vakantie luiers

cijfer

  • 1

    Stemmen: 1 1,7%
  • 2

    Stemmen: 1 1,7%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 3,4%
  • 6

    Stemmen: 4 6,9%
  • 7

    Stemmen: 4 6,9%
  • 8

    Stemmen: 15 25,9%
  • 9

    Stemmen: 7 12,1%
  • 10

    Stemmen: 24 41,4%

  • Totaal stemmers
    58
sorry dat ik midden in een deel gestopt ben, ik had even geen zin meer en was het toen vergeten.
ik heb het op dit moment erg druk, maar over een weekje ofzo zal ik weer iets schrijven.

groetjes
 
De laatste dag

Koen zat al weer een paar dagen dag en nacht in de luiers. De laatste dag was al weer aangebroken!
Koen werd wakker. Zijn luier was dik en zwaar. Hij had hem gisteravond voor het slapengaan volgepoept. Hij liet er nu nog een plasje in lopen. Hij kroop uit zijn warme tent en ging ontbijten. Sofia zat aan de camping tafel de krant te lezen en zei, zodra ze Koen zag: ga eerst maar eten Koen, dan verschoon ik daarna je luier wel. Koen begon te eten. Hij had dit een fijne vakantie gevonden en vond het ook jammer dat hij weer weg moest, vooral omdat hij thuis moest stoppen met overdag onzindelijk zijn. Koen had besloten dat hij door zou gaan met bedplassen, maar dat hij geen luier meer overdag wilde. Kom je mee Koen? vroeg zijn moeder. Koen liep achter zijn moeder aan naar het WC-huisje. Toen hij zijn tanden had gepoetst ging hij op de grond liggen en werd hij door zijn moeder verschoond. Doe jij nog even de afwas? vroeg Sofia. Is goed hoor, antwoorde Koen. Sofia liep met de vieze luier naar de prullenbak, gooide hem weg en liep door naar de tent.

Koen pakte het sponsje en begon te boenen. Er liepen twee meisjes langs, diep met elkaar in gesprek. Koen herkende ze. Het waren twee van de meisjes die hem op de grond hadden gehouden en hem in zijn luier hadden laten plassen. De meisjes stopten bij Koen, keken naar zijn luier en zeiden: Heb jij nog een schoon luiertje? of moet mama hem voor je verschonen? In lachen uitgebarsten liepen ze door. Sinds het kietelen hadden de meisjes hem niet meer lastiggevallen. Wel hadden ze elke kans gegrepen om naar zijn verschoningen te komen kijken en hem uittelachen en opmerkingen te maken over zijn vieze luier.

Hij voelde een tikje op zijn schouder en geschrokken draaide hij zich om. Het blonde meisje stond voor hem. Koen bloosde. Op de een of andere manier kon hij sinds het kietelen alleen nog maar aan het blonde meisje denken. Sterker nog, hij probeerde zo vaak mogelijk naar haar te kijken. Bij het zwembad, in het winkeltje; hij liep soms zelfs naar het WC-huisje om langs haar tent te kunnen komen. En nu stond ze voor hem! Onzeker zei hij: eh... hallo. Het meisje deed haar mond open maar er kwam geen geluid uit. Uiteindelijk zei ze: Sorry dat ik... dat ik je heb gekieteld. Be..bedankt, zei Koen terug. Hij stond aan de grond genageld. Toen zei ze: Ik heet Madelief. En toen, zonder waarschuwing, alsof het eruit floepte, zei ze: En ik vind je er heel leuk uit zien met je luier. Koen wist niet wat hij moest denken. Was dit een grap? Zou ze hem weer naar de andere meisjes lokken en zouden ze hem dan weer laten plassen. Of misschien zelfs poepen. Maar voor hij het wist zei hij: Ik vind jou ook heel leuk. Ze stapten naar elkaar toe en begonnen te zoenen. Koen genoot tot het moment over was.

Hij genoot nog even na en zei toen: Weet je, ik heb eigenlijk geen luiers nodig, ik vind het gewoon fijn om ze te gebruiken. Hij had het gedaan, hij had er weggejaagd. Waarom zei hij dat nou? Het was nergens voor nodig, ze vond het schattig dat hij onzindelijk was, nu dacht ze zeker dat hij een soort freak was. Hij zag de mond van Madelief openvallen en bereidde zich voor op het ergste. Toen hoorde hij de twee woorden die hij het minst had verwacht: Ik ook. Nu was het Koen's beurt om zij mond open te laten hangen. Toen het effect van de schok over was stotterde hij: maar...hoe? Madelief keek even naar beneden en Koen keek zelf ook even naar zijn luier: van de schrik was hij begonnen met plassen! Madelief zei: Nou, eigenlijk weet ik niet hoe een luier voelt. Mijn zusje van 9 plast deze vakantie opeens weer in bed, dus hebben mijn ouders drynites voor haar gekocht. Toen ik het pak voor het eerst zag werd ik zo opgewonden. Ik heb thuis nooit luiers durven kopen en nu lagen ze opeens voor het oprapen! Ik heb de afgelopen vier weken al 7 drynites gestolen en mijn ouders hebben het niet doorgehad. Ik zou zo graag een keer een echte luier om willen hebben. Dat kan ik wel voor je regelen hoor, zei Koen. Wacht op me bij de kleedhokjes van het zwembad.

Koen opende zijn tent en pakte een luier uit het pak. Met de luier in zijn hand stapte hij weer de tent uit. Goeie morgen Koen. Het was Emma. Ik moest van Sofia zeggen dat ze even met Erik inkopen voor de terugweg aan het doen is. Oke, zei Koen. Hij had geen zin om te kletsen met Emma, nu hij zoveel beters te doen had. Emma dacht blijkbaar dat hij wel de tijd had, aangezien Steven een dagje met zijn vader het strand was gegaan. Jij hebt zeker een verschoning nodig, zei Emma, kijken naar de luier in Koen's hand. Eeeh. Koen wist niks te zeggen. Wacht nog een paar minuten, ik moet nog even het ontbijt afruimen. Koen kon niks anders bedenken dan 'Oke' en Emma ruimde rustig de tafel af. Koen keek naar zijn luier. Het zou verdacht zijn om een bijna helemaal droge luier te laten verschonen. Hij liep de tent van zijn ouders in en deed alsof hij bij de kast bukte om een koekje te pakken. Hij perste. Een flinke drol bolde zijn luier van achter op. Hij liet zich op zijn billen vallen en hij begon de drol uit te vegen. Hij voelde de warme poep lans zijn ballen en door zijn hele luier glijden. Hij stond op. Deze poepluier was vies genoeg om te laten verschonen. Hij liep de tent uit en zag Emma de laatste borden in de afwasemmer doen. Samen met de afwas liepen ze naar het WC-huisje. In het WC-huisje ging Koen op de grond liggen en voelde hij nog even de poep door zijn luier schuiven, voordat hij grondig werd schoongemaakt. Toen hij klaar was gaf Emma de verschoonspullen aan Koen en zei ze: breng maar terug naar de tent, ik ga nog even de afwas doen. Koen rende terug naar de tent. Hij pakte een tas en deed daar een pak billendoekjes van Steven in, zij hadden er zoveel dat ze het toch niet zouden merken en het zelfde gold voor het poeder. Hij pakte ook een paar luiers van Steven, stopte ze in de tas en hij rende naar het zwembad.

Bij het zwembad liep hij meteen naar de kleedhokjes. Hij rende door de gangetjes, zoekend naar Madelief, maar kon haar niet vinden. Misschien had ze gedacht dat hij niet meer zou komen! Hij rende langs de doorgang naar de meisjeskleedkamers en zag haar. Natuurlijk, bij de meisjes. Hij liep naar haar toe en samen gingen ze het invaliedenkleedhokje in. Madelief ging meteen op de grond liggen en trok haar rokje uit. Koen kon het niet helpen, hij werd erg opgewonden. Snel pakte hij het poeder uit de tas en toen hij genoeg op had gestrooid, schoof hij een luier onder haar billen. Hij pakte de plakkers, vouwde de luier dicht en plakte de plakkers vast. Hij hoorde Madelief naar adem snakken. Dit...is...Geweldig. Haar handen gleden naar beneden en ze voelde aan de luier. Hij is zo zacht, zei ze, en ze voelde nog eens goed aan de luier. Ik wil plassen, moet jij ook? vroeg Madelief. Koen knikte. Ondanks dat hij net verschoond was, moest hij weer plassen. Hij dronk ook veel met het warme weer. Madelief pakte zijn hand en legde hem op haar luier. Ze legde haar eigen hand op Koen's luier. Koen ontspande zich. Hij voelde zijn luier warm worden en een paar seconden later voelde hij ook dat Madelief in haar luier plaste. Ze bleven nog een paar minuten zitten voor ze besloten weg te gaan. Koen pakte de tas en wilde de deur openen, maar aarzelde. Madelief, misschien moet je maar wel je rokje weer aandoen, voor als je ouders of je zusje je zien. Die zijn naar het strand en komen vanavond pas terug, zei Madelief en Koen deed de deur open.

Ze gingen naar de plek van Madelief en gingen een beetje zitten kaarten. Na een tijdje begon het saai te worden en gingen ze zoenen. Opeens stond Madelief op en ging ze op haar hurken zitten. Er verscheen een grote bobbel aan de achterkant van haar luier. Langzaam stond ze op en ze keek verwachtingsvol naar Koen. Ga maar weer zitten, zei Koen. Wil je me niet verschonen? vroeg Madelief. Ik verschoon je pas als je gaat zitten en glimlachend keek hij hoe Madelief ging zitten. Een uitdrukking van uiterst genot gleed over het gezicht van Madelief heen. Ze bleef nog een paar minuten genieten en vroeg toen aan Koen of hij haar wilde verschonen. Ze liepen om de camper heen naar de verschoontas, maar voordat ze om de hoek waren, trok Madelief hem snel terug. Koen keek Madelief verbaasd aan, maar bang zei ze tegen hem: de auto! Koen keek om het hoekje en zag inderdaad een grote auto met een man, een vrouw en een meisje aan komen reiden. Snel, zei Koen, Je rokje. Snel trok ze haar rokje aan. Het rokje verborg niet de hele luier, aangezien die aardig vol zat, maar als je het niet zou weten, zou je het waarschijnlijk niet zien. De auto kwam de hoek om en stopte. De Moeder van Madelief stapte uit en zei: He Madelief, we zijn wat eerder terug omdat het toch iets te warm was. Ook de vader en het zusje van Madelief stapte uit. Hé, zei ze tegen Koen, jij bent die jongen met de luier! Toen keek ze naar Madelief en zei ze: Hebben jullie gekust? Madelief's vader kwam achter haar staan. Kom Merel, breng ze maar niet in verlegenheid. Hij stak een hand uit en zei: Ik ben Peter. Koen, antwoorde Koen. Madelief had tot nu toe nog niets gezegd, maar zei nu: we gingen net zwemmen, en ze trok Koen mee die snel de luiertas pakte. Ze hadden nog geen 3 stappen gezet voordat de moeder van Madelief zei: Madelief, moet je geen zwemspullen meenemen? Madelief werd nog roder en mompelde: Oja. Ze liep voorzichtig naar haar zwemspullen die op de tafel lagen, bang dat haar luier te veel zou kraken. Ze kwam bij de tafel en opgelucht pakte ze de zwemspullen. Net op dat moment bukte haar moeder wat boodschappen op te pakken. Ze snoof haar neus en keek naar de witte bult die net te zien was onder Madelief's rokje door. In één keer trok ze de rok van Madelief uit en staarde ze naar de vieze, volle, natte luier. Koen, zei ze, Ga maar even naar je eigen tent, ik wil even met Madelief praten. Madelief barste in tranen uit. Aarzelend liep hij terug naar zijn tent.

Hij zette de luiertas in zijn tentje en merkte dat zijn ouders er nog niet waren. Hij liep naar de tent van Steven toe en vroeg aan Emma of hij een zwemluier om mocht. Toen hij zijn zwemluier om had, pakte hij een handdoek en liep hij naar het zwembad. Wat waren ze dom geweest. Als ze nou gewoon iets minder lang hadden gewacht met verschonen, waren haar ouders er nooit achtergekomen. Nadat hij had gezwommen ging hij in de zon liggen en toen hij opgedroogd was, dacht hij dat het avondeten wel klaar moest zijn.

Na het eten liep Koen met de afwas naar het WC-huisje. Hij zag niemand bij de camper van Madelief, maar er brandde wel licht en hij hoorde stemmen. Hij probeerde te horen wat ze zeiden, maar daarvoor praatten ze niet hard genoeg. Hij liep door en ging de afwas doen.
Na een paar minuten hoorde hij iemand achter zich en hij draaide zich om. Madelief liep naar hem toe en ze kusten elkaar op de mond. Ze lieten elkaars lippen los en snel vroeg Koen wat er gebeurd was. Allereerst moest ik mijn luier uitdoen en mezelf schoonmaken. Toeh heb ik het aan mijn moeder uitgelegd, over hoe ik de drynites stal en hoe jij luiers droeg en dat jij het ook zo fijn vond. Koen schrok. Wees maar niet bang hoor, ze heeft beloofd het niet te vertellen. Koen zuchte. Daarna kreeg ik een enorme preek over dat ik alles aan haar kon vertellen en dat ze zoiets nooit geheim had moeten houden. En toen moest ik op mijn bed gaan liggen en nadenken, totdat ik nu naar de WC moest. Ze zweeg. Toen pakte ze een papiertje uit haar zak en schreef ze er wat op. Ze gaf het aan Koen. Hier, mijn MSN naam. Dan kunnen we nog met elkaar praten en misschien wel een keer iets afspreken. Koen pakte het papiertje, samen met de hand van Madelief. Nog één keer zoenden ze. Ze lieten elkaar los en keken elkaar nog even aan. Toen liep Madelief door naar de WC.
 
De terugreis

Koen, wakker worden.Koen gaapte opende zijn ogen. Shhht, anders maak je iemand wakker Hij zag het hoofd van zijn moeder weer de tent uit gaan. Snel rolde hij zijn slaapzak op en liet hij zijn luchtbed leeglopen. Toen hij al zijn spullen had ingepakt, liep hij met zijn tas om zijn schouder de tent uit. De hele plek was leeg, alleen zijn tentje stond er nog. Zijn vader kwam naar hem toe en gaf hem een boterham. Stil at Koen hem op. Hij voelde de hand van zijn vader op zijn schouder. Zo, jij hebt je best gedaan zeg! Geschrokken voelde hij met zijn hand aan zijn luier. Hij had in zijn slaap in zijn luier gepoept, en omdat hij de avond ervoor in zijn luier had geplast, zat die nu helemaal vol. Kom je mee Koen, dan gaan we even je luiertje verschonen en als we terugkomen heeft papa je tent afgebroken. Koen liep achter zijn moeder aan naar het WC-huisje. Ze kwamen langs de camper van Madelief. Zou hij haar ooit nog zien? Hij wist het niet. Ze zouden in ieder geval kunnen MSN'en. Hij dacht aan zijn poepluier. Hoe had dat nou weer kunnen gebeuren? Kwam het door het gebruiken van de luiers? Werd hij nu vanzelf weer onzindelijk? Ze kwamen in het WC-huisje en hij ging op de grond liggen. Zijn moeder deed zijn luier uit en maakte hem schoon. Het maakte uiteindelijk toch niet uit, hij zou toch nog voor een tijdje in de luiers zitten, in ieder geval s'nachts. Zo, Klaar is Kees. Ga jij nog even je tandenpoetsen, dan help ik je vader nog even met de tent. Sofia liep weg. Koen pakte zijn tandenborstel en begon met poetsen. Hij moest een beslissing maken. Doorgaan, of stoppen. Als hij door zou gaan, mocht hij altijd luiers dragen. Maar ook op school en dan zou iedereen hem uitlachen. Dat mocht niet gebeuren. Maar als hij zou stoppen, zou zijn droom in duigen vallen. Hij dacht diep na en kwam uiteindelijk op een idee. Hij zou doorgaan met bedplassen en overdag zindelijk zijn. Maar in de vakanties zou hij ook overdag niet meer zindelijk zijn en hij zou zijn ouders vertellen dat het kwam door iets met stress ofzo. Een goed plan. Niet geweldig. Er kon zo veel mis gaan, maar daar dacht hij nu niet aan. Hij stopte met tandenpoetsen en keek in de spiegel. Daar stond hij dan. Een jongen van 13 die net van zijn moeder een schone luier heeft aangehad, die nu duidelijk onder zijn pyjamabroek te zien was, omdat hij in zijn nachtluier gepoept had. Hij kon geen gelukkiger moment bedenken.

Hij liep terug naar de auto en stapte in. Zo, zijn we klaar voor de reis? zei Erik. Ja, antwoordde Koen. Erik startte de auto. Ga nog maar even slapen Koen, je zal nog wel moe zijn, zei Sofia. Hij keek op de autoradio. 5 uur 23. Hij was best wel moe. Nagenietend van de vakantie viel hij in slaap.

Wakker worden Koen. Koen opende zijn ogen en zag dat het alweer donker was. We gaan even wat eten en je luier verschonen en daarna rijden we meteen door naar huis. Koen gooide de deken van zich af en stapte uit. Het was een lang dag geweest die hij voornamelijk had doorgebracht met zijn gameboy, slapen, plassen en poepen. Hij was drie keer verschoond. De eerste twee keren was hij verschoond op een parkeerplaats waar bijna niemand was. De derde keer waren ze gestopt bij een benzinepomp waar het stikte van de mensen. De mensen die langs hadden gelopen hadden allemaal gewezen en hem uitgelachen. En het ergste van alles was nog dat het te warm was om een dikke broek aan te trekken, en hij dus met zijn pyjama broek rondliep, waaronder zijn luier duidelijk opviel. Voordat hij voor de laatste keer in slaap was gevallen had hij in zijn luier gepoept. Daarom liep hij nu met een ontzettend volle luier naar het restaurant waar ze waren gestopt. Hij zag dat mensen naar zijn middel keken en lachend doorliepen. Hij schaamde zich dood. Ze gingen aan een tafeltje zitten en hij voelde dat de poep door de luier gesmeerd werd. Erik ging wat eten bestellen. Er liep een familie langs. Een man en een vrouw, een dochter en een zoon. Ze gingen aan de tafel achter Sofia zitten. Vanaf zijn hoek kon de jongen Koen's hele Kruis zien. Toen de jongen zag wat Koen aan had barstte hij in lachen uit. Toen de moeder merkte dat haar zoon Koen uitlachte sprak ze hem streng toe. Erik kwam terug met het eten en Koen begon aan zijn friet.

Toen Koen halverwege zijn hamburger was, keek hij even naar de jongen. Zouden zijn vrienden ook zo reageren als ze er achter kwamen? Hij wist het niet. Hij moest er maar voor zorgen dat ze het nooit zouden ontdekken. Hij zag dat de jongen naar zijn friet greep en per ongeluk zijn drinken omstootte. De beker viel op zijn schoot en er kwam een grote natte plek bij zijn kruis. Schichtig keek hij in het rond, maar niemand behalve Koen had het gezien. Hij stond op en zei dat hij naar de WC moest. Wacht even Abel, er zit wat eten op je gezicht. Zijn moeder pakte hem vast en veegde zijn gezicht schoon. Er klonk een gilletje en toen begon het zusje: Abel heeft in zijn broek geplast, Abel heeft in zijn broek geplast. Wat? zei de moeder en ze keek naar zijn broek. Eigenlijk zouden we jou ook in de luiers moeten doen, hè Abel, grapte ze. Sofia hoorde het en draaide zich om. Ik heb er nog wel één over hoor, als je er één wil? De moeder dacht na en zei toen: Ja, dat is eigenlijk wel een goed idee. Dit is niet de eerste keer dat Abel een ongelukje heeft en misschien is een luier voor de rest van de terugweg precies wat nodig is. Ik wilde Koen nu toch gaan verschonen, dus loop maar even mee, zei Sofia. Met ze vieren liepen ze naar de dames WC. Trek je je pyjama broek uit en ga je op het verschoonkussen liggen Koen? Koen deed wat hem gevraagd werd en ging liggen. Zijn volle luier werd geopend en zijn moeder begon met schoonmaken. Toen ze klaar was kreeg hij een dikke nachtluier aan en stapte hij weer van het kussen af. Hij trok zijn pyjamabroek weer omhoog. Toen was het Abel's beurt. Ook hij moest liggen en werd schoongemaakt. Sofia pakte nog een nachtluier uit haar tas en gaf hem aan de moeder. Ze plakte de luier vakkundig vast en Abel klom weer van het kussen af. Ze liepen terug naar het restaurant, maar Abel bleef achter. Hij probeerde zijn strakke spijkerbroek over zijn dikke luier aan te doen. Laat maar, zei de moeder, en ze pakte de broek van Abel af. Samen liepen ze terug naar het restaurant.
Na tien minuten waren ze klaar met eten en stonden de twee families op. Ze liepen naar de uitgang en zeiden elkaar gedag. Als laatste kwam Koen naar buiten. Hij wilde achter zijn ouders aanlopen maar werd plotseling bij zijn schouder gegrepen. Hij draaide zijn hoofd en zag dat het Abel was. Bang keek hij naar beneden. Onwillekeurig zag hij de grote bobbel in Abel's luier. Dank je, fluisterde Abel in zijn oor. Hij drukte een briefje in Koen's hand en liep snel achter zijn ouders en zusje aan. Koen keek op het papiertje en zag een e-mailadres. Kom je Koen? riep zijn moeder. Snel liep hij achter zijn ouders aan.

Toen ze thuis aankwamen hadden ze nog drie uur gereden. Ben je nog droog? vroeg Sofia. Koen schudde zijn hoofd. Hij liep met zijn moeder naar de badkamer en ging op de grond liggen. Ik denk dat we morgen maar wat spullen moeten kopen, want die hebben we wel nodig, zei Sofia onder het verschonen. Met een schone luier aan poetste Koen zijn tanden en ging hij in bed liggen. Wat had zijn moeder bedoeld met "spullen"? Zeker een luieremmer en een verschoonkussen. Misschien zelfs wel een rompertje. Hij sloot zijn ogen en dacht aan hoe hij hier voor de vakantie had gelegen. Toen had hij een perfecte verstopplaats bedacht voor de drynites die hij zou gaan kopen. In de op één na onderste la van zijn bureau, helemaal achterin. Die plek had hij nu niet meer nodig. Hij voelde wat druk op zijn blaas en liet het lopen. Nooit meer zou een vakantie zo perfect kunnen zijn. Dacht hij.....
 
Herfstvakantie

triiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing. Koen klapte zijn boek dicht en deed zijn rekenmachine in zijn tas. Nog maar 2 uur en dan is het herfstvakantie! zei Piet, een vriend van Koen. Koen en Piet hadden het al de hele dag over de herfstvakantie en nu heropende ze het gesprek weer. Ik heb echt zo'n zin in Texel, zei Piet, echt gezellig met mijn hele familie! Jij hebt echt geluk. Ik moet thuisblijven terwijl mijn ouders leuk een week weg gaan! zei Koen. Hij keek naar de klok en schrok. O, we moeten opschieten, anders komen we te laat! Ik ga alvast, zei Piet, later. Koen pakte snel zijn spullen bij elkaar en gooide zijn tas op zijn rug. Hij keek op en zag dat hij de enige in het lokaal was met mevrouw Eigendorp. Mevrouw Eigendorp was een goede vriendin van zijn moeder. Ze kenden elkaar van babygymnastiek. Ze was een lange, blonde en over het algemeen mooie vrouw van 23. Hij pakte zijn spullen en liep het lokaal uit. Koen, wacht even, hoorde hij. Hij draaide zich om en vroeg wat er was. Had je moeder het nog niet verteld? Over de vakantie? Toen ze zag dat Koen verbaast keek zei ze, Ik had met je moeder afgesproken dat ik in de ... triiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing.... Koen schrok zich een hoedje. Dat was de tweede bel! Sorry mevrouw, ik moet nu echt gaan. Snel rende hij naar zijn volgende les.

IK BEN THUUIIIIS, riep Koen, en hij gooide zijn tas op de bank. Hij zag de koffers van zijn ouders al in de gang staan. Zijn moeder kwam naar beneden met nog wat laatste spullen. Hoe was het op school? vroeg ze. Goed hoor, zei Koen. Koen pakte de afstandsbediening en wilde gaan tv kijken, maar herinnerde toen weer zijn gesprek met mevrouw Eigendorp. Maaam, mevrouw Eigendorp zei dat er iets was met de vakantie, maar toen ging de bel en ze zei dat jij het wel zou zeggen, zei Koen. Oja, dat wilde ik net zeggen. Je vader en ik hebben besloten dat een week toch iets te lang is om alleen thuis te blijven. We wilde eigenlijk dat je naar een vriendje zou gaan, maar Inge bood aan om op je te passen en dat vond ik eigenlijk wel een goed idee. Dan kan ze je meteen ook verschonen. Koen stond aan de grond genageld. Dit had hij echt niet verwacht. Hij had met zijn ouders afgesproken om drynites te dragen en s'nachts een wekker te zetten. Ik ben blij dat je het zo goed opvat, zei Sofie, en ze bracht nog een paar spullen naar de gang.

Een half uur later waren zijn ouders klaar en namen ze afscheid. Ga je je wel gedragen? vroeg Erik. Ja papa, zei Koen, en zijn ouders stapten de auto in. De auto startte en reed weg. Koen ging naar binnen en deed zijn computer aan. Hij ging Call of Duty spelen. Hij zat al een uur te spelen toen de bel ging. Het duurde nog maar 20 seconden voordat het potje afgelopen was en hij speelde nog even door. Na 20 seconden stond hij op en rende hij naar de deur. Hij voelde dat zijn blaas erg vol zat. Hij deed de deur open en daar stond zijn wiskunde lerares. Hallo Koen, zei Inge. Hallo mevrouw Eigendorp. Noem me maar Inge hoor, zei ze glimlachend en ze trok de deur achter zich dicht. Breng jij mijn spullen even naar boven, ik moet heel nodig naar de WC, zei Inge en Koen kreeg twee koffers in zijn handen gedrukt. Snel rende Koen naar boven en hij gooide de koffers op het logeerbed. Met zijn handen bij zijn kruis rende hij weer naar beneden en hij wachtte tot Inge klaar was. Het leek uren te duren en Koen kon het bijna niet meer ophouden. Hij hoorde dat er werd doorgetrokken. Eindelijk, dacht Koen, en hij ontspande zich een beetje. Snel probeerde hij zich weer aan te spannen, maar het was al te laat. Hij voelde zijn broek nat worden en hij hield zijn handen van zijn kruis. Inge deed kwam uit de WC en keek hem verbaasd aan. Ik dacht dat je alleen nog in bed plaste? zei ze. Koen stond aan de grond genageld en zei uiteindelijk met tranen in zijn ogen: het was een ongelukje, ik moest naar de WC en toen.... Ik snap het, zei Inge, trek maar wat schoons aan. We gaan zo naar MC Donalds.

Een uur later en met een droge broek stapten ze op de fiets. Ze reden 20 minuten lang en ze praatten over van alles en nog wat. Bij de MC Donalds nam Inge een salade menu en Koen wilde een Happy Meal. Na het eten namen ze als toetje nog een MC Flurry en daarna zaten ze helemaal vol. Om half 9 vertrokken ze weer met de fiets. Toen ze nog maar 5 minuten gefietst hadden merkte Koen dat hij moest poepen. Hij kon het vast nog wel ophouden. Na nog 5 minuten voelde hij de druk echter steeds groter worden en hij ging steeds harder fietsen. Opeens kwam er een auto van links en hij remde keihard. Hij gleed van zijn zadel naar voren en verloor bijna zijn evenwicht. Op dat moment voelde hij zijn darmen samen persen en hij poepte wijdbeens in zijn broek. Inge kwam naast hem gaan en vroeg of het met hem ging. Toen hij niet antwoordde keek ze naar beneden en zag ze zijn poepbroek. Laten we maar door fietsen, dan verschoon ik je thuis wel. Koen ging zitten en voelde zijn poep door zijn billen glijden. Zwijgend fietsten ze door naar huis.

Thuis aangekomen liepen ze samen naar de badkamer en Koen ging zich schoonmaken. Laat mij maar, zei Inge, en ze deed zijn vieze broek uit, stopte hem onder de douche en begon hem te wassen. Toen hij klaar was stapte hij uit de douche en droogde Inge hem af. Toen liepen ze naar de kamer van Koen en hij klom op de commode. Inge pakte poeder en een luier uit de la en deed hem bij Koen om. Daarna pakte ze een rompertje en deed dat over zijn luier aan. Je mag nog tot 10 uur opblijven en dan gaat het licht uit, zei Inge. Oke, zei Koen. Inge liep de kamer uit en sloot de deur. Koen ging op bed liggen en pakte een boek. Dit was totaal niet hoe hij de eerste vakantiedag had voorgesteld. Hij dacht aan school en hoe hij nooit meer normaal in een wiskunde les zou kunnen zitten. Om 10 uur deed hij zijn licht uit en ging hij onder zijn dekens liggen. Hij voelde de druk op zijn blaas en ontspande zich. Hij stopte zijn hand op zijn luier en voelde die helemaal warm worden. Hij zuchtte.
 

Baby Brendie

Yay , ikke zo blij in nat luiertje :P
Hihi , heb het verhaal vandaag pas ontdekt en heb het in een ruk gelezen , heerlijk verhaal , en kan niet wachten op wat nog komen gaat.


Een dikke 10 !1 !1 !1
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Bab Diap Op vakantie zonder luiers. O 39
luiers zijn lekker Incontinentie luiers kopen in de vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
Similar threads


















































Bovenaan