Tom de bedplasser en pesten op kamp (H6 is nieuw)

Hoe goed is dit verhaal? En moet ik doorgaan met schrijven?


  • Totaal stemmers
    8

mandje123

Nieuw lid
Hoofdstuk 1
Het verhaal gaat over mij op ardennenkamp en ik maak met mijn school van alles mee. Het verhaal is vanuit mijn perspectief geschreven en het grootste gedeelte is waar gebeurd.

Eindelijk is het zover! Ik ga op kamp! Ik zette mijn tassen in de bagageruimte onderin de bus en stapte de bus in. Daar zaten mijn vrienden al (Tom, Sander, Lars en ik). Ik ging snel zitten en we zaten druk de discusiëren over wat we zullen gaan eten op kamp. We kregen de eerste dag van de school macaroni en voor de rest van de dagen moesten we met een budget van 10 euro per persoon eten kopen. We waren er nog niet uit en Tom stelde voor om er later nog even op terug te komen.
De rest van de reis verliep voorspoedig. Maar ik bedacht me ineens dat ik mijn kam en wax was vergeten… Ik stelde mezelf voor om nieuwe wax te kopen daar bij de supermarkt en een kam die leen ik wel van iemand.

Maar wat zat er eigenlijk in mijn tas?

-Sanitaire artikelen (Tandenborstel, tandpasta, handdoek etc… Maar geen wax en kam.)
-Vuilniszakken
-Smartphone (Iphone 4s)
-Zaklamp
-Slaapzak
-Kussensloop
-Hoeslaken / kussensloop.


Eindelijk kwamen we bij het huis waar we zouden slapen de komende 7 nachten.
Een instructeur kwam de bus in en vertelde ons dat we de kamers netjes moesten houden en vertelde dat we met ons groepje op de kamer moesten wat het zelfde groepje was als voor het koken dus Mij Tom Sander en Lars.
Na nog wat uitleg mochten we naar buiten en daarna de deur naar de kamers instappen. Wij hadden kamer nummer 2 alleen geen sleutel omdat er geen sloten op de deuren zaten. (Moet je mij niet vragen waarom niet).
Het was etenstijd en we gingen macaroni eten en natuurlijk ging het weer eens fout door die lompe Tom… Tom legt de spatel van Sander op de koekenpan en ja dat is niet verstandig als de steel van plastic is. Ik laat alle uien op de grond vallen maar toch niemand lustte ze en Lars liet het gehakt op de grond vallen en legt het rustig in de pan… Uiteindelijk smaakte het eten toch nog lekker maar niet overheerlijk ofzo.
De eerste nacht kwam eraan en we hadden snachts in het bos een smokkelspel met rovers. Dus op naar het bos! We kregen van die dingetjes waarmee je de koffie altijd doorroert en dat moest cocaïne voorstellen. Deze moesten we van post 1 naar post 2 heen smokkelen en dat was nog verrekte moeilijk. Uiteindelijk had ik 5 staafjes afgeleverd en toen maar weer terug naar de slaapkamers en slapen omdat het onderhand 3 uur was geworden vanwege een verjaardag van een leraar.

Ik merkte op dat wat normaal onder het hoeslaken zit van rubber was en zocht op google op wat dat was en dat bleek tegen lichaamsvocht en bedplassen te zijn.
Uiteindelijk gingen we slapen in onze slaapzak en ik had mijn hoeslaken er niet omheen gedaan omdat ik dat onzin vond. De rest van de nacht verliep voor Sander, mij en Lars voorspoedig maar voor Tom niet… Hij had je raadt het al in bed geplast en er hing daarom ook een stank rond die al snel leraren aantrok. De rest van de leerlingen waaronder een aantal pesters en rokers waren nog niet wakker en gelukkig ook. Wij lachten stiekem een beetje om hem en dat zag een lerares die net binnen was gekomen en bezorgd keek ze naar Tom en vroeg: “Gebeurt dit thuis ook wel eens of is dit de eerste keer?”
Tom antwoordde dat dat nog niet eerder is gebeurd. De bovenbouwcoördinator vroeg Tom even mee te lopen voor een gesprek nadat hij zich had omgekleed en wat ik intussen deed is Deo spuiten.
Wat er tegen Tom werd gezegd wist ik op dit moment nog niet en ik hoop dat nog te weten te komen…

Hoofdstuk 2 komt eraan!
 
  • Like
Waarderingen: rog

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Re: Tom de bedplasser op kamp

Leuk begin, ben benieuwd hoe het met Tom verder gaat! Ik heb zelf ook tot m'n 16e in bed geplast...
 

mandje123

Nieuw lid
Re: Tom de bedplasser op kamp

Hoofdstuk 2

Iedereen was een beetje bekomen van het probleempje van Tom en we gingen daarom ook ontbijten zoals anders. Na het ontbijt gingen we kajakken en abseilen/klimmen. Tom was hier super goed in en lars kon er helemaal niks van. Gelukkig konden we om elkaar lachen en dat Tom in bed geplast had waren we zo toch al weer bijna vergeten.

Toen we terug in het kamhuis waren en langs de supermarkt boodschappen hadden gehaald (wij gingen pannenkoeken eten) gingen we koken en bleek dat ik in plaats van gewone melk karnemelk mee had genomen en dat werd dus pannenkoeken met karnemelk die lekker zuur is terwijl anderen lekker aan de spinazie met zalm en aardappels zaten. Bij het bakken van de pannenkoeken legt Tom de net al weer nieuw gekochte spatel op de rand van de koekenpan en ja dat was de plastic steel die het liet afweten.... !1
Na het eten een gezellig kampvuur en toen was het tijd om te gaan slapen maar lars liep naar ons toe dat er een soort van onderbroek in onze slaapzak lag en wat bleek dat Tom met leraren had gesproken en leraren luierbroekjes voor hem hadden gekocht en dat Tom het minder beschamend vond als wij er ook een zouden dragen en dit zelfde verhaal vertelde hij tegen ons. Aangezien ons groepje al vanaf de kleuterschool vrienden was vond ik het goed en Lars en Sander dan ook maar. Na deze hele discussie was het tijd om naar bed te gaan en ik had in de kast die naast me stond de pyama gedaan en deed deze open. Wat allereerst opviel en wat ik nog niet had gezien is dat er op het hout schimmel zat en wat nog erger was dat er 2 pakken drynites in lagen waarvan eentje aangebroken.

Ik pakte mijn pyama en Tom vroeg hoe we ons zouden omkleden aangezien er geen toilet of douche was buiten de kamer en Sander stelde voor iedereen in een hoek en mij maakte het niet uit want iedereen heeft een penis en iedereen leeft maar EEN keer en Sander en ik hebben elkaars penis al vaker gezien bij het douchen van voetbal dus ik liep daar zo naakt rond en de rest behalve ik en Sander stonden in een hoek en we deden onze drynites maar aan.

Ik besloot later geen pyama aan te doen aangezien het binnen 25 graden was vanwege een kapotte verwarming die constant doorgaat ....

Hs 3 komt eraan
 

mandje123

Nieuw lid
Re: Tom de bedplasser op kamp (Nieuw Hoofdstuk 2)!!!

H3 ik hoop dat jullie genieten
Ik ging alleen in een drynite op bed liggen en Sander, Lars en Tom ook. We gingen slapen want in de slaapzak was het te warm.

Twiet twiet twiet in de ochtend en ik werd wakker en keek naar de rest die nog sliep en ik keek naar Tom z'n drynite die leek gelekt te hebben. Sander werd ook wakker en lachte een klein beetje en ik vroeg waarom hij ook een dikke luier had. Hij antwoordde: "als ik toch een luier om heb dan kan ik er beter ook gelijk in poepen en plassen".
Ik gaf hem gelijk en hij vroeg of ik moest poepen of plassen en ik moest wel. Sander zei te gaan staan en zei nu goed persen en ik perste eerst plas en dat verspreidde en werd lekker warm tussen de benen en ik poepte en de massa gleed tussen de benen en ik ging op bed zitten en schoof heen en weer en de poep verspreidde zich in mijn luier richting mijn plasser die inmiddels na een kwartier onder zat. Ik zei te gaan douchen en zette de douche aan en de rest werd wakker. Lars was de enige met nog een droge luier want Tom had geplast. Tom zei dat we nat waren en ik ging douchen.

Nadat ik klaar was ging iedereen tandenpoetsen en Sander douchen en gingen we daarna eten. Die dag gingen we parcouren in de bossen met zo'n tuigje aan over touwen klimmen. Tom zei zo een luier aan te doen omdat dat tuigje pijn zou doen en daarom zou hij het misschien laten lopen. Ik vond het onzin en het bleek die dag niet te gebeuren bij mij maar Tom had een volgeplaste luier en dat zag je in zo'n tuigje door zijn dikke kruis. Jesper een klierjonge/pester merkte dat op en vertelde dat door.. ik voeg aan een meid hoe de hele school dat wist dat hij luiers droeg en Tom zei omdat hij er vanaf wilde dat wij ook droegen en dat kwam nog harder aan. De meid antwoordde dat het van Jesper kwam en ik zei dat we die eens terug zouden pakken...
 
  • Like
Waarderingen: rog

mandje123

Nieuw lid
Re: Tom de bedplasser op kamp (Nieuw Hoofdstuk 2)!!!

H4 Laat ff reactie achter als je het een leuk verhaal vindt dat motiveert me enorm!

Jesper terugpakken:

#timelapse

Eenmaal in het kamphuis ver na het eten (10 uur) zat jesper op zijn eigen kamer en wilde opstaan en weglopen en wij wilden wel eens in zijn tas kijken... Dus toen hij weg was hield Tom de uitkijk en wij gluurden in zijn tas en zagen daar tena slip maxi medium liggen. Na nog wat rondneuzen zagen we ook tena pants maxi small en drynites boy 8-15 in zijn tas en wij bedachten een plan om hem terug te pakken...
Aangezien jesper 14 was en vrij lang droeg hij dus toch drynites. Ik was op dit moment 15 en droeg dus om tom zijn wil ook diezelfde drynites. Wij keken ook eens in de prullenbak op de kamer van Jesper waar hij sliep met de andere pesters en we zagen daar een volgeplaste drynite liggen met een volgepoepte drynite opgerold en vastgeplakt met plakband. Ons plan was klaar om uitgevoerd te worden...


Nuttige informatie om het volgende hoofdstuk goed te volgen:

Jesper droeg dus of luiers voor het bedplassen en niet voor de lol en de leraren wisten dat Jesper ons pestte.
Jesper sliep met Rik, Kay en Hessel op een kamer en zij pestten ook allemaal



Vergeet die leuke reactie niet ;)
 

mandje123

Nieuw lid
Re: Tom de bedplasser en pesten op kamp (H4 is nieuw)

H5

Plan in uitvoering!

We hadden bedacht om op jesper te wachten op zijn kamer en Tom ging bij de trap staan om te kijken wie van allen eer eerst naar boven kwam.

Wat bleek, eerst kwam rik en tom zei dat de leraar rik nodig had en rik liep weer weg. Later kwam jesper en toen appte tom dat hij eraan kwam. Toen Jesper bij zijn kamer kwam pakten we hem beed en duwden hem tegen de muur. We pakten hem goed beed en deden plakband over zijn mond. Nu duwden we hem de douche op de kamer in en kleedden hem uit en toen legden we hem op bed. Nu pakte Sander een drynite en deed deze bij zichzelf om en plaste en poepte erin totdat die vol zat. Deze deden we vervolgens bij jesper om en we zeiden als hij hem uit deed of iets tegen de rest zei dat wij het hadden gedaan dat hij nog meer problemen kreeg. We deden de wc met een mes op slot. Nu gingen wij buiten de kamer wachten en tom kwam terug. Later kwamen rik, kay en hessel terug en gingen naar de kamer en zagen jesper daar liggen in een drynite die inmiddels gelekt had en ze lachten hem voluit uit en wij meelachen. Later kwam een leraar eraan en fluisterden tegen ons dat we dit inderdaad niet mochten pikken en we dit goed hadden gedaan en hij moet de rest van het kamp door ons verschoond worden en in een luier zonder broek lopen na het eten en tijdens activiteiten met een andere luier met broek eroverheen.

Later gingen we jesper verschonen met kay en rik en hessel erbij en we deden hem een tena slip maxi medium om. Toen dit goed zat gingen we met hem naar beneden toe en iedereen lachte hem uit en moest nodig poepen en moest het in de luier doen.
Uiteindelijk was het bedtijd en kreeg hij een shone tena slip en we deden hem een plastic broek van tom eroverheen en wij deden een eigen luier aan en aangezien jesper ook 3 pakken tena pants meehad wilden rik hessel en kay er graag een om voor de lol. Wij gaven hun een tena pants maxi small en ze deden die om.

We gingen slapen.

#timelapse

Deze ochtend gingen we eerst Jesper verschonen en hij kreeg een tena pants aan en we gingen weer klimmen. Aangekomen bij het klimbos had hij zijn tena pant al vol omdat hij niet naar de wc kon en deed een klimtuigje aan. Hij werd op zijn beurt bevestigd aan de kabel en moest tokkelen naar de andere kant en dat trekt behoorlijk aan je pik en in zijn geval luier. Je zag dat zijn broek nat werd en meiden vroegen of we hem wel een luier om hadden gedaan en wij antwoordden ja.

#timelapse

Terug bij het kamphuis na het eten kreeg jesper een verschoning en kreeg hij een drynite boy 8-15 aan en iedereen had de grootste schik om alle plaatjes die erop stonden.



Jesper zat wat op snapchat en wij maakten fotos van hem met snapchat en snapten die naar hem door en zetten die in ons verhaal.

Inspiratie gezocht stuur via prive bericht naar mij.
 

mandje123

Nieuw lid
Re: Tom de bedplasser en pesten op kamp (H5 is nieuw)

H6

Eten

#timelapse van een dag

Eindelijk zullen we als avondeten barbequen en jesper wilde het openbaar dragen van straks een drynite met plastic broek uitstellen door te blijven lopen en toen zei de leraar dat daar nog kinderstoelen stonden die verstelbaar zijn op grootte met een draaiknop. De leraar vroeg mij er een te pakken en het was zon kinderstoel met tuigje waar je in hangt in plaats van een stoel.

We kleedden hem uit tot zijn luier en verschoonden hem met een schone drynite en deden hem het tuigje om zijn kruis



Zoiets ongeveer alleen dan voor zon kinderstoel. We trokken het hard aan maar niet te hard en we tilden hem op en hingen hem op.

Hij zei dat het pijn deed in zijn kruis en dat hij moest plassen en poepen en Sander zei "ga je gang je hebt een luierbroekje om en gebruik hem dan ook" en jesper poepte en plaste terwijl hij at. Het lekte nu niet maar hij had wel een dik kruis.

#timelapse

Het was douchetijd en we gingen met zn alle jongens dus ook kay en rik en hessel die inmiddels aardig waren in de douche en dus ook met jesper. We deden jesper zn luier af en deden hem een schone aan voor onder de douche en wij deden allemaal een tena slip om. Ik drukte op de knop en alle douches spoten water en wij stonden om jesper zn vochtige luier te lachen vol met water en zelf hadden we ook een vochtige luier.

We besloten met zn allen zo uit de douche te stappen en alleen af te drogen en met de luier om met zn allen rond te lopen.

We bedachten ons om eens een natte luier in de vriezer te leggen op jesper zn maat dus doorweekten we er eentje en deden we om jesper zn kruis en weer af in zijn vorm (tena slip) in de vriezer maar en vriezen maar.



Bevroren...

Nu is het tijd om deze bij jesper om te doen en we kleedden hem uit en we deden zijn voeten door de beengaten van de nog in elkaar zittende luier. We trokken deze strak aan en jesper gaf aan dat het strak zat om zn ballen en hessel zei: "das nou pech al je ballen weg".

We stuurden jesper naar de meiden waar hij op een bank ging zitten en de luier ontdooide en toen wilde hij ping pong gaan doen met 1 van de meiden en zakte zijn luier tot aan de grond.

Alle meiden zagen zijn penis en lachte naar hem.

schrijven....
 
Bovenaan