Undercover

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 25,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 2 50,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: ...


(Deel 1)


Donderdag de 7de


'Hey Mike, kom eens hierheen, ik wil je dit laten zien'. Riep Matt. Mike liep naar Matt toe die achter zijn computer zat in zijn kamer. 'Dit heb ik in mijn vrije tijd gemaakt, moet je luisteren'. Zei Matt.

'Computeranalyse werknemers Secret Agency bureau'. Kwam uit de boxen van de computer. Op het beeldscherm was het volgende te zien: Matt Tuindorp, Computergenie, 21 jaar, jongen, werk sinds het begin bij Secret Agency. Matt klikte op het muisknopje en het beeldscherm versprong. Mike Vlaggeman, Hoofdleiding van Secret Agency, 23 jaar, jongen, heeft Secret Agency bedacht en opgericht. Roland Kikkersprong, Medeoprichter van Secret Agency, 21 jaar, jongen, Apparatuurleverancier voor het bedrijf. Paul Ruggebreuk, werknemer van bedrijf, 20 jaar, jongen, 1 jaar werkzaam in het bedrijf. Sebastiaan Klok, werknemer van bedrijf, 17 jaar, jongen, 4 maanden werkzaam in het bedrijf.

'En dit was het?' Vroeg Mike verbaast. 'Ik heb wel het hele bestand opnieuw ingevuld, en alles ingekort.' Antwoordde Matt terug. 'Let ook eens op dit'. Matt drukte opnieuw op zijn muisknop en het beeldscherm versprong. Computerbestanden van Operaties en plannen. Op dit moment geen Operaties bezig of in aanvraag.

'WAT?' Werkloos op dit moment?' Reageerde Roland toen hij dat las op het beeldscherm. 'We krijgen vast nog wel wat klusjes van mensen te doen.' Zei Mike op hem wat te kalmeren. 'Hopelijk wel snel, want ik heb heel snel geld nodig, ik dacht dat we nog wel wat klusjes in reserve hadden.' Reageerde Roland. 'Kleine klusjes verdienen niet zoveel en zijn snel afgemaakt, we spelen meer boodschappenjongen.' Gaf Matt antwoord. 'Dit is van nu toe onze enige keus'. 'Dan pakken we grotere, meer gevaarlijke, meer verdienende en langere klusjes, dan gaan we rijk worden!' Riep Roland hardop uit. 'Ok, ik ben het eens met Roland.' Riep Mike uit. 'We doen al 3 jaar, sinds het bedrijf bestaat, van die kleine en meestal van die illegale klusjes, ik denk dat we klaar zijn voor het echte werk'. Vertelde Mike door.

Na Overleg hebben ze besloten om dat te gaan doen. 'Dan is dat geregeld.' Riep Mike uit. 'Probeer informatie van de studenten door te geven van ons bedrijf zonder dat er hogere personen erachter komen.' 'Over een week kijken we met welke klusjes we gaan beginnen.'

'Volgende week donderdag de 14, na vieren.'

'Tot ziens jongens.' Riep Mike uit.

'Hoihoi, dag, mazzel.' Riepen de andere naar elkaar terwijl ze 1 voor 1 weg gingen.
Donderdag de 14de

Mike kwam binnen. 'Lekker laat!' Riep Roland uit.

'Gelijk naar zaken.' Riep Mike uit.

'Ok, we hebben hier zo keuze uit 2 opdrachten.' Vertelde Matt. 'De eerste gaat over een skateboard dat we terug moeten geven aan de eigenaar die zijn skateboard kwijt is omdat er een docent van hem heeft afgepakt'.

'Dat is weer zo kleine klus die we al zo vaak hebben gedaan.' Zei Mike tegen Matt. 'Daar ben ik het helemaal mee eens, daarom gaan we gelijk door naar de 2de opdracht.' Vertelde Matt door. 'Er waren paar jongens, hele grote populaire jongens op onze school die een weddenschap is aangegaan met een ander groepje uit hun buurt'.

'De weddenschap ging over het krijgen van een slip van een meisje uit hun school.' 'Ze hadden 2 weken de tijd, en er is nu 1 week al voorbij en hebben aan ons gevraagd om hen te helpen'. 'En hoeveel is de beloning?' Vroeg Mike.

'Schat eens.' Vroeg Matt. '100 euro, misschien 200, als we geluk hebben.' Riep Roland uit.

'8' Zei Matt. '8, 80, 80 euro's maar?' Riep Roland uit.

'800' Zei Matt heel langzaam en zacht uit. Minuutje was het stil. 'Slip van me zus pakken en aan die gasten geven, en de 800 euro's is binnen.'

'Nee Roland, ze hadden de keuze tussen 3 meiden, Bianca, Suzan en uit Rosanne'. 'Ze zijn heel toevallig bevriend met die mensen waarmee ze de weddenschap zijn aangegaan, dus dat wordt heel moeilijk.' Vertelde Matt.

'Ok, we zoeken uit wat voor werk ze doen, wat hun hobby's zijn, kunnen we inbreken, langs glippen, via toneelspelen binnen lozen, we moeten dat uitzoeken in 2 dagen.' Riep Mike uit.

'Ok Matt, jij volgt Bianca en houd er zoveel mogelijk in de gaten, Roland volgt Suzan en ik volg Rosanne wel.'

'We hebben precies 1 week de tijd, 7 dagen, dus 2 dagen observeren, meer tijd hebben we niet.'

'We spreken hier af op zaterdag de 17de, Ok?' Vroeg Mike aan de groep. Allemaal knikte naar hem.

'Ik ga er weer vandoor, ik zie jullie dan.' Riep Mike uit. Mike liep weg en Roland en Matt zaten nog alleen in de kamer.

'We gaan ervoor, we zorgen dat we deze Operatie afmaken en dan hebben we weer geld voor andere Operaties.' Zei Roland tegen Matt.

'We zullen zien, ga eerst maar goed observeren.'

'Zie je Matt'. Roland liep ook de kamer uit en Matt ging verder met zijn computer.
Zaterdag de 17de

Mike kwam de kamer binnen en deed zijn jas uit. Pakte een stoel en ging in de al gevormde kring zitten.

'Is iedereen er al.' Riep Mike uit.

'We moeten nog wachten op Paul.'

'Ok, dan wachten we op Paul.'

'Iemand nog wat te drinken?' Vroeg Matt, en schonk wat limonade in voor de mensen in het cirkeltje. De deur vloog open, en daar kwam Paul aan.

'Ja, sorry, heb het laatste stukje gerent, de bus was beetje laat.'

'Ga zitten, ik wou net beginnen.' Antwoordde Mike.

'Ok, dit gaat over Operatie...!'

'Slip.' Werd er door Sebastiaan geroepen. Iedereen schoot in de lach, behalve Mike, die serieus was.

'Slip, dank je Sebastiaan.' Zei Mike geërgerd naar Sebastiaan.

'Hoe gingen de observaties, Matt begin jij.'

'Ja, Ik heb Bianca gevolg, blonde meid van 17 jaar, de jongste van de 3, heel dom als je het aan mij vraagt, is vaak thuis, heeft volgens mij weinig vrienden, ik ben erachter gekomen dat ze veel oppast, is misschien een manier om dicht in de buurt te komen'.

'Ok, dank je, Roland.'

'Bij Suzan gaat nooit lukken, nooit thuis, altijd druk bezig op straat met vrienden enzovoorts, geen kans bij haar.'

'Ok, ik zelf heb Rosanne observeert, ze sport veel, dus we kunnen bij het sporten misschien haar slip pakken als ze een douche neemt, en kijken als er niemand in de kleedkamer is.'

'Wordt dit Operatie toch nog een makkie.' Riep Roland uit.

'Keuze uit 2 optie.' Zei Paul.

'Stemmen dan maar.' Kwam Sebastiaan mee inzetten.

'Stemmen doen we hier niet Sebastiaan, we kijken naar de makkelijkste manier, met hoeveel middelen, hoeveel geld het gaat kosten, enzovoorts, en daaruit maken we een beslissing.' Vertelde Matt. Matt en Mike gingen achter de computer zitten om alles te berekenen. Terwijl de andere leden onderling met elkaar praten wat hun ervan vonden.

'Mike, weet je waarneer en waar ze sport?' Vroeg Matt.

'Die sporthal op het pleintje.'

'Ze gaat Maandag avond om 7 uur als het goed is'.

'Dat is dan onze kans, maken we pure winst.'

'Maar als er maar 1 iemand anders die in de kleedkamer is of in de buurt ervan, moeten we de boel afblazen.' Vertelde Matt.

'Valt te proberen, anders kunnen we de andere optie kiezen via die oppasser.' Zei Mike.

'OK, We gaan maandag avond om 7 uur naar de sporthal op het pleintje.' Daar gaan we haar slip "stelen" maar we moeten ervoor zorgen dat we de sporthal een beetje kennen en dat iedereen zijn plek kent, daarom gaan we morgenmiddag nog eens daarheen om de boel te verkennen.' Vertelde Mike aan de groep.

'Ik kan niet morgenmiddag, wel in de avond.' Zei Paul.

'Kan iedereen in de avond?' Vroeg Mike aan de groep. Niemand reageerde.

'Ok, morgenavond 7 uur, dan maar bij de ingang.'
Maandag de 19de

'En daar komt Matt aan.'

'Iedereen is er.'

'Schiet op Matt, we gaan beginnen'.

'Iedereen weet waar hij moet staan als zij naar de kleedkamers gaat?' Vroeg Mike aan de groep. Iedereen knikte.

'OK Laten we gaan.' De jongens liepen door de gang, via de trap naar de tribune en daar zaten ze verspreid over de tribune. Rosanne speelde Badminton. Een spel met een Racket en een veren shuttle dat razendsnel over de baan geslagen word. Tot 9 uur was ze bezig op de baan en toen stopte ze pas. Ze liep naar de muur onder de tribune, en pakte haar tas. Paul boog voorover om over de leuning te kijken. Ze zag haar lopen richting de dameskleedkamers.

Paul keek naar zijn collega's en knikte dat het tijd is. Iedereen stond op en nam zijn positie in. Matt pakte zijn tas en liep door de grote hal waar er nog een paar mensen badminton speelde en zette zijn tas voor de dameskleedkamer en hij leunde daar naast tegen de muur aan. Hij zou een praatje met de dames maken als iemand naar binnen wou, om tijd te rekken. Mike stond bij de gang vlak bij de ingang van de sporthal en Roland aan de andere kant van die gang. Paul stond voor de kleedkamerdeur in de grote gang, en deed langzaam de deurknop naar beneden.

Hij hoorde de douches aangaan. Langzaam ging het hendel verder naar beneden en klikte ineens van het slot af. De deur schoof op een kier en hij keek door de spleet naar binnen, gelukkig was niemand te zien. Hij deed de deur langzaam open en deed 1 stap naar binnen, keek rond en zag de sporttas van Rosanne. Paul keek naar Mike en daarna naar Roland, maar en kwam niemand aan. Paul ging naar binnen en voordat die bij de tas was zag hij de andere kleedkamerdeur die bij de sporthal stond opengaan. Als een speer deed hij de deur dicht en rende naar buiten.

Roland liep de herenkleedkamer in en ging daar naar de wc, toen hij Paul zag rennen. Mike liep naar het barretje toe dat bij de sporthal hoorde en bestelde een glas cola. Matt kwam 2 minuutjes laten bij Mike zitten.

'En, is het gelukt?' Vroeg Matt zich af.

'Nee, je zou toch de mensen tegenhouden aan die deur.'

'Dat heb ik ook gedaan, maar langer kon ik niet, toen ik er stond, wou er gelijk een andere vrouw naar binnen, maar die heb zolang mogelijk proberen te rekken.' Vertelde Matt.

'Ok we gaan terug naar je huis, en gaan ons voorbereiden op onze laatste optie, onze oppasser.'

'Nog een cola'tje voor onderweg?' Vroeg Matt aan Mike.

'Lekker.' Antwoordde hij. Eenmaal aangekomen kwamen de andere mensen later de kamer binnen. Allemaal teleurgesteld bij deze kleine Operatie. Mike nam het wordt.

'Zoals jullie weten is het op het haartje niet gelukt, hierdoor zijn we dus verplicht om de slip te pakken van Bianca.'

'We weten dat ze vaak binnen is, en veel oppast, dus ik stel voor om haar te laten oppassen op iemand van ons midden.'

'Iedereen kijkt elkaar verbaast aan.'

'Zij mag wel op mij passen.' Riep Paul heel blij door de kamer waardoor iedereen moest lachen.

'Nee, ik stel voor dat we Sebastiaan erop af sturen.' Zei Matt.

'Hij is klein voor zijn leeftijd, erg klein zelf, praat niet zoveel, dus goede combinatie.

'Hij hoeft er alleen 1 dag te zijn om opgepast te worden, en in de middag pak je een slip uit haar kamer en gooi je via het raam naar beneden en die avond halen we je weer op.'

'En de Jackpot is binnen.'Riep Roland uit.

'Ik kijk even als ze toevallig haar eigen site heeft.'

'Ja, gevonden, Bianca babysitter site.'

'Voor 5 euro per uur pas ik graag op uw kind, hierbij word uw kind goed verzorg, krijgt eten, mag zelf 1 nacht blijven slapen zodat u de volgende ochtend op kunt halen en (als het kind luiers draagt) wordt uw kind goed onder handen genomen'.

'Voor reserveringen, bel naar het nummer 06-45239403 of mail naar [email protected].' (Alleen kinderen van 4 tot 7 jaar)

'Ok, dus we kleden Sebastiaan als een kind van 6 jaar, waar ze 1 dag op past.' Riep Mike uit.

'Waarom ik nou weer, ik krijg altijd de rotklusjes!' Zei Sebastiaan.

'Je bent nieuw in mijn bedrijf en je moet je zelf bewijzen dat je goed bent, en dit is een hele goede kans, en bij de sporthal kon je niet meedoen omdat je het niet zou halen dus mag jij in deze optie de hoofdrol spelen.' Zei Mike wat kwaad uit tegen Sebastiaan.

'Dit is het plan, Roland jij haalt voor morgen babykleertjes, speentje, luiers, noem maar op wat 6 jarige kindertjes dragen'. Vertelde Mike.

'Matt, jij zorgt voor een afspraak op woensdag, dan hebben we morgen een tijdje om te kijken als het staat, hoe hij moet acteren en gedragen, een mooi klusje voor Paul om dat aan hem uit te leggen.'

'Morgen horen we de plannen verder uit, eerst moet Sebastiaan het pak aantrekken.'

'Nog maar een potje Poker om onze mislukking van vanavond weg te halen.'

'Goed idee.' Reageerde Roland.

'Ik deel wel.' Riep Matt uit. Heel stilletjes en verbaast ging Sebastiaan er ook bij zitten, die niet zo vrolijk als de rest is.
Dinsdag de 20ste

'Smaakt de pizza goed heren.' Vroeg Paul aan iedereen die pizza had gehaald.

'Toppie!' Reageerde Matt. De deur ging open en Roland kwam binnen met een grote doos. Hij liep naar de tafel en zette de doos vlak naast de tafel neer. Iedereen keek verbaast naar de doos.

'Hier zitten de spullen in voor onze Sebastiaantje.' Begon Roland hem een beetje te pesten. Roland pakte het eerste wat hij graaide uit de doos.

'Een pakje dat ik van me buurmeisje heb geleend, die heeft een broertje van 7 jaar.'

'Ziet er echt peuterig uit.' Riep Paul. Roland graaide nogmaals in de doos.

'Paar schoentjes van haar broertje, een kinderachtige onderbroek, sokken en shirt. Sebastiaan slikte, hij zag het niet meer zitten.

'En het belangrijkste, om het echter te maken, een pak luiers, gehaald bij de C1000.'

'Ok Sebastiaan, doe al deze spullen aan, als het niet lukt, helpen we je wel erbij.' Zei Mike. Sebastiaan twijfelde en riep, 'waarom die luiers, die hoeven toch niet, die dragen toch alleen baby'tjes tot 3 jaar.'

'De luiers zijn om het echter te maken, dan hebben we meer kans tot slagen.' Vertelde Matt.

'We vertellen haar dat je iets aan je blaas heb en dat jij ze dus nog moet dragen.' Sloot Roland aan op Matt. Sebastiaan ging achter een kast staan met een deur open, zodat je alleen via leunend tegen de muur kon zien. De doos werd naast hem gezet en iedereen keek naar de hoek, Sebastiaan niet kunnen zien. Sebastiaan gooide zijn kleren over de deur, eerst zijn shirt, dan de schoenen eronder, dan zijn broek en vervolgens ook zijn onderbroek.

Hij pakte de pak luiers en bleef even staan. Na een minuutje trok hij het pak open en pakte er een luier uit. Hij vouwde hem open en probeerde het bij zichzelf om te doen. Niet lukkend plakt hij hem dicht en trok het peuterkostuum aan. Hij kwam er onderuit en iedereen probeerden zijn lach in te houden.

'Hij ziet er wel goed uit als een peuter.' Riep Matt die achter zijn computer zat om zijn mail te checken.

'Schitterend.' Zei Mike met een grote glimlach op zijn gezicht.

'Paul, laat hem een stukje acteren zien.' Zei Mike tegen hem.

'Mike, kom eens hier.' Riep Matt uit die nog achter zijn computer zit.

'Ik lees haar reactie op mijn mailtje voor dat ik gisteren naar haar heb verstuurt.'

'Bedankt voor uw interesse in mijn oppaskunsten en zal uw kind goed onder handen nemen.'

'U kunt uw kind om 12 uur bij me brengen en u kunt hem weer ophalen die avond tussen 9 en 11, zoals u had gezegd. Als u uw kind niet ophaalt, dan mag het kind 1 nacht blijven slapen, ik verwacht wel dat u uw kind die dag erna wel ophaalt. Vele groetjes van Bianca.'

'Ok.' Riep Mike uit.

'Sebastiaan, we hebben iemand geregeld die op je wilt oppassen, je weet wat het doel is?'

'We wachten totdat jij gebeld hebt en dan komen wij de slip die je naar beneden heb gegooid wel ophalen.'

'Die avond komen wij jou ophalen, en dan is de Operatie geslaagd.'

'Wat jij alleen hoef te doen is gewoon een 6 jarige kleuter spelen en doen wat je oppas allemaal zegt.' Zei Roland.

'Je moet wel al je haar wegscheren, je okselhaar, borsthaar en ook je schaamhaar.' Zei Paul.

'Maar dat mag je thuis allemaal doen, niet in mijn huis!' Riep Matt gelijk achter Paul.

'Heren, vanaf morgen begint Operatie Slip, Paul brengt je om 12 uur naar Bianca, die heeft nu al vakantie, en we melden jou ziek op school.' Vertelde Mike tegen Sebastiaan.

'We zeggen tegen je ouders dat je bij Matt blijft slapen, en alles komt goed.'

'Nu nog hopen dat deze Operatie slaagt.' Zuchtte Roland.

'Tot morgen mensen.' Riep Paul uit en liep weg.
Woensdag de 21ste

'Hier moet Sebastiaan wonen.' Zei Paul in gedachten tegen zichzelf. Toeterde 2 keer en wachtte totdat Sebastiaan naar buiten kwam. Na 2 minuten stapte Paul uit zijn auto en liep naar de voordeur. Hij belde aan en wachtte nog maal. Er werd opengedaan door Sebastiaan, met alleen een boxer aan en een kapotte luier in zijn hand.

'Niemand anders thuis?' Vroeg Paul aan Sebastiaan. Sebastiaan schudde van niet.

'Ik help je met je luier.' Stelde Paul voor. 'Ga maar liggen op de grond van de huiskamer.' Commandeerde hij Sebastiaan, die als een speer ging liggen op de grond. Een kleine glimlach verscheen op Paul gezicht. Hij trok Sebastiaan boxer uit en gooide die op de bank. Daarna pakte hij de pak luiers die hij gister meekreeg en haalde er een luier uit, vouwde hem open, en legde hij onder Sebastiaan neer.

'Je benen optrekken!' Commandeerde hij Sebastiaan weer en Sebastiaan luisterde gelijk naar de commando's van Paul. Paul legde de luier onder de billen van Sebastiaan en vouwde de luier dicht. Hij controleerde de randjes nog even en liet hem staan.

'Je kunt jezelf toch wel aankleden hoop ik!' Zei Paul om Sebastiaan te vernederen. 'Of ben je misschien nog een echte baby?'

'Dat lukt me zelf wel, alleen die luier heb ik nog nooit gedaan.' Antwoordde Sebastiaan. Sebastiaan trok zijn pakje aan en samen met Paul liepen ze naar de auto van Paul. Sebastiaan wou zijn voorportier al open doen voordat Paul hem riep.

'Baby'tjes gaan achterin in een speciaal stoeltje'.

'Dat meen je niet, moet dat echt?' Riep Sebastiaan vol verbazing uit.

'Het moet echt lijken, ze kan door het raam kijken als we aan komen.' Gaf Paul antwoord. Sebastiaan ging zitten op het kinderzitje en Paul maakte het kinderzitje stevig dicht. Paul nam plaats achter het stuur en ze reden weg.

Bij Bianca aangekomen stapte Paul uit en gooide de portier dicht. Hij opende het portier waar Sebastiaan zit en maakte hem los. Sebastiaan stapte uit en gooide ook de portier dicht. Paul nam het handje van Sebastiaan en liep naar de deur.

'Wat je ook doet, zorg dat die slip onopgemerkt uit het raam gooit.' Zei Paul zacht en streng naar Sebastiaan.

'Ik doe mijn best!' Riep Sebastiaan vol moedig terwijl hij eigenlijk heel erg gekleineerd voelde van binnen.

Paul belde aan. De deur werd opengedaan en daar stond Bianca voor de deur.

'Hallo, hier is mijn kleine broertje, ik moest heb hier brengen van me ma.' Nam Paul het woord.

'Ja, dat klopt, ik neem hem vanaf hier wel over.' Antwoordde Bianca. Bianca pakte Sebastiaans hand en zei 'Zeg maar dag tegen je grote broer.' Paul liep weg en stapte in zijn auto. Bianca deed de deur dicht en trok de jas van Sebastiaan uit en hing de jas op. Daarna trok ze ook de schoenen uit en lag hem neer tegen de muur.

'Loop maar mee, je hoeft niet bang te zijn, we wijn de hele dag met zijn tweetjes.' Sebastiaan liep de gang door naar de woonkamer, die erg groot was. Daar naast de woonkamer was de keuken, waar je zonder deur in kan lopen. De kamer was heel leuk en gezellig ingericht. Bianca liet verder het huis zien. Naast de deur naar de gang was een trap die rond naar boven leidde. Daar kwam je in een kleine hal waar nog 3 andere deuren zijn. De ene deur was Bianca kamer, een grote kamer die ze heel stijlvol heeft ingericht. De andere deur liep naar de slaapkamer van haar ouders, en de laatste is de badkamer. In de hal heb je 2 deuren, een ervan liep naar de wc en de andere liep naar de garage.

'Wil je wat drinken?' Vroeg Bianca aan Sebastiaan na de rondleiding. Sebastiaan knikte en ging zitten op de bank die tegenover de tv stond. Hij keek naar buiten en zag de grote tuin. Bianca kwam aanlopen met 1 glas in haar hand en 1 kinderbekertje, met een dekseltje met een drinkgleuf erin. Sebastiaan nam het aan en begon eruit te drinken. Bianca ging op een stoel zitten die tegen de ramen aan stond.

'Ik heb van je grote broer gehoord dat je nog luiers draagt, maar dat geeft helemaal niks hoor. Wel jammer dat je hier 1 dagje bent, je ziet er schattig uit.' Sebastiaan dronk zijn drinken beschamend leeg en zocht ondertussen naar de telefoon. Hij zag er 1 hangen aan de muur naast de deur die naar de gang leidde. Nadat Bianca haar glas had opgedronken ging ze staan en liep ze naar Sebastiaan toe.

'Ga is staan klein kereltje van me.' Sebastiaan ging staan en meteen werd zijn broek naar beneden getrokken. Daarna werd zijn onderbroek naar beneden getrokken en voelde hij Bianca's hand aan de voorkant van zijn luier. Na paar keer kloppen en gevoelt te hebben liet ze de luier los en deed ze mijn broek en me onderbroek uit.

'Loop maar mee naar boven. Sebastiaan volgde Bianca naar boven en boven aangekomen stond Bianca stil in haar eigen kamer. Ze ging knielend voor Sebastiaan zitten.

'Je moet hierzo heel goed stilstaan en niet zomaar weglopen, begrepen?' Sebastiaan knikte en Bianca maakte een klein deurtje in de muur open dat was bedekt door het behang. Daar haalde ze een klein babybedje uit en klapte die uit. Ondertussen keek Sebastiaan even naar haar ouders slaapkamer en zag daar de telefoon naast het bed liggen. Meteen werd Sebastiaan weggetrokken door Bianca en deed zijn truitje uit. Ze tilde hem op en zette hem neer in het bedje.

'En nu eventjes een lekker middagdutje doen, en o wee als ik erachter kom dat je uit je bed bent geweest!' Riep ze kwaad toe, maar gaf liefkozend een zoen op Sebastiaan voorhoofd. Bianca deed het licht uit en deed de deur dicht. Sebastiaan wachten totdat hij Bianca van de trap af hoorde gaan en stond op. Eerst keek hij in het rond, daarna klom hij voorzichtig over de verhoging en sprong op de grond. Hij hoorde zijn luier erg goed kraken zonder broek aan, maar negeerde de luier en liep naar de kast toe. Er waren 3 lade, hij begon bij de eerste. Hier lagen haar slipjes, BH en sokken. Kieskeurig koos Sebastiaan een slip uit dat voor hem wel goed was en propte dat in zijn luier.

Hij loopt naar het raam en deed die voorzichtig open. Eerst om zich heen kijken, en daarna naar beneden om te kijken als er bosjes was. Er lag inderdaad wat bosjes, maar niet genoeg, je zou de slip zo kunne zien. Sebastiaan deed de raam weer dicht. Luisterend naar de voetsporen op de gang liep hij naar de deur, hij hoorde niks. Hij doet voorzichtig de hendel omlaag en de deur klikt van het slot. Op een kiertje luisterend hij naar Bianca, die waarschijnlijk nog beneden is.

Snel liep hij naar de kamer van haar ouders en deed de deur achter zich dicht. Daar pakte hij de hoorn van de telefoon en hoorde de stem van Bianca erdoorheen.

'Nee, hij is zo schatje.' Hoorde Sebastiaan Bianca nog zeggen door de telefoon. Hij hing weer op en zag het raam bij zijn ouders. Die deed hij langzaam en voorzichtig open en keek naar beneden. Bosjes, hij pakte de slip van Bianca uit zijn luier en gooide die naar beneden. De slip viel door tussen de bosjes, precies op de goede plek waar Sebastiaan het had gehoopt. Hij klikte het raam dicht en liep terug. Deed de deur van de slaapkamer van Bianca ouders dicht en sloop terug naar Bianca kamer. Hier deed hij ook voorzichtig de deur dicht en klom in zijn bedje. Sebastiaan zou later de telefoon gebruiken. Hij liet een klein plasje in zijn luier, want dat moest hij doen van Paul, dat leek echter volgens hem.

Na een lange slaapmiddag zag hij Bianca staan naast zijn bed. Ze deed ruw Sebastiaan benen uit elkaar en met haar hand op de voorkant van Sebastiaans luier aan het voelen.

'Ik voel dat me kleine jochie nat is geworden tijdens zijn slaapje.' Zei Bianca op een kinderachtige toon. 'Dit had ik al gedacht, ga maar op de handdoeken op mijn bed liggen.' Bianca droeg Sebastiaan eraf en Sebastiaan ging liggen op de handdoeken. Bianca deed eerst de plakstrips eraf, een voor een. Daarna trok ze de luier weg. Ze legde hem voorlopig in het bedje neer. Ze pakte een bus babypoeder en poederde Sebastiaan helemaal vol. Hierna liep ze naar haar grote kast en pakte daar uit een groot pak Pampers en pakte er een luier uit. Terwijl ze terugliep vouwde ze hem open en legde die neer onder Sebastiaan billen.

Ze schoof de voorkant over het kruis van Sebastiaan, die daar met een rode kop lag. Daarna waren de 2 plakstrips aan de beurt. Hierna kreeg Sebastiaan een plastic broekje aan en klaar was hij. Sebastiaan kreeg een dikke kus op zijn voorhoofd.

'Omdat je zo lief en zoet heb gedragen tijdens je verschoning.' Zei Bianca tegen Sebastiaan. Ze pakte de vieze luier en vouwde hem dicht terwijl ze naar de prullenbak liep. Daar gooide ze de luier in.

'Kom maar mee Sebastiaan.' Zei Bianca terwijl ze zijn hand meetrok. Ze liepen naar beneden en liet Sebastiaan op de bank zitten.

'Ik ga even wat eten voor je maken.' Riep Bianca vanuit de keuken. Sebastiaan deed de tv aan en zocht gelijk naar de telefoon en zag hem naast hem op de bank. Hij pakte de telefoon op en liep naar de gang en deed de deur op een kiertje. Daar belde hij het nummer van Paul.

'Hier Sebastiaan, ik moet snel ophangen, maar de slip heb ik al naar beneden gegooid, doei.' Sebastiaan liep terug en ging weer zitten. Na 10 minuten kwam Bianca terug en gaf Sebastiaan een bord met eten.

'Ik doe je een slabbetje om, voor als je gaat knoeien, maar ik neem aan dat je normaal kunt eten.' Vertelde ze.

Na eten liepen ze beide weer nar boven en werd Sebastiaan weer aangekleed door Bianca. Hierna ging de deurbel. Bianca deed open.

'Hallo, Sebastiaan is klaar om met u mee te gaan.' Vertelde ze met een glimlach.

'Is hij een beetje lief geweest.' Vroeg Paul.

'Hij is heel lief geweest deze dag.'

'Kom maar mee Sebastiaan.' Riep Paul naar Sebastiaan. Sebastiaan liep naar Paul en ging weer zitten achter in het kinderzitje. Paul bedankte Bianca nogmaals en ging zitten achter het stuur en reed weg.

'Goed gedaan hoor Sebastiaan, ik heb die slip van Bianca, nu hebben we dat geld binnen.'

'Hoe was het om als baby te spelen?' Vroeg Paul.

'Ik mag gelukkig weer praten, en die luier zit voor geen meter.' Riep Sebastiaan uit.

'Maar gelukkig is het voorbij.' Riep Sebastiaan blij uit. Paul keek in zijn spiegel naar Sebastiaan en glimlachte naar hem.

Bij het huis van Matt aangekomen liepen ze naar binnen. Daar gaf Paul het slipje aan Matt.

'Dit geef ik morgen aan Mike, en die geeft het aan de opdrachtgevers.'

'Dus morgen kunnen jullie je geld ophalen.'

'Ik kan niet wachten.' Riep Paul uit.

'Kom mee Sebastiaan, ik breng je even thuis.

'Je moeder mag het zeker niet zien dat je een luier om hebt?' Vroeg Paul aan Sebastiaan.

'Nee, natuurlijk niet, wat moet zij ervan denken, ik kan niet gewoon over ons praktijk vertellen.' Vertelde Sebastiaan uit. Paul keek weer met een grote glimlach in de spiegel naar Sebastiaan en stopte voor Sebastiaan huis.

'Succes zo met je moeder.' Zei Paul. Sebastiaan stapte uit en sloeg de portier dicht. Hij deed de deur voorzichtig open en merkte dat het slot erop zat. Het luchtte hem op want zijn ouders waren niet thuis. Hij liep naar binnen naar zijn kamer en zag op zijn bed het pak luiers met een briefje erop. In het briefje stond:

Broer van me.
Wat ik nu weer zie in je kamer, dat had ik van jou toch niet verwacht. Dat mijn grote broer nog luiers moet dragen, was ik nooit in me opgekomen. Ik neem aan dat papa en mama hier nog niks van weten. Als je dat zo wilt houden, luister je voortaan naar je lieve zusje, en doe je alles wat ik zeg. Als je dit niet doet, dan zal ik hem aan papa en mama vertellen, die behandelen je wel verder als een kleine baby'tje. Kom naar me toe als je dit briefje gelezen hebt.
Je zusje.

Sebastiaan slikte in zijn keel, draaide zich om en liep naar de kamer van zijn kleine zusje. Hij maakte de kamerdeur open en keek naar haar kleine zusje. Haar kamer was roze, met veel knuffels en poppen.

'Daar is mijn nieuwe kleine baby.'

'Als je ook maar 1 wordt verteld aan papa en mama Femke.' Probeerde Sebastiaan zijn zusje te dreigen.

'Dan mag jij van papa en mama je hele leven lang dag en nacht een luier blijven dragen. En bij mij is het alleen als ik het wil, dus dat valt toch nog wel mee of niet?' Vroeg Femke aan haar grote broer.

'Doe je broek uit en je trui, ik wil je alleen zien in je luier.' Sebastiaan deed zijn broek en zijn trui uit en stond naar alleen nog een luier aan.

'Kruip hier naar toe.' Sebastiaan liep naar haar zusje toe.

'KRUIPEN zei ik.' Herhaalde Femke haar bevel. Sebastiaan ging op handen en voeten zitten en kroop naar haar toe. 'Wat een schatje ben je zo met alleen een luier om. Ga staan, draai je om en spreid je armen.' Commandeerde ze weer. Sebastiaan keek met een bos gezicht, stond op, draaide zich en spreidde zijn armen. Femke hand ging om hem heen en kneep aan de voorkant in zijn luier.

'Zo te zien is mijn kleine baby broertje nog droog.' Complimenteerde ze Sebastiaan. 'Ik wil dat je gaat zitten en je luier vol plast, nu meteen!'

'Nee, ik wil me luier af doen, heb al lang genoeg in me luier gelopen.' Kwam Sebastiaan voor zichzelf op.

'Ik zeg het tegen mama en dan loop jij voor altijd in een luier, dat is nog veel erger dan dat je voor mij in je luier moet plassen!' Schreeuwde Femke terug naar Sebastiaan. 'Dus ga zitten en plas in je luier, dan ben je van deze luier af.' Vertelde ze. 10 minuutjes ging er door en Femke keek maar naar de luier van Sebastiaan. Sebastiaan probeerde zich te ontspannen en plaste vervolgens in zijn luier. Femke keek met grote ogen naar de luier en glimlachte.

'Vieze Stoute baby dat je bent, plas je nog in je luier ook.' Pestte ze Sebastiaan. Femke ging van haar bed af, ging met haar hand naar de luier en kneep erin.

'IIEEUUWW!' Riep ze uit.

'Mag ik nu me luier uit doen, dat had je gezegd!' Riep Sebastiaan uit.

'Jij niet, ik doe je luier uit, kleine baby'tjes die nog in hun luier plassen mogen niet aan hun luier komen!' Vertelde Femke.

'Als je mee werkt is de luier zo weg en mag je naar je kamer toe.' Vertelde Femke. Sebastiaan zuchtte en ging achterover liggen. Femke deed de eerste plakstrip eraf en daarna de tweede. Ze had een hele grote glimlach op haar gezicht en genoot ervan om haar grote broer in een luier te zien en te laten behandelen als een kleine baby. Ze haalde de luier onder Sebastiaan billen vandaan en gooide die in een hoek. Sebastiaan wou staan maar Femke duwde hem weer terug op de grond.

'Even wachtten lief babybroertje.'

'Je hebt me luier afgedaan, nu mag ik naam me kamer!' Riep Sebastiaan tegen Femke.

'Voor de zekerheid doe ik je een schone luier om, ik ben bang dat je in je bed gaat plassen.' Vertelde Femke.

'Ik plas helemaal niet in bed!' Riep Sebastiaan.

'Maar je plaste net wel in je luier, en dat is terwijl je wakker was, als je slaapt dan zijn al je spieren ontspannen en plas je nog veel sneller.' Legde Femke uit.

'Ik moest plassen van jou!'

'Nee hoor, ik zeg dingen van kruip naar me toe, niet van plas in je luier.' Sebastiaan keek kwaad naar Femke, die daar maar met een grote glimlach ervan genoot.

'Ik doe jouw nu een schone luier om, zodat je zonder zorgen kan slapen.' Zei Femke. Femke pakte een luier uit de pak luiers die uit de doos kwamen van Roland, en deed die om bij Sebastiaan. 'Ik heb deze pak luiers gevonden in je kamer. Je mag nu naar je kamer, je mag je luier niet meer afdoen en slaap ermee. En ik zou er maar voor zorgen dat je de luier niet laat zien aan mama of papa, want dan weet je zeker dat je voor altijd een luier moet dragen.' Vertelde Femke op een bedreigende toon. Sebastiaan pakte zijn kleding, liep de kamer uit, gooide de kleding in de doos van Roland en verstopte die in de kast. Daarna deed hij het licht uit, schoof de gordijnen dicht en ging slapen, met alleen een luier om.
Vrijdag de 23ste

Sebastiaan had gisteren zijn geld opgehaald, en liep nu van school naar huis. Hij was niet zo blij wat er woensdagavond gebeurde, en is nu bang dat hij het hele weekend in een luier moet gaan lopen thuis. Gisteren heeft Sebastiaan zijn luier uitgedaan toen hij wakker werd en verstopt in de doos. Daarna heeft hij zijn zusje zoveel mogelijk alleen gelaten. Zijn ouders gaan vandaag weg een weekend weg naar het andere kant van het land, dus dat betekent alleen met zijn zusje zijn. Dit gaat een zware weekend worden voor hem als hij zijn geheim wilt blijven bewaren voor zijn ouders.

Hij liep naar huis en deed de deur open.

Sebastiaan liep zachtjes naar boven naar de trap en op de eerste tree kwam er al een harde krak uit. Femke keek in de gang en zag Sebastiaan op de eerste tree staan.

'Hai lief broertje van me, je mag wel je schoenen en je jas uitdoen.' Sebastiaan deed zijn schoenen uit en zijn jas hing hij op. Femke kwam al aangelopen en trok Sebastiaan mee naar boven. In haar kamer draaide ze zich om.

'Weet je wat ik vind, papa en mama zijn weg en dus ben ik de verantwoordelijk hier. Eigenlijk de oudste, maar jij bent nog maar klein dus dan ben ik het voor dit weekend. Papa en mama willen dat je luistert naar mij en doet wat ik zeg, want anders moet ik het aan papa en mama vertellen en dan floept er toevallig iets uit me mond wat ze eigenlijk niet willen horen.' Vertelde Femke.

'Is goed ik heb het begrepen!' Schreeuwde Sebastiaan het uit.

'Dit hele weekend gaan we oppas en baby spelen, en omdat ik voor later moet leren op te passen, moet jij de baby zijn.' Vertelde Femke.

'Dus dat betekent...' Sebastiaan slikte en wist wat er ging komen.

'Zeg het dan Sebastiaan.' Daagde Femke uit.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
(deel 2)



'Dat ik weer luiers moet gaan dragen.' Zei Sebastiaan heel zachtjes.

'En je mag ze ook gebruiken waarneer je maar wilt!' Riep Femke heel blij uit. 'Ga liggen, dan doe ik je meteen een luier om voordat je in mijn kamer plast!' Sebastiaan ging liggen en Femke deed zijn broek uit en zijn onderbroek. Hij kreeg een rood hoofd, ook al was het niet de eerste keer dat hij zo lag. Femke keek hem aan met een grote glimlach op zijn gezicht, ze genoot ervan. Ze pakte een luier en vouwde die open. Sebastiaan huiverde diep en voelde de luier onder zijn billen. Femke sloot snel de luier en plakte hem dicht met de plakstrips. Ze legde een hand op de luier en drukte er een paar keer op.

'Hoe voelt dat nou, om een luier om te hebben?' Probeerde ze Sebastiaan een beetje te pesten. Sebastiaan keek kwaad de andere kant op.

'Nog niet in je luier plassen hoor, want dan moet ik je gelijk al verschonen!' Ging ze door. 'Is kleine baby weer blij met een lekkere schone dikke luier om!' Zei ze nu op hele kinderachtige toon.

'HOU GOGSAMME JE BEK DICHT!!!!' Brulde Sebastiaan uit. Femke ging lachen en viel op haar rug neer op de grond. Sebastiaan pakte haar touwtje van haar badjas waarmee je de badjas dicht kan houden door er een knoop in te leggen en liep naar Femke toe. Ze pakte haar handen en maakte die vast aan een stalen buis aan de muur.

'Haha, wat ga je doen haha Seabastiaan.' Kwam er uit Femke mond. Sebastiaan maakte er een een paar knopen mee en trok hem strak aan.

'Haha AAAUUWW, Sebastiaan, doe niet, het doet pijn!' Schreeuwde ze het uit.

'Jammer dan, moet je maar niet mij als een BABY behandelen!' Riep Sebastiaan het kwaad uit. Sebastiaan liep naar het toilet en ging zitten en liet zijn plas lopen in de luier. Na 2 minuten liep hij terug.

'Wat heb je gedaan.' Vroeg Femke beetje aarzelend.

'Ik heb in me luier geplast.' Gaf Sebastiaan antwoord. Sebastiaan pakte haar broek en trok hem uit. Hij gooide de broek op het bed en zag haar slipje. Ook die trok Sebastiaan uit en daar zag ze haar zusje half naakt vastgebonden in haar kamer.

'Wat ga je doen, wat ben je van plan?' Vroeg Femke terwijl ze bang werd. Sebastiaan trok zijn luier uit en legde de luier onder de billen van Femke.

'Nu kan jij voelen hoe het is om een luier te dragen.' Zei Sebastiaan en sloot de luier.

'Waarom doe je dat, ik ga het tegen mama en papa zeggen hoor!' Begon Femke weer te dreigen. Sebastiaan had geen zin om naar zijn zusje te luisteren en deed haar een speen in van 1 van de poppen, en begon zich aan te kleden met zijn eigen kleding. Hij sloot de deur en liep naar beneden. Lekker relax ging hij op de bank zitten en liet zijn zusje alleen voor de rest van de dag.

Na half uurtje t.v. gekeken te hebben ging de telefoon. Sebastiaan deed de t.v. zachter en liep er naar toe.

'Hey, met Paul, kan jij dit weekend mij even helpen met iets speciaals?' Vroeg Paul.

'Uuhh... ja, dat lukt wel, hoelaat moet ik er zijn?' Vroeg Sebastiaan terug.

'Nu, maar je moet wel hele weekend beschikbaar zijn.'

'Ja, dat lukt wel, moet alleen 's avond even naar huis om iets te doen.' Gaf Sebastiaan antwoord.

'Zie je zo, je weet waar ik woon hé?' Vroeg Paul nog even snel voordat die wou ophangen.

'Jaja, tot zo.' Riep Sebastiaan terug. Sebastiaan pakte zijn schoenen, deed hem aan, deed de t.v. uit, pakte zijn jas, deed hem aan en liep de deur uit. Hij bedacht nog zich aan Femke, maar die liet ze lekker in haar vieze luier zitten op haar kamer. Sebastiaan liep naar de schuur en pakte daar zijn fiets. Rijdend naar Paul toe bedacht hij alvast wat hij nog meer van plan was met Femke. Nu waren de rollen omgedraaid tussen Femke en hijzelf, en daar genoot hij van.

Bij Paul aangekomen liet hij zijn fiets leunen aan een hekje, hij liet hem zonder slot staan. Hij belde aan, en Paul deed open.

'Kom binnen en loop maar naar boven.' Sebastiaan liep naar boven en Paul achter hem aan. Paul wees dat hij linksaf moet gaan in het kleine kamertje. Sebastiaan zag een bed met een luier erop.

'Hey Paul, waarom die luier op bed?' Vroeg Sebastiaan.

'Die is voor jou, we hebben met spoed een nieuwe opdracht gekregen en omdat de laatste keer met succes hebben behaald doen we het nu gelijk weer op dezelfde manier.' Vertelde Paul. 'Dus ga liggen en ik vertel je alles.'

'Maar ik wil helemaal geen opdracht nu doen en geen luiers meer dragen!' Riep Sebastiaan uit.

'Luister knul, we doen dit voor het hele team, en sommige mensen hebben wel geld nodig, en omdat dit goed werkt, hebben we besloten het op deze manier te doen en jij bewijst gelijk een goede dienst aan onze bedrijf, dus over jaartje ben je gelijk manager!' Legde Paul allemaal uit. Sebastiaan zag dat wel zitten, kleedde zich uit en ging op de luier liggen.

'Luister, andere jongens wisten over de weddenschap van waar we die slip moesten stelen, en die heeft dus ons ook ingehuurd, alleen moeten we de slip stelen van één of andere oppas genaamd Kim.' Vertelde Paul terwijl hij de luier bij Sebastiaan dichtvouwde.

'Je heb heel het weekend de tijd, dus dat moet wel goed komen, je moet net als de vorige keer als een baby spelen, niks zeggen, en gewoon je behoeftes in je luier doen om het echter te laten lijken, je pakt als het kan de slip, gooi het uit het raam, bel ons en we komen de slip en jou halen.'

'Dit gaat wel om 1500 euro wat we kunnen verdienen, dus dit moet je echt niet verknallen!' Vertelde Paul verder aan Sebastiaan.

'Ok, ik doe me best, laten we gaan!' Riep Sebastiaan uit.

'Hallo, jij bent Sebastiaan?' Riep Kim uit.

'Dit is hem.' Gaf Paul antwoord.

'Ik verzorg hem goed dit weekend.' Terwijl ze dat zei, zij ze gedag tegen Paul en sloot de deur.

'Ga maar gelijk naar boven liefje.' Zei Kim. Sebastiaan liep naar boven en Kim volgde hem.

'Ik ga even je pak uitdoen.' Zei Kim. Kim deed Sebastiaan pak uit en kwam tevoorschijn in zijn luier. Ze tilde hem op en legde hem neer in een babybedje. De kamer was klein en helemaal ingericht als babykamer.

'Ik kom zo even naar je kijken, ga maar lekker slapen.' Zei ze zachtjes en sloot de deur. Sebastiaan wist dat dit zijn eerste kans is om op zoek te gaan naar haar slipje, dus hij spong uit bed en keek rond. Hij zag een kast met 4 lades erin, en opende de eerste la, daar lagen een hoop luiers in. 2de la lag allemaal kleding in. 3de en 4de ook. Voorzichtig liep Sebastiaan naar de deur en deed hem voorzichtig open. De deur stond op een kiertje en Sebastiaan luisterde naar kim. Ze hoorde haar aan de telefoon praten.

'Ja... Ja... kom nu maar, hij is er al...' Zij Kim door de telefoon. Sebastiaan deed een kamerdeur open maar die zat op slot. Daarna een andere kamerdeur en die zat ook op slot. Hij probeerde alle kamerdeuren maar allemaal zaten op slot. Sebastiaan kon de trap omhoog nemen, maar als Kim naar boven liep, was hij erbij. Hij besloot het niet te doen en ging terug naar zijn kamer. Daar keek hij nog een beetje rond en ging terug naar zijn bed. Sebastiaan ging denken aan het kleine gesprek van Kim. Hij liet het er maar bij en ging rustig nadenken hoe en waarneer hij de beste nar boven kon gaan.

Na een tijdje hoorde Sebastiaan de deurbel gaan. Kim deed open en hij hoorde wat gepraat en gegiechel. Ze liepen richting huiskamer en daar hoorde Sebastiaan ze niet meer. 5 minuten later hoorde Sebastiaan de trap, ze kwamen naar boven. Sebastiaan keek naar de deur en zag de hendel naar beneden gedrukt worden. De deur vloog open en Kim kwam binnen. De tweede persoon was niemand anders dan Bianca! De vorige oppas. Sebastiaan slikte! Hij wist dat dit niet veel goed te betekenen had.

'Sebastiaan, dit is nou Bianca, maar haar ken je waarschijnlijk al!' Riep Kim vals uit.

'We gaan eventjes heel dit weekend voor jou zorgen op onze manier!' Riep Bianca na Kim.

'Heb je toevallig al een schone luier nodig?' Vroeg Bianca. Sebastiaan schudde van nee.

'Ik zou als ik jou was binnen 10 min een vieze luier omhebben, en anders mag je het voelen!' Riep Kim uit, die van de dreigementen genoot. Kim en Bianca liepen de kamer uit en deden de deur dicht, ze liepen de trap omhoog. Sebastiaan was nu op 1 ding geconcentreerd, proberen te plassen in zij luier, om uit de straf te komen van Kim. Na paar minuutjes heeft Sebastiaan zijn volle blaas geleegd in de luier. Hij hoorde Kim of Bianca alweer terugkomen. De deur vloog open.

'En laat eens zien als baby vies is geweest!' Riep Bianca uit, Kim was nergens te bekennen.

'GADVER! Jij hebt een vieze luier aan! Heb ik gezegd dat je in je luier mag plassen!' Riep Bianca kwaad uit.

'Maar... van Kim... moest ik... plassen...!' Stotterde Sebastiaan uit.

'Kim ken zoveel zeggen, maar je moet wel luisteren naar wat ik zeg! Ik vind dat een goede pak slaag op je billen wel voldoende is, zodat je de volgende keer wel 2 keer nadenkt om je luier vol te plassen!' Vertelde Bianca. Bianca klikte heel snel een handboei om een pols van Sebastiaan en de andere kant aan een spies van het bedje. Daarna trok Bianca de luier uit en gooide die in de prullenbak. Ze pakte met 1 hand beide enkels en hield die bij zijn hoofd, zodat Sebastiaan billen omhoog kwamen. Met 1 zwaai hoorde je een klap toen Bianca's hand Sebastian billen raakte. En daarna nog 1 en daarna nog 1, steeds harder achter de andere. Na zo 25 slagen stopte ze.

'Ik denk dat mijn kleine schatje het wel heeft geleerd!' Riep ze vrolijk uit. Bianca pakte een nieuwe luier en deed hem om bij Sebastiaan. Daarna liep ze weg naar beneden. Sebastiaan moest nog even bijkomen van de klappen, dit had hij weer niet verwacht. Hij wist dat hij moet opschieten met die slip, anders kon hij nog veel meer straffen krijgen, en zou het weekend heeeeeeeeel lang duren!

Sebastiaan stond op zijn bed en gleed met zijn vrije hand over zijn geluierde billen. Ze deden nog veel zeer! Hij veegde met zijn arm de kleine minitraantjes die hij kreeg en keek rond. Hij hoorde nogmaals de trap, maar nu weer omhoog. Sebastiaan ging weer liggen en de deur werd opengemaakt, Kim kwam nu de kamer binnen. 'Zo, en heeft me kleine baby een natte luier om zoals ik hem het ook vroeg?' Riep ze lachend uit. Sebastiaan schudde van nee.

Kim ging met haar hand naar de kruis van Sebastiaan en voelde eraan. 'Hij is nog droog?' Gaf Kim antwoord.

'Ik had toch gezegd dat jij een natte luier om moest hebben als ik naar boven kwam?' Vroeg Kim. Sebastiaan knikte en werd bang. 'Wat zijn de baby's van tegenwoordig toch ongehoorzaam.' Riep Kim uit! 'Daar gaan we wat tegen doen'. Kim pakte ze zijflappen van de luier en maakte hem open. Sebastiaan probeerde tegen te stribbelen.

'Je kan beter niet tegenstribbelen, anders word het nog erger!' Riep Kim dreigent uit. Daarna tilde ze Sebastiaan benen omhoog en schoof de luier eronder uit. 'Gelukkig zit je nog geboeid, dat scheelt mij een hoop werk!' Riep Kim blij uit. Ze trok de benen van Sebastiaan nog een stukje meer naar achteren zodat de billen nog hoger kwamen te liggen.

PETS!!! Klonk er toen de hand van Kim de billen van Sebastiaan raakte. 'Van mij krijg je 25 van zulke slagen, en elke keer als je niet gehoorzaamt, krijg je er 25 van mij!' Riep Kim uit terwijl ze nog een keer sloeg! Sebastiaan wou gaan huilen, dat zou hem opluchten, hij heeft er in totaal 50 gehad als Kim klaar is met hem. Na 15 slagen stopte Kim.

'En hoeveel heb ik er gehad?' Sebastiaan snotterde 15 uit. Hij had niet geteld maar gooide een getal uit zijn mond. 'Ja, dat is niet goed, ik ga maar overnieuw beginnen!' Riep Kim uit. En daar begon ze overnieuw, met klap naar klap dreunde het door op de billen van Sebastiaan. Na 20 stopte Kim nogmaals en vroeg weer met een lachend gezicht: 'Hoeveel heb je er al gehad?' Sebastiaan had ditmaal meegeteld om nog meer klappen te verkomen en riep 20 uit!

'Je was er bijna, je heb er volgens mij 1 of 2 te weinig geteld, laten we maar voor de zekerheid overnieuw beginnen!' Riep Kim lachend uit, die er van genoot.

'NEE nee, ik heb getelt, er waren precies 20!' Riep Sebastiaan vol genade naar Kim. Maar Kim luisterde niet naar Sebastiaan en ging door met slaan. De billen van Sebastiaan werden erg rood maar dat vond Kim wel leuk. Sebastiaan ging door met smeken en na de 10 slagen leip ze naar een kastje toe. Ze deed de la open en haalde er een speen uit die ze vervolgens in Sebastiaan mond stopte.

'Ik wil geen gezeur van jou!' Riep ze kwaad uit naar Sebastiaan en ging vervolgesn door met slaan. Elke keer als jij je speen laat vallen sla ik 10 keer extra op je rode billen! Sebastiaan werd bang en ging zachtjes huilen. Na 25 slagen stopte Kim en zag dat Sebastiaan zachtjes aan het huilen was. Kim pakte zijn luier en nam die mee naar de badkamer. Daar deed ze de deur op slot.

Sebastiaan probeerde zich te kalmeren, hij voelde nog steeds de pijn op zijn billen. Kim kwam naar een minuut de kamer weer uit. Ze deed de luier om bij Sebastiaan, die zonder tegenstribbelen meewerkte, bang voor nog meer klappen. Hij voelde dat de luier nat was en koud.

'Omdat je van mij een natte luier om moest, en de jouwe niet nat was, heb ik hem voor je nat gemaakt.' Riep Kim uit. 'Je laat je speentje in je mond begrepen!' Commandeerde ze snel en ging weer weg. Ze deed de deur dicht en liep naar beneden. Sebastiaan vond de natte luier onprettig en wou liever een droge luier. Hij stond op en wou eruit klimmen, maar hij was de handboeien vergeten, hij zat vast in deze kamer!

Na half uurtje gelegen te hebben werd de pijn steeds minder. Hij hoorde weer iemand de trap opkomen en keek alvast naar de deur. Daar kwam Kim de kamer binnenlopen. 'Sebastiaan, kunnen wij even praten.' Vroeg ze. Sebastiaan knikte en wees alvast op zijn speen. Kim pakte de speen uit zijn mond en ging op de rand van het bed zitten.

'Ik ben erg benieuw waarom je de slip van Bianca wou hebben, want dat had jij toch gedaan bij haar?' Vroeg ze.

'Ik... ik... ik spaar eenmaal slipjes.' Vertelde hij haar. 'Ik wil stoer zijn voor de klas en te laten lijken alsof ik meisjes kan versieren, daarom steel ik graag de slipjes van meisjes. En... ik wil het bijna niet vragen maar ik wil ook jou slipje hebben, voor me verzameling.' Vroeg Sebastiaan het heel lief.

Kim keek hem aan en zij: 'is dat echt waar?'

'Echt waar.' Riep Sebastiaan antwoord.

'En daarom wil je dus ook dat ik op jou oppast?' Vroeg Kim.

'Ja eigenlijk wel.' Gaf Asebastiaan antwoord.

'Ok, het zal wel, die Bianca is toch zo'n teringwijf!'

'Je krijgt van mij een slipje mee, die ik toch al niet meer draag.'

'Ik heb je broer al gebeld als hij je zo komt halen, dan stop ik je slipje in je luier.' Vertelde Kim uit.

'Dank je wel.' Riep Sebastiaan uit, die zijn oren niet kan geloven. Sebastiaan hoefde niet langer hier te blijven, en klappen krijgen. Kim maakte ondertussen zijn handboeien los en deed hem het peuterkostuum aan. Hij denk door dat hij geen luiers meer hoeft te dragen. Sebastian ging bijna weer naar huis toe, waar hij de rest van het weekend met zijn zusje alleen thuis zit. En dan lekker televisie kijken en spelletjes spelen en...

Sebastiaan stond ineens stil op de trap terwijl hij naar beneden liep. Hij was helemaal zijn zusje vergeten, die hij in haar kamer had vastgebonden met een vieze stinkende natte luier om. Die lag daar al zeker 6 uur in haar kamer. Sebastiaan werd banger, en in de auto dacht hij er nog over na hoe hij dit moest oplossen. En ineens kwam het in hem op. Hij dreigt haar gewoon met klappen op haar billen als ze niet luistert. Dat heeft bij Sebastiaan toen Kim dat deed ook gewerkt. Dus hij doet hetzelfde bij zijn zusje, en zijn ouders hoeven verder niks meer te weten. Hij kan voortaan ook zijn zusje een luier om doen, en laten doen wat hij zegt.

'Hey, heb je haar slip nou of niet?' Begon Paul te zeuren toen hij het al 3 keer vroeg.

'Ja, dat heb ik.' Klonk Sebastiaan ineens helemaal blij.

'Goed zo, die cash hebben we ook weer binnen!' Riep Paul vol trost uit.

'En hoe was het bij de oppas?' Vroeg Paul.

'Zeker lopen luieren in je luier en hun maar beetje om je heen hangen?'

'Nee dit keer niet, dit keer paar petsklappen gekregen, ik "luisterde" niet goed volgens hun.' Vertelde Sebastiaan.

'Dat is geen slecht idee, had je maar moeten luisteren, want baby moet wel luisteren hé!' Riep Paul uit met een grote glimlach op zijn gezicht.

'Ach, thuis ga ik even douche en dan televisie kijken en dan naar bed.' Zei Sebastiaan terwijl hij weet dat hij dat niet van plan is.

'Doe je wel je luier om als je gaat slapen, hahaha!' Maakte hij Sebastiaan nog even belachelijk toen hij stopte voor Sebastiaan huis.

'Geef het pak maar aan Roland, slaapse!' Zei Paul en richtte met zijn ogen voor de laatste keer op het kruis van Sebastiaan, die daar nog zijn natte luier om had. Sebastiaan gooide de deur dicht en liep naar binnen. Gelijk naar boven en richting zijn slaapkamer waar hij zichzelf omkleedde. De luier verdween in de prullenbak en het kostuum in de doos. Hij ging even douche en trok zijn schonen kleren aan. Zijn ouden kleren haalde hij morgen wel op bij Paul. Hij dacht bij zichzelf: en nu is het tijd voor me zusje! Sebastiaan haalde diep adem en liep richting zijn zusjes kamer!

Hij deed de deur open en keek naar de verwarming. In plaats van wat hij moeten zien zag hij niemand. De kamer was helemaal leeg. Sebastiaan schoot in paniek. Hij wist niet waar ze was, waar ze naar toe is gegaan en wie het allemaal wisten.

Sebastiaan relaxten zichzelf en keek uit het raam. Hij zag een auto door de straat rijden, en toen nog een en daarna eentje die voor de deur parkeerde. Maar dat is de auto van zijn vader. Zijn vader stapte uit en ook zijn moeder. Daarna ging er een achterportier open en daar stapte Femke uit. Sebastiaan schrok en rende snel naar zijn kamer toe en deed de deur op slot. Hij ging liggen op zijn bed en wachten af wat er allemaal ging gebeuren.

De deur ging open en hij hoorde voetstappen naar boven komen. De deurknop werd naar beneden gehaald, maar de deur ging niet open.

'Doe de deur open Sebastiaan.' Riep ze vader kwaad uit. Sebastiaan twijfelde, maar liep toch naar de deur toe en deed hem van het slot. De deur vloog open en kwam woedend de kamer binnen.

'Sorry pap, sorry, ik...' Stamelde uit Sebastiaan mond.

'Waarom heb jij dat gedaan, je zusje een luier omgedaan en de hele dag vast laten zitten aan de verwarming!!' Riep Sebastiaan vader kwaad uit. Sebastiaan ging op zijn bed zitten en keek bang naar zijn vader.

'Ik zou jou eens iets moeten leren, we zouden jou als een baby behandelen!' Riep zijn vader kwaad uit. Sebastiaan vader liep de kamer uit, en daarna weer naar binnen. Hij pakte Sebastiaan bij zijn kraag en sleurde hem mee naar beneden. Sebastiaan probeerde zich nog te weren maar dat had geen effect tegen zijn vader. Hij deed de deur open en gooide Sebastiaan naar buiten.

'Voorlopig hoef je niet naar binnen te komen!' Riep zijn vader uit en gooide de deur dicht. Sebastiaan kwam even bij en ging naar Paul toe, dat was niet zo heel erg ver lopen. Bij Paul aangekomen drukte Sebastiaan op het belknopje en de deur ging later open.

'Ik ben me huis uitgetrapt!' Probeerde Sebastiaan stoer te doen.

'En...?' Vroeg Paul aan Sebastiaan.

'Kan ik hier blijven wonen?' Vroeg Sebastiaan.

'Niet voor lang, maar ik denk het wel.' Keek Paul naar Sebastiaan met een grote glimlach. Sebastiaan liep naar binnen de huiskamer in en zag daar op de bank een meisje zitten. Sebastiaan ging zitten naast haar.

'Sebastiaan, dit is Angelique mijn vriendin, Angelique dit is Sebastiaan.' Ons tijdelijke huisgenoot.

'Aangenaam.' Zij Sebastiaan daarna die gewoon door ging met t.v. kijken. Angelique keek Sebastiaan wat minachtend aan en ging door met t.v. kijken. Paul liep naar de keuken en pakte daar 2 biertjes, hij liep terug gaf 1 biertje aan Angelique en ging zitten op haar schoot. Angelique fluiterde wat in Paul oor en Paul ging daarna naar boven.

'Ik wil dat je even meeloopt Sebastiaan.' Vroeg Paul. Sebastiaan zette zijn biertje neer en liep achter Paul naar boven. Daar liepen ze een kamertje binnen.

'Luister, me vriendin wil je hier eigenlijk niet hebben, ze vind je niet erg aardig en ze vind je klein. Als je hier wilt blijven, dan wilt ze je inwijden, zo noemt zij dat.'

'Inwijden, wat is dat dan?' Vroeg Sebastiaan zich af.

'Inwijden is dat je iets moet doen voordat je ergens bij hoort. En bij haar gaat het zo, dat degene die hier net in komt trekken als baby word behandeld, zodat ze weten wie hoger staat en wie niet. De laatste persoon is trok het niet meer en is weggegaan.'

'Moet ik alweer in de luiers... hoelang gaat dat dan duren?' Vroeg sebastiaan.

'Het kan bij haar heel verschillend, ik denk een week of 2.' Gaf Paul antwoord.

'Ok, ik heb geen keus.' Stemde Sebastiaan ermee in.

'Ok!' Zei Paul met een glimlach op zijn gezicht, die hij al vaker had.

'Trek nu je broek maar uit, dan krijg je gelijk een luier om!'

'Beginnen we nu al?' Zij Seabstiaan verbaast.

'JA, en beetje opschieten met je broek!' Sebastiaan deed zijn broek uit en zijn onderbroek en ging liggen op de opengevouwde luier die Paul had neergelegd. Paul plakte de luier dicht en zei: 'Ga maar even bij Angelique zitten en als zij zegt dat je naar bed moet dan ga je naar bed. Sebastiaan liep naar beneden en ging op de bank zitten. Hij pakte de bier van tafel en wou een slok nemen. Angelique pakte snel de fles af en liep naar de keuken.

'Baby's drinken geen bier!' Riep ze sletachtig uit. Ze ging weer zitten en keek verder televisie. Er kwam reclame op tv, over Pampers.

'HAHAhaha, jij ken net zo goed ook in die clip spelen.' Lachte Angelique hem uit. 'Kom mee naar boven!' Commandeerde ze nadat ze was uitgelachen. Angelique deed boven zijn trui uit en deed hem een pyjama aan. Ze stopte Sebastiaan in, die overal meewerkte.

'Luister eens goed naar mij, ik ben de baas hier dus jij luisterd ook naar mij! Je heb er voor gekozen om hier te willen wonen, dan moet je ook aan de inwijding meedoen! Je begint hier als een klein baby, en baby dragen luiers. En waarom dragen baby luiers Sebastiaan?' Vroeg ze weer sletachtig aan Sebastiaan.

'Ze plassen nog in hun broek.'

'Juist ja, en daarom ga jij vaanvond ook in je broek plassen, begrepen? Ik controleer je morgenochtend! Slaap lekker.' Riep ze nog terwijl ze de deur dicht deed en op slot. Sebastiaan dacht over de situatie thuis na. Dat was een stomme fout en daar ken die niet meer terug. Naar andere vrienden ook niet, dat zag hij niet zitten. Alleen Paul dus, alleen zit deze inwijding in de weg, maar hij heeft geen keus. Hij is luiers al gewend en beetje commanderen door een of ander vriendin van Paul kon die nog wel hebben. Sebastiaan bedacht nog aan de natte luier waarmee hij moest wakker worden, maar besloot om dat morgenochtend te regelen.

Hij viel rustig in slaap.
Zaterdag de 24e

Sebastiaan werd wakker en tot zijn verbazing voelde hij dat zijn luier nat was. Hij keek rond en zag dat het licht was. Hij liep naar de deur en opende die, daarna liep hij naar beneden. Daar zo liep hij de woonkamer in en zag hij een meisje op de bank zitten. Sebastiaan dacht dat het Angelique was en dacht bij zichzelf: nu gaat het komen.

Het meisje draaide zich om en ziet Sebastiaan staan. Tot grote verbazing keek Sebastiaan naar het meisje en zag dat het Bianca was.

‘Dus dit is het kleine jongetje waar ik op moet passen’? Vroeg Bianca zich af. Sebastiaan slikte en zweet begon zich te vormen op zijn voorhoofd.

‘Dus jij bent wel een kleine babytje die luiers nodig heeft, als je thuis ook nog luiers draagt. En tegen mij liegen dat het een soort van manier is om aan slips te komen!’ Riep Bianca beetje kwaad toe. ‘Waar ik niet tegen kan is het wel liegen!’ Bianca liep naar Sebastiaan toe, die paar stapjes achteruit deed en tenslotte tegen de muur botste. Bianca pakte een arm van Sebastiaan beet en draaide hem op. Daarna hield ze hem stevig vast en voelde met haar andere hand de voorkant van de luier.

‘Je heb nog een natte luier ook! O ja, logisch, je bent nog maar een baby!’ Riep ze vernederend uit. ‘Ik verschoon je straks wel, ik ga eerst even eten maken voor jou.’ Riep ze rustig uit en liep richting keuken. Sebastiaan keek verbaast naar haar. Terwijl Bianca uit het oog ging van Sebastiaan keek hij rond. Hij liep naar het verlaagde tafeltje tussen de bank en de tv en pakte een briefje op. Daar stond in:

Hai Bianca.
Bedankt dat je komt oppassen deze 2 dagen. Het was best onverwacht maar toch bedankt. Je weet hoe het is om met baby om te gaan. Ik wens je heel veel sterkte en tot maandag.
Dikke kus, Angelique.

Sebastiaan lag de brief terug en ging zitten. Bianca kwam terug met alleen een flesje en een slabbertje. ‘Tijd voor wat drinken, hé lieverd.’ Zei Bianca op lieve toon. Bianca deed de slap om Sebastiaan heen en stopte ruwweg de speen van de fles in zijn mond. Sebastiaan weigerde te drinken.

‘JIJ gaat drinken en anders laat ik je de hele dag met zo vieze stinkende luier lopen, en als je dan jeuk krijgt door de luieruitslag is dat mooi je eigen schuld!’ Riep Bianca dreigend. Sebastiaan dacht erover na en hij vond een schone luier wel veel lekkerder dan een vieze en begon langzaam te drinken. Na kwart van de fles merkte Bianca op dat Sebastiaan ging drinken en complimenteerde hem. Nadat de fles leeg was voelde Bianca weer aan Sebastiaan luier, maar die was nog steeds even nat. Ze zette de fles neet op tafel en pakte Sebastiaan hand.

‘We gaan even jou wassen en een schone luier aandoen.’ Riep ze opgewekt. Terwijl ze naar boven liepen stopte af en toe Sebastiaan maar dat had verder geen nut. Boven werd Sebastiaan neergezet in de Kinderkamer dat naast de logeerkamer stond. Sebastiaan keek verbaast rond terwijl Bianca even naar een andere kamer ging. Bianca kwam weer terug en tilde Sebastiaan op de commode waar ze daarna hem op zijn rug legde. Haar hand van Bianca pakte een hand van Sebastiaan en klikte die aan een slotje vast aan de muur. Sebastiaan schrok ervan en probeerde uit reactie zijn hand eruit te trekken. Daarna deed Bianca snel ook de andere hand voordat Sebastian hevig ging tegenspartelen. Met tegenzet lukte Bianca hem toch vast te krijgen. Sebastiaan was nu heel erg aan het spartelen op de hoop dat die toch vrij kwam.

‘Daarom moeten baby zoals jij nog af en toe vast zitten, zodat alles makkelijker gaat met wassen en verschonen.’ Legde ze uit. Bianca liet Sebastiaan beetje tot rust komen en pakte ondertussen al water, handdoeken, babypoeder, washandjes en natuurlijk een schone luier.

‘Kijk eens wat ik allemaal voor jou nodig heb!’ Vertelde ze Sebastiaan. Sebastiaan keek naar al die spullen die Bianca heeft gehaald, hij keek vooral met afschuw naar de luier, die hij al zo vaak heeft moeten dragen.

‘Eerst gaan we even deze vieze stinkende luier van jou afdoen.’ Zei ze terwijl ze de plakstrips een voor een weghaalde. Ze tilde de benen van Sebastiaan ietsje op en haalde de luier weg en die liet ze op de grond vallen. Ze legde een handdoek onder de billetjes van Sebastiaan.

‘Nu dat weg is kunnen we beginnen met de speciale verschoon behandeling.’ Riep Bianca blij toe. ‘Eerst gaan we al die viezigheid bij je piemeltje en je billetjes wegwassen.’ Bianca pakte een washandje en dobberde hem in het water. Daarna smeerde ze het water uit en waste ze alle viezigheid weg.

‘Zo, nu gaan we het even droogmaken, anders heb je straks alsnog een natte luier om.’ Vertelde ze op een vriendelijke toon. Ze pakte de handdoek en voorzichtig depte ze alle waterdruppeltjes van Sebastiaan af. Daarna legde ze de handdoek terug en pakte ook de andere handdoek onder Sebastiaan. Ze gooide de 2 handdoeken ook op de grond.

‘Nu gaan we jou even lekker in poederen zodat je heerlijk gaat ruiken.’ Zei ze beetje lachend. Bianca strooide rijkelijk over Sebastiaan heen en het begon aardig te ruiken naar de babypoeder. Als ze daarmee klaar is legde ze de babypoeder neer op tafel en pakte vervolgens de luier.

‘Laatste stap, maar daar zijn we nog niet.’ Riep Bianca uit. Ze pakte met haar hand de piemel van Sebastiaan en trok hem op en neer, waardoor hij ging groeien.

‘Als je lief bent, dan ga ik door, maar net was je niet erg lief tegen mij door je te verzetten, dan zou je dit helaas niet meemaken.’ Vertelde Bianca en ze liet weer los.

‘Nu zijn we pas bij de laatste stap aangekomen, de LUIER.’ Riep ze opgewekt. Seabstiaan zat nog bij de gedachte met zijn piemel terwijl zijn benen de lucht in gingen. Hij plofte met zijn kont neer op de luier. Een klein gekraak kwam vrij. De voorkant van de luier ging straks op zijn buik en werd daarna een voor een vastgemaakt door de zijflappen van de luier.

‘En nu heeft me lieverd een lekkere schone luier aan.’ Zij Bianca tegen Sebastiaan. Sebastiaan keek naar de voorkant van zijn luier.

‘Dit is de zoveelste keer dat ik een luier moet dragen.’ Zegt Sebastiaan tegen zichzelf. Bianca ruimt de rommel op en Sebastiaan zat een beetje aan de voorkant van zijn luier te voelen. Hij dacht zichzelf aan de ‘stappenplan’ bij de verschoning. Als een baby leven en dan nog bij elke verschoning een lekker gevoel erbij krijgen vond hij eigenlijk niet erg. Hij begon de negatieve dingen op een rijtje te zetten. Geen wc meer, 24/7 een luier om hebben, vaak gecontroleerd en verschoont worden, luisteren wat Bianca zegt, weinig verantwoording. De positieve kanten: niks hoeven doen, eten krijgen, lekker beurt bij verschonen. Ik probeer het deze paar kleine dagen, dacht Sebastiaan bij zichzelf.

Bianca kwam terug en had een trui bij zich die zei aandeed bij Sebastiaan. ‘Tegen de kou liefje.’ Zei ze zacht. Ze hielp Sebastiaan met het afkomen van de commode en gaf me een kus op me voorhoofd. ‘Omdat je goed heb gedragen.’ Bianca nam me mee naar beneden en daar liet ze me zitten in de box die in de hoek stond.

‘Ga maar even spelen.’ Zei ze lief tegen Sebastiaan voordat ze weer weg ging. Sebastiaan keek een beetje rond in de box. Hij pakte paar blokken en keek wat erop stond. Daarna keek hij rond in de huiskamer. Met zijn ooghoek zag hij Bianca de deur uitgaan. Sebastiaan stond op, klom over de box heen, en keek uit het raam naar Bianca. Bianca ging met haar auto weg. Sebastiaan liep naar de koelkast toe, maakte een fles fris open, schonk het in een glas, ging zitten op de bank en deed de t.v. aan.

Sebastiaan zapte naar een paar programma dat hem leuk leek en dronk zijn fris op. Na 10 minuutjes had hij het er alweer voor gezien en keek hij nog eens uit het raam. Hij zag Bianca auto nog niet staan en hij wist ook niet waarneer ze weer terug kwam. Sebastiaan liep naar boven om de andere kamers te bekijken. De logeerkamer en de babykamer had hij al gezien. De andere kamer was een douche ruimte, waar wasmachine stond, een douche en een bad en een toilet.

Hierna liep Sebastiaan naar de andere kamer. Hij deed langzaam de deur open en zag een grote 2 persoonsbed in het midden tegen een muur aan en een grote kast aan de andere kant. Een grote kamer dat aangrenst aan een balkon. Sebastiaan sloot de kamer en liep naar de babykamer. Hij eerst naar het bedje dat omringd was met spijlen. Kruipend in het bedje keek Sebastiaan als hij erin paste. Dat ging maar net.

Hierna liep hij naar de commode toe en de kasten die erbij horen. Met zijn hand voelde hij aan het kussen waar hij net nog op had gelegen. Hij trok een laatje open waar er vervolgens allemaal spullen lagen zoals babykleren en luiers, maar ook potjes en zalfjes. Sebastiaan deed alle deurtjes weer dicht en liep richting beneden. Op de trap hoorde hij geluid aan de voordeur. Hij rende als een speer naar de woonkamer en klom in de box.

Sebastiaan hoorde tijdje niks en zag zijn glas staan en de t.v. op stand-by. Hij klom met eigen gevaar uit de box en pakte het glas en tegelijk op het knopje van de t.v. Rennend naar de keuken zette Sebastiaan zijn glas neer in de gootsteen waar alle andere vaat stond en klom weer terug in de box. Bianca kwam net de kamer ingelopen. Ze keek door de huiskamer en volgens haar was er niks mis mee. Ze zette haar boodschapjes in de keuken en liep naar Sebastiaan toe.

‘Ben jij uit de box geweest?’ Vroeg ze heel streng. Sebastiaan begon te zweten en dacht dat ze het doorhad. Heel voorzichtig knikte hij nee. Bianca glimlachte een beetje en gaf hem een zoen op zijn hoofd.

‘Heel goed, ik vind dat je lief bent geweest. Ga staan!’ Riep ze naar Sebastiaan. Sebastiaan ging staan in de box en gelijk pakte Bianca zijn hand en draaide hem om. Met haar andere hand voelde ze aan de voorkant van de luier. Sebastiaan voelde de hand door de luier heen en hij kreeg door dat dit meer een ‘massage’ was door de luier heen. Zijn piemel groeide, ook al was er weinig ruimte in de luier.

‘Je bent nog droog volgens mij.’ Vroeg Bianca aan Sebastiasan terwijl ze door ging met het masseren. ‘Als je nou nat was.’ Zei Bianca om een wat lagere toon en ze haalde haar hand weg. Ze liep weer naar de keuken en Sebastiaan ging zitten. Na paar minuutjes zei Bianca dat Sebastiaan moest meekomen. Ze gingen beide naar boven en Bianca deed Sebastiaan trui uit.

‘Schuif maar in bed.’ Riep ze kinderlijk naar Sebastiaan. Sebastiaan was nog helemaal niet moe, het was net middag. Maar toch schruif hij in het babybedje en ging onder de dekens. Sebastiaan werd ingestopt en kreeg een kusje op zijn voorhoofd.

‘Slaap lekker en tot zo.’ Zei Bianca en deed de deur op een kiertje. Sebastiaan was benieuwd wat hij kreeg als hij een natte luier omhad. Maar aan de andere kant wou hij liever geen natte luier hebben. Hij begon zich te relaxen om zo te plassen in zijn luier. Na tijdje viel hij uit verveling in een klein beetje natte luier in slaap.

Sebastiaan werd wakker en zag Bianca net de kamer inlopen. Bianca haalde de matras opzij en voelde gelijk met haar hand aan Sebastiaan luier. ‘Ik vind dit voldoende nat voor een verschoning.’ Vertelde ze Sebastiaan. Bianca zei op hele lieve toon om op de commode te liggen en Sebastiaan deed dat. Bianca keek met grote glimlach op naar Sebastiaan en voor de zekerheid klikte zei de handen van Sebastiaan vast. Sebastiaan werd hier toch een beetje bang van.

‘Ik verschoon je vieze luier wel lieverd.’ Zei ze op lieve toon. Sebastiaan kon niet anders dan toekijken hoe hij werd verschoond.

‘Ken je het stappenplan nog?’ Vroeg Bianca.

‘Niet helemaal.’ Zei Sebastiaan verlegen.

‘Geef niet hoor.’ Gaf Bianca antwoord terug. ‘Eerste stap is dat we jouw vieze luier gaan weghalen.’ Vertelde Bianca opnieuw. Bianca haalde de plakstrips weg en haalde de luier van Sebastiaan vandaan. Ze gooide hem op de grond.

‘Nu stap 5!’ riep Bianca. Sebastiaan keek raar aan want hij had gedacht dat stap 2 zou moeten komen, ook al wist hij niet meer zeker wat dat was. Bianca pakte met haar hand de piemel van Sebastiaan en trok hem heen en weer.

‘Dit is het moment waar ik op wachtte.’ Dacht Sebastiaan bij zichzelf. Sebastiaan ging heel ontspannen en relax liggen en genoot wat er verder ging gebeuren. Bianca vond het wel leuk om Sebastiaan als het ware af te trekken. Na klein minuutje te hebben afgetrokken deed Bianca de lul recht ophoog en begon er klein beetje aan te likken. Dit was helemaal waar Sebastiaan het zag zitten om een baby te zijn. Hij genoot verschikkelijk ervan dat Bianca zo bezig was maar hij hoopte stiekem dat Bianca verder ging. Bianca ging van likken weer over naar de hand.

‘Vind me kleine baby het lekker?’ Vroeg ze aan Sebastiaan, die alleen maar knikkend terugantwoorden. ‘Gaat me baby goed naar mij luisteren als ik doorga?’ Vroeg ze heel lief. Sebastiaan glimlachte en knikte vervolgens weer.

‘Ja?’ Vroeg Bianca nogmaals.

‘Ja.’ Kwam er heel zacht uit Sebastiaan mond. Bianca glimlachte, en ging verder naar likken. Daarna deed ze haar mond open en deed ze de piemel van Sebastiaan in haar mond. Terwijl ze begon te zuigen genoot Sebastiaan op zijn best. Sebastiaan begon langzaam geluiden te maken dat hij het lekker vindt. Bianca stopte ermee en pakte een speen uit een la. Ze deed hem in Sebastiaan mond die er eigenlijk van schrok.

‘Baby moet bij deze momenten stil zijn!’ Riep bianca, en ging verder met het zuigen van Sebastiaan piemel. Na een minuutje gezogen te hebben maakte Sebastiaan schokkende bewegingen. Bianca ging gewoon ongestoord door met het pijpen van Sebastiaan. Vlak erna spuiten Sebastiaan het uit in Bianca mond, die gelijk haar mond terug trok.

‘Vind je dat normaal!’ Riep Bianca beetje kwaad uit. Sebastiaan lag er een beetje verduft bij met nog steeds zijn speentje in zijn mond.

‘Ik heb toch niet gezegd dat je mag klaarkomen in me mond, je kreeg alleen een lekkere gevoel. Dat mocht er pas uit als je braver bent geweest!’ Riep Bianca kwaad uit. Ze maakte haar mond schoon aan een doekje, die ze vervolgens in een kleine prullenbakje deed. Sebastiaan luisterde niet echt want die zat nog in zijn eigen wereldje vast. Bianca pakte een bus babypoeder en gooide die snel over de vieze piemel van Sebastiaan heen. Daarna pakte ze een luier en legde hem onder Sebastiaan neer. De voorkant ging weer straks op de buik en werd weer vastgemaakt door de 2 zijflappen.

Daarna kreeg Sebastiaan een romper aan. Bianca hielp Sebastiaan van de commode en ruimde alle rommel weer op. Bianca nam Sebastiaan mee naar beneden waar hij daar op de bank ging zitten. Bianca kwam later met flesje aanzetten en ging naast Sebastiaan zitten. Hij werd beetgepakt en gedwongen moest hij liggen op haar schoot. Zonder pardon werd het flesje in zijn mond gestopt.

'Drink maar lekker op!' Zei Bianca Het was warme melk en dat was niet het 'lekkerste drinken' van Sebastiaan. Terwijl hij dronk zat Bianca aan de voorkant van zijn luier te wrijven, toen ineens de bel ging. Bianca stond op en Sebastiaan liet ze alleen met de fles in zijn mond.

'Goedendag, wij zijn familie van de familie die hier woont en we willen graag het kind meenemen naar ons verblijf!' Zei een man.

'En wie bent u dan wel?' Vroeg Bianca.

'Ik ben de neef van Angelique, die nu op vakantie is met haar vriend Paul, en ik ben dus net gebeld door Paul dat ik Sebastiaan moest komen ophalen.' Legde de man uit.

'Bel anders Paul maar!'

'Is goed, dat doe ik dan even.' Gaf Bianca antwoord. Bianca deed de deur dicht en liep naar de telefoon. Ze draaide een nummer en praatte ineens met iemand. Het ging over het een of ander die aan de deur stond. Ze hing op en liep naar boven. 5 minuten later kwam ze naar beneden met een tas en ze deed Sebastiaan 1 paar sokken aan. Nog een trui aan en Sebastiaan werd meegetrokken naar de deur.

'Ik heb Paul gebeld en het klopt, hier is Sebastiaan.' Zei Bianca. Sebastiaan keek ff met zijn ogen uit want de man aan de deur is Matt.

'Ga je mee met je oom Sebastiaan?' Vroeg Matt op kinderlijke manier. Matt pakte Sebastiaans hand en trok mij mee naar de auto. Zachtjes fluisterde hij: 'ga maar achter in de auto zitten, ik heb je veel te vertellen.' Sebastiaan ging zitten met zijn tas naast hem en Matt stapte daarna in, starten de auto en reed weg.

'Waarom heb je me daar vandaan weggehaald?' Vroeg Sebastiaan.

'Nieuwe opdracht! Eenn Spetter! 2000 Euro! En omdat Paul er niet is, hoeven we maar door 4 te delen!' Riep Matt uit.

'Ok, en ik ben dan weer de baby zeker?' Vroeg Sebastiaan.

'Jij bent onze hit jongen, jij bent de top!' Zei Matt.

'Ik zet je bij mij thuis af en dan ken je slapen en opfrissen voor de grote dag!' Zei Matt.

'Waarneer is die klus dan?' Vroeg Sebastiaan nieuwsgierig.

'Morgen, en morgenvroeg leg ik je alles uit!' Zei Matt. Bij Matt aangekomen deed Sebastiaan in de douche zijn trui, sokken, romper en luier uit en ging douchen. Hij deed wat kleding van Matt aan en ging slapen op de bank in het hoofdkwartier. Matt sliep op zijn kamer.



Wordt vervolgt in Undercover 2...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel Undercover 2 U 1
Similar threads

Bovenaan