Vakantie

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 1 12,5%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 2 25,0%
  • 5

    Stemmen: 1 12,5%
  • 6

    Stemmen: 1 12,5%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 12,5%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal stemmers
    8
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Dries


Dit is dus echt gebeurd en helemaal niet leuk.

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Esther en ben 12 jaar oud, mijn ouders zeggen dat ik achter ben in de ontwikkeling, ikzelf weet dat ik klein ben voor mijn leeftijd maar daar kan ik niets aan doen.

We waren op vakantie naar België en omdat ik altijd zeer vaak moet plassen had mijn moeder gevraagd of ik een luier om wilde omdat we ander te vaak moesten stoppen. Ik had akkoord gegeven en gezegd dat ik wel meteen verschoond wilde worden als ik daarom vroeg, en dat was oké.

Dus die ochtend stond ik in mijn pyjama naast mijn bed en kwam mijn moeder de kamer binnen. Ik vond het wel kinderachtig hoe ze mij uitkleedde want dat kon ik best zelf maar ja, geheel naakt lag ik dus op bed. Mijn moeder poederde mijn billen en vagina in en vervolgens pakte ze het pak luiers uit haar slaapkamer. Het waren dus de grootste maat huggies. Echt wel kinderachtig dus. Ze deed me de luier om en liep mijn kamer uit, het viel mij op dat de luier tot aan mijn navel kwam en hij voelde wat groot aan.

Ik wilde mijn pyjama weer aantrekken aangezien we in de auto zouden gaan slapen. Maar toen ik mijn pyjama broek al aan had kwam mijn moeder de kamer binnen en zei dat ik even moest wachter ze trok mijn pyjamabroek weer uit. Vervolgens begon ze me met babylotion in te smeren en dat terwijl mijn zus mijn kamer binnenkwam. Mijn moeder trok vervolgens een luierhemd over mijn hoofd de drukknoopjes werden vastgemaakt en ze trok mij een pyjama uit een stuk aan, je weet wel zo een met voetjes eraan. Toen ik vroeg waar dat goed voor was kreeg ik te horen dat ik anders koude voetjes zou krijgen.

Ik liep de trap af en pappa tilde mij en ik werd in een kinderzitje geholpen en viel zo in slaap. Toen we net de grens over waren had ik ondertussen al twee keer geplast en vroeg ik mijn moeder om een schone luier. Onderweg had mijn zus me de hele tijd al gepest en zei steeds "Baby, Baby, Baby" Ik was hier kwaad om en had haar geslagen. Maar mijn moeder zei dat ze me wel wilde verschonen waarbij we meteen ons konen omkleden. Mijn zus in pyjama en op slippers naar de wc bij de benzinepomp en mijn moeder droeg mij.

Ik werd op de commode gelegd en uitgekleed, ik stonk nog steeds naar de babylotion. Mijn zus had zich in een mum van tijd omgekleed, maar mijn moeder nam haar tijd bij mij. Er kwam een mevrouw binnen welke mij glimlachend aankeek, ik keek snel naar het plafond. Mijn moeder waste mijn gezicht en mijn billen en vagina waarna ze me afdroogde. Ze zalfde en poederde me en vervolgens legde ze een luier onder mijn billen.

De mevrouw sprak mijn moeder aan en begon erover dat kleine meisjes op deze leeftijd nog zo schattig waren en mijn moeder knikte instemmend. Mijn moeder kleedde me aan en in plaats van een korte broek en t-shirt kreeg ik een jurkje aan. Mijn moeder droeg mij weer naar de auto en zette mij in het autozitje. Toen ze me vast maakte kwam mijn luier duidelijk zichtbaar doordat de riempjes de jurk omhoog trok.

In de auto kreeg mijn zus een boterham met hagelslag en ik kreeg een babyflesje met pap. Ik vroeg waar dat goed voor was waarna mijn moeder antwoordde: "wat zullen de mensen wel denken als wij een meisje met een babyluier om grote mensen eten gaven dan denken ze vast dat wij slechte ouders zijn. Morgen ben je weer gewoon Esther maar vandaag ben je Esthertje.' Ik schaamde me rot maar begon aan het flesje te zuigen en werkte de pap naar binnen.

's Middags in het wegrestaurant werd ik in zo'n kinderstoel gewerkt en moest ik daar mijn eten naar binnen werken met behulp van mijn vader die mij voerde. Na het eten moest ik bij mijn moeder op schoot een fles melk leegdrinken. Bij het wegrestaurant was ook een winkeltje waar ik een ontzettend kinderachtig speeltje kreeg mijn zus kreeg een nieuwe game-boy.

Zat ik dus in de auto het speeltje te testen en ging er zelfs helemaal in op. Maar bij het hotel aangekomen stond daar dus een tweepersoonsbed voor mijn ouders, een opklapbed voor mijn zus en een babybed voor mij met van die spijltjes. Ik heb meteen gezegd dat ik daar dus niet in ging slapen wat uiteraard niet hielp.

We gingen eten in het hotel en na het eten gingen we zwemmen. Ik dus op zoek naar mijn bikini was die er niet. In mijn tas zat wel een pak zwemluiers welke ik moest dragen. Mijn vader droeg me in zwemluier naar het zwembad ik gillen en huilen, niets hielp mijn vader zei tegen de mensen in het zwembad dat ik een beetje bang voor het water was en daarom zo huilde. Hij pakte toen een speen en stopte die in mijn mond, hij hield hem net zolang vast tot ik erop ging zuigen. Ik moet toegeven dat geeft een soort van rust over je, ik lag in mijn vaders armen te genieten van die speen, ik snap het zelf ook nog niet maar ik viel er zelfs door in slaap.

De hele vakantie ben ik klein behandeld met luiers en zwemluiers, flesjes en gevoerd worden ze hadden zelfs een wandelwagen bij zich. Thuis gekomen was ik weer gewoon groot maar af en toe moet ik van mijn ouders een dagje klein zijn, ik weet nooit van tevoren wanneer maar soms kom ik van school en dan moet ik in bad en krijg ik een luier om en de fles. Ik ben bang dat ik ooit nog eens met luier en fles gezien word door mijn klasgenoten maar als dat zo is dan ga ik gillen.

Ik heb ook weleens gehad dat ze een oppas voor me geregeld hadden en vlak voordat de oppas kwam moest ik een luier om en mij pyjama uit een stuk weer aan. De oppas kwam en dat was dus een klasgenoot van mij, een jongen nog wel. Hij heeft wel drie flesjes water laten drinken bij hem op schoot. Na een poosje moest ik echt nodig plassen. Ik dus in die luier geplast en hij lachen natuurlijk. Hij verschoonde mijn luier. Ik schaamde me rot, ik was woedend op mijn moeder.

Toen mijn ouders thuis kwamen kreeg hij betaald en lag ik in bed. Ik was wakker gebleven en zag mijn vader mijn kamer binnengekomen. Toen hij zag dat ik nog wakker was, tilde hij me op en begon me te knuffelen. Ik vond dat dus echt niet leuk en was daar dus best kwaad over.
 
Wel een mooi verhaal is niet waargebeurd gok ik. O wacht lees de Eerste zin Echt gebeurd oké dat op vakantie en in de auto ok maar dat laatste is wel echt heftig mag ik vragen waarom je ouders dit hebben gedaan. @Augur_DL Ow wacht quist gast kunnen niet antwoorden gok ik. (klein beetje jaloers op wat er in het begin gebeurde einde lijkt mij ook meer dan vervelend
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
Similar threads


















































Bovenaan