Waar gebeurd: Volle luier verschoning

Een paar weken geleden....

Het was zondag, mn luiers waren op en had een grote drang om te dragen. Gelukkig had mommy tijd om langs te komen en mij in de luier te hijsen. Nog voordat mommy bij me was, had ik een ongelukje...je raad het al, in de onderbroek geplast

Toen ik mommy een foto stuurde van wat er gebeurd was snelde ze mijn kant op, want dit kon natuurlijk niet nogmaals gebeuren. Eenmaal bij mij aangekomen zag mommy de natte onderbroek. Ze keek me aan en zei: "Maakt niet uit hoor, mommy is er om je een luier om te doen".

Ik moest op de bank gaan liggen waarna ze me vervolgens de onderbroek uit deed. Ze pakte wat doekjes en begon me schoon te maken. Ze kon goed zien dat ik het spannend vond maar daar werkte ze omheen. Nadat ze me had schoongemaakt pakte ze een Tena Super. "Zo, billen omhoog" zei ze en legde de luier onder me neer. Ze pakte eerst wat baby olie en daarna ging er nog poeder overheen, plakte de luier dicht en zei dat ik er zo wel weer tegenaan kon. Wel gaf ze aan dat ik aan moest geven als k moest plassen zodat ze kon zien dst de luier voller werd.

Na een paar plassen was de luier al aardig vol. Ik had mommy van te voren al aangegegeven dat ik ook nog niet naar de wc was geweest. Uiteindelijk gaf k mommy aan dat ik een nummer 2 moest Ik vond het enorm spannend en in het begin lukte het ook niet. Gelukkig stelde mommy me gerust en gaf ze aan dat ik er de tijd voor kon nemen.

En opeens was het moment daar...ik voelde de drang om te drukken omdat k het niet meer kon ophouden. "Mommy, ik moet poepen!" zei ik. Ze keek me aan en zei:" Maakt niet uit, laat maar lekker gaan." Nog voor ze haar zin had afgemaakt was ik al heerlijk aan het drukken. Toen ik klaar was voelde ze een paar keer goed aan de luier en klopte nog een na. "Sow" zei ze "dat is een flinke boodschap geweest!" Ik schaamde me en knikte ja. Ze liet me nog ongeveer een kwartiertje in mn volle luier voordat de verschoning begon.

Uiteindelijk was het tijd, de luier moest af. Ik ging voor mommy klaar liggen en ze maakte de plakkers los. Toen alle plakkers los waren gaf ze nogmaals aan dat een flinke boodschap was! Ik schaamde me en tegelijkertijd genoot ik er ook enorm van. Ik genoot vooral dat mommy me aan het verzorgen was. Ze pakte wat doekjes en begon met schoonmaken. Toen ik schoon was pakte ze een nieuwe luier. "En nu geen ongelukjes meer he?" Ik knikte netjes ja en kreeg een schone luier om en het was tijd voor mommy om weer naar huis te gaan.

Nog nooit heb ik me zo beschaamd gevoelt en tegelijkertijd zo geweldig. Dit was zo intens! Ik kan het iedereen aanraden als je een keer de kans krijgt.
 

blinddl

Toplid
KLinkt herkenbaar, de schaamte maar ook de opwinding.
Hoe heb je je mommy gevonden? En komt ze vaak bij je voor een verschoning? Wel fijn dat je mommy luiers mee kon nemen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luiersinbrabant Waar gebeurd: Volle luier verschoning Broekplassers en Poepers 2
L Krantenwijk lopen (waar gebeurd) K 14
stefanbosje Waar gebeurd en niet te geloven! W 6
E Ik en mijn vriendin (waar gebeurd verhaal). I 1
E Mijn vriendin en ik (waar gebeurd verhaal). M 14
J Luierstraf voor john_mod (waar gebeurd 02-12-2009) L 3
DL013 Plaats waar je hoge kwaliteit luier filmpjes ( erotisch ) kan downloaden AB/DL Filmpjes 16
vanbartjes Waar kan ik tena slip kopen in Dublin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Timluierboy Weet iemand waar ik die kan halen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Waar bestellen jullie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
S Waar zit jij verstopt Contact advertenties 8
André Adult Baby Waar kan je AB spullen kopen, afhalen en contact betalen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Waar kijk jij graag naar? Pub 32
E Vrouwelijke DL´er waar ben jij? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
H Waar is die lieve poppenmama? Contact advertenties 2
Brabant2112 Waar? Broekplassers en Poepers 12
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
cooney ABDL Ondergoed waar te koop? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
qwerty123 waar kan ik de gallerij vinden? Algemene info 5
Babyukkie Lieve leden, kijk waar je iets plaatst Forum en Chatregels 4
Uibeltje Waar speelde je vroeger veel mee? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 54
Little_Mikey waar is bambino bellissimo? VVV 6
Kleine_Lottie Waar hebben ze de ervaring vandaan? AB/DL Filmpjes 3
DL013 Weet iemand waar ik maat L molicare slip maxi blauwe plastic buitenlaag Luiers 14
P Waar te koop ? (Gary) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
C Tijdelijk en goedkoop mijn domein verhuizen, maar waar? Pub 2
M Is er ook ergens een ruimte te huur waar je met je kleintje een ochtend of zo kunt doorbrengen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
G Waar wil je uit voorgelezen worden? (ABDL werkend 2022) Polls 8
R Waar gooien jullie je vieze luier weg Algemeen 103
D Waar luiers verstoppen Pub 21
verwijderd03 Pampers maat 8, waar verkrijgbaar? Luiers 87
DL_Utrecht Broek plassen - hoe en waar Broekplassers en Poepers 23
J Dingen die buiten je comfortzone / gewoonlijke voorkeuren liggen maar waar je stiekem toch wat benieuwd naar bent. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 46
K In je broek plassen waar je partner bij is. Broekplassers en Poepers 29
DLY85 Mijn partner stelt zich open voor mijn ABDL... onwerkelijk maar waar. Pub 20
diaperdrenthe Waar speentje niet goed voor kan wezen Pub 1
H Waar is die poppenmama? Voorstellen 9
Lolnoobdegekke Waar op letten bij aankoop kuisheidskooi? Polls 16
diaper92 Waar bewaar je je luiers Polls 135
Baby Charlotte tykables camelots waar kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
B Oppas of nanny gezocht, waar te vinden? Pub 2
Pup AB'tjes, waar spelen jullie mee? Polls 13
Kalkie Waar kan ik pvc kleding bestellen? Plastic broekjes liefhebbers 4
Pup ABDL kleding dragen, waar trek je de grens? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Eerste klas advies waar wij allen achter staan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Waar ben je trots op? Pub 52
J waar knuffel je het liefste mee??? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 41
Renluier waar draag jij het liefst luiers Polls 54
pampervuller Wat is het mooiste/beste pretpark waar je ooit geweest bent Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
JdV Waar in de wereld heb jij luiers gedragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
Similar threads


















































Bovenaan