Waarheid kwetst....

Koekoek

Nieuw lid
Dag lezers, ik was begonnen aan een verhaal op deze site maar vond het idee erachter wat te veel gebruikt. Na lang denken of ik nog een verhaal zou schrijven en na vele ideeën dacht ik dat ik ze beter met jullie kon delen, veel plezier! Feedback graag ;)


...en zo werd dat de beste dag uit ons leven, hoe dat kwam leg ik zo uit maar ter verduidelijking stel ik mezelf even voor;

Ik ben Sven een jongen van 14 jaar oud, ik doe heel graag aan sport maar ben daarmee moeten stoppen omdat ik door de inspanningen de dagen dat ik aan sport deed soms m'n bed niet volledig droog hield, gelukkig voor mij wist enkel m'n moeder ervan en heeft zij voor mij besloten dat het beter was om de sport te laten voor het was, had m'n zus dit geweten had ze me gegarandeerd staan uitlachen en haar vriendinnen zouden het binnen de korstte keren ook weten dus was dat een keuze waar ik niet al te lang over hoefde na te denken. Op school ben ik niet de populairste jongen maar ook zeker niet de sul van de klas, het enige wat me aan school dwarszat waren de pestkoppen uit hogere jaren en het meisje waar ik al 2 jaar lang een oogje op had en dan kwam ze bij het begin van het jaar nog naast mij zitten bij het merendeel van de vakken, en aangezien dit de plaatsen waren waar we de rest van het jaar mochten blijven zitten vond ik het knap vervelend aangezien zij mij niet zag staan. M'n zus heet Claudia en m'n moeder Saskia, over mijn vader valt weinig te vertellen aangezien hij ons verliet toen m'n moeder zwanger was van mij, Claudia was toen 2 jaar.


Ik en mijn vrienden kleedden ons snel om zodat we naar huis konden gaan aangezien gym onze laatste les was op woensdag, Lars (de snul van de klas) de reden hiervoor was simpelweg dat z'n moeder voor hem geen boxers wou kopen aangezien dat mens zelf nog uit de Prehistorie kwam volgens mij, kleedde zich om alsof hij door de duivel zelf achtervolgd werd. Ik vroeg hem wat er scheelde en hij barstte in huilen uit, nam zijn zak op en liep de kleedkamer uit. Ik en mijn vrienden keken elkaar aan met dezelfde onbegrijpende blik, toen opeens een medeleerling van ons die zich nog aan het omkleden was zei dat het waarschijnlijk iets met Jasper( de grootste pestkop die deze school kent) te maken had. We gaven er verder niet veel aandacht aan en na 5 minuten leken we allemaal het voorval vergeten te zijn.
Bij mijn thuiskomst vroeg m'n moeder hoe het was gegaan vandaag en vroeg me direct daarna of ik m'n vitamine tablet al had ingenomen (dit voorkwam dat ik na gym m'n bed bevuilde). Ik zei dat ik het zo wel zou nemen en vertelde hoe het was gegaan, inclusief het voorval met Lars, m'n moeder vertelde me dat ik maar wat meer met hem moest optrekken. Ik praat wel eens met hem maar met hem bevriend worden kon echt niet, al was het alleen voor mijn reputatie al erg genoeg om met hem te praten. M'n moeder vroeg of ik al met het meisje hiernaast had gesproken, zij en haar moeder waren hier sinds eergisteren komen wonen en uit mijn kamerraam had ik een perfect zicht in haar kamer, niet dat ik ooit zou kijken want mensen bespieden lag niet in mijn aard. Het meisje zelf was even oud als ik en ik vroeg me af of ze volgend jaar niet naar dezelfde school zou komen als ik. Britt (zo heette ze) was best een prettige verschijning en haar moeder mocht er ook wel wezen.
"Neen mam, heb ik nog geen kans voor gehad". M'n moeder zei:" Nou, ik heb wel al met haar moeder gesproken en ze is best een aardige vrouw, haar man liet haar ook in de steek dus dat hebben we toch al gemeen, ook heb ik geregeld dat jij en Britt eens met elkaar afspreken bij haar thuis, leuk toch?". Ik had er niet veel aandacht voor en zei dat het goed was. Na het avondeten moest ik gaan douchen van m'n moeder en deed ik m'n pyjama (bestaande uit een kort broekje en een T-shirt met V-hals) aan. Ik kwam in m'n kamer en zag meteen dat m'n moeder had gekuist vandaag en moest dus weer het soort van gordijntje van mijn velux venster sluiten, terwijl ik dit deed keek ik ongewild toch in de kamer van m'n nieuw buurmeisje, ik zag haar op haar bed liggen met haar gsm in haar hand, net toen ik wou wegkijken kwam haar moeder binnen en zag ik dat Britt lichtjes moest huilen, ze begon haar uit te kleden en ik vond dat dit wel genoeg was, ik sloot m'n gordijn en hoorde opeens een schreeuw: "Je zult hem aandoen, snotneus dat je bent!"
Pittige dame haar moeder zo te horen, met deze gedachte viel ik in slaap en vroeg me ook nog af of ik Britt er zou over aanspreken...
 

Dionysos

Toplid
Lekker je eigen verhaal schrijven. Sommige verhalen worden op meerdere manieren geschreven. Maar alleen jij kan het op jou manier vertellen.

Over het verhaal zelf. Ik vind het erg druk met dingen die gebeuren in het eerste deel. Ik hoop in het tweede deel wat meer verhaallijn te ontdekken.
 

Koekoek

Nieuw lid
Dionysos zei:
Lekker je eigen verhaal schrijven. Sommige verhalen worden op meerdere manieren geschreven. Maar alleen jij kan het op jou manier vertellen.

Over het verhaal zelf. Ik vind het erg druk met dingen die gebeuren in het eerste deel. Ik hoop in het tweede deel wat meer verhaallijn te ontdekken.
Haha, heb veel ideeën in mijn hoofd zitten en weet nog steeds niet volledig hoe ik ze allemaal ga uitwerken, zal deel 2 iets minder druk te laten worden. ;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Betrap toch nog en waarheid verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Similar threads

Bovenaan