangewezen plek neer.
Dita laat me zo een tijdje zitten. Dan pakt ze me bij de kin en dwingt me haar aan te kijken. Ze trekt de string uit mijn mond. “Zo nu eens kijken hoe het met je zelfkennis is gesteld!” Haar ogen lijken me te doorgronden. Ze wijst naar de muur. “Zie je die zwepen en andere strafwerktuigen? Die zijn voor grote ondeugende mensen! Kleine kinderen neem ik over de knie! Aan jou de keus! Wat wil je? Baby of grote jongen?” Ze kijkt me lachend aan.
Mijn trots is al lang geknakt en mijn angst voor haar straffen maken me klein. Ik vraag haar om over haar knie te mogen. Ditas lach schatert door de ruimte,
“Dus wat ben je van mij?” Vol schaamte geef ik toe haar baby te zijn. “Wat zeg je? Ik versta je niet!” Ik herhaal dat ik haar baby ben! “Goedzo schatje!””

Het is een poosje stil. Dita’s hand aait me over het hoofd. Dan gaat ze recht zitten en trekt haar rok recht.
“Okay, kom over de knie liggen!” Als een gehoorzaam jochie leg ik me over haar schoot.
Mijn handen steunen op de vloer. Ik voel hoe mijn billen worden gestreeld. Dan volgt een klap..en nog één. Het tempo wordt opgevoerd en het duurt niet lang of mijn billen gloeien als kool. Als ze stopt ga ik staan. “Heb ik gezegd dat je mocht gaan staan?” klinkt het streng.
Ik wil direct weer gaan liggen, maar ze weerhoudt me. “Voor straf nog een serie maar nu met de plak of het rietje.” Ze haalt beide kwelgeesten onder haar stoel vandaan en toont ze me..
“Voorkeur lieverd?” vraagt ze spottend. Ik kijk haar smekend aan en weet niets te zeggen.
“Snap het best hoor schatje, is ook moeilijk om een keus te maken. Liefst heb je natuurlijk allebei! Zal je matsen je krijgt met allebei.” Ze kijkt me spottend aan en sommeert me om weer te gaan liggen.
Al gauw daalt een serie klappen met de plak op mijn kont neer. Ik lig te draaien om de slagen te ontwijken. Maar Dita’s stevige greep houdt me op de plaats. Mijn kont voelt beurs aan als ze stopt. Aangenaam is de streling van haar hand over mijn geteisterde billen. Maar des te heftige zijn de tikken met het rietje. Ik lig als een klein kind te kermen. Het lijkt een eeuwigheid te duren maar uiteindelijk mag ik gaan staan. Ik wrijf over mijn pijnlijke billen.
“Stop je duim in de mond!” Dita geniet zichtbaar van het tafereel. Hoe ik met de ene hand mijn geteisterde kont streel terwijl ik mijn duim in de mond heb. Ze zet me voor een spiegel en laat me omdraaien terwijl ik in de spiegel moet kijken. Mijn kont is donker rood en er zijn diverse striemen zichtbaar. Onwillekeurig wrijf ik weer over mijn billen terwijl ik in de spiegel kijk. Het enige wat over is van de “grote”jongen is mijn lengte. Qua uitstraling staat er inderdaad een peuter. Ik zucht diep.
.
“Kom, ga maar lief op die tafel liggen spartelen lief baby’tje van me !” Ik krijg een aanmoedigend tikje voor mijn geteisterde kont. Gehoorzaam ga ik liggen en trek mijn benen op.. Dita buigt zich over me heen en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Vervolgens drukt ze me een speen in de mond en een rammelaar in de hand.
“Ik wil de rammelaar steeds horen! Begrepen!” Tevreden aanschouwt ze de situatie.
Dan verlaat ze de ruimte. De deur open latende..
Gehoorzaam lig ik te spartelen en met de rammelaar te spelen terwijl ik op de speen zuig.
Het duurt een poosje voor ze terug komt. Ze heeft een grote pamper en poeder bij zich.
“Wat is hij lief aan het spelen. Zie nou wel dat baby zijn bij je past?” Haar spottende lach vult de kamer terwijl ze een luier onder mijn kont schuift..
Ze poedert zorgvuldig mijn kruis en billen. Vervolgens vouwt ze de luier en plakt hem met de strips stevig dicht. Wrijvend controleert ze of de luier goed zit. Tussen door kijkt ze me regelmatig spottend aan. Ik voel me geheel aan haar overgeleverd en elke vorm van verzet is gebroken.
Voor alle zekerheid doet ze me mijn plasticbroek nog over de luier aan.
Tevreden geeft ze er wat tikjes op en loopt naar een kast. Ze doet de deur open en haalt er een babydoll uit te voorschijn. Ze trekt mij die aan. Ze is lyrisch over het resultaat. Voldaan trekt ze me mee naar de spiegel en zet me er voor. Ik schaam me diep. Zie er belachelijk uit.
De babydoll is sowieso al niets maar hij is zelfs zo kort dat de luier er duidelijk zichtbaar onder vandaan komt..
Ze doet me een tuigje om en trekt me mee naar de kamer. In tegenstelling tot zo even staat er nu een kinderbox in de kamer. Ik moet er in gaan zitten. Ik word met het tuigje vastgemaakt aan de spijlen zodat ik niet uit me zelf de box kan verlaten. Dita geeft me een knuffel, geeft aan dat ik lief moet gaan spelen. en verlaat de kamer. De deur staat op een kier.

Ik voel me volledig voor schut zitten en gooi de knuffel van me af. De tijd verstrijkt traag.
Vijf minuten, tien een kwartier. Ik moet plassen en besluit de luier maar te gebruiken.
Na een half uur gaat de bel. Ik schrik en luister naar stemmen. “Oh, ik wist niet dat je aan het werk was. Kom een andere keer wel terug!” hoor ik een vrouwen stem. “Geeft niet hoor! Ben niet echt aan het werk, anders had ik beslist niet open gedaan. Ik ben aan het babysitten! Kom maar kijken!” Gelijk wordt de kamer deur verder geopend en komt Dita binnen samen met de vrouw.. Ze ziet me zitten en schiet in de lach. Het werkt aanstekelijk op Dita. Hoe meer ze lachen hoe kleiner ik me voel. Uitvoerig wordt de vrouw geïnformeerd. “Geef Hagar eens een handje!” Ik reik mijn hand uit. Maar Hagar vindt dat niet genoeg. Ze keert me haar wang toe: “Krijgt tante Hagar een kusje?” Groot is de hilariteit als ik gehoorzaam haar een kus geef. “Wat een schat!” zegt Hagar terwijl haar hand mijn kruis betast.
“Ach, hij is nat! Moet hij niet verschoond worden?”
“Ik blijf aan de gang met hem! Het is een echte zeikerd! Maar als je wilt ga je gang!”
Ik word losgemaakt en moet uit de box stappen. “Heb je hem al wel eens op een potje gezet?” lacht Hagar. “Goed idee!” reageert Dita en verlaat de kamer om even later met een ouderwetse emaillen po terug te komen. Hagar trekt mijn plasticbroek van mijn kont en verwijdert de luier. “Doe je jurkje eens omhoog!” Gehoorzaam trek ik de babydoll op.
Ik voel Hagars hand over mijn billen. “Je hebt wel enige aansporing nodig gehad om zo’n lief baby’tje te worden zie ik!” Ik hoor haar en Dita lachen. “Valt wel mee hoor Hagar. Hij heeft een gevoelig huidje. Volgens mij is het luieruitslag.”
“Zo en nu een plasje op het potje doen!” Ik wil de pot pakken maar krijg de opdracht te gaan zitten. Met mijn gezicht richting bank ga ik zitten. Het kost moeite om mijn evenwicht te houden. De beide vrouwen zijn op de bank gaan zitten en genieten zichtbaar van mijn onhandige manoeuvres. Eindelijk heb ik een evenwicht gevonden. Het is echter onmogelijk mijn piemel in het potje te drukken. Ik kijk de vrouwen hulpeloos aan. Maar die negeren mijn blik en zijn druk in gesprek. Ik heb alle gelegenheid om mijn ‘oppas’ en haar vriendin eens op mijn gemak te bekijken. Vanuit mijn positie heb ik een mooi uitzicht op hun mooie benen.
Ik bof sowieso met mijn ‘oppas’. Ze ziet er leuk uit. Ongemerkt wrijf ik over mijn piemel.
Mijn piemel wordt stijf. Te laat realiseer ik me dat Dital me gadeslaat. “Vies ventje! Hier komen!”
Schuchter ga ik voor haar staan. “Jezelf opgeilen hè. Over mijn knie. Gehoorzaam ga ik liggen. Voor het oog van haar vriendin krijg ik een flink pak voor mijn kont.
“Als je gedrag had getoond die bij je leeftijd past, hadden we misschien best samen lol kunnen hebben. Maar baby’s zoals jij blijven met hun vingers van hun piemeltje af! Begrepen?” Ik bevestig haar vraag terwijl mijn hand over mijn billen wrijft.
“Hij heeft geen plasje gedaan! Mag ik hem daar voor straffen?” Hagar kijkt haar vriendin aan die goedkeurend knikt. Hagar trekt me naar haar toe en geeft aan dat ik moet gaan liggen.
De manier waarop ze slaat getuigd van ervaring. Ook zij geeft me geen ruimte de slagen te ontwijken. Mijn geteisterde billen doen pijn en ik smeek om genade.
Dita trekt me naar haar toe en kijkt me in de ogen. Haar handen strelen mijn haar.
Mijn benen liggen over Hagars schoot.
Ik voel hoe Hagar over mijn boven benen en buik aait. “Jij mag niet aan je pikje komen. Maar als je beloofd lief te zijn zullen we kijken wat we voor je kunnen doen.”
Ik beloof het natuurlijk. Ik vlij mijn hoofd tegen Ditas borst. Ze streelt mijn hoofd en kust zacht mijn gezicht. Zo nu en dan fluistert ze lieve woordjes. Ondertussen aait Hagar mijn buik en speelt met mijn piemel. Ik geef me totaal over. Voel me nu echt klein. Of is dat niet het juiste woord. Is het niet meer een oer oorspronkelijk gevoel. Het warme gevoel van een vrouwenschoot. Totaal veilig en warm. De opwinding neemt toe en toe. Heftig schokkend kom ik klaar terwijl Dita me goedkeurend aanspoort. Nagenietend sla ik mijn ogen op en kijk in haar ogen. Ze stralen. Ik voel mijn ogen nat worden. Ik sluit ze en voel hoe Dita mij teder kust.

“Ga je maar lekker douchen!” Ik ontwaak uit mijn roes en ga naar de badkamer. Ik laat het warme water behaaglijk over mijn lichaam stromen. Neem er de tijd voor. Als ik me heb afgedroogd begeef ik me weer naar de kamer. Mijn kleren liggen op de bank.
Ik moet lachen als ik mijn boxershort wil aantrekken. “Omdat ik een luier om had ben ik mijn onderbroek vergeten!” lach ik. “Sufferd, wacht maar even!” Even later komt Dita terug met haar natte string. Trek die maar aan en doe de plasticbroek er over Ik twijfel even maar trek dan haar natte string aan. Zit erg strak. Gauw verder aangekleed.
We drinken nog wat en evalueren ons spel. Ik geef aan dat het heel bijzonder voor me is geweest. Ook Dita en Hagar hebben er erg van genoten en hopen me nog vaker te ontvangen.
“Heb nog veel leuke ideetjes!”
Bij het afscheid tikt Dita me voor de kont. “Nu denk je de terugreis ook aan me!”
Ik moet lachen. “Doe ik sowieso wel. Verkeer nog steeds deels in een roes en anders helpen mijn billen me wel herinneren!” Dita stopt me een plastic tas in de hand. “Je natte luier!”
We geven elkaar een knuffel en goed geluimd begeef ik me naar het station.
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Mooi geloofwaardig verhaal.
Echt gebeurd ?

ben benieuwd of nog een tweede bezoek komt.

john
 
N

neroke

Guest
leuk verhaal is het wel , alleen de vraag is het echt of fictie gebeurt ?
 

werni

Gewaardeerd Lid
Van mijn verhalen zijn 70 % fantasie.
Ik ben 55 jaar maar in mijn "luier"hobby ben ik in mijn pré pubertijd blijven steken.
Ik voel me de puber die graag door vrouwen gekleineerd wordt.
Speel een paar keer per jaar zo'n spel bij een Meesteres.
Haar naam is Dita (Kinky Dreams for You)
Een fantastische integere en mooie vrouw.
Ze weet de toon te raken. Jammer is het dat er in Nederland geen adressen zijn buiten de sm sfeer.
Straf waaronder billenkoek ben ik niet vies van. Alleen speelt zich dat niet in een sm sfeer af.
Dus laat ik in mijn verhalen de fantasie de vrije loop.
Leuk dat jullie reageren en van de verhalen kunnen genieten
 

werni

Gewaardeerd Lid
Galambok zei:
Héél erg mooi en goed verhaal!!!

Hoop dat je meer verhalen gaat schrijven???

Succes . . .
Dank je. Er staan veel verhalen van mij in deze rubriek. Ook onder namen van redactie leden staan verhalen van mij. Dit komt omdat bij het omzetten van de verhalen naar de nieuwe opzet de naam van de mensen die voor omzetten verantwoordelijk waren zijn gebruikt. Maar onder Werni zijn ook nog veel verhalen te vinden. !1 ;)
 

Super ANONIEM Konijntje

Vóór discussie, tegen dictatoriaal censuur!
Zo, dit is wel even een ander verhaal dan wat ik van je gelezen heb tot nu toe!
Zelf ben ik niet zo van de billenkoek (voor zover ik weet dan), maar heb het verhaal toch helemaal met plezier uitgelezen, omdat jij het hebt geschreven. Het leest zoals gewoonlijk erg prettig weg, met de grammatisch goede zinnen en de nodige leestekens. Ik ben toch weer benieuwd naar het vervolg hiervan.
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Mooi beschreven en geschreven hoe het er aan toe gaat. Ik was in de wolken geweldig hoewel sommige dingen weer niet helemaal mijn ding waren maar dat vernederen je niet letterlijk maar figuurlijk klein maken, heerlijk !
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
H Savonds rondje lopen. En in een vieze luier thuiskomen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 3
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
MrPavlov Iemand zin om eens langs te komen bij mij in Gent vanavond? Contact advertenties 1
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
M kijken bij de luierafdeling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Bam-Bi Ben jij vroeger ook bij “oppasmama” geweest? Algemeen 30
T Wonen bij tante W 3
J Vreeswijk bij kaarslicht Kalender 3
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
C Verschonen bij vrienden of familie ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
C Bij de zussen... 16+ Verhalen 4
Luier-Slaafje Favoriete betaalmethode bij een feestje/bijeenkomst Polls 37
Bedplasser91 Tokio Hotel zanger draagt luier bij de tandarts Pub 7
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
FairryNL Sinds ik ABDL herken bij mezelf zijn mijn grootste persoonlijke prestaties: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
K Zomerreces bij het verhalen schrijven? 16+ Verhalen 8
D Hulp luiers anoniem kopen wonend bij ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Benjamin Button Vandaag bij Kruitvat Pub 1
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
J Bestellen bij etsy Algemeen 5
luierfan Bij wie mag ik in mijn luier rondlopen? Contact advertenties 8
Bam-Bi Ab dl dagje bij mij thuis Pub 20
André Adult Baby Bij de Tandarts een behandeling krijgen met alleen een luier om in de stoel. Contact advertenties 13
V Luiers lekken altijd bij mij. Algemeen 16
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
H Woon nog bij mijn ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
B Therapist zegt dagboek bij te houden, werkt averechts? 16+ Board 15
M Nachtje bij Daddy logeren N 6
PB'tje Ook DL bij de hoger opgeleiden ? Polls 79
Luierliefhebber Brent bwaar strooi je bij gebreuk van talkpoeder en hoeveel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DiaperLuw Retourneren bij ABDL clubshop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
luierdrager16 Hulp gezocht over hoe jullie luiers besteld hebben bij zorg verzekeraar Pub 3
Luierliefhebber Brent hoe is het verlangen naar luiers bij jullie ontstaan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Mommy Maaike Sessie bij mama sarah Contact advertenties 5
Alicha Wat zijn bij jou de eerste onbewuste tekenen van een volgende AB periode? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
T Iemand ervaring met incomateriaal halen bij apotheek? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
André Adult Baby Bij de tandarts in een luier. B 11
D Filteren op onderwerp bij nieuwe berichten (en eventueel elders) Ideeën Bus 5
F Vrienden gezocht, dicht bij flevoland Contact advertenties 7
Hasta la Vista Gezellig overdag bij mij thuis luieren Contact advertenties 5
DLY85 Opletten bij gebruik van de website op een openbare wifi. Algemene info 13
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
Pup Ik was vandaag bij de huisarts.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Luiers bij operatie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
stiekemedler Meeten vandaag in almere, beverwijk of Purmerend bij mcdonald's Contact advertenties 3
Den-boy123 Vraagje over werken bij de overheid… Contact advertenties 19
Lema Bestellen bij Abuniverse Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Similar threads


















































Bovenaan