verschil tussen bezorgopties of verzendmethoden

LitlleKiddoN

Nieuw lid
Hy,

Ik heb een vraagje. Bij het afrekenen stap 4(verzendmethode) kan je kiezen uit 4 hoofdcategorieën namelijk: Bezorgopties, verzendmethoden verzendmethodes Fedex en afhalen.
Wat is juist het verschil tussen Bezorgopties en verzendmethoden? Want bv bij mij voor PostNL --> huisadres Betaal ik voor Bezorgopties €7.95 maar bij verzend methoden €9.62
Mis ik iets simpels of... Zou iemand hier meer info over hebben of mij eventueel kunnen doorverwijzen?
Knipsel.PNG

Alvast bedankt,
Stay safe :)

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
De bovenste opties zijn voor mij handiger aangezien die de verzendlabels automatisch genereert.
Prijzen van de bovenste opties worden zo te zien getoond zonder btw en die er onder met, was me nog niet opgevallen.
In principe betekenen beide opties het zelfde, maar aangezien de bovenste niet voor iedereen blijkt te werken word het tijdelijk dubbel vertoont.
Het is nog altijd de bedoeling dat er binnenkort een geheel nieuwe site komt, dan zou dit probleem opgelost moeten zijn.

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Van de twee dingen die je geel gemarkeerd hebt, zie ik dat de bovenste vooral voor Nederland bedoeld is, en de onderste voor België.
Klopt niet, het verschil is met en zonder BTW.
Heb het nog nagekeken, kan geen rede vinden waarom de bovenste zonder BTW getoond word.
Er worden altijd alleen verzendmethoden getoond voor het land waar het bezorgd moet worden

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Ik ga het nog een laatste keer proberen uit te leggen.
De bovenste verzendopties worden zonder BTW en de onderste met BTW getoond (kan het helaas om de een of andere rede daar niet incl. vertonen).
Ook heb je nog het verschil van waar en wat er besteld word, BTW tarief hoog of laag en NL of BE.
In de afbeelding van LittleKiddoN is het BTW tarief 2, op de afbeelding van LittleBabyBoy is het tarief 1 (laag)

LitlleKiddoN

Nieuw lid
De bovenste opties zijn voor mij handiger aangezien die de verzendlabels automatisch genereert.
Prijzen van de bovenste opties worden zo te zien getoond zonder btw en die er onder met, was me nog niet opgevallen.
In principe betekenen beide opties het zelfde, maar aangezien de bovenste niet voor iedereen blijkt te werken word het tijdelijk dubbel vertoont.
Het is nog altijd de bedoeling dat er binnenkort een geheel nieuwe site komt, dan zou dit probleem opgelost moeten zijn.

Aha oke ik snap bedankt

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
1 Verschil tussen deze 2 luiers? Vragen & Info Shop 4
Jonas Verschil tussen TB en AB?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
D diktes van pampers , verschil, merk,... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
gerritjan welke vrouw wil daten tussen de 20 a 30 jaar lijk me gezellig samen luieren Contact advertenties 4
peka36 Morgenavond tussen Gorinchem en Bergen op zoom Contact advertenties 0
H Jongens tussen de 17 en 24 Contact advertenties 4
NekoEllie Mamma gezocht! Tussen 15 en 20 Contact advertenties (T) 0
tommydl Is er een forum waar er kan gebabbeld worden tussen partners die samen zijn met. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
S Contact tussen tieners / jong volwassenen Contact advertenties (T) 1
K Luier gevoel tussen je benen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
R De switch tussen mama en meesteres 16+ Verhalen 6
wetboy16 leuken mensen tussen 18 - 25 jaar ! Contact advertenties 2
D Vrouw tussen 20-25 jaar Contact advertenties 2
J keuze tussen twee soorten 16+ Board 6
luierfan_boy Keuze tussen babyluiers Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
Luierluke Verband tussen luiers willen dragen en grootte van geslachtdeel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
tomson wachten tussen luiers en toch niet kunnen kiezen AB/DL Fotos 14
Winfield Waarom zit er op dit forum zo'n grote scheiding tussen de jongeren & volwassenen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
nerd Wat is het mooiste/stoutste wat je tussen je 18/19 jaar gedaan heb. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Bovenaan