Vakantie

Luiersersen

Ik waardeer iedereen
Heyy! Ik ben geen professionele schrijver dus verwacht niet te veel, ik doe mijn best en ik had plezier aan het schrijven van dit verhaal.

Deel 1

Daar stond ik dan, helemaal achtergelaten door mijn familie. Ik zat aan de keukentafel, denkend aan hoe ik mijn week zou moeten invullen. Ondanks het warme weer, de onlangs geopende terrasjes had ik toch grote plannen om deze vakantie voornamelijk thuis te blijven.

Ik was 17 jaar, het was 21 april 2021 en gisteravond kreeg Nederland te horen dat de horeca en non-essentiële winkels terug open mochten. De hele nacht door kreeg ik alleen maar appjes van vrienden die vroegen of ze wilden gaan afspreken in de mei vakantie. Denkend aan hoe ik mijn vakantie eigenlijk echt zou willen invullen schreef ik terug met "sorry man, maar ik ga op vakantie met mijn ouders". Dat was eigenlijk ook het plan. Mijn vader had ons een leuke airbnb gehuurd vlakbij het strand van Zeeland. Al maanden, echt maanden keek ik eigenlijk uit naar deze vakantie. Dit was de eerste vakantie waar we weer eindelijk weer, op afstand en met mondmasker, zouden kunnen gaan shoppen. Niks meer online bestellen, niet meer de saaie stampot van mams eten, maar gewoon zoals vroeger lekker rustig aan een vakantie zonder zorgen vieren. Natuurlijk zaten mijn gedachten ook bij luiers, maar die ochtend dacht ik alleen maar strand, zon en shoppen.

Door de dag bleef ik maar fantaseren over hoe graag ik weer eens naar de bioscoop wilde, en met vrienden ergens kunnen afspreken. Maar iets hield mij tegen. Een stemmetje in mijn achterhoofd bleef mij maar vertellen dat dit dé kans was om eens zonder zorgen van luiers te kunnen genieten. En hoe graag ik dit ook zou willen, focuste ik mij eigenlijk alleen maar op vakantie en chillen. Maar naarmate de dagen voorbij vlogen werd het stemmetje luider. Ik begon me steeds meer te focussen op het verstoppen van luiers en naar het kijken naar foto's. Hoe graag ik ook weer eens op reis wilde gaan bleef dat stemmetje mij maar vertellen dat ik thuis moest blijven. Het was de avond van 29 april en ik zat op mijn kamer te chillen. Niks aan de hand, geen stomme gedachten over het dragen van luiers, tot opeens ik te horen kreeg dat 3 van mijn vriendje ook op vakantie gingen. In dezelfde week dat ik zou gaan. En toen kwam het stemmetje weer mijn hoofd binnengevlogen. Die hele avond zat ik in pure stilte voor me uit te staren, denkend of ik nou wel of niet op vakantie zou willen gaan. Aan de ene kant natuurlijk wel want dat zou de eerste keer in 13 maanden zijn dat ik weer eens "op reis" zou gaan. Aan de andere natuurlijk ook niet want ik zou dan eindelijk voor een weekje 24/7 kunnen gaan. Na bijna 3 uur had ik mijn beslissing genomen : ik bleef thuis.

Ik liep naar beneden om mijn ouders het nieuws te vertellen. Het enige wat ik die avond te horen kreeg was "ja maar je kunt nog zo vaak alleen thuis blijven" en "je gaat mee want zolang je onder mijn dak woont zijn wij de baas". Ik was stom teleurgesteld omdat dat betekende dat ik nóg langer moest wachten op het dragen van luiers. Maar ik was ook opgelucht omdat die reactie mijn stemmetje bewees dat het nog geen tijd is om 24/7 te gaan. De volgende dagen vlogen voorbij en gek genoeg kwam het stemmetje niet meer terug. Ik had die dagen 0 interesse voor luiers en alleen maar voor uitgaan en vakantie vieren. Zelfs als ik in de winkel langs de luiers liep had ik er eigenlijk geen gevoelens voor. En daar was ik blij om.

Het was de laatste woensdag voor de vakantie en we hadden biologie. Het ging over de voortplanting van het menselijk lichaam. Super spannend allemaal want naast 4 andere klasgenoten was de rest eigenlijk mentaal 6 ofzo. "haha piemel, haha poep!" ja, echt super grappig, ook heel volwassen voor 16 en 17 jarigen. Maarja, zoals normaal begon de docent wat dingen uit te leggen. Niet zo spannend allemaal totdat hij bij een bepaalde gedeelte van het hoofdstuk kwam : fetishes. Voor iedereen natuurlijk zeer lachwekkend en om niet op te vallen dat ik er een had lachte ik ook mee, maar diep van binnen wist ik dat ik er ook een had. En daar kwam hij, het stemmetje met een hogere toon dan ooit tevoren. Alhoewel ik probeerde op te letten gingen er zoveel gedachtes en fantasieën door mijn hoofd dat het haast niet lukte. Aan het eind van de les had het stemmetje mijn gedachten overheerst en op dat moment wilde ik alleen nog maar luiers. Op de weg naar huis zat ik een excuus te bedenken waarom ik deze vakantie thuis zou mogen blijven. Hoe hard ik ook probeerde na te denken lukte het maar niet en besloot ik dus maar om een luide discussie aan te gaan. Het was niet misschien de meest vriendelijke manier om het tegen mijn ouders te vertellen maar aangezien ze het de eerste keer niet zo goed opvatte dacht ik dat deze methode in ieder geval een stuk effectiever zou moeten zijn. En jawel hoor, na de laatste 5 minuten tegen elkaar geschreeuwd te hebben was het mij uiteindelijk dan toch gelukt om thuis te mogen blijven. Ik was niet erg trots op mijn aanpak maar het had in ieder geval goed geholpen. Na het weer goed gespraat te hebben met mijn ouders liep ik naar boven en begon ik te plannen

Einde Deel 1

Dat was eigenlijk wel deel 1. Ik hoop dat het een beetje te doen was maar persoonlijk ben ik er redelijk trots op. Mochten er tips of verzoekjes zijn, laat het even weten! Ik schrijf niks over BDSM of té seksuele stukjes maar ik denk dat ik de rest wel redelijk goed in het verhaal kan toepassen. Ik hoop dat jullie genoten hebben en afhankelijk van de drukte in real life komt er snel genoeg een nieuw deel online, geen idee wanneer
 

Luiersersen

Ik waardeer iedereen
Hallo hoi! Daar ben ik weer eens met een kleine update van mijn eeuwig durend verhaal. *even snel hartje luchten* Ik kom hier eigenlijk op terug omdat het tweede jaar van mijn vervolg opleiding redelijk zwaar begint te worden en ik steeds meer stress begin te krijgen. Daarnaast heb ik ook gewoon niet de mogelijkheid om überhaupt luiers te kopen, waardoor het eigenlijk steeds een stukje zwaarder begint te worden. Maar goed, das mijn probleem en niet die van jullie, geniet van deel 2 :)

Deel 2

Ik ging naar mijn kamer denkend aan hoe ik ze zou gaan kopen. Ik zou natuurlijk naar de apotheek kunnen gaan om daar een pak Tena's te kopen maarja, dit was een kans om niet te missen. Dan doe ik het ook liever meteen met fatsoenlijke ABDL luiers. Met mijn hoofd dat geen recht pad meer kon volgen en een hartslag van 180 dacht ik na over welke luiers ik specifiek zou gaan willen bestellen. Mijn eerste gedachte waren ABU Cushies. Dat waren de eerste luiers die mij naar het wereldje van ABDL hadden gebracht. Maar helaas kon ik niet zien wanneer ze precies aan zouden komen en kon ik ze ook niet naar een afhaalpunt laten bezorgen. Dus ik ging verder naar Rearz.

Ik had altijd al graag de Barnyards willen proberen. Met name door de schattige print en de rustige, neutrale kleuren die de luier bevat. Alleen waren de hook & loop tapes een grote afknapper voor mij. Waarom wist ik niet, maar luiers met doorzichtige tapes hadden gewoon iets wat mij veel beter beviel. Dus ik zocht verder. Uiteindelijk kwam ik uit op de Forsite Mary Jane luiers. Lekker toepasselijk aangezien ik een paar maanden van tevoren was begonnen met het roken van wiet. Dus dat waren de eerste die ik zou kopen. Toen kwam ik langs de Rearz Alpaca's. Die waren ook echt perfect. De leuke alpaca's natuurlijk, het simpele design, de felle kleuren en de capaciteit. Het waren echt luiers waar ik 's nachts echt over zou kunnen dromen. Helaas waren die alleen nog maar beschikbaar in een maatje XL en daar zou ik nooit van mijn leven in kunnen passen. En toen kwam ik langs de...

LittleForBig Blue Nursery diapers. Al had ik zelf niks met het AB gedeelte, waren dat toch ook super leuke luiers. Ik was meteen verliefd op de lichtblauwe kleur, en de schattige die helemaal van voor naar achter liep. Oké, het waren niet de luiers waar ik op gehoopt had maar ik was snel genoeg overtuigd. Eigenlijk had ik nog een pak luiers willen bestellen maar met een huis voor mezelf voor 9 dagen had ik wel genoeg aan 20 luiers. Ik vulde mijn gegevens in en betaalde het bedrag dat betaald moest worden. Pas nadat ik ze had besteld en een order bevestiging binnenkreeg realiseerde ik me wat ik nu net had gedaan. Ik had eindelijk voor het eerst ABDL luiers besteld. En hoe gek het ook klonk, zou ik er geen probleem mee hebben als mijn ouders er bij de levering achter zouden komen. Natuurlijk wist ik dat ze pas een dag nadat mijn ouders zouden vertrekken binnen zouden komen, maar dan nog. Ik had dit jaar zo mijn best gedaan dat ik voelde alsof dit me echt gegund was. En vanaf dat moment voelde alsof al mijn stress en zorgen gewoon als boter van me af gleed.

Einde Deel 2

Dit was uit pure fictie geschreven behalve het laatste stukje. Ik had inderdaad ooit Mary Janes besteld en toen voelde het inderdaad alsof al mijn stress en zorgen als boter van me af gleed. Luiers voelen voor mij veilig, als een soort van barrière waar negatieve gevoelens er wel uit kunnen, maar niet in kunnen. En zo heb ik me al heel lang niet meer gevoeld. Maarja, ik zal proberen dit een staand project te laten blijven.
 

bosma22

I love good stories, writing and music
Amazing story love the way you write and definitely hope that one day wou will continue this great story
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 86
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
Similar threads


















































Bovenaan