Verhalen van Emina. (Waargebeurd)

EminaRabija

Gewaardeerd Lid
Hoihoi, even n korte intro. Ik ga hier mijn ervaringsverhalen plaatsen. Elke keer als ik iets beleef en heb de behoefte het te delen zal ik het hier plaatsen. Wie weet ik ooit nog wel oude verhalen plaatst van eerdere situaties maar voor nu even van de afgelopen dag en nacht. Ik vertel het dus zelf over mijn eigen ervaring, ik woon op mezelf en heb een hond en woon vlak aan het park.

Hier mijn eerste ervaring die ik online deel:

Ik heb gisteravond de hond uitgelaten met mn luier nog aan, dit deed ik heel af en toe al wel is maar ik durfde er buiten niet in te plassen. Gisteren deed ik eigenlijk pas laat de luier aan, ik moest al vrij nodig en heb nog eerst even achter de computer een verhaal hier online afgelezen. Ik ga naar buiten met mn hond zonder na te denken over de druk op me blaas, ik probeer vaak zolang mogelijk op te houden want dan is t echt soort dat ik de controle verlies. Ik stap buiten en niet veel later slaat de kou natuurlijk op mijn blaas, help dacht ik. Ik had behoorlijk wat op en ook echt al ff het opgehouden.. Ik besloot snel de ronde te doen met de hond, tijdens t lopen zat ik te denken, zal ik t gwn is proberen? buiten ? Het is toch donker en heb een lange jas aan tot over mijn knie.Ik liep de terugweg nr huis van de ronde, n stukje waar t donker en geen ramen van huizen is gaat mijn hond zitten poepen, nu is mijn kans dacht ik, ik sta stil en ontspan mn blaas... buiten! Het was best koud buiten en voelde de warme plas in de luier die zich vulde, kut! Het lekt, even gevoeld, vals alarm en laat derest v de plas volledig gaan. Erna loop ik naar huis maar tijdens het lopen voel ik toch wel n koude plek en ben ik bang dat ik toch wat gelekt ben. Pfoe, wat een ervaring zeg! Ik heb nog een heel blikje leeg gedronken en ben mijn bed in gedoken. Om 3 uur snachts werd ik wakker, kachel vergeten uit te doen en k moest fplassen. Ik loop nr de kachel en laat zo de plas in mijn luier lopen, terwijl ik t laat lopen herinnerde ik mij dat ik iets gelekt was, en dacht het zal wel want de luier ving alle plas op. Misschien was de avond de plas zo groot en veel het niet snel genoeg kon absorberen dacht ik nog. Verder gaan slapen.. in de ochtend om 8 uur moest ik weer plassen, mr wilde nog niet verschonen dus tijdens het zetten van de koffie doe ik een plas en voel langzaam wat druppels langs mn benen lopen ivm n joggingbroek die wijd zit en het niet opvangt. Ik hou mijn plas automatisch op, besluit een schone luier aan te doen en direct het laatste beetje in te plassen want had geen zin om te douchen en ondergoed. Niks op de planning dus een dagje in de luier.

Op de bank met koffie, verhalen lezen op t forum, intussen appen, lekker chill. Een vriendin app of ik thuis ben, ze woont 2 straten verder en ik app ja en vraag waarom, Ze zeg heb wat liggen van je, breng ik t even langs en komt dus deze kant op. SHIT! Geen tijd om de luier uit te doen, snel n andere lange trui aan dan maar, luier was zga droog op n kleine plas na vanmorgen. Het is intussen 12 uur. Ze komt met haar dochter en geeft de spullen af en staan in de keuken te praten, blijf rustig en ze heb niks gemerkt. Wat was dat n gek idee zeg! Mn beste vriendin tegenover me staat, een knuffel gegeven terwijl ik die luier nog aan had. Goh, wat n sensatie. Ik kom bij en erna loop ik met mijn hond naar buiten, ziet n hond en raak aan de praat met n andere hondeneigenaar. Lopen erna samen door park en de honden spelen. Ik was mij er heel bewust van dat ik n luier aan had, en was eigenlijk best chill , lekker met mn lange jas en niemand die t weet. Onderweg splitsen we, kies nog een omweg in me eentje want ik moet wel weer plassen na die koffie en loop buiten, en durf ik t overdag ook aan vraag ik mezelf af en besluit het te doen, en heb nog best een stuk terug naar huis moeten lopen met een warme volle luier. Thuis achter de pc gedoken en voor het eerst een ervaring aan het typen, tijdens t typen een blikje cola wat maakt ik nou weer een plas laat lopen in mijn luier, wel even erbij gaan staan want zitten lukt mij vaak niet zo goed. De luier is weer overvol en kan nu echt niks bij, mn broek is n beetje nat voel ik. Blijf nog even zitten en lezen maar moet echt wel zo verschonen en helaas is dat t eind van mijn luierdag want ik ga eind van de middag naar een vriendin, dus zolang ik niet hoeft te plassen nog even nagenieten van dit avontuur.
 

mark

Superlid
Leuke ervaring ! Na verloop van tijd wordt het helaas steeds gewoner om buiten in je luier te plassen en dan gaat de spanning er een beetje af. Geniet er nu dus maar zoveel mogelijk van. Je kunt het nog spannender maken, in de winkel in je luier plassen, bij de kassa als je afrekent, als je met iemand staat te praten, ik heb het ooit zelfs gedaan tijdens een vergadering, terwijl ik aan het woord was en iedereen naar me keek. Ik krijg nóg een glimlach op mijn gezicht nu ik daaraan terugdenk.
 

EminaRabija

Gewaardeerd Lid
Leuke ervaring ! Na verloop van tijd wordt het helaas steeds gewoner om buiten in je luier te plassen en dan gaat de spanning er een beetje af. Geniet er nu dus maar zoveel mogelijk van. Je kunt het nog spannender maken, in de winkel in je luier plassen, bij de kassa als je afrekent, als je met iemand staat te praten, ik heb het ooit zelfs gedaan tijdens een vergadering, terwijl ik aan het woord was en iedereen naar me keek. Ik krijg nóg een glimlach op mijn gezicht nu ik daaraan terugdenk.
Ik heb wel al vaker met een natte luier buiten gelopen, maar niet echt buiten geplast in de luier. Dat was wel voor het eerst en duurde wel even ivm spanning voor ik het kon laten lopen. Enkele keer wel is met een droge luier of een klein beetje natte luier naar de mac donalds of winkel geweest.

Ik fantaseer de laatste dagen erover om een keer in de avond in mijn broek (zonder luier) te plassen. Eerst terwijl ik op een bankje zit waardoor je minder ziet en als dat bevalt een andere keer mis staand waardoor t langs mn benen loopt en dan wel snel erna naar huis.
 

mark

Superlid
Zeg, je gaat toch geen stoute dingen doen hè ? Als jij expres in je broek plast heb je billenkoek verdiend, en daarna voor straf een luier aan. Dat zal je leren !
 

Broekplasser83

Gewaardeerd Lid
Ik heb wel al vaker met een natte luier buiten gelopen, maar niet echt buiten geplast in de luier. Dat was wel voor het eerst en duurde wel even ivm spanning voor ik het kon laten lopen. Enkele keer wel is met een droge luier of een klein beetje natte luier naar de mac donalds of winkel geweest.

Ik fantaseer de laatste dagen erover om een keer in de avond in mijn broek (zonder luier) te plassen. Eerst terwijl ik op een bankje zit waardoor je minder ziet en als dat bevalt een andere keer mis staand waardoor t langs mn benen loopt en dan wel snel erna naar huis.

Hoi Emina,
Stiekem buiten in je broekplassen kan ik je echt aanraden , super spannend om t ongezien in je broek te doen. Ik heb t nu een aantal keer gedaan , ook ergens op een bankje of zittend in t gras. Ik neem altijd schone kleding mee. Duik ffe snel ergens de bosjes in en kan dan weer met een droge broek naar huis.

Ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren.
Ik hoop ooit een leuke meid tegen te komen die t samen zou willen doen :).

Ik hoop dat je t ook super spannend en leuk ervaart ergens binnenkort als je Stiekem je broek vol plast. :)
 
Laatst bewerkt:

DL-Tomtom

Superlid
Wow dat ik deze nu pas lees! Spannend, herken veel van die situaties die ik ook meegemaakt heb. Achteraf altijd heel opwindend, maar op het moment zelf oh zo spannend en zenuwslopend
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
mark ZKV, Zeer Korte Verhalen ABDL Luierverhalen 6
Mr.Nobody Verhalen, strips&comics moderator talk 1
Wants to be in Diapers Sticky topic 16+-verhalen verouderd ABDL Luierverhalen 6
Babyukkie verhalen schrijvers ABDL Luierverhalen 2
DiaperSniper010 Een slotje op oude verhalen Ideeën Bus 2
K Zomerreces bij het verhalen schrijven? 16+ Verhalen 8
P Verhalen broek poepen Broekplassers en Poepers 7
E Weet iemand alle regels omtrent verhalen? W 15
LuierN Lijst verhalen Broekplassers en Poepers 3
B Waarom is het verhalen forum opgedeeld in subfolder volgens de eerste letter van de titel? Algemene info 5
T verhalen terugvinden Algemene info 7
Babyukkie Verhalen Pub 17
max79 Verhalen over kinderen moderator talk 12
Ivy verhalen lezen en bedoordelen Polls 7
luierdrager15 Luister verhalen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
RNdU Wie van jullie leest er de verhalen die onder ABDL luierverhalen staan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
P Overnemen verhalen schrijven i.v.m onafgemaakte verhalen ABDL Luierverhalen 32
VincentKoridon Fan Fiction verhalen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
John Herinneringen en Verhalen H 12
Y Korte ABDL verhalen laten beoordelen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Mary-Jane Holland Verhalen en leeftijd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Limbonees Regels voor verhalen VVV 3
J info en tips voor E readers, en andere tips ABDL Luierverhalen 14
dllover Cuckold verhalen 16+ Board 4
J voltooide verhalen sticky ABDL Luierverhalen 1
luierdromer 1 titel 2 verhalen. VVV 0
P Abdl verhalen op bol.com Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
J kunnen we hier andere verhalen sites en links verzamelen? ABDL Luierverhalen 6
geefmeluiers Alle (niet 16+) verhalen gesorteerd op weergaven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
K Een plaats voor Engelse verhalen... Ideeën Bus 15
Winnie de Poep Gratis taalcorrectie aangeboden voor verhalen. ABDL Luierverhalen 11
zeeland! Lang verloren verhalen en schrijver Pub 4
T Luier verhalen in boekvorm Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Little Endy Het terug lezen van jullie eigen verhalen op dit forum? Pub 5
K Een mankeren van anime luier / abdl verhalen waar er praktisch om GEVRAAGD word. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Brett010 Minderjarige verhalen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
gondra Mijn broekplas en broekpoep verhalen. Broekplassers en Poepers 18
V Oude verhalen overnemen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Little Endy fantasie/inspiratie voor verhalen op deze site? Pub 7
M verhalen gedeelten form onoverzichtelijk Ideeën Bus 7
P Ruimte voor waargebeurde verhalen Algemene info 4
nina15000 Verhalen niet zichtbaar Aanbevolen 1
Ares Eigendom verhalen en foto's Algemene info 9
bobby2004 Regels voor verhalen Forum en Chatregels 0
L verhalen op categorie Ideeën Bus 7
quinzy Dubbele verhalen Ideeën Bus 1
WhaleKing 16+ verhalen‽ VVV 7
bobby2004 verhalen 16+ moderator talk 2
william824 ongelezen/ recente verhalen Ideeën Bus 0
Limbonees Engelstalige verhalen AB/DL/TB Links 2
Similar threads


















































Bovenaan