Van Toneelstuk naar luier meisje

drakentoren

Nieuw lid
Dit is me eerste verhaal
Wees aub mild met de reacties


Ik was 13 jaar en klein voor me leeftijd
En had een zus van 15 jaar en 2 hele liefe ouders
Ik moest helpen bij een toneelstuk op school van de 1e jaars ,
Omdat ik slechte cijfers had en met helpen kreeg ik bonus punten zodat ik toch doorging.
Het toneelstuk ging over veiligheid voor kinderen.


Ik moest me melden bij de gymzaal om te helpen met het toneelstuk
En zag er totaal tegen op om te helpen maar deed het toch om door te gaan naar de volgende klas
Toen ik er aankwam werd ik begroet door een lief meisje dat ook hielp bij het toneelstuk
en vroeg wat ik kwam doen
Ik zei : ik kom helpen met het toneelstuk
Ze zei : o leuk ik ben kelly ik help hier ook en we hebben hard hulp nodig
En toen liepen we naar achter naar de kleedkamers
Toen we we waren toen kreeg ik een lijst en vroeg ze aan mij om alles te controleren of het heel was en werkte naar behoren
Ik vond het prima en bekeek de lijst zag er veel opstaan van luiers tot trappelzakken en autostoeltje
Ik dacht gaat dit over baby,s of veiligheid
Maar ik ging alles controleren zag er grote luiers liggen rompertjes en mailo,s en jurkjes
Ik voelde er aan en voelde fijn aan in me gedachte wou ik het wel proberen want stiekem
Hield ik wel van luiers en dat soort kleding
Na een lange tijd was alles aanwezig en heel toen zag ik 2 grote autostoeltjes
Ik dacht die moet ik wel proberen om te kijken of ze echt werken
En ik was toch klaar met de rest dus ik dacht ik doe het gewoon
Maar ik zat te twijfelen als ik naar de wc moet en zat zo naar de lijst te kijken luiers en rompertjes hebben ze meer dan genoeg
Ik pakte 2 katoenen luiers en een plastic broekje en keek of het stil was
Ik opende snel de luiers en dee ze op en toen het plastic broekje alles sloot goed aan
Het voelde heerlijk aan en toen zag ik op het plastic broekje een soort sluiting zitten en die moest je dicht klikken dat dee ik en trok het riempje strak aan zadat het niet af kon zakken
En daarna trok ik snel het rompertje aan en sloot die tussen me benen
Ik genoot van het moment maar moest op schieten voordat er iemand binnen kwam
En dee snel me kleren weer aan en de luier zag je wel maar niet heel duidelijk door me training broek ik probeerde een stukje te lopen en dan viel ie wel op door dat ik waggelde meer verder gelukkig niet
toen koos ik eer van de autostoeltjes uit en maakte ik de gordels open
het ging een beetje moeilijk maar lukte wel
en toen ging ik er in zitten en met verbasing paste ik er precies in alsof ie voor mij gemaakt was
ik keek of de gordels goed afgesteld waren voor mij lengte en moest ze een heel klein beetje verstellen
toen alles goed was afgesteld ging ik er weer in zitten en dee de gordels over me scouder
en pakte ik de 2 zei kanten en die tussen me benen en klikte ze in elkaar
het zat niet los maar ook niet dat ik me er zo uit kom komen
het zat heerlijk
ik voelde aan me luier en dacht kon ik dit maar elke dag aan en zo vervoerd worden
ik zat er zo in en keek op me horloge en was bijna 3 uur en dan waren we vrij voor de rest van de dag
ik probeerde de sluiting open te maken maar lukte niet
kon niet bij de knop komen om open te maken
na een korte tijd werd me naam geroepen en kwam kelly binnen en zag me in het autostoeltje zitten
en ze schok een beetje en vroeg waarvoor zit je daar in
ik zei : de sluiting leek me niet goed dus ik wou het proberen en nu kom ik er niet uit
kelly zei : die sluiting is ook voor kinderen die het zelf niet open mogen maken
ik zei : ah zo wil je me er uit halen
kelly zei : je ziet er zo wel heel lief uit zo maar alles zit nog beetje los
ik zei : huh moet alles strakker?
kelly zei : ja de banden en dan een tafeltje er voor
ik zei : oh ik vind het al strak zitten zo
kelly zei : ik help je wel even met alles goed vast te doen dan weet je hoe het moet voelen
ik zei : oke is goed
kelly keek of de banden goed zaten en trok ze strakker
en ik voelde me in het autostoeltje gedrukt worden
toen voelde ze of de banden allemaal goed strak zaten en ook die bij me luier
ik wist niet of ze het gemerkt had of ik een luier droeg maar dacht het wel
toen pakte ze het tafeltje en klikte die vast aan het autostoeltje en zei kelly
hoe vind je het zitten nu je goed vast zit
ik zei : zit wel strak maar niet heel slecht eerlijk gezegt
kelly zei : dus je wil er wel vaker in zitten zo?
Ik zei : meschien wel
kelly zei : je ziet er wel heel schattig zo uit in het autostoeltje
ik bloosde en vroeg wil je me er uit halen moet nodig naar huis
en kelly haalde me er toen uit
nadat ze me er uit had gehaald zei ze ik ga ook naar huis om te eten
ik zei is goed ben je er morgen weer
kelly zei : ja
en toen namen we afscheid
ik ging naar huis met de luier en romper onder me kleren aan
toen ik een maal thuis kwam moest ik naar wc en probeerde de luier uit te doen
maar dat lukte niet door het plastic broekje die sluiting ging aleen open met een sleuteltje en
moest het in me luier doen voelde wel lekker warm maar moet morgen dan wel dat sleuteltje vinden
tijdens de avond had ik wel moeite om me luier verborgen te houden omdat ik zo waggelde
rond 7 uur dee ik me pyama aan en ging nog even beneden tv kijken met me zus
na een korte tijd merkte dat ik moest plasssen en begon ik een beetje te bewegen zodat
het gevoel weg zou gaan maar dat werkt niet
me zus merkte dat en vroeg aan mij of alles goed was
ja natuurlijk wat kan er mis zijn
en we keken verder
ik kon het niet meer ophouden en plaste in me luier
toen het bed tijd was gingen we allebij naar bed
ik liep voorop en voordat ik me kamer in kon gaan
pakte me zus bij me hand en dee me pyama broek naar bededen en zag me luier
ik dee snel me broek omhoog en ze vroeg : heb je soms ongelukjes
en ik knikte toen gaf me zus een klap op me luier
en zei : daarvoor zijn luiers om ongelukjes te voorkomen
en wenste me een fijne en droge nacht
toen ging ik me kamer in en voelde aan me luier
en dacht hopelijk zegt ze niks tegen mam en pap
en na 10 min viel ik in slaap
 

FairryNL

Superlid
Ik zou het prettiger lezen vinden als er meer leestekens zoals een komma, punt of vraagteken gebruikt wordt.
En af en toe iets minder gebruik van de enter-knop zou het voor mij ook misschien wat mooier maken.
Maar in ieder geval is het idee van het verhaal we een leuk idee.
Zou graag een volgend stukje willen lezen.
 

drakentoren

Nieuw lid
De ochtend

Om half 7 uur ging de wekker want moest om 10 uur weer op school zijn om te helpen.
Ik voelde dat ik moest plassen dus liet het lopen in me luier omdat het niet anders kon.
Dacht even snel onbijten dan naar school en de sleutel zoeken dan kan ik het uit doen.
Ik ging op de rand van me bed zitten en stond op en merkte dat me luier een heel stuk dikker was dan gister avond .
Ik ging naar beneden om even snel te onbijten en schok dat me zus al wakker was,
En die zag meteen dat me luier dikker was.
Ze zei toen dat het goed was dat ik de luier droeg anders was me bed nu nat.
Na het onbijt dee ik snel me kleren aan en ging in naar school.

Ik kwam aan op school en was 2 uur te vroeg maar gelukkig was de deur al open.
Ik zag gelukkig niemand en liep meteen naar de kleedkamers
Ik keek in de tas waar die plastic broekjes lagen en zocht de sleutel ,
Na een lange tijd zag ik een sleuteltje .
Ik dee me me broek naar beneden en maakte het rompertje los,
En maakte de sluiting los toen zachte de luier viel de luier op de grond door het gewicht.
Ik dee de luier meteen in een plastic tas en die in me rugtas zodat niemand het zou merken.
Toen dacht ik zou ik meteen een nieuwe aan doen of helemaal uit ,
Het zat heerlijk dus pakte 2 nieuwe katoenen luier en legde ze op de grond ,
Maar ik dacht hoe zou 3 luiers er uit zien en voelen en ik pakte er nog een en legde die er op.
Ik ging er op liggen en dee ze dicht voelde lekker dik aan en dee meteen het plastic broekje aan en dee het dicht en ook dee ik het rompertje dicht .
Het voelde heerlijk tussen me benen en kon er amper vanaf blijven aleen lopen ging beetje moeilijk.
Dus ik besloot het aan te houden,
Dee me kleren weer aan en was net 9 uur geweest dus had nog even de tijd voordat alle andere kwamen.

Ik keek naar alle jurkjes die er hingen en pakte er een,
Hij was geel en van hele zachte stof met rits op de rug en pof mouwtjes en wijde onderkant en tot boven de knieen.
Ik werdt er opgewonden van bij de gedachte dat ik het zou dragen,
Maar kon het nu niet doen want wist niet waarneer er andere mensen zouden binnen komen en als ik het zou beschadigen dan zouden ze het meteen merken

Na een korte tijd hoorde ik andere mensen binnen komen ,
En na een kort gesprek gingen we verder met voorbereiden voor het toneel stuk.
Me luier viel niet op bij andere want we waren allemaal druk bezig.
Rond 1 uur was alle voorbereiding klaar voor het toneelstuk

We praten nog even na en grootste deel van alle mensen die hielpen gingen daarna naar huis.
kelly vroeg mij of ik even wou helpen omdt we wat vergeten waren en liep haar achterna naar de achter het gordijn ,
ze vroeg me om te helpen met een grote box in elkaar te zetten en ik hielp haar er mee,
ik vroeg: hoe hoog is die box wel en ze zei : 1 meter 50 als jij er in zit kan je er niet uit komen.
Toen we de box eenmaal in elkaar zat controleerde ze het en alles zat stevig en legde het kleed er nog in en de deur werkte goed.
Ik vroeg waar gebruik je dit ding voor ?
Kelly zei: is voor de scene over veiligheid voor kleine kinderen
Ik zei : zeker voor baby,s en peuters?
Kelly zei: ja
Ik zei : hoe gaan ze dan gekleed?
Kelly zei: baby met luier en pyama en trappelzak en peuter luier en gepaste kleding
Ik zei : o zijn die dan in hun maat
Kelly zei: ja zijn speciaal gemaakt voor hun en voor deze toneelstuk
Ik zei : ben wel benieuwd hoe ze dan gekleed zijn
Kelly zei: je mag het proberen nu we zijn toch aleen en we hebben de tijd
Ik zei : is goed
Kelly zei : wil je dan als baby of peuter
Ik zei : mag ik allebij proberen
Kelly zei : ja hoor dat mag ik ga even de spullen pakken

Kelly liep naar de kleedkamers toe en kwam terug met de spullen en zei ik kleed je dan eerst aan als peuter en dan als baby en ik vond het goed.
Ze gaf me 2 luiers en roze plasticbroekje en roze romper en moest die aan doen,ik liep naar een kleedkamer , Ik dee alles uit behalve me luier en dee de 2 die ik van kelly kreeg er overheen aan toen het roze plastic broekje en roze romper .
toen ik klaar was riep ik kelly en ze controleerde of alles goed zat ze trok aleen het riempje strak van me plastic broekje en verder was alles goed.
Kelly zei : staat je wel schattig en gaf een klap op me kont en moest mee lopen naar de box,
Ik liep heel waggelend door de dikke luier en toen we bij de box waren zei kelly ik ga je nu heel lief aan kleden.
Kelly helpte me een maijo aan en roze sokjes toen moest ik iergens in stappen en trok het omhoog en moest me armen in de gaten steken,
Toen zag ik dat het een jurkje was en ik zei ik ben toch geen meisje ,
Kelly zei : ik kon aleen jurkjes in jou maat vinden dus nu even wel en ze lachte,
En ze dee de rist dicht en toen een slotje er op zodat ik het niet uit kon doen zonder haar hulp.
Ik voelde aan het jurkje en luier en voelde heerlijk strak aan.
Toen kwam kelly met een tuigje en dee die bij mij om en pakte een speen en dee die in me mond en maakt die vast met een riempje en een pruik dee ze bij me op en zei zo ben je een lief peuter meisje .
Toen moest ik naar de box lopen en werd in de box gezet en het riempje van het tuigje werd aan een ring vast gemaakt die in de box zat en ze sloot de deur met de sleutel,
Toen zei kelly : zo zit je veilig in de box en kan je er niet uit komen
Kelly zei : ik ga even het baby costuum halen ben zo terug
Ik kon niet terug praten door de speen.

Ik zat te voelen of ik het uit kon doen maar kon nergens iets open doen of er uit komen ,
Dus ik moest wel wachten tot ze terug kwam.
Alles voelde heerlijk aan en kon er niet vanaf blijven .
Na 10 min kwam kelly terug

Kelly zei zit het lekker en ik knikte ja
Ze dee de deur open en maakte het tuigje los
Oke en nu tijd voor het baby costuum ze dee het jurkje uit toen moet ik in een soort rompertje met wanten er aan stappen en werdt omhoog getrokken en moest me armen er in steken en werdt dicht gedaan met een rits en merkte dat me benen uit elkaar werdt gedrukt.
Ik probeerde te lopen maar viel en kon aleen maar kruipen
Toen werdt ik in een pyama geholpen en de rist werdt dicht gedaan op de rug,
En toen een trappelzak en de rits werdt ook dicht gedaan en overal zat er een slotje en wanten aan.
Ik kon aleen maar kruipen en moest naar de box kruipen en werdt er ingelaten en de deur werdt op slot gedaan.

Ik werdt even aleen gelaten en voelde overal aan kon niks uit doen en voelde heerlijk warm en geborgen in.
Ik moest nodig plassen en plaste in me luier.
Toen kwam kelly terug en zei : ah wat zie je er lief uit zo
Ze kwam de box binnen met een tuigje en dee die bij me om en maake 2 riempjes vast zadat ik aleen op me rug kon liggen.
Ze pakte toen een kussentje en legde die onder me hoofd en een deken over me heen,
En zei je gaat even een uurtje slapen dan maak ik je los en ze dee de box dicht en liep weg.

Toen lag ik daar als baby en kon het niet uit doen.
Het voelde lekker dik en warm aan.
Na een tijdje hoorde ik een deur open gaan en dacht dat het kelly was maar was een meisje dat in het toneelstuk speelde,
Ze schok een beetje en toen kwam kelly er ook aan lopen en kelly vroeg aan haar of ze kon helpen,
Ze zei ik ben kim ik speel morgen in het toneel stuk en wou even het decor bekijken
Kelly: ja hoor dat mag
Kim: mag ik wat vragen
Kelly: ja hoor
Kim: waarvoor zit ze daar in
Kelly: ze speelt morgen de rol als baby en wou er even aan wennen
Kim: draagt ze nu ook een luier dan
Kelly: ja
Kim: mag ik dat zien
Kelly: ja hoor
Kelly maakte de deur open en haalde de deken weg
Kim: dat is wel een dikke luier
Kelly: ja klopt dan kan ze aleen kruipen
Kim: mag ze los
Kelly: ja hoor
Kelly maakte de riempjes los en sloot de deur
Kim: hoezo sluit je de deur
Kelly: dan kan ze niet weg kruipen
Kim: ze ziet er wel schattig uit zo
Kelly: ja vind ik ook
Kelly: kom we laten haar even aleen en kijken we naar het decor
Kim: is goed

Toen liepen ze weg
Na een korte tijd kwamen te terug

Kim: dankje en tot morgen
Kelly: graag gedaan

Kim zij nog tegen mij je ziet er heel schattig uit zo hoop dat je morgen er ook zo schattig uit ziet.
En kim ging weg

Kelly zegt het is 3 uur ik zal je er uit helpen
Ik knikte en ze dee de deur open en liet me er uit
Toen dee ze de trappelzak en pyama en dat rompertje en speen uit,
Toen pakte ze het jurkje en moest er in stappen en dee het dicht en dee er een slotje op,
En toen ook een tuigje en dee die vast en het laatste je roze schoentjes dee ze bij me aan.
Ik vroeg hoezo moet ik het jurkje aan ze zei staat je schattig en je kan niet met aleen je luier over straat lopen,
Moet ik het aan houden?
Ze zei ja morgen help ik je er uit en de luier houd het wel vol tot morgen.
Ik moest me spullen gaan pakken en dee me kleren in me rugtas,
Kelly had ook haar tas gepakt en had een roze jas in haar hand ,
Ze hielp me met die jas en zei zo je bent nu een schattig meisje en niemand ziet het verschil.
En we liepen naar buiten ,
Ze liep een heel groot stuk mee naar huis toen ik bijna thuis was splitste onze wegen,
Gelukkig kwam ik geen bekende tegen tijdens het lopen.
Ik zat te denken hoe kan ik dit verbergen zit lekker maar zo kan ik thuis niet lopen,
De luier is te dik om me trainingbroek over heen te doen .
Ik liep langs me huis en zag dat er niemand thuis was dus ik ging naar binnen en snel naar me kamer toe en zugte van blijdschap dat niemand me zag.
 

drakentoren

Nieuw lid
De avond

Ik ging op me bed zitten en bedacht hoe ik dit kon verbergen voor me ouders en zus,
Ik voelde aan me jurkje en voelde het slot je zitten dus dat kon ik niet uit doen.
Ik dee wel me pruik af en schoenen en jas, en voelde aan me jurkje voelde heerlijk aan en lekker strak.
Ik zocht in me kast voor kleren die ik er over heen kon doen en vond aleen me pyama die er over paste en besloot die aan te doen en sokken en badjas zodat het niet opviel (hoopte ik).
Ik hoorde iemand thuis komen en dat was me zus en ik ging snel naar de badkamer om zogenaamd te douchen.
Ik zette de douche aan en maakte me haren nat en wachte 10 min toen dee ik de douche uit en ging weer naar me kamer.
Me zus had het gemerkt en zat benenden.

Om 5 uur kwamen me ouders thuis en gingen eten maken ,
En om 6 uur werden we geroepen voor het eten,
Ik waggelde naar beneden en ik zat als eerste aan tafel en gingen eten.
Me moeder vroeg waarvoor ik een badjas aan had en zei dat ik veel stof in me haren had en al had gedoucht en verder ging het over algemene zaken.

Na het eten moest ik alles afruimen en gelukkig merkte niemand de luier op.
En toen ging ik naar boven.

Me moeder riep rond 8 uur of ik ook een film wou kijken en ik zei ja is goed om niet op te vallen,
Ik liep naar beneden en ging op de bank zitten en me zus kwam met popcorn en zette het op de tafel en ze kwam naar me zitten en fluisterde in me oor heb je je luier al aan en ik bloosde en toen gingen we tv kijken.
Tijdens de film merkte ik dat ik moest poepen en plassen en probeerde het op te houden
Maar na een korte tijd kon ik het niet meer ophouden en plaste en poepte in me luier me zus merkte dat er iets aan de hand was maar wist niet precies wat.
Toen de film klaar was zeiden me ouders dat ze gingen slapen omdat ze er vroeg uit moesten en wenste goede nacht.
Toen zat ik aleen met me zus beneden en ze vroeg heb je al in je luier geplast en ik zei ja.
Ik moest vann haar gaan staan en ze dee me badjas omhoog en zag me luier en zei je hebt wel een lekkere dikke aan nu dat red je vanacht wel .
toen was het bed tijd was gingen we weer naar boven en liep direct naar me kamer.

Ik zette me wekker weer om half 7 want ik moest er vroeg zijn om dat jurkje uit te kunnen doen
 

drakentoren

Nieuw lid
De dag van het toneelstuk

Om half 7 ging me wekker en werdt wakker ,
Ik merkste dat ik moest plassen en liet het in me luier lopen.
Ik dee me pyama uit en zag het jurkje weer en dacht hopelijk ziet niemand dit die ik ken,
En dee me pruik en schoentjes weer aan.
Zo nu valt het niet op dat ik een jongen ben
Ik sloeg het onbijt over en ging meteen naar school.

Toen ik bij school aan kwam was de deur nog dicht en moest even wachten en,
Ik liep naar een hoekje waar ik uit het zicht stond.
Toen zag ik kelly naar de deur lopen en ze dee die open en ik liep er meteen achterna.
Goedenmorgen kelly
Kelly : hoi lief peutermeisje (en lachte)
Kelly : heb je lekker geslapen
Ik : ja hoor
Kelly : je luiertje is zeker not of niet
Ik : ja kon het niet uit doen
Kelly : je ziet het totaal niet dat je een jongen bent en je bent zo schattig zo
Ik : (bloosde)
Kelly : kom maar dan help ik je er uit
Ik : oke dankje en liep mee

Ik liep achter haar aan en liepen naar het podium.
Toen dee ze de deur open van de box en zei ga maar even er in dan pak ik de spullen,
En ik stapte er in en ze dee de deur dicht.
En liet me even aleen

Ik merkte dat ik moest poepen en probeerde het op te houden.
Maar na een korte tijd kon ik het niet meer ophouden en poepte in me luier .

Toen kwam kelly terug met wat spullen en dee de box open.
Ze hielp me uit me jurkje en schoenen en ik moest gaan liggen en,
Ze dee me maijo en rompertje uit en ook me luier en plastic broekje,
Ze maakte me schoon en legde 3 nieuwe luiers onder me en vouwde die dicht.
En toen weer plastic broekje,romper en maijo aan.
Toen pakte ze dat dik rompertje en pyama en trappelzak en dee ze bij me aan,
En zei tot 12 uur blijf je zo rondkruipen en dan mag je kiezen of je het uit wilt of aan houd.
Dus je hebt de tijd om te beslissen.
Ik gaf geen antwoord want vond het wel lekker zitten en wilde het liefst altijd zo gekleed gaan.

De tijd tikte weg en zat na te denken over of ik het altijd aan wou of niet
Toen kwam kelly naar me toe en zij het is 12 uur weet je het al
Ik zei : ja ik weet wat ik wil maar hoe vertel ik het me ouders en alle andere
Kelly : dus je wilt het aan houden en als een meisje behandeld worden?
Ik : ja
Kelly : dat dacht ik al
Ik : maar me ouders en me zus ,enz dan?
Kelly : daar moeten we dan wat op verzinnen maar dat komt dan wel
Ik : oke ben benieuwe
Kelly : ik help je nu even eruit en dan tot na het toneelstuk blijf je nog een jongen
Ik : oke

Kelly dee alles bij me uit behalve luier plastic broekje en romper en mocht me eigen kleren aan doen.
We praten dalijk er wel verder over dalijk begint het toneelstuk en dan moet je wel een jongen zijn anders krijg je geen extra punten.

Toen kwamen er andere mensen binnen en gingen zich omkleden voor het toneelstuk,
En na 2 uur begon het toneelstuk.
Alles ging volgens plan en het toneelstuk was super geslaagd.

Toen iedereen weg was was het rond 6 uur en moesten nog paar kleine dingen opruimen
Kelly vroeg aan mij of ik alle meisjes kleren in tassen wou doen en de box uit elkaar wou halen en ik dee dat.
Toen ik klaar was was alles klaar en we konden naar huis
Toen kwam er een vrouw binnen
En ik vroeg of ik haar kon helpen en kelly kwam aanlopen

Kelly : hoi samantha heb je de auto bij je?
Samantha zei : ja
Kelly : dit is me zus ze heet samantha en ze is 23
ik : hoi
kelly : wil je die 2 autostoeltjes vast in de auto zetten en vast en alle tassen die in de meisje kleedkamer staan
samantha : is goed
kelly : morgen is het zondag en dan kunnen we de hele dag over je leven hebben en hoe we dat gaan doen.
Ik : oke
Kelly : ik zal je nog even verschonen en dan kunnen we naar huis

Kelly dee me een schone luier aan en dee alles dicht
En toen riep samantha kelly kom we moeten gaan rijden anders ben ik te laat voor oppassen
Kelly : ik kom er aan

Kelly gaf me een briefje met haar adres en nummer en spraken af om 10 uur bij haar en ging weg

Toen ging ik ook naar huis
En toen ik thuis kwam hadden me zus en familie al gegeten
En me moeder vroeg was het leuk en ik zei ja
Ze viel de luier niet op en ik ging naar boven en dee me pyama en badjas aan
En ging naar beneden om tv te gaan kijken na dat ze film klaar was ging ik slapen
Morgen weer een lange dag denk ik
 

drakentoren

Nieuw lid
Zondag ochtend

Ik werdt vroeg wakker omdat ik nodig moest poepen en plassen
En dacht meteen ik kan het niet uit doen en besloot het op te houden.

Ik had honger en liep naar beneden om wat te eten te maken ,
Ik dee me badjas aan en Toen ik eenmaal beneden kwam zag ik me zus in de keuken staan.
Me zus zei heb je lekker geslapen
Ik : ja
Zus : ben je nog droog of heb je een natte luier
Ik : ben nog droog
Zus : laat maar zien dan
Me zus dee me badjas open en me pyama broek naar beneden en dee het rompertje los en voelde aan de luier bij de randen,
Ja je bent nog droog goed zo toen voelde ik dat ik heel nodig moest plassen en poepen
Toen me zus bezig was met me romper dicht te maken kon ik het niet meer ophouden en poepte en plaste ik in me luier.
Ze merkte het meteen en zei ben je aan het poepen en ik bloosde,
Zus : moest je nodig
Ik : nee ik merkte pas dat ik poepte toen het er uit kwam
Zus : oeh maakt niet uit maar je gaat vandaag de luier heledag aanhouden dan want ik wil geen ongelukjes als je buiten bent
Ik : oke
Zus : ga maar naar je kamer dan kom ik je zo helpen
Ik ging naar me kamer en wachte op me zus

Na een korte tijd kwam me zus me kamer binnen met wat spullen.
Ze hielp me met alles uit doen en moest gaan liggen,
En ze pakte een sleuteltje en maakte me plastic broekje los en verwijderde me luier en maakt me schoon.
Toen pakte ze 4 katoenen luiers en dee die bij me aan en toen weer plastic broekje aan en romper dicht.
Ik mocht me aankleden en me zus ging naar beneden.

Ik vroeg aan me zus waar liggen die luiers,enz ?
Zus : die liggen in de vooraad kast
Ik : o nooit opgemerkt
Zus : ik plaste vroeger ook in bed en moest dat ook aan
Ik : oke wist ik niet nooit gemerkt

Toen ging me zus naar boven en ging in de vooraad kast kijken
Ik zag inderdaad luiers liggen plastic broekjes rompertjes en pyama,s
Wist ik dit maar eerder dan had ik het al vaker geprobeerd

Ik keek op de klok en was rond half 10 uur en ging me klaar maken voor naar kelly en samantha te gaan.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact maar anders... Contact advertenties 9
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
Lucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
vincp40 Link naar bericht waarop gereageerd wordt Ideeën Bus 2
manu dl raad op overgang naar ab tegaan met partner Algemeen 1
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Bam-Bi Heimwee , (naar het verleden) Pub 4
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 7
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
André Adult Baby Wie gaat erop wintersport naar Kirchberg? Pub 9
LuierBoy18 Opzoek naar luiervriendjes Contact advertenties 15
K Naar de dokter wat dom.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Dips N' Bricks Op zoek naar... Contact advertenties 3
Marissa Opzoek naar vriendinnetjes of vriendjes Contact advertenties 8
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
L00n3y Op zoek naar luier date Contact advertenties 0
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Baby47 Lekker naar mama toe. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Waar kijk jij graag naar? Pub 32
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
P Opsoek naar persoon met zelfde interesse Contact advertenties 4
peka36 zaterdag middag 14/10 van Hengelo naar Belgie Contact advertenties 5
Little/daddy_Q Opzoek naar leuke little's! Contact advertenties 2
Little/daddy_Q Op zoek naar leuke little's V2! Contact advertenties 0
Little/daddy_Q Op zoek naar leuke little's :) Contact advertenties 2
A Op zoek naar mensen die willen experimenteren met iets extremere fetisjes. Contact advertenties 4
Brett010 Volgende week naar Madrid Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Naar de diabetes verpleegkundige VVV 12
Inco-plastic-24/7 Overstappen naar wasbare luiers!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
richfire Op zoek naar mensen rondom Roelofarendsveen Voorstellen 7
U Luier sub zoekt naar domi Contact advertenties 2
SennaBxx Opzoek naar een papa/Daddy Contact advertenties 8
Tino Opzoek naar ABDL contacten Contact advertenties 17
J Kleintje naar huis Algemeen 0
Similar threads


















































Bovenaan