Van jaloezie tot grote verandering

Dit is mijn eerste echte verzonnen verhaal
Laat tips weten en let niet teveel op de spelfouten ik ben dyslectisch veel lees plezier.


1.Max hij is 14 jaar en hij woont samen met zijn vader en zijn moeder en zijn 3 jarige broertje Lucas .Max roept zijn moeder ja roept Max.Vergeet je je huiswerk niet af te maken ? nee hoor mam ik ben bijna klaar Mooi kom je zo eten ? Ja mam.Oke lieverd.Max maakt zijn laatste vragen van wiskunde af en gaat naar beneden daar zitten zijn ouders en broertje al te wachten.Tijdens het eten maakt Max een Beetje lol met lucas.Gekke bekken trekken Lucas vind dat heel grappig en moet Keihard lachen.Na het eten gaat Lucas met de duplo spelen.Hij loopt naar boven en komt de kamer van Max binnen.Hij zegt meedoewn meedoewn het klinkt heel schattig met zijn speen in zijn mond.Max zegt waarmee dan Duplow zegt Lucas.Ja leuk zegt Max en samen lopen ze naar beneden.Lucas wil een toren bouwen Dus dat doen ze.Max vind het aan de ene kant wel saai maar omdat zijn broertje er zo blij van word vind hij het wel leuk.Na een tijdje komt de moeder van Max naar de woonkamer Zo die word mooi zegt ze Lucas begint te Giechelen.Lucas kom je dan gaan we je naar bed brengen zegt ze.Neew ike wil vewder bouwe.Max zegt ga maar naar bed dan bouwen we morgen wel verder.Lucas zegt okeee Max zegt Lucas nog even welterusten en gaat dan gamen.Om 22:30 gaat Max ook maar naar bed hij valt al snel in slaap.Om 6:00 staat Lucas voor zijn neus.Ikke niet meer slapen Max zegt nog half slapent wil je bij mij in bed slapen? Lucas schud ja Max haalt de deken wat opzij en Lucas en zijn knuffel gaan liggen Lucas ligt lekker tegen Max aangekropen en ze vallen nog ff in slaap.Max word ineens wakker van een sissent geluid Hij voelt iets warm worden bij zijn been Lucas was zijn luier aan het vullen.Aande ene kant vond hij het smerig maar hij kreeg er ook een gek gevoel van.Een gevoel van verlangen en nieuwsgierigheid.Hij was benieuwd hoe het was om een luier te dragen en te gebruiken.Hij vond Het heel raar dat hij die gedachten had en hij negeerde het.Toen het 7:30 was werd Lucas wakker en zij natuurlijk meteen Maxw duplow.Max had toch de eerste 2 uur les uitval dus hij kon wel ff met Lucas spelen Hij nam Lucas naar beneden en zet hem bij de duplo even later kwam zijn moeder naar beneden he lieverds jullie zijn vroeg ja zij Max.mama zag meteen dat max een volle luier had en zij wie heeft hier een plasje gedaan? Ikke niew Zij lucas Mama zei nou daar geloof ik helemaal niks van moeder nam Lucas mee naar boven voor een verschoning.Toen ze terug kwamen Zat Max te ontbijten toen Lucas in de stoel werd gezet en moeder er ook bij kwam zitten zij ze dat Max smiddags 3 uur alleen zou zijn zijn moeder moest tot laat werken en zijn vader was op zakenreis Max vroeg waar gaat Lucas heen dan die gaat naar tante oke zij Max Max ging douchen aankleden tas pakken en zei dat hij naar school ging Hij sprong op zijn fiets hij had een kort dagje en was al om 1 uur uit. Zijn leraar bio was ineens ziek geworden Toen hij thuis kwam pakte hij een zak chips en een fles fanta en starten zijn ps4 op.er is nu toch niemand thuis dus hij kan doen wat ie wil.Tot hij een idee kreeg .Hij dacht me moeder komt toch pas over 2 uur en me vader is er niet wat als ik nu een luier probeer van me broertje.



deel 2

max dacht niet langer na en liep naar de kamer van zijn broertje.Hij zag een doos pampers maat 8 staan En hij zag melk staan maar dat was geen normale melk het was laxeer melk.maar dat zag max niet.Hij pakte de luier en de melk en ging naar zijn kamer.hij probeerde de luier maar die paste niet helemaal hij deed een beetje ducktape aan de zijkant en toen zat ie.wat zat dat fijn zeg hij wou ook die melk proberen dus dat deed hij in een glas.hij dronk het op hij zij huh het is net normale melk maar dan zoeter hij zette de melk terug in lucas zijn kamer en max plofte op de bank. En hij keek een film 2 uurtjes later had hij ineens hele erge buikrampen hij wist niet hoe dit kwam en hij probeerde het te negeren 5 minuten later stond zijn moeder ineens voor de deur maar huh dat kon niet want zij moest tot laat werken hoi lieverd,hey mam max probeerden naar boven te rennen maar mam hielt hem tegen lieverd ga is op de bank zitten . Waarom dan vroeg mag .ik wil je iets heel leuks vertellen. We gaan een weekje weg max was blij maar kreeg weer die heftige kramp maar voor hij naar de wc wou rennen was het al te laat . De diarree vloog de hele luier door en het was nog een wonder dat het er in bleef zitten na dat max diarree eindelijk gestopt was zij mam dat dat niet alleen als een scheet klonk max zei ik ga een nieuwe onderbroek aandoen maar mam zij hoho kom is hier max werd bang mam zij waarom is je broek dan niet bruin ehh ik ehh mam voelde en zij is dat nou een luier .
 
Laatst bewerkt:

toet

Superlid
Hoi,

Allereerst, het is een fijne start om te lezen. Ik ben benieuwd hoe je het verhaal verder wilt laten evolueren en ik lees graag verder.

Je vraagt achter tips en ik wil er toch een proberen geven. Om de leesbaarheid te verhogen zou je af en toe gebruik kunnen maken van enters en van witregels. Probeer eens vanop een afstandje te kijken naar je tekst om het visueel voor te stellen.
Ik weet niet of je alles intikt op een GSM, tablet of computer. Iets ingeven doe ik zelf het liefste vanop een computer omdat dat een beter overzicht geeft maar als je tekst knipt en plakt vanuit een tekstverwerkingsprogramma gaat er vaak veel van de opmaak verloren. Die moet je dan herdoen voor het plaatsen.
Daarnaast helpt het ook om accentjes (') te plaatsen om duidelijk te maken of het een personage is die iets zegt of de verteller.

Met vriendelijke groeten,
Toet
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Beschikbaar als daddy van 13 tot 20 maart overdag Contact advertenties 2
Koning^Speentjes Als kind shirt bijten leid tot duimen en speen willen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 49
D Vrouw (18 tot 36) Omgeving Zuid-Holland. Contact advertenties 5
beddenplasser Oproep tot verzet Pub 5
Babyukkie Verzoek tot na leving regels Algemene info 20
O Multi inzetbaar: latex tot Contact advertenties 0
Tkb Tot welke leeftijd dragte je vroeger luiers ? en wat voor impact had dat later? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 42
tijn2022 wat is er nog niet tot weinig te koop in luierwereld wat je wel graag zal willen hebben. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
satin daiper lover Zoek mede liefhebbers of verzorgingsplaats in de ruime regio van eersel tot mierlo Contact advertenties 7
T Tot zondag omgeving Gent Contact advertenties 0
G online contact en later misschien afspreken graag ben ik op zoek naar een dame van de 23 tot 29 Contact advertenties 1
Dancer Lift naar abdl weekeinde 29 juli tot 31 juli Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
smartin Afspreken 15 tot 19 april Contact advertenties 4
T Verplicht tot slaaf 16+ Board 2
C Tot welke leeftijd liet je moeder je 's nachts nog plassen? Polls 33
Reppie mogelijkheid om chat te beperken tot geverifieerde leden ? Forum en Chatregels 15
L kruidvat luierbroekjes tot 65 kg 16+ Board 16
Dreamy Oproep tot verdraagzaamheid Forum en Chatregels 106
Cyril Archambault Van sekte-kind tot luierliefhebber V 8
A tot het uiterste... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
B Gevochten tot niks 16+ Verhalen 0
plork Van mond tot aan kont 16+ Board 12
K Alleen thuis van 23-05 tot 1 juni (ongeveer) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Robbie_DL Tot wat voor persoon voel je je als AB aangetrokken? zowel man als vrouw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Ares Meer gasten laten verleiden tot aanmaken van account Ideeën Bus 8
bobby2004 verzoek tot alfabetisering van 16+ verhalen moderator talk 1
Diaperboy-17 Afspreken, morgen middag. Tot 20 jaar ^^ Contact advertenties (T) 0
Diaperboy-17 Afspreken (Morgen middag) tot 20 jaar Tiener board 0
snoekkie Mijn luierleven tot nu toe M 4
ImALittleBabyBoy onesie €44,99 groupon tot 7-4 Kleding 11
Diaper-Max Mensen van zelfde leeftijd van 12 tot 16 Contact advertenties (T) 35
D rompers tot maat 188 Winkels 12
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
P Respect en tot ziens Chatroom 48
DL_Michel AB-DL weekend voor ruim 25 personen 21-6 tot 24-6-2013 Pub 145
R Tel tot 10 voordat de MOD het ziet! Spelletjes 23891
scenekid Vage droom...reden tot luierliefde? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
DL_Michel Chat ombouwen tot video chat? Chatroom 42
manon Van onhandelbare puber tot klein prinsesje V 12
maxi 24/7 luiers dragen kan leiden tot... Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
A van Bedplasser tot teenbaby V 4
A van Puber tot peuter V 1
DL_Michel BEKEERD TOT LUIERS B 14
DL_Michel van Libero tot drynites XL V 6
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 82
E Grote maten Turnpak/Spandex bodysuit/Swempak 16+ Board 6
Similar threads


















































Bovenaan