Vragen aan zorgaanbieders

PamperMe2

Toplid
OFTOPIC ALARM
Als je proefpaketjes wil Kun je (zonder slecht geweten) de fabrikant aanschrijven vooral als ze iets nieuws in hun assortiment hebben zijn ze vaak graag bereid iets op te sturen
Dit speelde toen ik nog rond de 14 -16 jaar was. Nu zon kleine 34 jaar geleden :cool::rolleyes:

duimelot

Toplid
De oplossing van Bert is een hele eenvoudige. Die zeker zal werken.
De enige waarschijnlijk.
Een oproep hier is een indirecte poging.
Met veel gedoe op t forum.
Jammer dat zo' n oproep niet eerst aan moderators is voorgelegd .

Skyfal

Kik en Skype aanwezig, via een pb te verkrijgen
Jammer dat zo' n oproep niet eerst aan moderators is voorgelegd .
Dus, als ik het nou goed begrijp van Duimelot, dat die nu reageert op de topic starter, is dat elke oproep van die aard eerst bij de moderator onder ogen moet komen voordat hij/zij het mag plaatsen? Wees even reëel en denk zelf eens even na en niet gelijk met 'wat ik denk zet ik gelijk neer' en plaats het, als in reactie op t onderwerp.
Als ik zoiets als dat zou hebben en oa als poging zou denken van, laat ik dat eens proberen, of het evt helpt dan konden de reacties niet eens plaatsvinden, dan ging het enkel als mededeling naar buiten.

Pamperplassertje

Vul graag pampertjes
lieve Luierdraakje, en allen,

ik snap je bericht, blijkbaar zit er iemand dus duidelijk in nood die in geval van persoon waar je het over hebt, dus niet snapt hoe het werkt,
zulke mensen komen juist in aanmerking voor een indicatie, niet om de vraag over verzorgd worden,
maar juist omdat het blijkbaar niet binnenkomt denk ik,
juist deze "vraag om hulp" daar zou zomaar heel veel meer achter kunnen zitten dan de vraag alleen, Hitsig of niet, opdringerig of niet...

hoop niet dat ik ook op je negeerlijst sta, anders komt dit bericht ook niet aan... If so, graag dan reactie wat ik verkeerd gedaan heb, dan kan ik dat bijvoegen bij de rest wat ik in mijn leven fout doe....

Aan alle Lieverds, de feestdagen komen er aan, het weer is deprimerend, enz enz enz,
laten we alstublieft met elkaar proberen, wat minder heftig te reageren...
we zijn met elkaar allemaal kwetsbaar in welke zin ook, laten we elkaar steunen en niet af-fikken, dat doet de buitenwereld wel,

laten we alstublieft proberen een vorm van "Vrede" te bewaren...
en zo het mooie forum te behouden....

ik ben behoorlijk geschrokken van het feit dat een vraag uitmond in een dusdanig beladen sfeer, dat ik echt twijfel of ik wel of niet zou reageren
Helemaal met je eens meid!
Tot wat een vraag al niet leiden kan, jeetje nog aan toe zeg...
Warme knuffel aan alle lieve en vredevolle luiertjes.

duimelot

Toplid
Nee shyfall day het hier gaat om iets speciaals moge duidelijk zijn.
En speciale posts kun je natuurlijk eerst eens overleggen met een moderator.

DennisD

Gewaardeerd Lid
Ik denk dat een persoon met dit maatschappelijke ongewenste gedrag niet hier op het forum te vinden is
Er zijn veel mensen met soortgelijk gedrag die hier of op andere forums op zeer onprettigen manier contact proberen te krijgen
Deze worden in deze regel vrij snel verbannen met een ip slot
Dat is dan misschien wel de start van andere pogingen tot wie weet wat
Ik denk dat je het probleem van de tijd en moeite die het de zorginstelling kost kan oplossen Door er tijd in te steken op het moment dat hij belt
Ik hoop dat je het probleem kan oplossen met alle tips en ideeën vooral ook voor het welzijn van deze persoon
Veel liefs

Omgeven door mafkezen

Super cool, maar ik ben weg hier
Een aantal reacties hier zijn echt heel verdedigend richting deze persoon, je zou er bijna wat van gaan denken.
Fijn dat ik niet de enige ben die dit denkt. Bedankt voor je reactie.

@Luierdraakje
(Bericht over omgekeerde psychologie en de beller geven wat hij wil)
Is in theorie een plan, maar dat kunnen we denk ik niet verantwoorden. Bovendien moet je in mijn werkveld rekening houden met de vraag "wat gebeurt er als iemand hierover naar Hart van Nederland belt?"
Dan krijgt mijn werkgever een bak stront over zich heen. Dat gaat ten kosten van onze reputatie, onze collega's, en uiteindelijk van onze cliënten.

Ten slotte: voor iedereen die er de vorige drie keer overheen las, de beller heeft geen zorgvraag. Als zorgaanbieder helpen we mensen met het aanvragen van indicaties, maar dat wil meneer niet. Het is hem daar niet om te doen.
Ik heb een overschot aan aanwijzingen op basis waarvan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan zeggen dat de beller een luier fetisj heeft. Ik zou hierover kunnen uitweiden, maar dan zou ik herleidbare informatie geven. Ook ik heb beroepsgeheim door de AVG.

Goed, wat mij betreft is er niets meer wat aan deze overbodige discussie kan worden toegevoegd.
Wie dit leest: wil je zo vriendelijk zijn geen bericht te plaatsen? Alle bovenstaande berichten wijzen uit dat daar vooral een hoop commotie van komt. Ik zelf kan er wel tegen, maar sommige andere gebruikers krijgen daar vervelende gevoelens bij. Dat lijkt me niet nodig.

Laatst bewerkt:

paddy123

Daddy
Gekke vraag he, maar hebben jullie als eens gezegd : 'is goed, we komen. Geef uw gegevens maar?' of zit je dan weer met de wet persoongegevens?
Zo als iemand al zei, gewoon schokken. Als het ineens dicht bij komt schrikt het wel af.

Wat betreft het hele bericht zelf, ik snap wel dat je het plaatst hier. Als ik op jou plek zat zou ik ook denken. Shit straks is het iemand uit ons wereldje, en laten we eerlijk zijn, we staan niet bekend als iets totaal normaals jammer genoeg. Ik zou mij gaan schamen voor deze persoon. Klinkt gek maar zo zit ik dan weer in elkaar. Soort plaats vervangende schaamte.

Als laatste, inderdaad discuseren moet kunnen, maar vergeet niet dat je met platte tekst je niet de echte intentie van je bericht kan over brengen. Dus iets kan geplaatst worden als antwoord op een vraagstuk met eigen mening. Maar een ander kan het lezen als aanval.
Gebruik af en toe de emoticons om duidelijk over te komen anders en doe lekker gezellig.
Met een goede discussie kom je samen dichter bij elkaar. Met ruziën gaat het de andere kant op.
Knuffel aan jullie allemaal en weltrusten :)
(ze kunnen wel wat meer soorten emoticons toevoegen is mijn mening ;))

Edit: zie dat tijdens mijn typen al gereageerd is, denk dat je dit topic mooi dicht kan zetten. Ik weet niet of een modje dat moet doen of dat je het zelf kan als topic starter)

PamperMe2

Toplid
Blijkt maar weer wat voor fantastisch moderator team we hebben. Samen met de contact advertentie van een 13 jarige.

Hier valt vanaf de startpost helemaal geen noodzaak om te discuseren. Plaatsen en slotje erop.
Wat een drama allemaal... jezus

Omgeven door mafkezen

Super cool, maar ik ben weg hier
Helaas wist ik niet dat ik dat zelf kon doen, en dat blijkt dus alleen te kunnen bij het aanmaken van het onderwerp.

En ja, dat de reputatie van de staf de afgelopen tijd is teruggelopen kan ik niet ontkennen...

broekie

Plastic broekje lover, luier liefhebber, incon.
[QUOTE="Luierdraakje, post: 209382, member: 153

Ten slotte: voor iedereen die er de vorige drie keer overheen las, de beller heeft geen zorgvraag. Als zorgaanbieder helpen we mensen met het aanvragen van indicaties, maar dat wil meneer niet. Het is hem daar niet om te doen.

@Luierdraakje

"Zie dit niet als kritiek."
Dit was niet duidelijk in je start bericht, ik dacht toch echt dat je in een tehuis voor verstandelijk gehandicapten werkte, maar dat zal wel aan mij liggen.
Maar maar goed , ik wil net als jou vragen mod's mag er een slotje op deze topic.
Xxx broekie.

Bovenaan