Uitstapje

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 10,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 10,0%
  • 7

    Stemmen: 4 40,0%
  • 8

    Stemmen: 2 20,0%
  • 9

    Stemmen: 1 10,0%
  • 10

    Stemmen: 1 10,0%

  • Totaal stemmers
    10

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Marina


Ik heb gisteren een topdag gehad.

Ik vind het dus heerlijk om in een luier te lopen en me af en toe heerlijk klein en veilig te voelen.

Omdat ik in een huis woon met meerdere mensen is het voor mij vaak niet mogelijk om mezelf helemaal vrij te bewegen en dat vind ik ontzettend jammer.

Gisteren kreeg ik ineens een ideetje. Ik heb mijn tas gepakt, luiers er in, groot dekbed overtrek er in, drinken er in, boekje er bij en nog wat meer van dat soort spul. Ben op mijn fiets gestapt en ben naar de hei gereden.

Vervolgens heb ik midden op de hei een mooi plekje opgezocht. Een plek waar voor zover ik kon inschatten niemand of in ieder geval bijna niemand komt en heb daar mijn dekbedovertrekje neergelegd. Vervolgens heb ik mijn luier aangesdaan, radiootje zachtjes aan, drinken gepakt, boekje er bij en ben heerlijk in de openlucht in mijn luier gaan liggen genieten van de zon.

Ik lag een best eind van de wandelpaden vandaan en er was ook van dat hoge gras om me heen waardoor ik als ik lekker bleef liggen niet te zien was. Ik hoorde mensen dan langslopen en kletsen en zo en ik moet zeggen dat ik dat een heel spannend idee vond.

Nadat ik wat gerelaxed had en wat gelzen had ging ik even lekker liggen genieten van de zon. Zonder dat ik het echt van plan was ben ik toen in slaap gevallen. Ik heb daar ongeveer 2 of 3 uur in de open lucht liggen slapen.

Vervolgens werd ik wakker en het eerste wat ik dacht was... "ow jee, als niemand me maar gezien heeft!". Mijn 2e gedachte was.... "best een opwindend idee als men mij gezien heeft".

Nu maar hopen dat het geen bekende is geweest die mij vandaag of wanneer dan ook ineens aanspreekt op wat hij/zij heeeeeel misschien heeft gezien

Al met al heb ik een hele fijne en ontspannen middag beleefd op de hei en ik ga dit zeker vaker doen als het zulk lekker weer is als dat het gisteren was.

Tot zover even mijn uitstapje
 
Bovenaan