Uiteindelijk spijt van grote wens

Joey

Nieuw lid
Op een dag kwam er een man naar me toe en zei: Goedendag jongen, ik zie dat je net zoals ik vroeger een adult baby bent aan je houding en er is maar een manier om daar van te genezen.... Ik zei aan hem dat ik er nooit van zou genezen en hij stelde mij voor om met hem mee te gaan. Ik ging met hem mee en kwam in een afgelegen huis terecht, hij vroeg me of ik met het uiterlijk van een baby en het besef van wat ik nu heb door het leven wilde gaan. Ik zei dat ik daar alles voor zou opgeven, hij lachte en bracht me naar een logeerkamer, ik was natuurlijk bij een vreemde thuis en wilde zeker niet blijven slapen bij deze meneer. Vreemd genoeg viel ik zo snel als ik op bed lag in de logeerkamer in slaap.

De volgende dag werd ik wakker en je zult het niet geloven. Ik was een baby van een enorme getinte Iraanse vrouw. Vreemd genoeg verstond ik wel alles wat ze zei, maar had ik het uiterlijk van een baby en kon ik niet praten of andere handelingen verrichten. In het begin leek het me geweldig, ik keek vooral uit naar de eerste keer borstvoeding, die zelfde avond werd ik door mijn moeder gevoed aan de borst. Vreemd genoeg smaakte het ontzettend zoet en vet, maar kon ik er niks tegen in brengen aangezien ik het uiterlijk van een baby had, ik werd ook die avond in mijn bedje gelegd met alleen wat baby voedsel en moedermelk in mijn maag. Iedere dag lurkte ik weer aan de tiet en ik kreeg ontzettend zin in pizza, pasta en allerlei andere gerechten, die ik vroeger at. Ze hield me ook steeds vast bij haar boezem waardoor ik me niet kon bewegen en dus ook totaal in haar macht was.

De dagen tikten langzaam voorbij en nog steeds was ik volledig in de macht van mijn moeder, die me zo nu en dan voedde met de fles ( afgekolfde moedermelk), maar het grootste gedeelte kreeg ik borstvoeding, wat ik niet lekker vond maar dronk omdat ik echt dorst had. Je zal vast denken, als je zo in haar macht was, waarom verzette je je dan niet een beetje door te schreeuwen? Mijn moeder was 190 lang en woog rond de 110 kg, ze was dus echt een big mama waar ik niks tegen op kon. Ik kreeg van haar ook nog het groentehapje, wat ik echt afschuwelijk vond, maar zodra ik me verzette hielp ze me vast en stopte het in mijn mond. Wat ook nog ontzettend vervelend was, was dat ik me allemaal besefte wat er gebeurde, omdat ik mijn oude besef had behouden. Ik was ook niet zindelijk wat me gewoon een klein baby'tje maakte. Na 4 jaar in macht te zijn geweest van mijn moeder, ging ik naar school in Iran, waar ik dezelfde meneer tegenkwam, die ik de dag voor mijn transformatie had gesproken. Hij vond of ik er genoeg van had en of ik mijn lesje geleerd had. Ik zei van wel en de volgende ochtend werd ik weer gewoon wakker in mijn vertrouwde lichaam en in mijn bed, de man zei ook waar hij me kon bereiken, als ik nog eens een lesje nodig had.

Ik dacht mijn lesje wel te hebben geleerd, maar mijn tiener baby gevoelens kwamen weer sterk terug. Hoe dat afloopt, lees je in het volgende verhaal!
 

Joey

Nieuw lid
Vervolg: Uiteindelijk spijt van grote wens

Het was een tijdje voorbij en mijn teen baby gevoelens begonnen weer op te komen, dus ging ik weer naar die meneer toe. Zonder veel aarzeling werd ik de volgende ochtend wakker in een surinaams gezin. Mijn moeder was groter dan 192 cm en woog 120 kg, wederom sprake van een ontzettende big mama. Bij deze moeder werd ik nog veel intensiever opgevoed dan bij de Iraanse moeder, steeds als ze even niet bij me was, kreeg ik een speen in mijn mond, de tijd dat ze er was (99 procent van de tijd), hield ze me in haar bed tegen haar boezem aan en kon ik niet bewegen en kreeg ik voeding met de fles of met de borst. Je denkt nu waarschijnlijk dat het voor een adult baby heel leuk is om 12 uur per dag tegen de ontblote boezem van je enorme moeder aan te liggen. Maar je verliest letterlijk al je vrijheid, ze heeft je de hele tijd vast, dus je kan echt geen kant op, je kan zelf niet bepalen wat je eet, je wordt gevoed wanneer je moeder daar zin in heeft en je krijgt ondanks dat je je met man en macht verzet, het groentehapje terwijl je moeder je tegen haar aan vasthoudt en je tante het naar binnenschuift. Een groot gedeelte zit je ook met een speen in je mond en probeer je te slapen, maar wanneer je de speen uit je mond voelt gaan en een tepel in je mond voelt en stromen met melk, die je totaal niet lekker vindt door je keel gaat, zal je het vast en zeker niet leuk vinden. Iedere dag weer hetzelfde, je geest is vrij, maar je lichaam is dat niet en dat is echt verschrikkelijk.
Rest verhaal volgt
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Paddy Heb je (wel eens) spijt van je Nicknaam/gebruikersnaam?? Pub 27
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 82
E Grote maten Turnpak/Spandex bodysuit/Swempak 16+ Board 6
fatsuit-lover Dominante papa of grote broer gezocht Contact advertenties 3
E Goede leotard/turnpak/badpak grote maat? 16+ Board 3
D Grote stap durven zetten Contact advertenties 6
P Thrust Vector (Crinklz / Betterdry) Grote maten Vragen & Info Shop 2
E Hulp voor grote maten Vragen & Info Shop 8
D Gespot op facebook: grote baby gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
F Gezocht: grote broer Voorstellen 2
stimpy Papa of grote broer gezocht (Oost-Vlaanderen) Contact advertenties 13
AB / DL25 Het grote papa en mama uitdaag topic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 75
G Van jaloezie tot grote verandering J 2
T Grote veiligheids spelden Vragen & Info Shop 28
Skyfal Grote maat voering Kleding 0
unf15 Tips voor grote maten luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
A Kinderschoenen in grote maten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Ominous_rumors Grote maten luiers uitverkocht Vragen & Info Shop 1
P Groot zit gemak gezocht met grote luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Kleine_Lottie De grote Luierwereld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
Ivy Grote broer of Kleine zus G 4
BabyJake Het Grote Disney+ Topic Pub 7
DL-boy86 Het grote Kerstsfeer topic Pub 31
P GROTE WAGENS, GROTE LUIERS G 17
J De zin van een Grote Voorraad Aanbevolen 57
B Ik ben op zoek naar grote luierbroekjes met leuke jongens print Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
P Grote fopspeen Product & Winkel Testverslagen 0
J Logeren bij mijn grote zus. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
D Luiers Openbaar in grote stad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
K zoek luiers grote maat Voorstellen 18
Mary-Jane Holland Het grote kleine knutseltopic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Dips N' Bricks Zijn er nog meer grote OWL CITY fans op dit forum? Pub 11
V Luier in grote maat M of kleine maat L Product & Winkel Testverslagen 5
Diaperboy-17 Vandaag de Grote dag Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
stefanbosje Het Grote Luier Overzicht ! Product & Winkel Testverslagen 7
nijntje Grote ZWITSAL poll Polls 32
A Grote stap G 2
ar grote luiers Luiers 5
G Grote kinderluiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
C Drijvend bed met grote teddybeer op Canal Paride, wie heeft er meer gezien op TV Pub 6
LBV Grote schoonmaak! moderator talk 5
Winfield Waarom zit er op dit forum zo'n grote scheiding tussen de jongeren & volwassenen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Sparrow Een grote verandering G 5
W Het grote (on)zindeljkheidsspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
scenekid Grote schoonmaak Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
Peuter Matt grote van de postpakketen van Cos'n dry Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Sardonyx Spelletje doen: De grote verhalenquiz Pub 4
M Grote speen of nuke VVV 12
Similar threads


















































Bovenaan