van Libero tot drynites XL

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 33,3%
  • 8

    Stemmen: 1 33,3%
  • 9

    Stemmen: 1 33,3%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    3

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Het was weer eens zover ik was weer eens nat wakker geworden net nu de dag dat de vakantie ophield en weer naar school moest. Heel de vakantie droog geweest maar nu was het weer raak. Gelukkig hadden we nog een pak Libero's achter de hand voor als 't toch nog mis ging. Na 't wassen gegeten en nog genieten van een tekenfilm, net toen ik naar school moest voelde ik me weer nat worden dus weer droge kleren aan en naar lang twijfelen toch maar met een luier aan naar school toe.

De eerste uren was 't toch praten over de vakantie en zaten we toch alleen maar te zitten dus het zou haast niet opvallen dat ik een luier aan had. De ochtend begon zoals ik al dacht vertellen over de vakantie hierna begon de juf wat te vertellen over een nieuwe jongen "bas geheten" deze was wat bijzonder volgens de juf, hij droeg nl ook nog luiers Wouw dacht ik we kunnen nog wel eens vrienden worden en dat gebeurde ook tijdens de pauze liep hij naar 't toilet met een luier in zijn hand en gooide toen hij naar buiten kwam een natte in de afvalbak. Ik hield hem aan en vewrtelde dat ik ook luiers droeg hij vond dat geweldig dat hij niet de enige was die nog een luier aanhad.

Thuis gekomen voelde ik al dat mijn Libero luier nat was dus ik ging naar boven en verschoonde me en maakte me klaar voor de middag. Deze verliep heel vreemd de juf kwam de klas in met een pak Pampers phases junior en ging wat vertellen over dat de komende maanden de WC vernieuwd werden en dat deze niet gebruikt mochten worden ze hadden lang na gedacht over dit plan maar toch zover gekomen dat heel de klas maar in de luiers moest..

De volgende dag kwamen Bas en ik op school iedereen liep maar wat te ijsberen en dachten alleen maar aan de luiers die ze moesten gaan dragen. Niemand vond het leuk maar wij dachten bij ons zelf nu weet je eens hoe het voelt om dag in dag uit in luiers te lopen. Op deze eerste luierdag was iedereen natuurlijk nog wat onwennig en hielden hun plas op en gingen thuis naar de wc maar dit werd later 't jaar wel anders elk uur ging er wel iemand naar de juf om een schone luier te vragen ( ons voordeel was wij waren al gewent om ons zelf te verschonen ). Nu het was zo dat de klas dacht dat wij droog bleven en ze vroegen hoe het kwam dat wij geen schone luier hoefde en wij deden ons verhaal, heel de klas luisterde met gespannen oren naar ons verhaal..

Een heel jaar moest de klas luiers dragen en de schaam werd voor hen alleen maar groter, want een ieder was nu gewent aan de luiers en hoe moest dat nu op de grote school??

Bas en ik gingen naar een speciale school waar luiers dragen vrij normaal was, ik was inmiddels de Libero ontgroeit was nl wat groter geworden en moest opzoek naar een andere luier. Dit werd Pampers Xl variant was de enige dus gelijk gekocht en dragen maar. Op die nieuwe school stonden ze ook versteld dat we onze luiers zelf konden verschonen wat vele uit de klas konden zelfs dat niet. De juf van deze klas vond dat we de andere kinderen maar moesten leren dat hun ook der luiers konden verschonen, zo begonnen we aan een cursus luier wisselen. We kwamen allerlei luiers tegen Pampers, Tena, katoen, en een hele hoop andere merken. Na een maand kon iedereen zichzelf verschonen. Toen kwam de dag dat de Pampers XL ook te klein werden dus ik ging opzoek naar weer wat nieuws het werd Tena deze heb ik mijn verdere schooltijd aangehad, wel even wennen ging van 2 plakstrips naar 4, maar ik vond een manier hoe ik ze het best vast kon maken en dat ze goed bleven zitten.

De Tena's heb ik gedragen tot ik op vakantie ging naar de VS, daar kwam ik voor het eerst goodnites tegen luierbroekjes voor oudere kinderen ik kochtgelijk de maat lagre en deze zaten zogoed dat ik hier volledig op overstapte terug in nederland zag ik de Drynites lagre en ben dus hier in nederland ook achter gaan staan omdat het het zelfde product was maar onder een anderenaam.

Ook nu draag ik nog Drynites, dit is nu dan de X-lagre variant maar ben nogsteeds erg tevreden over dit product. Raar hoe iets kan lopen, op de lagere school dacht ik dat Libero junior de enige luier was die ik paste. Snel volgde toen die Pampers Xl en na een tena periode de Goodnites/Drynites lagre en nu een Drynites Xl wat is het volgende Drynites XL plus.....

Wie zal het weten
 

sissiebaby

Gewaardeerd Lid
Re: VAN LIBERO JUNIOR TOT DRYNITES XL

Waaw, wat een school zeg. Ik wilde dat ik in zulk een school was geweest, dan had ik er in het derde middelbaar er de brui niet aan gegeven om te gaan werken.
 
G

Gwenny

Guest
Re: VAN LIBERO JUNIOR TOT DRYNITES XL

Echt gebeurd verhaal?

Waar haal je trouwens die grotere drynites?
 
D

diaperlover

Guest
Re: VAN LIBERO JUNIOR TOT DRYNITES XL

leuk verhaaltje maar het is wel erg verzonne:p
 
T

tenauser

Guest
Re: VAN LIBERO JUNIOR TOT DRYNITES XL

yep, geloof er ook geen woord van.
 
D

DependSuper

Guest
Re: VAN LIBERO JUNIOR TOT DRYNITES XL

Ach, het hoeft niet altijd op waarheid te berusten.

:-*
 

pinokio

Gewaardeerd Lid
Re: VAN LIBERO JUNIOR TOT DRYNITES XL

vind ik ook, verhalen mogen toch verzonnen zijn.
Ook vele andere verhalen op dit forum zijn dat, of geloven jullie echt alles wat in verhaaltjes staat ?
groetjes,
pinokio.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
Ottter Libero luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Berth Libero Sleeptight nr/sz10. Vragen & Info Shop 5
Berth Libero Sleep tight Luiers 8
Berth Libero Sleep Tight 10 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Adres luiers kleine maten (kiwisto, seni kids, libero 7) Winkels 2
Koning^Speentjes Libero luiers nog ergens in een winkel te koop? (NL) VVV 18
A Libero Comfort Fit maat 7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
pietabroodje Libero up en go ervaring Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
gommu libero luiers VVV 14
stefanbosje Libero maat 7 VVV 1
Little Simba welke luier : drynites, libero xl ( pas ik die wel ) Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
rare gozer libero maat 7 voor de snelle volgels! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
diaperdrenthe Libero Night Comfort Large Pullups Pub 4
DL_Michel Libero ventje L 0
diaperdrenthe bed matss en libero size 7 Pub 2
K 1 tot 14 mei Curaçao 2024 Contact advertenties 0
M Beschikbaar als daddy van 13 tot 20 maart overdag Contact advertenties 3
Koning^Speentjes Als kind shirt bijten leid tot duimen en speen willen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 51
D Vrouw (18 tot 36) Omgeving Zuid-Holland. Contact advertenties 5
beddenplasser Oproep tot verzet Pub 5
Babyukkie Verzoek tot na leving regels Algemene info 20
O Multi inzetbaar: latex tot Contact advertenties 0
Tkb Tot welke leeftijd dragte je vroeger luiers ? en wat voor impact had dat later? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
tijn2022 wat is er nog niet tot weinig te koop in luierwereld wat je wel graag zal willen hebben. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
satin daiper lover Zoek mede liefhebbers of verzorgingsplaats in de ruime regio van eersel tot mierlo Contact advertenties 7
T Tot zondag omgeving Gent Contact advertenties 0
G online contact en later misschien afspreken graag ben ik op zoek naar een dame van de 23 tot 29 Contact advertenties 1
Dancer Lift naar abdl weekeinde 29 juli tot 31 juli Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
smartin Afspreken 15 tot 19 april Contact advertenties 4
T Verplicht tot slaaf 16+ Board 2
G Van jaloezie tot grote verandering J 2
C Tot welke leeftijd liet je moeder je 's nachts nog plassen? Polls 33
Reppie mogelijkheid om chat te beperken tot geverifieerde leden ? Forum en Chatregels 15
L kruidvat luierbroekjes tot 65 kg 16+ Board 16
Dreamy Oproep tot verdraagzaamheid Forum en Chatregels 106
Cyril Archambault Van sekte-kind tot luierliefhebber V 8
A tot het uiterste... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
B Gevochten tot niks 16+ Verhalen 0
plork Van mond tot aan kont 16+ Board 12
K Alleen thuis van 23-05 tot 1 juni (ongeveer) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Robbie_DL Tot wat voor persoon voel je je als AB aangetrokken? zowel man als vrouw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Ares Meer gasten laten verleiden tot aanmaken van account Ideeën Bus 8
bobby2004 verzoek tot alfabetisering van 16+ verhalen moderator talk 1
Diaperboy-17 Afspreken, morgen middag. Tot 20 jaar ^^ Contact advertenties (T) 0
Diaperboy-17 Afspreken (Morgen middag) tot 20 jaar Tiener board 0
snoekkie Mijn luierleven tot nu toe M 4
Similar threads


















































Bovenaan