van Puber tot peuter

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 11,1%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 3 33,3%
  • 7

    Stemmen: 1 11,1%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 11,1%
  • 10

    Stemmen: 3 33,3%

  • Totaal stemmers
    9
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: klein jochie

Ik ben een luierjongen van 16 jaar en gek op het dragen van luiers. Dat komt denk ik omdat ik tot mijn 13de in bed plaste en ’s nacht een luier om moest. Ik was eerst blij dat ik ’s nachts droog kon blijven en de luiers niet meer nodig had, maar begon ze later te missen. Een half jaar geleden heb ik zelf dry-nites gekocht, mede omdat ik ’s nacht weer een keer nat wakker werd. Mijn moeder heeft dat gemerkt en me vlak daarna betrapt in een dry-nite. Ze zei ik merk dat je weer luiers nodig hebt en je zult dan ook echte luiers dragen en vanaf die tijd lig ik ’s nacht weer in bed met een dikke luier om en een plasticbroek aan. Mijn moeder doet me de luier zelf om en ik moet niet het lef hebben deze af te doen. Ik heb het een keer gedaan in een dwarse bui, maar heb dat geweten. Mijn bed was ’s morgens nat en ik kreeg toen een ongenadig pak slaag op mijn blote billen. Ik huilde het uit van pijn, maar ook van vernedering. Gek genoeg vond ik het later toch wel lekker, die gloeiende billen.

Een paar weken later stond mijn moeder me op te wachten toen ik uit school thuis kwam. Zo jongen, je mentor heeft gebeld. Meteen wist ik hoe laat het was. Hij is niet erg tevreden over je prestaties. Als je zo door gaat, ga je niet over. Wat denk je daaraan te doen? Ik stamelde:”ik doe mijn best en weet het ook niet”Ik weet het wel zei mijn moeder, ’s avonds na het eten ga je niet meer weg, maar ga je huiswerk maken. Ik zal het controleren. Om te voorkomen dat je weggaat krijg je meteen na het eten je luier om. Zo nodig zal ik voor je naar bed gaat verschonen. Nee mam, dat kun je niet maken, ik ga ’s avonds altijd naar mijn vrienden. Dat is dus nu afgelopen. Eerst betere resultaten en dan zien we wel weer.

De volgende avond na het eten moest ik op mijn bed gaan liggen en kreeg een dikke luier om met plasticbroek. Daarover mocht ik mijn joggingpak aan. Je zag wel mijn dikke kont, dus ik had geen behoefte om uit te gaan. Ik ging op mijn kamer studeren. Mijn moeder vertrouwde het niet erg en gebood me om in de kamer te komen zitten werken.

Om negen uur vroeg ze wat ik gedaan had en moest ik mijn gemaakte huiswerk laten zien. Ze vond dat ik redelijk mijn best had gedaan. Ze voelde aan mijn luier. Die was nog droog zodat ik niet verschoond hoefde te worden. Ik moest naar bed werd door haar ondergestopt en kreeg een knuffel in bed. Zo ging het de volgende avonden ook. Maar ik begon me tegen deze maatregel te verzetten. Op een avond mocht ik mijn joggingpak niet aan. Ze had een verrassing voor me. Ze kwam boven met een lichtblauwe pyjama uit een stuk met voetjes en een rits aan de achterzijde.

Op de voorkant zat een plaatje van een beer. Die had ze via internet besteld en die moest ik aantrekken. De rits ging van onder naar boven dicht en kon worden vastgezet met een slotje. Ik kon de pyjama dan niet zelf uitdoen en moest ’s morgens op mijn moeder wachten om me uit te kleden. En dat terwijl je 16 bent. Dat is je straf en als je je niet beter gaat gedragen weet ik nog wel andere maatregelen. Oh wat voelde ik me klein in die pyjama, maar het vond me ook wel op. Ik genoot van het weer dragen van luiers en nam dit op de koop toe. Zo moest ik weer beneden aan mijn huiswerk. Vorige week werd het ineens een stuk warmer en ik klaagde bij mijn moeder dat de pyjama zo warm was. Goed dat je het zegt zei ze, ik heb een andere voor je. Hij leek op de ander, maar nu een plaatje van een eendje en korte pijpen en korte mouwen. Maar wel weer een rits van achter die op slot kan.

Dit blijf je dragen totdat je resultaten beter zijn, daarna zie we wel weer. Maar als je blijft zitten zul je de hele vakantie in luiers moeten doorbrengen, ook overdag. Dus je weet waar je aan toe bent. ’s Nachts in luiers vind ik heerlijk, maar om een hele vakantie 24 uur per dag zie ik niet zo zitten. Dus dat was een goede stimulans om goed mijn best te doen. Maar of dat lukt? Ik doe mijn best en moet het verder afwachten, maar dat vertel ik een volgende keer.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
manon Van onhandelbare puber tot klein prinsesje V 12
Bam-Bi Online straf ab (puber) tips? Algemeen 2
K 1 tot 14 mei Curaçao 2024 Contact advertenties 0
M Beschikbaar als daddy van 13 tot 20 maart overdag Contact advertenties 3
Koning^Speentjes Als kind shirt bijten leid tot duimen en speen willen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 51
D Vrouw (18 tot 36) Omgeving Zuid-Holland. Contact advertenties 5
beddenplasser Oproep tot verzet Pub 5
Babyukkie Verzoek tot na leving regels Algemene info 20
O Multi inzetbaar: latex tot Contact advertenties 0
Tkb Tot welke leeftijd dragte je vroeger luiers ? en wat voor impact had dat later? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
tijn2022 wat is er nog niet tot weinig te koop in luierwereld wat je wel graag zal willen hebben. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
satin daiper lover Zoek mede liefhebbers of verzorgingsplaats in de ruime regio van eersel tot mierlo Contact advertenties 7
T Tot zondag omgeving Gent Contact advertenties 0
G online contact en later misschien afspreken graag ben ik op zoek naar een dame van de 23 tot 29 Contact advertenties 1
Dancer Lift naar abdl weekeinde 29 juli tot 31 juli Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
smartin Afspreken 15 tot 19 april Contact advertenties 4
T Verplicht tot slaaf 16+ Board 2
G Van jaloezie tot grote verandering J 2
C Tot welke leeftijd liet je moeder je 's nachts nog plassen? Polls 33
Reppie mogelijkheid om chat te beperken tot geverifieerde leden ? Forum en Chatregels 15
L kruidvat luierbroekjes tot 65 kg 16+ Board 16
Dreamy Oproep tot verdraagzaamheid Forum en Chatregels 106
Cyril Archambault Van sekte-kind tot luierliefhebber V 8
A tot het uiterste... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
B Gevochten tot niks 16+ Verhalen 0
plork Van mond tot aan kont 16+ Board 12
K Alleen thuis van 23-05 tot 1 juni (ongeveer) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Robbie_DL Tot wat voor persoon voel je je als AB aangetrokken? zowel man als vrouw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Ares Meer gasten laten verleiden tot aanmaken van account Ideeën Bus 8
bobby2004 verzoek tot alfabetisering van 16+ verhalen moderator talk 1
Diaperboy-17 Afspreken, morgen middag. Tot 20 jaar ^^ Contact advertenties (T) 0
Diaperboy-17 Afspreken (Morgen middag) tot 20 jaar Tiener board 0
snoekkie Mijn luierleven tot nu toe M 4
ImALittleBabyBoy onesie €44,99 groupon tot 7-4 Kleding 11
Diaper-Max Mensen van zelfde leeftijd van 12 tot 16 Contact advertenties (T) 35
D rompers tot maat 188 Winkels 12
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
P Respect en tot ziens Chatroom 48
DL_Michel AB-DL weekend voor ruim 25 personen 21-6 tot 24-6-2013 Pub 145
R Tel tot 10 voordat de MOD het ziet! Spelletjes 24326
scenekid Vage droom...reden tot luierliefde? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
DL_Michel Chat ombouwen tot video chat? Chatroom 42
maxi 24/7 luiers dragen kan leiden tot... Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
A van Bedplasser tot teenbaby V 4
DL_Michel BEKEERD TOT LUIERS B 14
DL_Michel van Libero tot drynites XL V 6
Runa Welk van de twee is beter, baby zijn of peuter zijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Similar threads


















































Bovenaan