Verhaal Klaar Voor het Eerst met een Luier naar de Efteling

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    0
Waargebeurd.
De eerste keer dat ik met een luier naar de efteling ging was op een doordeweekse dag.
Ik was deze dag nog even snel naar de Etos gegaan om Tena men broekjes te halen en ben toen naar het toilet gegaan op tilburg station omdat ik net de bus naar de efteling had gemist. Deze luiers had ik al eerder geprobeerd en wist ik van dat deze prima waren. Deze aangedaan op het toilet en onderin mijn tas gedaan.

In de bus heb ik een paar druppeltjes gelaten en mijn drinken een beetje opgedronken.
Toen ik in de efteling was heb ik snel mijn abonnement gescand. Dit was ook de eerste keer dat ik alleen ging naar de Efteling, Dit vond ik al best spannend maar ook nog met een luier om.
Ik ben naar binnen gegaan maar vond het wel lastig om stil te staan om even een klein plasje te laten lopen.
Op naar de eerste attractie. De eerste attractie die ik ging doen is Max en moritz. Een kinderachtbaantje die toch nog best hard gaat.
Ik ging via de single rider naar binnen want ik was toch alleen en het was daarnaast ook nog heel rustig.
Toen ik daar stond kwam een efteling medewerker naar mij toe die aan het groepen was en het ergste wat je kan overkomen is dan dat je herkent wordt. De medewerker waar ik de naam niet van ga zeggen sprak mij aan en zij zo, ik ken jou ergens van en toen vroeg ze zit je op ...... en ik zij ja, gelukkig zat mijn luier nog niet vol en had ik nog geen plasje gedaan echt dus was ik niet bang dat het opvalt. Zou het kunnen kloppen dat ik jouw daar en daar van ken en dat wij dan samen een half jaar naar ... gaan voor stage. Ik zij ja dat klopt.
Ik laat even expres wat locaties weg en zo omdat ik het voor de medewerker ook geheim wil houden wie ik ben stel ze weet wie ik ben.

Ik liet niks merken en de medewerker heeft gelukkig ook niks gemerkt aan mij. Ik stapte in het karretje en reed het rondje en wenste de medewerker nog een fijne dag.
Oke toen dacht ik ga naar de baron maar daar was een rij die ik echt te lang vond dus dan maar leuk naar symbolica want dat is ook een attractie waar peuters in mogen en kleine kinderen. Waar de single rider en in de wachtrij weer een klein plasje gedaan niet heel veel want ik moest nog niet super nodig.

Daarna ging ik naar de vliegende hollander want daar stond gelukkig een redelijke korte wachtrij en heb ik een tijdje gepraat met mensen die gelukkig niks doorhadden en nog een mini kleine plasjes gedaan.
Toen ik daar uit kwam ben ik naar de stoomtrein gelopen maar die was helaas in onderhoud bij station de oost, het liefst wou ik ook even in joris en de draak maar 40 min wachten in me 1tje vond ik echt te lang. Dan maar naar carnaval festival in me eentje. Ik liep naar binnen en vond het wel eng om daar in me eentje te staan tussen allemaal andere mensen dus dan maar even wat te drinken pakken uit mijn tas.
Die heb ik opgedronken en toen heb ik toch weer een miniplasje gedaan. Ik heb er wel heel erg van genoten ook al was het heel weinig.
Toen ben ik verder gelopen naar het volk van laaf en dacht ga me daar verschonen maar ik vond toch van mezelf dat mijn luier niet vol genoeg zat en er waren ook veel mensen.
Toen ben ik verder gaan lopen en een beetje rond gaan kijken. Toen ben ik door het sprookjes bos gaan lopen en even naar een paar kleine sprookjes gaan kijken. Ik durfde niet lang te blijven staan en een grote plas te laten maar op een gegeven moment kwam ik bij de rode schoentjes en ben ik maar even gaan zitten. Even een broodje gaan eten en even een grote plas laten lopen in mijn luier. Mijn luier zat al best wel vol en dacht ik wil wel naar de binnenspeeltuin van fabula maar vond het daar echt te druk ben dan daar dan maar weg gegaan. Ook omdat ik een grote rugzak op mijn rug had voelde ik mij daar niet op mijn gemak.
Toen de wachtrij van fabula ingelopen maar kon niet naar binnen en moest ook nog even letten op de bus en trein tijden want daar was ik mee en moest savonds nog dingen doen.
Toen gekeken bij fabula of daar een geschikte verschoonplek was maar die was er niet. Toen ben ik nog in fata morgana gegaan en nog een plas gelaten en toen nog steeds zoekend naar een verschoonplek fata morgana toiletten in gelopen was ook niet geschikt dus uiteindelijk bij bakkerij crummel naar het invalide toilet gegaan en mijn luier verwisselt. Nu achteraf denk ik toch die had nog wel even gekund of had ik een 2de overheen moeten doen maar ik dacht. Wil toch wel een schone luier voordat ik ga reizen met de bus en trein. Toen was ik bang dat er iemand stond te wachten bij het toilet maar dat viel gelukkig mee. Toen ben ik naar de uitgang snel gelopen om de bus te halen en helaas net de bus gemist. Toen maar de volgende bus gepakt en in mijn schone luier een klein plasje gedaan maar ik moest helaas niet zo veel en wou graag ook nog in mijn luier poepen die dag.
Toen in de bus heb ik gewoon rustig boek gelezen achterin en ben ik op den bosch snel naar de trein gerend waar ik eigelijk niet meer in mee mocht omdat hij heel vol zat. Er ging nog snel een deur open naar binnen gegaan en gaan staan. Ik wou in deze trein graag poepen en plassen maar door de drukte durfde ik dat helaas niet. Toen ik op mijn volgende station op de bus stond te wachten heb ik wel een grote plas gedaan. Ook heb ik geprobeerd te poepen maar dat lukte net niet. Bijna thuis en toch maar snel even een poepje gedaan voor de deur. Toen ik thuis was heb ik om de luier die ik om had nog 2 luiers er overheen gedaan en heb ik mijn eten opgewarmt en kinder tv gekeken tijdens het eten.
Toen heb ik nog een heerlijke poep gedaan en ben ik lekker in mijn luier blijven zitten en ben ik naar boven gegaan om nog een luier er overheen te doen een ijsje te eten en nog heel veel plasjes gedaan. Ik had uiteindelijk 5 luiers om die wonderbaarlijk niet echt zijn doorgelekt. De 2de en 3de luier die ik er onder had waren wel echt doordrenkt en kon bijna niet meer lopen van de dikte maar het was wel echt heerlijk. Ik deed steeds kleine plasjes omdat ik bang was dat ik zou doorlekken op de bank.

Uiteindelijk toen ik ging verschonen op bed een klein beetje doorgelekt maar ik heb het zo goed als overleeft.

Ik wil heel graag nog een keer naar de Efteling met een luier om of een ander park en dan lekker in mijn luier poepen en plassen. Ook een betere luier om of een dubben zou helpen en mezelf echt weer klein voelen.
Dit is een waargebeurd verhaal en heb het verhaal niet aangedikt en zo veel mogelijk laten staan en zo min mogelijk weg gehaald.

Ik hoop dat ik ooit weer de kans heb om met een luier naar een pretpark te gaan en misschien wel met iemand die dan een beetje voor me kan zorgen en het minder eng is.
Het was een ervaring om nooit te vergeten en het begin was wel een beetje eng. De volgende keer iets vaker denken niemand die het ziet zou helpen en meer plasjes doen en als ik doorlek het niet erg vinden dus ook droge kleding meenemen.
Laat even weten wat jullie van het verhaal vinden. Mijn schrijf stijl is niet super goed dat weet ik, ik heb namelijk dyslexie en heb het ook best snel geschreven. Ik denk dat als ik het door Ai gooi het wel een mooi verhaal wordt dat lekker leest maar dat kan ik altijd nog doen als er aanvragen zijn.
 

Berth

Uniek is apart; voor wie het niet begrijpt.
Dubben ( meerdere luiers over elkaar.
Nee, dat is zelfs voor een dag pretpark niet nodig.
Ik heb meestal een:
Attends slip active / regular 10m
Dailee premium plus XS/S
ID slip extra ( gele kleur code ) aan.
Daar gaan 2 tot 3 plassen in. Halverwege de dag een
keer een schone of droge aan. Dan komt het wel goed.
 
Laatst bewerkt:

Stefan-biboy

Stefan-DL-Sissy-Biboy
Nee dat niet, ben ook wel eens met een luier naar de supermarkt gegaan en met het ov of naar een stadje. Maar wel de eerste keer naar de Efteling. Was wel echt een leuke ervaring.
Zo was ik ook begonnen.
Eerst met luier aan stukje wandelen en fietsen.
Toen een keer in het zweet en rode kop naar de Jumbo
Maar nu al een tijdje dag en nacht in de luiers.
Trouwens vorig jaar ook naar de Efteling geweest met dikke Tena ultima aan.
Was leuk.
 
Zo was ik ook begonnen.
Eerst met luier aan stukje wandelen en fietsen.
Toen een keer in het zweet en rode kop naar de Jumbo
Maar nu al een tijdje dag en nacht in de luiers.
Trouwens vorig jaar ook naar de Efteling geweest met dikke Tena ultima aan.
Was leuk.
Super leuk, alleen nog even wachte om op mijzelf te wonen of mijn ouders een paar dagen weg zijn. zodat ik 72 uur geluierd kan zijn of langer
 

jolanda

roosje
Heerlijk dit
ik zelfben ook vaak de deur uit. Met een of meerdere luiers en inleggers is een heel fijn gevoel. En geniet er dan ook volop van. En dat heb jij ook gedaan zo te lezen
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Cloë_dapie_Queen Voor het eerst met een luier openbaar Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
Roderick_15 Voor het eerst een luier dragen hoe is dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Luierliefhebber Brent Met mijn psycholoog voor het eerst over mijn verlangen naar een fopspeen voor volwassenen gepraat 16+ Board 7
P Voor het eerst een date . . . 16+ Verhalen 21
K Ik wil voor t eerst luiers dragen en verschoont worden wie wil daddy zijn Contact advertenties 12
Luierliefhebber Brent Ik heb vandaag voor het eerst fopspenen voor volwassenen besteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
K Voor het eerst luieruitslag. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
K Voor het eerst in mijn luier gepoept Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
P Vraag voor het eerst besteld op webshop VVV 3
Bob1979 Voor het eerst luier aan gedaan naar het werk Algemeen 12
Jongen24jaar Voor het eerst zonder opzet in bed geplast. Broekplassers en Poepers 14
cooney Voor het eerst nat op stap! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Ex-baby Voor het eerst buiten gedragen! Pub 1
A Hier voor het eerst Voorstellen 24
H voor het eerst luiers besteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
littledelete Voor het eerst aan iemand verteld. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
A EERST LEZEN!! Mededeling voor alle mods. moderator talk 2
max79 Lees dit eerst: regels voor de chatroom Chatroom 0
B Baby Benita stelt zichzelf voor Voorstellen 5
S Geen permissie voor alle content? Forum en Chatregels 7
S Single en oprechte Daddy / Meester uit Antwerpen zoekt jongere vrouw voor een spannende en kleurrijke Ageplay relatie Contact advertenties 3
PeBe Luier gezocht voor vandaag Contact advertenties 8
Troetelbeertje712 Mensen willen leren kennen voor vriendschap en gezelligheid Contact advertenties 5
D Open voor littles. Contact advertenties 3
slushpuppy Daddy of speelmaatje (voor een leuke, openminded little) Contact advertenties 1
soggybottom In mijn luier poepen terwijl ik voor de wc sta AB/DL Filmpjes 7
Merak1203 Groepje voor 40ers en 50ers (Hetero heren, bi heren en gay heren). En fun fans natuurlijk. ;-) Contact advertenties 147
A Hoi ff voor stellen Voorstellen 11
P Pietertje stelt zicht voor Voorstellen 19
A Een online strenge daddy gezocht voor dit weekend Contact advertenties 3
vincp40 Iets moois voor mij als DL :-) Algemeen 22
L welke mommy of stel daddy is serieus op zoek naar een sissy tgirl voor ageplay abdl opvoeding Voorstellen 2
peka36 afspreken voor leuke luierdate Contact advertenties 2
Diaperthijs Hoe zie jij je toekomst voor je als ab of dl? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Bam-Bi Verhaal Klaar Mijn gevoelens voor jou zijn echt 16+ Verhalen 9
M Herkenbaar? DL en obsessie voor borsten 16+ Board 2
Cloë_dapie_Queen Chloe stelt zich voor Voorstellen 14
Pamperpatientje Tips voor langer dragen van holle buttplug 16+ Board 4
P Lieve mammie gezocht voor verschonen en knuffelen Contact advertenties 4
sjimsjom Speelse sub open voor veel (Zuid-Holland) Contact advertenties 5
Bart Baby zoekt daddy/verzorger voor aankomende zaterdag Contact advertenties 1
Pup Kennisbank voor Eco-friendly Littles Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
M prima site voor plastiek broekjes Plastic broekjes liefhebbers 9
R Leuke (f) gezocht voor avontuur en een leuke klik Contact advertenties 2
Pandabeerdje Waar meubels te vinden voor ABDL ers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
C 101-jarige Amerikaanse wordt steeds aangezien voor baby Pub 0
B Tips voor het luiers dragen in de zomer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 1
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
L Dominant(en) gezocht voor luierslet (studente/28) Contact advertenties 8
Similar threads


















































Bovenaan