vakantie luiers

cijfer

  • 1

    Stemmen: 1 1,7%
  • 2

    Stemmen: 1 1,7%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 3,4%
  • 6

    Stemmen: 4 6,9%
  • 7

    Stemmen: 4 6,9%
  • 8

    Stemmen: 15 25,9%
  • 9

    Stemmen: 7 12,1%
  • 10

    Stemmen: 24 41,4%

  • Totaal stemmers
    58
de ontdekking

hij liep naar het wc-huisje om zijn tanden te poetsen. Koen was 13 jaar en deed atheneum. hij had ook een geheim. hij was dl.
lopend naar het wc-huisje dacht hij er over na. hij had nog nooit een luier aangehad tenminste na zijn babytijd. hij beloofde zich zelf dat hij als hij thuis was een pak zou kopen en zou verstoppen in zijn bureau.
hij kwam bij het wc-huisje en begon zijn tanden te poetsen. er kwam een vrouw haar zoon jongen binnen. de jongen was ongeveer Koen's leeftijd. hij hoorde de vrouw zeggen: oke Steven, doen we het tandenpoetsen als eerste of als tweede?. Steven zag Koen staan en kon geen woord uitbrengen. als tweede dan maar, zei zijn moeder. toen gebeurde er iets wat Koen nooit had kunnen hopen. De vrouw trok de broek van Steven naar beneden en Koen zag niet een onderbroek, maar een hele natte drynite. de vrouw trok ook die naar beneden. ze pakte een washandje en begon zijn kruis schoon te maken. op dat moment kreeg Koen een idee. hij pakte zijn bekertje en liet het zo per ongeluk mogenlijk op de broek van Steven vallen. Oh sorry mevrouw, zei hij vlug. ach geeft niet, antwoorde de vrouw. tegen Steven zei ze: doe die maar niet meer aan, we laten hem wel drogen bij de tent. Steven werd rood en begon snel met tandenpoetsen. Koen bleef een beetje hangen totdat Steven weg ging. Koen ging vlak achter ze lopen. nu zou hij weten waar de tent van Steven was en want hij moest en zou er een om doen. ze liepen in de zelfde richting als zijn tent. ze liepen naar zijn tent dacht Koen, maar waarom? toen zag hij het. Steven en de vrouw waren de nieuwe buren die net waren aangekomen. snel liep Koen naar zijn eigen tent. hij liep langs de tent van zijn ouders (die al sliepen) en naar zijn eigen kleinere tent. hij deed de tent dicht en luisterde aandachtig. heb je je rompertje al aan Steven? ja mam. en ga je nu slapen? okee. en je weet het he: als je weer met een poep-drynite wakker wordt, moeten we overstappen op echte luiers. jaha, weltruste mam. weltruste Steven. Koen kleedde zich uit en dacht na. hij zou er een stelen. als de buren en zijn ouders weg waren. met die gedachte viel hij opgewonden in slaap.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
best leuk begin!

Alleen heel erg weinig, en dat is wel weer jammer dan.
Verder is het verhaal zelf wel leuk...

een 7 dus!:D

Luierfan_boy.
 
oppassen

de volgende morgen werd hij wakker en kleedde zich aan. na een lekker ontbijt pakte hij een handdoek en ging hij zwemmen. terwijl hij langs liep, zag hij door de opening van de tent dat Steven nog sliep. ook zag hij een dikke bult aan de achterkant van zijn rompertje. rustig liep Koen door naar het zwembad. daar aangekomen trok hij zijn t-shirt uit en dook hij d'r in. een kwartier later had hij genoeg en ging hij in de zon liggen. hij hoorde mensen langslopen en keek wie het waren. hij kon zijn ogen niet geloven, want wat hij zag, was geweldig. zijn ouders liepen te praten met Stevens ouders en Steven liep er achter. vlug schoten zijn ogen naar Stevens kruis en jawel hoor, Steven droeg een dikke zwemluier. Koen kom eens hier, riep zijn moeder. vlug stond Koen op en liep hij naar zijn ouders. Koen, dit is Steven en dit zijn zijn ouders Mark en Emma. Koen glimlachte en zijn moeder vervolgde: Steven heeft een klein probleempje. zowel s'nachts als overdag is hij nog niet zindelijk. daarom draagt hij altijd een luier. nu weet je waarom hij een luier draagt en kunnen jullie gaan zwemmen, sloot zijn moeder af. hup, het water in. Koen en Steven werden door hun vaders het water in gegooid en gingen toen water-tikkertje doen. Koen was midden in een achtervolging toen hij zijn moeder hoorde: Koen, wij en de ouders van Steven gaan even winkelen. blijven jullie met elkaar spelen? ja hoor, antwoorde Koen en hij wilde weer verder zwemmen toen zijn moeder zei: en kun je ook Steven's luier verschonen als dat moet? voor dat hij het wist hoorde Koen zichzelf "oke" antwoorden. Bedankt Koen, we zijn rond zeven uur weer thuis en zijn ouders vertrokken samen met die van Steven. Koen wist niet hoe hij er over moest denken dus ging hij maar verder met tikkertje. een half uur later hingen ze er uit en kleden ze zich aan. Koen was al aangekleed en ging kijken hoe ver Steven was, toen die opeens recht voor hem stond. voor Koen iets kon zeggen zei Steven zacht: ik heb gepoept. wil je me verschonen. Koen aarzelde even maar pakte toen de luiertas die Steven's moeder had achter gelaten en beval: ga maar liggen. hij zag Steven schrikken: hij had niet verwacht dat zijn poepluier in een druk zwembad verschoond zou worden. bang keek hij Koen aan. die zei: komt er nog wat van, en Steven ging snel liggen. Koen vond het geweldig: iedereen keek hoe hij Steven's vieze luier uit deed en hem met billendoekjes schoonmaakte. Koen pakte een nieuwe luier uit de tas. het was geen drynite, maar een echte luier. hij deed de luier bij Steven om en gaf hem toen hij klaar was nog een kleine tik op de kont. Steven liep naar zijn kleren en Koen pakte een andere luier uit de tas die hij in zijn handdoek wikkelde. ze liepen terug naar de tent en gingen aan tafel zitten. na een korte discussie over welk spel ze gingen doen, gingen ze maar badmintonnen. na een tijdje zag Koen de luier van Steven nat worden, maar hij liet hem er gewoon in rondlopen. na het badmintonnen gingen ze monopoly doen. ga direct naar de gevangenis. je komt niet langs start en ontvangt geen 20.000. Koen rook wat. maar dat kon toch niet? veelbetekenend keek hij naar Steven die meteen rood werd. heb je nou weer een volle luier? Seven knikte. ze begonnen aan een andere verschoning. na een stinkende luier te verwisselen gingen ze verder. om precies zeven uur kwamen de ouders thuis. en heb je Steven nog moeten verschonen? vroeg Emma. ja, 2 keer, zei Koen. oke, bedankt voor het oppassen, zei Emma. geen dank. beide families gingen eten. Steven moest meteen na het eten naar bed en Koen zei tegen zijn ouders dat hij ook moe was. na het tandenpoetsen ging hij naar zijn tent en pakte hij de luier uit zijn handdoek. hij deed hem aan en voelde zich heerlijk. hij bleef nog veertig minuten genietend liggen en viel uiteindelijk heerlijk in slaap.
 
het plan

Koen werd midden in de nacht wakker. hij voelde aan zijn luier. heerlijk. hij begon zonder nog verder na te denken te plassen.

het was zes dagen na dat Koen voor het eerst op zijn buurjongen had gepast. na de eerste keer had hij elke dag als de ouders met z'n vieren weg gingen op Steven gepast. iedereen had profijt. Steven had voor het eerst in zijn leven een vriend die geen probleem had met zijn luiers, Mark en Emma hadden een oppas wanneer ze maar wilde, Koen's ouders (Erik en Sofia) hadden gezelschap en Koen kon zonder verdacht te lijken volop met luiers in de weer zijn. ook had Koen elke keer als het mogelijk was een luier naar zijn tent gesmokkeld en hem s'nachts aangetrokken. elke ochtend als hij dan wakker werd, deed hij een jogging broek over zijn altijd volle luier aan en liep hij half slapend naar het wc huisje waar hij zijn luier weggooide. ook deze ochtend verliep zo.

Koen liep terug naar zijn plek. hij was nog moe omdat hij gisteren tot laat in de avond een boek had gelezen. aangekomen bij zijn plek zag hij zijn ouders ontbijten. hé slaapkop, kom je eten? zei zijn moeder. Koen kreunde en zij dat hij nog moe was en ging slapen. en dat deed hij.

Toen werd hij wakker. hij had een volle blaas en liet het maar lopen. hij had toch een luier om. hij voelde hoe zijn plas langs zijn benen gleed. even wist hij niet wat er gebeurde maar toen drong het eindelijk tot hem door: hij had in zijn bed geplast. hij had zijn luier uitgedaan en nu had hij in zijn bed geplast. geshockt bleef hij liggen en dacht hij na. zijn moeder zou hem zo komen wekken en ze zou meteen weten wat er aan de hand was. zelfs als hij de vlekken verborg zou ze meteen de plas ruiken. hij durfde niet naar buiten te komen, maar hij kon ook niet blijven liggen. hij moest een keuze maken, en snel. maar het was al te laat. hij hoorde zijn moeder zeggen: het duurt nu wel erg lang, ik ga hem wel wakker maken, en de voetstappen van zijn moeder naar de ingang van zijn tent. ze kon nu elk moment de tent open ritsen. in een flits wist hij wat hij ging doen. hij ging snel liggen en deed zijn ogen dicht. hij hoorde de rits opengaan. Koen, kom je er uit, het is al twaa... zijn moeder stopte met praten en zei: Koen, wordt eens wakker. met een hand werd er rustig aan zijn schouder geschud. langzaam opende hij zijn ogen. zo slaperig mogelijk zei Koen: wat is eeer. Koen, antwoorde zijn moeder, je hebt in je bed geplast. sta maar even op en doe je vieze kleren maar uit. Koen gehoorzaamde. hij trok zijn pyjama uit en trok een schone onderbroek aan. daar over deed hij zijn jogging broek. Ga nu maar eten, ik ruim de viezigheid wel even op. Koen deed wat hem gezegd werd en liep naar de tafel. Wat is er? zei zijn vader. niks, antwoorde Koen vlug. het plan verliep goed. hij moest nu niet te blij klinken. stil at hij zijn broodjes op.

De rest van de dag verliep normaal: Koen en Steven Risk doen, Erik en Mark waren boodschappen aan het doen en Sofia bracht haar tijd door kletsend met de moeder van Steven. terwijl hij zo gewoonlijk mogelijk Zuid-Afrika aan het veroveren was, probeerde hij toch elk woord van het gesprek van zijn moeder op te vangen. ik denk niet dat het nog eens zal gebeurt hoor, hoorde hij zijn moeder zeggen, maar als hij nog een keer in een nat bed wakker wordt, denk ik dat ik hem toch over moet proberen te halen om ook luiers te gaan dragen. tenminste voor de rest van de vakantie. hij hoorde Emma zeggen: ik denk dat hij het wel zal begrijpen, zeker nu hij weet dat sommigen ook overdag een luier om moeten. ja, zei zijn moeder, en het is beter dan wakker worden in een nat bed. dat is het zeker, zei Emma.

Koen voelde zich glimlachen. twee zessen en een vijf tegen een twee en een vier. Zuid-Afrika was van hem. zijn plan werkte.
 
Missie volbracht

Koen? vroeg zijn moeder. Koen werd slaperig wakker en keek naar zijn moeder. langzaam kroop hij uit zijn slaapzak. ga je maar even omkleden, zei zijn moeder en Koen trok zijn natte pyjama uit en een schone broek aan. hij liep naar de tafel en zag dat zijn vader er niet was. vast winkelen. hij dacht aan net. meestal kon hij niet uitslapen maar vandaag had hij zich gedwongen om het toch te doen. eerst was hij om vijf uur wakker geworden. hij had zijn telefoon op tril-wekker gezet om niemand anders te wekken. toen had hij geplast. nadat hij weer in slaap was gevallen werd hij ook om acht uur wakker. hij wist dat dat te vroeg was en wonder boven wonder was het hem gelukt om weer te gaan slapen. hij zag zijn moeder komen en nam snel een hap van zijn croissant. zijn moeder ging tegen over hem zitten en begon te praten: Koen, ik denk dat je weer luiers moet gaan dragen. tenminste deze vakantie en alleen s'nachts. Koen zei niks en zijn moeder vervolgde: ik snap dat je het niet leuk vind maar het is voor jou ook beter. toen zei Koen: ik snap het. en ik hoef tenminste overdag geen luier net zoals Steven. Precies, zei Sofia. je krijgt trouwens de zelfde als Steven. ik kan je wel een luierbroekje geven, maar ik denk niet meer dat dat bij jou werkt. die gaan lekken, bedoel ik. oke, antwoorde Koen, ik ga naar het zwembad. hij stond op en pakte zijn handdoek. we gaan om zeven uur eten met Steven en zijn ouders, zei zijn moeder, dus ben je om zes uur terug? Ja mam, en hij rende naar het zwembad. bij het zwembad kwam hij Steven tegen en samen gingen ze zwemmen. het was al bijna zes uur voordat ze zich snel naar de tent haastten.

om half zeven was het zo ver en reden ze naar het restaurant. de ouders van Steven hadden een busje dus ze konden allemaal in één auto. de ouders van steven zaten voor in, de ouders van Koen zaten in het midden en Steven en Koen zelf zaten in de twee stoelen achterin en speelden galgje. terwijl Koen een nieuw woord aan het bedenken was, kwam er een gedachte in hem op. hij concentreerde zich en ontspande zijn blaas. hij voelde een beetje plas naar buiten komen. zonder dat iemand het merkte keek hij snel even naar beneden. hij zag nog niks. weer liet hij een beetje plas lopen. snel keek hij naar beneden en nu zag hij een donkere vlek ter grote van een tennisbal. hij stopte. hij bedacht snel een woord en deed alsof er niks aan de hand was.

bij het restaurant aangekomen bestelde ze wat brood en gingen ze zitten. kunnen jullie niet even gaan voetballen, stelde Emma voor, en Koen en Steven stonden op en gingen voetballen. een kwartier later werden ze geroepen en renden ze terug naar de tafel. het eten verliep verder normaal en om half negen reden ze terug naar de camping. Koen merkte dat de plek al weer opgedroogd was. hij liet nog een keer wat plas lopen totdat er weer een cirkel van gelijke grootte was.

aangekomen bij de camping gingen Koen en Steven risken en de ouders gingen kletsen. na een halfuur kwam Koen's moeder. Koen, je vader en ik gaan even weg. er is hier ergens in de buurt een wijnproeverij en er is vanavond korting. we gaan daarna ook nog naar een speciaal nacht-museum waar we ook blijven slapen. ik heb het met Emma besproken en die vond het goed om op je te letten. dus die doet ook je luier om. Steven keek verbaasd op. Koen's moeder vervolgde: is dat goed? Jahoor, antwoordde Koen, lijkt me wel leuk, een keertje logeren. we zijn pas overmorgen terug: we willen ook nog andere dingen doen, zei Sofia. Jahaa, zei Koen en hij gaf zijn moeder snel een kus. doei Koen, zei zijn moeder en ze liep naar Koens vader. nadat Koen's ouders vertrokken waren, kwam Steven's moeder naar ze toe. over een halfuurtje kunnen jullie opruimen, is dat goed? in koor antwoorden ze: ja. en Emma liep terug naar haar man. op eens zei Steven: ik wist niet dat jij ook een luier om moest. eeeh, zei Koen, dit is eigenlijk de eerste keer. ik plas nu al een paar dagen in bed. ik weet niet waarom. snel gingen ze door met spelen, ze hadden immers nog maar een halfuur.

een halfuur later kwam Steven's moeder weer. ze ruimden met z'n drieën het spel op en liepen naar het wc-huisje. Koen begon met tandenpoetsen terwijl Steven schoongemaakt werd: het was best beschamend want er waren meisjes van hun leeftijd en Steven had een poep-luier. toen Steven schoon was en iedereen klaar was met tandenpoetsen gebeurde het eindelijk. Koen, kom eens hier, hoorde hij Emma zeggen. Koen draaide zich om en zei zo onschuldig mogelijk: wat is er? Ik denk dat je in je broek hebt geplast zei ze en Koen keek naar zijn kruis. ik had het niet gemerkt, loog Koen. voor hij het wist lag hij op de grond en werd hij, onder gegiechel van de zelfde groep meisjes, schoongemaakt.

ze liepen weer terug en nu was koen de gene die naakt moest. aangekomen bij de tent kregen ze meteen hun luier om. hij zag dat Emma ook twee rompertjes in d'r hand had. geluierd en met een rompertje aan lag Koen op zijn luchtbed, wat verplaatst was naar Steven's tent, en hij wist het nu zeker: dit was de beste dag van zijn leven.
 
een goede nachtrust

Koen lag op zijn rug. hij voelde aan zijn kruis. even wachtte hij, maar snel ontspande hij zich. hij voelde een warme vlaag door zijn luier gaan. hij wreef over zijn kruis. steeds sneller, steeds sneller. opeens stopte hij. hij kreeg een gedachte. zou hij het doen? zou hij zo ver gaan. niemand zou het erg vinden. ze maakten dit toch dagelijks bij Steven mee. hij ging op zijn knieën zitten en begon te persen. hij voelde een grote drol naar buiten komen. toen hij klaar was ging hij weer liggen. de drol verspreidde zich in zijn luier. hij begon weer over zijn kruis te wrijven en kwam binnen twee minuten klaar. hij ging op zijn zei liggen en ging weer slapen. hij wist dat deze dag nog beter zou worden dan de vorige.

Jongens, zijn jullie al wakker? Emma kwam de tent binnen. Koen deed zijn ogen open en zag dat Steven al wakker was. Komen jullie eten? We hebben verse croissantjes. Snel stonden Steven en Koen op om te gaan ontbijten. Ik zie dat jullie allebei een erg volle luier hebben. Steven ging zitten maar Koen stond aarzelend bij zijn stoel. Je kunt wel gaan zitten hoor Koen, ik zal jullie zo wel verschonen. Koen ging zitten en voelde de zachte brij door zijn luier gaan. In stilte genoot hij niet alleen van zijn croissantje.

Na het ontbijten wilden Koen en Steven gaan pesten, maar nog voordat ze de kaarten gepakt hadden, riep Emma ze al. Eerst werd Steven onder handen genomen. Ook al had Koen het al zo vaak gezien, hij vond het nog steeds extreem opwindend om te kijken hoe Steven verschoont werd. Toen Steven klaar was, was het de beurt van Koen. Toen Koen ging liggen en Emma zijn romper open deed, was hij opeens heel blij dat hij s'ochtends klaar was gekomen. Toen Emma hem helemaal schoon had gemaakt, werd zijn luier opgerold en wilde Koen al weer opstaan. Hohoho jongeman, dat gaat zomaar niet! zei Emma, Ik weet nog wel dat je gisteren in je broek plaste! Je krijgt vandaag overdag ook een luier om en alleen als het goed gaat zal ik het je ouders niet vertellen. Koen ging akkoord en ging weer liggen.

Nadat ze alle twee een schone luier aan hadden, zochten ze het pak kaarten en gingen ze pesten. Na het tweede potje zag Koen, terwijl hij wat kaarten van de grond opraapte, dat Steven zijn luier al weer had volgeplast. Hij dacht na. Als hij zijn luier zou gebruiken, zou hij waarschijnlijk van zijn ouders ook overdag luiers moeten dragen. Dat zou betekenen dat hij ze misschien ook wel op school zou moeten dragen. Het zou ook betekenen dat hij dag en nacht luiers mocht dragen en gebruiken. Het was een moeilijke keuze en Koen besloot hem uit te stellen tot hij moest.

Na het pesten vroeg Steven of Koen wilde tafeltennissen. Ze pakte de spullen en liepen naar de tafeltennistafel. Het was erg leuk bij het tafeltennissen en Koen en Steven waren ongeveer even goed. Na twintig minuten moest Koen plassen. Dit was het moment, wist hij. Als hij nu niet naar de wc zou gaan, zou hij ook overdag een luier moeten dragen. Ik ga even naar de wc, zei Koen. Hij legde zijn batje neer en rende naar het wc-huis. Hij was er nu bijna en ging wat minder hard lopen. Hé jij daar, kom eens hier. Koen keek naar rechts en zag een paar meisjes bij een tent zitten. Ja jij Ja, kom eens hier, zei de middelste. Ze had lang, blond haar en een mooi lichaam. Koen voelde zich rood worden en liep naar ze toe. Wat ben jij van plan meneertje? vroeg het meisje helemaal links. Eeh, ik ging gewoon naar de wc? De meisjes giechelden. Jij? naar de wc? Ik dacht het niet mannetje! Hij werd door vier meisjes vastgepakt en de vijfde ging voor hem staan. Het was het blonde meisje. Hij keek in haar gezicht. Het was geen spottende lacht wat hij zag, maar medelijden. Toch liep ze naar hem toe en kietelde ze hem. Na een paar seconden was het al gebeurd. De meisjes lieten hem los en gingen voor hem staan. Ze lachten hem allemaal uit, behalve het meisje dat hem gekieteld had. Ze keken elkaar een paar seconden aan en toen draaide Koen zich om en liep hij langzaam weg. Hij kwam bij de tafeltennistafel. Wat zie jij er sip uit, zei Steven. Ik heb een natte luier, antwoordde Koen. Oh, zei Steven. Ze gingen nog tien minuten door met tafeltennissen en keerden toen terug naar de tent.

Emma zat bij de tent een boek te lezen. Zo, zei ze, zijn jullie nog droog? Steven zei nee en Koen keek bedroefd naar de grond. Zal ik jullie maar even verschonen dan? zei Emma, Of ik heb eigenlijk een beter plan. Ik doe jullie een zwemluier aan en dan kunnen jullie nog even zwemmen. Koen en Steven gingen akkoord en ze liepen met z'n drieën naar het wc-huis.

Om zeven uur waren Koen en Steven uitgezwommen en liepen ze terug naar de tent. Daar waren de ouders van Koen al weer terug. Koen's moeder liep naar hem toe en zei: Koen, wat fijn om je weer te zien. Ze pakte hem bij zijn arm en zei: Ik heb even met Emma gepraat en ik denk dat we je ook overdag een luier om moeten doen. Koen zei niets en keek naar beneden. Ik heb een idee, zei zijn moeder opeens, We doen je de rest van de vakantie ook overdag een luier aan en als we thuis komen zien we wel verder, oké? Oké mompelde Koen. Hij liep naar de tent maar zijn moeder riep hem terug: Je moet nog een schone luier aan Koen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Bab Diap Op vakantie zonder luiers. O 39
luiers zijn lekker Incontinentie luiers kopen in de vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 84
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
Similar threads


















































Bovenaan