vakantie zeeland

keesje123

kees 20 zoek pa/ma die mij over de knie legt
Dit verhaal is volledig verzonnen en niet op waarheid gebaseerd de personen en namen zijn ook verzonnen.
Ik heb het commentaar van vorige verhalen gelezen en hoop dat dit verhaal voor u al lezer leuk is ik zou graag willen weten wat u er van vond.
PS ik heb dyslexie dus mijn excuses voor eventuele speling's fouten.

Vakantie Zeeland.
Het was een paar weken voor de zomervakantie en ik zat wat te zoeken op het internet naar een leuk vakantie aders. Na de één website naar de ander te hebben bezocht kwam ik op de website www.vakantiegezin.org. op de website kon je voor weinig geld en leuke vakantie woning boeken. Ik las de site door en het leek me wel wat een vakantie gast gezin het waren vooral ouder echtparen die hun huis ter beschikking stelde. Ik hou zelf erg van het strand en de zee een heb gemaild naar familie Rooswater.

hallo meneer Ruud.
Uit uw mail kan ik leiden dat u interesse heeft in ons vakantie huis de kosten zijn 75 euro per week hierbij zit inbegrepen dat je ontbijt middag lunch en avond eten krijg kleren kunnen worden gewassen en een mooi kamer om te slapen. Er zijn enkel voorwaarden waar je je aan zou moeten houden je gedraagt je en accepteer de regels die je bij binnen komst krijgt.

Na een aantal mails hen en weer te hebben gestuurd was het nu tijd om vakantie te vieren voor 3 weken lekker gezellig in zeeland tenminste dat was de bedoeling.
Bij binnen komst werd ik gevraagd de woonkamer in te gaan en op de bank plaats te nemen.'Hallo Ruud mijn naam is Henk' zij de man 'en mijn naam is Sara 'zij de vrouw ' en mijn naam is Sanne ' zij een jonge dame die tegen over me zat. ; zo nu we elkaar kennen zal ik de regels even uitleggen die hier geldend in dit huis.
regel 1: er word niet gescholden
regel 2 : er word niet geruzied
regel 3 : voor 1 uur is iedereen binnen
regel 4: als wij vinden dat je je niet gedraagt doen wij er wat aan en jij heb dat maar te accepteren.

Zo zij Henk: dan wil ik hier graag nog even jullie handtekening zodat jullie akkoord gaan aan deze regels en zonder tegenspraak de consequenties aanvaarde als jullie deze overtreden.
Ik had al in de mail gelezen dat ik staf kon krijgen dus ik zette de handtekening, ook Sanne zette haar handtekening. Na dit gebeuren liet Sara het huis zien.

Sara liep voorop en liet ons rond in het huis. Het was een groot huis met een zwembad, twee badkamers grote ruime zolder, en een paar speel kamers met tv, pc pool tafel. Er waren ook plekken in huis waar we niet mochten komen de deuren zitten dicht en sommigen waren op slot. Na de rondleiding door het huis konden we onze spullen uit pakken ik en Sanne lagen samen op zolder ik aan de ene kan en zij aan de ander kan. Ik was inmiddels klaar met uitpakken en ging op bed liggen en keek naar Sanne ze was nog druk bezig met haar spullen uit te pakken en alles ging door de kamer kleren in de kast borstels in het nachtkrasje. Toen pakte ze een witte tasje uit haar tas door de tas heen zag ik een plaatje van een jongen in een luier ze zetten haar tas in de kast en deed de kas dicht.

We liggen samen op de kamer en ik vraag haar wat ze hier doet. IK hu 3 weken vakantie dus je zult me nog wel vaak tegen komen hoor. Oke daar zit wat in maar waarom heb je luier mee op vakantie Sanne? Sanne weert een beetje rood en zij: Ik vind het fijn om zo nu en dan in een luier te lopen is dat zo gek voor je Ruud? 'Ik weet niet nooit gedaan iegelijk' zou je willen vraag Sanne ik kijk haar aan en tweivel een beetje Sanne zegt vanavond ga jij samen met mij in de luiere oke. ik knik van ja.

De avond valt na het eten gaan Sanne en ik naar zolder Sanne doe de kas open en pakt de witte tas ze pakt het pak luier en haalt er twee uit luiers uit zo alsjeblieft Ruud een luier voor jouw. Ik pak de luier aan en ga op mijn bed zitten ik bekijk de luier en denk hoe moet dit ik kijk op en zie dat Sanne al in haar luier zit. :en lukt het Ruud vraagt Sanne aan mij. Ik schut mijn hoofd Sanne loopt naar me toen en zegt me op het bed te liggen. Ik ga liggen en Sanne doet me de luier om.

We hebben de hele avond in de luiers gezeten.
wij wisten niet dat Sara ons had gezien en de wc op slot had gedraaid. Rond de klok van 1 vond Sanne het tijd om te gaan slapen ik vroeg haar de luier uit te doen ze zij nee slaap er maar in doen we hem morgen Ochten uit voor we naar beneden gaan.

Rond een uur of 3 werd ik waker van een volle blaas ik lip de trap af naar je wc tot mijn verbazing zat dezen op slot ik liep weer naar boven en besloot het dan maar in mij luier te doen ik. Ik voelde de luier zwaar worden en ben weer in bed gestapt en verder geslapen.

Het was half 9 toen ik waker werd gemaakt door Sanne ze keek een beetje in paniek tegen mij en zij dat alle ondergoed en broeken uit de kas waren gehaald ik ging kijken en ze had gelijk alles was weg. ik zag dat haar luier ook zwaar was.
Sara riep ons naar beneden voor het ontbijt. Met een hooft als een biet liepen we de trappen af.

Zo kijk eens aan als daar onze kleine kindjes niet zij zij Henk. Dus jullie lopen graag in een luier zij Sara nou dat kan hoor. jullie krijgen aan het eind van jullie vakantie jullie ondergoed terug maar voor de rest van de vakantie zijn jullie onze kiene kindjes. Jullie dragen alleen maar luiers en luisteren naar ons twee jullie mogen niks zelf doen. begrepen Sanne en Ruud we knikken ja. Oke en nu zitten en eten. Na het eten moeten we allen twee naar boven en worden we door Henk en Sara in bad gedaan na het bad krijgen we allen twee weer een luier om en zegt Henk dat we vandaag de stat in gaan.

wat vinden jullie van het verhaal tot nu toe graag uw mening hier achter laten of mailen bij voorraad bedankt
 

tbmarkje

Gewaardeerd Lid
klinkt erg leuk, typ foutjes lees ik overheen... heb daar zelf ook een handje van...
maar meer zou erg leuk zijn!
 

TenaMaxi

Gewaardeerd Lid
T begin deed me vermoeden dat er een "waarheid" in zat maar je zei al 'fictief verhaal'.
Leest goed weg,en mn grammaticaal aspect is ook niet zo best dus lees er prima overheen.
Ga zo door....
 

jos

mooi zijn zit niet van buiten...maar van binnen
!1klasse verhaal
Hopelijk komt er meer
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
Similar threads


















































Bovenaan