Voorstellen voor te verkopen producten webshop - plaats ze hier.

Gebruikersnaam123

Gewaardeerd Lid
Beste,

Voor diegenen die verantwoordelijk is voor de AB-TB-DL-Shop en de ABDLFactory, heb ik voor het overzicht een vast topic gemaakt waar iedereen voorstellen voor te verkopen producten kan plaatsen. Op het moment van schrijven zie ik namelijk veel aparte topics geopend door een forumlid met een voorstel voor een product die mogelijk later beschikbaar zal zijn. Een topic waar al die verzoeken verzameld worden kan hierbij handig zijn!

Gebruikersnaam123

Gebruikersnaam123

Gewaardeerd Lid
Hierbij heb ik twee voorstellen:
- Ik heb vastgesteld dat van veel ABDL-luiers slechts de Large en Extra Large-maten verkrijgbaar zijn. Van sommige luiers mis ik de Medium-maat. Als de vraag hiervoor te klein is, is dat zeker begrijpelijk.
- Het valt op dat de Pampers Baby Dry maat 8 in een doos van honderd luiers verkrijgbaar is. Ik weet niet hoe vaak deze verkocht wordt, maar ik denk dat klanten eerder de neiging zouden hebben om een pak met 20 luiers te kopen (Verkrijgbaar in Duitsland: Amazon, DM). Honderd luiers lijkt mij een veel te grote oplage.
Was het maar zo gemakkelijk.
Een wensenlijstje bepaald niet wat er in de shop komt.
Het moet ook commercieel aantrekkelijk zijn, anders is de shop zo failliet.
Het moeten uiteraard realistische voorstellen zijn, met producten waarvan de vraag erg groot is.

broekie

Plastic broekje lover, luier horen bij mij.
Laat het shop aanbod maar over aan de eigenaar van de shop, je idéé is leuk maar het gaat niet werken. Je kunt natuurlijk wel vraag of íets wat je graag wilt kopen en niet in de shop winkel staat te bestellen is.

Julia

Inco
het heeft volgens mij ook gewoon te maken met vraag en daarna aanbod,

je kunt van veel zaken wel alle soorten of maten nemen, maar als dat uiteindelijk blijft "liggen" is heel duur,

beter is de best lopende spullen zo veel mogelijk op voorraad te hebben, als je dan nog groter kunt inkopen, heb je soms geluk dat je de prijs aan kunt passen, als in kostprijs en verkoopprijs

Vanessa

Superlid
Northshore Mega-Max Luiers,er is nog geen verdeler in EU,heb samples kunnen testen.

Het zijn de dikste luiers na de Fabimontis 'Rev1' (die nu flinter dun zijn) of de eerste generatie Bambino's (die nu ook niet dik meer zijn)

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Ik zal over een aantal maanden als het goed is vast wel weer oor hebben in nieuwe producten,
maar moet me voorlopig nog voornamelijk richten op het terug op voorraad krijgen van oude geliefde producten.

De verhuizing, COVID-19, een nieuwe webshop (nog in de maak), problemen met personeel (gelukkig voorbij) enz. heeft het bedrijf de afgelopen tijd behoorlijk veel gekost.
Het bedrijf begint langzaam aan wel weer wat gezonder te worden, best veel producten zijn alweer terug en af en toe komen er wat nieuwe producten waarvoor geen grote afname nodig is.

Bij Northshore zal de minimale afname echter zeker niet klein zijn, dus daar moet ik echt de financiële ruimte voor hebben.
ik geloof wel dat het product geliefd zal zijn, dus zeker een kanshebber om als een van de eerstvolgende nieuwe producten toe te voegen.

Product voorstellen hier in dit topic zetten kan ik zeker wel waarderen.
Ik kan alleen niet beloven dat ik de aanbevolen producten ook echt zal inkopen,
dit is sterk afhankelijk van de financiële situatie en hoe goed ik verwacht dat het product verkoopt.

Vanessa

Superlid
Northshores zijn aanrader,waardoor enkele ander merken gewoon te negeren zijn. (Fabimontis,Forsite,Rearz Inspire+ (alle maten boven S,want de Rearz S is wel dik,de andere niet..))

Moest ik een handel hebben zou ik deze zeker er in halen en enkel andere eruit schoppen.

Minder aanbod maar beste voor het hoger en lager budget,rest eruit.

Reppie

voornamelijk PVC en Diaper lover, soms papa
ehh mooi niet....... rearz wil ik mooi in de shop blijven zien komen, net als fabimonti's spullen, wie ben jij om te zeggen dat ze andere merken achterwege te laten ???

Vanessa

Superlid
ehh mooi niet....... rearz wil ik mooi in de shop blijven zien komen, net als fabimonti's spullen, wie ben jij om te zeggen dat ze andere merken achterwege te laten ???
Als jij en anderen er massa's blijft kopen zal het wel blijven ;)

Maar er zullen toch altijd wel naar gelang van tijd en besef voorkeurprodukten zijn die het overnemen van de rest,dat is bij de meeste shops zo,en ook bij de fabrikanten waarom produktie van bepaalde produkten wordt stopgezet

Zoals aangegeven hangt het af hoeveel je moet inkopen en van waar ze komen.

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Ik heb contact opgenomen met Northshorecare voor meer info.
Indien de afname en prijs redelijk is zullen deze over ca. 2 maanden wellicht wel in de shop verschijnen.

Aan nieuwe kleding zit ik niet echt te denken, heb nog veel op voorraad en de verkoop ervan is niet heel groot.
Heel misschien een paar tykables kledingstukken (sleepers) aangezien dat de eerstvolgende bestelling zal worden.

Vanessa

Superlid
Ben benieuwd of ze rechtsreeks willen exporten,anders via een subcontractor van hun. (heb ook met hun liggen emailen)

De Tykable Demin Jeans zijn ook een aanrader denk ik om in de shop te hebben,je kan ze zover ik weet in EU enkel in UK of FR kopen,heb de mijne in FR moeten kopen...

Michel,Ik wil deze wel van LFB (nieuw produkt): (heb een roze al bij jouw gekocht):

Bijlagen

Laatst bewerkt:

Vanessa

Superlid
@ DL-Michel, wat ook echt een TOP aanrader is en gegarandeerd je zal verkopen zijn de White-Max inleggers

Ze zijn 2cm dik 15x46cm,20 in een pak.

Ik hou erg van de Azipads omdat ze heel zacht zijn,maar eenmaal nat waardeloos en verpulveren...

De White-Max inleggers zijn stugger maar de absorbtie is ongezien, ze zwellen enorm op, tot 3cm zelfs!, en verpulveren helemaal niet,ik stop er zo 2 in een luier en dan nog een Azipad erbij soms.

Echt doen!

White max.jpgWhite max-2.jpgWhite max-3.jpg

Laatst bewerkt:

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Northshore Care heeft laten weten dat ze grote leveringsproblemen hebben en het komende half jaar nog niet de gelegenheid denken te vinden om ook mij te kunnen voorzien.
Moest over 6 maanden nog eens navragen, voorlopig dus geen Megamax.

Whitemax producten zijn geen optie, heb ruzie gekregen met de producenten hiervan.
Ik wil niet in detail treden, maar wil niks meer met ze te maken hebben en zal niet degene zijn die het goedmaakt.

Ik denk dat ik beter eens kan gaan informeren over kosten van eigenmerk boosters.
Iets wat tussen Azipad en Whitemax boosters in ligt zou naar mijn mening het beste zijn.

Vanessa

Superlid
Northshore had mij begin dit jaar al gezegd no-way export en ging ook iets laten weten zodra ze het overwegen.

^ Jammer van de White-max boosters want het zijn de enige die zo dik zijn EN blijven wanneer ze nat zijn.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
N Voorstellen liefde voor broekplassen Voorstellen 16
F even voorstellen ik stel me even voor Voorstellen 12
Daddy_28 Oppas voor a.s zondag en nogmaals voorstellen Voorstellen 4
PeteR{DL} Even voorstellen :) Voorstellen 11
luierkruier23 Even voorstellen Voorstellen 15
Adultbabyboy Voorstellen Voorstellen 20
L Niet nieuw, maar wel even voorstellen Voorstellen 16
Knorrepot Voorstellen. Voorstellen 14
D Even voorstellen Voorstellen 19
A Niet nieuw, wel voorstellen... Voorstellen 10
L voorstellen Voorstellen 12
X Even voorstellen Voorstellen 35
JongensDroom Voorstellen! Voorstellen 13
little suki Even voorstellen Voorstellen 15
Luiersletje Opnieuw voorstellen Voorstellen 14
M Voorstellen en misschien contact Voorstellen 18
E Voorstellen etoile Voorstellen 23
mio Voorstellen Voorstellen 17
T Even voorstellen en natuurlijk..contact Contact advertenties 11
M Voorstellen Voorstellen 19
V voorstellen. Voorstellen 13
D Even voorstellen Voorstellen 27
W niet nieuw maar tijd weg dus opnieuw voorstellen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
darkcloud Niet nieuw maar wel aan het voorstellen Voorstellen 18
ABcub070 Nieuw en voorstellen Voorstellen 23
B Ook maar even voorstellen Voorstellen 25
J even goed voorstellen Voorstellen 12
Kleine_Lottie Eindelijk voorstellen Voorstellen 18
luierliefhebber070 ik zal mij ook even voorstellen Voorstellen 32
Erwin Voorstellen Voorstellen 11
B Even voorstellen Voorstellen 35
F Ab (19) wil zich voorstellen. Voorstellen 17
L Voorstellen Voorstellen 51
T Pappa/little 23 jaar Voorstellen 14
R Opnieuw voorstellen Voorstellen 9