Veel geld

Luiersersen

Nieuw lid
Hallo, begin maar met lezen wat eigenlijk staat hier niks belangrijks...

Los Angeles, CA, Unites States

Ik word wakker. Een mooie, zonnige dag in LA geeft mij de perfecte kans om eens iets te doen. Gisteravond, het personeel werd door mij weggestuurd omdat ik een "rustige" dag nodig had. Een paar dagen van tevoren had ik op Amazon een pak ABU BareBum Plastic Diapers gekocht en ik had ze opgehaalt om 11 uur 's avonds bij een Walmart Pickup-point. Dus ik kleedde me gewoon als altijd aan, maakte voor deze uitzondering mijn eigen ontbijt en zat me op de bank. Een grote plas was komen aanzetten. Dus met veel druk en door even te gaan staan liep mijn luier vol. Al snel absorbeerde de luier de grote plas. Ik ging verder met eten en zette de tv aan.

Als rijk man had ik niet veel te doen. Ja, ik heb vrienden. Ja, ik kan kopen wat ik wil maar roddelbladen zitten me constant op de hielen. Iemand die in een 250 miljoen dollar huis woont met een garage met 30 auto's, 2 prive-bioscopen, 4 mini-bars, 12 slaapkamers, 13 badkamers, 7 mensen die 24/7 voor mij werken, zo'n persoon trekt veel aandacht. Na 12 jaar een electronica bedrijf te runnen met een nettowaarde van 1 miljard dollar ben ik er klaar mee. Eindelijk had ik eens de tijd om een dagje een luier te dragen maar zoals ik al zei, die roddelbladen... Altijd maar verstoppen in de bosjes met hun sneaky camera's. Gelukkig heb ik rolluiken en gordijnen dus het was goed.

Na toch zitten wachten op de poep kwam het toch eindelijk. Dus naar (een van) de badkamer(s) zijn gelopen heb ik mijn installatie klaargezet. Telefoon aan, alle kleren uit, en begonnen met opnemen. Na 30 seconden op de teller kwam het naar buiten een harde drol werd gevolgd door nog een zachte keutel. Na dat ging ik op de wc bril zitten en spreidde de poep helemaal uit. Van boven het poepgat tot aan de ballen werd helemaal bruin. Eerst was de poep nog een beetje hard omdat er geen beweging in zat. Dus ik had de camera op stop gezet en deed mijn pyjama aan. Ik ging naar mijn slaapkamer om daar op de bank te liggen. Stel je voor als er tekens zijn van mijn luier in de gezamelijke woonkamers. Rijk zijn als abdl is soms omhandig!

Op mijn slaapkamer staat de game-pc. Zelf ben ik geen hardcore gamer maar GTA 5 is zowat het enige wat ik van een afstandje kan spelen omdat dat ook de enige game is waarbij ik me niet concentreer. Dus na een half uur was de poep wat soepeler geworden en kon je er nu fatsoenlijk mee spelen. Zelf had ik het bijna niet door dat ik in een luier zat maar gewoon door op te staan en mijn bilspieren te gebruiken werd het me al weer snel duidelijk.

De middag was aangebroken en dus maakte ik mezelf wat pannekoeken. Ook heb ik mezelf beloofd om vóór 1 uur 's middags geen caffeïne binnen te krijgen. Dus tijdens het bakken deed ik mijn blikje Monster Java Irish Blend open. Ik was ervan bewust dat deze het meeste effect op de stoelgang had. Dus na mijn maaltijd ben ik verder gaan gamen. Nog steeds niet door dat ik een poepluier aan had. Dus om even te checken op de badkamer deed ik mijn pyjama uit en bekeek de luier via de camera op mijn telefoon. Niks bruins of zo te zien van buiten maar hij hing vooral. Dus na een plas duuwde ik de luier terug tegen mijn lichaam en voelde hoe de poep langzaam gemixd werd met mijn urine. Ik ging er op zitten en nu was het geen gekraak meer, het was zo'n typisch volle luier geluid. Lekker hoor.

Rond 2 uur werd de pc weer gestart aldus de stoelgang van mijn blikje. Dus alweer hetzelfde liedje, pyjama uit, masker op zodat niemand mij op de video zou herkennen en alles wat duur was uit het zicht. Ik trok de luier omhoog zodat de tweede poep even duidelijk zou zijn als de eerste poep. Ik had gelijk, ik kon mijn luier niet meer optrekken zonder dat er een bult op mijn kont zat. Zelfs niet als ik het probeerde te versprieden was de bult even goed zichtbaar. Ik ging weer zitten op de wc bril en voelde de heerlijke hitte tegen mij aanlopen. Een fraai geluid maakte mij opwindend waardoor de luier aan de voorkant groter werd en aan de achterkant kleiner. Zo werd de poep weer goed verspreid en ik liet de camera ook even meekijken tussen mijn benen. Ik trok het randje naar beneden en zag meteen wat voor een uitbarsting daar had plaatsgevonden. Als ik nu zou drukken zou het er aan de zijkanten uitlopen. Mijn benen waren een beetje bruin van eruit gelopen restjes maar niks fataal.

De tweede luier eromheen en ik ben weer veilig. De pyjama weer aan en ik kon weer vooruit. Mijn benen tegen elkaar houden word moeilijk maar ik geniet van het feit dat de poep nu strak tegen mij aan zit. Tot 5 uur gebeurt er niks en ik ga koken. Een goeie pizza hawaï gaat er wel in. Om half 8 moet ik weer.

Een grote plas laat de luier opeens heel hard hangen en de poep erbij komt de achterkant nog meer naar beneden. Ik doe de tweede luier uit en zie wat er allemaal gebeurd is. Zoals ik al zei hing de tweede luier al best erg. De eerste luier hangt heel lekker en de poep is helemaal verspreidt door de hele luier. Zelfs helemaal verspreid is de achterkant nog bol. Nog na een half uur gezeten en gespeeld te hebben heb ik me gedouchet en de luiers weggegooid.

Na het douchen heb ik nog een andere luier aangedaan voor het plassen. Ik had nog extra veel gedronken de vorige avond en zo werd ik wakker met een dikke, volle luier. Ik heb gezegd tegen mijn personeel om om 9 uur te komen opdagen en om kwart voor negen heb ik die natte plasluier weggedaan. En toen heb ik schone kleren aangedaan en toen ze arriveerden vroegen ze hoe mijn "rustige dag" was. Mijn reactie luidde: "joah, rustig hè..."

Bedankt voor het lezen mensen en dan zeg ik maar doei...

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Wie van jullie vindt dat er te veel expliciete foto's van poep(luiers) op de site worden gezet ? AB/DL Fotos 107
pvcscout plastic broek en veel meer Plastic broekjes liefhebbers 18
D Zijn er ook veel mensen actief van buitenlandse komaf? Pub 0
Poobottom Mijn laatste poll heeft vrij veel reactie gehad, hier is er nog een Polls 9
SNOOPY_ btw verhoging,hoe veel duurder wordt alles hier dan? Polls 11
Little Endy Verhaal Klaar Van veel verdriet naar een verhuizing en veel vrienden V 22
bobby2004 veel minder aanwezig moderator talk 1
mama van AB25 Lieve maar strenge oppas met veel tijd gezocht voor AB25 Contact advertenties 4
C Welke luiers uit het rijtje zijn goed, redelijk of matig?(te veel veranderingen) Algemeen 7
C Artis - Leuk, maar niet veel tijd meer om af te spreken Algemeen 1
10x10x10x10 Contact gezocht op veel verschillende vormen Contact advertenties 9
DonVitof Gratis site met veel DL/plastic slipjes AB/DL Fotos 2
donavan1104 vandaag wel heel veel lef gehad, foto's gemaakt en geplaatst en op zoek naar een 16+ Board 14
Wolfje eindeloos veel foto's AB/DL/TB Links 17
R Tijdenlang geen 'aandrang' en dan opeens heel veel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
C veel poepen in 1 keer Broekplassers en Poepers 14
B Veel drinken voor het slapen ? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 12
A Waar ik veel foto's kijk AB/DL Fotos 2
1 te veel gratis smsjes Tiener board 3
L veel spel en taal fouten VVV 54
P Hoe met contant geld aan luiers te komen? VVV 11
broekie Wie koopt deze jaarwisseling 2019/2020 vuurwerk? Hoeveel euro's geef je er aan uit? Of koop je liever plastic broekjes en luiers voor je geld. Pub 44
broekie Hoeveel geld besteden jullie aan luiers, plastic broeken, ab/dl kleding en/of verzorgspullen Polls 30
DL_Michel ABDLive.com - betaald videochatten met modellen / geld verdienen AB/DL/TB Links 26
Wolfje geld terug krijgen van gemeente om dat je incontinentiemateriaal gebruikt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Luier14 geld via de post Vragen & Info Shop 15