Vragen aan zorgaanbieders

bambam

Toplid
Ja maar wat lost dat op, waarom moet hier een of andere moraalridderige oproep komen.

je kan het ook vermelden zonder de oproep dat die gast moet stoppen, vooral omdat je de achtergrond niet weet .

Omgeven door mafkezen

Super cool, maar ik ben weg hier
Dus iets roepen zonder een vraag te stellen? En hoe is volgens jou dan duidelijk wat ik met de oproep wil?
De achtergrond boeit niet. Als het een zorgvraag is, moet deze meneer daar financiering voor hebben en zich daarin meewerkend opstellen (wat hij niet doet). Als het géén zorgvraag is (maar een fetisj gerelateerde vraag) dan ben je bij een zorgaanbieder niet bij het juiste adres - zoals ik in het eerste bericht zei.

Aan iedereen die nog andere punten van kritiek heeft: ik wil er prima op ingaan, maar doe mij een lol en lees eerst alle bovenstaande berichten goed. Ik merk dat ik in herhaling val.

bambam

Toplid
Jij wilt met klem zeggen dat diegene hiermee moet stoppen, ik vind vind het forum daar niet de juiste plek voor. Hier op het forum gelden niet de regels van jou werk.

broekie

Plastic broekje lover, luier liefhebber, incon.
Vriendjes en vriendinnetjes, zullen we het hier bij laten, luierdraakje heeft zijn punt gemaakt, laten we eerlijk zijn, het gedrag van dit soort mensen hoort niet, je kunt niet een zorginstelling bellen voor het verschonen van je luier, zeker niet als je dat wil om je fetisj te laten bevredigen, daar zijn ander mensen voor, die dat graag tegen betaling doe.
Dus je punt is duidelijk luierdraakje, ik hoop dat die gast er mee stopt(kans is best aanwezig dat hij hier ook op het forum komt, kan ook als gast)
Maar laten we nu weer overgaan op de orde van de dag.
Liefs en xxx voor jullie allemaal.

Laatst bewerkt:

Lotje 66

Ikke lief???
Luierdraakje is helaas ook niet wars van intimidatie. Zojuist een privebericht gehad of ik niet meer op hem wil reageren op het forum, want hij heeft er zo een last van. Wtf.
Het moet ook niet veel gezelliger worden
Ik neem aan dat je je van zoiets nix aantrekt
Kunnen we niet gewoon gezellig met mekaar omgaan???

Lotje 66

Ikke lief???
Ik heb het al eens eerder in een ander topic gezegd maar vooruit nog eens
We zijn al zo'n kleine kwetsbare gemeenschap
Kunnen we alsjeblieft alsjeblieft niet een klein beetje leuk, lief en gezellig met mekaar omgaan?
Ik heb persoonlijk heel veel behoefte aan een beetje gezelligheid
Vooral nu ik weer eens in een dipje zit
Ik hoop dat er meer mensen zijn die er zo over denken
ALSJEBLIEFT doe nou eens lief tegen elkaar
XXX Lotje

marcel

Geniet van elke dag met een brede lach :-)
Nee daar heb je ook weer gelijk in
Maar ik word er zo verdrietig van
Van geruzie bedoel ik
X Lotje
Lieve Lotje, er is een wezenlijk verschil tussen een ruzie en een discussie. Uiteraard moeten we daar allen voor waken dat een discussie een discussie blijft en niet uitmond in een ruzie.;)

beddenplasser

volwassen peuter
Luierdraakje, ik vind het niet meer dan terecht dat je de bezorgdheid die je professioneel ervaart, hier deelt. Gezien de vraag van de beller, is het inderdaad niet denkbeeldig dat hij ook hier op het forum actief is. Maar mij lijkt het eerder een zaak voor de politie. Mocht je inderdaad er weet van hebben dat hij geen zorgbehoefte heeft, en dat hij blijft bellen, dan vermoed ik dat dit stilaan onder de noemer 'laster' kan komen, en dan lijkt me een klacht bij de politie aangewezen.

Lotje, je hebt overschot van gelijk. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom iedereen zo aanvallend reageert op het eerste bericht van luierdraakje. Hij heeft de situatie duidleijk omschreven en een beetje inlevingsvermogen doet mij in ieder geval besluiten dat zijn vraag hier op het forum terecht mag gesteld worden.

bambam

Toplid
ik reageer een beetje zo omdat ik vind dat op een luierforum alles bespreekbaar moet zijn (bijna alles dan). Ik vind het veel interessanter waarom iemand zoiets zou doen, dan direct een oproep dat hij hier zou mee moeten stoppen. Heel veel mensen durven hierdoor niet meer bepaalde onderwerpen aan te snijden omdat ze bang zijn dat het hier te posten.

beddenplasser

volwassen peuter
Bambam, je hebt gelijk. IK vind ook dat er heel veel op dit forum bespreekbaar moet zijn (er foto's van zien, vind ik zelf nog anders, maar soit). Maar hier ging het niet om een situatie op het forum, maar een situatie in real life die een bezorgdheid was van luierdraakje. De manier waarop er werd gereageerd, vind ik dikwijls allesbehalve begrijpend en inlevend.

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Luierdraakje, ik vind het niet meer dan terecht dat je de bezorgdheid die je professioneel ervaart, hier deelt. Gezien de vraag van de beller, is het inderdaad niet denkbeeldig dat hij ook hier op het forum actief is. Maar mij lijkt het eerder een zaak voor de politie. Mocht je inderdaad er weet van hebben dat hij geen zorgbehoefte heeft, en dat hij blijft bellen, dan vermoed ik dat dit stilaan onder de noemer 'laster' kan komen, en dan lijkt me een klacht bij de politie aangewezen.

Lotje, je hebt overschot van gelijk. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom iedereen zo aanvallend reageert op het eerste bericht van luierdraakje. Hij heeft de situatie duidelijk omschreven en een beetje inlevingsvermogen doet mij in ieder geval besluiten dat zijn vraag hier op het forum terecht mag gesteld worden.
Je heb een overschot aan gelijk beddenplasser, ik twijfelde er zeer aan om te reageren, juist omdat dit soort gezever vaak eindeloos doorgaat.
Heb ook al wel overwogen daarom juist met het forum te kappen, maar vindt het verder veel te leuk.;)

bambam

Toplid
een situatie in real life die een bezorgdheid was van luierdraakje.
Volgens mij ging het meer over de overlast, en deze zin vind ik erg belerend overkomen

"Ben jij deze persoon, dan wil ik je met klem vragen: stop hier onmiddellijk mee"

Ik denk dan direct En anders?

Ik begrijp best dat diegene overlast veroorzaakt, maar is dit forum de manier om het op te lossen?

Mary-Jane Holland

hii ik ben mary-jane en ik heb een DD/LG relatie
Oke.. Ik ga iets zeggen waar ik geen vrienden mee zal maken,

We stellen hier de meest gore vragen naar elkaar de ene geile oproep na de andere word afgevuurd.

Het continue gevis van eenzame wanhopige individuen naar xx chromosomen,

Als veredelde primaten die een soort vrouwelijke afgod met een luier om aanbidden... en er nog bijna ruzie over krijgen wie het meest contact krijgt op de zoveelste advertentie,
als het al meer dan 2 zinnen zijn.

Vervolgens gaan we met zen allen in het harnas tegen iemand die (vanuit mijn optiek een zeer logische oproep) doet, aan iemand die dit soort dingen dus in het echte leven met non-kink personen zijn dergelijke fantasieën probeert te verwezelijken.

"Omdat we niet alle abdl luierfanaten en andere stromingen binnen onze community over één kam moeten scheren! "

Jullie spreken jezelf af en toe wel tegen

But that's just my opinion

bambam

Toplid
sorry ik zie mijzelf niet als iemand die hoort bij een communitie.
Ik ben bambam die gek is van luiers en hier gewoon rondhangt om over luiers en diversen te lullen.

Bovenaan