Tiener jongen wordt baby meisje

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 8,3%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 8,3%
  • 6

    Stemmen: 3 25,0%
  • 7

    Stemmen: 1 8,3%
  • 8

    Stemmen: 1 8,3%
  • 9

    Stemmen: 1 8,3%
  • 10

    Stemmen: 4 33,3%

  • Totaal stemmers
    12
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Proddie

hoi ik zal me even voor stellen ik ben robin ik ben 17 jaar en ik ben een jongen maar ik wil een meisje zijn.


De ontmoeting


Ik was gewoon als elke andere dag op het internet aan het zoeken naar een vrouw die mij zou willen her op voeden als een babymeisje tot ik samantha tegen kwam ze was is erg geintreseerd in me en vroeg me wat ze wel mocht doen en wat ze niet mocht doen mij antwoord was heel simpel alles mag u bepaald het want zodra ik bij u ben, ben ik u eigendom.

Na veel gemsn was het eindelijk zo ver ze kwam me op halen we spraken een plaats af waar ze me op zou pikken en zo doende.



De dag dat ik werd opgehaald



Ik stond precies op tijd op de afgesproken plaats maar nergens mijn nieuwe mama te bekennen ik dacht dat ik was opgezet maar na nog zo’n 15 minuten wachten kwam ze ineens aanrijden ik stapte in en gaf me nieuwe moeder een hand en stelde me zelf voor het eerste wat zij, zij was van af nu heet je Sandy ik ging a kort en we reden naar haar huis onder weg hadden we wat zitten kletsen en was ik in slaapgevallen.



Toen ik wakker werd



Toen ik weer wakker werd lach ik naakt op bed vast gemaakt met handboeien met een speen in me mond ze kwam binnen en zij de plannen zijn iets veranderd ik wil eerst dat je me zwanger maakt zodat ik jou straks samen kan opvoeden met onze baby en je hem/haar kan nadoen en jij krijgt de zelfde behandeling als hem/haar en zo worden jullie samen groot. dus ze begon zich uit tekleden en begon me op te geilen toen ik een harde hat stak ze hem naar binnen en begon zo danig op en neer tegaan dat ik het niet meer hield en der hellemaal vol spoot. Toen zij ze zich aan het aankleden was zij ze dit was de laatste keer dat jij seks hebt gehad als een jonge en dit is ook de laatste keer dat jij je luletje hebt gebruikt.



De verandering



Na de sex gaf ze me een spuitje waar door me spieren slap werden en maakte me los toen tilde ze me op en nam me mee naar de comode daar begon ze me in te zalven met baby olie en deed ze me een luier om toen pakte ze een roze romper met witte vlindertjes er op en deed die bij me aan ze pakte daarna een roze jurk met strikjes er op toen ze me dat hat aan getrokken nam ze me mee naar beneden waar ze me een hormone pil gaf ik nam de pil in en toen zette ze me in de kinderwagen.



Het café



Na zo een kwartier gewandeld te hebben ging ze een café met me in waar allemaal vriendinnen van der zaten zij vroegen gelijk wie heb jij bij je ze antwoorde met mijn nieuwe baby meisje een van de vriendinnen pakte me op uit de kinderwagen en begon met me te spelen na een tijdje zij mijn mama wie wil haar de fles geven dus 1 van der vriendinnen riep gelijk ik wil wel !! ze nam me in de arme en stopte ze de speen van de fles in me mond. Ik begon gelijk te drinken want ik had reuze honger maar wat ik niet wist was dat mama laxeermiddel in het flesje met melk had gedaan toen het flesje op was werd ik op me rug geklopt tot dat ik een boertje liet toen zij mama het wordt maar tijd dat zij even gaat slapen dus legde ze me in de kinderwagen na zo’n half uur begon ik las te krijgen van me maag en ik plaste en poepte me hele luier vol dus mama zag dat en zij o nee heeft mijn kleine meisje een bah gedaan nou laat ik je maar even verschonen ze pakte me op en legde me op tafel zo dat iedereen in het café kon zien hoe ze mij ging verschonen ze deed het jurkje om hoog en maakte het rompertje los toen maakt ze me luier los en pakte me bij de enkels en haalde ze de luier onder me vandaan ze veegde me billen af met babydoekjes en begon me op nieuw te luieren toen maakt ze het rompertje weer vast en deed ze me het jurkje weer aan en daarna legde ze me weer in de kinderwagen wat er toen allemaal nog is gebeurt weet ik niet want ik was in slaap gevallen.



De volgende morgen



Ik werd wakker in een wieg en begon om me heen te kijken toen kwam mijn mama binnen en zij heeft mijn meisje lekker geslapen nou vandaag gaat een groot dag worden voor jou want vandaag ga jij een egt meisje worden we gaan vandaag eerst naar de stad en dan om 15.00uur naar het ziekenhuis voor je operatie want vandaag gaat jou lulletje veranderen in een gleufje

Ze haalde me uit de wieg en legde me op de commode ze maakte mijn romper los en controleerde mijn luier ze zij heeft mijn meisje vannacht plasjes gedaan nou laat mama je maar gouw verschonen voor dat je luieruitslag krijgt dus ze haalde de luier onder me vandaan en begon me te wassen eerst maakt ze me lulletje schoon maar op de meest vreemde manier kreeg in geen erectie en toen zij ze o ja even ter informatie ik heb je een spuitje gegeven vannacht waardoor je geen stijve lul kan krijgen toen ging ze veder met me billen te wassen en toen ze bij me kontgat kwam douwde ze plagen 2 vingers naar binnen toen pakte ze een luier en deed die weer om ze pakte een schone romper deze was wit met winnie de phoo er op

Toen pakte ze geel shirtje waar op stond mama’s kleine meid toen nam ze me van de commode en nam ze me mee naar beneden daar zette ze me in de box en ze ging eten voor me maken. Toen ze het eten klaar had haalde ze me uit de box en nam me opschoot en gaf me toen eerst een hormonen pil en daarna gaf ze me een fles met melk. Toen ze klaar was met me te voeren legde ze me in de kinderwagen en toen gingen we naar de winkels. We gingen eerst bij een baby winkel naar binnen vrij snel al kwam er een meisje van ongeveer 16 ons helpen ze vroeg waar kan ik u mee van dienst zijn mama zij vrij snel ik zoek wat baby kleertjes voor me kleine meid hier dus de verkoopster zag mij liggen en begon te lachen en zij is hij niet een beetje te groot om een baby te zijn. Mama zij ja nu nog wel maar na vanavond niet meer de verkoopster zij ok zullen we dan maar wat gaan uit zoeken de verkoopster pakte van alles wat rompers, slaapzakken, jurkjes enz. na dat mama wat leuke kleertjes had uitgezocht gingen we naar de speelgoed afdeling waar mama wat leuke poppen en koos en een heleboel knuffels na dat we af ge rekent te hebben was het tijd om naar het ziekenhuis tegaan bij het ziekenhuis aangekomen mochten we gelijk met de zuster mee komen we gingen een kamertje in en daar werd ik uit de kinderwagen gehaald en in een ziekenhuisbed gelegd de zuster begon me uit te kleden en toen ik helemaal naakt was pakte ze een spuitje en prikte ze me in me arm na zo’n 5 minuten viel ik in slaap.



De dag na de operatie



Ik werd langzaam wakker in een bed met allemaal tralies om me heen ik keek om hoog en voelde me klein toen kwam er opeens een hoofd het was mama en ze tilde me op en toen pas zag ik dat ik het formaat van een baby hat mama zij is mijn kleine babymeisje wakker nou laten we je dan maar gelijk verschonen en eten geven mama legde me op de commode en maakte mijn luier pakje los en toen mijn luier en toen zag ik wat er nog meer veranderd was ik hat geen lul meer maar een kut en mijn armen en benen waren ingekort en ik voeld dat ik geen tanden meer had al mijn lichaam s haar was verwijderd en sins die dag ben ik mama’s kleine babymeisje


Dit was mijn verhaal hoop dat jullie het leuk vonden

Groetjes baby meisje Sandy (Robin)
 
A

Augur_DL

Guest
1 Re: Tiener jongen wordt baby meisje * by Reduoan

gaaf jongen wouw dat ik dat was
 

bigbas

Nieuw lid
Augur_DL zei:
geschreven door: Proddie

hoi ik zal me even voor stellen ik ben robin ik ben 17 jaar en ik ben een jongen maar ik wil een meisje zijn.


De ontmoeting


Ik was gewoon als elke andere dag op het internet aan het zoeken naar een vrouw die mij zou willen her op voeden als een babymeisje tot ik samantha tegen kwam ze was is erg geintreseerd in me en vroeg me wat ze wel mocht doen en wat ze niet mocht doen mij antwoord was heel simpel alles mag u bepaald het want zodra ik bij u ben, ben ik u eigendom.

Na veel gemsn was het eindelijk zo ver ze kwam me op halen we spraken een plaats af waar ze me op zou pikken en zo doende.



De dag dat ik werd opgehaald



Ik stond precies op tijd op de afgesproken plaats maar nergens mijn nieuwe mama te bekennen ik dacht dat ik was opgezet maar na nog zo’n 15 minuten wachten kwam ze ineens aanrijden ik stapte in en gaf me nieuwe moeder een hand en stelde me zelf voor het eerste wat zij, zij was van af nu heet je Sandy ik ging a kort en we reden naar haar huis onder weg hadden we wat zitten kletsen en was ik in slaapgevallen.



Toen ik wakker werd



Toen ik weer wakker werd lach ik naakt op bed vast gemaakt met handboeien met een speen in me mond ze kwam binnen en zij de plannen zijn iets veranderd ik wil eerst dat je me zwanger maakt zodat ik jou straks samen kan opvoeden met onze baby en je hem/haar kan nadoen en jij krijgt de zelfde behandeling als hem/haar en zo worden jullie samen groot. dus ze begon zich uit tekleden en begon me op te geilen toen ik een harde hat stak ze hem naar binnen en begon zo danig op en neer tegaan dat ik het niet meer hield en der hellemaal vol spoot. Toen zij ze zich aan het aankleden was zij ze dit was de laatste keer dat jij seks hebt gehad als een jonge en dit is ook de laatste keer dat jij je luletje hebt gebruikt.



De verandering



Na de sex gaf ze me een spuitje waar door me spieren slap werden en maakte me los toen tilde ze me op en nam me mee naar de comode daar begon ze me in te zalven met baby olie en deed ze me een luier om toen pakte ze een roze romper met witte vlindertjes er op en deed die bij me aan ze pakte daarna een roze jurk met strikjes er op toen ze me dat hat aan getrokken nam ze me mee naar beneden waar ze me een hormone pil gaf ik nam de pil in en toen zette ze me in de kinderwagen.



Het café



Na zo een kwartier gewandeld te hebben ging ze een café met me in waar allemaal vriendinnen van der zaten zij vroegen gelijk wie heb jij bij je ze antwoorde met mijn nieuwe baby meisje een van de vriendinnen pakte me op uit de kinderwagen en begon met me te spelen na een tijdje zij mijn mama wie wil haar de fles geven dus 1 van der vriendinnen riep gelijk ik wil wel !! ze nam me in de arme en stopte ze de speen van de fles in me mond. Ik begon gelijk te drinken want ik had reuze honger maar wat ik niet wist was dat mama laxeermiddel in het flesje met melk had gedaan toen het flesje op was werd ik op me rug geklopt tot dat ik een boertje liet toen zij mama het wordt maar tijd dat zij even gaat slapen dus legde ze me in de kinderwagen na zo’n half uur begon ik las te krijgen van me maag en ik plaste en poepte me hele luier vol dus mama zag dat en zij o nee heeft mijn kleine meisje een bah gedaan nou laat ik je maar even verschonen ze pakte me op en legde me op tafel zo dat iedereen in het café kon zien hoe ze mij ging verschonen ze deed het jurkje om hoog en maakte het rompertje los toen maakt ze me luier los en pakte me bij de enkels en haalde ze de luier onder me vandaan ze veegde me billen af met babydoekjes en begon me op nieuw te luieren toen maakt ze het rompertje weer vast en deed ze me het jurkje weer aan en daarna legde ze me weer in de kinderwagen wat er toen allemaal nog is gebeurt weet ik niet want ik was in slaap gevallen.



De volgende morgen



Ik werd wakker in een wieg en begon om me heen te kijken toen kwam mijn mama binnen en zij heeft mijn meisje lekker geslapen nou vandaag gaat een groot dag worden voor jou want vandaag ga jij een egt meisje worden we gaan vandaag eerst naar de stad en dan om 15.00uur naar het ziekenhuis voor je operatie want vandaag gaat jou lulletje veranderen in een gleufje

Ze haalde me uit de wieg en legde me op de commode ze maakte mijn romper los en controleerde mijn luier ze zij heeft mijn meisje vannacht plasjes gedaan nou laat mama je maar gouw verschonen voor dat je luieruitslag krijgt dus ze haalde de luier onder me vandaan en begon me te wassen eerst maakt ze me lulletje schoon maar op de meest vreemde manier kreeg in geen erectie en toen zij ze o ja even ter informatie ik heb je een spuitje gegeven vannacht waardoor je geen stijve penis kan krijgen toen ging ze veder met me billen te wassen en toen ze bij me kontgat kwam douwde ze plagen 2 vingers naar binnen toen pakte ze een luier en deed die weer om ze pakte een schone romper deze was wit met winnie de phoo er op

Toen pakte ze geel shirtje waar op stond mama’s kleine meid toen nam ze me van de commode en nam ze me mee naar beneden daar zette ze me in de box en ze ging eten voor me maken. Toen ze het eten klaar had haalde ze me uit de box en nam me opschoot en gaf me toen eerst een hormonen pil en daarna gaf ze me een fles met melk. Toen ze klaar was met me te voeren legde ze me in de kinderwagen en toen gingen we naar de winkels. We gingen eerst bij een baby winkel naar binnen vrij snel al kwam er een meisje van ongeveer 16 ons helpen ze vroeg waar kan ik u mee van dienst zijn mama zij vrij snel ik zoek wat baby kleertjes voor me kleine meid hier dus de verkoopster zag mij liggen en begon te lachen en zij is hij niet een beetje te groot om een baby te zijn. Mama zij ja nu nog wel maar na vanavond niet meer de verkoopster zij ok zullen we dan maar wat gaan uit zoeken de verkoopster pakte van alles wat rompers, slaapzakken, jurkjes enz. na dat mama wat leuke kleertjes had uitgezocht gingen we naar de speelgoed afdeling waar mama wat leuke poppen en koos en een heleboel knuffels na dat we af ge rekent te hebben was het tijd om naar het ziekenhuis tegaan bij het ziekenhuis aangekomen mochten we gelijk met de zuster mee komen we gingen een kamertje in en daar werd ik uit de kinderwagen gehaald en in een ziekenhuisbed gelegd de zuster begon me uit te kleden en toen ik helemaal naakt was pakte ze een spuitje en prikte ze me in me arm na zo’n 5 minuten viel ik in slaap.



De dag na de operatie



Ik werd langzaam wakker in een bed met allemaal tralies om me heen ik keek om hoog en voelde me klein toen kwam er opeens een hoofd het was mama en ze tilde me op en toen pas zag ik dat ik het formaat van een baby hat mama zij is mijn kleine babymeisje wakker nou laten we je dan maar gelijk verschonen en eten geven mama legde me op de commode en maakte mijn luier pakje los en toen mijn luier en toen zag ik wat er nog meer veranderd was ik hat geen penis meer maar een vagina en mijn armen en benen waren ingekort en ik voeld dat ik geen tanden meer had al mijn lichaam s haar was verwijderd en sins die dag ben ik mama’s kleine babymeisje


Dit was mijn verhaal hoop dat jullie het leuk vonden

Groetjes baby meisje Sandy (Robin)
welke site heb je dat gevonden
gr . bigbas
 
N

natte-broek

Guest
Leuk fantasieverhaal, alleen een beetje erg ongeloofwaardig. Een vriendin van mij kon na 2 weken pas normaal plassen en na 3 maanden weer n beetje bewegen toen zij haar geslachtsveranderende operatie had gehad...
 

tbmarkje

Gewaardeerd Lid
klein zei:
christiaan1311 zei:
Weet jij dat het stikvol met spellingsfouten zit
Nou maakt wat uit was leuk verhaal.
Nou jij verhaal schrijven
het verhaal was interessant inderdaad!
maar TOEN ik halverwege was TOEN had ik enorm veel last van de spelling's fouten want TOEN realiseerde ik mij dat overal voor elke zin het woord TOEN gebruikt werd =.='
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Handdoek Chatten Contact advertenties 15
A opzoek naar een (mede)tiener om te praten over ab/dl rondom Uden Contact advertenties 12
I zijn er hier andere mensen met autisme? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
R Ontmoetingen in de tiener-chat? Tiener board 26
vanbartje broekplassen als tiener B 23
M de tiener die in zijn broek poept en dus een luier wil T 7
R Volwassen of Tiener VVV 8
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
tbdlA14 Tiener Forum Tiener Baby's / Luierliefhebbers 66
Bedplasser91 Verhaal Klaar Angry Young Tiener ( JL NL WL BP PB 18- ) A 13
DL_Michel Mijn Tiener Baby M 8
A Tiener in luiers T 11
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
Luierboy007 Jongen 22 zoek luier contact man/vrouw Contact advertenties 5
L jongen zoekt geile date omgeving breda Contact advertenties 8
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
B Voorstellen jongen 22 jaar Voorstellen 14
S Jongen 22j Voorstellen 21
giampixb Sissy luier jongen zoekt lieverd partner Contact advertenties 8
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
Luierplasser2004 Jongen 19 zoekt contact Contact advertenties 10
J Ik ben jongen 39jaar Voorstellen 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Littlebodi Jongen 27 Zoekt Broertje Contact advertenties 4
Rin kleine jongen op zoek naar daddy of vriendje Contact advertenties 7
L Jongen uit zuid holland Voorstellen 8
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
little baby boy Baby Jongen 21zoekt dringent mammie Contact advertenties 3
Y 18 jarige jongen zoekt mama Contact advertenties 13
LuierN Contact gezocht jongen met vrouw Contact advertenties 0
D Luierdate 31jarige jongen Contact advertenties 3
N Dominante man zoekt onderdanige jongen/meid Contact advertenties 19
P Jongen van 22 zoekt .. Contact advertenties 4
Diaperboyenschede Jongen zoekt Voorstellen 12
Pamperslove Zoek een leuke jongen Contact advertenties 8
pamperlover1 iemand ideeën voor leuke opdrachten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
freekusvonkus Abdl jongen (22) uit omgeving achterhoek zoekt abdl meid Contact advertenties 0
G Officier van justitie: Enschedese luierfetisjist ging te ver met 15-jarige jongen Contact advertenties 113
bartjanssens943 contact, meisje - vrouw - jongen - man Contact advertenties 0
D Gezocht kik maatje jongen of meisje Contact advertenties 31
daantjuh Jongen zoekt daddy Contact advertenties 1
T Sissy baby jongen 21jaar Voorstellen 15
P Jongen 21 zoekt mama Voorstellen 2
S Verlegen jongen uit Belgie Voorstellen 14
Ivy Robin. Jongen en Meisje alles in één Q R 10
? Nieuwe jongen in de abdl wereld Voorstellen 21
Erwin Jongen stelt zich voor uit brabant Voorstellen 10
Erwin Abdl jongen uit udenhout Voorstellen 8
Similar threads


















































Bovenaan