vreemd weekendje oppassen

keesje123

kees 20 zoek pa/ma die mij over de knie legt
Waarschuwing alle namen en personages dit verhaal zij verzonnen en niet op waarheid gebaseerd.

Het was donderdag 8 augustus Kim en Jan (en stelletje dominant) zaten gezellig aan het ontbijt toen de telefoon ging. Kim nam op, het was een oude vriendin van kim sara. Ze ging een gezellig weekendje weg en had een oppas nodig ze vroeg zit af of kim en Jan wouden oppassen. Kim zij ja en en zij dat haar dochter Jolanda (17 jaar oud) bij haar mocht komen en hing de telefoon op.

Het was donderdag avond en sara belden aan ze wed vriendelijk begroete door Kim en Jan. Sara zij dat Jolanda nog wat dingen moet in pakken voordat ze bij Kim en Jan kon aankomen.

Jan had koffie op gezet en met zen drieën gingen ze op de bank zitten. Sara had een tas bij haar en Jan vroeg wat daar in zat. Sara zij dat het spulletjes waren die Kim en jan misschien konden gebruiken het wekend. kim keek een beetje vreemd op naar Sara zij: Jolanda misdraagt zich de afgelopen tijd niet nar haar leeftijd en ik weet niet wat ik er mee aan moet ze moet.Zoude jullie haar eens link op haar nummer willen zetten dit wekend zodat ze zich weer eens gaat gedragen. In de tas zitten spullen die je dit wekend kun gebruiken daar voor kunt gebruiken ik zet de tas wel even boven dan ga ik daarna weer op huis aan om Jolanda te halen.

Sara zetten de spullen boven neer en ging op huis aan niet veel later kwam ze terug met Jolanda ze werden hartelijk begroet Jolanda kon het niks schelen ze zat alleen maar met haar telefoon in haar handen en ging maat op de bank zitten.
sara ging weg en Jolanda was samen met Jan en Kim over. De uren gingen voorbij tot dat het tijd was voor bed. De avond verliep rustig

Kim en Jan keken in de tas die Sara had neer gezet ook zat er een briefje in:
hallo Kim en Jan Jolanda gedraagt zich voor een lange tijd niet meer als een meisje van 17 mar als een meisje van 6 ze plast in haar bed, heeft een grote mond en doet niet wat je haar vraagt in de tas zitten spullen die je dit weekend kunt gebruiken om haar weer op het rechte pad te zetten.
9 luiers
haarborstel
rompje
trainingsbroek
plankje
flesje
laxeer pil
kruisgordel

PS heel veel plezier dit wekend en ik hoop dat jullie haar flink aanpakken dit weekend.
groetjes Sara

Kim en Jan keken elkaar vragen aan.

De volgende ochtend brak aan.
Jolanda werd wakker en ging onder de douch staan in de tussen tijd gingen Kim en Jan naar de logeer kamer waar Jolanda sliep. Kim controleerde de laken en die waren inderdaad nat. Niet veel later kwam Jolanda de kamer binnen ze kreeg een rood hooft toen ze Kim met de laken zag staan. Zo Jolanda je moeder had ons hier al voor gewaarschuwd. Dit gaat er gebeuren zij Jan je gaat nu het bet verschonen en dan bespreken Kim en ik je straf. na ongeveer een half uurtje kwamen Jan en Kim de kamer weer in Kim had een luier mee en Jan had een Haarborstel in zijn hand. dit gaat er gebeuren zij Kim:

Ik ga je een luier om doe omdat je in je bed heb geplast je word behandel als een klein kind en je woord ook zo gestraft. Je vraagt zometeen aan Jan de haarborstel en je gaat met de haarborstel op je eigen billen slaan wij zullen beneden wachten tot je kaar bent als wij vinden dat je billen er mooi uit zien krijg je je luier om als je billen er niet mooi rood uit zien ga je bij Jan over de knie.

Jan en Kim lopen de trap af en horden hoe de haarborstel op de billen van Jolanda komen. Na ongeveer 5 minuten komt Jolanda ook de kamer in en vraagt aan kim of ze haar luier om mag. Jolanda moet met haar billen omhoog op de tafel gaan liggen en krijg haar luier om. Kim zegt dat haar billen er mooi en roze uit zien Jolanda kijk Kim aan en Kim geeft haar een tikje voor haar geluierde billen en zegt: Jan kan dit beter dan je zelf kruip maar naar Jan toe en vraag of hij je over de knie legt,
Jolanda kruip met tegen zin naar Jan en vraagt haar over zijn knie te leggen er volg een serie klappen op de geluierde billen van Jolanda. Na een poosje krijgt Jolanda de opdracht te gaan staan Jan vraagt of ze haar luier wil laten zakken de billen van Jolanda zijn mooi rood van kleur en Kim wat vind je er van? vraagt Jan. Kim roep Jolanda bij haar en beveeld haar over de knie te gaan leggen. Jan wil jij je weet wel even pakken van boven licht op de kamer. Jan loopt weg en hoord de klappen op de billen van Jolanda terecht omen
 

keesje123

kees 20 zoek pa/ma die mij over de knie legt
foutje verkeerde knopje
vervolg
horden de tikken op de billen van Jolanda komen. Jan pakte het plantje en leep weer naar beneden.
hij gaf het plankje aan Kim die vervolgen verderging met met het slaan na enige tijd mocht Jolanda gaan staan zo zij Kim ga nu maar in de hoek staan met je luier op je enkels ik zal koffie gaan zetten en Jan hoe is mijn werk?. Jan zij mooi gedaan veral die mooie donker plekken maken het af.
ongeveer 10 minuten later mag Jolanda haar luier omhoog doen en gaan ze aan het ontbijt. Zo Jolanda we hebben nog veel voor je in petto dit weekend als je je gedraagt gebeurt er niks maar als je niet luistert krijg je straf. je moeder wild dat we je heropvoeden en dat doen we dan ook maar.


wat vinden jullie moet dit verhaal worden vervolgt
ja of nee

wat vinden jullie van het verhaal moet ik meer verhalen schrijven of niet

ik hoop het te horen

groetjes kees
 

luierjona

Superlid
Hoi Kees,

je begint leuk... maar gaat iets te snel in het verhaal. en gebruik alinea's :)
succes.. en t zijn alleen tips :)
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Doorgaan.... maar iets minder geweld zou me beter bevallen. Iemand die een kind met een haarborstel of een plank slaat, hoort m.i. in de gevangenis thuis en dan mogen ze gerust de sleutel weggooien!
 

janend

Toplid
Het blijft een verhaal dat ten eerst.
De verhaallijn gaat inderdaad snel een wat langzamer opbouw doet het verhaal meer recht aan.
En geweld ach in videospelletjes zoals blackopps zie je niks anders en daar hoor ik niemand iets over.
Mensen hou fictie en echt gescheiden beoordeel het verhaal en veroordeel niet.
 
Bovenaan