Waargebeurd luier verhaal bij tante

Abdlrick

Nieuw lid
Goedenavond. Ik ben abdl Rick en ben al lange tijd betrokken in de abdl wereld of wat ik ervan heb beleefd. Ik probeer ook op mijn best te typen zullen soms wat spelfoutjes tussen zitten of dat de zin opbouw niet goed is, probeer het zo goed mogelijk te doen..

Hoofdstuk 1.

Het begon toen ik 15 jaar was. Ik had vaak ruzie met mijn ouders en had weinig contact met de rest van mijn familie. Ik ben toen bij mijn tante gaan wonen want daar had ik wel een goede band mee. Ik deed het goed op school haalde goede cijfers en had ook normale hobby's na schooltijd. Ik sliep goed en heb nooit last gehad van baby gevoelens of bedplassen en heb dat ook nooit thuis opgemerkt dat mijn tante dat had. Na een goed schooljaar ging ik over en was het tijd voor de zomer vakantie. Ik kwam gewoonlijk thuis ging tv kijken tot in de late uurtjes had veel frisdrank gedronken en ging slapen. Midden in de nacht werd ik wakker en voelde allemaal nattig heid tussen mijn benen, tot mijn verbazing had ik in bed geplast en dat had ik nog nooit gedaan. Ik in paniek wist niet wat ik moest doen en maakte zoveel kabaal dat mijn tante dat opmerkte. Ik stond in mijn onderbroek die helemaal nat was mijn dekbed en hoeslakens te verwijderen en schoon te maken tot mijn tante binnenkwam ik schrok en draaide mij om en mijn tante keek recht op mijn natte onderbroek. En ze zij van wat heb jij gedaan hoe heb je zo'n natte onderbroek gekregen en ze liep op mijn bed af en zag het dekbedovertrek liggen met een grote nattevlek er in, en ik was helemaal verstijfd ik kon niks meer zeggen. Ze keek me weer aan ze wist al wat ik had gedaan en vroeg me of ik vaker in bed had geplast, waarop ik zij nee tante dat heb ik nooit eerder gedaan, waarop ze zij en wat gaan we hier aan doen want dit kan ik zo niet langs mij laten lopen. Ga maar eerst douchen maak je maar schoon dan ga ik je bed even verschonen als je klaar bent kom maar terug naar je kamer en ga maar op je bed zitten. Eenmaal gedoucht en weer helemaal klaar kwam ik op mijn kamer en zag een grote sporttas staan die nog dicht was en mijn bed die was opgemaakt met een roze prinsessen dekbedovertrek en hoeslakens. Ik riep mijn tante en ze kwam weer naar boven en zij gelijk grote jongetjes die in bedplassen dat kan toch niet, ik denk dat ik je vanaf nu maar is ga opvoeden als een klein baby'tje zodat dit nooit meer zal gebeuren. Ik snauwde haar gelijk af van dat gaat niet gebeuren maar voor ik het wist had ze uit de dichte sporttas een luier gepakt, ze deed mijn benen de lucht in en legde de luier onder mijn kont ze pakte een flesje Talkpoeder en baby zalf en begon me in te smeren en in te poederen en vouwde mijn luier dicht ik probeerde nog tegen te stribbelen maar mijn tante waarschuwde als ik ook maar probeerde mijn luier af te doen ik straf zou krijgen. Ze pakte daarna ook een roze luier broekje en een roze rompertje uit de sporttas die ze voor dat ik het doorhad mij ook al om had gedaan. Ze gaf me een pets op mijn kont en ik hoorde het een beetje kraken en ik begon zelf ook te voelen en het voelde heel dik aan. Ik vroeg nog aan mijn tante voor hoelang ik dit moest dragen waarop ze antwoorden net zo lang tot ik denk dat je geen baby'tje meer hoeft te zijn. Ze pakte nog een speen met een tuigje uit de tas en haalde het tuigje achter mijn hoofd langs en stopte de speen in mijn mond, waarop ze zij vanaf nu hoef je niet meer te praten ik doe je nog een pyjamatje aan en een slaapzakje om en dan ga je maar lekker slapen. Ze liep de kamer uit en kwam 2 minuten later terug met een roze fleece Onesie en een roze fleece pyjama. Die deed ze mij aan ze deed mij de trappelzak om en legte mij in bed. Ze gaf me nog een kus op mijn mond en zei slaap maar zacht mijn lieve baby morgen is der weer een dag.
 

Januca

Superlid
Die ligt snel in babyspulletjes zeg. Maar het spreekt mij wel aan. Ik vind het een leuk begin van een spannend verhaal.
Ga zo door.
 

Abdlrick

Nieuw lid
Hoofdstuk 2

De hele nacht heb ik er over gedroomd of het was naar mijn gevoel eerder een nachtmerrie, ik dacht echt heb ik dit zojuist meegemaakt. Ik lag vrijwel snel te slapen en werd de volgende ochtend al rond 8 uur wakker. Ik hoopte zo dat het een droom was en opende mijn ogen en ik lag nog steeds met een trappelzak om, een half uurtje later kwam mijn tante binnen, goedemorgen mijn kleine baby heb je lekker geslapen en ze haalde de speen uit mijn mond. Ik zei dat ik het verschrikkelijk vond en hoopte dat het snel voor bij was. Mijn tante deed mijn trappelzak uit en de rest van mijn kleding ook en voelde aan mijn luier enzij ik denk dat het nog wel een hele tijd gaat duren voordat Je geen baby'tje meer bent want je hebt de hele luier volgeplast vannacht, ik zal je weer even verschonen en dan neem ik je mee naar beneden daar kan ik je jouw flesje even geven. Een kleine 20 minuutjes later had ik een schone luier om en al mijn roze kleding weer aan en nam ze me mee naar beneden. Eenmaal aangekomen beneden zij ze tegen mij dat ik alleen nog maar mocht kruipen behalve als ik de trap op of af moest dan mocht ik gewoon lopen. Ik ging maar op mijn knieën zitten en begon te kruipen naar de eettafel, ze pakte me op en zette me in een stoel en maakte me handen vast achter de stoel. Ik ga even je ontbijtje klaarmaken schat blijf rustig zitten dan ben ik met 10 minuutjes weer terug. Een kleine 10 minuutjes later kwam ze aanlopen met een boterhammetje met choco pasta in stukjes gesneden en zonder korstjes, een bordje baby voeding, en een flesje baby melk. Ze haalde een slab uit haar zak en bond deze achter mijn hoofd vast. Ik zat naar het eten te kijken en ik rook de viese geur al, mijn tante paste soms ook op een kindje van 3 van een vriendin van haar dus de geur kwam me bekend voor en vond het er normaal al vies uit zien en ruiken laat staan dat ik het nu gevoerd krijg. Mijn tante pakte de lepel uit de pap en begon het me te voeren, ik vond het verschrikkelijk en heb er al met al ook een uur over gedaan om mijn ontbijt op te eten. Na het ontbijt wou mijn tante met mij een lijst met regels door nemen.

Hoodstuk 3 komt morgen..
 

mamamarja

Toplid
Hoi Rick,

Ik vind het ook leuk om grote baby's te verzorgen ,het is een mooi verhaal!

Groetjes van mamamarja
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Nou ken ik wel wat tienerjongens die nog wel eens in bed plassen, maar geen tantes die dan op slag luiers, speentjes en zelfs een rompertje hebben liggen. En dat dan die vijftienjarige nog past ook........ Dus bij dat "waar gebeurd" heb ik mijn vraagtekens. Maar als verhaal is het een leuk begin, dus ga zo door!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
Luierkind_123 luier tijd! (waargebeurd) L 1
P Luier met hardlopen (waargebeurd) Broekplassers en Poepers 13
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
E Verhalen van Emina. (Waargebeurd) V 8
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
PietjeDLimburg Eerste keer echte luiers halen (waargebeurd eigen ervaring) E 6
G Hoe ik tbdl werd waargebeurd H 0
Jappie1996 Verhaal Klaar De Afsluitdijk (waargebeurd) A 5
S Konijntje vindt pappie (waargebeurd) K 1
S Mijn Pets & Littles Playground verslag (waargebeurd) 16+ Verhalen 23
S Mijn allereerste AB-DL meeting ooit! (Waargebeurd!) 16+ Verhalen 17
Tom-dl Nog niet klaar Mijn Schoolvriend (deels waargebeurd) 16+ Verhalen 218
J Eerste poepluier waargebeurd E 4
E Doorgelekt (waargebeurd verhaal) D 8
H Dulcolax avontuur (waargebeurd) D 5
G Mijn waargebeurd verhaal M 14
S Begin van mijn luiertijd. (waargebeurd) B 17
A Waargebeurd W 6
diaperdrenthe Mijn eerste afspraak (waargebeurd!) M 1
N Waargebeurd verhaal W 4
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
I luier contacten in Vlaanderen Belgie Contact advertenties 0
L Lang en Dun... Welke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
P Luier verschonen morgenvroeg Contact advertenties 1
V Luier met goede afdichting gezocht. VVV 5
L Luier vriendin gezocht Contact advertenties 11
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
Luierboy007 Luier contact dendemonde Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
P Vreemde luier AB/DL Fotos 7
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
I Skiën in luier Pub 18
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
T Verbergen voor wederhelft Polls 26
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Diaperthijs My diaperlist. (Luier bucketlist) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
Similar threads


















































Bovenaan