Verhaal Klaar Van veel verdriet naar een verhuizing en veel vrienden

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Epiloog
Ik woon intussen bijna 3 maanden bij Kumatora en ik heb het er perfect naar mijn zin. Ze vindt het nog steeds niet erg om mij te verzorgen, flessen te geven, luiers te verwisselen en whatnot, en daar zijn we natuurlijk allebei erg trots op.
Maar er is nog meer goed nieuws over wat ons huishouden betreft: Duster is bij ons ingetrokken omdat hij en Kumatora eindelijk verloofd zijn, waarbij Peridot soms ook nog bij ons langskomt! Waar zij slaapt als ze er is? Ze blijkt eigenlijk helemaal geen kamer of zo te kunnen delen, dus ze slaapt op een matras in de woonkamer, en ze vindt het prima zo.
Gezien Kumatora en Duster nu dus verloofd zijn, heb ik ook eindelijk een huishouden met twee surrogaatouders die mij gelukkig nog steeds toestaan om hen mama en dada te noemen. Fijn, hè?
Ik bezoek nog steeds regelmatig mijn beste vrienden Lucas, Fuel en Peridot (← ook al zie ik haar, zoals ik net al zei, veel vaker), en we doen nog steeds zoveel met elkaar. We hebben zelfs een keer bij Lucas thuis binnen in een tent geslapen! Dit omdat het buiten te koud was om te kamperen, dus we deden gewoon alsof, en dat is natuurlijk ook erg leuk.
Ik ga natuurlijk ook nog steeds met Kara, Eve, Amethyst en Britta om, maar als ik echt mocht kiezen, ben ik het liefste bij Lucas, Fuel en Peridot, omdat ik hen toch maar het aardigst vind. We vinden het nog steeds leuk om aan ageplay te doen met elkaar, en voelen ons hierdoor ook heel close met elkaar. We spelen onder andere nog wel eens met de blokken of doen kussengevechten, maar het allerliefst praten we natuurlijk met elkaar over het één en ander of kijken we naar cartoons.
Ik zou zeggen: bedankt voor het lezen van dit verhaal, en ik hoop van harte dat jullie ervan hebben genoten! :)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
slaaf_sup Zijn er veel "gedwongen luier liefhebbers" op het forum? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
Brett010 Veel mensen met Autisme of ASS op het forum Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
B Hema maakt 1 april grap over rompers voor volwassenen, maar veel mensen willen ze echt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 33
Uibeltje Waar speelde je vroeger veel mee? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 54
Luierliefhebber Brent Ik wil veel vakker dragen in het openbaar iemand tips? 16+ Board 4
Daan1205 Te veel luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Aiden Geelen Luier veel ? Broekplassers en Poepers 6
T grappige interpretatie van veel gebruikte termen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Limbonees Wie weet veel van Facebook ? Pub 3
beddenplasser Wie van jullie vindt dat er te veel expliciete foto's van poep(luiers) op de site worden gezet ? AB/DL Fotos 107
pvcscout plastic broek en veel meer Plastic broekjes liefhebbers 18
D Zijn er ook veel mensen actief van buitenlandse komaf? Pub 0
Poobottom Mijn laatste poll heeft vrij veel reactie gehad, hier is er nog een Polls 19
bobby2004 veel minder aanwezig moderator talk 1
C Welke luiers uit het rijtje zijn goed, redelijk of matig?(te veel veranderingen) Algemeen 8
C Artis - Leuk, maar niet veel tijd meer om af te spreken Algemeen 1
DonVitof Gratis site met veel DL/plastic slipjes AB/DL Fotos 2
donavan1104 vandaag wel heel veel lef gehad, foto's gemaakt en geplaatst en op zoek naar een 16+ Board 14
Koning^Speentjes eindeloos veel foto's AB/DL/TB Links 17
A Tijdenlang geen 'aandrang' en dan opeens heel veel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
C veel poepen in 1 keer Broekplassers en Poepers 14
A Veel drinken voor het slapen ? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 12
A Waar ik veel foto's kijk AB/DL Fotos 2
1 te veel gratis smsjes Tiener board 3
L veel spel en taal fouten VVV 54
N WK verdriet : The roast of Webb Pub 16
L WAT EEN VERDRIET Pub 4
Michaelll 19M op zoek naar jongens rondom Utrecht Contact advertenties 6
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact maar anders... Contact advertenties 34
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
Lucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 4
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
vincp40 Link naar bericht waarop gereageerd wordt Ideeën Bus 2
manu dl raad op overgang naar ab tegaan met partner Algemeen 1
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Bam-Bi Heimwee , (naar het verleden) Pub 4
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
Similar threads


















































Bovenaan