Nog niet klaar Vakantie naar Madrid

Remco1992

Nieuw lid
Dit is geen waargebeurde verhaal.
Het gaat over Sophie en haar ouders die op vakantie gaan naar Madrid.
Veel leesplezier!

Deel 1

Jack keek op de computer dat er nog een rustgevend vakantie is na zo heftige jaartje. Die ze hebben doorgemaakt. Jack slaagde al paar dagjes al niet in om echt zo reisje te vinden. Wat hem erg onrustig begon te maken. Keek Mara erg gerust naar Jack.'' Gaat het wel lieverd?'' vroeg ze bezorgd. Jack keek Mara aan.'' Ja, alles wel prima. Alleen vind ik geen fijne vakantie nog voor ons gezin.'' O, lieverd! Dat komt best wel goed.'' zei Mara. Ze ging weer verder ging met haar boodschappen uitpakken. Sophie kwam ineens naar binnen gestormd en riep hard.'' Hoi Ma en pa, ik ben thuis en ga nu op de bank relaxen van school.'' Dat ga jij nu niet eerst doen dame. Eerst nog mij helpen met de boodschappen uit pakken en erna met je huiswerk gaan de slag.'' zei Mara streng. Sophie zuchten hard en stond op om Mara te helpen met de boodschappen op te ruimen. Werkt Sophie zoals altijd weer erg moe van alles en iedereen.'' Mam, de boodschappen zijn klaar en nu ga ik naar boven mij huiswerk maken. Tot zomenteen!'' Sophie rende naar boven toe naar der kamer. Schreeuwde Mara.'' jonge dame! Je gaat voorzichtig naar boven toe en volgende keer ruim je spullen op.'' Sophie negeerde dat en begon met het maken van haar huiswerk.

Het het maken van haar wiskunde keek ze op de klok hoe laat het is.* O, jee! Nog kwartiertje dan gaan we vast eten?* dacht Sophie. Ze legt haar schoolboeken en huiswerk in der tas en liep weer naar beneden toe.'' Zo dame! Je mag al zitten hoor aan tafel. De eten komt er zo eraan.'' Sophie keek verbaasd wat Mara tegen haar zei.'' Nou Mama! Ik ga op deze manier niet met jullie zitten hoor!'' Mara keek erg boos naar Sophie.'' Wel Respect tonnen jonge dame! Anders krijg je het weekend straf of avond zeg het maar.'' Sophie zei al niks meer en ging al meteen op de stoel zitten en wachtend op het eten wat er komt. Jack stond op van zijn pc. Hij begon ineens erg vrolijk te doen.'' We gaan naar Madrid op vakantie! We gaan precies na het weekend dat de zomervakantie begin en dan gaan we 4 weken daar naar toe.'' Zo, dat is echt gaaf na zo heftige jaartje die we hebben meegemaakt dan is het extra fijn dat we op zo avontuur gaan.'' zei Mara erg blij. Sophie kreeg een kleine glimlach op der gezicht. Zei ze met volle trots.'' Yes, eindelijk zo iets super leuks en veel beter dan die rot school steeds.'' Mara knikte haar hoofd.'' O Sophie! Je moet je dan wel gedragen hé, als we op vakantie gaan. Anders gaan we regels bepalen voor je en dan wordt het echt niet leuk.'' Sophie werkt er beetje stil van wat haar moeder zei. Keek ze half weg.'' oké mama! Zei Sophie.

Mara zet de saus en de pasta op de tafel.'' We gaan nu gaan eten. Eet Smakelijk!'' zei ze. Jack zei dat tegen Mara terug .'' Eet smakelijk!'' toen gingen ze eten. Ze waren elke minuut helemaal stil totdat Mara vroeg aan Sophie.'' Hoe was het vandaag op school?'' Sophie keek met een vieze gezicht.'' Het was echt vreselijk vandaag. Ik wide leren in de tussendoor en mij vriendinnen Amber en Lydia stonden steeds te praten. Zo, waar werkt ik zo moe van en zei er wat over. Meteen was er ruzie en mocht van een docent de schoolbord schoonmaken dat ik iets zei. Maar verder wel saai maar ja,'' zei Sophie zuchtend.'' Mara keek teleurgesteld naar Sophie.'' Waarom nou dit gedoe beetje jammer en vooral in een na laatste schooldagje voor de vakantie. Beetje zonde.'' Sophie was klaar met eten en vroeg aan haar ouders.'' Mag ik al van tafel af? Ik wil nog huiswerk maken voor de laatste dag die ik moest inleveren voor mij straf.'' Ja, is goed lieverd!'' zei Jack. Sophie liep naar de trap toe. Dat Mara haar terug riep.'' Je gaat niet stiekem bellen.'' Sophie knikte.'' Nee hoor mama!'' Sophie liep zachtjes op de trappen naar boven en begin verder met haar huiswerk maken.


Als de zinnen niet kloppen, Sorry. Ik kan af en toe niet goed de zinnen goed schrijven.
Dan weten jullie dat.
 

Remco1992

Nieuw lid
daar komt die weer!
Deel 2 Vrijdag Voor de vakantie

Het was half 1. Sophie kwam erg blij thuis.'' Mam en Pap! Hallo, ik ben geslaagd dit jaar en volgend jaar naar 4 VWO.'' Mara keek trots naar Sophie.'' Dat is geweldig lieverd! Dat je over bent de volgende schooljaar! We hebben voor jouw verassing boven in je kamer gelegd.'' Sophie keek erg blij naar Mara en vroeg aan haar.'' Is Jack al thuis?'' Mara knikte van,'' nee hij is nog niet thuis. Hij is nog op werk en de verassing had hij gisteren al gehaald.'' Sophie kreeg een glimlach ervan. Ze rende naar boven in haar kamer. Dat de pakje en de brief op de cadeautje stond. Sophie keek met volle nieuwsgierigheid naar het pakje die ze als eerste open wilt maken wat ze volgens open deed. Ze keek met grote ogen naar de verpakking.* dit zijn toch niet wat ik denk?* dacht ze geschrokt. Ze deed de pak open en ze keek met grote ogen van verbazing.'' Luiers, wat moet ik daarmee? Ik ben geen klein kind.'' zei ze boos. Mara hoorde Sophie heel hard. Klopt ze aan bij haar deur.'' Wat is er aan de hand lieverd?'' vroeg ze. Sophie keek erg vel naar de pak. Zei ze boos naar Mara.'' Ga weg! Dit kan je mij niet aan doen als ik geslaagd ben van mij schooljaar zelfs.'' Mara klopte nog paar keer.'' Het heeft daar niks mee te maken. Je moet je gewoon gedragen tegen ons jonge dame! Daar hebben we jouw erg op gewaarschuwd. Nu ook, gedraag je niet. Dan kom ik nu bij jou binnen om je luier om te doen. Of je gaat je gedragen. als je ze weg doet krijg je er echt spijt van Sophie. Denk er maar over na deze dag. totdat je keuze is gemaakt. Mara doet haar deur op slot en erna een bezem op de deur. riep Mara.'' Je kunt beter snel een keuze maken. Want je moet ook naar de WC misschien straks en dat is nou niet mogelijk. Dan moet je wel in je luier doen.'' Sophie keek erg boos naar de raam toe..* Waarom doet ze mij dit aan. Ik mag niet eens mij zelf zijn en meteen vieren dat ik jaartje verder ben?* dacht ze boos. Ze pakt haar telefoon en leest haar appjes van dat ze geslaagd is.* Ik ga dit echt tegen niemand zeggen. Anders sta ik echt van paal en wordt ik echt gepest in de nieuwe jaar wil ik ook niet.* dacht ze.

Half uur later moest ze echt naar de WC. Ze kreeg er zoveel spijt van wat ze allemaal heeft gedaan. Besloot Sophie Mara te appen.'' Mam, ik zal mij beter gedragen. Sorry! Dat ik zo gemeen was deze jaar! Zal ik zeker het zo min mogelijk doen.'' Na even gewacht te hebben. Heeft Mara terug gereageerd. Sophie keek op haar telefoon en lees het rustig en zachtjes op.'' oké lieverd! Dan kom ik nu naar boven om je deur open te maken. Dan spreken we af dat je netjes en aardig blijft. Anders is deze maatregel de nieuwe regel.'' Sophie keek met opluchting op haar telefoon en schreef.'' Dankjewel Mam! Ik zal dat doen en anders moet ik maar gestraft worden!'' Sophie schreef dat en wachten af op Mara. Ze kwam er al gauw aan en deed de bezem en de deur open. Sophie rende vrolijk naar Mara om een knuffel te geven. Wat Mara volgens toeliet.'' Sophie, heb je de brief al open gemaakt?'' zei Mara na dat ze elkaar geknuffeld te hebben. Sophie keek naar de brief.'' O, nee nog niet gedaan! Sophie liep naar haar brief toe en doet hem voorzichtig open.'' Zo, geven jullie mij 250 euro! Dat is een aardige verassing.'' zei Sophie blij.'' Ja lieverd! Deze geld is voor de vakantie en kan je toffe dingen halen. Dat heeft mede te maken dat je het zo goed deed op school.'' Sophie legde de geld op een veilige plek en zei tegen Mara.'' Dankjewel mama! Daar ben ik erg blij mee.'' Mara keek erg blij dat haar dochter ze blij is.'' mooi zo! Kom je naar beneden je favoriete thee drinken?'' vroeg ze.'' Mam! Ik ga eerst naar de WC en dan kom ik naar de huiskamer toe.'' oké lieverd! Dan zie ik je zo en doe ik de thee koker aan.'' Mara ging haar kamer uit. Sophie keek erg blij, omdat ze geen gedoe kreeg. Ging ze naar de WC haar behoefden doen. Even later kwam ze naar beneden en de kamer ziet er feestelijk uit!'' O mam! Hier maak je mij echt blij mee.'' Mara knikte blij en legde haar thee bij de bank. Waar ze meestal zitten.'' zo! Heb je al zin in de vakantie?'' vroeg Mara aan Sophie.'' Ja hoor mam! Heb er vooral zin in om veel nieuwe dingen te gaan doen.'' Mara kreeg een glimlach en ze praten verder totdat het 5u was geworden.

Mara zei tegen Sophie.'' Als je wil kan tv kijken. Ik ga nu beginnen met koken. We gaan vandaag verschillende vleesjes eten en patat en een luxe salade en pap is in zijn kamer omdat hij moe is.'' Sophie zei,'' oké!'' begon ze tv te kijken naar pokemon. Wat ze erg leuk vindt om te kijken. Een uur later is het eten klaar en zei Mara.'' iedereen aan tafel!'' riep ze. Sophie deed de tv uit! ging ze direct op de stoel zitten wachtend op Jack.'' goed zo lieverd! Je weet het nu pas wat ik daar mee bedoel goed bezig!'' zei Mara die naar de pannen weer gericht is. Jack kwam langzaam naar binnen en kwam aan tafel zitten.'' Lieverd! Sophie heeft gekozen om zich beter en netjes te gaan gedragen en vanaf nu is het een regel als ze niet gedraagt doet ze hem om. Wat we hebben afgesproken.'' Jack keek trots naar Sophie.'' O gelukkig! Dat je voor deze keuze hebt gemaakt. Dat laat zien dat je toch bent volwassen. Maar er echt aan houden. Anders maak je ons teleurgesteld.'' zei Jack. Het eten stond nu op tafel en Mara ging ook zitten.'' Eet smakelijk!'' zei Mara en volgens Sophie en Jack. Ze genoten van het eten en de klok tikte hard.'' Zo, al half 8!'' zei Sophie verbaasd.'' Ja lieverd! Als je wil mag je van tafel afgaan. Als je wel iets rustig doet.'' Natuurlijk mam! Ik ga dan DVD kijken!'' Sophie stond op en ging naar de TV en deed de film aan totdat het bedtijd is.


Als de zinnen niet kloppen, Sorry. Ik kan af en toe niet goed de zinnen goed schrijven.
Dan weten jullie dat.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Best leuk verhaal, inderdaad lopen de zinnen niet altijd even lekker maar, merk wel dat jij je best hebt gedan om het zo soepel mogelijk te laten lopen.
En eerlijk gezegd is het best leesbaar. ;)
Ga zo door.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Je grammatica is zoals je zelf al aangeeft niet je sterkste punt maar als je het weet dan zie je ook dat je wel de moeite hebt genomen om het zo leesbaar mogelijk te maken daarom wacht ik graag op het volgende deel
 

Remco1992

Nieuw lid
daar komt die weer!
Deel 3 Zondag, de vakantie kan nu echt gaan beginnen.

Sophie was erg vroeg wakker geworden. Ze keek naar de wekker.* Zo vroeg!* Ging ze weer verder slapen en dat lukte zeer makkelijk.'' Sophie, nu echt wakker worden! Goedemorgen!'' zei Mara. Sophie werkt wakker en zei tegen Mara.'' Goedemorgen!'' Mara keek blij naar Sophie.'' Lieverd! We gaan over een twee uurtjes weg en zorg dat je alles goed hebt ingepakt en heb gegeten.'' zei Mara. Sophie begin meteen met omkleden in haar zomerjurk en schandalen. 2 uur later was Sophie er helemaal klaar voor de reis. Mara en Jack stonden voor de deur en zag dat Sophie met haar koffie en tas komt.'' mooi op tijd! Kunnen we meteen gaan.'' Sophie keek blij en rilde haar tas en koffer mee naar de vliegveld. Stapte Sophie blij in de auto en haar ouders. Na even in de auto te zitten kwamen ze op de vliegveld. Jack plaatste de auto op de plek die hij 4 weken heeft betaald en erna liepen ze naar binnen om echt op vakantie te gaan.

Ze nemen nemen hun eigen koffer mee tot de balie waar ze de koffers moeten zetten. Sophie was echt blij dat ze van die zware koffer even af is. Nadat haar ouders ook de koffers erin heeft gezet liepen ze verder naar de paspoort bewaking. Sophie keek rond dat ze nog bekende tegenkwam wat niet zo leek dat ze naar de volgende stop toe liepen. Alleen wat ze erg gek vond. Ziet ze een meisje met een dikke kont. Ze keek er steeds vreemd na en dat haar eigen ervaring die ze bijna mee maakte even geleden. Het meisje kon niet goed recht lopen wat Sophie beetje zielig vond. Sophie besloot om maar te richten verder op haar ouders. Na even te wachten voor de paspoortcontrole. Waren ze eindelijk aan de beurt. De pasjes zijn helemaal goedgekeurd en de tassen erna ze konden nu echt op vakantie gaan. Lopen ze naar C16 de plek waar de vliegtuig komt. De spanning was voor Sophie even te veel. mocht Sophie echt naar de wc toe.'' Mam! Mag ik even naar de Wc toe dat we op de juiste plek zijn?'' Mara knikte.'' Ja natuurlijk schat! We zijn toch op tijd op de plek.

Ze komen op de plek waar de vliegtuig komt. Sophie rende naar de WC toe omdat ze het niet meer kon houden. Ze deed de deur open, wat haar erg verbaasd om keek. Zag ze weer het meisje met een dikke kont. Sophie begroet het meisje.'' Hallo, ik heb een vraagje.'' Het meisje keek met een rood hoofd Sophie aan.'' Ja, zeg het maar!'' zei het meisje.'' Mij naam is namelijk Lydia en die van jouw?'' vroeg ze.'' Sophie aangenaam. Draag jij luiers of is dat je bouw?'' vroeg Sophie. Lydia keek met een rood hoofd naar Sophie.'' Ja, ik draag sinds kort luiers. Omdat ik nooit aan de regels houdt en altijd in mijn bed plas.'' zei Lydia. Sophie keek verbaasd.'' Jeetje echt respect dat je dat durft en moet.'' zei Sophie. Lydia keek beetje blijer en zei tegen Sophie.'' Dankjewel! Een ding kan ik je zeggen is een voordeel. Je hoeft de wc niet altijd te zoeken en als je niet wilt gaan dan wacht je even dat je wel wilt.'' zei Lydia lachend. Sophie deed haar handen in der kruis kant.'' Ik moet nu echt nodig. Ik ga even naar de WC, oke?'' Sophie zei dat en deed de deur open en deed haar behoefte. Ze hoorde Lydia nog die wat tegen der zei.'' Wil je misschien ook een luier voor de vliegreis? Hoef je niet in de rit naar de Wc toe riep ze dat de WC ruimtes stil was.

Sophie keek verbaasd wat Lydia zei en ze heeft beetje medelijden wat Lydia doormaakt.'' Ja, geef er maar eentje en het blijft tussen ons. Ik vind het ook erg wat je doormaakt en daarom uit respect doe ik het ook.'' Oke!'' Lydia pakte haar andere luier uit der tas en geeft hem onder de deurtje door aan Sophie.'' Dankjewel!'' zei Sophie. Ze doet haar ondergoed uit en die legde ze in haar tas in de geheime hoekje. Ze keek maar de roze luier die ze niet echt begreep. Sophie zag de plakkertjes die volgens mij op der kont kant moest en dat deed ze volgens en erna bij der kruis kant. Ze plakt de luier vast en erna de rok omlaag.'' Is het al gelukt?'' vroeg Lydia.'' Ja, hij staat vast en het voelt echt veilig en vertrouwd.'' zei Sophie die der deurtje open deed. Lydia geeft haar een knuffel en zei tegen Sophie.'' dit doet mij echt goed dat een andere meisje ook een luier om heeft. Zullen we vriendinnen worden?'' vroeg Lydia.'' Ja natuurlijk!'' zei Sophie. Ze liepen de Wc uit. Sophie keek met spanning die naar haar ouders toe ging. Wachtend op het vliegtuig die over een kwartje komt.

Het wordt vervolgt.

Als de zinnen niet kloppen, Sorry. Ik kan af en toe niet goed de zinnen goed schrijven.
Dan weten jullie dat.
 

Cyril Archambault

Frans-Nederlandse luierliefhebber
@Remco1992 Ik ben ook al eens naar Spanje geweest, voornamelijk Barcelona. Persoonlijk zou ik graag Madrid wel eens willen bezoeken. Is het een idee als je mij er ook in verwerkt? Het is natuurlijk niet verplicht. Die keuze laat ik geheel aan jou over.
 

Remco1992

Nieuw lid
Volgende week weer een nieuwe deel. Ik zit in de examen week op het spel en verder heb ik het ook echt druk deze 2 weken. Er komen nog veel leuke delen aan.
 

Remco1992

Nieuw lid
Ik ben op de site gestopt. Ik kon de laatste tijd niet meer schrijven door de drukte en ik ga een andere leven te gemoed. Een fijne toekomst verder allemaal!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
R Ik wil op vakantie naar: Tiener board 17
R 21 jaar en op vakantie naar Miami (18- JL, TL, WL, OB, DR, OL, GL) 1 t/m 9 15
A Vakantie naar Tirol V 1
D gaan jullie dit jaar nog op vakantie :D ? ik ga naar kroatie ! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
Similar threads


















































Bovenaan