Tom's nieuwe leven

tbmarkje

Gewaardeerd Lid
leuk dat jullie even stil staan bij mijn verhaal.
ik heb het zelf geschreven, dit verhaal bestaat bijna 100% uit fantasie...
sorry voor de eventuele typfouten, ik probeer ze zoveel mogelijk eruit te halen..
suc6!

een stukje over mijzelf, ik ben Mark 19 jaar (tot nu toe) ik ben teenerbaby, en heb een lichte vorm van bdsm gevoelens.
vandaar dat mijn verhaal ook zeker over Teenerbaby's gaan, 16+ onderwerpen.


inleiding:

Tom was een lieve sirieuze jongen die zoal ook wel in was voor grapjes en andere humoristische zaken.
hij had veel vriendjes, was ook best een stoere jongen!
ging graag uit want hij was inmiddels 16 jaar geworden!
en mocht nu BIER drinken zijn grootste belevenis die hij gevonden had toen hij 16 jaar werd.
Tom had echter wel een aantal dingen ontdekt toen hij 12/13 jaar was, er kwam haar op zijn lichaam waar hij het nooit had.
en hij kreeg gevoelens voor zowel jongens als meisjes.
maar hij had nog iets "geks" vond hij zelf, en dat durfden daar nooit met iemand over te praten!
echter hij wist niet eens hoe hij het omschrijven moest...


Hoofdstuk 1.

'tring' tring' de wekker ging zoals elke dag om 7uur.
Tom moest weer eens naar school toe, het was een Maandag dus hij wist wel weer wat voor dag 't zou gaan worden.
het programma van school zag er weer eens naar uit.

8:30 = nederlands.
10:00 = pauze
10:30 = engels
12:00 = pauze
13:00 = frans
14:30 = sporten t/m 16:00...

sporten was zijn favorite vak, Tom dacht altijd, als ze nou sporten in het begin van de dag doet..
dan heb je een fatsoenlijke reden om moe te zijn, of hem gewoon te smeren als de sport les voorbij was.

tom zat in de 3e van Havo/Vwo.
hij kon VWO doen maar dat werd teveel huiswerk vond hij zelf.



Tom ging zijn bed uit, liep gelijk met zijn slaperige hoofd de badkamer in om vervolgens een douche te nemen,
Tom vond het altijd wel grappig hoe het licht met zijn ogen speelden.
dan dacht hij "zou dit het tunnel effect zijn als ik dronken ben?"
met die gedachten ging Tom maar onder de douche,
na enkele minuten was Tom klaar, droogden zich af en ging terug naar zijn kamer.
Omdat Tom in de pubertijd kwam, moest hij zijn wekker 30 minuten eerder zetten dan voorheen,
omdat hij zijn persoonlijke verzorging erg belangijk vondt.
nadat Tom zich aangekleed had ging Tom terug naar de Badkamer en deed daar zijn haar, poetsen zijn tanden en spoot wat deo en parfum op.

Tom ging naar beneden pakte snel uit de koelkast zijn brood wat hij die avond daarvoor al klaargemaakt had.
at het op, en deed het andere brood in zijn tas wat hij klaar gemaakt had voor school.
pakte zijn fiets en ging naar school.


eenmaal op school draaide hij het programma wat die dag genoemd was op zijn rooster.
helaas voor Tom viel sporten uit, dus kon hij eerder naar huis!
thuis aangekomen riep Tom "HOOOOI" niemand reageerde.
om het zeker te weten riep Tom nogmaals "hooi ik ben thuis!!!"
maar opnieuw geen antwoord.
Tom kreeg weer de kriebels in zijn buik en er stroomde een partij gedachtes door zijn hoofd heen.
Tom werd blij van deze gevoelens en wist niet echt meer hoe hij hiermee om moest gaan.

Hoofdstuk 2.

Tom was thuis gekomen en bedacht zich, dat zijn pc nog aan stond.
Tom ging dus maar boven op zijn pc, toen Tom boven op zijn kamer zat, lag er een briefje op zijn bed.

"Tom papa en ik (mama) zijn vanavond rond 12uur thuis je zus is bij haar vriend dus zal vanavond niet thuis komen, eten ligt in de koelkast.
even opwarmen in de magnetron is genoeg hou van je Xx Mama"


Tom kreeg stiekem toch was kriebels in zijn buik en moest gelijk denken aan een verhaal wat hij laatst gelezen had,
toen Tom verder in gedachten verzonk besloot hij om toch maar weer te kijken op internet en informatie te zoeken over zijn gevoelens.
Tom was helemaal ontspannen aan het lezen op internet over zijn gekke ideeën maar las op verschillende website's dat het eigenlijk
helemaal geen probleem was.

nadat Tom wel klaar was met lezen om een uurtje of 16:00 uur. besloot Tom naar de winkel te gaan en hier een pak luiers te kopen.
Tom had op internet gelezen dat hij de Drynite's wel ging passen, na enige twijfel pakte hij wat geld uit zijn spaarpot en fietse naar de winkel
met een tas onder zijn snelbinders, en een keihard bonkend hart.
na een tijdje gefietst te hebben kwam Tom bij de Drogist aan, en stond even te twijfelen bij het vak, pakte snel een pak Drynite's voor grote kids.
en nam die mee naar de kassa.
gelukkig voor Tom waren er weinig mensen en was hij snel aan de beurt.
Tom schaamde zich dood, maar vroeg erbij of dit de juiste maat was voor zijn gehandicaptje neefje.
tom: "mijn moeder vertelde mij dat ik Drynite's moest kopen en dan de large is dit de goede?"
kassa mevrouw: "dan denk ik inderdaad dat jij de goede hebt!"

Tom rekende snel af, duwde het pak luiers in zijn tas, en fietste snel terug naar huis.
het fietsen duurde bijna een uur dacht Tom, echter was dit slecht's 13 minuutjes.
Toen Tom thuis was, gooide hij snel zijn fiets neer. rende naar zijn slaapkamer, en opende het pak.
hij keek er nog eens goed na hoe alles eruit zag, hoe het reukte...
na een tijdje de luier's te hebben gezien begon Tom te merken dat hij toch wel opgewonden bleek te worden.
toen Tom opgewonden raakte voelde hij dat zijn plasser weer groeiden.

na een tijdje denken besloot Tom om het maar te proberen zoals hij op het forum gelezen had.
Tom deed zijn broek omlaag, onderbroek uit, en deed de luier voorzichtig aan.
het voelde prettig dacht hij, van opwinding kreeg hij een kriebelig gevoel in zijn buikje,
en volledig stijve plasser en Tom dacht: "wouw,, my dream come's true"

Tom ging maar gamen echter wist hij niet wat hij er verder mee moest, maar liet hem wel aan.
na een tijdje voelde tom dat hij moest plassen, twijfelend en zichzelf afvragend of het niet stuk ging...
liet Tom zijn plasje lopen in de luier, ongelovelijk dacht hij! wat een geweldig warm gevoel.

om 17:00 uur besloot hij om zijn eten maar op te warmen, twijfelend of er niemand thuis was riep hij voor de grap nog maar een keer halloaaaa!
geen reactie, dus deed Tom zijn jocking's broek aan, en liep rustig naar beneden, terwijl hij de trap afliep voelde Tom hoe de luier heen en weer
langs zijn liezen schoof en een beetje knelde tussen zijn benen, hij dacht na en bedacht zich,, 'ah, zo voelen kleine kindjes zich dus'

hij pakte zijn eten uit de koelkast, en warmde het op!

Tring deed de magnetron, Tom pakte zijn bord eruit en ging op de bank zitten met een plof ineens voelde hij het wat nat worden aan zijn benen,
stond van schrik op! voelde aan zijn billen en concludeerden dat zijn broek nat was!
shit dacht hij, hoe kan dat nou?
hij zette zijn bord neer, liep naar de gang, en keek eens goed in de spiegel die daar stond!
toen hij vol verbazing stond te kijken hoe mooi zijn geluierde kontje eruit zag hoorde hij ineens de bel gaan!
tringalingaling...
Tom kreeg zowat een hart aanval! en keek gespannen door het gaatje, Max.. zijn vriend stond aan de deur,
hij dacht nog, tja ik kan de deur wel dichtlaten en het negeren,, maar mijn fiets staat voor dus hij weet dat ik thuis ben.
na enkele seconden twijfelen besloot hij de deur te openen en deed zijn hoofd naar buiten.

Ho...oooi M.ax klonk het vanuit Tom, Hoi Tom kom je buiten spelen? vroeg Max,
Tom reageerde. nee ik voel me niet zo goed.
Max: ohh zal ik anders binnenkomen? dan kunnen we even gamen!
Tom: nee ik blijf liever alleen.
max: weetje het zeker, je klinkt nogal bibberig.
Tom: ja klopt ik ben verkouden heb koort en buikgriep.
Max: ohh zijn je ouders dan niet thuis om voor je te zorgen?
Tom: nee zei hij, en vertelde dat zijn ouders een avondje weg waren, waar naartoe wist Tom ook niet.
max: ohh oké zal ik anders mijn moeder vragen of je bij ons thuis kan komen?
Tom: nee het gaat wel maar ik wil gewoon lekker slapen oké?
max: oke nou goed dan, veel beterschap! en tot morgen op school!
Tom: doeii!

Tom dacht shit, weer school dat wil ik helemaal niet, ik wil lekker thuis in mijn luier zitten, het voelt zo enorm fijn!
ik wil er nooit meer vanaf.
uit die gedachte raakte Tom enorm ontspannen en voelde ineens een scheut uit zijn blaas zijn luier in stromen.
shit dacht hij, zometeen gaat ie weer lekken, en dan is alles vies. hoe ga ik mijn broek nou verbergen?
'wat als de moeder van max nou zou komen?'

Tom ging maar op de bank zitten, zapte wat op de tv, en at zijn eten op.
na een tijdje tv kijken merkte Tom dat hij enorm moe was van die dag wat hij allemaal wel niet meegemaakt had, hij had luiers gekocht..
een luier aangedaan.. er zelfs in geplast.. en zijn eerste lekage gehad..
in deze gedachte ging hij was meer onderuit zitten. deed zijn broek tot aan zijn knieën en voelde eens goed aan zijn luier,
wouw dacht hij! dat voelt echt geweldig zacht, een beetje vochtig maar super warm!

hij deed zijn broek uit.. en wreef steeds over de luier, hij bedacht zich nog dat hij een film vorige week had gehaald en die over 2 dagen
terug moest naar de videotheek. hij besloot bij deze een film op te zetten en deze in de woonkamer te gaan kijken want de TV was hier stukke
groter dan beneden.

naa een uurtje kakte tom enorm in en viel rustig in slaap op de bank, terwijl hij alleen maar een t-shirt aan had en een luier..



hoofdstuk 3 wordt aangewerkt.
 
  • Like
Waarderingen: rog

Outgebanned

Hapyness is a warm pullup and no popups.
Kan me al voorstellen wat er in deel 3 gebeurt...

Staaltje "shit happens"


Grinnnnnn Out.
 

tbmarkje

Gewaardeerd Lid
pff... jullie reacties doen me deugd!
ik ga snel schrijven ^^
ik begin nu dus misschien dat ik vanavond een stuk opload!
 

tbmarkje

Gewaardeerd Lid
hoofdstuk 3.



Tom lag lekker op de bank te slapen, met slechts een t-shirt en zijn luier aan.
het was inmiddel 11uur, en Tom werd slaperig wakker en voelde zijn blaas tegen zijn onderbuik aan drukken, Tom moest plassen.
Toen Tom naar de wc liep, merkte hij niet eens meer dat hij nog een luier aanhad.
Tom zat op de wc en ineens hoorde hij de deur opengaan.
helaas voor hem was hij nog veeeeeeeel te slaperig om zich te realiseren dat dit zijn ouders waren, en dat hij nog een luier aan had.
pas toen Tom zijn plasser afkneep, en zijn broek omhoog wilden doen kwam de shock binnen.
hij had zijn luier nog aan, geen broek, alleen zijn t-shirt en zijn luier.
shit dacht hij, wat nu?!

Tom hoorde dat zijn moeder de trap opliep en zijn vader in de keuken bezig was.
helaas voor Tom kon hij nu niet weg snikken, want de keuken zat aan de weg waar hij langs moest, en zijn moeder die was boven.
dus dat was geen optie.

na enkele minuten hoorde je de moeder van Tom terug de trap af lopen en vragen aan de vader van Tom...
heb jij Tom toevallig hierlangs zien komen? ik ging even kijken en hij lag niet op bed, het is al half 12 dus hij weet dat ie moet slapen.
Tom hoorde dit, en begon langzaam te huilen, hij voelde zich enorm schuldig, maar zeker ook bang dat hij betrapt ging worden.
de vader van Tom reageerde met "nee ik heb niets gezien"
de moeder van Tom pakte de telefoon en Belde naar de moeder van Max, met de vraag of Tom misschien bij Max bleef slapen.
na enkele minuten babbelen, vertelde de Moeder van Max dat Max verteld had dat Tom wat ziekjes over kwam en heel zenuwachtig.
de moeder van Tom vroeg zich direct af wat er speelde en vertelde dit aan de vader van Tom terwijl Tom mee zat te luisteren vanaf de wc.

De vader van Tom moest plassen van het wijn dat ze gedronken hadden in het restaurant, en liep naar de wc.
Tom die hoorde de voetstappen van zijn vader dichterbij komen en kreeg een brok in zijn keel, zijn hart begon keihard te kloppen.
Tom kon nog amper normaal denken en bleef muisstil.
de vader van Tom legde zijn hand op de deurklink deed hem naar benden en kwam tot de conclusie dat de deur opslot was.
de vader van Tom vertrouwde het niet en probeerde het nog een keer.
en riep vervolgens, Maria (=de moeder van Tom)
Maria heb jij de deur opslot gedaan?
nee riep Maria wat is er dan Richard (=de vader van Tom)?
Richard: "de deur zit opslot, en ik krijg hem niet open."
Maria stond op van de bank en liep naar Richard, en beiden vroegen zij zich af wat er aan de hand was.
Richard de vader van Tom, liep naar de keuken en pakte een mes en stak die vervolgens in het slot draaide het slot open, en trok de deur open.
wat Maria en Richard daar zagen?



Hoofdstuk 4.

Tom zat zachtjes te snikken in de wc, grote ogen keken zijn kant op, Tom die snikkend naar zijn ouders zat te kijken ging over in huilen.
hij stond op en rende naar boven.
enkele minuten kwam zijn moeder naar boven gelopen de vader van Tom die zat nog even beneden na te denken over wat er gebeurd was.
de moeder van Tom, Maria liep de kamer in van Tom waar Tom huilend op zijn bed zat nog steeds in zijn luier maar nu met zijn dekbed erover.
kwam de moeder van Tom naar hem zitten, en vroeg wil je iets kwijt Tom?

Tom reageerde snikkend,"Nee ik wil even alleen gelaten worden."
Maria: "Tom als er iets is kan je dat beter vertellen. dat helpt jezelf ook."
Tom: "oke oké, ik heb al een tijdje een vreemd gevoel in me buik als ik een kindje zie lopen met een luier om,
elke keer als ik op internet naar een plaatje kijk waar luiers in voor komen, dan krijg ik een heel prettig gevoel in me buik"
Maria: "oké dat kan, maar wat voel je dan? is het een soort van dwang? of wil je zelf ook graag een luier om?"
Tom: "ja het is een soort van verliefdheid lijkt het wel, ik voel me dan heel prettig."
Maria: "en doe je dat vaker?"
Tom: "nee vandaag was de eerste keer. ik ging naar de winkel en kocht ze, van het geld van deze week. en toen ging ik naar huis,
en toen kreeg ik weer dat gevoel in me buik," zei hij al snikkend...
Maria: "vreemd. nou ga nu maar lekker slapen morgen praten wij hier verder over."

de volgende ochtend werd Tom wakker met nog steeds zijn luier om van die avond daarvoor.
Tom dacht dat even aan wat er was gebeurd en dacht even dat hij droomde.
hij deed zijn luier af, gooide die onder het bed.
deed een onderbroek aan, een wijde jocking's broek. en liep naar beneden.
beneden hoorde hij Welkom schatje uit de mond van zijn moeder komen.
Maria: lekker geslapen?
Tom: ja, beetje vreemd gedroomd.
Maria: ó vertel?
Tom: nee laat maar, gewoon ik weet het niet meer.
Maria: oké

Maria: heb je nog nagedacht over gister avond?
Tom wist nu zeker dat het geen droom geweest was maar dat het echt gebeurd was.
direct voelde Tom de tranen in zijn ogen komen en begon te snikken,
en zei: "moeten we het daar nu echt over hebben?"
Maria: "ja zeker ik wil duidelijkheid van wat hier speelt, je vader is toch niet thuis dus we kunnen prima samen praten"
Tom: "oke, ik zal het uitleggen" ik voel me heel veilig als ik mezelf een beetje behandel als een klein kindje, met een luier aan.
daarin plas, en dan mezelf verneder dat ik stout geweest ben. en dat ik billenkoek moet krijgen"
Maria: oke ga door.
Tom: "elke keer als ik een luier aan heb, of eraan denk gaat er een soort van wereldje voor me open, waar ik veel geborgenheid vandaan haal.
en het als zeer prettig ervaar.
Maria: "oke ik snap het denk ik, dus je wilt vanaf nu altijd een luier aan hebben?"
Tom: "ja zo voelt het wel in me buik, en als ik eraan denk voel ik me er heel prettig bij.
Maria: oké ik zal erover na denken je krijgt nog antwoord, voor nu, ga douche je ruikt naar urine,
ik wil niet dat mijn ventjes zoon vieze lucht achter zich heeft hangen.
morgen praten wij verder.




en dus ook voor jullie het volgende stuk komt er soon aan ;) dance
 
  • Like
Waarderingen: rog

tbmarkje

Gewaardeerd Lid
Goedemorgen Tom!
klonk bij Tom als een klokbel die luidde naast zijn bed!
Tom zijn moeder wekte hem vaker als Tom vroeg op moest staan.
Tom die nog redelijk slaperig uit zijn ogen keek, vroeg zich af waarom zijn moeder naast hem stond.
Maria zijn moeder zei tegen Tom "schatje, ben je klaar voor de grote dag"
afvragend wat er ging gebeuren sprong Tom overeind, en vroeg gehaast wat er vandaag gebeuren ging?!


zijn moeder antwoorde "vandaag begint je transformatie!"
Tom nog slapend maar toch erg nieuwschierig vroeg direct terug, "welke transformatie mam?"
maria: "merk je vanzelf schat, ik wil dat je nu gaat douche!"

Tom liep naar de badkamer, en wreef ondertussen zijn slaap uit zijn ogen.
deed zijn pyama uit, zette de douche aan, en ging eronder staan.
tijdens het douche voelde Tom enige spanning door zijn lijf gieren waardoor Tom een beetje opgewonden raakte.
Tom dacht bij zichzelf. wat wat wat gaat er nu weer gebeuren...
snel waste hij zijn haren en de rest van zijn lichaampje, deed de kraan dicht. en droogde zich af.

eenmaal afgedroogd deed hij het badlaken om zijn middel en liep terug naar zijn kamer.
waar hij een onderbroek uit zijn kast wilde pakken.

Tom deed de kastdeur open, maar er lagen geen onderbroeken.
echter Tom was stomverbaasd! want gister had hij alle onderbroeken en schone wasgoed nog opgeruimd!
hij riep naar beneden waar zijn moeder was "Maaaammm heb jij mijn onderbroeken gezien?"
Maria: och schatje, die heb je niet meer nodig!
Tom: *verbaast* "WAT BEDOEL JE"
Maria: vandaag ga je geluierd naar school! je hebt geen onderbroeken meer nodig!
ik heb het al besproken met je docenten!
Maria de moeder van Tom kwam omhoog gelopen en had een pak luiers in haar hand.
Tom wist gelijk hoelaat het was en begon zich te verzetten met woorden..

Maar Maar,, dit is niet wat ik bedoelde!
Maria: lieverd 't is al goed! papa vind het ook niet erg!
vanaf nu ben je ons kleintje!
Tom: die de tranen in zijn ogen had staan wilde wegrennen, maar waarheen? hij had tenslotte geen ondergoed aan.
maar mama, ik wilde dit niet! wel, maar niet naar school! hoe moet ik dat uitleggen?
wat als ik betrapt wordt?
wat als..
Maria: is niet nodig Tom! ik wil dat je nu gaat liggen! anders bel ik je vrienden wel even op of ze komen helpen...
Tom ging als de wiederweer liggen met de handdoek nog om zijn kruis en zei tegen ze moeder. ik doe het zelf wel!
nee zei Maria, jij bent het kleintje!
ik doe het dus om en als je opschool bent en toe bent tot verschoning.
zal je docenten het doen!

Tom had het niet meer en wilde weg!
verweg van huis!

toch was hij verstijfd en kon eigenlijk niet meer goed realiseren wat er nu allemaal gebeurd was!
zijn moeder, die gister nog afschuwde van zijn fantasie.
wilde nu ineens een luier bij hem omdoen?
tijdens al zijn gedachten en zijn verwerkenis van slechts deze ochtend was zijn luier al aangedaan door zijn moeder.

Zooo! klaar is mijn jongetje!
zeg Tom, wil je een plastic broek aan tegen het lekken, of wil je alleen een romper aan?
weetje wat laat maar zei zijn moeder! je krijgt beide wel aan! baby's kunnen nog niet praten!

Tom die ondertussen zijn plastic broek en zijn romper met beertje en eendjes aan kreeg was helemaal overstuur.
Maria die zag dat Tom het niet meer had begon Tom te troosten, "lieverdje, je hoeft niet te huilen!
dit is goed voor je, het komt allemaal wel weer goed! je wilde het zelf!
doe je spijkerbroek aan en een t-shirt en trui, en dan beneden voor het ontbijt!"

Tom haasten zich, want dit had al veeeel te lang geduurd en hij moest nog fietsen naar school.
waar hij enorm tegen op zat aangezien het rot weer buiten was!

hij trok snel zijn spijkerbroekje aan en een trui. echter was hij het T-shirt vergeten.
snel at hij zijn broodje op, pakte zijn jas en tas zijn fiets reed hij snel de tuin uit!
en wilde zo snel als mogelijk weg uit thuis!

mooi dacht hij! nu even langs het parkje, die luier afdoen!
ik dump het wel ergens..

Tom die reedt het parkje in, en keek goed omzich heen! niemand was te bekennen.
hij ging snel over tot zijn plan! en trok vliegensvlug zijn luier af alsof zijn leven ervan af hing.
gooide het ergens weg in de bosjes en dacht bij zichzelf, ach die romper en plastic broek vallen toch niet op,
dus die maak ik nog wel vast!

net klaar met alles voelde hij een aandrang om te plassen. dat had hij vanochtend nog niet gedaan,
waarschijnlijk omdat er teveel spanningen door zijn lichaam gierde.
snel maakte hij de druk knoopjes los, en deed zijn plastic broek een beetje naar beneden, en plaste de bosjes in.
niet wetende dat er een voorbijganger aankwam.
net op het moment dat Tom bijna klaar was passeerde de voorbijganger, die tegen Tom zei, ach. er zijn ergere dingen.
Tom die zich dood schrok deed snel alles naar binnen en trok zijn broek op!

pakte snel zijn fiets en reed naar school!
waar hij opgewacht werd bij het fietsenhok door de kleuterjuf van de school ernaast!
en zei "Hoi jij bent zeker Tom?"
Tom antwoorde "ja Mevrouw de enige echte"
ik ben Anne, de kleuterjuf van de school naast die van jou!
"Tom de enige echte? zijn er meer baby's dan?"
Tom schrok zich dood en zei gelijk hoebedoelt u dat?
anne: "rustig maar, ik weet alles. vandaag blijf je een dagje bij mij"
Tom: die alweer wilde gaan huilen hield zich groot en zei:
"neuh, ik ben geen kleuter ik heb les moet gaan ciao"
Hierkomen! klonk met een boze stem!
juf Anne trok Tom letterijk aan zijn oren mee!
een vriend van Tom zag dat! en riep, HEE WAT DOE JE?!
Anne reageerde met: zijn niet jouw zaken.
ondertusse liep de congiërge naar de vriend van tom, die hem even goed toesprak waarna de jongen naar binnen liep.

Tom ga daar maar zitten.
Tom ging zitten naast een klein jochie op een klein stoeltje.
hij keek omzich heen en zag overal cijfers en letters hangen.
pff dacht hij! hier ben ik echt te oud voor!

Dit is het nieuwe jongetje voor vandaag Tom heet hij riep juf Anne door de klas!
Tom komt een dagje kijken hier!

voor nu gaan we eerst even voorlezen!
ga maar in een kring zitten!
zo begon juf Anne voor te lezen.
binnen no-time was het alweer ochtend-pauze en gingen ze een fruitje eten.
Tom die niks bij zich had kreeg een Appel in zijn handen gedrukt van juf Anne.

kort na de pauze nam juf Anne elk keer een kind mee en weer terug.
Tom jij bent loop je even mee?
verbaast liep hij keurig mee.
ze liepen een kamer binnen, juf Anne beveelde te gaan liggen op een tafel.
Tom vroeg direct waarom?
Anne: "uhm,, je hebt toch wel je luier aangelaten he? die zal nu wel nat zijn dus ik ga je verschonen"
Tom die ondertusse knalrood werd, werd op de tafel geduwd door juf Anne en zij trok zijn broek uit.

WAT hoorde je uit de mond van juf Anne.
je hebt je luier uitgedaan!
hoe kon je?
dat wordt straf! ik straf je nu en direct! je zal nooit meer je luier uit doen!
Tom zag dat hij verkeerd zat! en nu echt in de punarie zat bij juf Anne.

Anne ging zitten naast Tom, en trok Tom over de knie.
enkele klappen volgden!
Pets! Auuuww!!
Tom probeerde tegen te werken maar voor hij het wist had Anne alweer de volgende klap gegeven!
Pets! AUWW!!
HOU OP!!! schreeuwe Tom, de tranen sprongen hem in de ogen!
Anne reageerde " nee kleintjes verdienen hun straffen zoals dit"
Pets ging het weer!
Tom schreeuwde het zowat uit!

na de 16e klap vroeg juf Anne aan Tom "Tom hoe oud ben je volgend jaar?"
Tom antwoorde snikkend: "17 juf an..."
PETS!

juf Anne: " zo en nu liggen, en je mond houden!

Tom gehoorzaamde direct want hij wilde niet weer klappen krijgen!

juf Anne, schoof een nieuwe luier onder zijn kont en deed hem vast. gevolgd door de plastic broek
en de Romper.

Tom stond op, en liep mee terug naar de klas achter juf Anne aan.
hij kreeg nog even goed te horen van Juf Anne, dat als hij aan zijn luier zou komen.
hij 5 petsen kreeg per leeftijd.
dit liet hij echter wel weten en bleef de rest van de dag keurig van zijn luier af!

na de pauze gingen ze een werkje maken, Tom ook. hij koos voor knippen en plakken!
tijdens het knippen en plakken van zijn vlinder met krep pappier, merkte hij dat hij aandrang had om te plassen.
Stom dacht hij, ik heb een luier aan. dat rot mens verschoont mij toch!
laat ik mijn best doen om haar terug te pakken!
Tom liet alles lopen, en merkte gelijk dat hij een erectie kreeg!
ook merkte hij dat hij opgewonden raakte van de prop tussen zijn benen.
hij wilde zo graag voelen met zijn handen aan zijn luier!
maar diep van binnen hoorde hij weer de stem van juf Anne,
"als je hem aanraakt krijg je 5x het dubbele!"

bij de middag pauze, vroeg Anne, Tom weer mee naar achter.
gehoorzaam liep hij mee naar de ruimte en ging zelf al liggen.
juf Anne complimenteerde hem, en deed zijn broekje omlaag.

ineens hoorde je "zozo je bent aardig nat!"
maar er kan nog VEEEEEEEL meer bij! dus ik laat hem bij je om!

het was Woensdag die dag, en Tom mocht om 12uur naar huis!
mooi dacht hij, dan kan ik hem uitdoen onderweg!

juf Anne zei hem direct, ik weet wat je denkt Tom.
je wilt hem onderweg uitdoen!
gaat niet gebeuren, ik bel zo je moeder. en die zal de zelfde sanctie volgen.
Tom schrok zich dood, en begon te huilen.

juf anne reageerde met "baby, je gaat nu je jas pakken en naar huis fietsen, thuis laat je je controleren door je moeder.
en als vrienden vragen waar je vandaag was geef je maar als antwoord: dat je bij de kleuters aan het helpen was!"

tom antwoorde: "ja mevrouw, mijn luier zal aanblijven en thuis zal ik hem laten controleren
en indien nodig hem laten verschonen.


mooi zei juf Anne!


Tom stapte op zijn fiets opweg naar huis.
thuis aangekomen ging de volgorde die juf anne hem aangaf.
hij liet zich controleren en verschonen door zijn moeder.
daarna haaste Tom zich naar boven, om de boel zich even te laten bezinken!
door alle gedachtes en de enorm intensive dag, viel hij in slaap.



daarmee ook einde van dit deel ;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Little Simba Nog niet klaar Tom zijn luierslaafje 16+ Verhalen 26
L Tom de fotograaf T 1
Luiert Tom en zijn wereld 16+ Verhalen 3
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
M Tom de bedplasser en pesten op kamp (H6 is nieuw) T 8
A Tom en Harry 16+ Verhalen 2
L Tom & Malou T 9
Lucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 0
R Nieuwe voorstel add in de hoop duidelijkheid te geven Voorstellen 5
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
AB / DL25 Nieuwe mod moderator talk 15
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
S Nieuwjaar nieuwe kansen Contact advertenties 5
Cuddles4Life Nieuw op deze site - ab/dl meid Voorstellen 40
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
Tenaatje@ Nieuwe zending save express Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
D Nieuwe mensen ontmoeten Contact advertenties 6
S Nieuwe tena active fit ultima!!! (met foto's) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Little/daddy_Q Nieuwe pornhub video AB/DL Filmpjes 9
DDMatty Nieuw Lid, Nieuwe Contacten :) Voorstellen 24
Pamper86 Show hier je nieuwe spullen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Nieuwe luiers in babystijl AB/DL Filmpjes 22
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
MaxxToddlerLife Nieuwe Luiers DiaperMinister Luiers 77
Jappie1996 Dp-vids (nieuwe site) AB/DL Filmpjes 33
Bam-Bi Nieuwe romper te ruil Pub 10
glennm Nieuwe broekje Contact advertenties 10
Luierikl Pampers nieuwe verpakking en minder stretch :-( Luiers 7
Vivas Nieuwe daddy stelt zich voor. Voorstellen 21
Alice Nieuwe ABDL mini docu op youtube AB/DL Filmpjes 40
Babyukkie Wauw , zo lief nieuwe spenen gekregen AB/DL Fotos 10
sam Komen er nog nieuwe meetings in 2023 Kalender 10
Little boy Nieuwe luiers besteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
L Nieuwe uitdaging N 6
Inco-plastic-24/7 Nieuwe voorraad binnen gekregen Algemeen 16
M Vlaamse mama neemt een nieuwe start Contact advertenties 33
nina15000 Nieuwe luierbroekjes Luiers 6
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
D Filteren op onderwerp bij nieuwe berichten (en eventueel elders) Ideeën Bus 5
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Tiny Hoi! Voorstellen 44
P Nieuwe Crinklz Piratenstijl en tweede thema Sprookjesthema in sprookjesstijl Luiers 3
R Nieuwe Brabantse baby Voorstellen 45
Ominous_rumors Nieuwe crinklz fairy tale Vragen & Info Shop 8
S Daddy/DL opzoek naar nieuwe contacten Contact advertenties 7
M Nieuwe rompers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DiaperLuw De nieuwe rearz mermaid tales zijn echt fantastisch, maar... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Redheaddiaper Nieuwe luiers 16+ Board 12
LuierD Nieuwe mensen ontmoeten Contact advertenties 8
B Nieuwe luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Similar threads


















































Bovenaan