Vakantie

YoloE

Superlid
hallo, mijn naam is Boris. Ik ben een doodgewone jongen van 12 jaar.
Mijn buurjongetje Jasper is 7, maar nog steeds niet zindelijk. Hierom draagt hij overdag nog altijd een luier.
Zijn ouder zoeken al een tijdje naar een andere oplossing maar deze is na vele pogingen nog steeds niet gevonden.
Ik speel vaak met mijn buurjongetje en wij zijn hele goede vrienden en ook onze ouders kunnen goed met elkaar overweg.

Jasper en ik zijn een kasteel aan het bouwen midden in de woonkamer. We waren net uit school gekomen en wilde de nog vlak voor de buren morgen weg zouden gaan ons kasteel afmaken. We waren namelijk al de hele week bezig met een kasteel gemaakt van knex en lego. Deze was al best groot (bijna een halve meter breed).
Terwijl we daar aan bezig waren hoorde ik mijn buren bij ons binnenkomen.
Ze kwamen eigenlijk elke vrijdag op de thee, dus dit was niets bijzonders eigenlijk.
Even later worden wij geroepen, voor ons stond er een glas sinaasappelsap klaar en er stonden koekjes op tafel.
Wij begonnen dus maar aan de koekjes terwijl mijn vader zei: `Volgende week zijn mama en ik heel druk aan het werk en hebben eigenlijk erg weinig tijd, maar vindt je het leuk om met Jasper mee te gaan op vakantie?'
Natuurlijk vond ik dat leuk en Jasper en ik waren dolenthousiast. Na nog wat te hebben gesproken over hoe de dag op school was zijn we weer verder gegaan aan het kasteel.
Tegen het eind van de middag was ons kasteel klaar en was het voor Jasper tijd om naar huis te gaan.
''Tot morgen'' zei ik tegen hem. Doei, zei Jasper terug. En hij verliet het huis.
 

YoloE

Superlid
Na het eten belt de buurvrouw aan. Mijn moeder doet open en vraagt waarvoor ze komt.
We hebben op internet gezien dat erg stormachtig kan zijn morgen. Dus we hebben besloten dat we het liefst vannacht al willen vertrekken, dus wilt Boris misschien bij ons logeren vannacht? Dan kunnen we meteen vertrekken.
Mijn moeder vindt het oké en ik ben dolenthousiast. Ik pak snel mijn spullen bij elkaar en een kwartier later sta ik bij Jasper voor de deur.
Hey Boris, daar ben je, boven is Jasper aan het gamen, ga maar kijken. En dat deed ik dus ook.
Hij had een Wii op zijn kamer staan met een kleine tv. Dus we hebben een uurtje Mario Kart gespeeld. We waren een goed team. Maar om 20.00 uur vond mijn buurvrouw het tijd worden dat wij naar bed gingen. We zouden immers om 3.00 gaan vertrekken. Ik vroeg meteen waar we eigenlijk naartoe gingen want dit wist ik helemaal niet. De buurvrouw zei dat we naar Barcelona gingen om daar lekker te zonnen. Er was ook een goed animatieteam op de camping waar we zouden gaan staan, dus ook wij gingen ons prima vermaken zei ze.
Boris jij kunt je even omkleden in de badkamer daar vind je ook een douche als je wilt.
Ik ging dus ook nog maar even onder de douche maar werd na 5 minuten ook al geroepen door de buurman. Want die vond dat eigenlijk een minder goed idee. Dus na een korte douche kwam ik de kamer weer inlopen en daar zag ik Jasper liggen, op de commode die ik al had zien staan maar waar nu een verschoonkussen op was gelegd.
Daar lag Jasper op met zijn bene omhoog zonder broek aan. Te wachten tot zijn moeder hem een luier omdeed.
Het zag er heel kinderlijk uit en hoewel ik wist dat Jasper een luier droeg was het toch best confronterend om hem er zo bij te zien liggen. Ergens leek mij best vernederend voor Jasper om mij zo te zien toekijken hoe hij verschoond werd. Maar het leek hem niet veel te deren. Daar was onze vriendschap ook te sterk voor.
Nadat de buurvrouw Jasper had voorzien van een luier zei ze tegen mij.
Je zult het waarschijnlijk nog wel vaker zien deze week. Snel deed Jasper zijn pyjama aan en ging in bed liggen.
Ik had ondertussen ook mijn pyjama aan en ging ook in het voor mij opgemaakte logeerbed liggen.
De buurvrouw wenste ons welterusten en deed het licht uit.
Kort daarna fluisterde ik tegen Jasper: Is zo'n luier niet vervelend?
Nee, ik ben er wel aan gewend. Maar ik schaam me altijd als er iemand naar me kijkt. Ik ben altijd de enige grote jongen die nog een luier draagt en dat maakt me zo anders dan andere. zei Jasper.
Dan zul jij je vast vaak alleen voelen, zei ik.
Soms, maar deze vakantie niet want jij gaat mee. Dat is waar zei ik iets te hard.
Want 1 minuut later kwam de buurvrouw klagen over het lawaai. Dus ik werd stil en viel binnen 5 minuten in slaap.
 

YoloE

Superlid
Halverwege de nacht werd ik wakker van wat gestommel. Langzaam wreef ik de slaap uit mijn ogen en vroeg ik wat er gebeurde. De buurvrouw was zojuist bezig om Jasper een schone luier om te doen en zei: ah, je bent ook wakker. We gaan over 15 minuten vertrekken. Als je nou rustig naar de auto toeloopt dan kun je daar verder slapen.
Omdat ik toch al wakker was deed ik dat maar direct en viel niet veel later weer inslaap.
Intussen pakte iedereen zijn spullen bij elkaar en de buurman startte de auto.
Voor mijn gevoel even later werd ik weer wakker. Het was al vel licht buiten en uit gewoonte was het eerste waar mijn blik op viel de klok. Deze gaf 9.15 uur aan. De buurvrouw merkte dat ik wakker werd en zei: Goeie morgen Boris. Goed geslapen? Waarop ik reageerde met: Jazeker. Ook Jasper wenste me goeie morgen en keek toen weer terug op zijn Nintendo. Wat mij ook op het idee bracht om mijn Nintendo erbij te pakken. Al snel speelde we samen Mario Kart en speelde vele CPU-spelers van de baan. Wij waren zo intens bezig met gamen dat we geen erg hadden in de weg. En voor we het door hadden stond de auto stil. Pauze jongens! We gaan ontbijten.
De buurvrouw zei: Eerst even naar de wc. We liepen samen naar het toiletgebouw en de buurvrouw en Jasper liepen de verschoonruimte in. Ik liep naar de jongenstoilet en toen ik daar was en mijn broek omlaag wilde doen merkte ik dat mijn broek nat was. Had ik nou in mijn broek geplast? Dat was me nog nooit gebeurd. Ik ging nog maar op de wc zitten en er kwam nog een bescheiden plasje uit. Een beetje sip van de ontdekking kwam ik het toiletgebouwtje uit.
Toen de buurvrouw klaar was met Jasper kwam ze uit het toiletgebouw en zag me sip staan. Eerst keek ze vragend naar me maar toen gingen haar ogen naar mijn kruis en vroeg ze Jasper even op ons te wachten en wenkte me naar binnen, de verschoonruimte in.
 

YoloE

Superlid
Eenmaal in de verschoonruimte bekeek de buurvrouw de schade nogmaals en zei: Dat ziet er niet zo goed uit jongen hoe komt dat nou? Ik begin te snikken. Ik weet ook niet hoe het komt zeg ik.
Dit kun je echt niet meer aan zegt de buurvrouw ik heb wel wat schone kleren bij me. Als jij deze even uittrekt dan heb ik hier alvast je broek. Ik pakte de broek aan en legde deze op de commode in de verschoonruimte. Nadat ik mijn broek uit had zei de buurvrouw: Onderbroek ook! En terwijl ik deze uitdeed pakte de buurvrouw een luier uit haar tas en legde deze op het verschoonkussen. Ze zei tegen mij: Ik heb alléén geen onderbroek bij me dus je zult het hiermee moeten doen. Om verdere ongelukjes te voorkomen tijdens de autorit lijkt dit me ook het beste. Ga maar op de commode liggen. Ik wilde tegensputteren maar omdat ik me ook al een tijdje afvroeg hoe dit voelde voor Jasper en het ook een beetje zielig vond dacht ik dat het voor Jasper ook wel fijn was om eens niet de enige met een luier om te zijn.
Dus ik ging zonder gemor op het verschoonkussen liggen. Met een doekje maakte de buurvrouw nog gouw even mijn kruis schoon en daarna deed ze me vakkundig de luier om.
Deze voelde wel wat dik aan en het voelde voor mij erg aanwezig. Aan de ene kant voelde ik me nu wel weer echt een klein kind, maar aan de andere kant ook wel heel relaxt. Ik stapte van de commode af en kreeg een broek aangereikt van mijn buurvrouw. We stapte uit het toiletgebouw en Jasper kwam ons al tegemoet gelopen. Hij keek gelijk naar mijn broek en vroeg: Heb jij nou ook een luier om? Waarop ik knikte.
Toen zei hij tegen mij: ik dacht dat je me kinderachtig vond met een luier maar ik ben blij dat ik niet de enige ben. Daarna liepen we samen naar het restaurant.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 84
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Similar threads


















































Bovenaan