Vervulde wens

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 25,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 2 50,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 25,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    4
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: ArnoldB


Hoi, ik ben Peter en net 22 jaar. Tot mijn dertiende heb ik ’s nachts luiers moeten dragen omdat ik in bed plaste. Ik was blij dat ik er toen af was, maar nu verlang ik weer naar luiers. Helaas kan ik ze niet kopen, omdat ik nog thuis woon en geen plaats heb om ze te verstoppen.

Via een luierchatsite ben ik in contact gekomen met Luc, een jongen van mijn leeftijd met het zelfde probleem. Ook hij verlangt weer naar luiers, maar kon ze ook niet dragen omdat hij nog thuis woonde. Al chattend deed ik het voorstel om een advertentie te plaatsen waarbij we als twee babybroertjes een pappie zochten. Ik ben homo, dus vind een babybroertje helemaal leuk samen in bad en zo. Hij is hetro, met bi gevoelens, maar zag het ook wel zitten.

We hebben een advertentie gezet en eerst kwam er maar geen reactie. Ondertussen leerden we elkaar beter kennen via de chatside en msn. Het klikte goed en toen zich iemand aanbood die wel twee babybroertjes wou verzorgen zijn we daarop ingegaan. Hij vroeg uitgebreid wat onze wensen waren en wat onze beperkingen. Ook gaf hij aan dat hij alles voor volwassen baby’s had en ons graag een weekend wou verzorgen. Na de nodige mailtjes over en weer is het er van gekomen.

Een weekend geprikt en op een vrijdagavond stonden Luc en ik op het station in B. Daar zouden we worden afgehaald door onze paps. Hij stond al te wachten en het klikte meteen. Hij vroeg of we al gegeten hadden. Omdat we om vijf uur ’s middags hadden afgesproken hadden we alle drie nog niet gegeten. Hij stelde voor naar de chinees te gaan en daar eerst verder kennis te maken. Zo gezegd, zo gedaan.

Tijdens het eten vertelden we persoonlijke dingen en spraken we onze verwachting uit. Het eten was snel op en we gingen naar het huis van onze paps. Hij woonde vrij, buiten de stad. Bij zijn huis aangekomen werden Luc en ik meteen meegenomen naar boven en moesten we ons uitkleden. Aarzelend deden we dat, zonder naar elkaar te kijken. Paps zei: weg met die valse schaamte, jullie zien er het zelfde uit, dus uit die kleren. Even later lagen we naakt naast elkaar op bed. Luc kreeg eerst de luier om en daarna ik. We kregen een plasticbroekje aan, een rompertje en allebei een pofbroekje en T-shirt.

We mochten van bed komen en ons in de spiegel bekijken. Daar stonden twee baby’s van 22. We zagen erg echt lief uit. Paps zei nu mogen jullie niet meer lopen, niet meer naar de wc en normaal praten ook niet meer. Vooral dat laatste was wel even wennen. We werden meer naar beneden genomen waar paps een grote doos blokken voor ons had klaar staan. Samen zijn we een toren gaan bouwen. Regelmatig voelde paps aan onze luier of we nog droog waren. Door valse schaamte hielden we allebei onze plas op, maar op een gegeven moment kon ik het niet meer en plaste in mijn luier. Ook Luc gaf zich wat dat betreft over.

Het was intussen 10 uur. We kregen van paps allebei nog een fles en moesten naar boven. Daar verder we verschoond en kregen een dikke nachtluier om. Onze tanden werden gepoetst en we verder in bed gestopt. Samen in een groot bed, speen in en een knuffel naast ons. Paps wenste ons wel te rusten. We waren allebei moe en sliepen al gauw.

De volgende dag kwam paps ons wekken. Tot onze verbazing waren we allebei nat. Hadden in onze luier geplast. Paps nam ons mee naar de badkamer, deed onze luiers af en stopte ons in bad. Ik vond het natuurlijk fijn om Luc in z’n nakie te zien, maar ook Luc kreeg een stijve. Omdat paps er niet was konden we even met elkaars piemel spelen en kwamen allebei al snel klaar.

We mochten een tijdje in bed spelen en toen kwam paps ons afdrogen, kregen we een luier om, plasticbroek aan en T-shirt en pofbroek. Zo moesten we naar beneden. We werden met een tuigje vastgezet aan een stoel en paps voerde ons een paar boterhammen. Drinken kregen we in een tuitbeker. Daarna werden we losgemaakt en moesten we mee naar buiten. Het was mooi weer en paps zette ons in een grote zandbak. Daar hebben we ons goed vermaakt. Ik zag aan Luc dat hij volop aan het genieten was, net als ik.

Regelmatig kwam paps kijken of we lief waren en of onze luiers nog droog waren. Luc was de eerste die zich helemaal liet gaan en in z’n luier poepte. Hij was nog maar net verschoond of ik was ook zover. Nadat we in onze luiers hadden gepoept hadden we het baby zijn helemaal geaccepteerd en hebben ons het hele weekend als baby’s gedragen. Mede door de goede opvang en zorg van pap is het een onvergetelijk weekend geworden en we zullen het samen zeker nog een keer herhalen.

Luc en ik hebben ook afgesproken elkaar nog eens samen te ontmoeten en dan elkaars lichaam verder te verkennen, zonder luiers. We laten dan de mogelijkheid open om, als de gelegenheid er is elkaar te luieren en ook daarvan te genieten.
 
Bovenaan