Voor straf 24/7 in luiers

theoke

Gewaardeerd Lid
Als eerste wil ik zeggen dat dit niet echt is gebeurd slechts een fantasie.
Ik draag niet 24/7 en mijn ouders hebben nooit deze straf gegeven.


Goededag mijn naam is Theo ik ben inmiddels 27 jaar.
Inmiddels draag ik 24/7 luiers.

Dit is begonnen door een straf van mijn ouders.
Toen ik 15 was ging ik af en toe al stiekem opstap, (toen mocht je nog drinken vanaf 16) echter kon ik dit niet lang geheim houden.
Dit omdat iedere keer dat ik gedronken had in mijn broek of bed plasten.
Vaak heb ik geprobeerd dit te verstoppen en door mijn bed zelf te verschonen.

Op een dag na een avondje stappen kwam ik thuis en mijn ouders zaten nog op de bank.
Ik probeerde zo snel mogelijk de trap op te lopen en naar mijn kamer te sluipen.
Mijn broek was al nat ik had me niet kunnen inhouden op de fiets terug, mijn moeder had dit gezien alleen had mij niks verteld.
Een paar weken was ik weer opstap geweest en toen ik thuis kwam ging ik direct naar bed.
Om 8.00uur werd ik wakker gemaakt door mijn moeder en vader, ik schrok me rot! En ja hoor mijn hele bed was doorweekt.

Dit is waar het begon ik moest voor straf 2 weken een luier dragen van mijn ouders ze hadden mij stiekem al een tijdje in de gaten gehouden.
Ik mocht niet meer naar het toilet en moest al mijn behoeftes doen in mijn luier.
Iedere keer als ik het huis zou verlaten zou mijn moeder mijn luier nakijken of ik niet eerst een schone luier om moest.
Ook moest ik hem aan naar school maar dit wist ik volgends mij goed te verbergen.

Ondanks mijn straf ging ik toch nog stiekem opstap alleen ik moest wel terug zijn voor 12.00.
Opzich was die luier wel handig ,want ik hoefde niet meer naar de wc te lopen tijdens het drinken.
Na mijn laatste biertje liep ik weer naar mijn fiets, alleen deze keer kreeg ik ineens flinke buik krampen.
Eenmaal bij de fiets had ik ineens de drang om nummer 2 te gaan, ik dacht bij mezelf boeien ik heb toch een luier aan
en drukte hem gewoon in mijn luier.
Hierna ben ik op de fiets gestapt en naar huis gefietst, onderweg ook nog een keer een plasje laten lopen.
Eenmaal thuis stapte ik van mijn fiets af en zag dat de zijkanten van mijn broek nat waren, ja hoor ik was doorgelekt.
Ik dacht bij mezelf 'hoe ga ik dit verbergen voor mijn ouders!'
En ja hoor ik trok de deur open en mijn moeder keek naar mijn broek en zei: ben je nu gewoon door je luier heen gelekt, en wat is die geur !
Moeder: kom hier, ik ga je verschonen en vanaf nu kom je voor het donker word thuis en je draagt die luier nog 2 volle weken extra!

Na 2 extra weken goed te zijn geweest en binnen huis gebleven te zijn was mijn straf over.
Ik hoefde mijn luiers niet meer om, alleen vond ik dat eigenlijk maar jammer ik vond die luiers stiekem wel fijn.
Na een paar dagen had ik besloten om bewust in mijn bed te plassen voordat mijn moeder binnen kwam en soms gewoon
binnen het huis in mijn broek te plassen en dan te zeggen dat het gewoon een ongelukje was.
3 dagen later gingen we met zijn 3e een film kijken en ik dacht bij mezelf als ik niet gewoon in mijn broek een nummer 2 druk dan
mag weer terug in de luiers.
Dus halverwege de film deed ik dit, plots keken mijn ouder elkaar aan en mijn vader zei: Ruik jij dat, heeft Theo nu gewoon in zijn broek gepoept !
Beide keken ze mij aan en ik werd vuur rood en zei stilletje : Ja.

De volgende dag kwam mijn moeder thuis met stappels pakken met luiers, luierdoekjes, babypoeder en een aantal rompertjes.
Al mijn onderbroeken gingen de container in.
Vanaf nu zou ik 24/7 luiers dragen waar ik ook heen ging.
Als we op bezoek zouden gaan bij familie zou mijn moeder mijn luier checken waar iedereen bij is, en als ik dan verschoont
moest worden pakte ze mijn hand en zei: een moment Theo's luier moet verschoont worden ik ga even naar de gang.
Het huis uit mocht niet meer alleen nog voor school en later voor werk.
Als ik thuis ben mag ik geen broek aan ,zodat mijn moeder kan zien of mijn luier schoon is.

Aangezien ik niet meer vaak het huis uit ga ben ik gaan gamen dit mocht ik wel nog dit is tenslotte beter dan roken of drinken zegt mijn moeder altijd.
Hier heb ik gelukkig online ook vrienden gemaakt via discord bijna al mijn vrienden weten dat ik luiers draag en dat ik ze ook voor alles gebruik.
Sommige vinden het vreemd maar zeggen er niks over en sommige dragen zelf soms ook.
Heel af en toe mag ik naar een van mijn vrienden toe van mijn moeder zolang ik maar niks drink en we niet uit het huis gaan.
Ook komen ze soms bij ons thuis.

Nu 12 jaar later woon ik inmiddels wel op me zelf.
Mijn moeder heeft me geleerd hoe ik zelf mijn luier kan verschonen.
Ik draag nu 24/7 en heb het helemaal niet meer door als ik in mijn luier plas.
Nummer 2 voel ik nog wel maar meestal kan ik dit ook niet lang meer houden.
Soms is dit wel genant als ik bijvoorbeeld boodschappen moet halen en ik plots nummer 2 moet.
Meestal loop ik dan ook zo snel mogelijk uit de winkel en ga naar huis om mezelf te verschonen, dan ga ik wel een andere keer.

Einde
 

YoloE

Superlid
wat een leuk verhaal.
zitten zeker herkenbare stukken in.
zeker het luier dragen wanneer je drinkt. als je een avond gaat drinken met mensen moet je altijd zo vaak naar de wc wat met een luier om gewoon zoveel makkelijker is.
dus dat de hoofdpersoon dit ook wel lekker makkelijk vind is heel herkenbaar.
verder kan ik het me wel voorstellen dat 24/7 luiers dragen enorm gaat wennen. zelf heb ik een tijdje 24/7 gedragen met uitzondering van werktijd en zelfs dat gaat enorm wennen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
yoyo Straf voor mij? 16+ Board 2
E Straf voor vieze onderbroek S 36
Poobottom War voor straf kreeg/krijg jij als je stout was/bent? Polls 72
M Straf voor liegend kleintje? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
L iemand ideeen voor een leuke/heftige straf 16+ Board 70
Luierman1983 Straf voor broekplassen!!! Broekplassers en Poepers 24
mama van AB25 leerzame straf voor brutale en bijdehante ab Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DL_Michel Verhaal Klaar Straf voor marina S 1
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
L Dominant(en) gezocht voor luierslet (studente/28) Contact advertenties 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
sissyrobin Sissy Robin stelt zich voor Voorstellen 19
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Tenasliptim Openbare thread voor geïnteresseerde mensen Ideeën Bus 1
B Braveboy85 stelt zich voor Voorstellen 18
D DiapersDay stelt zich voor Voorstellen 12
D Advies voor discrete rompers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Wij stellen ons even voor! Voorstellen 30
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
DiaperedBearCub Ik stel mij zelf eindelijk eens voor! Voorstellen 9
SissyLucy˚ʚ♡ɞ˚ Lucy stelt zich voor. Voorstellen 25
Bart Crinkles app voor apple Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
E Elysium stelt zich voor Voorstellen 37
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
secrettess P. Stelt zich voor Voorstellen 57
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
ABDL-Social Amsterdam ABDL Social stelt zich voor! Voorstellen 15
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
luierdrager15 Challenge voor deze middag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
J Professionele diensten: wat zou voor jou kunnen werken en wat niet? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
P PkoP stelt zich voor Voorstellen 14
Dorusje5 Dorusje5 stelt zich voor Voorstellen 17
S Ontmoeten voor ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Erik de V Erik de V stelt zich voor Voorstellen 20
M Menno stelt zich voor Voorstellen 23
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
PietjeDLimburg Goede plekken voor te luieren in Hasselt Contact advertenties 1
W Deelnemers gezocht voor wetenschappelijk onderzoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 62
Watermeloen Regels gezocht voor 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Bbpixie stelt zich voor Voorstellen 17
D De juiste voeding voor je favoriete type drol Broekplassers en Poepers 13
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
Similar threads


















































Bovenaan