Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur

DL_Steven

Luiers maken deze planeet een stuk beter!!!
Na een tijdje afwezig te zijn geweest op dit forum vond ik het tijd om weer is terug te komen. Om een leuk verhaal te maken heb ik besloten één van mijn eigen ervaringen op te schrijven. Deze ervaring heeft er niet voor gezorgd dat ik luiers interessant begon te vinden, maar deze ervaring heeft bij een latere ervaring waarschijnlijk wel ervoor gezorgd dat ik luiers interessant begon te vinden. Maar dat vertel ik misschien wel een andere keer. Terug naar het onderwerp, ik wil nog even zeggen dat ik hier en daar het verhaal een beetje opleuk, maar alles is echt gebeurd. Verder zal bij bepaalde gebeurtenissen ook nog onderaan de alinea nog wat meer informatie staan. Deze stukjes zijn niet relevant voor het verhaal, maar voor jullie is het misschien wel leuk. Ten slotte wil ik nog even zeggen dat ik geen echte namen in dit stuk zal gebruiken. Dat was alles. Geniet van het verhaal!

Deel 1

Eindelijk was het dan zover. Vandaag ging ik naar Mike om samen met hem en mijn vrienden op vakantie te gaan. Ik heb er lang naar uit gekeken. En Mike, Ruub en Loek vast ook! Maar ik vergeet mezelf voor te stellen. Ik ben Roy, een 13 jaar oude jongen. Ik heb 3 goeie vrienden; Mike, Ruub en Loek. Ook zij zijn allemaal 13 jaar oud. Een tijdje geleden kwam Mike met de vraag of we met hem mee wilden op vakantie naar Oostenrijk. We reageerden allemaal erg enthousiast en al snel was alles geregeld met zijn en onze ouders*. Het was alleen nog wachten op de zomervakantie. En vandaag was het zo ver.

*[We hadden het geluk dat Mike de eerste twee weken op vakantie ging en wij pas in de latere weken. Hoewel Ruud eerst niet mee zou kunnen omdat hij in de tweede week al op vakantie zou gaan waren zijn ouders zo vriendelijk het speciaal voor ons een week te verzetten.]



Na mijn spullen te hebben ingepakt zat ik ongeduldig te wachten tot het kwart voor 2 was. We moesten namelijk om 2 uur bij Mike zijn en om kwart voor 2 zou mijn moeder me erheen brengen. We moesten er al om 2 uur zijn zodat we alles nog even goed konden doornemen en we zouden er ook nog een gezellige middag van maken om alvast in de vakantiestemming te komen, maar we zouden pas de volgende dag rond 6 uur 's avonds gaan, zodat Mike's ouders nog even goed konden uitslapen voor de reis en genoeg tijd hadden om de spullen in hun auto te doen (ze hadden zo'n auto met nog 3 extra stoelen en wonderbaarlijk genoeg ook nog een vrij grote kofferbak). Hoe dan ook, toen het eindelijk kwart voor 2 was pakte ik mijn spullen en ging bliksemsnel in de auto zitten. Eindelijk ging ik naar Mike!

Ik kwam als eerste aan bij Mike. Eenmaal binnen begroete ik hem, zijn ouders en zijn zus Julia*. Mijn moeder pakte een stoel en schoof aan bij Mike's ouders die lekker zaten te kletsen. Ik vroeg aan Mike waar ik mijn spullen kon laten. 'Op mijn kamer. Wacht, ik kom gelijk met je mee, dan kan ik je dat filmpje waar ik het over had gelijk aan je laten zien!**' zei Mike. Ik ging vlug met hem mee naar boven. Eenmaal in zijn kamer gooide ik mijn tas met spullen neer en wou op de stoel in zijn kamer gaan zitten, toen mijn ogen vielen op het pak drynites dat op zijn bed lag...

*[Mike's oudere zus. Ze is 15. Ze is altijd erg aardig tegen mij en mijn vrienden en zo nu en dan gaan we ook met haar om. Je zou dus kunnen zeggen dat ze deels bij ons vriendengroepje hoort.]

**[Het was een filmpje van één of andere man die een idiote stunt deed en iemand had daar een remix van gemaakt].



Wordt vervolgd...
 

DL_Steven

Luiers maken deze planeet een stuk beter!!!
Had een beetje vrije tijd over, dus hier alvast een kort stukje extra voor jullie.

Deel 2

Nu zal je waarschijnlijk denken dat ik het raar vind dat er een pak drynites op het bed van één van mijn beste vrienden staat. Maar dat is niet het gene wat me opvalt. Het is alleen de plek waar het staat die ik raar vind. Mike heeft namelijk last van bedplassen*. Hij is bijna elke nacht wel nat. Hetzelfde geld voor Loek**. Ook hij heeft last van bedplassen. Alleen draagt hij pampers in plaats van drynites. Hij is namelijk een beetje klein voor zijn leeftijd en zijn heupen zijn niet zo breed waardoor hij ze nog wel aan kan. Loek wil dit natuurlijk liever niet omdat de plaatjes wel erg kinderlijk zijn, maar omdat zijn ouders zo goedkoper uit zijn, moet hij ze gewoon aan van zijn ouders. Maar goed, terug naar het verhaal. Ik vond het dus vreemd dat die drynites op zijn bed stonden, want normaal doet hij ze in de kast, want hij schaamt zich er een beetje voor. 'Waarom staan je drynites op je bed?' vraag ik aan Mike. 'Oh, dat is omdat mijn moeder vandaag alvast een paar spullen gaat inpakken en als ze perongeluk de drynites mee inpakt hebben we vanavond een probleem.' 'Ah, oké.' zeg ik met zo'n ik had het kunnen weten blik. Ondertussen gaat beneden de bel. Snel stormen we naar beneden. Ruub of Loek is er!

*[Hij heeft er altijd al last van gehad. Na een bepaald moment vertelde hij het me gewoon.]

**[Toen we ooit bij Loek verstoppertje speelden, verstopte ik me in zijn kast en stootte een pak pampers omver. Hij besloot het toen eerlijk te vertellen aan ons.]



Wordt vervolgd
 
  • Like
Waarderingen: rog

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Heel goed begin!
En bij verhalen over bedplassende tienerjongens heb ik altijd zo'n soort van déjà vu gevoel ;-)
Pakken drynites op je bed komt me nog bekend voor van vroeger.
 

DL_Steven

Luiers maken deze planeet een stuk beter!!!
Sorry voor het lange wachten, maar hier is weer een nieuw deel. ;)

Deel 3:

Snel doen we de deur open. Tot onze vreugde zijn het Ruub en Loek die tegelijk zijn aangekomen. Na iedereen te hebben begroet gaan Loek en Ruub met ons mee naar boven en schuiven hun moeders ook aan bij onze de moeder van Mike en mijn moeder. Julia gaat ook naar boven. Terwijl wij Mike's kamer binnengaan, zie ik Julia de deur van haar kamer opendoen en maar binnen gaan. Ik kon maar kort haar kamer binnenkijken voor ze de deur weer dicht deed, maar ik had lang genoeg gekeken om er zeker van te zijn dat wat ik op Julia's bed zag staan, een pak drynites was (alleen dan de meisjes versie). Dit verbaasde me. Ik wist dat Mike een probleem had, maar dat Julia ditzelfde probleem had... Ik vroeg aan Mike of dit inderdaad waar was. 'Oh dat? Ja, haar blaas is volgens de dokter niet zo sterk. Na een druk avondje of als ze erg moe is, wil ze nog wel is in bed plassen. Daarom heeft mijn moeder dus een week geleden een pak voor haar gekocht. Ze wil ze alleen liever niet aan. Nu heeft mijn moeder gezegd dat als ze nog een keer in haar bed plast ze er echt eentje aan moet de volgende keer. Waarom het nu op haar bed staat weet ik niet...' was Mike's antwoord. Net toen hij uitgesproken was hoorde we Julia vanuit haar kamer naar haar moeder roepen. Haar moeder kwam naar boven en ging jaar kamer binnen en vroeg wat er was. Nieuwsgierig als ik was, zei ik tegen mijn vrienden dat ik even naar het toilet ging. Ik liep de kamer uit, deed de deur dicht en ging de badkamer in, maar in plaats van te gaan plassen, ging ik met mijn oor tegen de muur aan (Julia's kamer zit naast de badkamer) staan luistervinken. Ik vermoede namelijk dat dit over die drynites op haar bed kon gaan en ik was gewoon heel nieuwsgierig. Helaas praatten ze allebij niet heel hard en kon ik nauwlijks horen wat er werd gezegd. Ik ving alleen woorden op die ik dacht te herkennen aan de klanken. Ik dacht de woorden vakantie, avond en drynites(!) te horen (zeker weten doe ik het niet. Het is al een tijdje geleden gebeurd natuurlijk). Net toen ik dacht dat er niks meer te horen viel, verheef Mike's moeder heel even haar stem. Ik kon haar nog steeds niet goed horen, haar stem was alleen luider. Vervolgens hoorde ik Julia nog iets vluchtig en ietsje luider iets voor mij onverstaanbaars zeggen, waarna het heel even stil was en er vervolgens een vlakke knal (het klonk geloof ik niet heel hard, maar ik wist geen andere manier om het te schrijven). Waarschijnlijk had Mike's moeder op Julia's bureau of zoiets geslagen. Ik hoorde Mike's moeder haar kamer uitlopen en zeggen dat ze het er later nog over zouden hebben. Ik ging weer naar Mike's kamer.



Het was rond 8 uur. De moeders van Ruub, Loek en mij waren allang weg. Nadat ze waren vertrokken gingen we met z'n allen eens lekker feesten om in de vakantiestemming te komen. We begonnen met toepen, waarna we met z'n allen lekker een film keken en vervolgens nog een potje gamen. Ondertussen aten we allemaal lekkere dingen zoals chips. Daarna aten we lekker friet met veel saus en frikandellen, waarna Mike's moeder besloot dat het misschien handig was als we alvast gingen douchen. Maar... Er was een onaangename verrassing...

Wordt vervolgd
 

DL_Steven

Luiers maken deze planeet een stuk beter!!!
Heb het druk op het moment, dus kan helaas geen nieuw deel posten. Sorry hiervoor.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
DL_Steven is op 23 januari 2018 voor het laatst gezien op het forum. De kans dat hij het verhaal af gaat maken lijkt me te verwaarlozen...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 83
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
Similar threads


















































Bovenaan