Voor John

Ik geef het verhaal "Voor John" een quotering van... (max. 5 punten)

  • 1/5

    Stemmen: 1 33,3%
  • 2/5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3/5

    Stemmen: 2 66,7%
  • 4/5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5/5

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    3
Voor John,


Felice (22) komt thuis met een zak vol spullen van de supermarkt. Ze ziet John (23) in de zetel liggen, zet de boodschappentas neer en wandelt stilletjes naar de zetel. Ze gaat zitten op de rand en legt haar hand op de onderrug van John, onder zijn t-shirt. Ze laat haar hand naar beneden glijden tot ze het krakende materiaal van de luier voelt. Ze legt haar hand er nu plat op en voelt een dik warm pak. John opent zijn kleine slaperige oogjes.
“Ik wou je niet wakker maken, babe’je”, zegt Felice, “maar het is hoog tijd dat we die luier van jou eens verschonen he, of hou je hem nog wel even aan?”
John knikt direct nee. Als het aan hem lag zou hij helemaal geen luier dragen. Hij is toch een grote jongen! Felice besluit dat John nog maar even met een vuile luier moet rondlopen. Ze neemt de boodschappentas van de grond en zoekt naar het potje babyvoeding dat ze gekocht heeft. “Gevonden” roept ze uit en huppelt vrolijk naar de keuken. John laat zich uit de zetel vallen en kruipt naar de keuken. Een minuutje later is het papje opgewarmd en krijgt John een slabbetje om. Lepeltje per lepeltje werkt John het papje naar binnen. En als het helemaal op is krijgt hij een paar klopjes op zijn kontje. Hij voelt de volle luier tegen zijn billetjes kletsen en dat geeft hem een vreemd maar lekker gevoel. Felice ziet het en neemt hem onmiddellijk mee naar de badkamer.

“Ben je graag een vuile jongen, John? Vind je het lekker zo?” John twijfelt of Felice de spot met hem drijft of niet en schaamt zich. Hij kijkt naar zijn tenen en legt zijn handjes op de luier.
“En daar mag je niet aankomen!” roept Felice. “Je kent de regels toch? Je blijft met je handjes van de plakkers. Je weet wat er anders gebeurt. Dan zal ik je handjes op je rug moeten vastbinden. Wil je dat dan?” John schud zijn hoofd van links naar rechts. Felice trekt John’s t-shirt uit en legt hem op de badkamertafel om zijn luier te verschonen. Ze trekt de luier uit en maakt zijn billetjes met een lauw washandje proper. Ze had al een spuitje klaargelegt gevult met water. Ze weet dat John deze methode niet zo fijn vind maar stiekem geniet ze er zelf wel van, al laat ze dat niet merken. Ze stopt het spuitje in John’s aars en spuit ze leeg. Ze trekt terug en een bruin vocht volgt al snel. Felice veegt alles terug schoon. Dan neemt ze een tube uit de kast en smeert de billetjes en aars in met de witte crème. - gaat roodheid tegen - leest John.

John krijgt een lichtgele luier om en een wit kanten kleedje. Dan zet Felice hem op de grond en snel kruipt hij er vandoor. Hij kruipt de badkamer uit, door de gang, de keuken in en weer naar buiten door de deur die uitgeeft op de living en dan botst hij bijna tegen mooie vrouwenbenen. Hij kijkt omhoog en het is juffrouw Erika (32). Juffrouw Erika is de liefste en mooiste kleuterleidster op de kleuterschool ‘de kindertuin’. Ze heeft een wit strak kleedje aan en lijkt wel een beetje op een verpleegster. Haar haar hangt los over haar schouders en haar beige panties worden door jarretellen omhoog gehouden. Dat is het voordeel van klein te zijn: je ziet echt veel meer. Verder draagt ze witte muiltjes met een laag hakje.
“Dag juffrouw Erika” durft John uit te brengen.
Erika zet meteen een mooie glimlach op en gaat door de knieën. Ze neemt John in haar armen en knuffelt hem. Dan gaat ze met haar hand naar de luier en zegt “wat een flinke jongen, zo proper”. Op dat moment komt Felice de kamer binnen. “Flinkt was hij niet hoor. Hij is zojuist verschoont.”zegt ze.
[color=][/color]
Erika loopt met John naar de slaapkamer en legt hem op bed. Ze opent het koffertje dat ze heeft meegebracht. Nieuwsgierig kijkt John wat erin zit en het zijn allemaal vrouwenspullen. Nagellak, lippenstift, oogschaduw, haarlak… Juffrouw Erika neemt de lippenstift en draait het dopje los. Ze neemt John’s gezicht tussen haar vingers en kleur zijn lippen in. John vindt het wel fijn om eens een speciale behandeling te krijgen. Hij legt zijn hoofdje in Erika’s schoot en sluit zijn oogjes. Erika brengt nog wat make-up aan op John’s oogleden en sluit dan haar koffertje weer. Terwijl ze bezig is zoekt John met zijn mondje naar Erika’s borst. Erika merkt het meteen en doet de knoopjes van haar kleedje los. Ze neemt haar borst en John zet zijn lipjes op de tepel. Hij zuigt lekker tot hij voelt dat er in de luier iets aan het gebeuren is. Hij zegt “piemeltje trekken” en Erika besluit om er zelf dan ook maar een spelletje van te maken. Ze trekt haar slipje uit en verplicht John om haar te beffen. Ondertussen gaat John met zijn handje in zijn luier en masturbeert. Hij probeert Erika zo goed mogelijk te plezieren terwijl hij haar vagina lekt. Langzaam schuift hij een beetje op naar onder naar zijn favoriete plekje, de aars. Samen komen ze op bijna hetzelfde moment klaar.

“Ik vergeet steeds dat jij maar een baby bent”, zegt Erika, en ze lacht.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
C 101-jarige Amerikaanse wordt steeds aangezien voor baby Pub 0
B Tips voor het luiers dragen in de zomer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 1
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
L Dominant(en) gezocht voor luierslet (studente/28) Contact advertenties 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
sissyrobin Sissy Robin stelt zich voor Voorstellen 19
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 15
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Tenasliptim Openbare thread voor geïnteresseerde mensen Ideeën Bus 1
B Braveboy85 stelt zich voor Voorstellen 18
D DiapersDay stelt zich voor Voorstellen 12
D Advies voor discrete rompers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Wij stellen ons even voor! Voorstellen 30
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
DiaperedBearCub Ik stel mij zelf eindelijk eens voor! Voorstellen 9
SissyLucy˚ʚ♡ɞ˚ Lucy stelt zich voor. Voorstellen 25
Bart Crinkles app voor apple Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
E Elysium stelt zich voor Voorstellen 37
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
secrettess P. Stelt zich voor Voorstellen 57
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
ABDL-Social Amsterdam ABDL Social stelt zich voor! Voorstellen 15
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
luierdrager15 Challenge voor deze middag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
J Professionele diensten: wat zou voor jou kunnen werken en wat niet? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
P PkoP stelt zich voor Voorstellen 14
Dorusje5 Dorusje5 stelt zich voor Voorstellen 17
S Ontmoeten voor ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Erik de V Erik de V stelt zich voor Voorstellen 20
M Menno stelt zich voor Voorstellen 23
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
PietjeDLimburg Goede plekken voor te luieren in Hasselt Contact advertenties 1
W Deelnemers gezocht voor wetenschappelijk onderzoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 62
Watermeloen Regels gezocht voor 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Bbpixie stelt zich voor Voorstellen 17
D De juiste voeding voor je favoriete type drol Broekplassers en Poepers 13
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
SunnySunset Ik stel me even voor Voorstellen 22
L Mama gezocht voor vast Contact advertenties 4
broekie Skype voor plastic broekjes lover's noord Nederland. Plastic broekjes liefhebbers 9
A Leuke dame voor contact Contact advertenties 1
Similar threads


















































Bovenaan