Verhalen van Snakebite

Sorry als dit de verkeerde plek is, maar ik wil deze vraag graag kwijt.

Weet iemand waar de verhalen van Snakebite zijn gebleven? Ik las ze altijd als gast, maar ik kan ze niet meer vinden. Ik heb een account aangemaakt, omdat ik dacht dat ze waren verplaatst naar een deel van het forum wat alleen voor leden zichtbaar is, maar helaas.

Zijn verhalen vind ik de beste hier, maar het lijkt alsof ze allemaal weg zijn. Ik heb hem een bericht gestuurd, maar daar heb ik helaas nog altijd geen antwoord op.
Zie ik iets over het hoofd, of zijn ze echt weg?

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Het zou kunnen zijn dat de verhalen door Snakebite zelf zijn verwijderd om redenen die hij liever niet wil delen, wat ik overigens volledig respecteer.
Ik vind dit uiteraard jammer (en daar zal ik zeker en vast lang niet de enige in zijn, gezien de verhalen regelmatig zeer positief zijn ontvangen door heel veel users op dit forum), maar hoe dan ook respecteer en accepteer ik het maar, evenals dat het verder helemaal aan Snakebite is of hij de verhalen uiteindelijk nog eens terug online wil zetten of niet.

Dit is overigens niet de eerste keer dat dit is gebeurd; ongeveer 2 jaar eerder, naar wat ik mij herinner, is dit ook eens gebeurd, maar de verhalen zijn uiteindelijk wel terug online gezet - iets dat alleen moderatoren, zoals Snakebite ook is, kunnen doen met verwijderde posts en verhalen.

Paddy

Superlid
Wat ik me kan herinneren, was Snakebite nogal tegen het gebruik van AI voor het maken van verhalen.

Hij steekt veel tijd en moeite in zijn verhalen, en daarnaast zijn er mensen die een korte prompt schrijven en een verhaal op het forum gooien.

Het stoorde hem dat de waardering voor de AI-verhalen vaak hoger was dan de verhalen waar iemand echt zijn tijd in gestoken had. En hij was dit eigenlijk een beetje zat.

Het staat dan ook in lijn met wat hij toen zei dat ze daarom verwijderd zijn.

Ik kan het helemaal fout hebben, maar @Snakebite is nog steeds een actief lid en mod dus zou zelf beter hier op kunnen reageren.

Ik ben het wel met hem eens, en ookal is het jammer zou ik het volledige begrijpen

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Wat ik me kan herinneren, was Snakebite nogal tegen het gebruik van AI voor het maken van verhalen.

Hij steekt veel tijd en moeite in zijn verhalen, en daarnaast zijn er mensen die een korte prompt schrijven en een verhaal op het forum gooien.

Het stoorde hem dat de waardering voor de AI-verhalen vaak hoger was dan de verhalen waar iemand echt zijn tijd in gestoken had. En hij was dit eigenlijk een beetje zat.

Ik kan het helemaal fout hebben, maar @Snakebite is nog steeds een actief lid en mod dus zou zelf beter hier op kunnen reageren.

Ik ben het wel met hem eens, en ookal is het jammer zou ik het volledige begrijpen
Doet me zeer als ik dit zo lees.

En mensen maar dood leuk ai gebruiken
Omdat ze zelf geen moeite willen steken in een vak werk

Twee dingen begrijp ik hier niet aan: ten eerste dat mensen door AI “geschreven” verhalen kunnen waarderen. Ik herken die onzin vrijwel altijd meteen. Het is zielloze tekst met weinig samenhang en totaal geen diepere laag.

Ten tweede dat AI-verhalen hier worden gepost en dat voldoende gebruikers dat blijkbaar helemaal prima vinden. In een AI-verhaal zit nul moeite. Je hoeft niet te wachten tot het volgende “hoofdstuk” wordt gepost; dat kun je ook gewoon zelf aan een AI vragen.

Super jammer dat echte schrijvers zich hierdoor (terecht) terugtrekken. Het is zonde van je tijd om moeite te steken in een goed verhaal als het publiek blijkbaar ook tevreden is met gegenereerd materiaal.

Christiaan

Met een nat luiertje ben je klein jongejte
Snikebite weet precies hoeveel detail hij moet omschrijven om voldoende diepgang te bieden, zonder het te langdradig te maken. En dat is een moeilijke kunst om te beheren.

Persoonlijk vind ik te langdradige verhalen niet prettig lezen, omdat ze saai zijn er gebeurd te weinig. En verhalen die te weinig diepgang hebben, geven eerder het idee dat het in opsomming van gebeurtenissen is.

Het moeilijke van schrijven van verhalen is juist om een goeie grens te vinden tussen boeiend detail, zonder overmatig veel te omschrijven en niet in herhaling te vallen. Hier zal de nodige tijd in zitten om dit op te bouwen, na te lezen en aan te passen. Ik heb dan ook groot respect voor Snakebite en andere schrijven die de tijd nemen om dit voor ons te doen.

Het zijn juist ook deze punten die mij storen aan AI teksten, ik wil het geen verhalen noemen. Ik wil best geloven dat je AI kunt gebruiken voor een rooie draad, of begin tekst. Maar ze zijn ongeschikt voor het schrijven van een boeiend verhaal.

LuierJoch

Superlid
Ik begin niet eens te lezen aan de verhalen waar AI bij staat. Ik zie daar de ziel niet in.
Het plezier van een verhaal schrijven, is ook gewoon een leuk, maar wel tijdrovend proces. En de oprechte waardering van mensen die dat lezen, is dan heel fijn. Ik zou die waardering niet voor mezelf zien, als het met AI zou zijn geschreven.

Als er dus mooie verhalen zijn van Snakebite, van zijn eigen hand, dan zou het jammer zijn als die niet meer beschikbaar zijn om te lezen.

Maar is dit het dan? Waar wordt dit forum mooier van? Van verhalen die door gebruikers zijn geschreven, waar je op moet wachten, maar waar af en toe een heel goede tussen zit? Of van het moeiteloos posten van AI-slop, wat nauwelijks spanning of inhoud heeft, en wat letterlijk iedere gebruiker zelf ook kan?

Als het zo doorgaat, lijkt het alsof je niet allebei kunt hebben.

Als ik hier verhalen zou posten, zou ik het ook irritant en demotiverend vinden als ik min of meer hetzelfde lovende commentaar zie onder AI-slop als onder een verhaal waar ik tijd en moeite in heb gestoken…

Wat mij betreft is er op dit forum geen plaats voor AI verhalen. Uiteraard is dat mijn mening, maar ik heb er geen behoefte aan. De enkele die ik in het begin gelezen heb, druipen van de clichés en ze lezen gewoon niet fijn. Er is totaal geen aandacht aan besteed (copy/paste) en er zit geen ziel in het verhaal.

Ik heb ook vaak genoeg commentaar op non-AI verhalen, maar daar is tenminste nog energie in gestoken en heeft men moeite voor gedaan om voor ons te schrijven. Als het dan niet iedereen aanspreekt, om wat voor reden dan ook (voor mij vaak spelfouten en veel te snel naar luiers en te simpel), is dat ok.

Van de verhalen van @Snakebite heb ik oprecht altijd genoten. Ze lezen heerlijk weg, hij gebruikt heel fijn taalgebruik en ze zijn enorm goed doordacht. Iets waar zelfs de gemiddelde schrijver bij mij moeite voor moet doen en wat echt een ontzettend groot compliment is voor hem.

Persoonlijk vind ik dat we een statement moeten maken en AI verhalen moeten weren van het forum. Naast dat, voor zover ik hierboven van anderen zie, toch weinig mensen ze lezen en appreciëren, geeft het ook een mooi signaal af aan de schrijvers die wél energie steken in een verhaallijn, karakteropbouw en een goede balans tussen het verhaal en onze gezamenlijke hobby.

Daarbij hoop ik natuurlijk dat deze steunbetuigingen @Snakebite ook een steuntje in de rug geven. Ik denk dat zijn verhalen (en die van andere goede schrijvers) veel meer gewaardeerd worden dan dat hij zelf weet. Ik keek in ieder geval altijd uit naar nieuwe hoofdstukken en nieuwe verhalen.

diaperdrenthe

Ik wil wat zeggen maar dan kom ik aanvallend over.

Ik heb zelf en probeer nog verhalen te schrijven

En sommige onderwerpen blijft hier altijd aanslaan.

En dan hoeft zo verhaal maar 300 tot 500 woorden hebben en dan zit je goed.

Maar ga je dieper en buiten het boekje om is het lastig om lezers vast te houden.

Zou misschien ook te maken hebben met leesbaarheid

Zowel als forum als goed of netjes of duidelijk geschreven .

Maar diepgaan emotionele ontwikkeling.
Relaties etc .iets wat een verhaal tot een goed verhaal maakt
Wordt niet door veel gewaardeerd.
En als je als auteur feedback zoekt
Een like of reactie is moeilijk En lastig
Want als je zelf niet veel spamt of redelijk vaak upload.
Dan wordt je topic soms letterlijk ondergezeken door andere topic
Of verhalen

Het klinkt kinderachtig
Maar zolang je poep en plas praat en volle luiertje hebt
En verschoont wordt
Heb je goud in de handen.

Ik ben met een verhaal bezig al is motivatie laag omdat ik druk met andere projecten
Maar this wel een verhaal die ik af wil
Er zit wat klaziekere abdl elementen in.
Maar ik zou verhaal af is zo aan iemand willen laten lezen die er niks mee heeft
En denkt oke dit is wel f up
Maar toch voor de personages door leest

Snakebite

Niet voeren!
Forumleiding
Het klopt inderdaad dat ik een ruime maand geleden mijn verhalen heb weggehaald. Hoewel het wel mijn bedoeling was om hier een keer openlijk iets over te zeggen is dit door persoonlijke omstandigheden nog niet mogelijk geweest. Ik heb begin december zelf in het ziekenhuis gelegen en begin januari te maken gehad met een sterfgeval in de familie dat behoorlijk hard is aangekomen. Het forum is daarmee dus een bijzaak geweest en - no offense - is dat momenteel nog steeds. Gezondheid, familie en werk hebben voorlopig echt de prioriteit.

Daarom wil ik meteen maar duidelijk maken dat het antwoord dat ik zo ga geven niet is bedoeld om een discussie op te starten, want ik heb toch de ruimte niet om die te voeren. Ik vind het wel belangrijk om enige duidelijkheid te scheppen - dat scheelt ook allerlei individuele PB's beantwoorden - en jullie kennen mij inmiddels ook wel goed genoeg om te weten dat ALS ik ergens iets over zeg.. dat ik dan ook volledig open ben. Ik schrijf het zo allemaal even van me af, en ieder doet er het zijne mee. Niks hieronder is persoonlijk. Het is simpelweg wat het is.

Zaken als AI-verhalen hebben inderdaad bijgedragen aan mijn besluit, maar zijn niet de voornaamste reden. Begrijp me niet verkeerd - ik vind het absolute zever zonder ziel. Het plaatsen is één ding, maar vervolgens in discussie treden over of het al dan niet AI is kun je enorm respectloos noemen ten opzichte van schrijvers die het niet nodig hebben. (Vooral als je in je eigen berichten intelligentie nog niet kunt spellen, maar in je verhaal klinkt als Shakespeare zonder inhoud.) Toch, voorkomen kun je dit niet. Nu is het nog te herkennen, maar er komt een moment waarop AI dusdanig ver is ontwikkeld dat je het niet meer opmerkt. Helaas is dat de kant die we als samenleving opgaan. Het moet maar.

Wat voor mij een veel groter issue is geweest, zijn de constante stroom aan beledigingen en bedreigingen die je ontvangt als mod wanneer mensen blijkbaar meer tijd dan hersencellen hebben. Werkelijk ie-de-re verandering.. zelfs objectieve verbeteringen inbegrepen.. leidt weer tot een straal aan gedoe waar ik geen zin in heb. Bij elke klik die je als mod doet, loop je het risico dat je jezelf publiekelijk of in PB moet verantwoorden alsof je voor een tribunaal staat. Het is 0 of het is 100. Ooit kon je dan een compromis van 50 sluiten. Tegenwoordig moet je - als je het oneens bent - elke keer inschatten hoe geschift iemand zou kunnen zijn in het waarmaken van wat 'ie zegt. Dodelijk vermoeiend.

Het meest treffende voorbeeld was toen ik in december in het ziekenhuis lag. Er was hier wat gedoe omtrent een andere schrijver en - ondanks dat mijn profiel aangaf dat ik al de tijd dat dit speelde niet online was geweest - kreeg ik in PB'tjes de schuld (voor zover die er was) en een waslijst met berichten van gebruikers die mij gingen vertellen wat ik allemaal fout had gedaan en maar op zou moeten lossen, want anders zou het me de kop kunnen kosten.

Op zichzelf al krankzinnig.

Als je dan ook nog bedenkt dat het ging om iemand die liep te kloten met een minderjarige, dan is het zelfs van de pot gerukt. (En kom me niet weer aan met gelul over dat 'ie het niet wist, want we hebben inmiddels alle screenshots.) Een collega-mod heeft dat keurig en naar eer en geweten opgelost. Oké, ik had iets anders gedaan.. maar ik was niet beschikbaar om het over te nemen, dus leg ik me neer bij die oplossing. Soms moet je nou eenmaal genoegen nemen met 50.

Maar waar ik mij niet bij neerleg is dat deze community blijkbaar bereid is om dingen te verdedigen die eigenlijk niet te verdedigen zijn. Dat daar zo ver in wordt gegaan dat het bewuste account zelfs is doorgeluld en dat meisje daardoor bijzonder veel volgers en berichten heeft gekregen. Zulk gedrag weiger ik te normaliseren en voor zo'n community wil ik niet schrijven. Ik weet het: viespeuken heb je overal, maar blijkbaar zijn ze in onze community oververtegenwoordigd. De kans dat ik met mijn verhalen de fantasie van dit soort personen verrijk, is mij te groot geworden.

In mijn verhalen heb ik er altijd bewust voor gekozen om personages te schrijven die (hopelijk) realistisch zijn, maar ook komen uit ondervertegenwoordigde groepen in de verhalensectie. Sterke vrouwen met wat persoonlijkheid (meestal rondom studentenleeftijd, aangezien ik met die groep veel professionele binding heb en mij dus makkelijker kan inleven), mannen die niet alleen maar op zoek zijn naar het bevredigen van hun behoeften, realistische regenboogrelaties.. allerlei kwetsbare punten waarop iemand zich mogelijk ooit zou kunnen herkennen en zeggen.. ik herken mijzelf/mijn situatie in dat personage/dat verhaal. Niet alleen maar vermaak, maar misschien hier en daar ook wat inspiratie kunnen geven. Als er ook maar één iemand dankzij mijn verhalen ooit heeft gedacht.. "Misschien ben ik dan toch oké zoals ik ben?".. dan is dat de moeite waard geweest. En zo niet, dan niet.. en heb ik het in elk geval naar beste kunnen geprobeerd. C'est la vie.

Dat soort doelen ga ik nu eenmaal nooit bereiken als ik schrijf voor een community die blijkbaar denkt: "Leuk gedaan, Snake. Nu eens even kijken of dat mogelijk minderjarige personage al is bepoteld door haar grote broer of dat 'ie hem toch maar 20 A4'tjes lang in een andere anus heeft gestoken." Maar, nee, onmogelijk dat juist die schrijver achter een 15-jarige aan liep.. haar schuld! Forum schuld! Snake schuld! Die laatste twee zijn dikke prima, maar dat victim blaming is de wereld op z'n kop. En zolang ik het gevoel heb dat dit de overheersende mening op het forum is.. dan kan ik niet door blijven schrijven en denken dat ik iets positiefs bijdraag. Ik zou me bij iedere zin alleen maar afvragen of ik daarmee mogelijk viespeuken aan rukmateriaal help.. en dat maakt schrijven voor mij compleet onmogelijk.

Zo'n verandering in het denken van een community kan ik niet afdwingen en daar heb ik al zeker geen zin in. Maar tot die tijd zijn mijn verhalen hier niet zichtbaar. We zullen zien wat de toekomst brengt, maar ik heb er een hard hoofd in. Hoe jammer ik het ook vind.. het is wat het is.

Voor de volledigheid: als ik het hierboven heb over 'de community', dan bedoel ik daar uiteraard niet ieder individueel lid persoonlijk mee. Wie de schoen past, trekke hem aan.. past de schoen je niet, dan was 'ie ook niet voor jou bedoeld. Het zijn mijn persoonlijke overwegingen en ik deel deze alleen omdat ernaar gevraagd is.

Zoals ik begon: het is niet mijn intentie om een hele discussie te ontketenen, maar er zullen altijd mensen op hun teentjes getrapt zijn. Het zij zo - ik moest het toch echt even van me af schrijven - maar ik ga hier verder niet te veel meer op reageren.

Wel zal ik mijn veel te lange bericht dan toch maar afsluiten met het gloednieuwe Snakebite-feedback-stappenplan:

A.) Bepaal of je feedback wilt geven in:
1 - Een open, constructieve houding met de oprechte mogelijkheid dat je ook zelf wel eens ongelijk zou kunnen hebben. (Zie 1B.)
2 - De vorm van beledigingen, bedreigingen, gescheld, gedreig, intimideren of zonder een weerwoord te willen horen. (Zie 2B t/m 2G.)

1B.) Stuur gerust een PB'tje! Wanneer ik tijd heb, zal ik reageren.

2B.) Schrijf je bericht volledig uit in Word of een andere tekstverwerker en gooi alle negativiteit er lekker uit.
2C.) Print je bericht uit en rol het op.
2D.) Steek het opgerolde bericht in je reet. (Geen medisch advies.)
2E.) Laat AI een verhaal schrijven over stappen 2B t/m 2D.
2F.) Print het AI-verhaal uit en rol het op.
2G.) Steek het opgerolde AI-verhaal er lekker naast, laat andere mensen fijn met rust en praat met een therapeut.

Ares

Stuur mij gerust een privébericht
@Snakebite helemaal begrijpelijk. Ik ben ook ooit mod geweest. Je krijgt inderdaad een hoop shit over je heen. (Tot doodsbedreigingen aan toe zelfs).

Inhoudelijk heb ik niks aan te merken op wat je zegt.
Het enige wat ik je wel ter overweging wil meegeven is dat, naar mijn idee, er een stille meerderheid is. Soms op dit forum denk ik wel eens "wat een bedroevend niveau toch weer". Maar dat is niet uniek voor dit forum. Ik weet niet of je op sociale media actief bent, maar daar zie ik het ook. Of het nou de lokale facebookgroep van de gemeente is waar ik woon, of de reacties op de politici die ik volg op X (voorheen Twitter)... Het is volkomen gestoord en zwakzinnig af en toe. Maar, het is geen afspiegeling van de samenleving. We zien en worden vooral geconfronteerd met de schreeuwers.

Het terugtrekkem van de verhalen begrijp ik om de inhoudelijke redenen. Ik heb alleen het gevoel dat daarmee de 'schreeuwers' winnen, en dat vind ik jammer. Naar mijn idee leg jij met je verhalen aardig wat gewicht in de schaal. Je hebt altijd echt een significante bijdrage aan dit forum geleverd. Met jouw terugtrekking hebben we relatief gezien nu nóg meer AI-meuk en twijfelachtige zaken. Naar mij idee heeft dit forum juist méér Snakebite en niet minder Snakebite nodig.
Maar nogmaals, ik respecteer je keuze. Ik wilde dit alleen even uitgesproken hebben.:peace

Mr.Nobody

No one knows…
Forumleiding
Je slaat de spijker precies op de kop….. @Snakebite

De community zelf, zo denk ik er ook over.
Er is een verschuiving gaande (ook buitenom de community, het is de gehele maatschappij), en die is niet leuk! (Voorspeld niet veel goeds…,)

Ook daarom ben ik slechts niemand,,, er zijn al zo veel mensen die zichzelf namelijk wel iets vinden (inclusief alle discussie en grote bekken).
Tevens ook voor mij een reden om minder zichtbaar aanwezig te zijn en slechts meldingen af te handelen. Inhoudelijk is er weinig leuks meer om op te reageren! (Het zou slechts een herhaling zijn van dingen die al reeds gezegd zijn).

Eergisteren nog een grote bek gehad van een slechts 26-jarige jongeman, nog geen 48uur lid op het forum, maar wel al diverse vrouwen lastigvallen met berichten. Dit soort mensen….. precies dit soort mensen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:

Daltons

Toplid
@Snakebite, ten eerste veel succes en sterkte met alles wat gaande is in je priveleven.
ik ben 1 van de hopelijk vele die genieten van je verhalen om deze gewoon steen goed zijn. AI kan hier gewoon niet aan tippen, geen inhoud, geen echte diepgang en vooral niet de cliffhangers die jij maakt.

Helaas kan ik het gevoel van dat je in zo'n situatie altijd de boeman bent en het nooit goed kan doen (Buiten het forum btw). De wereld gaat niet de goede kant op met hoe mensen reageren, voordat je het weet heb je tegenwoordig een mes in je donder zitten omdat je iemand verkeerd aankijkt op straat. Hierom kan ik je besluit ook begrijpen dat je dit doet ook al zullen je verhalen gemist worden op het forum.

En die droeftoeters zoals het voorbeeld van Mr.nobody zie je de laatste helaas steeds meer. zoals eerder gezegd dit gaat de verkeerde kant op en is tegenwoordig helaas "normaal":mad:

luierdromertje

Niet geschoten is altijd mis.
Triest dat het (weer) zo ver heeft moeten komen dat er een beslissing is genomen om verhalen te wissen.
Van een van de beste schrijvers van dit forum, nog wel.
Helaas is het niet mogelijk om het iedereen naar de zin te maken, maar dit is heel jammer.
Wat je gezondheid, en privé situatie betreft, sterkte gewenst, en hopelijk op weg naar betere tijden.

?????

Beginneling
Sterkte met de dingen die in je leven gaande zijn Snakebite! En 100% de juiste keuze om prioriteit te geven aan de dingen die jij belangrijk vindt.

Een jaar of 10 geleden ben ik zelf moderator geweest van een middelgroot forum.
Daar kwam ik ook regelmatig onprettige situaties tegen (al kwamen die, op 1 uitzondering na, niet in de buurt bij wat jij beschrijft)
Dus ik snap het helemaal dat je het van je af wilt schrijven. Hopelijk lucht het goed op en kan je energie halen uit de vele steunende reacties van het gedeelte van de community dat jou (en je inspirerende verhalen) altijd heel erg waardeert!

@Ares doodsbedreigingen? Zulke gebruikers worden toch, mag ik hopen, zonder verdere ceremonie verbannen?

Het is toch te zot voor woorden dat de meest gevierde schrijver op dit forum ernstig overweegt zijn verhalen permanent terug te trekken, de ene (oud-)moderator doodsbedreigingen krijgt en een ander zich meer op de achtergrond houdt vanwege (plat gezegd) de hoeveelheid gezeik die hij over zich heen krijgt?

Waarom gaan mensen zo met elkaar om? Wordt wangedrag te veel getolereerd? Zijn mensen dan nog meer met zichzelf bezig dan vijf of tien jaar geleden?
Vergeten sommige gebruikers dat dit (en dit bedoel ik niet denigrerend naar het forum) “maar” een forum is - en dus geen enkele reden om je waar dan ook zó over op te winden dat het gerechtvaardigd is om iemand met de dood te bedreigen?

Mr.Nobody

No one knows…
Forumleiding
Hierbij dan ook een oproep om ook als lid je eigen verantwoording en aandeel te zien in het geheel (forum en de algehele community) en ook hoe belangrijk dit is. Er zijn mensen die jullie forum geen goeds brengen.

Spreek elkaar aan op gedrag als dit niet correct is of van een niveau waar je de kriebels van krijgt, maak er melding van.

Alleen samen kunnen we er iets van maken…..!
Mod‘s zijn ook slechts een normaal lid (alleen met rechten om andere vliegles te kunnen geven wanneer nodig)

:cool:

diaperdrenthe

Is er misschien een idee om soort topic te maken

Met hoe noem zo deftig woord

etiquette

Niet alleen dat maar ook hoe mensen kunnen over komen en bewust worden van bepaalde acties of gedrag

Bv met openbare profiel berichten die zo kansloos zijn op een dood acount
Of nieuwere acounts

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
diaperdrenthe Het dunne lijn tussen het schrijven en verhalen die er speelde. Algemene info 0
Bedplasser91 Meest gelezen verhalen Pub 1
Pamperbarr Verdwijnende verhalen Algemene info 27
beddenplasser AI-verhalen Algemene info 10
poepbroek Project broekpoepverhalen (o.a. vertalen verhalen van Ripples story index) / Vraag voor moderatoren VVV 8
B Poll boven de verhalen moderator talk 2
Little Endy verhalen/fanfictions vanuit welk oogpunt? Pub 2
Snakebite Verhalen FAQ ABDL Luierverhalen 8
mark Nog niet klaar [16+] ZKV: Zeer Korte Verhalen 16+ Verhalen 92
Mr.Nobody Verhalen, strips&comics moderator talk 1
DiaperSniper010 Een slotje op oude verhalen Ideeën Bus 2
P Verhalen broek poepen Broekplassers en Poepers 7
E Verhaal Klaar Verhalen van Emina V 8
B Verhalen Pub 16
max79 Verhalen over kinderen moderator talk 12
luierdrager15 Luister verhalen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
VincentKoridon Fan Fiction verhalen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
John Verhaal Klaar Herinneringen (A) H 12
Y Korte ABDL verhalen laten beoordelen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Mary-Jane Holland Verhalen en leeftijd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
P Abdl verhalen op bol.com Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
geefmeluiers Alle (niet 16+) verhalen gesorteerd op weergaven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
K Een plaats voor Engelse verhalen... Ideeën Bus 15
zeeland! Lang verloren verhalen en schrijver Pub 4
T Luier verhalen in boekvorm Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Little Endy Het terug lezen van jullie eigen verhalen op dit forum? Pub 5
K Een mankeren van anime luier / abdl verhalen waar er praktisch om GEVRAAGD word. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Rotterdammert Minderjarige verhalen Ideeën Bus 6
gondra Mijn broekplas en broekpoep verhalen. Broekplassers en Poepers 18
V Oude verhalen overnemen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Little Endy fantasie/inspiratie voor verhalen op deze site? Pub 7
M verhalen gedeelten form onoverzichtelijk Ideeën Bus 7
quinzy Dubbele verhalen Ideeën Bus 1
bobby2004 verhalen 16+ moderator talk 2
Limbonees Engelstalige verhalen AB/DL/TB Links 2
Rotterdammert Storende verhalen op het verhalen forum. Ideeën Bus 62
adidaslover verhalen op internet over evt reden van beginnen met luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
bobby2004 verzoek tot alfabetisering van 16+ verhalen moderator talk 1
bobby2004 Verhalen moderator talk 2
friendly Verhalen schrijven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
T nieuwe indeling verhalen Ideeën Bus 2
P Waar kan ik verhalen schrijven en posten? VVV 6
J Verloren verhalen van luierkind Pub 0
Limbonees Gevonden: Site met verhalen en comics AB/DL/TB Links 6
Haags_eigenwijsje Snakebite moderator talk 5