Toverkracht

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 25,0%
  • 7

    Stemmen: 1 25,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 25,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: ...


Jessica en Simone zochten verkoeling in de schaduw. Het was kokend heet en uitgestorven. Ze hadden duidelijk te lang lopen kijken in het museum voor hekserij en magie. De twee zusjes dweepten maar wat graag hiermee. Dus toen ze de kans kregen om er te gaan kijken hebben ze meteen naar het opgegeven nummer gebeld om die kaartjes te kunnen krijgen.

Na een lange reis, zichzelf vermakend met allerlei grapjes en fantasieen over en weer kwamen ze aan. Het lag op de veluwe en daar ze uit rotterdam kwamen kon je het zelf wel bedenken. Er kwamen twee bussen per dag en het zag er naar uit dat ze hem gemist hadden. Een pokke end lopen, er zat niets anders op.

Jessica pakte haar mobiele telefoon en keek op de display. Geen netwerk. "Zucht ik kan pa ook niet bellen". Simone haalde haar mobiel uit haar zak. "Dat zal je leren om een prepaid bij telfort te nemen. Oh ook geen ontvangst." Daar gaat KPN zuchte Jessica met een zeker sarcasme in haar stem.

Kom op 15 kilometer lopen, het moet toch wel beter kunnen. Is er hier geen vaste telefoon? Alle twee draaiden ze zich om en zeiden "Het museum". Ze liepen terug en klopten aan. Marjolein deed weer open. Schijnbaar had ze zich omgekleed. Ze zag er toch wel redelijk sexy uit. Simone en Jessica moesten lachen. Net alsof ze bezoek verwachte, van een knappe jongen.

Marjolein was slechts 3 jaar ouder dan zei. Ze vertelde haar dat ze de bus gemist hadden, en vroegen of ze Marjoleins telefoon mochten gebruiken. Een moeilijk gezicht en een rottige opmerking, nee sorry. Ik heb hier geen telefoon, de PTT wilde namelijk geen knooppunt hier naar toe aanleggen. Maar kom even verder kinderen. Jessica en Simone snapte die opmerking niet helemaal. Zoveel jonger waren ze ook niet, maar Marjolein was reeds naar binnen gelopen en liet de duer open staan dus ze gingen naar binnen. Schijnbaar waren de lampen al uit want het was een stuk donkerder. Ze sloten de deur en bemerkte dat alle lampen uit waren. Het was pikdonker. Het enige dat ze konden zien was de deur waar Marjolein door was gelopen naar haar kantoor. Ze liepen er naar toe. Ze hoorde een klik en realiseerde zich niet dat de deur op een of andere manier op het slot was gegaan.

In Marjoleins kamer, liepen ze door. In de hoop Marjolein te vinden maar dat deden ze niet. Plotseling viel met een zware dreun de kamerdeur dicht. Ze draaide zich om en riepen, "wat is dit voor een onzin" maar de kamer was leeg. Ze liepen naar de deur en zagen die voor hun ogen veranderen in een andere deur die ze ook niet open konden krijgen. Plotseling stond Marjolein weer naast hun. Ze legde haar hand op Simone's schouder ten teken dat ze rustig moest blijven. Kalm kleine, die deur gaat alleen open op mijn commando. Simone duwde Marjoleins hand van haar schouder. Je bent spooky en een creep. Laat ons hier uit. Daar is het te laat voor meisje. Dan had je die 15 kilometer maar moeten gaan lopen.

Jessica probeerde Marjoleins polsen te grijpen maar greep mis. Plotseling stond Marjolein namelijk aan de andere kant van de kamer. Hoe doe je dat, laat ons er uit.

Marjolein moest lachen. Je bent hier in een heksen en magie museum. Dacht je nou echt dat magie nep was, alleen een modieus verschijnsel waar je mee kon dwepen? Dacht je nu echt dat die uitnodiging per ongeluk in jullie handen viel? Nee, magie kleintjes. Stop met ons kleintjes noemen. Marjolein keek ze aan met pretlichtjes in haar ogen. Jullie zijn toch kleine kinderen. Jessica en Simone voelde een deken van Kou over ze heen vallen. De manier waarop Marjolein het bracht klopte niet. Nee dat zijn we niet. Ach kom nou meisjes, lieg niet tegen me. Je bent ziek stomme trut, zei Simone tegen Marjolein. Marjolein keek, naar Simone en zei, kleine kinderen zoals jij kunnen nog niet praten. Plotseling hoorde Simone alleen nog maar wat lucht uit haar keel stromen. Jessica zag dit aan en vroeg gaat het? Simone probeerde iets te zeggen maar alleen maar gaga en klik geluiden ontsnapte uit haar keel.

Jessica, hoorde ze Marjolein. Jij bent volgens mij de slimste van de twee. Ben jij ook de oudste? Ja knikte ze. Goed dan heb je vroeger ook wel eens de broek van Simone verschoont? Nee schudde Jessica. Zo veel ouder ben ik nou ook weer niet. Nou meisje dan wordt het tijd dat je dat maar eens gaat doen.

Bedoel je dat ik Simone moet verschonen? Heel slim kleine. Je weet hoe dat moet. Jessica boog naar voren en fluisterde in Simone's oor dat het slimmer was om mee te spelen en dan konden ze wel een keer ontsnappen. Dit was zo zacht dat Marjolein het onmogelijk kon hebben gehoord maar toch had ze het. Jij bent toch ook een ondeugend meisje Jessica. Als oudste heb je de verantwoordelijkheid om voor Simone te zorgen. Ook voor haar veiligheid. Volgende keer straf ik Simone harder. Ploteling boog Simone voorover en vouwde haar hand om haar buik. De tranen kwamen uit haar ooghoeken. Moet Jessica je nog een keer helpen om te ontsnappen. Nee, nee, niet als het zoveel pijn kost. Ze schudden nee. Jessica ga je zusje nu uitkleden.

Jessica dacht niet meer na en liet de broek van Simone zakken. Plotseling zag ze ineens dat Simone een pampersluier om had. Hij rook zelfs nog lekker baby achtig. Snel maakte ze Simone's schoenen los. Ze trok de sokken uit. Mag ze gaan zitten Marjolein? Natuurlijk wat jouw als ouder zusje beter lijkt. Simone ging snel zitten. Grote zweetdruppels stonden op haar voorhoofd. Ze zat allerlei geluiden te maken die Jessica toch niet kon verstaan. Marjolein wel. Mijn maag, ik sta op ontploffen wees snel, doe wat ze wil, dan gaat het we over. Simone hielp bij het uittrekken van haar kleding. Haar BH kreeg ze niet zo snel los, maar daar zorgde Jessica wel voor.

Ok Jessica, nu jij. Ik zou haar helpen, dat was toch mijn taak? Zo oud en dan nog niet weten wanneer je je mond moet houden en doen wat je gezegd moet worden. Kleine meisjes doen gewoon braaf wat ze gezegd wordt. Uitkleden jij. Plotseling doorkliefde een scheurende pijn Jessica. Jessica trok als de bliksem haar kleren uit en ging naast naast Simone zitten. Ok dames, doet het goed pijn. Nog even en jullie zijn er vanaf. Marjolein maakte een wijds gebaar, en plotseling voelde ze de vloer waarop ze lagen veranderen en lange tralies stonden om hun heen. Ze zaten in een gigantische baby box. Marjolein boog over de tralies en zei. Goed meisjes, jullie kunnen jezelf wel vermaken nu. Geloof me maar als ik zeg dat jullie nooit over deze tralies heen komen, al zijn ze maar een meter hoog.

Geloven deden ze het niet, maar omdat ze hadden gezien wat Marjolein met magie had gedaan en als ze dit zei, dan zal er wel weer een spreuk zijn geweest, die hier voor zorgde. Alle twee lagen ze te kronkelen op de vloer van de box ,waar allerlei spelende en duikende beertjes een baby zeker wel konden bekoren maar door de pijn hadden de dames alleen nog maar aandacht voor Marjolein die nu naar de rand van de box liep.

Jessica keek omhoog en zag Marjolein stralen. "Waarom? We hebben je toch niets misdaan?" Marjolein kreeg een iets wat lieve uitdrukking op haar gezicht.

Ach arme meisjes, echt een menselijke vraag. Waarom. Komt het bij mensen nou nooit op dat dingen zijn omdat ze zijn. Ok, jullie willen alle twee heksen worden. Ik heb jullie wens mogelijk gemaakt. Alleen hekserij zoals jullie denken bestaat niet. Zwarte magie is ooit uitgebannnen door het heksen en tovenaars forum. De heks of tovenaar die zich daar mee bezig houdt, verdwijnt spontaan.

Ook is het zo dat magie streng aan regels gebonden is. We mogen alleen goede dingen doen, we mogen niet opvallen. We mogen niet iedereen tot onze orde toelaten. Om balans te houden moeten er evenveel tovenaars als heksen zijn. Twee heksen en tovenaars zijn pas geleden, 200 jaar terug, verdwenen. Toen begon de inschrijving die voor heksen en tovenaars openstaat. Iedereen die leerlingen wil, moet zich daar namelijk voor inschrijven. Dan worden de winnaars getrokken. Heel eerlijk, heel democratisch. Vervolgens bepalen de hoge dames en heren, hoelang de opleidingstijd moet zijn voor een aspirant. Een variabele tijd die afhankelijk is van de ervaring van de tovenaar of heks. Als het een ervaren heks of tovenaar is, heb je een kortere opleidingstijd omdat de heks of tovenaar alles zelf al meegemaakt heeft. Dat gaat snel, maar een jonkie zoals ik moet gaande weg nog alles meemaken, en de leerlingen moeten dat traject meelopen.

In elk geval jullie opleidingstijd zal 600 jaar bedragen. Stop maar met denken Simone. Jij wilt natuurlijk weten wat, het nut is van de pijn en de vernedering. Wel ik ben ook maar een mens, heb zo mijn fantasieen en de vrijheid om te bepalen hoe jullie de vormende 500 jaar door moeten brengen. Ik ben een SM tante, van 600 jaar oud. Ik heb de eerste 200 jaar als zwarte kat rond gelopen bij mijn lerares. Wel ik wil twee babies in huis hebben die ook aan mijn sexueele kick meedoen.

Daarom heb ik besloten om twee leuke jonge meiden aan te nemen die wel heks willen worden. Ik wil jullie geen pijn doen, maar soms moet je kleine kinderen straffen om ze te leren gehoorzamen. Plotseling, ging ze op haar hurken naast de tralies zitten. Ik wil jullie leven zoals ik zij niet onaangenaammaken. Geloof me, je kunt beter als dochter, de truuks leren, dan als kat. Ik wil jullie daarom eerlijk vertellen wat jullie kunnen verwachten.

Plotseling steeg ze op, in gehurkte houding. Jessica, zag dit en zei, "je vliegt?" Natuurlijk gekkie, dacht je nou echt dat we daar een bezem voor nodig hebben om ons op te tillen. Stevige schoenen zijn een stuk beter, ook voor het evenwicht.

Goed ik ga jullie zo verlaten. Om jullie dames te vertellen hoe jullie de komende twee dagen door gaan brengen. De pijn in jullie buik, zullen jullie dadelijk minder kunnen laten worden, door mijn toverdrankje te drinken. Ze tipte met haar vingers de tepels van Jessica en Simone aan. Plotseling voelde de meiden hun borsten groeien tot een maat waar ze nooit wat mee zouden kunnen doen zo groot. Dames in jullie borsten zit nu melk, oneindig veel, als je er van drinkt zal langzaam de pijn in je buik verdwijnen als je maar alles in jullie luier willen laten lopen. Maak je geen zorgen, deze luiers zullen alles wat jullie willen op kunnen vangen. Toverluiers. Ook zal deze melk jullie voeden, slapering maken, en jullie lichaam meer babyachtig maken. Over het algemeen denk ik dat de komende twee dagen heel snel over zullen gaan.

Marjolein, strekte zich, en verdween door het plafond.

Jessica keek naar Simone. Nooit van mijn levensdagen dat ik aan dit circus mee doe. Ze trok zichzelf overeind en merkte dat haar luier steeds zwaarder en groter werd waardoor ze op een gegeven moment haar benen niet over de tralies kon tillen omdat de luier niet over de tralies kon.

Met een zucht, ging ze weer zitten en voelde de luier weer krimpen. Ze keek eens goed naar haar luier maar zag dat hij in haar huid vast zat. Het plastic was zacht, warm en rook naar babypoeder. Simone zat met tranen in haar ogen naar Jessica te kijken. Jessica kroop naar Simone toe. Ze legde haar hoofd op Jessica's schoot en begon te huilen. Plotseling voelde Jessica iets over haar borst stromen. Ze keek omlaag en zag dat melk uit haar borsten begon te stromen. Haar borsten die normaal zo fier vooruit wezen hingen nu naar beneden. Ze voelde een enorme behoefte om, nee haar handen gingen uit zichzelf, en ze brachten Simone naar haar tepels. Simone keek haar aan, probeerde te vechten tegen de behoefte, maar ze sloot haar ogen en opende haar mond. Plotseling hapte ze toe en begon te zuigen.

Jessica voelde een enorme liefde gloeien in zich zelf en ze drukte Simone tegen haar borst die steeds gulziger begon te zuigen.

Nee, niet de borsten van mijn zus. Haar hoofd dacht eigenlijk alleen maar aan de borst. De pijn in haar buik zou over gaan. De borst, ze zag een druppel melk ontstaan en plotseling kon ze haar hoofd niet meer stil houden. Ze deed haar ogen dicht, sloot haar mond om de tepel en begon te zuigen. Straaltjes met een zalige vloeistof stroomde in haar mond. Ze merkte dat ze begon te sabbelen zoals ze haar jongste neefje ook ooit had zien doen. Een weldadig warm gevoel kwam in haar buik en plotseling ook een extra golf pijn. Ze wilde het niet meer ophouden. Ze perste en liet het er maar uitlopen. Ze liep uit alle twee de gaten leeg. Ze voelde een intense warmte over haar kruislopen en een zalige massa pasta ontstaan tussen haar benen.

Jessica lag naar Simone's gezicht te kijken en zag de luier geel worden. Ze legde haar hand tussen Simone's benen, die zachtjes begon te kreunen. Een zalig lachje lag om Simone's lippen. Jessica voelde rond en merkte dat de luier langzaam aan het zwellen was. Iedere keer als Jessica haar hand op Simone's luier legde kreunde Simone. Hij voelde ook zo lekker aan. Jessica begon Simone's luier te aaien.

Simone voelde Jessica's handen over haar luier gaan en voelde een vlam door haar lichaam trekken. De luier was een gigantische erotische zonne. Ze duwde haar ene hand tegen Jessica's hand en legde haar andere hand op de luier van Jessica. Ze liet Jessica's langzaam sterkte banen strekken en iedere keer dat ze op een neer ging was het gevoel sterker. Natuurlijk had Simone zich wel eens gevingerd maar nooit was het zo heftig als nu. Plotseling wilde ze stoppen. Dit was niet goed, maar haar lichaam ging door, ze had geen controle. Haar handen reageerde niet meer. Ze bleef door slikken en de uitdrukking op Jessica's gezicht maakte duidelijk dat Jessica het ook wel naar haar zin had.

Plotseling was het teveel voor Simone. Haar lichaam liet een orgasme los, waar haar darmen ineens alles drie keer zo hard gingen persen. Ze voelde de poep rond haar kont schuiven en heel even vroeg ze zich af waar het bleef, maar ze voelde nog steeds een straaltje plas in haar luier lopen, en hoorde weer Marjoleins woorden. "Toverluier". Jessica bleef echter doorwrijven want Simone lag alleen maar leuke schattige baby pruttel geluidjes te maken. Iedere strook deed het extreme orgasme dat Simone onderging verlengen. Simone had ook nooit geweten dat het zo lekker kon zijn en ook pijn kon doen. Ze hoorde zichzelf ineens hummen, en aan de lopende band pruttelende baby geluidjes maken. Ze trok haar gezicht los van de borst en voelde een leegte over zich vallen. Ze stak haar duim in haar mond en liet haar benen maar haar gang gaan. Jessica zag haar kleine zusje lekker sabbelen op haar duim en zag haar beentjes spartelen zoals ook babies doen.

Ze voelde haar eigen pijn, borstvoeding geven had het iets minder gemaakt. Ze keek naar Simone's borsten en zag ook druppeltjes. Ze zag hoe gelukkig Simone keek en zonder twijfel boog ze voorover en hapte toe. Ze boog naar voren en begon te persen. Plotseling voelde ze haar luier vol lopen, ze voelde de poep in haar broek stromen en stak in angst voor lekkage haar hand tussen haar benen. Simone zag dit gebeuren en voelde hoe Jessica haar borsten leeg begon te drinken. Jessica hijgde, toen ze voelde hoe gevoelig haar luier was. Nu begreep ze waarom Simone zo had liggen kronkelen, niet vanwege de inhoud van haar luier maar juist vanwege de luier zelf. Plotseling voelde de op de rug van haar luier nog een hand. Ze zag simone al kwijlend lachen naar Jessica. Jessica gaf zich over en ging zonder overgave naar haar orgasme.

Marjolein kwam twee dagen later terug zoals beloofd. In de box vond ze twee meiden, twee meisjes eigenlijk, die aan elkaars borsten lagen te sabbelen. Ze lagen te trillen van de orgasmen die ze ondergingen, doordat hun nu reeds gigantisch gegroeide luiers constant tegen elkaar wrijfden. Hun hele leven bestond nu uit, plassen, poepen en klaar komen. Marjolein trok haar jurk uit, haar slipje en ging op haar knieen boven Simone's hoofd zitten.

Simone zag Marjoleins poesje en wist meteen wat ze moest doen. Marjolein liet zich langzaam zakken en voelde hoe Simone begon te zuigen. Ze wreef met haar hand over Simone's luiers en voelde hoe haar buikspieren al weer begonnen te spannen voor haar volgende orgasme. Simone was perfect als baby en langzaam kwam Marjolein aan haar orgasme. Simone wist niet dat ze moest stoppen. Jessica lag ondertussen vredig te drinken. Jessica keek Marjolein aan.

Ergens kende Jessica die mooie mevrouw van. Plotseling raakte die mevrouw Jessica's luier aan en voelde ze zich leeg. Er was iets weg tussen haar kruis. De warme zwaarte die er was geweest was weg. Ze begon te huilen. Marjolein moest wel lachen, een schone broek was genoeg om de meisjes ongelukkig te maken. Ze stak haar vinger tussen de benen van Jessica en duwde haar vinger in haar vagina. Plotseling voelde Jessica iets tussen haar benen. Haar volwassen ik vertelde dat er iets haar vagina in ging, haar kind vertelde dat het een lekker gevoel was.

Marjolein voelde goed rond, supergrote borsten, geen spraak, een poesje dat gezien de omvang hoorde bij een meisje van 6 of 7 jaar oud. Perfect, de meisjes hadden geen grote dingen nodig. Jessica kreeg het gevoel dat ze uitscheurde, maar het voelde zalig en daarbij die mevrouw lachte zo lief, dat het toch niet slecht kon zijn. Ze realiseerde zich niet dat het Marjoleins vinger was. Piepend kwam Jessica klaar, terwijl Marjolein haar vingen in en uit het poesje liet glijden. Marjolein trok haar vinger uit Jessica en zag dat het goed nat was. Ze gaf haar vinger aan Simone, die hem schoonlikte/zoog. Ze raakte ook Simone's luier aan, die nu ook weer schoon was, en draaide de dames om. De luiers lagen in elkaars gezicht. Jessica had het als eerste door.

Ze begon aan Simone's luier te sabbelen, ze wrong haar vinger tussen Simone's benen en penetreerde simone zoals Marjolein haar net gedaan had. Simone was het zelfde gaan doen en alle twee de meiden lagen elkaar nu te bevredigen. Kleine kinderen, sex verslaafd, luiers nodig want de dames zouden nooit meer zonder kunnen. Marjolein vond dit een fantastisch gezicht. Ze vroeg zich af of de meisjes nu geen spijt zouden krijgen als de 500 jaar over waren.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel Toverkracht T 2
Similar threads

Bovenaan