Vragen aan zorgaanbieders

Omgeven door mafkezen

Super cool, maar ik ben weg hier
Ik werk voor een landelijke zorgaanbieder voor verstandelijk gehandicapten. Sinds 2017 krijgen worden wij regelmatig gebeld door een meneer.
Deze meneer vraagt "of wij hem kunnen helpen met zijn luier". Wanneer er wordt doorgevraagd, blijkt dat meneer geen indicatie (recht op zorg) heeft.

Eerst belde hij alleen ons hoofdkantoor, nu ook door het hele land naar woonlocaties.

Ben jij deze persoon, dan wil ik je met klem vragen: stop hier onmiddellijk mee.

Een zorgprofessional gaat dit nooit voor je doen als je geen recht hebt op zorg. Heb je dat wel, dan worden mijn collega's niet betaald om jouw fetisj fantasieën in vervulling te brengen.

Zelfs als het je alleen maar gaat om het bellen: je neemt hiermee kostbare tijd in beslag die zou moeten worden besteed aan onze cliënten.
Wil je echt graag dit soort telefoontjes plegen, bel dan een sekslijn. Wil je dit meemaken, ga dan naar één van de (ook in Nederland!) bestaande ABDL nurseries.

Stel je vragen alsjeblieft aan mensen die er iets mee kunnen. Mijn collega's kunnen en mogen je niet helpen, en het is voor hen heel ongemakkelijk om dit soort vragen te krijgen.

Omgeven door mafkezen

Het gaat om iemand die herhaaldelijk belt en het "nee" van een professioneel persoon kennelijk niet kan of wil verwerken.
Bovendien werd ik niet zelf door deze persoon gebeld. Ik ga ook geen telefonisch contact zoeken, zakelijk noch privé. Daarmee breng ik mijn privacy ernstig in gevaar, om nog maar te zwijgen van mijn baan.
Hoe wilde je zo'n gesprek voeren? Heb je enig idee welke consequenties dit kan hebben? Ik wil dit discreet houden. En ja, een bericht op deze website is discreet, aangezien deze informatie niet herleidbaar is naar personen.

Of de persoon in kwestie op deze website zit kan ik niet weten, maar het valt te proberen. Het is daarnaast ook een mededeling aan alle andere gebruikers met fantasieën in deze richting.

Jay-DL

Toplid
Hou eens op zeg. meestal is degene die zo'n bericht plaatst ook de dader zodat hij extra aandacht krijgt, wie zegt dat jij het niet bent. Laat dat bedrijf het lekker zelf oplossen.
Mwoah, de topicstarter heeft ruim 100 berichten hier geplaatst, dus extra aandacht krijgen lijkt mij niet de reden.

Gezien het onderwerp vind ik de vraag hier stellen niet eens zo’n gekke gedachte.

Johnathan

Little Boy
Luierdraakje is helaas ook niet wars van intimidatie. Zojuist een privebericht gehad of ik niet meer op hem wil reageren op het forum, want hij heeft er zo een last van. Wtf.

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
@Johnathan denk dat je dat moet oplossen met hem of via een mod.
En niet hier gaan aangeven.
Het is geen schoolplein.
@Luierdraakje dit is een kwestie van je werk,
Dat jij toevallig mensen via een forum kent die luiers dragen en of graag zorg zoeken.
Wil niet zeggen dat hij hier zit'of actief is.
En zowel is het niet de juiste platform om op te lossen.

Er zijn andere stappen die kunnen gemaakt worden. Maar niet jou verantwoording.

Omgeven door mafkezen

Okee, helder. @mods gooi hier maar een slot op. Er kan kennelijk niet serieus op worden gereageerd. Klaarblijkelijk wordt een dringend verzoek al als intimidatie gezien.

Laatst bewerkt:

Omgeven door mafkezen

Kerel, zou jij zo vriendelijk willen zijn je ongegronde beschuldigingen voor je te houden? Ik vind dit nogal flauw en het voegt niets toe aan het onderwerp. Ik post deze vraag niet als medewerker, maar als gebruiker van dit forum.
Zoals ik eerder al noemde wil deze persoon de "nee" van een zorgprofessional kennelijk niet accepteren. Daarom deze oproep.

Overigens: waar ik sta in de ranglijst van leden met respect of karma kan mij werkelijk niets interesseren, maar wie er iets om geeft kan het zó opzoeken.
Hou eens op zeg. meestal is degene die zo'n bericht plaatst ook de dader zodat hij extra aandacht krijgt, wie zegt dat jij het niet bent. Laat dat bedrijf het lekker zelf oplossen.

Johnathan

Little Boy
@diaperdrenthe is gerapporteerd. Echter, waarom zou het niet ok zijn het hier aan te geven dat er buiten het topic, in prive berichten, gepoogd wordt mij de mond te snoeren...

Omgeven door mafkezen

@diaperdrenthe is gerapporteerd. Echter, waarom zou het niet ok zijn het hier aan te geven dat er buiten het topic, in prive berichten, gepoogd wordt mij de mond te snoeren...
Omdat ik jou ook niet voor de bus ga gooien. Dát zou aandachttrekkerij zijn. Ik ben benieuwd wat de uitslag van het rapport is.
"De mond snoeren" is dwingend. Ik heb het je dringend verzocht. Jou de mond snoeren zou betekenen dat ik je van dit forum trap. Ik kan dat niet eens, zelfs al zou ik het willen.

Jij stuurt mij privé berichten met een slot erop, zodat ik niet kan reageren.

Laatst bewerkt:

broekie

Plastic broekje lover, luier liefhebber, incon.
Ik heb het niet over verdacht. Als dit niet over jou gaat, waarom voel je je dan aangesproken?
Ik voel me niet aan gesproken, als ik me wil laten verschonen dan doet mijn vrouw of mijn luier vriend dat wel, en zeker laat ik mij niet verschonen door mensen die in de gezondheidszorg werken en dan ook nog hier op het forum actief zijn.

Maar vraag je zelf eens af ,heb je hier een stalker opgelopen, dat zal veel verklaren.
Ik vind het wel dat het gedrag van die persoon niet ok is, maar zoek hem niet op deze wijze.
Mvg broekie

pappie

Knuf voor de kleintjes!
Op mij komt het als een serieuze oproep over in een poging een probleem op het werk op te lossen.

De oproep is specifiek aan die persoon gericht, dus hoeft niemand zich verder aangesproken te voelen.

Het klinkt als een serieus iets dat losstaat van de (wat dan ook voor) reputatie van Luierdraakje.

Verder verwacht ik dat zo'n oproep geen effect heeft op zo iemand. Maar het is het proberen waard op deze manier.

Omgeven door mafkezen

Ik voel me niet aan gesproken, als ik me wil laten verschonen dan doet mijn vrouw of mijn luier vriend dat wel, en zeker laat ik mij niet verschonen door mensen die in de gezondheidszorg werken en dan ook nog hier op het forum actief zijn.

Maar vraag je zelf eens af, heb je hier een stalker opgelopen, dat zal veel verklaren.
Ik vind het wel dat het gedrag van die persoon niet ok is, maar zoek hem niet op deze wijze.
Mvg broekie
Nogmaals, voor de helderheid: ik ben zelf niet gebeld. Collega's van mij werden gebeld. Fijn dat je meedenkt, maar van stalking is geen sprake. Dit gaat niet specifiek over mij, maar over het feit dat iemand zorgaanbieders belt (ja, ook concurrenten van ons) met dit soort vragen.

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Wat mij betreft, überhaupt geaarzeld wel of niet reageren!!
Maar wil toch ff wat zeggen, op zich een normale vraag die gesteld wordt.
Zie je weer dat iedereen er op springt, terwijl luierdraakje zich alleen afvraagt of de persoon die dat probeert op ons forum actief is.
Nee heeft ie ja kan hij krijgen, en in dat laatste geval, is de boodschap voor die persoon duidelijk.
Hoewel ik niet verwacht dat hij/zij zich hier bekend zal maken, maar is te proberen.

Bovenaan