Tom & Malou

  • Onderwerp starter Luier jongen / Luiertom
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal

  • 1

    Stemmen: 1 5,6%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 5,6%
  • 7

    Stemmen: 5 27,8%
  • 8

    Stemmen: 2 11,1%
  • 9

    Stemmen: 4 22,2%
  • 10

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal stemmers
    18
L

Luier jongen / Luiertom

Guest
geschreven door: Luie(r) jongen / Luiertom


Hoofdstuk 1 - De onthulling


Tom is 14 jaar en zit op de middelbare school in de 2e klas. Tom is een fanatieke luierliefhebber en fantaseert vaak over leuke meisjes die hij kent. Vaak laat hij zijn fantasie op ze los en denkt hij aan ze in een luier die ze op een gegeven moment vol doen. Hij vindt dit altijd fantastisch.

Het is vandaag vrijdag en hij zit in het laatste lesuur van de schooldag: economie. Zoals de meeste kinderen vindt hij dit een van de saaiste vakken de je je maak voor kan stellen. Hij zit maar een beetje voor zich uit te staren, en te denken aan wat hij vanmiddag gaat doen, als de bel gaat. Eindelijk mag hij naar huis. Hij propt zijn spullen in zijn rugtas, en loopt naar zijn kluisje. Hij kijkt wat voor huiswerk hij morgen heeft en stopt de boeken voor die vakken in zijn tas. Hij trekt zijn jas niet aan, want het is een heerlijke zonnige dag.

Hij loopt naar het kluisje van Malou toe. Tom heeft altijd al een zwak voor Malou gehad. Malou is een meisje van net 14 lentes jong, met blonde, krullende haren, blauwe ogen en een al voorgevel die zich flink aan het ontwikkelen is. Ze is dus niet bepaald onaantrekkelijk.

Hij fietst altijd met Malou mee naar huis omdat ze vlakbij hem woont. Dit vindt hij dus helemaal niet erg. Als ze samen naar huis fietsen vraagt Malou aan hem: "Zullen we even naar het park gaan? Het is zulk lekker weer." Tom weet niet wat hij hoort en stamelt: "Eh, oké."

Ze fietsen naar een rustig plekje aan het water en gaan op het gras liggen. Tom denkt dat het niet beter kan worden, toen Malou plotseling aan hem vroeg: "Vind je me er leuk uit zien?" Toms hart slaat 2 slagen over en wordt volgens zijn gevoel knalrood. Hij weet niet wat hij moet zeggen en stamelt: "Je ehhhh, ziet er erg leuk uit."

Malou krijgt ook een kleur en zegt: "Dank je, jij bent ook wel leuk.", En geeft hem een kus op zijn wang. Tom voelt zich alsof hij in de zevende hemel is.

Dan vraagt Malou giechelend: "Wil je verkering met me?" Tom is even stil en zegt dan: "Ja natuurlijk!" En wordt voor zover mogelijk nog roder. Hij geeft haar en kus, en Malou slaat haat armen om Tom heen. Tom slaat zijn armen ook om Malou heen en ze beginnen te zoenen.

Een half uurtje later vraagt Malou aan Tom: "Zou ik je een diep geheim van me kunnen vertellen, dat bijna niemand kent, en dat je ook niet door mag vertellen?" "Natuurlijk kan je dat," zegt Tom, "Als ik dingen niet door mag vertellen doe ik dat ook niet."

"Oké," zegt Malou, "maar zelf mijn beste vriendin weet het niet." Ze zitten al flink beschut, maar toch kijkt Malou of er niemand in de buurt is die hun kan horen of zien. Dan trekt ze haar broek een stukje naar beneden. Toms adem stokt in zijn keel: Ze draagt een luier! Malou wordt erg rood en trekt haar broek gauw weer omhoog.

Ze legt uit: "Ik ben incontinent, dat wil zeggen dat je je plas niet op kan houden. Ik heb dit al mijn hele leven. Ik ben ervoor naar de dokter geweest, maar die kan het niet verhelpen." Dan begint ze te huilen.

Tom slaat zijn armen om haar heen, en probeert haar te troosten. "Rustig maar hoor, ik vind het niet erg, en het is niet eens te zien." Malou snikt nog even en zegt: "Ik vind het heel aardig wat je zei, maar zelf zit ik er heel erg mee. Ik bedoel, hoe moet dat nou later? Ik vind het zelf gewoon heel erg dat ik dit heb, en zit er ook ontzettend mee. Mijn ouders steunen me heel erg, maar ik baal er zo van dat het zo geheim moet blijven. Ik vind het gewoon niet prettig dat maar een paar mensen dit mogen weten. Ik vind het heel moeilijk om er maar met zo weinig mensen over te kunnen praten." Ze barst weer in huilen uit, en laat zich in het gras vallen. Tom gaat naast haar liggen en slaat zijn armen weer om haar heen. Hij begint haar over haar haren te aaien en probeert haar weer te troosten. Als ze weer rustig is besluiten ze weer naar huis te gaan. Tom brengt Malou naar huis, en geeft haar een afscheidszoen. Dan gaat ze naar binnen en fietst Tom naar huis.

De volgende dag belt Tom Malou op om te vragen of ze die middag wat te doen heeft. Malou antwoordt: "Nee hoor Tom, ik ben de hele dag vrij." "Zullen we dan weer naar het park gaan?" Vraagt Tom. "Ja hoor, is het goed als ik dan om half een bij je op de stoep sta?" "Ja hoor, ik zie je dan wel, tot vanmiddag." "Tot vanmiddag."

Het is pas elf uur dus heeft Tom zat tijd om nog wat voorbereidingen te treffen. Hij haalt een grote rieten picknickmand uit een kast, een kleed en stopt hier borden, bestek en glazen in. In de keuken pakt hij een brood, en wat beleg. Hij zal later wel wat te drinken in een koeltasje doen. Om kwart voor twaalf is hij al klaar. Hij gaat wat TV zitten kijken, en voor hij het weet is het al tien voor half 1. Hij pakt een pak melk en wat blikjes fris, en stopt ze in een koeltasje. Hij stopt het koeltasje bij de andere picknickspullen in de picknickmand. Om vijf voor half een staat Malou al voor Toms deur. Tom doet open en zegt: "Hoi Malou, kom binnen. Ik ga even wat pakken en dan kunnen we naar het park. Tom pakt de picknickmand en ze gaan naar het park.

Ze fietsen weer naar een afgelegen plekje en leggen hun fietsen in het gras. Dan ziet Tom dat Malou een tasje weg legt en vraagt nieuwsgierig: "Wat zit er eigenlijk in je tasje?" "Oh, gewoon wat spulletjes." Antwoordt Malou.

Tom doet de picknickmand open en spreid het kleed uit op de grond. Hij zet het eten en drinken in het midden en gaat op het kleed zitten. Malou komt naast hem zitten en zegt tegen Tom: "Zo, jij bent hard bezig geweest zie ik." "Valt wel mee, het was een klein uurtje werk. Heb je honger?" "Best wel eigenlijk," antwoordt Malou, "wat heb je allemaal mee?" "Ik heb wit brood, bruin brood en wat beleg mee, zal ik een boterham voor je smeren?" Vraagt Tom. Ja hoor." "Wat voor een?" "Doe maar een bruine met kaas." Tom smeert twee boterhammen voor Malou en twee voor hem zelf. "Wil je ook een glas melk?" Vraagt hij. "Ja, lekker." Drie kwartier later zijn ze klaar met eten en begint Tom het eten weer in de mand te doen. Ze gaan liggen zonnen en praten nog een beetje over van alles en nog wat.
Hoofdstuk 2 - De verschoning

Plotseling zegt Malou een beetje verlegen: "Je vroeg toch wat er in dat tasje zat, dat zal ik je nu maar even zeggen." Tom stopt met opruimen en draait zich om naar Malou. "Wat zit er dan in?" Vraagt Tom benieuwd. "Nou, je weet dat ik incontinent ben heh, nou, die luiers kunnen natuurlijk niet oneindig veel vocht vasthouden, en ik moet dus een paar keer per dag een schone luier om. Nu ook."

Tom kijkt haar verbaasd aan: "Nu?" Malou knikt. "Oké, zal ik dan even weg gaan?"

"Nee, je moet juist helpen, het lukt me niet alleen, thuis helpt mijn moeder me altijd." Tom schrikt, het is wel een van zijn fantasieën, naar nu het werkelijkheid is, weet hij niet wat hij moet doen. Hij is even stil, maar dan vraagt hij: "Wat moet ik dan doen?"

"Wacht maar even, ik vertel het zo wel." Ze legt haar tasje naast haar neer, trekt haar broek uit en gaat liggen. Tom ziet dat haar luier flink nat is omdat de voorkant helemaal geel is. Malou pakt een schone luier uit het tasje en legt die naast haar neer. Dan pakt ze er een pak babydoekjes uit en zet die ook naast haar neer. Dan scheurt ze de plakstrips los. Ze doet haar benen wijd en haalt de vieze luier onder haar vandaan. Tom kijkt naar haar schaamheuvel, en ziet dat hij helemaal glad geschoren is. Tom was al flink opgewonden, en dit maakt hem nog opgewondener, hij komt zowat klaar in zijn onderbroek.

Malou pakt de babydoekjes en begint haar luiergebied schoon te vegen. Dan vraagt ze aan Tom: "Wil je even de talkpoeder uit mijn tasje pakken? Het zit in een groen busje." Tom pakt het tasje, en kijkt er in. Er zitten nog twee luiers in, een busje talkpoeder en een plasticbroekje. Hij pakt het talkpoeder er uit. Hij wil het aan Malou geven, maar Malou zegt: "Nee, jij moet het even bij me inwrijven, ik kan dit zelf niet goed doen." Tom zegt een beetje twijfelachtig:

"Nou, eh... Oké." Hij pakt het busje, draait het deksel er af, en strooit wat op haar schaamheuvel. Zodra hij het in begint te wrijven voelt hij haar even aanspannen, maar al snel weer ontspannen. Hij wrijft haar goed in, maar probeert toch een beetje uit de buurt te blijven van haar schaamlippen, maar Malou zegt: "Je moet me wel helemaal insmeren hoor, want anders krijg ik misschien luieruitslag, en dat is niet prettig."

"Oké, zegt Tom, en hij wrijft haar hele schaamheuvel goed in op een klein stukje bij haar schaamlippen na. Dan draait Malou zich op haar buik en begint Tom haar billen in te wrijven. Tom geniet hier met volle teugen van, maar voelt zich toch wat onzeker. Als hij klaar is, pakt Malou de schone luier en vouwt hem open. Ze gaat er op liggen met haar billen en vouwt hem over haar schaamheuvel heen. Dan vraagt ze: "Tom, wil jij hem even vasthouden aan de zijkanten?"

"Ja hoor." Zegt hij, en legt zijn handen er op. Malou maakt de plakstrips los en plakt ze op de goede plaats vast. Tom laat de luier los, en komt nu echt bijna klaar. Malou trekt haar broek aan en plakt de vieze luier dicht. Ze stopt al haar spullen in het tasje en vraagt: "Zullen we weer gaan, ik wil je kamer namelijk wel eens zien."

"Oké," zegt Tom, "ik zal de laatste spullen even inpakken en dan kunnen we weg." Tom pakt alles in en ze fietsen samen naar Toms huis. Als ze bij Toms huis aangekomen zijn, gaan ze meteen naar zijn kamer. Ze gaan op Toms bed zitten en Tom vraagt aan Malou: "Hoe zit dat nou, zo’n luier?" Malou antwoordt: "Het voelt redelijk dik, zo rond je billen en kruis. Het zit ook erg strak rond je benen, en als het warmer wordt, is het nog warmer in je luier."

"Aha", zegt Tom, "Ik zou wel eens willen proberen hoe dat nou voelt." Tom weet al lang hoe dat voelt, maar doet alsof hij dit niet weet. Malou zegt: "Echt waar? Nou, ik heb er toch nog twee bij me, dus dat moet kunnen." Ze pakt een luier uit haar tasje en zegt: "Trek je broek maar uit en ga op je bed liggen, dan zal ik hem bij je om doen." Tom trekt zijn broek en onderbroek uit, en gaat op zijn bed liggen. Malou vouwt de luier open en zegt: "Til je billen even op, dan kan ik hem onder je schuiven." Tom geniet hier ontzettend van, en werkt ook gewillig mee.

"Doe je benen nu even uit elkaar" Tom doet het en Malou trekt de voorkant van de luier tussen Toms benen door. Ze vouwt de voor kant over zijn geslachtsdelen en zegt dan: "Als jij hem weer even vast wilt houden net zoals in het park, dan kan ik hem dichtplakken." Malou plakt de luier dicht en Tom gaat rechtop zitten. Malou heeft de luier flink strak dichtgeplakt, en Tom geniet van het strakke gevoel om zijn kruis. Malou zegt giechelend: "Ga eens staan, ik wil zien hoe het er uit ziet."

Tom gaat staan en draait een rondje. Malou schiet keihard in de lach en Tom vraagt: "Wat is er zo grappig?" "Je hebt een ontzettend dikke kont zo!" Proest Malou uit, waarop Tom zegt: "Nu wil ik ook zien hoe het bij jou staat, jij hebt het ook bij mij gezien dus..." "Oké." Zegt Malou, en ze trekt haar broek uit. Ook zij draait een rondje. Tom ziet dat haar luier al weer aardig nat is en zegt: "Het staat je heel schattig." Hij is ondertussen heel erg opgewonden geraakt.

Malou gaat weer naast Tom zitten op zijn bed. Allebei hebben ze hun broek nog niet aan, en zitten dus met alleen een T-shirt en luier aan. Malou vraagt: "En hoe vind je het nou zitten, zo’n luier? Vind je het niet vreselijk vervelend?"

"Nee hoor, ik vind het juist wel lekker. Het zit lekker zacht en warm."

"Echt waar? Ik vind het echt vreselijk om ze te moeten dragen, maar laten we het ergens anders over hebben." Zegt Malou. "Oké, maar laten we ons eerst maar weer aan kleden." Ze trekken allebei hun broek weer aan, en Tom houd zijn luier om. Malou vraagt: "Moet je je luier niet uit doen?" Waarop Tom antwoordt: "Nee hoor, ik houd hem nog even om. Heb je morgen eigenlijk wat te doen?"

"Eeeehhh, nee. Hoezo?"

"Zou je hier willen blijven slapen?" Malou denkt even na en zegt dan: "Ja hoor, maar dan moeten we natuurlijk eerst aan onze ouders vragen of het mag, en ik moet dan ook nog wat spullen inpakken als het mag."

"Ik vraag het wel eerst aan mijn moeder." Zegt Tom. Hij gaat bij de trap staan en roept naar beneden: "Maaaaaaaaam!!!!!! Mag Malou blijven slapen?" Het blijft even stil en dan hoort hij: "Ja hoor, is goed." Tom loopt naar Malou en zegt tegen haar: "Nou, van mijn moeder mag het. Bel je naar huis of fietsen we even naar je huis?"

"Ik bel wel, waar is de telefoon?" Tom geeft de telefoon aan Malou en Malou belt naar huis: "Hallo mam, mag ik bij Tom blijven slapen?... Ja, ik weet het... Jahaa... ja mam, Tot zo." En ze hangt op. "De standaard overbezorgde moederpreek." "Oh, die ken ik maar al te goed." Zegt Tom. "Zullen we dan maar naar je huis fietsen om je tas in te pakken?"

"Oké." Na een paar minuutjes fietsen komen ze aan bij het huis van Malou. Malou doet de deur open en ze gaan meteen naar haar kamer. Malou pakt een tas en doet haar kledingkast open. Tom ziet onder in haar kast 2 pakken Tena luiers maar M staan en een stapel plasticbroekjes. "Wanneer gebruik je die?" Vraagt Tom terwijl hij naar de plasticbroekjes wijst. "Die doe ik aan als extra bescherming als ik ga slapen, mocht mijn luier door lekken."

"Aha." Malou stopt 6 luiers, babydoekjes, talkpoeder en een plasticbroekje in haar tas. Daarna stopte ze een lange broek, en korte broek, 2 T-shirts, sokken en een BHtje in haar tas. Ze pakt een toilettas in en stopt die ook in haar tas. Dan gaan ze naar beneden. Malou zegt haar moeder gedag en ze gaan weer naar Toms huis. Tom heeft nog steeds een luier om en moet ondertussen nodig naar de WC. Hij besluit het in zijn luier te laten lopen. Als hij klaar is zegt hij: "Malou, ik ben nat."

"Echt waar? Heb je het in je luier laten lopen?" Vraagt ze. "Ja, ik moest nodig en ik dacht: Daar zijn luiers toch voor? Waarom zou ik het dan ophouden?"

"Zit wat in, maar expres in een luier plassen? Ik vind het maar raar." Dan zijn ze al weer bij Toms huis en stappen ze af. Zodra Tom van zijn fiets afstapt merkt hij hoe zwaar zijn luier is, hij zit dus flink vol. "Als we op mijn kamer zijn doe ik meteen die luier af, hij hangt nogal zwaar tussen mijn benen." Zegt Tom.

"Ik heb trouwens weer een verschoning nodig" Zegt Malou.

"Dan moeten we jou dan ook maar meteen verschonen." Zegt Tom. Ze gaan naar boven en Malou gaat meteen op Toms bed liggen. "Wil je me verschonen?" Vraagt ze giechelend. "Ja hoor, ik pak even je tas en een handdoek. Hij pakt een luier, de babydoekjes en de talkpoeder uit haar tas en legt ze naast Malou op zijn bed. Hij trekt haar broek uit en legt die op de grond. Malou’s luier is erg nat, waarschijnlijk net zo nat als Toms luier. Tom trekt de plakstrips los, en zegt: "Doe je benen eens wijd en duw je billen omhoog, dan kan ik die natte luier weg halen."

Hij trekt de vieze luier onder Malou vandaan, en ze wil haar billen weer op de handdoek laten vallen, maar Tom zegt: "Houd je billen nog maar even omhoog, dan kan ik die meteen schoon maken. Hij pakt een babydoekje en begint haar billen schoon te vegen. Hij legt het baydoekje op de vieze luier en zegt: "Laat je billen nu maar op de handdoek zakken." Malou laat haar billen meteen op de handdoek vallen. Dan begint Tom haar schaamheuvel schoon te vegen. Hij legt de vieze doekjes weer op de vieze luier.

Hij pakt de talkpoeder, en ziet een stroompje plas tussen Malou’s schaamlippen door sijpelen. Hij pakt gauw een babydoekje en veegt hem weg. Dan strooit hij wat talkpoeder op haar schaamheuvel en begint het in te wrijven. Als hij klaar is met haar schaamheuvel zegt hij: "Draai je eens om." Malou rolt om en Tom begint haar billen in te wrijven met talkpoeder. Als hij daarmee klaar is vouwt hij een nieuwe luier open en laat Malou er op gaan liggen. Ze doet haar benen wijd en Tom vouwt de luier over haar schaamheuvel heen. Hij vraagt aan Malou of ze even de bovenkant vast wil houden en hij plakt hem dicht.

"Zo, klaar." Zegt hij. Malou controleert of het elastiek overal strak genoeg zit en zegt dan: "Hij zit goed, dankjewel." Dan trekt Malou haar broek weer aan. "Dan doe ik nu mijn luier uit." Zegt Tom. Hij trekt zijn broek uit en gaat op de handdoek liggen. "Wil jij het doen?" Vraagt hij aan Malou. "Ja hoor." Antwoordt ze. Ze buigt zich over Tom heen en trekt de plakstrips los. Tom doet zijn benen wijd en Malou vouwt de luier verder open. Dan duwt Tom zijn billen omhoog en trekt Malou de luier onder Toms billen vandaan. Ze pakt een babydoekje en begint Toms billen schoon te vegen. Daarna veegt ze Toms geslachtsdelen schoon en zegt: "Zo, jij bent weer schoon."

"Oké, bedankt." Zegt Tom, en hij trekt zijn broek weer aan. Ze praten nog even en horen dan: "TOM, MALOU, ETEN!!"

"Nou, je hoort het, het eten staat klaar." Zegt Tom en ze gaan naar beneden.
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
Goed verhaal!:D
prachtig

Hoop dat er misschien een vervolg op komt:)
 
Bovenaan