vakantie luiers

cijfer

  • 1

    Stemmen: 1 1,7%
  • 2

    Stemmen: 1 1,7%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 3,4%
  • 6

    Stemmen: 4 6,9%
  • 7

    Stemmen: 4 6,9%
  • 8

    Stemmen: 15 25,9%
  • 9

    Stemmen: 7 12,1%
  • 10

    Stemmen: 24 41,4%

  • Totaal stemmers
    58
Het heeft even geduurd, maar hier is nog een hoofdstuk!

De oefentoets

De volgende ochtend werd Koen wakker met een volle luier. Hij stond op uit zijn bed, gooide zijn luier weg en ging achter zijn computer zitten. Daar bleef hij tot half tien zitten en toen ging hij ontbijten. In de huiskamer vond hij Inge en samen aten ze een eitje. Had je eigenlijk nog wat afgesproken met je vrienden Koen? vroeg Inge. Nee, zei Koen, ze zijn allemaal weg. Hoezo eigenlijk? Nou, zei Inge, ik dacht dat we morgen misschien wel iets leuks konden gaan doen, zoals naar Walibi misschien? Ja Walibi, zei Koen opgewonden. Nou dat is dan afgesproken, dan gaan we morgen naar Walibi, zei Inge. Ruim jij dan de tafel af, dan ga ik nog wat werken. Inge liep naar boven en Koen, na het afruimen, ook. Hij liep naar zijn kamer en deed Call of Duty aan.
Een uur later was hij geconcentreerd met een potje bezig. Hij was de hele dag nog niet naar de wc geweest en stond nu op springen. Hij keek naar het klokje en zag dat het potje nog meer dan 15 minuten zou duren. Hij wilde koste wat het kost blijven spelen. Dan is er maar één oplossing, dacht Koen, en hij stond op. Half hurkend, met zijn ogen aan het spel geplakt, voelde hij zijn pyjama warm worden. Hij keek even naar beneden en zag dat er een klein plasje bij zijn linker voet was. Hij keek weer naar het scherm en maakte het potje af.
Na het potje zette hij Call of Duty uit. Nu begon het opruimen. Eerst had hij een handdoek nodig. Hij sloop in zijn natte pyjama over de gang naar de badkamer en pakte een handdoek. Zo zacht mogelijk sloop hij terug. Hij was bijna bij zijn kamer, toen hij de logeerkamer hoorde opengaan. Voordat hij naar zijn kamer kon komen kwam Inge al de hoek om. Wat is dat geloop nou de hele... Oh, zei ze. Koen stond in het midden van de gang, de handdoek had hij op de grond laten vallen. Kom maar mee, zei Inge en Koen liep aan de hand mee naar de commode. Zijn pyjama werd uitgetrokken en hij werd helemaal schoongemaakt. Koen was eigenlijk niet verbaasd, toen Inge een luier pakte en die onder zijn billen schoof. Na de verschoning klom Koen van de commode af. Jij vind het ook een beter idee als je ook overdag een luier aan krijgt? vroeg Inge. Koen knikte. Oke, zullen we dan zo gaan lunchen? vroeg ze. Ja, zei Koen, dan doe ik even een broek aan. Nou Koen, ik heb liever dat je even zonder broek blijft, dan kan ik beter zien of je verschoond moet worden. Oke, zei Koen, en samen gingen ze lunchen.
Een tijdje zaten ze zwijgend te eten, totdat Inge de stilte verbrak. Koen, je moeder heeft aan mij gevraagd of je wat hulp van mij kon krijgen met je wiskunde, zei Inge. Zullen we dat zo meteen even doen? Oke, zei Koen. Hij vond wiskunde inderdaad nogal moeilijk. Toen ze de tafel hadden afgeruimd, pakte Koen zijn boeken en gingen ze aan het werk. Na anderhalf uur waren ze klaar. Inge legde haar hand even op de luier van Koen en stond op: Zo, die kan nog wel even. Als jij nu nog de oefentoets gaat maken, dan mag je daarna even tv kijken. Oke, zei Koen. Ik wil niet dat je naar boven komt, omdat ik daar de proefwerken ga nakijken en dat mag je niet zien! Beloof je dat? vroeg Inge. Ja ja, zei Koen. Inge liep naar boven en Koen begon aan de oefentoets.
Na een half uurtje was Koen bijna klaar. Hij had alleen erge moeite met de laatste paar opgaves. Hij riep Inge, maar die leek hem niet te horen. Koen pakte zijn boek en liep de trap op. Hij stond voor de logeerkamer, pakte de klink vast en opende de deur. Zijn mond viel open. Haar kleren lagen over de grond verspreid, er stond een pak luiers op het logeerbed en in het midden van de kamer stond Inge, enkel gekleed in een luier. Ze hield haar handen op de luier en draaide zich geschrokken om toen Koen binnen kwam. Ze had in de luier geplast. Oh Koen, het spijt me zo! Ik kan het uitleggen, stamelde ze. Ze deed nog een paar pogingen om iets te zeggen en zei uiteindelijk: Kom maar even op het bed zitten. Koen ging zitten op het logeerbed en Inge ging naast hem zitten. Na een lange stilte begon Inge met vertellen. Over haar fascinatie toen ze Koen een luier om mocht doen. De jaloerzie toen hij in zijn broek had gepoept op de terugweg van de MC Donalds. En hoe opgewonden ze was geworden van Koen’s natte pyjama. Ze stopte met praten. Ik hoop dat je het niet al te raar vind, zei ze. Het spijt me echt. Voor het eerst sinds hij Inge had betrapt, deed Koen zijn mond open. Integendeel, zei Koen. Ik weet precies wat je bedoelt. Inge keek verbouwereerd en nu was het Koen’s beurt om wat uit te leggen. Hij vertelde over zijn zomervakantie en hoe hij er voor had gezorgd dat hij altijd luiers zou hebben. Toen Koen klaar was met praten viel er een lange stilte. Koen keek naar Inge en zag dat ze een moeilijke uitdrukking had. Wat is er? vroeg Koen. Inge werd rood. Eeh ik, ik..… ik moet poepen, zei Inge. Koen had al eens vaker een poepluier verschoond wist dat dat geen pretje was. Wil je naar de WC gaan? vroeg Koen. Inge stond op en liep de kamer uit. Toen hoorde hij een hoop gebonk. Inge was van de trap gevallen. Snel stond hij op en rende hij de kamer uit, de trap af. Onder aan de trap zat Inge op de grond. Er liepen tranen over haar wangen. Gaat het? vroeg Koen. Inge knikte, maar ze stopte niet met huilen. Toen zag Koen de opgebolde luier. Kom, zei hij en hij pakte bij haar arm. Samen liepen ze naar boven en in Koen’s kamer klom Inge op de commode. Koen maakt haar luier los en begon met schoonmaken. Koen? zie Inge, mag ik iets vragen? Eeh ja hoor, zei Koen, wat is er? Ik wilde eigenlijk vragen of ik straks een schone luier aan mag, in plaats van mijn kleren. Koen glimlachte. Natuurlijk Inge.
Net toen hij een schone luier wilde pakken, voelde Koen een aandrang. Eeh... Inge, zei Koen, ik denk dat jij straks ook een volle luier moet verschonen. Inge keek hem vragend aan, maar zag toen zijn bedrukte gezicht. Toe maar, zei ze, en Koen ontspande. Met een knisperend geluid werd zijn luier gevuld.

Toen Inge verschoond was, ze had een schone luier aangekregen, keek ze naar Koen. Klim je er op? zei Inge. Ze zag Koen aarzelen en zei toen: Of wil je nog even in je volle luier blijven? Opgelucht knikte Koen. Oke, als jij dat wilt, zei Inge, maar zullen we nu eens gaan eten? Ik rammel! Koen en Inge liepen samen naar de keuken en maakte het eten klaar. Koen merkte dat er gefascineerd naar zijn volle luier werd gekeken. Toen Koen aan tafel ging zitten keek Inge hem met grote ogen aan. De massa verspreidde zich door zijn luier en Koen deed even zijn ogen dicht van genot. Zwijgend aten ze en ook bij het afruimen werd er weinig gepraat. Toen ze klaar waren keken ze elkaar aan en Inge zei: wil je nu verschoond worden? Koen knikte en ze liepen naar boven. Koen klom op de commode en werd grondig schoon gemaakt. Daarna deed Inge hem een schone luier aan en stopte ze hem in een romper. Koen klom van de commode af en Inge zei: tien uur licht uit? Oke, zei Koen. Koen deed zijn nachtlampje aan en zag dat Inge er nog steeds stond. Koen, mag ik eeh... misschien ook een romper? vroeg ze. Koen glimlachte en liep naar zijn klerenkast. Hij pakte een witte romper met een roze hart er op. Hier, zei Koen. Aarzelend zag hij Inge kijken. Kom maar, zei Koen. Hij trok de romper over haar hoofd. Toen hij de knoopjes dichtdrukte voelde hij Inge rillen. Hij keek haar aan en ze glimlachte. Bedankt, fluisterde Inge. Ze liep de kamer uit en deed de deur achter zich dicht.Koen ging op zijn bed liggen. Dat was een rare dag geweest. Hij voelde aan zijn luier en zachtjes begon hij te wrijven.
 

Suzanna

Nieuw lid
laat er alsjeblieft nog een vervolg komen ooit ! ik vind dit echt een van de beste verhalen ! ,./ ,./
 
Hoi iedereen, even een update!

Ik heb al een tijdje niet meer aan dit verhaal gewerkt, deels door drukte, deels doordat ik het moeilijk vind om mij nog te identificeren met de hoofdpersoon (logisch, aangezien hij en ik nu een aantal jaren in leeftijd verschillen :p).
Toch wil ik hierbij melden dat ik ben begonnen met een vervolg, ook omdat ik dit verhaal niet zo open wil laten stoppen.
Ik plan het volgende deel er binnen een maand op te zetten, hopelijk lukt dat :)
Groetjes

PS. Misschien dat ik het verhaal hierna weer oppak als Koen wat ouder is...
 

Sam2002222

Nieuw lid
Misscien is het leuk als het verhaal eerst verder gaat in walibi. En dat koen dan bijvoorbeeld wordt rondgereden in een buggy.
 
10 Walibi

Koen opende zijn ogen en keek op de klok. Negen uur.
Hij stond op, ging voor de spiegel staan en trok zijn pyjamabroek tot op zijn knieën. Hij legde een hand op zijn luier en voelde langzaam de warmte verspreiden. Hij zuchtte en keek zijn kamer rond. Wat was zijn leven toch geweldig. Hij liep naar de commode en opende een la. Met beide handen pakte hij er een luier uit en voelde hij aan het plastic. Dat zachte gekraak was zo opwindend. Hij hoorde gestommel op de gang, legde de luier terug en liep voorzichtig naar de deur. Hij had al één hand op de deurklink, toen hij een zachte kreun hoorde. Langzaam ging hij op de grond liggen en hij keek onder de deur door. In de gang stond Inge. Ze had haar romper van onderen losgemaakte en stond met haar hand onder haar luier. Koen kon zien dat ze het vannacht niet droog had gehouden en aan haar gezicht zag hij dat er meer aankwam. Inges handen gleden over de achterkant van haar luier. Ze zakte door haar knieën tot ze op handen en voeten zat. Koen had nu een perfect uitzicht op haar geluierde achterkant. Inge kromde licht haar rug en poepte midden op de gang haar luier vol. Meer en meer perste Inge, totdat haar hele luier volgepoept van haar billen hing. Nahijgend voelde ze voorzichtig aan haar grote, volle luier. Op dat moment besloot Koen dat het maar eens tijd was om te gaan ontbijten. Hij gooide de deur open en zag Inges beschaamde blik terwijl ze sputterend iets probeerde te zeggen. ‘Wacht, ho, ik…. het was een…’ Ze stopte. Er klonk een harde scheet en Koen zag haar luier iets extra opbollen. ‘...ongelukje’ maakte ze onzeker af. Koen trok een wenkbrauw op en vroeg: ‘wil je een eitje bij het ontbijt?’ Hij gaf Inge een klopje op haar overvolle luier en liep langs haar de trap af.

Twintig minuten later kwam ook Inge naar beneden lopen. Koen zag dat ze zich had aangekleed en blijkbaar geen luier aan wilde vandaag. ‘Bedankt voor het eitje’ zei Inge en ze gaf Koen een knipoog. Bij het ontbijt werd niet veel gepraat, maar toen Koen zijn bordje weg bracht, zei Inge: ‘Ik doe vandaag geen luier aan Koen, met al die mensen in Walibi, dat durf ik toch niet.’ ‘Ah, ja, ik snap het’ zei Koen. Hij vond het eigenlijk best jammer, maar begreep het wel. Zijn teleurstelling was blijkbaar van zijn gezicht af te lezen. Inge gaf hem een klapje op zijn kont en zei: ‘Hé, niet zo sip! Jij mag vandaag gewoon je luiers aan hoor’ Koen lachte en voelde zelf ook aan zijn afhangende luier. ‘Je hebt weer goed je best gedaan zie ik’ zei Inge. ‘Zal ik je dan nu maar verschonen, dan kunnen we zo weg.’ ‘Ja!’ zei Koen vrolijk en ze liepen de trap op.

Weer een uur later zaten ze in de auto, Inge achter het stuur, Koen er naast en een grote luiertas op de achterbank. ‘Het is zo’n halloween dag bij Walibi’ zei Inge ‘Ik dacht dat je dat wel leuk zou vinden.’ ‘Ah’ zei Koen ‘dat is leuk.’ Het kwam er niet erg overtuigend uit. Inge glimlachte. ‘Als het te eng is mag je mijn handje wel vasthouden hoor.’
Om half één kwamen ze aan en na een klein rondje over de parkeerplaats hadden ze een plekje gevonden voor de auto. Koen liep al richting de ingang terwijl Inge nog de luiertas van de achterbank pakte. ‘Ho eens even jongeman’ zei Inge ‘Volgens mij moet er iemand laten zien dat hij nog een grote jongen is.’ Geschrokken keek Koen om zich heen, maar er stond niemand in de buurt. Hij liep terug naar Inge, die naast de achterdeur klaarstond. Ze trok zijn broek op zijn knieën en voelde met een hand aan zijn luier. ‘Wauw, die is nog droog! Dat had ik niet verwacht na twee uur in de auto.’ Koen lachte ‘Ha, dat kan ik ook over jou zeggen hoor!’

Samen liepen ze Walibi binnen. Het was duidelijk dat ze hadden geprobeerd het park zo eng mogelijk te laten zijn. Overal liepen angstaanjagende mannen en vrouwen, er was er zelfs eentje die Koen en Inge een minuut lang achterna liep. Inge scheen het allemaal nog niet indrukwekkend genoeg te vinden. ‘Oeh, een spookhuis, daar wil ik in!’ zei ze en Koen werd meegesleurd richting de griezelige ingang van een attractie. Eenmaal binnen was het donker, op een paar enge knipperlichten aan het einde van de gang na. Er klonk hoge koude lach, als van een heks dacht Koen. Hij begon het nu echt eng te vinden en pakte instinctief de hand van Inge vast. ‘Kom mee’ zei die en ze liepen samen door. Toen ze aan het einde van de gang kwamen, ontdekte ze de oorzaak van het gelach. Vanuit het niets sprong er een clown met een kettingzaag voor ze. Koen en Inge schreeuwden het uit en zetten het op een lopen.
Het was tien minuten later toen Koen eindelijk de uitgang zag. Hij was opgelucht en keek naast zich om het aan Inge te zeggen, maar gilde het uit van de schrik. In plaats van Inge stond daar weer de clown met de kettingzaag. Koen gilde het uit en zo hard als hij kon rende naar de uitgang. Dat was niet erg hard, want door dat laatste en ergste schrikmoment was hij zo overdonderd, dat hij alles had laten lopen. Tijdens het rennen voelde hij de zachte massa door zijn luier glijden. Bij de uitgang van het spookhuis zag hij Inge staan. Hij liep naar haar toe en gaf haar een knuffel. ‘Ach jongetje toch, vond je het zo eng?’ Koen knikte en keek naar de grond. ‘Ik heb in mijn broek gepoept.’ zei hij. ‘Aah, Koen, dat is toch helemaal niet erg?' Inge pakte zijn hand vast 'Daarom heb je ook een luiertje om!’ Koen keek om zich heen en zag tot zijn grote schrik dat ze naast een grote groep schoolkinderen stonden, waarvan er nu een paar aandachtig naar Koens billen keken. ‘Kom, dan gaan we je even verschonen’ zei Inge en ze reikte haar hand uit. Koen pakte die en ze liepen samen naar de wc’s toe. Eenmaal verschoond vond Inge het tijd om wat te eten. Met een hamburger en een cola gingen ze op een bankje zitten. Inge besloot dat Koen nu uit mocht kiezen waar ze naartoe gingen. ‘Ik wil naar de Goliath’ zei Koen. ‘Dat is die hele hoge achtbaan!’ ‘Dat klinkt als een goed idee’ zei Inge. Ze dronken hun frisdrank leeg en liepen richting de Goliath.
‘Dertig minuten wachttijd, dat valt nog best mee’ zei Inge. Langzaam maar gestaag werd de rij korter en na ruim een half uur stonden ze dan eindelijk vooraan. Koen zag dat Inge wat bleek zag. ‘Vind je het toch een beetje eng Inge?’ vroeg hij. ‘Nee’ zei inge ‘Het is meer dat, nou ja, ik moet naar de wc.’ Ze pakte zichzelf bijeen ‘Ik hou het wel op, niks aan de hand.’ Het karretje verscheen en ze mochten gaan zitten. De veiligheidsbalk klapte over hun schoot en Koen en Inge deelden een blij gespannen blik. Vijf minuten gingen voorbij en Koen begon zich af te vragen wat er aan de hand was. ‘Meneer?’ vroeg Inge en het mannetje van de achtbaan draaide zich naar haar toe. ‘Gaan we nog vertrekken of hoe zit het er mee?’ Het mannetje antwoordde ‘Jah, er heeft iemand iets op de baan gegooid, dus dat wordt er nu even vanaf gehaald’ en hij liep weg. Weer een kwartier later was het karretje nog steeds niet vertrokken en Koen merkte dat Inge steeds stiller werd. ‘Hé, gaat het we...’ begon Koen, maar met een ruk kwam er plotseling beweging in de attractie. De hele rit lang gilde hij van blijdschap, iets wat niet van Inge gezegd kon worden.
Het karretje kwam weer tot stilstand en Koen keek eindelijk naast zich. Daar zat Inge met een bleek, angstig gezicht en een hele natte broek. De balk ging omhoog en Koen pakte Inge bij de hand. ‘Snel, voordat iemand het ziet’ zei hij en hij trok haar mee naar de uitgang. Op weg naar de wc’s merkten een groot aantal mensen op dat Inge een ongelukje gehad had, wat zorgde voor veel gelach en gewijs. Koen nam haar mee naar het invalidentoilet en spreidde een luier uit op de grond. ‘We hebben een joggingbroek van mij mee, die kun je er overheen doen’ zei hij. Voor het eerst sinds de achtbaan opende Inge haar mond. ‘Maar, is die niet veel te klein? Kan dan niet iedereen zien dat ik een luier draag?’ Koen aarzelde. ‘Dat valt reuze mee, hij is erg rekbaar en ik zie geen andere oplossing’. Inge besefte dat hij gelijk had. Ze trok haar natte broek uit en ging op de luier liggen. Koen pakte een billendoekje en begon haar schoon te maken.
Na een grondige verschoning vouwde hij haar luier dicht. De joggingbroek bleek maar net te passen. Twijfelend keek Inge in de spiegel. ‘Valt het echt niet op?’ Koen keek. De grote, opgebolde joggingbroek liet niet veel te raden over. ‘Als je het niet weet, zie je het ook niet’ zei Koen. ‘Kom’ en hij pakte de deurklink.
Koen had gelijk, er waren maar weinig mensen die leken te merken dat Inge een luier droeg onder de strakke joggingbroek. Er was wel een moeder die haar zoontje erop aansprak dat hij poep onder zijn schoen moest hebben, waarna ze Inge zag en zei ‘Oh nee, laat maar Tim, dat zal zij wel zijn.’ Voor ze er erg in had draaide Inge zich om en zei ze trots ‘Nee hoor, mijn luier is nog helemaal schoon!’ Ze besefte meteen wat ze gezegd had en kreeg een knalrode kop. De moeder glimlachte vriendelijk naar Inge ‘Heel knap hoor meisje, dat is heel groot van je.’
Voor de rest verliep de dag verrassend goed. Ze gingen naar een paar andere attracties, hadden veel lol en toen ze weer naar de uitgang liepen waren allebei hun luiers nog schoon. Bij de uitgang stonden nog steeds allemaal eng verklede mensen. Deze keer was het een zombie die achter ze aan kwam rennen. Ze waren bijna het park uit toen Koen opeens een gilletje hoorde. Hij keek om en zag Inge op handen en knieën op de grond zitten, de zombie was alweer iemand anders achtervolgen. Koen liep terug naar Inge en moest denken aan ‘s ochtends, toen had ze er op precies dezelfde manier bij gezeten. Hij reikte Inge een hand en hielp haar opstaan. Toen ze weer op twee benen stond pakte Koen met zijn andere hand haar volle luier van achteren vast. ‘Precies wat ik dacht’ ze Koen hard. ‘Je hebt in je luier gepoept, nou?’ Inge schrok en probeerde tegen te sputteren, maar kon niks uitbrengen. Uiteindelijk gaf ze het op en beschaamd knikte ze naar de grond. ‘Nou, kom maar mee naar de auto, dan verschoon ik je wel’ zei Koen en hij nam haar mee het park uit. Op het parkeerterrein zei Koen: ‘Kon je het toch niet laten?’ Inge keek hem aan ‘Ik weet niet waar je het over hebt’ zei ze, maar ze deed er een knipoog achteraan.
Verschoond en wel reden ze terug naar huis, waar ze in hun luier avondeten maakten, afwasten en elkaar al een vroeg ‘welterusten’ wensten. Het was een lange dag geweest.
Vergeleken met de eerste paar dagen verliep de rest van de vakantie erg rustig, al betekende dat niet dat Koen en Inge niet elke dag elkaars volle luiers moesten verschonen. Op de laatste dag hadden ze zelfs pizza besteld en had Inge opengedaan met alleen een rompertje en een overduidelijk volgepoepte luier aan. Het was een geweldige vakantie geweest en Koen vond het jammer dat het voorbij was. Hij wist dat Inge het ook jammer vond en daarom was hij midden in de nacht naar Inges tas geslopen, waar hij onder haar kleren een pakketje had verstopt. Op het pakje legde hij een briefje:
‘Lieve Inge, bedankt voor een heerlijke luiervakantie. Deze zijn voor thuis, als je weer eens een ongelukje hebt! Liefs, Koen’
Na haar tas weer dicht te hebben gedaan sloop hij terug naar zijn kamer. Zijn ouders zouden vast niet doorhebben dat er drie luiers en een rompertje met een roze hart misten.

De volgende week zat Koen weer in de wiskundeles, ongeluierd. Nadat zijn ouders weer thuis waren gekomen, had hij Inge niet meer gezien, behalve een keer in de schoolgangen. Toen had ze betekenisvol gekeken, maar was er geen tijd geweest om te praten. Nu moesten ze opdrachten maken en Inge liep door de klas. Weer keek ze Koen aan met die betekenisvolle blik. Ze liep naar de tafel naast hem en boog zich over de sommen van een klasgenootje. Ze stond nu met haar billen naar hem toe gericht en opeens hoorde Koen een zacht gesis. Toen Inge weer opstond keek ze Koen aan en zag ze zijn openstaande mond. ‘Even doorwerken Koen, die sommen maken zichzelf niet.’ Ze draaide zich om en met een zacht gekraak en iets wijdere benen liep ze terug naar haar bureau.
 

vino

Toplid
Ik moet zeggen, ik lees dit verhaal nu voor het eerst, en heb het in één ruk uit gelezen. Voot mij is het wel een 10 waard. Wat een pracht verhaal. Ik hoop wel dat er nog een vervolg komt.
 
een goede nachtrust

Koen lag op zijn rug. hij voelde aan zijn kruis. even wachtte hij, maar snel ontspande hij zich. hij voelde een warme vlaag door zijn luier gaan. hij wreef over zijn kruis. steeds sneller, steeds sneller. opeens stopte hij. hij kreeg een gedachte. zou hij het doen? zou hij zo ver gaan. niemand zou het erg vinden. ze maakten dit toch dagelijks bij Steven mee. hij ging op zijn knieën zitten en begon te persen. hij voelde een grote drol naar buiten komen. toen hij klaar was ging hij weer liggen. de drol verspreidde zich in zijn luier. hij begon weer over zijn kruis te wrijven en kwam binnen twee minuten klaar. hij ging op zijn zei liggen en ging weer slapen. hij wist dat deze dag nog beter zou worden dan de vorige.

Jongens, zijn jullie al wakker? Emma kwam de tent binnen. Koen deed zijn ogen open en zag dat Steven al wakker was. Komen jullie eten? We hebben verse croissantjes. Snel stonden Steven en Koen op om te gaan ontbijten. Ik zie dat jullie allebei een erg volle luier hebben. Steven ging zitten maar Koen stond aarzelend bij zijn stoel. Je kunt wel gaan zitten hoor Koen, ik zal jullie zo wel verschonen. Koen ging zitten en voelde de zachte brij door zijn luier gaan. In stilte genoot hij niet alleen van zijn croissantje.

Na het ontbijten wilden Koen en Steven gaan pesten, maar nog voordat ze de kaarten gepakt hadden, riep Emma ze al. Eerst werd Steven onder handen genomen. Ook al had Koen het al zo vaak gezien, hij vond het nog steeds extreem opwindend om te kijken hoe Steven verschoont werd. Toen Steven klaar was, was het de beurt van Koen. Toen Koen ging liggen en Emma zijn romper open deed, was hij opeens heel blij dat hij s'ochtends klaar was gekomen. Toen Emma hem helemaal schoon had gemaakt, werd zijn luier opgerold en wilde Koen al weer opstaan. Hohoho jongeman, dat gaat zomaar niet! zei Emma, Ik weet nog wel dat je gisteren in je broek plaste! Je krijgt vandaag overdag ook een luier om en alleen als het goed gaat zal ik het je ouders niet vertellen. Koen ging akkoord en ging weer liggen.

Nadat ze alle twee een schone luier aan hadden, zochten ze het pak kaarten en gingen ze pesten. Na het tweede potje zag Koen, terwijl hij wat kaarten van de grond opraapte, dat Steven zijn luier al weer had volgeplast. Hij dacht na. Als hij zijn luier zou gebruiken, zou hij waarschijnlijk van zijn ouders ook overdag luiers moeten dragen. Dat zou betekenen dat hij ze misschien ook wel op school zou moeten dragen. Het zou ook betekenen dat hij dag en nacht luiers mocht dragen en gebruiken. Het was een moeilijke keuze en Koen besloot hem uit te stellen tot hij moest.

Na het pesten vroeg Steven of Koen wilde tafeltennissen. Ze pakte de spullen en liepen naar de tafeltennistafel. Het was erg leuk bij het tafeltennissen en Koen en Steven waren ongeveer even goed. Na twintig minuten moest Koen plassen. Dit was het moment, wist hij. Als hij nu niet naar de wc zou gaan, zou hij ook overdag een luier moeten dragen. Ik ga even naar de wc, zei Koen. Hij legde zijn batje neer en rende naar het wc-huis. Hij was er nu bijna en ging wat minder hard lopen. Hé jij daar, kom eens hier. Koen keek naar rechts en zag een paar meisjes bij een tent zitten. Ja jij Ja, kom eens hier, zei de middelste. Ze had lang, blond haar en een mooi lichaam. Koen voelde zich rood worden en liep naar ze toe. Wat ben jij van plan meneertje? vroeg het meisje helemaal links. Eeh, ik ging gewoon naar de wc? De meisjes giechelden. Jij? naar de wc? Ik dacht het niet mannetje! Hij werd door vier meisjes vastgepakt en de vijfde ging voor hem staan. Het was het blonde meisje. Hij keek in haar gezicht. Het was geen spottende lacht wat hij zag, maar medelijden. Toch liep ze naar hem toe en kietelde ze hem. Na een paar seconden was het al gebeurd. De meisjes lieten hem los en gingen voor hem staan. Ze lachten hem allemaal uit, behalve het meisje dat hem gekieteld had. Ze keken elkaar een paar seconden aan en toen draaide Koen zich om en liep hij langzaam weg. Hij kwam bij de tafeltennistafel. Wat zie jij er sip uit, zei Steven. Ik heb een natte luier, antwoordde Koen. Oh, zei Steven. Ze gingen nog tien minuten door met tafeltennissen en keerden toen terug naar de tent.

Emma zat bij de tent een boek te lezen. Zo, zei ze, zijn jullie nog droog? Steven zei nee en Koen keek bedroefd naar de grond. Zal ik jullie maar even verschonen dan? zei Emma, Of ik heb eigenlijk een beter plan. Ik doe jullie een zwemluier aan en dan kunnen jullie nog even zwemmen. Koen en Steven gingen akkoord en ze liepen met z'n drieën naar het wc-huis.

Om zeven uur waren Koen en Steven uitgezwommen en liepen ze terug naar de tent. Daar waren de ouders van Koen al weer terug. Koen's moeder liep naar hem toe en zei: Koen, wat fijn om je weer te zien. Ze pakte hem bij zijn arm en zei: Ik heb even met Emma gepraat en ik denk dat we je ook overdag een luier om moeten doen. Koen zei niets en keek naar beneden. Ik heb een idee, zei zijn moeder opeens, We doen je de rest van de vakantie ook overdag een luier aan en als we thuis komen zien we wel verder, oké? Oké mompelde Koen. Hij liep naar de tent maar zijn moeder riep hem terug: Je moet nog een schone luier aan Koen.
MOoi verhaal lees later nog verder
 
10 Walibi

Koen opende zijn ogen en keek op de klok. Negen uur.
Hij stond op, ging voor de spiegel staan en trok zijn pyjamabroek tot op zijn knieën. Hij legde een hand op zijn luier en voelde langzaam de warmte verspreiden. Hij zuchtte en keek zijn kamer rond. Wat was zijn leven toch geweldig. Hij liep naar de commode en opende een la. Met beide handen pakte hij er een luier uit en voelde hij aan het plastic. Dat zachte gekraak was zo opwindend. Hij hoorde gestommel op de gang, legde de luier terug en liep voorzichtig naar de deur. Hij had al één hand op de deurklink, toen hij een zachte kreun hoorde. Langzaam ging hij op de grond liggen en hij keek onder de deur door. In de gang stond Inge. Ze had haar romper van onderen losgemaakte en stond met haar hand onder haar luier. Koen kon zien dat ze het vannacht niet droog had gehouden en aan haar gezicht zag hij dat er meer aankwam. Inges handen gleden over de achterkant van haar luier. Ze zakte door haar knieën tot ze op handen en voeten zat. Koen had nu een perfect uitzicht op haar geluierde achterkant. Inge kromde licht haar rug en poepte midden op de gang haar luier vol. Meer en meer perste Inge, totdat haar hele luier volgepoept van haar billen hing. Nahijgend voelde ze voorzichtig aan haar grote, volle luier. Op dat moment besloot Koen dat het maar eens tijd was om te gaan ontbijten. Hij gooide de deur open en zag Inges beschaamde blik terwijl ze sputterend iets probeerde te zeggen. ‘Wacht, ho, ik…. het was een…’ Ze stopte. Er klonk een harde scheet en Koen zag haar luier iets extra opbollen. ‘...ongelukje’ maakte ze onzeker af. Koen trok een wenkbrauw op en vroeg: ‘wil je een eitje bij het ontbijt?’ Hij gaf Inge een klopje op haar overvolle luier en liep langs haar de trap af.

Twintig minuten later kwam ook Inge naar beneden lopen. Koen zag dat ze zich had aangekleed en blijkbaar geen luier aan wilde vandaag. ‘Bedankt voor het eitje’ zei Inge en ze gaf Koen een knipoog. Bij het ontbijt werd niet veel gepraat, maar toen Koen zijn bordje weg bracht, zei Inge: ‘Ik doe vandaag geen luier aan Koen, met al die mensen in Walibi, dat durf ik toch niet.’ ‘Ah, ja, ik snap het’ zei Koen. Hij vond het eigenlijk best jammer, maar begreep het wel. Zijn teleurstelling was blijkbaar van zijn gezicht af te lezen. Inge gaf hem een klapje op zijn kont en zei: ‘Hé, niet zo sip! Jij mag vandaag gewoon je luiers aan hoor’ Koen lachte en voelde zelf ook aan zijn afhangende luier. ‘Je hebt weer goed je best gedaan zie ik’ zei Inge. ‘Zal ik je dan nu maar verschonen, dan kunnen we zo weg.’ ‘Ja!’ zei Koen vrolijk en ze liepen de trap op.

Weer een uur later zaten ze in de auto, Inge achter het stuur, Koen er naast en een grote luiertas op de achterbank. ‘Het is zo’n halloween dag bij Walibi’ zei Inge ‘Ik dacht dat je dat wel leuk zou vinden.’ ‘Ah’ zei Koen ‘dat is leuk.’ Het kwam er niet erg overtuigend uit. Inge glimlachte. ‘Als het te eng is mag je mijn handje wel vasthouden hoor.’
Om half één kwamen ze aan en na een klein rondje over de parkeerplaats hadden ze een plekje gevonden voor de auto. Koen liep al richting de ingang terwijl Inge nog de luiertas van de achterbank pakte. ‘Ho eens even jongeman’ zei Inge ‘Volgens mij moet er iemand laten zien dat hij nog een grote jongen is.’ Geschrokken keek Koen om zich heen, maar er stond niemand in de buurt. Hij liep terug naar Inge, die naast de achterdeur klaarstond. Ze trok zijn broek op zijn knieën en voelde met een hand aan zijn luier. ‘Wauw, die is nog droog! Dat had ik niet verwacht na twee uur in de auto.’ Koen lachte ‘Ha, dat kan ik ook over jou zeggen hoor!’

Samen liepen ze Walibi binnen. Het was duidelijk dat ze hadden geprobeerd het park zo eng mogelijk te laten zijn. Overal liepen angstaanjagende mannen en vrouwen, er was er zelfs eentje die Koen en Inge een minuut lang achterna liep. Inge scheen het allemaal nog niet indrukwekkend genoeg te vinden. ‘Oeh, een spookhuis, daar wil ik in!’ zei ze en Koen werd meegesleurd richting de griezelige ingang van een attractie. Eenmaal binnen was het donker, op een paar enge knipperlichten aan het einde van de gang na. Er klonk hoge koude lach, als van een heks dacht Koen. Hij begon het nu echt eng te vinden en pakte instinctief de hand van Inge vast. ‘Kom mee’ zei die en ze liepen samen door. Toen ze aan het einde van de gang kwamen, ontdekte ze de oorzaak van het gelach. Vanuit het niets sprong er een clown met een kettingzaag voor ze. Koen en Inge schreeuwden het uit en zetten het op een lopen.
Het was tien minuten later toen Koen eindelijk de uitgang zag. Hij was opgelucht en keek naast zich om het aan Inge te zeggen, maar gilde het uit van de schrik. In plaats van Inge stond daar weer de clown met de kettingzaag. Koen gilde het uit en zo hard als hij kon rende naar de uitgang. Dat was niet erg hard, want door dat laatste en ergste schrikmoment was hij zo overdonderd, dat hij alles had laten lopen. Tijdens het rennen voelde hij de zachte massa door zijn luier glijden. Bij de uitgang van het spookhuis zag hij Inge staan. Hij liep naar haar toe en gaf haar een knuffel. ‘Ach jongetje toch, vond je het zo eng?’ Koen knikte en keek naar de grond. ‘Ik heb in mijn broek gepoept.’ zei hij. ‘Aah, Koen, dat is toch helemaal niet erg?' Inge pakte zijn hand vast 'Daarom heb je ook een luiertje om!’ Koen keek om zich heen en zag tot zijn grote schrik dat ze naast een grote groep schoolkinderen stonden, waarvan er nu een paar aandachtig naar Koens billen keken. ‘Kom, dan gaan we je even verschonen’ zei Inge en ze reikte haar hand uit. Koen pakte die en ze liepen samen naar de wc’s toe. Eenmaal verschoond vond Inge het tijd om wat te eten. Met een hamburger en een cola gingen ze op een bankje zitten. Inge besloot dat Koen nu uit mocht kiezen waar ze naartoe gingen. ‘Ik wil naar de Goliath’ zei Koen. ‘Dat is die hele hoge achtbaan!’ ‘Dat klinkt als een goed idee’ zei Inge. Ze dronken hun frisdrank leeg en liepen richting de Goliath.
‘Dertig minuten wachttijd, dat valt nog best mee’ zei Inge. Langzaam maar gestaag werd de rij korter en na ruim een half uur stonden ze dan eindelijk vooraan. Koen zag dat Inge wat bleek zag. ‘Vind je het toch een beetje eng Inge?’ vroeg hij. ‘Nee’ zei inge ‘Het is meer dat, nou ja, ik moet naar de wc.’ Ze pakte zichzelf bijeen ‘Ik hou het wel op, niks aan de hand.’ Het karretje verscheen en ze mochten gaan zitten. De veiligheidsbalk klapte over hun schoot en Koen en Inge deelden een blij gespannen blik. Vijf minuten gingen voorbij en Koen begon zich af te vragen wat er aan de hand was. ‘Meneer?’ vroeg Inge en het mannetje van de achtbaan draaide zich naar haar toe. ‘Gaan we nog vertrekken of hoe zit het er mee?’ Het mannetje antwoordde ‘Jah, er heeft iemand iets op de baan gegooid, dus dat wordt er nu even vanaf gehaald’ en hij liep weg. Weer een kwartier later was het karretje nog steeds niet vertrokken en Koen merkte dat Inge steeds stiller werd. ‘Hé, gaat het we...’ begon Koen, maar met een ruk kwam er plotseling beweging in de attractie. De hele rit lang gilde hij van blijdschap, iets wat niet van Inge gezegd kon worden.
Het karretje kwam weer tot stilstand en Koen keek eindelijk naast zich. Daar zat Inge met een bleek, angstig gezicht en een hele natte broek. De balk ging omhoog en Koen pakte Inge bij de hand. ‘Snel, voordat iemand het ziet’ zei hij en hij trok haar mee naar de uitgang. Op weg naar de wc’s merkten een groot aantal mensen op dat Inge een ongelukje gehad had, wat zorgde voor veel gelach en gewijs. Koen nam haar mee naar het invalidentoilet en spreidde een luier uit op de grond. ‘We hebben een joggingbroek van mij mee, die kun je er overheen doen’ zei hij. Voor het eerst sinds de achtbaan opende Inge haar mond. ‘Maar, is die niet veel te klein? Kan dan niet iedereen zien dat ik een luier draag?’ Koen aarzelde. ‘Dat valt reuze mee, hij is erg rekbaar en ik zie geen andere oplossing’. Inge besefte dat hij gelijk had. Ze trok haar natte broek uit en ging op de luier liggen. Koen pakte een billendoekje en begon haar schoon te maken.
Na een grondige verschoning vouwde hij haar luier dicht. De joggingbroek bleek maar net te passen. Twijfelend keek Inge in de spiegel. ‘Valt het echt niet op?’ Koen keek. De grote, opgebolde joggingbroek liet niet veel te raden over. ‘Als je het niet weet, zie je het ook niet’ zei Koen. ‘Kom’ en hij pakte de deurklink.
Koen had gelijk, er waren maar weinig mensen die leken te merken dat Inge een luier droeg onder de strakke joggingbroek. Er was wel een moeder die haar zoontje erop aansprak dat hij poep onder zijn schoen moest hebben, waarna ze Inge zag en zei ‘Oh nee, laat maar Tim, dat zal zij wel zijn.’ Voor ze er erg in had draaide Inge zich om en zei ze trots ‘Nee hoor, mijn luier is nog helemaal schoon!’ Ze besefte meteen wat ze gezegd had en kreeg een knalrode kop. De moeder glimlachte vriendelijk naar Inge ‘Heel knap hoor meisje, dat is heel groot van je.’
Voor de rest verliep de dag verrassend goed. Ze gingen naar een paar andere attracties, hadden veel lol en toen ze weer naar de uitgang liepen waren allebei hun luiers nog schoon. Bij de uitgang stonden nog steeds allemaal eng verklede mensen. Deze keer was het een zombie die achter ze aan kwam rennen. Ze waren bijna het park uit toen Koen opeens een gilletje hoorde. Hij keek om en zag Inge op handen en knieën op de grond zitten, de zombie was alweer iemand anders achtervolgen. Koen liep terug naar Inge en moest denken aan ‘s ochtends, toen had ze er op precies dezelfde manier bij gezeten. Hij reikte Inge een hand en hielp haar opstaan. Toen ze weer op twee benen stond pakte Koen met zijn andere hand haar volle luier van achteren vast. ‘Precies wat ik dacht’ ze Koen hard. ‘Je hebt in je luier gepoept, nou?’ Inge schrok en probeerde tegen te sputteren, maar kon niks uitbrengen. Uiteindelijk gaf ze het op en beschaamd knikte ze naar de grond. ‘Nou, kom maar mee naar de auto, dan verschoon ik je wel’ zei Koen en hij nam haar mee het park uit. Op het parkeerterrein zei Koen: ‘Kon je het toch niet laten?’ Inge keek hem aan ‘Ik weet niet waar je het over hebt’ zei ze, maar ze deed er een knipoog achteraan.
Verschoond en wel reden ze terug naar huis, waar ze in hun luier avondeten maakten, afwasten en elkaar al een vroeg ‘welterusten’ wensten. Het was een lange dag geweest.
Vergeleken met de eerste paar dagen verliep de rest van de vakantie erg rustig, al betekende dat niet dat Koen en Inge niet elke dag elkaars volle luiers moesten verschonen. Op de laatste dag hadden ze zelfs pizza besteld en had Inge opengedaan met alleen een rompertje en een overduidelijk volgepoepte luier aan. Het was een geweldige vakantie geweest en Koen vond het jammer dat het voorbij was. Hij wist dat Inge het ook jammer vond en daarom was hij midden in de nacht naar Inges tas geslopen, waar hij onder haar kleren een pakketje had verstopt. Op het pakje legde hij een briefje:
‘Lieve Inge, bedankt voor een heerlijke luiervakantie. Deze zijn voor thuis, als je weer eens een ongelukje hebt! Liefs, Koen’
Na haar tas weer dicht te hebben gedaan sloop hij terug naar zijn kamer. Zijn ouders zouden vast niet doorhebben dat er drie luiers en een rompertje met een roze hart misten.

De volgende week zat Koen weer in de wiskundeles, ongeluierd. Nadat zijn ouders weer thuis waren gekomen, had hij Inge niet meer gezien, behalve een keer in de schoolgangen. Toen had ze betekenisvol gekeken, maar was er geen tijd geweest om te praten. Nu moesten ze opdrachten maken en Inge liep door de klas. Weer keek ze Koen aan met die betekenisvolle blik. Ze liep naar de tafel naast hem en boog zich over de sommen van een klasgenootje. Ze stond nu met haar billen naar hem toe gericht en opeens hoorde Koen een zacht gesis. Toen Inge weer opstond keek ze Koen aan en zag ze zijn openstaande mond. ‘Even doorwerken Koen, die sommen maken zichzelf niet.’ Ze draaide zich om en met een zacht gekraak en iets wijdere benen liep ze terug naar haar bureau.
ZO wat een mooi verhaal dit had ik echt niet verwacht ooit weer een vervolg zou leuk zijn!!! @basicdinosaur
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Bab Diap Op vakantie zonder luiers. O 39
luiers zijn lekker Incontinentie luiers kopen in de vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
Similar threads


















































Bovenaan