Verandering

Luieraard

Superlid
Verandering.

Het begon als een geintje, een experiment. Uit nieuwsgierigheid verlegde Anja en ik onze grenzen.
Jarenlang vreeën we, om het maar plastisch te zeggen, naturel. Niks mis mee.
Toen Anja leren broeken ging dragen werd ze daarvan opgewonden.
Een plastic luierbroekje lag toen voor de hand vanwege haar inlegkruisjes haar opgewonden vocht niet meer konden verwerken. Plastic luierbroekje met een twee inlegkruisjes werd het.
Ze vertelde dat het plastic onder haar leer heerlijk opwindend zat.
Kortom het duurde niet lang of ik ging het ook dragen.
Anja had hier niks over gelogen en al snel waren we beide plastic luierbroekjes fetisjisten.
Onze seks kreeg een nieuwe impuls en dimensie. Anja was mij langzaam aan 't om praten om ook leder te gaan dragen.
Ik stond er eerst als nuchtere Hollandse jongen een beetje huiverig tegenover.
Leer werd toch in een bepaalde scene gedragen onder dezelfde sexse? Wat moest ik als hetero mij daarin kleden.
Uiteindelijk ging ik overstag.
Inderdaad liep ik meteen dankzij 't plastic ondergoed met een stevige erectie waardoor Anja weer flink getriggerd werd.
Nieuwe impuls, de nachtrust moest flink inboeten.
Anja’s blaas gaf problemen, op medische gronden ging ze luiers dragen.
In het begin aanschouwde ik dit en vond het heel erg voor haar terwijl zij elke keer zij wat een fantastische uitkomst.
Blozende gaf zij te kennen dat 't heerlijk was om in een luier te plassen.
Na een week dit aangezien te hebben werd het ook in onze seks spel betrokken. Ik moest voelen als ze moest.
Als ik dat deed gaf het haar een enorme boost. Eigenlijk achteraf vond ik best sexy bij haar.
Zomaar uit mezelf opperde ik om ook eens geluierd te willen zijn. Op internet zochten we de juiste luier, de juiste maat.
Natuurlijk wou Anja mij aankleden met een lieve print.
De zorgzame vrouw werd wakker geschud en ging mij graag bemoederen.
Mede daardoor kwamen er attributen in huis om het te veraangenamen.
Een aankleed tafel met lades waar onze eerste voorraad luiers, plastic broekjes konden liggen met op 't blad een lakplastic matras.
Anja begon zelfs in het begin mij als een klein kind toe te spreken. Dat wees ik resoluut af.
Alhoewel ze het wel erg prettig vond als ik dat bij haar deed.
In het begin was ik soms geluierd als we alleen thuis waren met ons tweeën. Dit gebeurde veelal in het weekend.
Maar daar werd aan geknaagd. Van avond naar ook overdag.
En dan meteen s’ochtends na het douchen en zo de dag door brengen.
Ja meteen bij mijn eerste plas als debutant wist ik dat dit mijn leven zou gaan veranderen.
Eerst die prop tussen je benen gaf mij een prettig gevoel onder 't bewegen. Dan die heerlijke warmte als je plaste.
Anja en ik deelde die plezierige momenten van elkaar.
Als we uitgingen geluierd, in leer gaf dat een soort ondeugend gevoel en saamhorigheid. Uit eten, film, ergens dansen.
En thuis met een opgezwollen luier in plastic alleen bij elkaar zitten.
Liefst kroop Anja bij me op schoot en genoten als één van ons heerlijk een plas liet lopen.
Wat ik jammer vond was dat je ’t bij haar vaak goed kon horen. Nooit bij mij.
Dat zachte gesis en dan hoe 't zich in de pulp verspreidde.
Je kon er vergif op in nemen maar al snel droeg ik het ook snachts bij het slapen gaan.
Om vervolgens bij elkaar te liggen.
Soms Anja op mij en dan je ochtend plas ferm vanaf je afspuiten in je luier en plastic luierbroekje.
Het gaf een heerlijke kick wat vaak uitdraaide op heerlijke seks. Tuurlijk heeft Anja mij vaak gepijpt en ik haar gebeft.
Maar toen een keer zij na een heftig orgasme spontaan erachteraan plaste, ik dit dronk vonden we dit beide griezelig geil. Dit moest vaker gebeuren en zo geschiedde.
Ik dronk haar plas met verve, Anja kreeg kippenvel van opwinding als ik in haar mond plaste.
Kortom de grens plas seks was overschreden.
Ik denk dankzij dat Anja geluierd moest zijn onze liefdesband alleen maar versterkt heeft.
Zo intiem en vertrouwd dat we dit samen beleefden.
Na maanden nu samen dit te delen ga ik van andere kleine dingen genieten.
Niet zozeer op seks gericht maar dat intieme.
Nu heerlijk laat ik mij verschonen, vind 't nu niet erg als ze mij betuttelend toespreekt.
Genoeglijk prop tussen mijn benen geeft mij een veilig gevoel voor de dag.
Ook de luchtjes van zalven en poeders. Schoonmaak doekjes.
Op dat moment ben ik haar Barbiepop waar ze op uit leeft. Wat Anja en ik beleven en delen is ons geheim.
Niemand uit onze omgeving weet hiervan.
Op mijn werk draag ik zeer discreet luiers in slip vorm die amper opvallen behalve als ik net iets te veel koffie heb gedronken.
Alleen een kenner herkend dan mijn kont en kruis. Voor Anja geld het minder. Ze is er wat gemakkelijker in.
Daar weet men op haar werk dat ze een zeer gevoelige blaas heeft.
Vrouwen onder elkaar zijn hierin wat milder dan mannen denk ik.
Als ze thuiskomt in haar strakke leren kokerrokje of jurkje zie je duidelijk haar luierkont.
Hm heerlijk gezicht, verzorg haar met alle liefde die ik voor haar heb.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan