Uit eten

JustYouri

Toplid
Hallo mensen, hierbij het eerste deel van mijn verhalenserie Mijn Meesteres en ik! Ik weet niet precies of ik dit verhaal hier op de juiste plek is geplaatst, maar als dit niet het geval is mag je het altijd laten weten hoor! Natuurlijk zijn reacties over het verhaal zelf ook altijd welkom!
Enjoy!

Vandaag was het dan zover, ongeveer een maand nadat ik Meesteres Yvonne had gemaild. Vanavond zou ik Haar dan mee uit eten nemen, gewoon als BDSM-“vrienden”. Met deze gedachte stapte ik in de auto, en onderweg bedacht ik me of ik aan alle eisen voldeed. 1 voor 1 was ik alles af aan het vinken: de auto was schoon, het huis was klaar voor een logé, mijn kuisheidskooi had ik aan, de luier had ik aan en zelfs aan de discrete halsband had ik gedacht.
Voor ik het wist was ik al weer een uur onderweg, en kwam ik dan eindelijk aan bij het huis van de Meesteres. Ik parkeerde de auto voor de deur, en zelf liep ik naar de voordeur. Ik ademde nog eens diep in, drukte op de deurbel, en al snel deed een mooie vrouw de deur open. In deze vrouw herkende ik Meesteres Yvonne dus stelde ik me nog eens netjes voor. Natuurlijk kon ik meteen al iets goeds doen door de tas te pakken en deze in de kofferbak te zetten en door de autodeur voor de Meesteres open te doen. Zelf ging ik achter het stuur zitten en we reden weg. Een half uurtje waren we weer aan het rijden, tot ik ineens het commando kreeg om op een parkeerplaats te parkeren. Gelukkig was het er lekker rustig en voor ik het wist had de Meesteres (midden op de parkeerplaats) mijn broek al naar beneden getrokken zodat ze kon controleren of ik voor de luier en de kuisheidsgordel had gezorgd. Na een goedkeurend knikje ging mijn broek weer omhoog en reed ik met het schaamrood op mijn kaken weer verder naar het restaurant waar ik gereserveerd had.

Mooi op tijd kwamen we dan ook aan bij het restaurant, en meteen werden we naar onze tafel geleid. De man van de bediening kwam langst, en al snel stonden er een cola en een ijsthee op tafel. Tijdens het bekijken van de kaart kreeg ik van Meesteres Yvonne te horen dat ze de sleutels van de kuisheidsgordel en de halsband wilde, gewillig deed ik dit en al snel kreeg ik te horen dat ik zelf nu niets meer te zeggen had, Meesteres Yvonne zou zelfs bepalen wat ik zou gaan eten die avond. Aangezien ik niets meer te zeggen had, stonden er voor mij al snel meloen met ham en als hoofdgerecht een mixed grill op de planning. Natuurlijk kon na al dit eten het dessert ook niet ontbreken, en voor mij was dit een chocoladetrio. Om eerlijk te zijn moet ik wel zeggen dat het eigenlijk iets te veel was, maar met enige dwang van de Meesteres had ik alles toch maar op gegeten.

Tot mijn grote geluk woonde ik niet heel ver van het restaurant af, en waren we dan ook zo thuis na het eten. Het was wel wat ongemakkelijk toen we net op de bank zaten, maar gelukkig werd dit al snel minder onder het genot van een drankje. Zoals de Meesteres vroeg kreeg ze een glas wijn, en zelf moest ik het doen met een glas water. Het enige nadeel van het water was wel dat ik naar de wc moest, dus vroeg ik dit aan de Meesteres, met als antwoord dat ik het maar in mijn luier moest doen. Na het dineren was mijn stiekem al best wel wat vol, maar nog niet vol genoeg voor een verschoning werd mij gezegd. Na nog wat gedronken te hebben, besloten we dat het nu toch wel tijd was om maar eens naar bed te gaan. Eindelijk kwam nu dan ook het moment dat de Meesteres besloot dat het tijd was voor een verschoning, echter kreeg ik voor de nacht wel een inlegger en 2 luiers aan, wat eigenlijk best wel dik was. Helemaal schoon kroop ik in de slaapzak, en ging ik op het luchtbed liggen. Ik moest op het luchtbed gaan liggen , omdat de Meesteres het niet terecht vond dat ik naast haar ging liggen en zelf wilde ze wel in bed liggen. Ik was al best wel moe van de avond, dus al snel viel ik vredig in slaap.

De volgende dag wilde ik al vroeg uit mijn slaapzak kruipen, maar toen ik heel enthousiast op wilde staan merkte ik dat mijn halsband nog vast zat aan de bedpost, dus zat er niets anders op dan wachten tot de Meesteres me los ging maken, wat gelukkig niet zo heel lang duurde. Ze zag dat ik al uit bed wilde komen, dus maakte ze me maar los waarna we naar beneden zouden gaan zodat ik voor ons 2 ontbijt kon gaan maken. Ik besloot het mezelf niet al te moeilijk te maken, dus maakte ik maar 2 eitjes met champignon en van aller er tussen. Helaas was het al weer snel 11 uur, voor we er erg in hadden eigenlijk dus moest ik de Meesteres weer naar huis gaan brengen. Na het opruimen stapten we dan dus ook maar in de auto, en gelukkig was het niet druk dus al snel waren we weer bij het huis van Meesteres Yvonne. Ik deed de bijrijdersdeur open, waarna ik ook de tas weer pakte om in de gang bij de Meesteres te zetten. Net voor ik vertrok kreeg ik ook de sleutels voor mijn kuisheidsgordel en mijn hansband weer terug, en deze maakte ik ook meteen los toen ik weer thuis was. Lekker relaxed nam ik plaats op de bank, nog nagenietend van wat er dit weekend gebeurt was.

De maanden met sessies en etentjes gingen voorbij, tot ik op een dag bericht kreeg van Meesteres Yvonne of ik even langst wilde komen. Ze wilde me iets vragen, maar vond het niet geschikt om via berichten te doen, zo zei ze. Had ik vandaag toch het toeval dat ik in de buurt moest zijn, dus besloot ik na mijn werkzaamheden van vandaag ook maar meteen langst te gaan. Vriendelijk werd ik begroet toen de deur open werd gedaan en kreeg ik aan de keukentafel iets te drinken aangeboden. Vrij snel nadat het gesprek begonnen was, vroeg de Meesteres mij of ik er interesse in had om bij Haar in te komen wonen. Eigenlijk moest ik er nog even over nadenken, want het was toch nogal een vraag. Na mijn antwoord liep de Meesteres weer weg en kwam ze even later terug met een stapeltje papier, een contract, zo bleek het. Ik dronk mijn drinken op en net voor ik weer naar buiten wilde stappen, kreeg ik te horen dat ik over een week terug moest komen met het contract, wel of niet ondertekend.

De week tot de volgende afspraak leek een eeuwigheid te duren, en iedere avond besloot ik dus maar een stukje te lezen van het contract. Het zag er wel heel goed uit, en met alle punten kon ik me wel vinden. Ik mocht doen wat ik wilde, maar moest wel altijd aan de Meesteres toestemming vragen, verder mocht de Meesteres altijd beslissen over eten, drinken, kleding, en uiterlijk. Ook stond er heel duidelijk vermeld dat de Meesteres voor permanente zaken wel eerst toestemming moet vragen aan mij, met dit punt was ik het helemaal eens. Voor ik het wist had ik het contract al helemaal doorgelezen, nu was het alleen nog maar deze week afwachten. Ik probeerde de hele week mijn normale bezigheden te voldoen, echter was dit niet heel makkelijk want ik moest steeds aan de Meesteres en het contract denken. Het hielp ook niet echt dat ik een bericht kreeg dat ik voor de volgende afspraak een presentatie over mezelf moest voorbereiden, als ik het contract zou accepteren natuurlijk. In de presentatie moest stiekem nog best wel wat tijd gestoken worden, maar toch kreeg ik het nog op tijd af voor de eerstvolgende afspraak met de Meesteres.
De week was dan eindelijk voorbij, en met mijn presentatie op het computerscherm naast me stond ik bij de Meesteres binnen aan de keukentafel. Ik wist niet waarom, maar was eigenlijk nog best wel een beetje zenuwachtig. Ik had wel het voordeel dat toen ik eenmaal bezig was, de zenuwen snel weg gingen en was het einde van de presentatie dus ook sneller aangebroken dan ik eigenlijk had gedacht. Na de presentatie was het dan tijd voor het officiële moment, waar ik eigenlijk voor kwam. Ik nam plaats aan de keukentafel, tegenover de Meesteres en het contract werd me toegeschoven. Ik kon wel een gat in de lucht springen na het ondertekenen, maar natuurlijk deed ik dit niet want dat zou er wel wat raar uit gaan zien. We dronken nog even wat van de champagne die de Meesteres open had getrokken, maar op een bepaald moment moest ik toch echt naar huis. Wel kreeg ik van de Meesteres nog een brief mee met spullen die ik mee mocht nemen naar mijn nieuwe onderkomen.

Thuis zat ik daar dan, in de vakantie, 2 weken wachtend tot het moment dat ik eindelijk naar de Meesteres mocht komen. Ik besloot de eerste week dat ik nog vrij was even alles tot me door te laten dringen, maar in de 2e week begon ik dan toch echt met het pakken van al mijn spullen. Nog een laatste keer controleerde ik of ik alles bij had, heel veel stond er niet op dus ik kon ook niet zo heel veel vergeten natuurlijk. 2 shirts, 1 broek, telefoon en toebehoren, werkspullen, 1 onderbroek, 1 paar schoenen en 1 paar sokken, dat was alles. Mijn laptop stond er niet op vermeld, maar van de Meesteres mocht deze toch mee, kreeg ik te horen toen ik een berichtje stuurde. Ik was blij dat ik de paklijst nog 1 keer pakte, want nu zag ik pas staan dat de op aankomstdag gedragen kleding ook geteld moest worden bij de mee te nemen kleding. Nu kon ik de koffer dus weer voor een deel uit gaan laden, en was deze helemaal schrikbarend leeg. Ik vroeg me toch wel af waarom ik een zo groot mogelijke koffer mee moest nemen eigenlijk. Ik wist dat alles goed geregeld zou zijn, toch vroeg ik me af wat ze bedoelde met de zin “voor alle overige spullen wordt geregeld door mij”. Wat zou ze bedoelen met overige spullen? Zeer waarschijnlijk zou ik hier snel achter gaan komen. De week kroop maar langzaam voorbij, en om eerlijk te zijn kon ik Meesteres Yvonne ook niet uit mijn hoofd krijgen.

En eindelijk was het nu dan zover, maandag, de grote dag. Mijn wekker had ik om 8 uur gezet, maar door de spanning was ik om 6 uur al wakker. Ik besloot nog even mijn ogen dicht te doen, tot ik weer bruut werd gewekt door de wekker. Meteen stond ik op en maakte ik me klaar. Mede, misschien was het wel vooral, door de spanning duurde het wel iets langer dan normaal, maar na een uur was ik dan toch eindelijk klaar en stapte ik in de auto. Naarmate ik steeds dichterbij kwam werd ik steeds zenuwachtiger, en stond ik zelfs bijna op het punt om alles af te gaan zeggen. Maar ik vermande mezelf, en draaide bij de Meesteres de oprijlaan op. Met lood in de schoenen liep ik naar de voordeur, en belde ik aan. Aan de andere kant van de deuropening zag ik Meesteres Yvonne, en ik verschrok wel een beetje van haar verschijning. Heel streng zag ze er uit, zo in haar strakke latex pakje. Nog voor ik goed in wel binnen was, werd ik al naar boven geleid en kreeg ik te horen dat ik mijn kamer op orde moest maken en dat ik me helemaal uit moest kleden. De Meesteres liep weg, sloot de deur achter zich en ik hoorde dat ze deze ook nog op slot deed.
Vrij snel had ik alles opgeruimd, en ging ik even op bed liggen tot de Meesteres me kwam halen, en ik dus mee naar beneden mocht. Ik kreeg beneden aangekomen een blinddoek om, hoorde dat de Meesteres ging zitten en zelf moest ik voor de Meesteres op mijn knieën gaan zitten. De 2 minuten dat ik daar zat, leken echt een eeuwigheid te duren, tot ik ineens voelde dat er iets om mijn nek werd geklikt. Ook hoorde ik dat er iets anders nog aan vast werd geklik, gevolgd door het geluid van vallend ijzer. Door al deze sensaties nam ik maar aan dat er nu een halsband om mijn nek zat, waar een ketting aan vast werd gemaakt. Aan deze ketting werd ik omhoog getrokken, en werd ik op de bovenbenen van de Meesteres geplaatst. Doordat Zij haar benen uit elkaar deed, deden mijn benen dat ook, waardoor Ze mooi de mogelijkheid had om me een kuisheidsgordel aan te doen. Nadat ook deze vastzat, besloot de Meesteres ermee te spelen, te bewegen en ik liet dit ook volledig toe. Ik genoot er intens van, tot ik ineens weer op deze wereld werd geroepen doordat de Meesteres met haar nagels bruut in mijn ballen kneep.

Bekomen van de schrik werd mijn blinddoek afgedaan, en meteen al beging ik de eerste fout van mijn carrière met vele fouten: ik keek de Meesteres namelijk recht in de ogen aan. Doordat de regels nog niet aan me waren uitgelegd, kwam ik er deze keer met alleen een waarschuwing vanaf, zei de Meesteres. Echter moest ik wel op handen en knieën gaan zitten, en moest ik de Meesteres op deze manier volgen. Op deze manier kreeg ik een rondleiding door het huis. Aangezien ik er niets te zoeken had waren de deur van de Master Bedroom en de badkamer altijd op slot en mocht ik de toilet alleen gebruiken met toestemming van de Meesteres, maar hier zou Ze later in de rondleiding nog op terug komen.

Als laatste kwamen we aan bij mijn eigen slaapkamer, waar ik ook een toilet aantrof. Zelf dacht ik dat ik deze ook wel mocht gebruiken, maar alsof de Meesteres gedachte kon lezen kwam ze met het antwoord dat ook deze zonder toestemming verboden terrein was. Natuurlijk kon ze me niet altijd controleren, dus had Ze aan de zijkant van de toilet stickertjes geplakt, van die seal stickers, welke gebroken zouden zijn als ik het toilet zou gebruiken. Aangezien ik toch geen wc moest gebruiken, werd ik gedwongen op de grond te gaan liggen. Tegelijkertijd pakte de Meesteres een luier uit een kast, welke me behendig om werd gedaan. Het werd nog even nagekeken, en we gingen weer naar beneden om nog even wat tv te kijken. Aangezien het vandaag de eerste dag was, zou ik nog geen opdrachten krijgen zodat ik nog even kon wennen. Ook mocht ik gewoon aan de keukentafel eten. En over eten gesproken, terwijl we aan het eten ware werd me ook meteen duidelijk dat ik niet op eigen houtje mocht regelen dat mijn haar zou worden geknipt, hier zou de Meesteres wel zorg voor dragen. Ik snapte niet echt wat ze ermee wilde bereiken, dus liet ik het allemaal maar gaan. Tot overmaat van ramp merkte ik ook nog eens dat ik door het vele drinken naar de wc moest, dus vroeg ik hier aan de Meesteres toestemming voor. Doordat Ze ja zei stond ik op om naar de wc te gaan, maar ineens werd ik staande gehouden en werd me duidelijk gemaakt dat ik de wc al om had. Ik snapte de hint dus liet ik alles maar in de luier lopen, het nadeel was alleen dat ik er daarna pas achter kwam dat de Meesteres nog niet van plan was om me te verschonen.

Nadat ik de tafel had afgeruimd, zoals me was gevraagd, en met de Meesteres nog wat TV had gekeken was het weer 10 uur en kreeg ik van de Meesteres te horen dat het tijd was om richting bed te gaan, voor mij dan ten minste. Natuurlijk mocht ik niet alleen naar boven lopen, dus klikte ze de ketting weer aan mijn halsband vast zodat ze me kon leiden. Op mijn kamer aangekomen, moest ik meteen op de grond gaan liggen zodat ik verschoont kon worden. Echter schrok ik wel een beetje van wat voor luier de Meesteres nu pakte, deze was namelijk veel dikker dan welke ik eerst aan had, en was hij ook nog eens roze! Aangezien het tijd was om te slapen kreeg ik nu een nachtluier aan, zei de Meesteres, en om het af te maken kreeg ik er nog een buttplug gratis bij ook! Echter was ik wel iets minder blij dan de Meesteres, maar veel kon ik er niet aan doen, en al helemaal niet meer toen er over het hele pakket ook nog een afsluitbaar plastic broekje ging! Ik werd nog wel heel liefkozend in bed gelegd en de Meesteres besloot me een slaap-lekker-kusje te geven op mijn voorhoofd, zoals dat bij baby’tjes ook wel eens wordt gedaan. Ze sloeg het dekbed over me heen, zette het licht uit en verliet de kamer. Natuurlijk moest de deur hierna ook nog op slot. Zo lag ik daar dan, en het enige wat ik kon doen was wachten op de volgende dag.

De volgende dag begon al vrij vroeg, vroeger dan ik eigenlijk had verwacht, doordat de Meesteres de kamer in kwam en me bruut wakker maakte. De situatie was nu dat de wekker pas 8 uur aangaf, de buttplug vervelend begon te worden en dat mijn luier redelijk gevuld was, erger kon het dus niet zou ik denken. Nou, erger kon het dus wel: Ik werd aan mijn halsband uit bed getrokken en werd gedwongen om oefeningen te doen: 10 push-ups en 10 sit-ups. Normaal is dit al vervelend, en mijn luier en buttplug hielpen hier ook niet echt aan mee. Gelukkig was de Meesteres vandaag in een goede bui, en kreeg ik geen extra opdrachten. Zo onderdanig als mogelijk zei ik dat mijn luier vol zat en vroeg ik of ik verschoond mocht worden, met als antwoord dat dit na het eten wel zou gebeuren. Zo gezegd, zo gedaan liep ik met de Meesteres naar beneden om te gaan eten. Dit keer mocht ik echter niet aan de tafel zitten maar moest ik mijn eten en mijn melk nuttigen uit voederbakken. Dit had wel het voordeel dat ik na het eten snel klaar was met het afruimen van de tafel. Stiekem verwachtte ik bij het naar boven lopen, na het afruimen van de tafel, dat ik verschoond zou worden, maar tot mijn grote verbazing liepen we rechtstreeks de badkamer in. De Meesteres ging zichzelf wassen, zo zei ze, echter had ze mij wel nodig om alles aan te geven. Natuurlijk mocht ik de Meesteres niet zien in volle glorie, dus kreeg ik voor het gemak wel even een blinddoek om. Terwijl ik daar stond, voelde ik weer dat mijn blaas vol begon te raken maar ik wilde er nu echt niet aan toe gaan geven. Toch voelde ik wel, voor ik het wist, dat er een straal urine weer mijn luier in liep, en ik weet zeker dat dit mede kwam door het getik van het water in de douche. Stiekem was de Meesteres nog best lang bezig met douchen, maar na een half uur was ze dan eindelijk klaar. Ze kleedde zich aan, en gelijk kreeg ik het commando om op de grond te gaan liggen. Eindelijk zou ik nu verschoond worden, zo dacht ik. De vloertegels waren best koud, maar ik had er alles voor over om nu maar van deze dikke, vieze luier af te komen.

Nu merkte ik helemaal dat de luier voor overdag veel dunner was, was ik gisteren nog dik noemde was nu super dun in mijn ogen. Terwijl de Meesteres weer druk bezig was met me te verschonen, vertelde ze ondertussen ook dat ik vandaag nieuwe kleding binnen zou krijgen. Mijn nieuwsgierigheid kon ik niet onderdrukken, maar de Meesteres weigerde iets te zeggen over de nieuwe kleding. Eindelijk was ze dan helemaal klaar, en werd mijn blinddoek af gedaan. Meteen kreeg ik al de eerste opdracht, namelijk heel de achtertuin op orde maken. Om specifieker te zijn: het gras maaien, onkruid verwijderen en de bossen snoeien. Ik wist dat ik hier wel lang mee bezig zou zijn, maar toen ik eenmaal bezig was merkte ik pas dat het nog meer werk was dan waar ik zo op had gerekend. Het weer zat zeker mee, maar toch was het wel ongemakkelijk om zo, in alleen mijn luier, in de achtertuin rond te lopen en te werken. Gelukkig had ik tussendoor wel een pauze, maar tot overmaat van ramp merkte ik in deze zelfde pauze dat ik in mijn luier had geplast. Ik hoopte dat de Meesteres het niet zou controleren, maar deze hoop was snel weg toen ik voor de Meesteres moest gaan staan en ze naar mijn luier rijkte. Hier viel ik door de mand en daarom moest ik na het eten dus ook even snel op de grond gaan liggen waar ik een nieuwe, schone luier om kreeg. Ik dacht dat het werken in de tuin in een luier was ongemakkelijk was, maar die woorden nam ik al helemaal terug toen ik zo op de grond lag, het kon dus nog wél erger. Ik werd verschoond, waarna ik verder kon met mijn werkzaamheden.

Voor ik het wist viel de avond al weer, en om 7 uur mocht ik stoppen met werken en mocht ik naar binnen komen. In de badkamer stond er al een warm bad voor me klaar, waar de Meesteres me in waste alsof ik een klein baby’tje was. Hier kon ik wel van genieten, en Meesteres Yvonne zag dit ook. “Dit vind je dus wel lekker hè, kleine jongen” vroeg ze, en ik kon niet anders dan als een klein jongetje ja knikken. Ik was sneller klaar met badderen dan ik had gewild, stiekem had ik toch al een half uur in bad gelegen. Nog steeds was ik het kleine jongetje van de Meesteres, dus werd ik zelfs helemaal afgedroogd. Aangezien ik nog niet naar bed hoefde, had ik verwacht dat ik een dag-luier om zou krijgen, maar niets was minder waard toen ik de Meesteres weer met een dikke, roze luier aan zag komen lopen. Ik wilde al gaan liggen om verschoond te worden, maar de Meesteres trok me aan mijn haren omhoog. Ik kreeg een blinddoek om en het commando om met mijn benen wijd te gaan staan. Ik wist niet was er gebeurde, complete duisternis om me heen, al hoorde ik wel dat de Meesteres met haar hakken dichterbij kwam lopen, toen werd het weer stil. Ineens, een flinke kneep in mijn ballen, gevolgd door een kreet van schrik vanuit mij. Ik wist dat het dom was om dit te doen, en de Meesteres maakte me dit ook nog eens duidelijk door een gag in mijn mond te doen en een flinke tik op mijn billen te geven. Ik wist dat ik geen geluid mocht maken, maar de Meesteres maakte dit nog eens extra duidelijk met de uitspraak “en nu je lippen op elkaar slet”. Toen werd het weer stil, tot ik een fikse trap voelde in mijn ballen, het knijpen was al erg maar dit was nog vele male erger. Ik zakte ineen, maar werd meteen weer omhoog getrokken, gevolgd door nog een paar reeksen trappen en pauzes. Nog steeds met mijn blinddoek om, kreeg ik weer een luier aan. Mijn blinddoek ging af en ik moest de Meesteres op mijn knieën bedanken voor de straf die ik zojuist gekregen had.

“Deze waren om te leren dat je me niet aan mag kijken slet”, zei de Meesteres. Ja, het woord slet begon al bijna vertrouwd in mijn oren te klinken, zo vaak kreeg ik deze naam. Een band werd aan mijn halsband vastgebonden en zo mocht ik de Meesteres volgen op mijn knieën, richting de benedenverdieping. Nog steeds op mijn knieën moest ik voor 3 ingepakte pakketjes gaan zitten, en kreeg ik te horen dat dit cadeautjes voor mij waren. Ik was best benieuwd wat het was, en begon dan ook meteen met uitpakken toen ik te horen kreeg dat dit mocht. Uit de eerste doos kwam een schoonmaaksters-pakje, wat ik meteen even moest passen natuurlijk. De Meesteres keurde me aandachtig, en in de weerspiegeling van het raam zag ik dat het rokje maar net over mijn kontje viel, mijn luier dus goed zichtbaar achterlatend. De volgende 2 dozen gingen op dezelfde manier, openmaken en passen. Het roze jurkje uit de 2e doos verhulde maar net mijn luier en na deze meiden-dingen was ik dan ook wel blij dat er uit de 3e doos iets jongensachtigs kwam: een blauwe footed pyjama met wolkjes erop. Aangezien ik toch bijna naar bed zou gaan, mocht ik deze aanhouden maar de rest moest netjes in mijn kast gehangen worden. Of dit net genoeg opgehangen was, zou de Meesteres de volgende dag controleren bij de kamerinspectie in de ochtend. Na het opruimen keek ik met de Meesteres nog even tv op de bank, waarna het rond 10 uur toch echt tijd was voor mij om naar bed te gaan. Ik werd mee naar boven geleid en de Meesteres stopte me onder. Daar lag ik dan in bed, wachtend op de volgende dag met opdrachten, straffen en weet ik veel wat nog meer. Gelukkig viel ik snel in slaap, en was snel de volgende dag aangebroken.
 

JustYouri

Toplid
friendly zei:
Leuk, ben benieuwd naar de rest!
heb ik ff goed nieuws, ben al bezig met het vervolg. Al heb ik dit wel even stil moeten leggen omdat er ook een waargebeurd verhaal aan gaat komen, en dat wil ik af hebben nu alles nog in mijn hoofd zit.

Maar vooral bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Youri
 

JustYouri

Toplid
Winnie de Po zei:
ikke willen ook zo'n meesteres :)
geloof me, ik zou er zelf ook voor tekenen! (al is dit verhaal wel deels in samenwerking met een Meesteres gemaakt, om het realistische effect aanwezig te houden)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Luierliefhebber Brent Zitten er leden op dit forum uit of in de buurt van lommel, Belgisch Limburg? Contact advertenties 33
P Luier liefhebber uit Ermelo: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
P Uit het leven gegrepen U 44
M Het komt uit het niets ABDL Luierverhalen 1
T Ik nodig je graag uit! Contact advertenties 13
Little ABC123 Hallo ik ben... uit Dronten Voorstellen 9
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
J Penis ontsnapt uit peniskooi 16+ Board 22
R Roos komt uit de doos :) Voorstellen 68
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Pamperslove Wie wil pampers uit Friesland Contact advertenties 14
L Mensen uit Mechelen? (Antwerpen?) Contact advertenties 11
D Wie komt er uit Leeuwarden? Contact advertenties 12
P opnieuw voorstellen, 25 jarige DL uit Groningen Contact advertenties 15
D Mensen uit Friesland Contact advertenties 16
H Hoe probeer ik Abdl uit zonder iets extra’s te kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
0 Vraag: latex broekjes uit de shop Plastic broekjes liefhebbers 4
volleluiers Vrouw uit lemelerveld Contact advertenties 10
Berth Luier uit verleden of toekomst ?? Polls 32
W Hey hey zijn hier mensen die uit zuid-Holland komen en dan toevallig uit het Westland?? Contact advertenties 37
TedWheel Experiment met plasticbroek uit ABDL shop Plastic broekjes liefhebbers 3
diaperdrenthe Zwitsal uit de jaren 60 Pub 3
L Jongen uit zuid holland Voorstellen 8
Luierluke ABDL Shop uit de lucht? Vragen & Info Shop 21
D Mensen uit oost vlaanderen Contact advertenties 18
Lovelife dl Zijn er Dl's uit het Waregemse ? Contact advertenties 16
Pamperslove Zoek een luier vriendje uit Friesland Contact advertenties 8
P Hallo luieraars, toch nog eens voorstellen uit het hoge noorden Voorstellen 14
G Waar wil je uit voorgelezen worden? (ABDL werkend 2022) Polls 8
Nattebilletjes Nieuw uit Eindhoven Voorstellen 17
D Verwijdering van foto's uit eigen albums. Forum en Chatregels 37
Z Groetjes uit Brabant! Voorstellen 16
B Groeten uit Gemeente Roosendaal! Voorstellen 13
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
HomeHeart Geen AB maar toch uit flesje drinken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
A Homo uit Breda. Contact advertenties 4
slo123 Opzoek naar contact uit omgeving twente Contact advertenties 0
ABDLclowntjes ABDL hippies uit Gelderland Voorstellen 31
freekusvonkus Abdl jongen (22) uit omgeving achterhoek zoekt abdl meid Contact advertenties 0
P Hallo uit omgeving Utrecht Voorstellen 12
Waggelaar Bambino Magnifico uit productie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Limbonees App instaleren uit Duitse Playstore Pub 8
utrecht030 DL uit Utrecht zoekt.. Contact advertenties 6
G Volle luiers uit huis smokkelen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Babyskemmy Belg uit Ieper zoekt Mama/koppel Contact advertenties 3
B Mensen uit Antwerpen Contact advertenties 8
B Luiervrouwen/broekplasster/broekpoepster uit Noord Brabant/Gelderland? Contact advertenties 10
HarleyDL Mensen uit Limburg Contact advertenties 51
Hebluierom Uit zeeland Contact advertenties 19
R Voor de jeugdige luierliefhebbers uit twente Algemeen 1
Similar threads


















































Bovenaan