Van sekte-kind tot luierliefhebber

Cyril Archambault

Frans-Nederlandse luierliefhebber
Waarschuwing: dit verhaal gaat niet over mij, maar over iemand die me goedkeuring heeft gegeven het te publiceren, zolang hij maar anoniem blijft.

VERHAAL
Sinds mijn achtste levensjaar, wilde ik graag weer eens wegwerpluiers dragen en ze gebruiken als mijn toilet. Ik wist echter dat dit onmogelijk was, omdat mijn ouders behoorlijk religieus zijn en dat ze dit als een teken van de duivel zouden beschouwen. Als ik iets deed wat in hun ogen of volgens de bijbel verkeerd was, werd dit bestraft met de riem, kreeg ik 1 maand huisarrest, mocht ik 1 week niet eten en kreeg ik 1 dag geen drinken.

Echter, een paar dagen na mijn dertiende verjaardag, gebeurde er iets waardoor mijn leven helemaal veranderde. 2 meisjes, die bij mij in de klas zaten, werden lastiggevallen door wat straatjongens. Zij scholden hen uit voor… eh… nou ja, je begrijpt wel wat ik bedoel… en trokken zelfs hun onderkleren uit. Van een veilige afstand, zag ik dat die meisjes zelf luiers droegen. Ik zag de herhaalrecepten, die deels in hun rugzakken zaten, en het drong tot me door dat ze incontinentie hadden en daarom verplicht luiers moesten dragen.

Ik besloot direct om er wat aan te doen. Eerst sloeg ik een kruis en fluisterde: “Vergeef me, Vader, want ik sta op het punt te zondigen.” Toen rende ik op de straatjongens af, schreeuwde zowat mijn longen eruit en sloeg de ene jongen, met mijn vuist, keihard in zijn gezicht, waardoor hij bewusteloos op de grond viel. De tweede kreeg van mij zo’n flinke trap in zijn edele delen, dat hij door de knieën zakte en het uitgilde als een keukenmeid. Nummer 3 bibberde van schrik en wilde wegrennen, maar liep per ongeluk tegen 1 van de straatlantaarns en viel zelf toen ook achterover. Toen hielp ik de meisjes met het oprapen van hun spullen en zichzelf aan te kleden. Ze waren zo ontzettend blij, dat ze, op mijn beide wangen, een liefdevolle zoen drukte, waardoor ik wel eventjes bloosde van verlegenheid.

Direct nadat de schoolbel luidde en alle kinderen naar huis gingen, namen de meisjes me eerst nog eventjes mee naar de toiletruimte, omdat ze een extra verrassing voor mij hadden, als dank voor mijn heldendaad. Daar zag ik een verkleedtafel staan en daarbovenop lag hetgeen waar ik al zo lang over droomde; een wegwerpluier, precies in mijn formaat. Dit was het allermooiste moment van mijn leven en ik zuchtte van verlichting. Binnen een paar minuutjes tijd hadden de meisjes me de luier omgedaan. Ik was benieuwd hoe hij zat, dus stapte ik direct van de tafel af, liep 3 keer in het rond en knikte tevreden. Hierop kleedden de meisjes me alweer aan, maar nog voordat we de hoofduitgang konden bereiken, kwam onze juf opeens tevoorschijn, die eiste dat we haar vertelden wat er gaande was. Ik legde alles haar uit, inclusief mijn thuissituatie. Natuurlijk vond de juf dat hele religieuze gedrag van mijn ouders, net als ik, flauwekul en onacceptabel.

Ineens herinnerde ze zich dat mijn ouders bij een gezochte en levensgevaarlijke sekte zaten, dus ze beloofde mij erop toe te zien dat ik niet langer bij hen hoefde te wonen. Daar hield ze zich ook aan. Mijn ouders en de andere sekteleden werden opgepakt. Ook kregen ze een contactverbod omtrent hun nakomelingen, zodat we allemaal in rust en vrede konden opgroeien. Mijn eerdere bijbelse gebruiken werden mij rustig afgeleerd, want ik voelde me er eigenlijk nooit goed bij om telkens tot God te moeten bidden en hem om vergiffenis te vragen. Natuurlijk had ik verder geen moeite met mensen die gelovig waren, daar toonde ik respect voor.

Ik werd toen geadopteerd door de juf, die ook de moeder was van de 2 meisjes. Ze gaf me ook haar goedkeuring om luiers te dragen en te gebruiken. Alle leerkrachten en leerlingen vonden het geen probleem en hielpen mij zo nu en dan met de verschoning van mijn luiers. Dit ging natuurlijk altijd goed, maar meestal deed de juf het.

Soms kom ik mijn biologische broers, zussen, neven en nichten tegen, die nu allemaal hun eigen levens hadden, met of zonder een eigen familie. We trekken natuurlijk nog wel veel met elkaar op, maar we spreken nooit meer over het geloof of onze sekte-familieleden. Ze moeten er nog wel aan wennen dat ik luiers draag, maar ze waren wel blij dat ik dit, volgens de afspraken met mijn juf, met mate deed en niet in het openbaar.
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Gompie zo plots als het verhaal begint zo plots is het klaar. Wat een verhaal zeg. Xou het niet willen meemaken en ben blij met wat ik heb.
 

Omgeven door mafkezen

Super cool, maar ik ben weg hier
Wat een ontzettend gehaast en onsamenhangend verhaal. Erg onrealistisch geschreven ook. Ik begrijp dat verhalen over fantasieën gaan, maar dit slaat op tamelijk weinig. Show, don't tell.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Koning^Speentjes Als kind shirt bijten leid tot duimen en speen willen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Lauwie Nieuw kind 'in town'.. Voorstellen 17
mickey Hoe je als een kind zo blij kunt zijn met lichtgevende veters Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tenaatje@ Welke luiers droegen jullie als kind zijnde ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 60
C Heb je als kind wel eens een plaswekker gehad? Polls 16
Koning^Speentjes Zag jij spoken en geesten als kind? Polls 7
V Dromen over kind zijn Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
L als je zelf kind krijgt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
K virtuele p(m)apa/kind/baby/kleuter/relatie - Hoe aan te pakken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Koning^Speentjes Het wolven kind W 5
pampervuller kiezen voor je ex en ongeboren kind of Kiezen voor je eigen geluk Polls 27
DL_Michel Kind K 8
K 1 tot 14 mei Curaçao 2024 Contact advertenties 0
M Beschikbaar als daddy van 13 tot 20 maart overdag Contact advertenties 3
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 51
D Vrouw (18 tot 36) Omgeving Zuid-Holland. Contact advertenties 5
beddenplasser Oproep tot verzet Pub 5
Babyukkie Verzoek tot na leving regels Algemene info 20
O Multi inzetbaar: latex tot Contact advertenties 0
Tkb Tot welke leeftijd dragte je vroeger luiers ? en wat voor impact had dat later? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
tijn2022 wat is er nog niet tot weinig te koop in luierwereld wat je wel graag zal willen hebben. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
satin daiper lover Zoek mede liefhebbers of verzorgingsplaats in de ruime regio van eersel tot mierlo Contact advertenties 7
T Tot zondag omgeving Gent Contact advertenties 0
G online contact en later misschien afspreken graag ben ik op zoek naar een dame van de 23 tot 29 Contact advertenties 1
Dancer Lift naar abdl weekeinde 29 juli tot 31 juli Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
smartin Afspreken 15 tot 19 april Contact advertenties 4
T Verplicht tot slaaf 16+ Board 2
G Van jaloezie tot grote verandering J 2
C Tot welke leeftijd liet je moeder je 's nachts nog plassen? Polls 33
Reppie mogelijkheid om chat te beperken tot geverifieerde leden ? Forum en Chatregels 15
L kruidvat luierbroekjes tot 65 kg 16+ Board 16
Dreamy Oproep tot verdraagzaamheid Forum en Chatregels 106
A tot het uiterste... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
B Gevochten tot niks 16+ Verhalen 0
plork Van mond tot aan kont 16+ Board 12
K Alleen thuis van 23-05 tot 1 juni (ongeveer) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Robbie_DL Tot wat voor persoon voel je je als AB aangetrokken? zowel man als vrouw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Ares Meer gasten laten verleiden tot aanmaken van account Ideeën Bus 8
bobby2004 verzoek tot alfabetisering van 16+ verhalen moderator talk 1
Diaperboy-17 Afspreken, morgen middag. Tot 20 jaar ^^ Contact advertenties (T) 0
Diaperboy-17 Afspreken (Morgen middag) tot 20 jaar Tiener board 0
snoekkie Mijn luierleven tot nu toe M 4
ImALittleBabyBoy onesie €44,99 groupon tot 7-4 Kleding 11
Diaper-Max Mensen van zelfde leeftijd van 12 tot 16 Contact advertenties (T) 35
D rompers tot maat 188 Winkels 12
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
P Respect en tot ziens Chatroom 48
DL_Michel AB-DL weekend voor ruim 25 personen 21-6 tot 24-6-2013 Pub 145
Similar threads


















































Bovenaan