Verhaal Klaar van droom naar werkelijkheid

Het was druk op de reünie van mijn middelbare school. Ik liep wat verloren tussen de reünisten rond. Er was niemand die ik kende. ik nam onderweg een drankje en liep verder. Hoe kan het nou dat ik helemaal niemand ken? Vreemd. Ik nam nog een drankje en liep naar een andere zaal. Ook hier vond ik geen bekende gezichten. Ik moest plassen. Eerst maar eens even naar de wc. Ik liep naar de plaats waar de wc's waren, maar daar waren ze niet meer. Wat gek. Blijkbaar zijn ze na mijn schooltijd verplaatst naar een andere locatie. Ik ging zoeken, maar nergens een wc te bekennen. Ik moest nu best wel nodig en liep verder het schoolgebouw in. Ik kwam nu in een oud gedeelte waar verder niemand was. ik zag nog steeds nergens een wc. Ik deed op goed geluk een deur open. Achter de deur was een soort bergkast met daarin een stenen spoelbak. Ik moest nu echt heel nodig en besloot in die spoelbak te plassen. Het lukte me wonderwel om te plassen en met een hand de deur dicht te houden. Ik was bijna klaar met plassen toen ik stemmen op de gang hoorde. Snel deed ik mijn kleding goed en sloop de gang op. Op de gang waren al mijn klasgenoten verzameld. Waar kwamen die nu vandaan? Waarom had ik ze niet eerder gezien? ik probeerde me ongemerkt tussen ze te mengen. Op eens zei een stem achter me "Christel heeft weer in haar broek geplast". Wat een onzin. Ik draaide me om, maar bij het omdraaien voelde ik iets nats. Wat gek!

En toen werd ik wakker.
Ik had gedroomd en in bed geplast. Vreselijk. Ik schaam me dood. Mijn partner ligt naast me te slapen. Mijn drie kinderen, een meisje van 11, een twee jongens van 9 en 7 jaar liggen in hun eigen kamer te slapen. Ik moet iets doen. Ik kan zo niet blijven liggen. Voorzichtig sta ik op en loop naar de badkamer. Natte broek uit. Met een natte handdoek maak ik me een beetje schoon. Ik ga morgen wel uitgebreid douchen. In de slaapkamer pak een schoon broekje. Dan in de kast op zoek naar schone lakens. Mijn man wordt half wakker en kijkt wat ik aan het doen ben. "Heeft de jongste al weer in bed geplast?", vraagt hij. "Nee", zeg ik aarzelend. "Ik heb in bed geplast". Verbaasd kijkt hij me aan. Hij moppert wat onverstaanbaars en draait zich om. Ik verschoon mijn bed. Gooi de lakens in de badkamer en probeer nog even te slapen.

Ik kan de slaap niet echt meer vatten en sta vroeg op om me uitgebreid te douchen. Ik kleed me aan. De oudste is ook al op. Een wijsneus. Zij ziet de lakens in de badkamer liggen en vraagt waarom ik het bed in de nacht verschoont heb. Ik mompel dat er een vlek op zat. Wat natuurlijk ook klopt, maar niet de hele waarheid is. Dan komt de jongste naar me toe. Ik zie al aan zijn gezicht dat er iets aan de hand is. "Mama", zegt hij met een klein stemmetje, "Ik heb in bed geplast". Ik trek hem zachtjes tegen me aan en geef hem een kus op zijn voorhoofd. "Geeft niks, jongen, dat kan iedereen overkomen". Mijn man kan een lach nauwelijks onderdrukken. "kan inderdaad iedereen overkomen", zegt hij. "twee bedplassers bij elkaar". Mijn zoontje is te veel met zich zelf bezig en hoort het gelukkig niet. Ik stuur mijn zoontje naar de badkamer om zich te douchen en ga naar zijn kamer om zijn bed af te halen. Ik voel me vreselijk.

Als iedereen beneden bij het ontbijt is kan de oudste het niet laten om nog even haar broertje te laten weten dat hij een bedplasser is. Ik zeg tegen haar dat ze hem niet mag pesten. Mijn man komt niet meer bij van het lachen. "Waarom lach je?", vraagt mijn dochter. "Vraag dat maar aan je moeder", is zijn antwoord. Ik haal mijn schouders op, maar ik heb tranen in mijn ogen van schaamte. Als iedereen naar school of werk is stop ik de natte lakens en pyjama's in de wasmachine. Daarna ga ik ook naar mijn werk. Ik heb het idee dat iedereen aan mijn gezicht kan zien wat er vannacht gebeurd is.
 

duimelot

Superlid
Is misschien een waargebeurd verhaal. Het is al af hihi...
Ik kan me voorstellen dat je het hier opschrijft hoor.
 
deel 2:

Ik werk parttime op de administratie afdeling van een groot kantoor. Het is zo'n 20 minuten fietsen van mijn huis. Het is vandaag donderdag. Dan begin ik rond 10 uur, als de kinderen naar school zijn en werk tot laat in de middag. Mijn man is donderdagmiddag vrij om de kinderen uit school op te vangen. We zitten met vier collega's op een kamer. Tegenover me zit een jonge vrouw die exact hetzelfde werk doet als ik. Verderop zitten nog twee andere collega's. Twee mannen. Ik heb moeite om me te concentreren. Mijn collega heeft al een paar keer aan me gevraagd of er wat is. "Niets", zeg ik, "de jongste heeft weer eens in bed geplast. De zoveelste keer al deze week. Ik heb een gebroken nacht achter de rug. Moest zijn bed verschonen". Mijn verhaal klopt, maar het is niet de hele waarheid.

Na de lunch dwalen mijn gedachte opnieuw af naar wat ik gedroomd had. Nu heb ik vroeger lang in bed geplast. Zeker tot en met de brugklas. En ik kan me ook nog heel goed herinneren dat ik op mijn 15de een keer op school in mijn broek heb geplast. Dat was aan het einde van de lunchpauze. Ik was druk bezig met nog wat huiswerk. Ik voelde wel dat ik nodig moest plassen, maar wilde mijn werk eerst afmaken. De laatste vijf minuten van de pauze ben ik naar de toiletten toe gehold, maar toen was ik te laat en heb in mijn broek geplast. Zo onopvallend mogelijk liep ik terug naar het overblijflokaal. Ik pakte mijn spullen bij elkaar. Opeens zei iemand achter me "Christel heeft in haar broek geplast". Ik draaide me om. Achter me stond John. Iedereen keek nu naar me. Met een rood hoofd ben ik naar de leraar toegegaan en heb hem verteld wat er gebeurd was. Hij wist niets beters te bedenken dan me naar huis te sturen. "We hebben hier op de middelbare school nu eenmaal geen reserve kleren voor ongelukjes", zei hij. Toen ik de volgende dag weer op school kwam begon iedereen te joelen. Ik was een bekende persoon geworden, maar niet op een manier die ik graag had gewild.
Ineens realiseerde ik me dat ik die zelfde stem ook vannacht in mijn droom gehoord had. Het was John geweest in mijn droom.
Ik kwam in een soort tranche. Opeens voelde ik mijn collega naast me staan met haar arm op mijn schouder. "Christel", riep ze, "Wat is er aan de hand?" Ik keek haar aan, ontwaakte uit mijn trance en zag ineens dat ik in mijn broek aan het plassen was. Er lag al een grote plas op de grond en de urine droop van mijn stoel. De twee mannen kijken me vol ongeloof aan. Ik wist niet wat ik moest doen. "Kom mee", zei mijn collega en naar de twee mannen snauwde ze dat ze met hun werk verder moesten gaan. Ze trok me mee naar de damestoilet. "Wat is er aan de hand?", vroeg ze opnieuw. "Ik weet het niet", antwoorde ik. "Ik denk dat ik even weg ben gevallen, of zo". "Je kunt zo niet verder werken", zei ze. "Kun je zelf naar huis of moet ik je brengen? Ik meld je wel ziek en zorg dat de rotzooi opgeruimd wordt". Ik nam de schade op. Op de voorkant van mijn spijkerbroek zat een grote natte plek, de achterkant was doorweekt. mijn billen voelde kletsnat aan. Misschien dat met mijn jas er over heen het niet al te veel zou opvallen. En zo kwam het dat ik ruim 20 jaar later weer met een natte broek op de fiets zal, op weg naar huis.

Iedereen was verbaasd dat ik al zo vroeg thuis kwam. De kinderen holde naar me toe. Ik probeerde zo veel mogelijk de natte plekken op mijn broek met mijn jas te verbergen. Kansloos natuurlijk. Opeens hoorde ik de oudste achter me roepen "Mama heeft in haar broek geplast". Ik vluchtte naar boven en sloot me op in de badkamer om me te verschonen.
 
deel 3:

Ik word vrijdagochtend heel vroeg wakker met in mijn hoofd flarden van een droom. Ik probeer terug te halen wat ik gedroomd heb, maar dat lukt me niet echt. Ik draai me om en dan voel ik dat ik weer in bed heb geplast. Ik heb geen zin in een nieuwe confrontatie met mijn man en besluit om het te verbergen. Over een uur moet ik mijn bed uit om de kinderen te helpen. Daarna ben ik vrij. Ik werk niet op vrijdag. Een uur lang liggen in een nat bed met een natte pyjama. Niet lekker. Ik probeer me zo min mogelijk te bewegen, zodat ik de nattigheid zo min mogelijk voel.
Als het tijd is om uit bed te gaan sta ik op. Alles zo normaal mogelijk. Ik sla het dekbed dicht om de natte plek te verbergen en ga douchen. Als ik terugkom in de slaapkamer is mijn man wakker en het dekbed terug geslagen. Hij kijkt me aan, maar zegt niets. "Ik ehhh", begin ik, maar ik durf niet verder te spreken. Ik schaam me dood.
Op dat moment komt mijn dochter de kamer binnen stormen met twee kledingstukken in haar hand. Ze wil blijkbaar vragen wat ze aan moet. Ze ziet de natte lakens en zegt "mama heeft in bed geplast". Geen vraag maar een constatering. Ze holt meteen weer de kamer uit en ik hoor haar naar de kamer van de jongste gaan. "Mama heeft ook in bed geplast", hoor ik haar zeggen. "Mama is vast niet boos op jou". Mijn jongste komt onze slaapkamer binnen. Ik zie meteen dat hij ook weer in zijn bed geplast heeft. Hij kijkt naar mijn natte lakens en loopt zonder iets te zeggen weer naar zijn eigen kamer. "Ik neem aan dat je een afspraak met de huisarts gaat maken, dit kan zo toch echt niet", zegt mijn man. Ik knik en ga naar de jongste toe om hem te helpen met verschonen van zijn natte broek.
Als iedereen naar school en werk is doe ik weer wat inmiddels dagelijks werk lijkt: twee bedden afhalen en de wasmachine aanzetten.

Ik kan vroeg in de middag bij de dokter terecht. Ik merk dat ik het lastig vind om het hele verhaal aan haar te vertellen. Ik laat delen weg, maar geef wel aan dat ik een keer in bed heb geplast. De dokter stelt voor om mijn urine te controleren en verder even af te wachten of het vaker gebeurt. Ik mag mijn plasje inleveren. Ik besluit het maar even hier bij te laten. Ik kan altijd nog een keer terug gaan en aangeven dat ik er vaker last van heb.

Later in de middag komen de kinderen uit school. Het feit dat hun moeder in haar broek en bed geplast heeft ze blijkbaar al weer vergeten. Ze komen er niet op terug. Dan komt ook mijn man onverwachts vroeg thuis. Hij heeft een groot pakket bij zich wat hij naar boven brengt. "ik heb iets voor je meegenomen", zegt hij. "Het ligt op bed". Als ik het pak openmaak dan blijkt dat hij een zeiltje voor op bed gekocht heeft en een pak Tena luierbroekjes. "Ik heb liever dat je voorlopig een zeiltje in het bed legt", zegt hij, "je pist de hele matras onder". Ik knik. "En misschien moet je de jongste ook maar voorlopig weer een luier om doen", vervolgt hij. Ik knik weer. De jongen is 7 en wil natuurlijk geen luier meer om. Maar hij is bijna iedere ochtend nat. Dat is ook niet fijn.

Als de jongste naar bed ga, ga ik met hem mee. Ik ga op de rand van zijn bed zitten en vraag voorzichtig of hij nog extra moet plassen. Heel voorzichtig vraag ik of het misschien verstandig is om een trainingsbroekje te dragen. Ik vermijd het woord luier. "Trainen is altijd goed!", voeg ik er aan toe. Ik zeg hem dat het ons geheimpje is en dat zijn grotere broer en zus er niets van hoeven te weten. Hij knikt. Ik denk dat hij die natte bedden inmiddels ook wel zat is. Hij doet zelf zijn onderbroekje uit en trekt een luierbroekje aan. Ik vertel hem waar hij morgenochtend zijn trainingsbroekje kan verstoppen mocht hij weer nat zijn. Het ziet er naar uit dat hij het zelfs spannend is gaan vinden. Ik geef hem een kus en stop hem onder.

Laat op de avond ga ik naar bed. In de badkamer doe ik een Tena aan die mijn man gekocht heeft. Ik wil niet het risico lopen dat ik morgen weer wakker word in een nat bed. In mijn bed onder het laken ligt het zeiltje. Ik voel het en hoor het kraken. Het geluid kan ik me nog herinneren van mijn tienerjaren. Ik val onrustig in slaap.

Zaterdagochtend. Niemand hoeft naar school, dus ik kan een beetje uitslapen. Als ik wakker word merk ik dat mijn luierbroekje nat is. Eigenlijk verbaast me dat niet. Ik weet niet waarom. Het bed om me heen is droog gebleven. Straks kan ik makkelijk in de badkamer de natte luier uitdoen en een schoon broekje aan. Dit keer kan ik mijn ongelukje makkelijk verbergen. Ik draai me om in mijn lekker warme bed en dommel weer wat weg. Ik word wakker als mijn jongste bij me onder de dekens kruipt. Hij rolt tegen me aan en ik merk dat hij mijn luier voelt. Zelf heeft hij zijn luierbroekje ook nog aan. Ook al is hij duidelijk nat en had ik hem verteld waar hij de natte luier kon verstoppen. Hij hoort het zeiltje kraken. Een geluid dat hij moet herkennen van zijn eigen bed. Van een kant schaam ik me, maar aan de andere kant vind ik het eigenlijk niet erg dat hij weet dat ik ook een luier draag. Ik fluister in zijn oor. "Dit is ons geheimpje".

N.B. het klopt dat delen van dit verhaal echt gebeurd zijn. Met name het eerste deel is me echt een keer overkomen.
 

Januca

Superlid
Ik ken deze situatie uit mijn eigen jonge jaren.
Bij mij is het op mijn 20e opgehouden, maar tegenwoordig is het weer volledig terug en kan ik niet meer zonder luiers.
Het is allemaal zo bekend voor mij.
Ik ben heel nieuwsgierig hoe dit verhaal verder gaat.
 

diapertje

luiertje om - leuk gevoel
Ik ken deze situatie uit mijn eigen jonge jaren.
Bij mij is het op mijn 20e opgehouden, maar tegenwoordig is het weer volledig terug en kan ik niet meer zonder luiers.
Het is allemaal zo bekend voor mij.
Ik ben heel nieuwsgierig hoe dit verhaal verder gaat.
Ik volg...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
K Droom of werkelijkheid? 16+ Verhalen 75
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
robinmadoura Droom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Luierliefhebber Brent een droom van een luier gevonden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
S Ben jij mijn droom partner ? Contact advertenties 7
Rubenluier Droom jij wel eens over luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
Johnathan Droom #112 16+ Board 3
K Droom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
stuiterbal De droom die uitkomt D 11
L Droom van vannacht. Pub 7
adidaslover Droom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
babyboy-nr1 Droom je van een luierverversing door een nanny ? Pub 1
T de droom D 6
D wat is jouw droom luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D de droom van Frank komt uit 16+ Verhalen 0
scenekid Vage droom...reden tot luierliefde? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
diaper-lover2 rare droom Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
babyfabiola De droom D 4
DL_Michel Peter's droom P 0
DL_Michel Verhaal Klaar Droom ervaring D 2
DL_Michel Verhaal Klaar de Droom kwam uit D 1
R Rare droom gehad vannacht Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact maar anders... Contact advertenties 9
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
Lucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
vincp40 Link naar bericht waarop gereageerd wordt Ideeën Bus 2
manu dl raad op overgang naar ab tegaan met partner Algemeen 1
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Bam-Bi Heimwee , (naar het verleden) Pub 4
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 7
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
André Adult Baby Wie gaat erop wintersport naar Kirchberg? Pub 9
LuierBoy18 Opzoek naar luiervriendjes Contact advertenties 15
K Naar de dokter wat dom.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Dips N' Bricks Op zoek naar... Contact advertenties 3
Similar threads


















































Bovenaan