Verhalencheck (UPDATE)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snakebite

Superlid
Beste allemaal,

De komende weken ga ik mijzelf wat extra bezighouden met de verhalen die op het forum zijn gepost. Voordat de mede-schrijvers nu denken: "Ach, daar komen ze weer met zoiets".. daar is een goede reden voor.

Ik heb recent een verhaal moeten verwijderen waarin seksuele handelingen tussen kinderen voorkomen. Er zijn daarover duidelijke richtlijnen gesteld in het topic: https://abdlz.nl/threads/aub-allen-...n-verhaal-en-wat-niet-en-wat-te-melden.16274/

Dingen kunnen gebeuren.. mensen weten dingen soms niet.. ook lees je als mod wel eens over iets heen.. echter heeft dit verhaal meer dan 10 keer een like gehad en is het precies 0 keer gerapporteerd. Dat vind ik persoonlijk heel zorgelijk. Zonder schrijvers nu kwade bedoelingen in de schoenen te willen schuiven, zijn dat onderwerpen waar wij als community en als forum ver van weg moeten blijven. Helaas wordt onze hobby daar al meer dan vaak genoeg mee geassocieerd en dat moeten we op die manier niet voeden.

Er zijn meer dingen die we liever niet in verhalen hebben, maar waar we - op basis van creatieve vrijheid - ook niet te hard tegen in willen gaan. Maar dit is - zoals iedereen hopelijk begrijpt - van een andere orde.

Na een korte zoektocht kwam ik al gauw meerdere andere verhalen tegen waarin dezelfde issues naar voren komen. Ook hier: een hoop likes en nul keer gerapporteerd. Ik vind dat oprecht zorgelijk.

Wat ga ik de komende weken doen:
- Ik vraag alle schrijvers om hun verhalen - als daar mogelijk ook dit soort onderwerpen in voorkomen - te checken en waar nodig aan te passen.
- Ik ga systematisch alle verhalen langs. Elk verhaal waar dit probleem in voor blijkt te komen, gaat in de prullenbak.
- Schrijvers die achteraf hun verhaal willen aanpassen, zal ik - waar nodig - voorzien van de originele tekst indien zij deze niet zelf hebben opgeslagen, zodat aanpassen en opnieuw posten mogelijk blijft.
- Ik wil graag alle lezers vragen om verhalen vooral te rapporteren als zij dit soort zaken tegenkomen. Alle hulp hierin is welkom en wordt gewaardeerd.

Jullie zien dat dit topic niet open is voor reacties. Dat is een bewuste keuze, aangezien een discussie hierover zinloos is. Van veel dingen kun je de wenselijkheid bespreken, maar in dit geval lijkt mij dat overbodig. Dat is wettelijk al lang uitgeklaard. ;)

Uiteraard staat mijn PB-inbox open voor iedereen die hier iets over kwijt wil of vragen heeft.

Voor de volledigheid: er wordt op geen enkele manier aan de inhoud van een verhaal gemorreld. Tot ik overal doorheen ben geweest, ga ik ook niet aan de slag met waarschuwingen, e.d. Alles zal transparant gebeuren. Er zal achteraf een lijstje komen met verwijderde en verplaatste verhaaltitels, zodat je als lezer ook niet onnodig hoeft te zoeken naar verhalen die er niet meer zijn. Het bovenstaande onderwerp is tevens het enige waar qua inhoud naar gekeken zal worden.

Ik reken op ieders begrip en hoop op jullie hulp. Alvast bedankt daarvoor! :)
 

Snakebite

Superlid
Beste allemaal,

Zoals eerder aangegeven ben ik de afgelopen tijd druk bezig geweest met het doorlezen van alle verhalen op ons forum. Dit om de verhalen waarin seksuele handelingen/verheerlijkingen van minderjarigen te kunnen uitfilteren. Op het 16+-gedeelte na, is nu alles klaar.

Dat gedeelte gaat ook nog wel even duren, aangezien ik wel toe ben aan een pauze. Het is een flinke (en soms bijzonder onsmakelijke) klus geweest.

In principe moeten alle andere secties (De 1 t/m 9, de A, de B.. de XYZ) nu 'clean' zijn.

Zoals beloofd zal ik hieronder een lijst neerzetten met verhalen die verwijderd zijn. Let op: niet al deze verhalen zijn verwijderd vanwege ongepaste inhoud! Soms heeft de schrijver het zelf verwijderd, stonden er verhalen en topics dubbel, etc., etc. Dat er een titel in de lijst staat hoeft niets slechts te betekenen. Het zijn alle verhalen die hier ooit zijn verwijderd.

Dit is slechts een complete lijst, zodat mensen - zoals beloofd - niet hoeven te zoeken naar iets dat er niet meer is. Hierbij geef ik wel aan dat deze lijst verder geen updates zal krijgen, want dat is niet te doen.

Voor schrijvers die nu zien dat hun verhaal/verhalen zijn verdwenen en het hier niet mee eens zijn: graag een PB en dan kijk ik met je mee. Zoals eerder aangegeven was daar tot dit moment geen tijd voor. Nu de grootste klus geklaard is kunnen we kijken hoe verhalen eventueel bijgeschaafd kunnen worden en teruggezet.

Uiteraard kan het zijn dat ik ergens een fout heb gemaakt. Ik schijn ook maar mens te zijn. Dus er zal echt nog wel ergens een verhaal staan dat ik weg had moeten halen.. en ik zal ook echt wel eens door verkeerd te klikken onnodig een verhaal hebben weggehaald. Als dit blijkt, dan is dat zo opgelost. Daarom zou ik het enorm waarderen als de toon respectvol blijft. Sinds ik aan deze klus ben begonnen heb ik al zat verwensingen, scheldwoorden en zelfs een bedreiging naar m'n hoofd gekregen.. vanaf nu heb ik de tijd om dit niet meer te pikken. :)

Paar kleine dingen
Schrijvers die de poll bij hun verhaal weg willen hebben en dit lukt zelf niet? -> PB aub!
Schrijvers die de status (Verhaal klaar/Nog niet klaar) aangepast willen hebben en dit lukt zelf niet? -> PB aub!

Iedereen die de afgelopen tijd geholpen heeft: enorm bedankt! Ik zou iedereen dan ook nogmaals willen vragen om verhalen die echt niet kunnen te blijven rapporteren als die zich voor zouden doen. :)

Er zijn verschillende topics geweest waarin 'regels' voor verhalen zijn vermeld. Mocht je ooit twijfelen of vragen hebben: alles is gebundeld in het topic Verhalen FAQ. *klik*
Uiteraard kun je ook altijd een PB sturen indien je hulp nodig hebt. Er zijn tien mods, dus altijd wel iemand die kan ondersteunen! :)
 

Snakebite

Superlid
02. Meer luiers en plastic broekjes
03. Elke dag luiers en plastic broekjes
15 en weer in de luiers
Aangelijnd en geluierd
Ach, ik was maar een artiest
Adoptie moeders
Afreageren
Afscheid en een nat matras
Afspraak in Atlanta
Alin
Alleen thuis met vakantie
Als baby behandeld wordend door me klasgenoten
Alternatieve opvoedings methoden
Amber en Noor
Amber en Roy
Angela
Angst
Apollo's verhaal
Aprilgrap
Arme ik
Baby omdat ik mijn neef had gepest met zijn luier
Barbara
Barbara poepte weer in haar broek
Beatrijs geheim
Bed & Breakfast
Bekeerd tot luiers
Bekentenis
Betrapt door pappa
Bijles Frans
Bijles met Saskia
Boswandeling
Bron van de eeuwige jeugd
Buiten het seizoen
Buurmeisje
Charlotte
Chris wordt Christie
Cindy en Bianca
Cindy terug in de luiers
Collega's
Daan en de Mama
Daddy en Nieke
Dagje weg
Daphne en Daan
De baby
De beschermsters van Gaia
De chat
De drie vrienden
De eerste keer
De geweldige oppas
De jaarwisseling
De klap
De logeerpartij (A)
De luierwinkel
De middeleeuwen
De modellenopleiding
De nieuwe wet
De Ontdekking
De onzindelijkheid
De opleiding van slavin Natasja
De oppas
De oppas (A)
De oppas (B)
De pleegmoeder
De problemen van Max
De puppy, de zwerfster en de weesjongen
De skireis met een rare wending
De tiener die in zijn broek poept en dus een luier wil
De tweeling
De uitnodiging van Nurse Lisa
De verhalen van Bob
De verzoening
De vier zusjes
De voetbalclub
De wasserette
De wraak (B)
De wraak (B) verbeterde versie
De wraak is zoet
Derde rad aan een wagen
Diaper friends
Diaperlovers.nl
Diapernaat
Diaperstory #1
DL-jongen
Domme fout
Door de ogen van een pauw
Drie vrouwen en een sissy
Dromen zijn wel leuk om te beleven maar
Droom oppas afspraak
Eefje in actie
Een fijne vakantie
Een heftig weekend
een kerstverhaal in luiers
een kerstverhaal in luiers
Een lief hondje
Een nieuw verhaal
Een onaangename verrassing
Een testverhaal
Een weekendje weg
Eerlijk verteld
Eigen schuld dikke bult
Ellen en Rob
Emma
Familiefeestje
Fictief verhaal van luiermeisje69
Forced mommy
Foutje
Gepest
Gevangen en vernederd in luiers
Glenda
Glenn
Hansje
Heleen en Brenda
Het afspraakje
Het chatgesprek
Het droomkasteel
Het geheim van de drynites
Het geheim van Rens
Het gevoel van vroeger
Het kindertehuis
Het leven van Rik
Het nieuwe jaar
Het schoolkamp
Het was mijn beste vriendin
Het weeskind
Hoe de oppas
Hoe Katrien een kaktrien werd
Hoe Katrien een kaktrien werd
Ik wil luiers
Ik wil terug een pamper dragen
Ikke lief!
Internet luier contact
Iris back home
Iris helps out
Jasmijntje en Sinterklaas
Jim's ongelukje
Jobs verschrikkelijke kerstvakantie
Johans ongelukjes
Jongensdroom
Jordy's belevenis
Julia als baby
Julia en Kevin
Kakkebroek
Kalver(luier)liefde
Kamp
Katelijne
Keerpunt
Kijkje in de keuken van Bettypoop
Kim haar verhaal
Klein avontuurtje
Lars - mijn ervaringen met luiers
Lewis & Melvin
Lieke, Sanne en de carnavalsontdekking
Lisa
Logeren
Logeren bij oma
Logeren bij Simone
Logeren in oma's huis
Logeren tijdens de verhuizing
Luier aan tijdens mijn date
Luier deal
Luier school
Luier school 2
Luier tijd! (waargebeurd)
Luierdeal
Luierinternaat
Luierpoepen in de klas
Luiers in de kerk
Luiers op het podium
Luiers op school
Luierstraf
Luierstraf van ouders gekregen
Luiervrouw
Mama Anna-Claire
Mamma's jochie
Marina's straf
Mariska
Marthe
Meivakantie
Mevrouw en haar travestiet-dienstmeisje
Mijn belevenissen ( C)
Mijn buurmeisje
Mijn buurmeisje als oppas
Mijn droom
Mijn eerste jurkje
Mijn eerste luiers
Mijn eerste verhaal 100% echt gebeurd
Mijn kapster
Mijn leven
Mijn nichtje en ik
Mijn nichtje Marlies
Mijn tbdl leven hoe het begon
Mijn verhaal (D)
Mijn verhaal (echt gebeurt)
Mijn vriend veranderd in een babymeisje
Mijn vriendje Nico
Mijn zusje Lisa
Mijn zusje Lisa
Mijn zusjes luier
Naamloos
Neefje in luier
Neefje in luier
Neefje Jeffrey
Nichtje geheimen komen uit
Niemand die mij snapt
Niet droog kunnen blijven Jill
Nieuw hulpje
Nieuwe gebruiker met vragen
Nikki
Oliver
Oma's opvoeding
Ongemakkelijk
Onvergetelijke vakantie
Oops
Op vakantie
Op wintersport met me tante en oom
Oud en nieuw om nooit te vergeten
Pampers voor stiefkind
Pesten dat werkt je in de nesten
Peter
Peters droom
Peters Luierslaaf ( C)
Peters luierslaaf (A)
Peters luierslaaf (B)
Peters wens
Poepluiertje
Ralph van stoere bink naar baby
Rinke
Roeltje
Sam
Samantha's tocht terug in de tijd
Sarah en Tessa
Schooldokter
School-ervaringen met volle luier
Selma DL lees hem plsssss
sollicitatie
sollicitatie
Sophia
Spelen met een bedplasser
Stagiair wordt sissybaby
Stoute Janneke
Straf voor vieze onderbroek
Strand vakantie
Student in luiers
Tante
Teddy's kwelling
Testverhaal
The game
Thuis in de luier
Tiener jongen wordt baby meisje
Tienermeisje in luier
Tim's ongelukje
Tom & Malou
Tom de bedplasser en pesten op kamp
Tom's beste vriend
Toverkracht
Toverkracht
Vakantie
Vakantie met vriendin
Vakantieluiers
Van liefje naar luierkindje
Veel geld
Verhalen van Bob
Verhalen van Sven
Verjaardag van Chris
Verjaardagscadeaus
Verjaardagsfeestje
Vrienden Lucas en Abel gaan vissen
Vriendin heeft mij geholpen
Waargebeurd
Waarom ik?
Weer naar de creche
Wij in de luiers met poep erin
Wim's wens in vervulling
Wintersport
Zelfcontrole kwijt en persoonlijkheid verandert
 

Paddy

Superlid
Dat ziet er wel uit als extreem veel werk.
Bedankt voor al de tijd.
Het verhaal "Bijles met Saskia" had ik hier niet tussen verwacht.
Al weet ik natuurlijk niet of dat het zelfde verhaal is als dat ik in gedachte heb.
Die komt volgens mij nog van pieters verhalen pagina en was het eerste verhaal met luiers er in wat ik ooit gelezen heb.

Maar heb hier af en toe ook verhalen voorbij zien komen dat ik dacht.... wtf... en om die allemaal te moeten doorlezebln/scannen. Respect hoor.
 

Snakebite

Superlid
Toevoeging:
In sommige gevallen zijn verhalen weggehaald die niet expliciet seksuele handelingen met minderjarigen bevatten, maar die kinderen wel verheerlijkten op een soortgelijke manier. Dit soort verhalen heb ik voor mijzelf gecategoriseerd als: "Van de jakkes".

Indien de maag sterk genoeg is, hieronder een bloemlezing van dit soort geweldigheid. Uiteraard geanonimiseerd, om verhalen/schrijvers niet persoonlijk te benoemen. Oh, dit was allemaal één dag.

"Hee Fred," zei Wilma, "wat is je piemel ineens groot geworden." Fred schrok hier een beetje van. Hij had inderdaad een keiharde lul. Normaal gesproken gebeurde dit alleen als hij in bed lag en ermee ging spelen. Dat deed hij vaak en sinds hij zijn luiergevoelens met Wilma kon delen nog vaker. Nu gebeurde het ineens zonder hem aan te raken en hij was harder dan hij ooit geweest was.

Fred en Wilma zijn 8 in dit verhaal.

Na het openen van de laatste plakstrip viel de luier open tussen haar benen en keek Wilma naar beneden en voelde met haar hand aan haar vagina. Het voelde best fris aan nu het warme gevoel van de luier weg was. Haar vagina was wel wat klam en nat, maar dit gaf Wilma zeker geen vies gevoel. Het werkte zelfs eerder wat opwindend.

Met vier vingers trok Wilma haar schaamlippen zachtjes een beetje omhoog richting haar buik en duwde ze wat naar binnen, waarbij ze wat beter in de luier kon kon kijken. “Die ziet er best wel vol uit”, dacht Wilma.

Wilma is 14 in dit verhaal.

"Volg!" Meer hoefde ik niet te zeggen. Ze volgde me door de hal naar de kelder, waar een flinke garage gemaakt was. Uit een la haalde ik een stevige ketting die voorheen bedoeld was als hondenriem. Aan beide uiteinden zat een ring en aan een ring zat een stevige leren riem vast. Ik pakte het midden van de ketting beet en duwde hen door de ring waar de riem aan vast zat. Op deze manier kreeg je een wurgketting. De ketting hing normaal gesproken los om de hals, maar hoe harder je aan de riem trok hoe strakker de riem om de hals kwam te zitten. Ik hield de lus in de ketting beet en meteen deinsde ze achteruit. Ik stapte naar haar toe, greep haar bij haar arm en trok haar naar me toe.

Met een klein beetje geweld duwde lus over haar hoofd rond haar nek. Ik pakte het eind van de riem vast en trok de riem strak, zodat ze de ketting niet gemakkelijk los kon krijgen. Ik trok haar beduusd en geheel naakt de garage uit, terug naar de hal. Verwoed rukte ze aan de ketting. Met haar vingers tussen de ketting en haar hals probeerde ze de lus groter te trekken om de ketting weer over haar hoofd te halen. Ik gaf een ruk aan de riem en de ketting trok strak om haar hals. Even slot de ketting haar luchtpijp af. Ik vierde de riem en ze hijgde met een rood aangelopen gezicht.

Het meisje in dit verhaal is 17 en wordt onvrijwillig bewerkt door haar eigen neef.

Hoewel ik doodmoe was kon ik moeilijk de slaap vatten. Mijn piemel moest eerst bevredigd worden, ik wreef over mijn luiers maar kwam niet vlug klaar, er was dat vreemd gevoel in mijn onderlijf. Toen ik klaar was gekomen voelde ik een aandrang en ik liet mijn volle blaas maar in de luiers leeglopen. Ze had me niet eens gevraagd of ik moest plassen eer ze me een luier omdeed.

De ik-persoon is 14 in dit verhaal.

Gestimuleerd door de "juffen" geeft ze mij kusjes op mijn hoofd en lichaam terwijl ze liefkozend tegen mij praat. De luier wordt verwijderd en mijn middel wordt grondig gewassen. "Laat maar eens zien wat je net op school hebt geleerd!" zegt Wilma. Weifelend aait Betty over mijn buik en begint mijn ballen en piemel te strelen. Het resultaat laat niet lang op zich wachten. Ik krijg een erectie. "Vindt onze kleine dat lekker?" Ze aait me over mijn borst. Ik word volkomen gek van genot. Het duurt dan ook niet lang of ik kom onder het toeziend oog van de dames klaar.

De ik-persoon zit nog op de basisschool.

Fred zag dat en lachte terug, hij sloeg het dekbed open en deed zij pyjamabroek een stukje naar beneden zodat de luier zichtbaar was hij pakte de hand van Barney en wreef over de luier.

Fred en Barney zijn 10 in dit verhaal.

"Ja gaat nu niet pissen kreng, en schijten doe je nu ook niet. Dat doe je maar in je broek want je weet dat ik je anders compleet in elkaar ga slaan." Zei Wilma kwaad.

"Wat heb je trouwens een schattig pikkie, ik dacht dat jongens van 12 al haartjes hadden maar jij ziet er net zo uit als mijn neefje van 2 alleen hij heeft een grotere pik." Vervolgde Wilma.

De hoofdpersoon is 12 in dit verhaal en Wilma is zijn klasgenoot.

Fred lag te knorren van de pret en zijn plasser ging recht omhoog staan langs zijn buik. De vrouw lachtte hem toe en zei:
"Dat is een fijn gevoel he, zo verzorgd te worden? En je bent ook al een grote jongen zie ik." Ze pakte even zijn plasser in haar warme hand.
"Ringgg." Ging opnieuw de winkelbel. Een jong meisje van Freds leeftijd kwam binnen.
"Ik moet wat luiers halen voor mijn moeder." Zei ze zachtjes. Fredvond het een erg leuk meisje om te zien. Haar kleine borstjes drukten parmantig tegen haar bloes aan.
Toen trok hij haar slipje naar beneden en deed het uit over haar enkels. Hij keek naar haar kutje, waar nog maar amper wat haartjes op groeiden. En drukte toen ook daar een kus op. Wilma rilde.

Fred is 15 in dit verhaal, Wilma ongeveer 15 en de vrouw natuurlijk volwassen.

Het begon eigenlijk toen mijn kleindochter zo ongeveer een half jaar oud was. Ik kwam regelmatig oppassen, of mijn dochter bracht haar dochtertje bij mij. Heel langzaam merkte ik, dat ik het verschonen van mijn kleindochter wel een beetje opwindend begon te vinden.

Spreekt voor zich.

voel ik ineens een druk op mijn penis ik denk hopelijk mogen we snel stoppen wand ik raakte uitgeput gelukkig mochten we stoppen toen ik weer terug liep kwam ik heerlijk klaar ik werd helemaal rood ik vind dat altijd geweldig als ik klaar kom maar probeer het dan wel te verbergen maar gelukkig kom ik vaker klaar tijdens een les

Hoofdpersoon is 13 in dit verhaal.

Fred zat af en toe het kontje van zijn broertje te masseren wat me opviel en hij genoot ervan zag ik aan hem.

Fred is 15 in dit verhaal en zijn broertje 10.

ik kreeg het zalfje op mijn eikel, ballen en kont gesmeerd.
er werd nog een laxeer pilletje in mijn kontje geduwd en ik kreunde ik vond het niet fijn.
er werd snel een luier om gedaan. en ik voelde alles hevig brande, opnieuw kreeg ik tranen in mijn ogen.
en begon te huilen. Het was tijgerbalsem

De ik-persoon is 14 in dit verhaal.
 

Snakebite

Superlid
Dat ziet er wel uit als extreem veel werk.
Bedankt voor al de tijd.
Het verhaal "Bijles met Saskia" had ik hier niet tussen verwacht.
Al weet ik natuurlijk niet of dat het zelfde verhaal is als dat ik in gedachte heb.
Die komt volgens mij nog van pieters verhalen pagina en was het eerste verhaal met luiers er in wat ik ooit gelezen heb.

Maar heb hier af en toe ook verhalen voorbij zien komen dat ik dacht.... wtf... en om die allemaal te moeten doorlezebln/scannen. Respect hoor.
Dankjewel! Altijd fijn om te horen! :peace

Voor de volledigheid: dat het in deze lijst staat, betekent alleen dat het verwijderd is. Niet persé dat er iets fout aan was. :)
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Knap staaltje, ook al ( is mijn mening) soms een geval van persoonlijke mening.
Van sommige verhalen uit de lijst die ik ken begrijp ik het direct, in andere gevallen til ik er niet zo zwaar aan.
Ook al moet je inderdaad ergens een grens trekken.
Wat mij trouwens al is opgevallen, is dat er soms ook verhalen uit a/z naar 16+ verplaatst zijn.
16+ is trouwens wel erg grote lijst -, misschien zoals ik eerder al eens opperde om deze in 2 of 3 groepen te splitsen.
Bijvoorbeeld A tm K en, L tm Z is maar idee, maar lijkt mij gemakkelijker zoeken.
 

justaguy

Toplid
Wow, groot respect voor jou, @Snakebite ! Al die verhalen doorlezen lijkt me een titanenwerk!

En ook positief dat hier echt een lijn wordt getrokken. Ik moet zeggen dat ik toch wel geschrokken ben van de bloemlezing...
 

Easy-Ryder

Wil graag meer mijn AB deel ontdekken
Een hele lijst en ook de spoilers bekeken. Tja op een 1 na die over wel over erg jong schrijven is het maar net wat voor leeftijd je erbij zet.
Maar los daarvan zijn de leeftijden van pak en beet tussen 10 en 18 allemaal de reden van verwijdering

Maar bij veruit en misschien wel bij ons allemaal zijn die seksuele voorkeur juist in die leeftijd begonnen en ontwikkeld al dan met of zonder luier of BDSM gericht.
Maar er over spreken dat kon en durfde ik niet omdat het afweek van wat mijn vriendjes vertelden.
Dus het leefde bij veel van ons en het lijkt nu of dat er helemaal niet zijn mag en super verkeerd is
 

Easy-Ryder

Wil graag meer mijn AB deel ontdekken
Wat een werk! Maar superfijn dat je het gedaan hebt. Alleen al die voorbeelden, gadver de gadver
Vind je reactie wat overtrokken lijkt mij. Ga eens aan je collega's of anderen niet DL gerelateerde mensen vertellen dat je hier actief bent en in luiers loopt
Krijg je hoogst waarschijnlijk de reactie die jij hier nu geeft
Ik zie hier wat door heen en er lopen ook mensen rond met de mooiste en vreemdste verhalen waarvan ik denk. Ja het zal wel
 

Easy-Ryder

Wil graag meer mijn AB deel ontdekken
Dat zou kunnen maar ik ontken mijn gevoel van mijn jeugd niet en het mocht er zijn. Waar ik mij ook behoorlijk aan stoor is de vele berichten die hier gepost worden dat iemand het wel erg fijn met een poep in zijn luier rond te lopen. Tja niet aan mij om dat te lezen maar moet je dat er dan ook maar afhalen.
 

Mr.Nobody

No one knows…
Forumleiding
Een hele lijst en ook de spoilers bekeken. Tja op een 1 na die over wel over erg jong schrijven is het maar net wat voor leeftijd je erbij zet.
Maar los daarvan zijn de leeftijden van pak en beet tussen 10 en 18 allemaal de reden van verwijdering

Maar bij veruit en misschien wel bij ons allemaal zijn die seksuele voorkeur juist in die leeftijd begonnen en ontwikkeld al dan met of zonder luier of BDSM gericht.
Maar er over spreken dat kon en durfde ik niet omdat het afweek van wat mijn vriendjes vertelden.
Dus het leefde bij veel van ons en het lijkt nu of dat er helemaal niet zijn mag en super verkeerd is

Je reactie kan ik goed begrijpen, voor velen was die leeftijd het begin van enige seksualiteit en de vorming hiervan. Vroeger toen ik die leeftijd zelf ooit had, dacht ik van leuk verhaal, nu jaren later “getver” wetende wat ik nu weet “dubbel getver”….

Tijden veranderen, dat proces tegen houden kan niemand. Vroeger kon alles veel makkelijker, er was minder ethisch bewustzijn dan nu. We haalde onze schouders wat meer op, het zal allemaal wel loslopen.

Helaas veranderd de huidige maatschappij , daarmee ook hoe er gekeken word naar seksualiteit in combinatie met fetisj en leeftijd.

Als ABDL gemeenschap staan we al onder een vergrootglas naar de buitenwereld toe, het word maar al te vaak geassocieerd met pedo-seksualiteit (ik noem het beestje gewoon bij de naam). Dat is iets wat we allemaal niet willen, en wat ook helemaal los staat van het ABDL.

Door alle maatschappelijke tumult, het veranderen van de normen en ook de waarden die mensen geven aan seksualiteit, fetisj, leeftijd etcetera zijn wij als forum genoodzaakt hierin duidelijke grenzen te stellen om polarisatie te voorkomen.

Het verheerlijken of promoten van seksualiteit met, of met betrekking tot minderjarige is ethisch gezien gewoon niet acceptabel. Nooit geweest (in welke vorm dan ook)!


We worden er steeds meer bewust van, nu is dan ook de tijd dat er iets mee gedaan gaat worden!

Het is dan ook aan ons allemaal om onze verantwoordelijkheid hierin te zien. Wij hebben allemaal een aandeel in dit forum middels onze deelname, en zijn daarmee ook mede verantwoordelijk voor diens inhoud. (En het onderhouden daar van).

@Snakebite is er druk mee bezig, en dat is alleen maar goed!
 
Laatst bewerkt:
Vind je reactie wat overtrokken lijkt mij. Ga eens aan je collega's of anderen niet DL gerelateerde mensen vertellen dat je hier actief bent en in luiers loopt
Krijg je hoogst waarschijnlijk de reactie die jij hier nu geeft
Ik zie hier wat door heen en er lopen ook mensen rond met de mooiste en vreemdste verhalen waarvan ik denk. Ja het zal wel
Ik druk mij nog erg genuanceerd uit en persoonlijk vind ik het de enige gepaste reactie op kinderen/seks content. Het was mij al tijden een doorn in het oog op het forum en ik ben ook blij dat de moderators er hetzelfde over denken.
 

Easy-Ryder

Wil graag meer mijn AB deel ontdekken
Ieder zijn mening maar zie een aantal keren dat een jonger iemand droomt of wil ervaren om iets met luiers te doen en hier een erectie van krijgt. En dit is voor mij herkenbaar en zal voor vele onder ons zijn. Maar de uitleg van @Mr.Nobody is mij helder en snap ik ook wel de reden. Tijden zijn inderdaad veranderd. Vroeger een jaar of 40 geleden als ik wat op de lagere school wat deed wat niet kon kreeg je een draai om je oren en als ik thuis klaagde zei mijn vader, je zal het er wel naar gemaakt hebben. Tegenwoordig staan ze gelijk op school en heeft de leerkracht het gedaan. Tijden zijn veranderd.
 

Pvc100

Gewaardeerd Lid
Allereerst een goed initiatief!! Is het misschien mogelijk om van verhalen waarin "poep" in voorkomt een eigen sub categorie te maken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan